Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91586 hozzászólás
#57336 medikus
2018-03-04 08:39:12

Válasz Antikaa #57335. hozzászólásáraVagy inkább ne is nyúlj hozzá!!!smile lol

#57335 Antikaa
2018-03-04 06:57:29

Válasz Antikaa #57334. hozzászólásáraJa a fedelet nem akarnám levenni...

#57334 Antikaa
2018-03-04 06:56:16

Sziasztok! Segítséget kérnék: oldalváltónál a sebváltó kart rugó ellenében nyomhatjuk 8-ból terepet váltani és 6-ból tolatást váltani. eltűnt a rugóerő a 6ból tolatás felé. ez a rugó hol van? ha kihúzom a váltókar által mozgatott vízszintes tengelyt (amire a kulisszát mozgató picirúd is van csavarozva - ezt letudom csavarozni az olajbeöntőn)nem esik a váltóba semmi? smile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#57333 balázsi
2018-03-03 19:05:30

Válasz B.J. #57314. hozzászólására 92, 93 ,94 -es évjáratokba (legtöbbjük kék ,szürke volt de jöttek pirosak is a végén) ezek között is sok az 552 -es papíron ! ezekbe az időkbe nem volt egyszerű lassú járműre vizsgáztatni őket de ez igaz volt a tsz -csés gépekre is.Ki kellett szedni a felezőváltó kart (ami idiótaság volt ) meg 50-es adagolót rátenni melyik vizsgahelynek mi volt a hepje . Ahogy jöttek le a kamionról úgy soroltak be adagoló cserére sok így is maradt !

#57332 vén cigány
2018-03-03 18:39:30

Válasz máris szomszéd #57327. hozzászólásáraIdióták!!!smile cursingsmile cursing
A ló bele is sérülhet.

Nincs profilkép
#57331 D-032-a
2018-03-03 18:25:18

Válasz máris szomszéd #57327. hozzászólásáraÉn megcserélném az "embert" és a lovat. Azután én hajtanám a gyökereket.

A ló nem erre való. Nem ezért dolgozott évezredeken keresztül az emberiségnek.

#57330 medikus
2018-03-03 18:11:34

Válasz denes99 #57311. hozzászólásáraJÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!

Nincs profilkép
#57328 denes99
2018-03-03 17:54:17

Volt rajta olyan is csak gondolt eggyet és megadta magát. Egyelőre most még marad a mostani aztán majd kicserélem.

#57327 máris szomszéd
2018-03-03 17:48:01

Ez lóerő
https://www.youtube.com/watch?v=UTa4RILHQOg

Nincs profilkép
#57325 denes99
2018-03-03 17:40:23

Meg lett a hiba! Az indítókapcsoló a rossz mert indításnál erőteljesen bekell nyomni a kulcsot,de még ígyse mindig jó.

Nincs profilkép
#57324 denes99
2018-03-03 16:59:52

Bekötöttem az izzítást tökéletesen működik,de nem indít! Multiméterrel rámértem ellenállást az indítókapcsolóra és egyik állásban se kap áramot az indítóvezeték(ct kivezetés). Milehet a probléma?

Nincs profilkép
#57323 Bencuska
2018-03-03 16:38:44

Sziasztok valakit érdekel mtz 82 papír


#57321 mtz 820,2
2018-03-03 11:55:44

Válasz B.J. #57314. hozzászólásáraAz előzőből lemaradt:Az 570E illetve 572E tip. hasonlít legjobban a 80-82-re ,mert abban csak a motor van lebutítva mint az 550E-ben.Ezekbe már volt felező.Bár ilyen tip. Magyarországra nem igen jött,nyugatra készültek.

#57320 mtz 820,2
2018-03-03 11:48:18

Válasz B.J. #57314. hozzászólásáraKezdetben voltak az Mtz 550 illetve 552 -ek ezeket D-50 motorral szerelték,majd 1989-90-től jöttek az 550E és 552E típusúak ezekben már a butított 80-as motorokat rakták D-244 jelűt Ezek 1700-as max fodulatú 57-le-ek voltak.Felező ezekben gyárilag nincsen csak a későbbi EM típusúakban.A váltó és a hátulja az megegyezik a 80-sal.

#57319 csoppika
2018-03-03 11:33:57

Válasz B.J. #57318. hozzászólásáraAz 550-ben szerintem gyárilag nem volt, az 550E-ben már lehet...smile confused

Nincs profilkép
#57318 B.J.
2018-03-03 11:28:05

Válasz MTZ50TUNING #57315. hozzászólásáraTehát akkor az 552-ben gyárilag nem volt felező, úgy mint az 550-ben? Amit felezővel hirdetnek az mind átalakított, és megvolt bontva?

Nincs profilkép
#57317 denes99
2018-03-03 10:07:16

Köszönöm a segítséget! És a vezeték keresztmetszeteket is betartom.

#57316 T.f.
2018-03-03 09:32:26

Válasz denes99 #57313. hozzászólásáraIgen .
1. állás + és C (nálad feketével) zárva
2. állás + ,C ,CT(zöld) és 3K (S. piros)zárva
Az indítórelé eredetileg (rajz szerint is )testet az indításgátló relén keresztül kap , ezért nincs direkt test szál .
A másik rajz amit feltettem azon vannak vezeték keresztmetszet adatok , azokat tarts be !

Nincs profilkép
#57315 MTZ50TUNING
2018-03-03 09:15:16

Válasz B.J. #57314. hozzászólásáraA motor lehet D-50 ,vagy D-242 felező nincs a váltó
elvileg meg eggyezik kivéve ha a kompreszor a válton van.

Nincs profilkép
#57314 B.J.
2018-03-03 07:24:32

Sziasztok!
Valaki felvilágosítana, hogy az 552-es, és 82-es traktorok között milyen lényegi változás van? Váltó áttételezés, felező stb ilyenre gondolok!
Köszönöm!

Nincs profilkép
#57313 denes99
2018-03-03 06:28:47

Nekem is ez a rajz van meg és a jelőlések hiányából nem tudom mit hova kössek. (mert pl. ennél a rajznál az indítórelének nem is ad testet)

Ezek a jelőlések így jók lesznek?

#57312 T.f.
2018-03-03 00:02:14

Válasz denes99 #57305. hozzászólásáraKezelési ut. -elektromos rajz 173. o .
Elektromos rajz
Nem vitaindítóként , de az előtét ellenállást söntöli az indító kapcsoló indításkor , a leeső kapocsfeszültség kompenzálására .
Sajnos egyik rajz sem hozza a kapcsoló bekötéseinek jelölését , de az visszakövethető .

Nincs profilkép
#57311 denes99
2018-03-02 22:51:30

Így jó lesz?

#57310 medikus
2018-03-02 22:28:51

Válasz denes99 #57309. hozzászólásáraNEM jól érted!Az ellenállást,és a visszajelzőt cseréld fel!Kösd sorba őket,és a 2 állásban a vezetéket kösd közéjük!!!!!!!! smile sweatdrop

Nincs profilkép
#57309 denes99
2018-03-02 22:12:38

Akkor ha jól értem így kellene! A rajzom lehet nem a legszebb.

#57308 medikus
2018-03-02 21:36:15

Válasz denes99 #57307. hozzászólásáraAz előtét ellenállás az kint van,azt egyáltalán nem kerüli ki,minden izzításkor megy áram rajta!Csak az izzító ellenőrzőt (söntöli)kerüli ki,II állásban!
Sorrend kifelé:indítókapcsoló,előtét ellenállás,izzító gyertya!

Nincs profilkép
#57307 denes99
2018-03-02 21:16:47

Igen megtaláltam, de az előtétellenálásról nem volt szó.
Nekem most a teljes izzítás és indítás vezetékelése kivan kötve. És akkor most az indító kapcsoló második állásában az előtétellenálást vagy az izzítás visszajelzőt kell kikerülni? Az indítókapcsoló 1-es állásában így van sorba kötve hogy: előtétellenálás, visszajelző, és a gyertyák vagy nem?
Előre is bocsánatot kérek ha valakit már idegesítek ezzel a témával.

#57306 medikus
2018-03-02 20:48:17

Válasz denes99 #57305. hozzászólására56242-nél leírtam,nem először!!!!!!!!!!

Nincs profilkép
#57305 denes99
2018-03-02 18:55:23

Üdv,

Van egy 50-es mtz-m és az izzítást szeretném bekötni, de a kapcsolási rajzán nem látom át hogy is kell. Ha valaki letudná írni hogy hogy is kell, azt megköszönném. Ilyen gyújtáskapcsolóm van


#57303 mtz1221
2018-03-01 20:29:31

Válasz Magister #57294. hozzászólásáraMindig is szlovén volt.Azért található meg a márkásabb gépeken is.

#57302 medikus
2018-03-01 20:24:58

Válasz moll1983 #57300. hozzászólásáraIndul egy darabig!De ha valami lazulás van benne,gyenge keferugó,kopott kefe,úgy szét fröccsen hogy öröm nézni!smile nononosmile nononosmile nonono

Nos nem tudom ezek a válaszok kinek mentek, még magamat is foglalkoztatta a 24V-os indításra való átkötés, csak nekem pont az a gondom, hogy a régi, gyári, még "echte szovjet" nagy 12-es önindítót szeretném ledobni, mert évente beszarik a bendix, pedig nincs is állandóan indítgatva, főleg napi 50-szer. smile bored

Itt a kérdés melyik fajta, mennyiért, hogy ne is legyen olyan sokba a dolog, mert ez az év is összességében már szarul kezdődik! smile karateka

Nincs profilkép
#57300 moll1983
2018-03-01 20:09:12

Igaza van Zetor gurunak,simán bírja a 12v-os eredeti önindító a 24v-ot persze nem percekig.
Viszont sokkal jobban teker mint az áttételes.

Nincs profilkép
#57299 zetor guru
2018-03-01 20:05:27

Nem szól ellene semmi! De a stiftek sokat rögzítenek! Ha lazák esztergáltass enyhén kuposakat és ha felhuzatod azok többet tartanak mint a csavarok!

Nincs profilkép
#57297 zetor guru
2018-03-01 19:55:32

Ha nehezen indul az orosz akkor keress eggy jó villamosságist és rakj be két kis aksit párhuzam kapcsolóval és indul! Csak rövid indításokkal!

Válasz csoppika #57282. hozzászólásáraÉn inkább váltanék az MTZ-ről, ha lenne rá keret, meg igazából értelme! És akkor ilyen felesleges is lenne. smile aikido smile thumbup

Még nincs elvetve az áttételes sem, de csak a Magneton, igazából ha beválna maga az önindító akkor nem bánnám ha elég lenne egy 150-es (esetleg egy árnyalattal nagyobb, ha az beférne még hátra a tartóba) akksi a 2db. 100-as helyett, mert árban viszont az nem lenne mindegy. Így jelenleg 60-akárhány ezres az aksi ha kipurcan(nak). smile wacko

Nincs profilkép
#57294 Magister
2018-03-01 17:00:06

Válasz mtz1221 #57293. hozzászólásáraAz ISKRA az jugó..vagy most már szerb..

#57293 mtz1221
2018-03-01 15:02:08

Válasz Sötét Paraszt #57292. hozzászólására1X mikor az elektrósom nem ért rá,a másik meg beleb@szott egy kínai bendixet.smile hammerViszont az oroszra valónál beszélt olyan valamit hogy amelyikre cirilül volt ráírva az ISKRA(valami ukrán licenc-es)abból újkorában ki kell valahonnan venni egy szimeringet a bendix körül.

#57292 Sötét Paraszt
2018-03-01 14:54:52

Válasz mtz1221 #57290. hozzászólásáraMester az iskra neked nem szokta nekinyomni a bendixet a fogaskoszorúnak azt ledarálja a lemez fémsapkát, aztán kihull a bele?

#57291 mtz1221
2018-03-01 14:51:37

Válasz Tomi81 #57289. hozzászólásáraAz a benti levegő forgatás,orosz módra.smile lol

#57290 mtz1221
2018-03-01 14:49:56

Válasz medikus #57288. hozzászólásáraTavaszra ott lesz.A többinél ami kezem között van/volt mindnél 50-70 centis vezetékek vannak.A kombájnnál is,és nem is tud nekik az iskra melegedni fél órás verglizések után sem.smile wink

#57289 Tomi81
2018-03-01 14:42:01

Már többször is kérdezni akartam, csak most a video kapcsán eszembe jutott.

Az a két szögletes rostély ami középen van az mi célt szolgál? -a tetőben a rádió meg a kapcsolók közöttire gondolok-

#57287 mtz1221
2018-03-01 13:23:43

Válasz csoppika #57282. hozzászólására Párszor már leírtam rendes vezetékekkel(főleg az önindító mellé tett és a - is rendesen rákötve)
és rendes testkapcsolóval,15 percig is nyomhatod neki bemelegedés nélkül.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]