Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 412.88 Ft USD 404.37 Ft CHF 439.95 Ft GBP 492.13 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91288 hozzászólás
#52788 mtz1221
2017-10-19 22:09:42

Válasz csferri #52785. hozzászólásáraNincs ismerősöd aki szokott felénk járni ??Van valami indiai után gyártott,nem láttam még de sokan azt használják állítólag tökéletes.A magyarból én rendeltem mikor megvettem.Mikor mentem érte a gumi tömítés le volt válva,a szűrő része az jónak tűnt.

#52787 mtz1221
2017-10-19 22:04:52

Válasz atisgyulai #52786. hozzászólásáraÉn se láttam még szétszedve,de valami koronás anyát mondtak hogy meg tud tágulni mert csak be ütve van biztosítva.De nem a difizárat érzed kanyarban hogy,átugrál ??

#52786 atisgyulai
2017-10-19 21:55:56

Válasz .Richard. #52784. hozzászólásáraKeresztek rendben. Mint lentebb írtam, jobb oldalt felemelve megforgattam az egészet. Simán csendben forog. A keresztek meg ugye láthatók.
A belső, bolygó részben lehet valami, de pontosan nem ismerem a szerkezetét. Csak a könyvből ismerem a működését, de nem tudom mi lehet a gyenge pontja.
smile wacko

#52785 csferri
2017-10-19 21:51:39

Válasz T-174/2 #52783. hozzászólásáraHa te így csináltad biztos így van, én vagy 2-3 éve csináltam igaz generál volt , úgy is le volt véve a fedél, de úgy emlékszem a léptetővillát le kellett lazítani belülről hogy kijöjjön a tengely, de lehet már nem is jól emlékszem , az tuti hogy szét volt szedve az egész.

Nincs profilkép
#52784 .Richard.
2017-10-19 21:30:36

Válasz atisgyulai #52782. hozzászólásáraCsak kìvülről làttam ilyent. Neme,a dupla kereszt kotyog rajta? A motor alatt a kardàn kispajszerral meg lenne hajtva előre,hátra,neme mutat valami érdekeset? Olaj,neme fèmes a jobb eléjèben?

Nincs profilkép
#52783 T-174/2
2017-10-19 21:29:35

Válasz csferri #52763. hozzászólásáraNem kell levenni a váltófedelet a gumigyürü cseréhez.Váltókart levenni,léptetőpálcábol a stiftet kiütni,fellazitani a rögzitőcsavart felül,és már ki is jön a hüvely aminn a gumigyürű van.

#52782 atisgyulai
2017-10-19 21:25:11

Sziasztok!
Senkinek nincs tippje "atisgyulai #52758 hozzászólására"
smile sweatdropsmile helpsmilie

#52781 atisgyulai
2017-10-19 21:19:11

Válasz kevesa #52761. hozzászólásáraMajd ha befejezted a szàntást, abbahagyja.
smile winksmile biggrin

#52779 ..MZ/X..
2017-10-19 20:48:06

Válasz vén cigány #52759. hozzászólásáraEz eddig ok, de hogy 3 évesen ki kelljen dobni mindkét elsőt az azért gáz. A bordáknál oldalt repedt, és a hátsók sem mentek sokkal tovább. Pedig rendes nyomáson volt használva.smile thumbdown

#52778 csferri
2017-10-19 20:04:53

Válasz emcett #52776. hozzászólásáraIMEX filtertechnika,de csak úgy nem passzol oda, ahogy a méreteket elnézem nagy alakítás azért nem kell.

Nincs profilkép
#52777 B.J.
2017-10-19 19:59:37

Válasz Celtises #52771. hozzászólásáraEnnyire? Nem gondoltam volna!
Tehát nem csapágy, vagy ilyesmi?
Köszönöm!

#52776 emcett
2017-10-19 19:59:11

Válasz csferri #52762. hozzászólásáraKomplett Donaldson szűrőházat hol lehet kapni hozzá? smile confused

Nincs profilkép
#52775 Celtises
2017-10-19 19:40:08

Válasz csferri #52774. hozzászólásáraSzerintem jobban jársz a Donaldson házzal egyből. Az oroszból a világon nem lesz normális betét.

#52774 csferri
2017-10-19 19:37:51

Válasz Dekalb #52773. hozzászólásáraAbba az van gyárilag tudom , de a 1221-be orosz szűrőház és betét, persze olyan mérettel hogy nem gyárt hozzá betétet egy valamirevaló szűrőgyártó semsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#52773 Dekalb
2017-10-19 19:35:02

Válasz csferri #52770. hozzászólásáranekem a 952.4-be donaldson volt és van első pillanattól ez is csak 4-5000ft meg a kicsi belső 2-3000ft attól függ honnan veszed

#52772 csferri
2017-10-19 19:34:48

Válasz Vinkó75 #52768. hozzászólásáraAzért ami meg van normális o gyűrűvel csinálva , az egy darabig nem szokott folyni rajtuk , feltéve ha a tengelyek házak nincsenek kiverődve .

Nincs profilkép
#52771 Celtises
2017-10-19 19:34:35

Válasz B.J. #52766. hozzászólásáraTeherautó nyomvájútól. Jobboldalával mindig benne mész még ha nem is feltűnő.

#52770 csferri
2017-10-19 19:30:33

Válasz Dekalb #52769. hozzászólásáraValamit félreértesz, az orosz rossz, ha nem találok hozzá megfelelő utángyártott szűrőbetétet , akkor kap egy donaldson komplett szűrőt házastól(ami ugye nem orosz)

Nincs profilkép
#52769 Dekalb
2017-10-19 19:23:14

Válasz csferri #52762. hozzászólásáraa Donaldsonra mondjátok hogy orosz..?

#52768 Vinkó75
2017-10-19 19:12:49

Válasz kevesa #52761. hozzászólásáraEz muszka eleganciával készült. Kopik a lelkem,jön a gumi gyűrűzés kicsit nagyobb méretekkel..stb. Valójában tökéletes csak akkor lenne,ha anyagból lenne, és az illesztések és tömítés megoldások, elszakadnának a Balkántól.

#52767 Zoltán Rózsa
2017-10-19 19:05:01

Válasz rsandor #52764. hozzászólásáraHa gondolod nézd meg a válton a szuszogot mert ha eltömült felmelegszik az olaj és tágul és ilyen helyeken kinyomja levegőt és hozza magával az olajat is.
Most lehet nagy hülyeséget írtam de gondolom lehet ez is.

Nincs profilkép
#52766 B.J.
2017-10-19 19:02:26

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne felétek, hogy több MTZ-n láttam már, hogy a hátsó gumit egy oldalra koptatja. Ez mitől lehet? Jobb oldala
Köszi a válaszokat!

#52765 Zoltán Rózsa
2017-10-19 18:57:10

Válasz kevesa #52761. hozzászólásáraSzia nekem ugyan ott folyik vagyis már csak a váltókarnál.
Le kell bontani a légféket kardánhajtást.
Utána összes dekni csavar ki ès lebukik.
Mielött le kopogtatod feszegeted kös rá kötelet mert viszonylag nehéz és leesik akkor szétreped az öntvényház.
Utána koronás anya mind két oldalon azüveg egyik 1 kis dekni alatt van.
Tengeky kihúz bolygómű kivesz ès mögötte van a villán a kapcsolókar és O gyürű.
Készíts képet mert fontos a hézagolás összerakásnál.
Ha már szét van szedve cseréld a szimeringet is és a csapágyakat is nézd át.


Nincs profilkép
#52764 rsandor
2017-10-19 18:41:55

Válasz kevesa #52761. hozzászólására Addig jó míg folyik mert akkor van benne!!!smile wink

#52763 csferri
2017-10-19 18:35:39

Válasz kevesa #52761. hozzászólásáraO gyűrű tömít mindkét helyen, szétszerelés nélkül egyiket sem lehet cserélni, a váltófedelet le kell venni azt a tengelyt komplett ki kell húzni és csak úgy tudod cserélni, az osztómű dettó , úgyhogy hagyd a fenébe ha nem nagyon folyik.

#52762 csferri
2017-10-19 18:32:10

Válasz mtz1221 #52755. hozzászólásáraSzia, Az armafilt sem gyárt már hozzá 1 éve, mert azt mondják kevés a megrendelés mivel elárasztották a piacot olcsó ruszki szűrőkkel, nos az olcsó ruszki meg fúvatáskor befelé is porolsmile sweatdrop. Az mit jelent hogy nem nagy durranás az armafilt,az is porol befelé? Amúgy a link amit beraktál abban a webáruházban van még armafilt, ha más nem lesz tenni kell rá komplett donaldson házat.

#52761 kevesa
2017-10-19 17:16:47

Sziasztok!

Elkezdett folyni az olaj az oldalvaltonal illetve az elosztomunel ahol bekapcsolom az elejet ahol a kar van amivel ki be kapcsolom a hajtast. Meg sosem szedtem szet ilyet sem oldalvaltot mennyire bonyolult illetve ott valami gumi cucc lehet a i elfaradt?


#52760 Zoltán Rózsa
2017-10-19 15:01:08

Válasz mtz1221 #52753. hozzászólásáraSzia köszi hogy foglalkozol a prolémával.

Volt kuplungozva szerkezettel együtt ,lendkereket nem cseréltünk.
De elötte is remeget kuplungozás elött.Én úgy vettem tavaly a trakit hogy már remeget.Ezt írtam fórumon is még régen .
A lendkereket lehúzztam rendesen 150Nm.
Ami érdekes hogy pont az 1-4 amik együtt járnak azok a gyenguszok.
A 2-3 meg erősebb
A a 2 vagy 3 ról lelazítom a nafta csövet látványosan begyengül a motor.
Viszont 1-4 en nem sok az eltérés.
Lehet a remegés a lendkerék miatt van el van deformálódva és semmi köze a motorhoz?
Így nézet ki a nyelestengely mikor kuplungoztuk.

#52759 vén cigány
2017-10-19 14:57:44

Válasz ..MZ/X.. #52751. hozzászólásáraPuhább az oldalfala, nagyobbat lehet vele fogatni, megfelelő guminyomással.

#52758 atisgyulai
2017-10-19 14:32:31

Sziasztok!

Akadt egy kis probléma ivánnal.
Szóval: egyenes híd, első hajtás 1-esre bekapcsolva, gázelvételnél balra fordulva jobb első hajtóműnél 4-5 roppanó hang hallatszik. (csak addig míg le nem lassul)
Terhelt, és üres állapotban is ugyan azt csinálja. De nem tudom kihallgatni hogy pontosan honnan jöhet a hang.
Megemeltem az elejét, kereket forgatva, rángatva semmi nem lóg, nem kotyog, nem szorul. Szépen csendben fut.
Még eddig semmi gond nem volt vele, így teljesen zöldfülű vagyok egyenes híd terén.
Valakinek hasonlóval tapasztalata, véleménye?
Nem igazán akarom csak találomra szétdobni, jobb lenne esetleg célirányosan keresni a bajt.
Főleg ha nem veszélyes a dolog, akkor inkább egy hetet csúsztatnám.
smile helpsmilie

#52757 Vinkó75
2017-10-19 12:28:56

Válasz mtz1221 #52754. hozzászólására510c...utólag turbózva. Hézagoló lapkás a porlasztó 220 bar-nyomás. A vissza folyó cső jobb oldalra néz a hidraulika tank felé.

#52755 mtz1221
2017-10-19 10:32:04

Válasz csferri #52749. hozzászólásáraEZEKNEK van.Nem nagy duranás ,de jobb mint a gyári.Nálunk eddig volt frad,de becsukott gyár nem tudom mit veszek ha kell én sem.smile angry

#52754 mtz1221
2017-10-19 10:27:47

Válasz Vinkó75 #52736. hozzászólásáraMilyen fendt.Én 7 éve idegen fendtes embertől kaptam egy nyárson sült malacot.Kint a földön találkoztam vele előtte vette és megmutatta közben szidta.Füstölősen vette németből,itthon 2x porlasztó csere,3x pumpa állítás 1x fejfelújítás.És továbbra is megy de füstöl mint az állat.Nézegetem keresztbe hosszába hajtom is (akkor láttam munkában először fendet smile blink).Feltűnt hogy a porlasztók csövei felülről csatlakoznak a túlfolyói meg elölről.Csak úgy okoskodásból rákérdeztem,bammeg nem lehet hogy fordítva rakta be valamelyik marha még a németbe a porlasztókat ??Két hát múlva jött a malac.El se akartam fogadni,de muszáj volt.

#52753 mtz1221
2017-10-19 10:08:02

Válasz Zoltán Rózsa #52726. hozzászólásáraMióta remeg ? Lendkerék,kuplungszerkezet nem volt előtte cserélve ??Kompressziót mtz-nél csak meleg motornál,mert hidegen nincs az az új ami egyformát mutatna.Ha átengednek a szelepek akkor a szívótorok füstös naftás kormos.

#52752 gjoni
2017-10-19 07:36:28

Válasz Mtz 550E #52743. hozzászólásáraAkkor vezérlésnél kótyog valami ,ilyet már mesélt nekem ,hogy elvitték az adagolót panaszkodtak ugatásra és ez volt a bibi.Teljes vezérlő fogaskerék csere!smile sweatdrop

#52751 ..MZ/X..
2017-10-19 00:20:20

Válasz Gazdász35 #52731. hozzászólásáraMajd akkor mond, hogy megérte mikor a kétszer annyiba kerülő gumi semmivel nem bír többet mint a gagyi ruszki. Sajnos mi már megszoptuk a taurussal.smile thumbdown

#52750 Vinkó75
2017-10-18 23:20:32

Válasz máris szomszéd #52748. hozzászólásáraSzerintem max fél fogat tud elhangolódni.(de lehet sokat mondtam.) Legutóbb határozottan hallani lehetett a hangján ha nem volt állítva az ütköző.

#52749 csferri
2017-10-18 21:51:30

mtz1221 te milyen levegőszűrőbetétet használsz a 1221-be? A ruszki elég silány,mást meg nem lehet kapnismile sweatdrop

#52748 máris szomszéd
2017-10-18 21:07:12

Válasz Vinkó75 #52736. hozzászólásáraHa nincs támasztó csavar a fedélen az mennyi előtöltés változást jelent mikor a fogaskerék előremegy? Látszik a fedélen,hogy előremegy a fogaskerék és ugye ferdefogazású.

Nincs profilkép
#52747 Mtz 550E
2017-10-18 20:57:40

Válasz Maszek Zs #52746. hozzászólásáraAkkor mikor beraktuk az új fogaskereket nem néztük meg mennyi a foghézag a közvetitő fogaskerekkel!

#52746 Maszek Zs
2017-10-18 20:50:02

Válasz Mtz 550E #52732. hozzászólásáraRá próbáltad helyére a fogaskereket? Lehet lötyög mint kútba vödör!

#52745 Maszek Zs
2017-10-18 20:46:05

Válasz vén cigány #52733. hozzászólásáraNincs eladó komplett motorod? Ha olajat öntesz a tűzre csak erre tudok gondolni!!!!!smile blinksmile thumbupsmile lolsmile lolsmile lolsmile hammersmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#52744 .Richard.
2017-10-18 20:18:26

Válasz Zoltán Rózsa #52737. hozzászólásáraElőbb szelephèzag,ha jó, akkor kompr.mèrès. Èn felcserèlnèm egy pròbàra a porlasztòkat. Ha utána a jò henger a rossz, akkor porlasztó hiba.

Nincs profilkép
#52743 Mtz 550E
2017-10-18 20:10:57

Válasz gjoni #52740. hozzászólásáraA te adagolósod csinálta mindent beálitott kihézagolt de semmi ugyan úgy dadog mint előtte!
A vezérlésnél lenne nagy a foghézag?

Nincs profilkép
#52742 Mtz 550E
2017-10-18 20:07:20

Válasz Vinkó75 #52736. hozzászólásáraA támasztó csavart beálitottam a gázkar nem mozog!

Nincs profilkép
#52741 Mtz 550E
2017-10-18 20:06:28

Válasz vén cigány #52734. hozzászólásáraÚgy hogy mikor generáloztuk a motort!

#52740 gjoni
2017-10-18 19:58:04

Válasz Mtz 550E #52732. hozzászólásáraFigyelj ezt már az adagolóval eljátszottam ,még az új is szar volt bizonxos fordulaton .Haver megturbózta a gépet azóta alacsony fordulaton ugat ,ha az én adagolósom csinálta volna szépen menne ennyi .Sok a kontár hozzá nem értő szaki .Támasztó csavart érintőre húzd meg ,mint írta a kolléga!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milyen vis maior változások léptek életbe?
Milyen vis maior változások léptek életbe?
A szabályozás a folyamatban lévő ügyekre is alkalmazandó.
Hirdetés
Jelentősen csökkentek az inputköltségeim – a regeneratív gazdaságról egy gazda szemével
Tűzifa daraboló körfűrész fűrészgép
Tűzifa daraboló körfűrész fűrészgép

155.000 Ft

Spc kukorica vetőgép 6 soros műtrágyaszóróval
Spc kukorica vetőgép 6 soros...

400.000 Ft

McCormick MTX 200
McCormick MTX 200

8.900.000 Ft

Eladó jerkék
Eladó jerkék

125.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]