Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91586 hozzászólás
#57836 csferri
2018-03-31 22:13:42

Válasz mtz1221 #57834. hozzászólásáraSzia , amit tegnap beszéltünk féklámpa kapcsolóról lekötni az elsőhajtást, neked is mindkét fékpedálon van kapcsoló és rá vannak kötve a difizár oldások külön fékezésnél, ezek megmaradnak ha lekötöd az első hajtást? A másik, a könyv írja hogy ugye automatába (fölső kapcsoló állás) használjuk az első hajtást, viszont ebbe az állásba tilos hátramenni, nem látom életszerűnek hogy mindig kikapcsolgassuk ha olyan a meló hogy tolatgatni is kell.

Nincs profilkép
#57835 vereszs
2018-03-31 20:36:54

Válasz jani13 #57825. hozzászólásáraA fém 6 lapátos sokkal jobb.

#57834 mtz1221
2018-03-31 20:27:24

Válasz dávidka234567 #57832. hozzászólásáraVidd vissza és kész,gyári hibás.Ha tényleg 20 óra van benne,annyinál nem tudtad otthon elcseszni bármit is csináltál vele.Egyedül amit Richárd mond,ha nem tudott a visszamenő olaj elmenni akkor,megfőzted.

Nincs profilkép
#57833 conrad
2018-03-31 19:19:07

Válasz dávidka234567 #57832. hozzászólásáraszia
A tengelylógás az nem jó , nagyon nem. Ha megnézed az újat , akkor láthatod hogy szinte HAJSZÁLNYI lógáshatár van , semmi több !!
Ha ettől több a tengely mozgása, akkor nagy a baj.
Miért?
Ne haragudj nem láttam hogy hogy használod a gépet, nem ítélkezek csak elmondom amit gondolok és a magam hibájából is tanultam.
Szóval ha dolgozol a géppel és ha leállítani akarod, akkor el kell számolni 60-80 ig és csak is utána lehet leállítanod, mert ellenkező esetben az olaj ráég a turbó tengelyre , és onnantól kezdve menthetetlen a berendezés!!
A turbó piszkosul felforrósodik hajtás közben, ha ilyenkor azonnal leállítod a motort, megáll az olajpumpa is, megáll az olaj keringése, és az olaj, ami épp a turbóban reked, az "oda fog égni", ráég a csapágyra, ezért kell leállítás előtt pár percet járatni, hogy a keringő olaj visszahűtse a forró "vasat" olyan hőmérsékletre, hogy az már leállítás után se égesse meg az olajat, ez alapjáraton max 1-2 perc .
Ezt neked nem fogják kicserélni gariba az biztos!!
Legközelebb okosabb leszel. ?

Nincs profilkép
#57832 dávidka234567
2018-03-31 18:41:18

Válasz raba.steiger.320 #57831. hozzászólásáraAz olajat nem szívja ki a szürőből mert a szívó oldal tiszta a nyomó oldal meg tiszta olaj csak nem jővőkrá hogy mi a gond mert csak 20 üzem órát ment de szerintem lóg a tengej és át engedi a motor olajat

Nincs profilkép
#57831 raba.steiger.320
2018-03-31 18:16:10

Válasz dávidka234567 #57815. hozzászólásáraLehet hogy kiszivja az olajat a szüröből.

Nincs profilkép
#57830 denes99
2018-03-31 17:50:53

Rendben, köszönöm

#57829 Gergő80
2018-03-31 17:32:36

Válasz denes99 #57821. hozzászólására ha nem üres állapotba van teljesen mindegy

#57828 Tomi81
2018-03-31 17:31:46

Válasz denes99 #57826. hozzászólásáraIgen, de mint másodjára írtam szerintem mindegy, mert azzal csak azt állítod honnan kapja a hajtást. A szalagokat nem befolyásolja

Nincs profilkép
#57827 .Richard.
2018-03-31 17:29:47

Válasz dávidka234567 #57818. hozzászólásáraVedd la a visszafolyót a turbórol. Nix eldugulva lefelé? Jó helyre van kötve?

Nincs profilkép
#57826 denes99
2018-03-31 17:27:08

Válasz Tomi81 #57823. hozzászólásáraHogy balra? Motorarányosan?

#57825 jani13
2018-03-31 17:27:06

Üdv! Érdeklődnék, hogy 80-asra érdemes e a 6 lapátos műanyag ventillátorlapátot feltenni, jobb lesz e a hűtése, mint a 4 lapátossal? Ügyanúgy fel lehet tenni, mint a fém 6 lapátost? Ilyenre gondoltam: http://agroroll.hu/termekek/ventillatorlapat-mtz-6-lapatos-muanyag

#57824 Tomi81
2018-03-31 17:24:27

Válasz Tomi81 #57823. hozzászólásáraMondjuk belegondolva tökmindegy

#57822 Tomi81
2018-03-31 17:17:38

Válasz dávidka234567 #57820. hozzászólásáraEreszted te rendesen ennek a traktornak?
(Ha nem értenéd a tájszólást, nyomod neki rendesen?)
Milyen fordulaton használod?

Nincs profilkép
#57821 denes99
2018-03-31 17:17:00

Üdv,

Mtz 50-esen a tlt beállításánál az ülés allati karnak melyik állásában kell álnia? Azt tudom hogy az oldalsó kapcsolókarnak középsőhelyzetben kell lennie.

#57819 csferri
2018-03-31 16:32:11

Válasz dávidka234567 #57818. hozzászólásáraAnnak mozogni is kell, hogy mennyit az más kérdés, a szívótorok meg szintén mindig olajos.A turbinaház is olajos kívülről?

Nincs profilkép
#57818 dávidka234567
2018-03-31 16:18:54

Válasz csferri #57817. hozzászólásáraMozog a turbo tengely 3 tizefet tisztaolaj a szivotorok

Nincs profilkép
#57816 dávidka234567
2018-03-31 15:15:55

így nézni alig használtam alig van benne 20 üzem óra kelet agronál vettem a turbo szeret szerintetek mi lehet a gond?

Nincs profilkép
#57811 moll1983
2018-03-31 12:16:19

Attól függ,hogy tengely vagy sugárirányú a lógás,sugár irányban lóghat pár századot,az olajnak is kell hézag.

Nincs profilkép
#57810 dávidka234567
2018-03-31 12:04:15

Üdv olyan kérdésem volna normális e hogy 20 üzemora után lötyög a turbo tengelye a szivotorok felöl

Nincs profilkép
#57809 balázsi
2018-03-30 21:49:26

Válasz Jakabjóska #57771. hozzászólásáraNe a márkát nézd 10 vagy több golyó legyen benne az a lényeg ! ZVL ,CRAFT , pár éve sokat szerelek be FBJ .Féltengelynél a lényeg a golyószám !!!

#57808 csferri
2018-03-30 21:46:41

Válasz mtz1221 #57807. hozzászólásáraFasza de ne tudd meg hogy volt vele meló, be kellett tenni egy 76-os béléscsövet mert nem lehetett benne megmaradni annyira zavaróan dübörgöttsmile sweatdrop, pótsúlyokkal persze jobb, de még így is emelgeti néha,,szóval ez a kombi nehéz mind húzásra mind súlyra, viszont lehet a vidiről nem jön le de szép munkája van, az első és a hátsó simítósor szépen dolgozik a középső ami a hengerek és a kapasor közt van az nem túl jó ,vagy bedúr vagy nem csinál semmit nem lehet beállítani , bár még akkor lehet nedvesebb volt a pálya is a kelleténél.

#57807 mtz1221
2018-03-30 21:36:05

Válasz csferri #57806. hozzászólásáraHú de fasza hangja lett a csőkipufogóval.smile thumbupPót súlyokkal jobb az úton ?? Bánod már hogy ilyen kicsit vettél ??

#57805 Tomi81
2018-03-30 21:27:43

Válasz csferri #57803. hozzászólásáraDe az van, csak .2es. Abba tuti nem kapcsolja fékezéskor az elejét

#57804 mtz1221
2018-03-30 21:25:33

Válasz csferri #57802. hozzászólásáraArra,kék vagy zöld színű vezeték lesz.Helti kivan már próbálva,milyen ??

#57803 csferri
2018-03-30 21:24:35

Válasz Tomi81 #57801. hozzászólásáraA 1025-be is így van ,neked nem az van?

#57802 csferri
2018-03-30 21:23:23

Válasz mtz1221 #57800. hozzászólásáraLe van most húzva a féklámpakapcsolóról a csatismile wink Arra a dobozra gondolsz ami az ablak mellet van amibe az elsőhajtás kapcsoló is van?

#57801 Tomi81
2018-03-30 21:20:03

Válasz csferri #57799. hozzászólásáraHoppá! Ezt nem tudtam, hogy ennyire fejlett a fehérorosz.
Keresd meg a kábelt ami a féklámpakapcsolóról az elsőhajtás kapcsolóba megy, és vágd el, szigeteld le.

#57800 mtz1221
2018-03-30 21:19:40

Válasz csferri #57792. hozzászólásáraMég nem kapcsoltad ki ??Én másnap ahogy hazaért.nagyon zavart.smile cursingKibontod a jobb oldali dobozt.Rálépsz a fékre,és amelyik vezetéken olyankor jön áram(a féklámpa kapcsolótól)azt kihúzod.

#57799 csferri
2018-03-30 21:00:31

Válasz Tomi81 #57798. hozzászólásáraMost nem érteleksmile confused, Akkor előlről. 1221 -en fékezéskor automatikusan bekapcsol az elsőhajtás (a féklámpakapcsoló vezérli), ezt nem szeretem

#57798 Tomi81
2018-03-30 20:57:13

Válasz csferri #57797. hozzászólásáraA kövön miért nem kapcsolod ki!?
Nekem automatába már a földúton se kapcsol be.
Vagy most nem mtzről van szó?

#57797 csferri
2018-03-30 20:53:58

Válasz Tomi81 #57795. hozzászólásáraMert nem szeretem ha bekapcsolgatja kövön, érezni hogy feszül , szerintem nem tesz jót a hajtásláncnak, másrészt meg van szokva hogy a 4 hengeresen csak hátsó fék van, és sem olyan nehéz gép hogy ne álljon meg hátsóval.

#57796 medikus
2018-03-30 20:50:08

Válasz medikus #57791. hozzászólására56257hsz nél pontosan megtalálod!

#57795 Tomi81
2018-03-30 20:48:43

Válasz csferri #57792. hozzászólásáraAz meg miért jó neked? A nyugati befelé kapcsolja ha fékezel

#57794 Tomi81
2018-03-30 20:47:44

Difizárat senki nem b.szta még ki?
Van elméletem, hogy kellene csak nem biztos, hogy jó

#57793 Tomi81
2018-03-30 20:46:15

Válasz mtz1221 #57787. hozzászólásáraArra gondoltam, csak nekem még az orbit kapcsolja. Biztos ilyen vilt raktáronsmile cowboy

#57792 csferri
2018-03-30 20:45:45

Válasz mtz1221 #57787. hozzászólásáraAkkor nekem azt mond még meg hogy hogy lehet ki iktani fékezéskor az elsőhajtást, úgy hogy a féklámpa is megmaradjon.

#57791 medikus
2018-03-30 20:43:53

Válasz Sanyee #57786. hozzászólásáraValahol a nevemnél megtalálod!!többször visszatértem rá!

Nincs profilkép
#57790 Tomszi
2018-03-30 20:27:21

Válasz mtz1221 #57789. hozzászólásáraJa, ez alapból zárva van, a váltóé meg akkor zár ba benyomódik a golyó.

#57789 mtz1221
2018-03-30 20:25:10

Válasz Tomszi #57788. hozzászólásáraDe olyan,csak nem e fordítva működik.

Nincs profilkép
#57788 Tomszi
2018-03-30 20:23:19

Válasz mtz1221 #57787. hozzászólásáraNem olyan golyós kapcsoló, mint a váltó gyerekzár kapcsolója? Habinál láttam a webáruházban.

#57787 mtz1221
2018-03-30 20:19:37

Válasz Tomi81 #57780. hozzászólásáraAz 1221-en az a hátsó difizár adója.Ha elfordítod a kormányt szétold.Én rákötöttem az első húzást is.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]