Gázolaj árak 660 Ft Benzin árak 641 Ft EUR 411.69 Ft USD 395.26 Ft CHF 435.92 Ft GBP 487.09 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91417 hozzászólás
Nincs profilkép
#51917 lakatos gabesz
2017-09-01 20:00:17

Itt egy videó hogy milyen lett az 550E turbózás uttán

#51916 mtz1221
2017-09-01 19:44:25

Válasz Zoltán Rózsa #51915. hozzászólásáraMit kell felkapnismile hammerolyan nincs hogy más szögben áll és nem kattog mozog karcol vagy valami.A dioptria meg nem vicc,apám valamikor 30 centire tette az összekötő sorokat,pár év oltári veszekedés után derült ki,hogy rossz a bal szeme.Kuplungház meg te döntsd el,van amelyik a gyárból öntéshibával jön(és 30 éve megy)van amelyiken semmi sem látszik és kettétörik.Ha az enyém lenne a repedés végeinél keresztül fúrnám 2 es fúróval,és had menyen.Ha tovább repedne a fúrásoknál,akkor csere.

#51915 Zoltán Rózsa
2017-09-01 18:54:14

Válasz mtz1221 #51913. hozzászólásáraKöszi a gyors reakcíót...
Megnyertem a hét balf@szcímetsmile wacko
Lapos a túloldali kerék.
De nagyon nagy arcok vagytok hogy így egyböl jőn a válasz.

Köszönöm.



Amúgy kuplungház repedésre van ötlet.

Vagy csere
Kb 10 cm a repedés bemegy a hasa alá.

#51914 csoppika
2017-09-01 18:45:37

Válasz Zoltán Rózsa #51912. hozzászólásáraTengelycsapágy...vagy fülke...smile devil
Mihez nézted? Vinklivel vagy vízmértékkel???smile sweatdrop

#51912 Zoltán Rózsa
2017-09-01 18:23:53

Üdv Uraim.

Azt kérdezném hogy az mitöl van hogy ha szembe állok a trakival a jobb hátsó kerék dől befele..?
A másik oldal az függőben van.
Persze betonozott sima placcon néztem.
Ha gurulok vele akkor is szóval nem a felni hibája vagy a kerékfelfogatás mert minddig úgyan úgy befele dől.



Köszönöm.

#51910 Gepi
2017-08-30 13:21:10

Válasz gabika82 #51908. hozzászólásáraAztán szikrázzon a villás kulcssmile thumbup

#51909 gabika82
2017-08-30 11:18:44

Bocsánat nem akarram 2 szer betennismile oops

#51908 gabika82
2017-08-30 11:18:02

Üdv mtz 820 kuplungoznom kelene mert eddig ha lábbal benyomtam érezhetővolt a kuplung enyhén kemény volt benyomni most meg szinte a lábam ráteszem már beesik és ha pl kicsit megterhelem érzem a kuplung szagátsmile confusedsmile thumbupcool

#51907 kevesa
2017-08-30 08:57:45

Válasz csferri #51903. hozzászólásáraNem tudom h szamolja az uzemorat tobbbet mer mint kellene szerintem es nem tudom azt hogy lehetne javitani. 350ou cserelem az olajat es az urolso olajcsere ota 2 honap telt el es mar irta h 350 benne van kozbe alig hasznaltam a gepet

#51906 csferri
2017-08-30 08:22:47

Válasz csoppika #51904. hozzászólásáraDe ennek mondhatod,, vaknak hogy virradsmile lol

#51905 gabika82
2017-08-30 07:47:54

Üdv mtz 820 kuplungoznom kelene mert eddig ha lábbal benyomtam érezhetővolt a kuplung enyhén kemény volt benyomni most meg szinte a lábam ráteszem már beesik és ha pl kicsit megterhelem érzem a kuplung szagátsmile confusedsmile thumbupcool

#51904 csoppika
2017-08-29 22:40:59

Válasz csferri #51901. hozzászólásáraApám ezt tanította nekem is...smile thumbup

#51903 csferri
2017-08-29 20:50:16

Válasz kevesa #51902. hozzászólásáraSzedd szét hátha javítható, ha úgy is venni akarsz sokat nem veszítesz.

#51902 kevesa
2017-08-29 20:47:42

Válasz csferri #51900. hozzászólásáraAkkor nem lettem okosabb lehet én is akkor ilyet teszek bele. Szétment a futoradiator és pont a kifolyt víz rá folyt és azóta szerintem nem jól mer háttér világítás sincs

#51901 csferri
2017-08-29 20:46:24

Válasz Mtz 550E #51899. hozzászólásáraNa pontosan a max nívótól kb középig szokták gyorsan lefogyasztani, utána már a minimumig sokkal lassabban fogy.

#51900 csferri
2017-08-29 20:43:44

Válasz kevesa #51898. hozzászólásáraÉn pár éve cseréltem, és ezt nekem sem tudta senki megmondani,, úgyhogy maradt a Lett változat egyébként 2000 üzemórája jól működik.

Nincs profilkép
#51899 Mtz 550E
2017-08-29 20:10:55

Válasz csoppika #51895. hozzászólásáraMinimumtól 1cm feljebb addig szoktam engedni hogy leegye! Igen mindig felső nivóig öntöm! Nem folyik sehol! Kompresszor meg csak akkor használom ha pótkocsizok! Alapjáraton addig megy még munkagépet felakasztom vagy a turbót visszahűtöm!

#51898 kevesa
2017-08-29 20:09:45

Nagyon úgy néz ki elromlott az üzemóra számlálom a kérdésem az lenne nekem az első képen szereplő van a lett változat ha jól tudom és az alsó képen a gyári orosz.

Beletehetem a gyárit a lett helyére vagy nem fog jó értékeket mutatni?

ahogy elnézem a dugalj egyforma csak ha rádugom jól működik minden vezeték jó helyen van vagy ebbe máshogy van? Gondolom itt is a két nyomgombbal kell beállítani a trakira megfelelő értékeket?


#51896 csoppika
2017-08-29 18:04:55

Válasz Mtz 550E #51894. hozzászólásáraDe ha mindenáron szerelni akarsz, akkor lenne egy ajánlatom ha közel laksz: Itt van egyik haver 82-ese, cseréljetek fél évre,azon biztosan találsz bőven szerelni valót, meg rendes becsületes olajfolyást is... (ha visszacseréltétek, akkor már a tieden is)smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile devilsmile sweatdrop
Néztem a képeidet, az az mtz makulátlan... Ne piszkáld, ha elfogadhatóan megy...smile hammer

#51895 csoppika
2017-08-29 17:48:08

Válasz Mtz 550E #51894. hozzászólásáraMeddig hagyod, hogy leegye? Mindig felső nívóig öntöd?
Sokat megy alapjáraton? Nem folyik sehol? Kompresszor nem eszi?
Mostantól becsüld meg, hogy hány üzemóra hány deci olajba kerül, oszt ha van normális adat, jelentkezz...
Majd akkor a hozzáértők mondanak rá valamit...
(ugyanis az olajfogyasztásra van gyári megengedhető érték...)

Nincs profilkép
#51894 Mtz 550E
2017-08-29 17:23:13

Válasz csoppika #51891. hozzászólásáraAxiál permetező eke tárcsa! Motorhőfok 70-80 közé állitom be! Attól hogy turbó van rajta nem azt jelenti hogy jobban hajtom mint előtte vagy mindjárt dupla annyit várok el tőle!
Olajat mennyit evett azt nem csak a nívón mindig lejebb volt!

Nincs profilkép
#51893 .Richard.
2017-08-29 17:03:20

Válasz csoppika #51891. hozzászólásáraEz szerintem olyan szürke kollèga èszlelt tünetei. smile lolszerintem semmi baja a gèpnek. Mivel kapott egy turbenyàt,gondolom kapja a terhelèst is,persze,hogy megy az olaj. Egèsz nap potkocsizok,nem fogy,lazítot húz,akkor meg 8òra,kB. Egy,két deci. Most akkor javítsak?dolgozik,had igyon.smile thumbup Legalább keni magát.

#51891 csoppika
2017-08-29 15:03:59

Válasz Mtz 550E #51888. hozzászólásáraMilyen munkáknál csipegette? Milyen volt a motorhőfok és a terhelés?

Nincs profilkép
#51890 .Richard.
2017-08-29 13:54:03

Válasz vén cigány #51884. hozzászólásáraNem. 90,vagy 120.nekem 180. Mindenki maga döntse. Végül is,sürìt mindenhogy. Az új hüvely,új gyürüvel tömít. Ezért, a legjobb, ha a legtöbb utat teszi meg lefelé a gàz,a gyűrűk között,az meg a 180.

Nincs profilkép
#51889 Mtz 550E
2017-08-29 13:38:59

Válasz _NB_ #51883. hozzászólásáraDe mi van olyankor ha mindent jól csináltunk gyűrűk hüvely minden! és mégis van kartergáz gyűrűkön kívül hol tudja még fújni vagy elfújni?

Nincs profilkép
#51888 Mtz 550E
2017-08-29 12:51:25

Válasz mtz1221 #51882. hozzászólásáraTöbben azt mondják hagyjam úgy ahogy van! Lehet még össze kell kopnia igaz már 200Üa ment előtte lévő gyűrűvel is de csipegette az olajat!
Ha a turbó csipegeti az olajat azt tudni lehet valahogy?

#51887 csoppika
2017-08-29 09:01:59

Válasz mtz1221 #51882. hozzászólásáraAzt legalább nem merik bactatni, mert igencsak zsebbenyúlós...

Nincs profilkép
#51886 Claastra.
2017-08-29 07:42:08

Válasz vén cigány #51884. hozzászólásáraMtz-t menet közben hüvelyezünksmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#51885 Claastra.
2017-08-29 07:39:44

Válasz prütyi #51877. hozzászólásáraAmit te olajlehúzónak mondassz az valójában olajáteresztő,olajlehúzó fent a 3.alul éle van, igazábol,csak az Mtz külön álatfaj

#51884 vén cigány
2017-08-29 06:59:30

Válasz .Richard. #51881. hozzászólásáraJövőhéten csinálok egy hüvely-dugó cserét.

180 fokra kell elforgatni a gyűrűket?

#51883 _NB_
2017-08-28 22:50:51

Válasz Mtz 550E #51879. hozzászólására


Minden dugattyús belsőégésű motornál van "karter gáz", az újaknál is.

A lényeg, hogy mennyi és milyen.

Amikor kopott a gyűrű, akkor sok a gáz, a színekből, illatokból meg azt, hogy az olaj "gyenge" alacsony a felső hőtűrése és ezért égeti a motor vagy rossz a befecskendezés és az olaj már tele van gázolajjal, ect... a logika mentén lehet olaj, gázolaj, víz, és égéstermék...

#51882 mtz1221
2017-08-28 22:41:43

Válasz Mtz 550E #51875. hozzászólására1000 óra múlva be fog járódni,és úgy fog dorombolni mint egy szőke cica akit előtte 3 órán keresztül járattál.De viszont az mtz nem való nektek,fendt,kubota,sisu vagy mercedes motoros gépet vegyetek legközelebb.

Nincs profilkép
#51881 .Richard.
2017-08-28 21:55:37

Válasz Mtz 550E #51879. hozzászólásáraGyűrűvègek közt mennyi a hèzag? Attól van a gàz. Ne szarja be,új mtz is fùj valamennyit. Az olajat nem eszi,akkor jó az. Alapban,ha a gyűrűket nem 180fokban forgatod egymàshoz kèpest,hanem 120-90,annàl több a gáz. Úgy rakod ahogy akarod,mindenki màskèpp főz,de az új gyűrű,meg hüvely,azért tömít,tehàt a legjobb hosszabb utat kellene csinálni a gyűrűknél,a lefujò gàz útjának. Az meg a 180fok.

Nincs profilkép
#51880 lorant90
2017-08-28 21:51:59

Válasz Mtz 550E #51879. hozzászólásáraNem megy le velelenul a viz???? Mert az lehet viz goz is

Nincs profilkép
#51879 Mtz 550E
2017-08-28 21:45:16

Válasz prütyi #51877. hozzászólásáraTudom hogy a fényes a kompresszió gyűrű meg az írások felfelé vannak! Jól vannak rá rakva meg 120°-kal el is vannak forgatva!

Én a régi gyűrűre mondtam az MMZ-sre hogy annyi látszódott rajta szemmel hogy egyik másik gyűrű a dugókon kicsit fényesebb volt!

De minek van kartergáz? később elfog múlni vagy mitől jön létre mi befolyásolja még?

Nincs profilkép
#51878 lorant90
2017-08-28 21:05:12

Válasz prütyi #51877. hozzászólásáraHa netan az a zetoros gyuruu megiscsak lengyel es nem cseh ne h az legyen h tobb a kar mint a haszon

#51877 prütyi
2017-08-28 20:55:26

Válasz Mtz 550E #51875. hozzászólásáraA fényes kompresszió gyűrűnek kell legfelül lenni utána két fekete kompresszió gyűrű utána meg egy vagy két olajlehúzónak, az is fontos hogy a rajtuk lévő írás mindig felfele álljon.

#51876 csoppika
2017-08-28 16:15:11

Válasz Mtz 550E #51875. hozzászólásáraRégen elvolt szelepszár szimering nélkül is... Én olyanra csináltattam...

Nincs profilkép
#51875 Mtz 550E
2017-08-28 15:56:00

Válasz mtz1221 #51781. hozzászólásáraCsak átgyűrűztük az MMZ gyűrűt kiszedtük raktunk bele zetor gyűrűket! Szemmel látható jelenség nem volt a gyűrűkön csak annyi hogy egyik másik kicsit fényesebb volt! Hüvely olyan volt mintha most raktuk volt bele! Igaz 200Üa ment kb!
De így is van kartergáz de miért? Szelephézagot beállítottunk szelepszár szimeringet is kicseréltük új hengerfej ment rá februárba és már most fel volt csúszva a szimeringek!

Nincs profilkép
#51874 Mtz 550E
2017-08-28 15:50:09

Hali!
A képen látható cső a munkahenger emelő ága lehet beépíteni ide fojtóvisszacsapó szelepet hogy ne csapja földhöz a nehezebb munkagépeket?

Nincs profilkép
#51873 mogyu46
2017-08-28 02:04:52

Válasz csoppika #51784. hozzászólásáraKöszi a tippet, azzal folytatjuk akkor, most még a hiányzó tehermentesítő/kiakasztó kerete szerelődik be, és a biztonság kedvéért kap a munkahenger is új karmantyúkat, ha már úgyis meg kell bolygatni.

#51872 Zoltán Rózsa
2017-08-28 00:36:42

Üdv.

Látom minden MTZ müködik

Megtöröm a 2 napos csendet.
Beszopt@m el van repedve a kuplungáhzam.
1 hete még raklapon volt mert épp nyelestengely csere volt.
Sajna a nagy munkába nem vettük észre.
Most hogy össze van rakva egyböl kiderült.
Összetólás elött kimostam a kuplungházat ma láttam a kiszivárgot olajos féktísztítós folyadékot a repedésen kb 12 cm
Gondolom hegesztés felejtős.

#51871 máris szomszéd
2017-08-26 21:31:16

Válasz Mtz 550E #51869. hozzászólásáraMi abszolút amatőrként jártunk hasonlóan húzom előre a trakit befékez de csontra megtolom hátra jó .Újra előre megint befog csontra befog nézzük mindenhol de semmi probléma a végére már csak a kúp-tányérkerék páros maradt ott nem lehet hiba.Másnap verseny felhívom az iván dokit mondom a tüneteket ilyet még nem is halott de esetleg a difizár kapcsoló.Szednénk szét és véletlenül észre lett véve,hogy a kézifékkar csonk le volt nyomva.Egy napot szívtunk smile thumbupcool

#51870 Vinkó75
2017-08-26 21:28:25

Válasz Zoltán Rózsa #51867. hozzászólásáraA lamellásnál nincs játék....hogy alá fekszek és még állítok rajta. Ott ha már bent fog, akkor nincs mese, bontás és nyomólap esetleg komplett csere. Esetleg szabályzás után, egyedileg ferodolozott tárcsa. A régi IH-őzikéket még így pöcköllyük kicsit kihúzva a komplett szerkezet cserét. Mi ezek esetében itthon több száz papír. Igazából az Iván bontás nélkül nehezen húzza ki 7000 órát. De még a nyugati is már bontódik itt ott ilyenkor. Az Iván esetében olcsóbb ha kopik a kuplung mint hogy széttekerje az egész gépet a moci. Azért hátrafelé még a 820-as is egy régi 50-es.

Nincs profilkép
#51869 Mtz 550E
2017-08-26 21:03:28

Most cseréltem jobb oldalon fékbetèt meg fèknyomszerkezetet! Ha tolatok akkor jó de előre fele ha fékezek hirtelen fog szinte forditaná a gépet jobbra de minek mit csinàljak vele nektek volt már ilyen?

Nincs profilkép
#51868 lakatos gabesz
2017-08-25 20:31:47

Válasz mtz1221 #51859. hozzászólásáraSzia.én nem ezt vettem meg hanem a traktorfék webáruházból idáig nagyon jól müködik a többit majd csak később tudom meg hogy mennyit is birt.én 86 ezerért vettem.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Luxuscikk lesz a csirkemell?
Luxuscikk lesz a csirkemell?
A csontos csirkemell 20,7 százalékkal drágább, mint tavaly.
Lehet-e olcsóbb a műtrágya?
Lehet-e olcsóbb a műtrágya?
Rövid távon áremelkedés jöhet, de hosszú távon áresés.
Rendterítő
Rendterítő

200.000 Ft

Új hidraulikus kalapács MUSTANG HAMMER HM200 tömeg 205 kg
Új hidraulikus kalapács MUSTANG HAMMER...

2.450 EUR

Talajmaró
Talajmaró

700.000 Ft

Rendterítő
Rendterítő

250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]