Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 394.48 Ft CHF 438.79 Ft GBP 494.07 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90901 hozzászólás
Nincs profilkép
#52451 T-174/2
2017-10-03 18:38:50

Válasz t-16m #52443. hozzászólásáraHa a 80,82 vagy az 550 egybetengelyest kérdezed akkor abban ugyanazok vannak mint a cserélhető csonkosba csak a szimmering más(45x65).Csapágyméretek 6310 (1db) 6209 (2db) 6208 (1db).

#52449 Gergő80
2017-10-03 17:39:25

Válasz errGábor #52445. hozzászólásáraGyárilag nyolcvanas de villanyszerelő bejelölte a külömbségeket

#52448 Gergő80
2017-10-03 17:06:48

Válasz t-16m #52443. hozzászólásáraHasi húzó csavarjainak van hely a
tlt -n

#52447 Gergő80
2017-10-03 16:41:39

Válasz t-16m #52443. hozzászólásáraHasi húzó csavarjainak van hely a
tlt -n

#52446 Gergő80
2017-10-03 14:43:00

Válasz csoppika #52442. hozzászólásáraEddig még nem kellett vele foglalkozni de szerintem cikkszám alapján lehet hozzá találni jót

#52445 errGábor
2017-10-03 12:16:29

Sziasztok!
Lenne egy kérésem mégpedig kellene az 50-es Mtz izzításának a bekötési rajza főleg gyújtáskapcsoló!
A segítséget előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#52444 heki77
2017-10-03 12:04:13

Sziasztok!
Tudja valaki hogy kell bekötni az ablaktörlőmotort 5 pólusú?

#52443 t-16m
2017-10-03 10:18:46

Sziasztok!
Az lenne hozzátok a kérdésem, hogy valamelyikőtöknek nincs az egybetengelyes tlt-hez alkatrész katalógusa? Nekem csak a cserélhető csonkoshoz van de a trakin meg egybetengelyes. A két hajtás csapágyai között csak a két hátsó különbözik vagy az összes csapágy más méretű? Ha csak a hátsók akkor valaki leírhatná a méretét. Válaszotokat előre is köszönöm!

#52442 csoppika
2017-10-01 22:53:38

Válasz Gergő80 #52439. hozzászólására80-as csúcsra nincs tipped?

#52441 Gergő80
2017-10-01 22:35:46

Válasz Zoltán Rózsa #52438. hozzászólásáraElméletileg jobbos vagy 9 kézifék ékelés vagy levett önindítónál fogaskoszorú kitámasztása ha nem ragasztották meg simán lazítható

#52440 mtz1221
2017-10-01 22:30:43

Válasz Zoltán Rózsa #52438. hozzászólásáraHúzd fel azért a kéziféket is,nehogy bekurblizd.jobbos.

#52439 Gergő80
2017-10-01 22:24:03

Válasz Maszek Zs #52437. hozzászólásáraÉn 150 bárra állítottam a nyomást teljessen jó a porlasztási képe és szebben jár mint az orosz csúcsokkal a nagy traktor kft től vettem őket mint mtz 50 német csúcsok de utoljára már nem volt nekik de roburba volt cikszám szerint igaz árba darabra drágább de négyből négy jó bírja a plussz anyagot meg a turbót és nem szedegetem ki félévente mert becsöpög
Robur csúcsként kell keresni bár létezik neves gyártók kínálatába is az sokkal húzóssabb

#52438 Zoltán Rózsa
2017-10-01 21:19:36

Üdv

A főtengely èkszíjtárcsa csavarja normál jobbos menet?
Hogy lazítsam fel?
Rakjam sebességbe a trakit azt erőkar és lejön.?
Köszi...

#52437 Maszek Zs
2017-10-01 21:07:19

Válasz Gergő80 #52433. hozzászólásáraPorlastási szög meg minden egyéb pontjó?? Valami autósboltba lehet venni?

#52436 Vinkó75
2017-10-01 20:34:47

Válasz kevesa #52435. hozzászólásáraQ8-Igol-EnergieRelase G200-G300 az utóbbi bár morcos áru ,de éves szinten. Ami 700 hektár learatása volt egy laza évben. 4 max 5 patron ment el a kombájn kenésére.

#52435 kevesa
2017-10-01 20:18:03

Ár érték arányba tudnátok jóféle gépzsírt ajánlani? Patronos érdekelne.

Nincs profilkép
#52434 Magister
2017-10-01 20:02:08

Valaki ismeri az FBJ csapágyakat?????
Milyen minőségűek??

#52433 Gergő80
2017-09-29 17:00:12

Válasz máris szomszéd #52431. hozzászólásáraOrosz csúcs éngem is szopatott így melegen jó volt hidegen meg okádta a fehéret 4 db SD2Z45 csúcs megoldotta a problémát előkamrás motorhoz ez jó az orosz csúcsok kiváltására

Nincs profilkép
#52432 .Richard.
2017-09-29 07:00:02

Válasz máris szomszéd #52431. hozzászólásáraJa. Lehet, hogy amikor lehùzod a csavarokat,befeszül alul. Lazíts az alsó tartò anyàn,ami tartja a csúcsot. Csak annyira húzd meg,hogy a nyomatònàl leellenőrizve ne folyasson. Aztán talán jó. Ha nem,dobd el.

#52431 máris szomszéd
2017-09-28 22:13:40

Létezhet,hogy a porlasztó be van állítva minden jó szépen porlaszt és mégis valamiért fehéren füstöl egy henger.Ha átteszem másik hengerbe akkor ott füstöl fehéren.
Egyesek szerint a porlasztó ház a rossz nem a csúcs lehetséges?
















Nincs profilkép
#52430 Nabu
2017-09-28 21:39:45

Válasz Gepi #52427. hozzászólásáraMondjuk innen:
http://www.intramark.hu/termekek/jarmuipari_szimeringek/tcr.html
de ez csak egy ahonnan lehet. Árulnak ma már mindent.

#52427 Gepi
2017-09-28 21:09:47

Válasz Magister #52426. hozzászólásáraMarad a kérdés, honnét pótolod azt a spéci szimeringet?!

Nincs profilkép
#52426 Magister
2017-09-28 20:45:40

Válasz Claastra. #52425. hozzászólásáraOnnét, hogy én b...le a csavarokról az eredeti festéket!!!
Majd holnap teszek fel fotót is...

Nincs profilkép
#52425 Claastra.
2017-09-28 20:43:33

Válasz Magister #52424. hozzászólásáramegint a hantapalinta,ha nem volt szétszedve honnan tudod mi van bennesmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupbádogházast használt sokáig,

Nincs profilkép
#52424 Magister
2017-09-28 20:39:19

Válasz Claastra. #52416. hozzászólásáraMeg ám a nagy...csát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAN A RUSZKINK IS ILYEN!!!!!!!!!!!!!
Az enyém még ne volt bontva és minden eredeti, így a szimering is!!!!!
Még a Goszty szám is rajta van!!!!!
VAZZE!!!!

Nincs profilkép
#52423 Nabu
2017-09-28 20:31:45

Válasz medikus #52421. hozzászólásáraA rovátkolás iránya a tömítőélnél. A képen láthatod. Ezek a Trabant kétoldali féltengely szimmeringjei.

Nincs profilkép
#52422 .Richard.
2017-09-28 11:11:51

Válasz Gepi #52412. hozzászólásáraaz ok,hogy forgásirány szerint legyen az ive,de ha már ott olaj van,akkor lehet,hogy másik fajta szimeringnél is odakerül,mert előbb ott is a gallér tömít. neme lóg annyira a tengely,hogy nem követi a megkeményedett szimering és átereszt?

#52421 medikus
2017-09-28 09:30:44

Válasz Nabu #52415. hozzászólásáraMi a különbség a balos-jobbos között?A rugó vége fordítva áll?smile sweatdrop

Nincs profilkép
#52420 Claastra.
2017-09-28 06:23:12

Válasz Nabu #52418. hozzászólásáracsak a Rábánál egyben van ,az Uaz zil.stb két félből kell összerakni,de gondolom csináltál már,nem neked kell elmagyarázni

Nincs profilkép
#52419 T-174/2
2017-09-27 22:56:42

Válasz Nabu #52417. hozzászólásáraMiért is kell leengedni a hidraulikaolajat?Szerintem nem kell.

Nincs profilkép
#52418 Nabu
2017-09-27 22:43:13

Válasz Claastra. #52416. hozzászólásáraA Rába-Man motorokban is grafitos gyűrű van szimmering helyett és jól tömítenek. Az orosznál leginkább a felület finomságával van baj.

Nincs profilkép
#52417 Nabu
2017-09-27 22:28:25

Válasz colizoli #52414. hozzászólásáraMegoldható a helyén. A rudazatokat kell lebontani, majd a vezérmű kis karjairól a toldókat leszedni és utána a 8 db M8-as csavarokat kiszedni. Ekkor a kis karokat ki lehet húzni és a gumigyűrűket és a harmonika porvédőket ki lehet cserélni. Előtte engedd le a hidraulika olajat. A vezérműben marad valamennyi az ki fog folyni amikor a kis karokat szeded ki.

Nincs profilkép
#52416 Claastra.
2017-09-27 22:19:49

Válasz Nabu #52415. hozzászólásáraa lóf...t használt ,sok gépében szar bulman(vagy hogy is hívják)tömítést használlt szimmering helyett

Nincs profilkép
#52415 Nabu
2017-09-27 22:14:26

Válasz Gepi #52412. hozzászólására
Régóta vannak ilyen szimmeringek. A lényeg, hogy forgásirány helyesnek kell lennie. Van jobbos balos. Azt nem tudom, hogy az orosz 35 éve használt-e ilyeneket de elképzelhető.

#52414 colizoli
2017-09-27 22:04:21

Válasz .Richard. #52406. hozzászólásáraNekem is hasonló problémám van és kérdésem lenne ezzel kapcsolatban.
Ki kell berhelni az egész tömböt vagy a helyén megoldható?

#52413 mtz1221
2017-09-27 22:02:37

Válasz Gepi #52412. hozzászólásáraHa a borda alatt azt érted,hogy van benne egy fél csavar menethez hasonlító bemélyedés akkor elképzelhető.Nekem a régebbi 4 hengeres perkinseknél van.

#52412 Gepi
2017-09-27 21:56:14

Remélem ezt a fórumot többen olvassák.

Márkatársak!

Nem mtz hanem t-16 vagy/és t-25 motor de tényleg a főtengely szimeringnél lehet olyan hogy:

-Meg van bordázva a futó felület. Ha véletlenül olaj kerül oda a forgástól adódóan vissza vezeti az olajat.

-Ezeket a motorokat már bő 35 évvel ez előtt is "bordás" szimeringgel szerelték.

Ez ügyben kérnék egy tájékoztatást, mert én eddig eredeti motorokat kellet javítanom de ilyennel nem találkoztam.
Ez igaz lenne vagy én tudom rosszul?! Kép van róla?!

Nincs profilkép
#52411 sooty
2017-09-27 21:41:11

Válasz csoppika #52410. hozzászólásáraIgen, inkább azt mondom, hogy hirtelen kezdte.
Meg fogom vizsgálni alaposan.

Eszembe jutott még valami. A kipufogóm is elöregedett (elporhadt). Ki mit mond a sima csőkipufogóra?

#52410 csoppika
2017-09-27 21:35:42

Válasz sooty #52408. hozzászólásáraHa hirtelen kezdte okádni, nézd meg amiket mondtam...

Nincs profilkép
#52409 sooty
2017-09-27 21:34:07

Ja és még valami. Nincs valakinek 82-es panorámáshoz elfogatható állapotban lévő bal oldali ajtója? Mit ad isten megakadt....smile cowboy

Nincs profilkép
#52408 sooty
2017-09-27 21:32:01

Válasz .Richard. #52406. hozzászólásáraMindenképp meggondolandó. Meg aztán kevesebb helyet is foglal a garázsban.

Akkor átvizsgálom a környéket aztán ha szükséges gumizom.

Nincs profilkép
#52407 vereszs
2017-09-27 21:30:12

Válasz sooty #52404. hozzászólásáraA megoldás 3 db 28x3 ó-gyürü lehetőleg viton.

Nincs profilkép
#52406 .Richard.
2017-09-27 21:20:31

Válasz sooty #52404. hozzászólásáraAkkor add el a traktort,aztán vedd meg a drága tömböt,értèkaràny megmarad,az a lènyeg. smile lolèn a règit meg gumiznàm,ha nix szètkopva,valami jobb anyagù gumiból. Talán működne. Ha nem tùl sok a gumik ára.

#52405 csoppika
2017-09-27 21:18:27

Válasz sooty #52404. hozzászólásáraNézd meg, hogy biztosan a tömb folyik-e... Vagy valamelyik acélcső repedt el... Esetleg valamelyik vakdugó alatti O gyűrű szivat...

Nincs profilkép
#52404 sooty
2017-09-27 21:08:18

Sziasztok, újra itt, mivel megint van egy kis gondom. A 82-es eddig gond nélkül tette a dolgát. Most viszont a vezértömbnél ömlik az olaj. Egyenlőre ez a legpontosabb diagnózis.
Kérdés, érdemes-e a pár szár forintos felújító szettel foglalkozni?
Ha újat kell vennem akkor kinek mi az ajánlása?
Egyáltalán milyen is kell nekem?
Találok olyat, hogy 3/4 Hydrosila 22ért, na meg van 50ért, meg valami svéd, de az annyiba kerül mint a a traktor.

#52403 csoppika
2017-09-27 06:47:55

Válasz Rönó #52402. hozzászólásáraSzemélyautóknál is kell hozzá gumigyűrű, vagy a peremre húzható gyűrű...

#52402 Rönó
2017-09-27 06:40:37

Válasz mtz1221 #52387. hozzászólásáraSzia!
Teljesen összehúzva is kotyog. A klingerit, és a termosztát teteje közt, összehúzva is van egy kis hézag. Így is kotyog.
Üdv: Rönó

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Kocsi kerék prés lovas eke
Kocsi kerék prés lovas eke

250.000 Ft

Dolly egy tengelyes
Dolly egy tengelyes

850.000 Ft

Zetor proxima 100 mtz
Zetor proxima 100 mtz

9.900.000 Ft

SPC 4/6 soros vetőgép eladó
SPC 4/6 soros vetőgép eladó

380.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]