Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Mtz 550E #50170. hozzászólásáraBár gyári turbos szekerink vannak, de az a tapasztalatom turbo téren, hogy normál üzemi fordulaton csak a levegő vibrál.
A max fordulatszám tartomány 3/4-e fölött kezdődik valami szürke füst, de az se sok ez erősödik a leszabályzásig, de ez sem kormolás.
2,5TD furgonnál is hasonló a helyzet, ott akkor volt korom amikor eldurrant egy légcső, akkor olyan lett, mint egy rosszul beállított szívó dízel, gázadásra dőlt a füst.
A turbo úgy juttat több levegőt az égéstérbe, hogy nyomásra emeli azt,viszont erről adagoló mit sem tud ha nincs rajta a membrános szabályzó, ami a több gázolajat adja a több levegőhöz.
És azt valaki megtudja nekem mondani valaki ha az mtz 550E motorjában a főtengelyen a súlyok helyei és furatai rajta vannak akkor az a főtenygely 80-as vagy lehet 50-es is? mert ha jól tudom az 50 főtengelyen nem voltak rajta a sulyok helyei meg furatai hanem kerekitett volt.
Válasz a2457 #50173. hozzászólásáraIgazán akkor lenne helytàllo a tènymegàllapitàs,ha leirtàk volna,h. Mennyi is füstölèskor a nyomás. Mert,ha 1800on pörög a motor,tehát van fordulat,akkor kaphat kaját, mert elègeti,van lóerő is, füstölhet is ha màr , a hatàràt feszegetik a motornak, mert sok,a kaja,pl 0.8nyomàshoz. De ha 1000fordulaton füstöl, nyomàs meg nix,akkor megdöglik a motor mert sok a kaja,a terhelèstől meg nem tud fordulat emelkedni,nem is lesz töltő nyomás.aztàn, ha van 1800fordulat,meg kezd füstölni,nyomàs meg nix,akkor a Turbò nem fasza. a membrán csak az ember odafigyelèsèt helyettesíti, hogy csak akkor ad kaját, ha van fordulat,meg terhelik a motort. Ezt földművelèskor odafigyelèsselmembrán nèlkül is működhet. Nem olyan faszán, mint azzal, de jó így is. Most ebből, melyik valòsult meg,semmit nem tudni.
Válasz Mtz 550E #50170. hozzászólásáraAz a membránszabályzó szerintem hiányzik róla az lehet a baj mert ha jól tudom az szabályozza turbó nyomasnak negfelelően az anyagot és akkor ad töblett anyagot amikor kell neki.
Hali!
Akik utólag turbóztátok a gépeiteket hogy vagytok megelégedve vele? Füstölni szokott a tietek is vagy milyen turbo nyomáson dolgoztok? Nekem nincs az adagolón rajta a membrános szabályzó! De én ma is szántottam vele ugyan úgy 4.-dik kel tudok 5.-be nem bírta inkább kapart meg lökte a füstöt! Vagy a föld lenne kemény? Pedig csak ágyeke 90cm fogással! Írjatok már ti hogy dolgozgattok vele!
Sziasztok)
Mtz 550 egyik napról a másikra nagyon gyorsan vissza engedi a munkagépet. Cirka 1 perc, de Továbbra is gyorsan emel, s a nehezet is megemeli. Tett bele egyszer egy habis szerelő zuhanásgátlót de annak nem sok hasznát éreztem már akkor sem. Az tönkremehet s okozhat ilyet?
Olvastam hogy ilyenkor a nyakas szelep alatt lehet valami kosz ami miatt így viselkedik, azt hol kell keresni a vezér tömbön?
Várom tanácsitokat)
Válasz csferri #50163. hozzászólásáraSzóval akkor veszek egy régire való készletet, aztán a hidr boltba a dugóra valóból kell pluaz egy...(meg persze a többi helyett is...
Válasz VDénes #50159. hozzászólásáraKöszönöm szépen a válaszodat!azt a kardános csiklot is kicseréltem mint irtam meg a tartóba a perselyt is a gömbel együtt egy hete meg az erőszabályzót is szépen is müködött csak most szorul valamiert de a kart érzem hogy szorul még nem szedtem le a burkolatott az ülés melett majd megnézem mert szerintem ott lesz a gubanc valamiért megszorulhatott.esetleg van ott is valami persely?
Válasz csoppika #50162. hozzászólásáraCsak annyi a különbség hogy itt nem kell a két nagy 3-as O gyűrű a hengert tömíteni, helyette + 1db vastagabb mint a dugattyúra való.
Srácok!
Ebben az újabb tipusu munkahengerben a régifajta tömítésgarnitúra működhet? Kaptam egyet, állítólag felújított, de a felső hátramenő cső folyat...
Válasz lakatos gabesz #50155. hozzászólásárajó dolog,csak állítólag nem tartós alkatrésze ez az ivánnak,ezért én nem használom. Támkerék,meg teheremtesítő kampó,az össz hidraulika kisegítésem. Függő xtárcsámra is most csináltam rögtörő hengert,ami a magasság állítása az egésznek. Nem használt kombinátorét raktam rá. Igy,ott is van szintállítás,nix hidraulika baszogtatás. Neked,pl,miért szükséges? Ha majd nem szorul,akkor lehet,folyat.
Válasz lakatos gabesz #50158. hozzászólásáraA csukló ami a fülke alján van amibe a kar függőlegesen köt bele. Ott van persely ami ki lehet. Nekem ez volt a gond. Remélem érthető módon írtam nem vagyok szakértő.
Válasz sooty #50153. hozzászólásáraÚgy hogy van ott még egy összekötő cső,mind két végén tömítéssel,és van egy szelep,(határoló),amin szintén vannak gumigyűrűk!
Mtz 550E traktoromba az erőszabályzó karja szorúl nehezen tudom hátra fele huzni ha sikerül is töbszöri mozgatásra emel erőszabályzót most cseréltem kardancsukló karral és komplett perselyel együtt viszont viszont most meg szorul hol keresem a hibát?válaszotokat előre is köszönöm!
Ma láttam a szomszédnál egy eldobott hidraulika munkahengert. Ami az ülés alatt van. Nekem ebből ugye folyik az olaj.
Szemrevételezés után jól gondolkodom:
négy anya leszed, munkahenger széthúz. Marad a kezemben a cső, meg a fényes rúd. Rúd végén marha nagy anya. Kicserélem a két vékonyabb gumigyűrűt a munkahenger két végénél, a fényes rúd közepén két műanyag karima között van egy vastagabb gumigyűrű azt is, meg a munkahenger tetején lévő csőnél is van két O gyűrű. Ennyi? A múltkor a készletben 5X ennyi alkatrészt mutogattak.
Most akkor ez hogy is van?
Válasz zsoltrs #50150. hozzászólásáraszivattyú tömítéseit nézzük meg előbb.
elvileg a 68 as olajnak sem szabad kifolynia, sem a véknyabbaknak senem.
jellemzően a szivattyú nyomóág felőli részén levő gumigyűrű a cserés. a fémcsövet a tömbről is le kell hozzá venni. rézalátéteket ki kell lágyítani összeszerelés előtt. a fémcső csavarjait a tömb felől és a szivattyú felöl is csak lépésekben lehet betekerni és meghúzni, máskülönben nem fog felületre feküdni és fosni fogja az olajat.
Lecseréltem az ismeretlen eredetű olajat a hidraulikában 68-os hidr. olajra.
Másnapra egy szép nagy tócsa fogadott a traki alatt. A hidr. szivattyúra vezettem vissza az olaj folyást.
Most mit csináljak? Cseréljem le az olajat valami sűrűbbre?
Otthon van Mol Standard Diesel 40 (egyfokozatú) motorolaj amit sehova nem tudok használni ill. jelenleg a motorban lévő 20W40-es olajból is van még.
Vagy a szivattyúnak cseréljem ki a tömítéseit.
Ehhez a részhez nem nagyon értek...
Válasz sooty #50147. hozzászólásáraVegyél egy használt daràzsderekat amit renberakol,oszt ha ràèrő,beteszed a tièdbe. Azt ennyi. Tiedet meg javitod, azt eladod. Vagy nem.
Válasz medikus #50143. hozzászólásáraEzt nem ismertem, de megjegyzem.
Úgy néz ki 24-27 között fogom széthúzni. Addig megveszek mindent. Remélem 3 nap elég lesz.
Válasz Hogel #50144. hozzászólásáraHát, ha nagyon szeretnéd hogy ne jöjjön onnan ki a füst, akkor vegyél egy tubus kipufogó tömítőpasztát. De nálam is kijön ott a füst, de szerintem annyira azért nem zavaró. Persze nem tudom ennyire kormol nálad. :)
Válasz sooty #50139. hozzászólásáraMit kell azon készíteni? Veszel egy univerzális csavaros vonógömböt kb 1500-ért, belecsavarozod a vonópadba aztán go!
Válasz medikus #50138. hozzászólásáraMost biztos viccelsz. Én mindenkinél azt látom, hogy panaszkodik, elégedetlenkedik, annyi a munkája, hogy ki se látszik belőle, meg nagy munka, meg húha. Ugyanakkor meg nem csinál szinte semmit. A vonóhorog fej a trakihoz egy hónapja készül. Ennyi idő alatt tűreszelővel is kireszelem azt a gömböt.
A széthúzással csak az a bajom, hogy nem elég a kuplungnál szétszedni. Szerintem még egy elemet ki kell venni alóla, a középső részt, azt meg hogy a fenébe tartom meg, húzom előre engedem le stb, miegymás.
Válasz Bandita29 #50134. hozzászólásáraIgen, ahogy írod, úgy próbáltam és minden ok. Szinte tuti, hogy jól van összerakva.
Olyan, mintha a kapcsoló hüvely egyszerűen pont a másik irányba akarna menni.
Viszont nem találom az egyik fogaskereket webáruházban. A z=47-es megvan, de a másik nincs.
Ha a hegesztést is letöri,akkor valami nagyon nincs vonalba. Széthuzás lesz ebből. Egy erős nap alatt meglehet bűvölni (szét-össze).
Hátul jól raktad össze? Ha alul üresben van az 540/1000 kapcsoló,a TLT kapcsoló a fülkében BEKAPCSOLVA,akkor kézzel tudod tekergetni a TLT csonkot?
Ma megint TLT foglalkozás. Széthúztam hátul. A 3 bolygókerékből kettő már darabokban volt. A harmadikban sem volt tűgörgő. Futás boltba, megvettem mindent össze is raktam. Minden oké volt. Mentem előre/alulra hegeszteni. Betoltam 540-be és hajrá. Na igen ám de: hegesztés után, ráindítottam, hogy fordítson a tengelyen egy kicsit. Ezzel a lendülettel, szét is tört a hegesztés. Próba még egyszer. Megint így jártam. Most gyakorlatilag ott tartok, hogy körbehegesztés után is eltöri a varratot. Ráadásul már össze se tudom tolni úgy, hogy sebességbe maradjon. Tény, hogy hegesztés tekintetében nem vagyok egy nagyágyú, de azért szokott menni. Tartok tőle, hogy még van más baj is. Olyan érzésem van, mintha csak akkor lenne meg a kapcsolat ha teljesen tövig be van tolva a csúszóhüvely. Ha már 2mm-t hátrébb megy, nem viszi át a hajtást. Most már tuti nem úszom meg széthúzás nélkül.
Biztos nem lehet az ott a helyén kicserélni?
Válasz epipeti #50116. hozzászólására:) Én ott akadtam el, hogy mire kötötted rá ?
Ecc pecc kimehetsz vagy volt ott egy "dedikált +12V vagyok rám kössél" vezeték vagy valamelyik eszköz vagy kapcsoló vezetékét csapoltad meg vagy volt rádió előkészítés ?
Ha valamelyik eszköz vagy kapcsoló vezetékét csapoltad meg akkor lehet arra felére sikerült ami nincs feszültség alatt csak ha be vagy fel kapcsolod az eszközt
Ha volt rádió előkészítésnek vezeték akkor meg ha jól veszem ki a gyújtás kapcsoló 3-as állásában van rádió.
(A1) jelű a rádió
A memória vezetékkel nem foglalkoznak az imperialista hiúság, egyszerűen tekerős volt rajta minden, így nem kellet megjegyeznie semmit.
Persze még lehet több variáció amit inen nem látni.
Megkérheték valakit, hogy elmonjda nekem hogy a 3 fokozatú osztómű az MTZ 82-ben hogy működik ? itt van minden könyv előttem .. hiába nézem .. csak nem jövök rá KÖzönöm!
91328 hozzászólás
Válasz Mtz 550E #50170. hozzászólásáraBár gyári turbos szekerink vannak, de az a tapasztalatom turbo téren, hogy normál üzemi fordulaton csak a levegő vibrál.
A max fordulatszám tartomány 3/4-e fölött kezdődik valami szürke füst, de az se sok ez erősödik a leszabályzásig, de ez sem kormolás.
2,5TD furgonnál is hasonló a helyzet, ott akkor volt korom amikor eldurrant egy légcső, akkor olyan lett, mint egy rosszul beállított szívó dízel, gázadásra dőlt a füst.
A turbo úgy juttat több levegőt az égéstérbe, hogy nyomásra emeli azt,viszont erről adagoló mit sem tud ha nincs rajta a membrános szabályzó, ami a több gázolajat adja a több levegőhöz.
Ha így szántasz akkor más a probléma videó
Válasz lakatos gabesz #50175. hozzászólásáraAz 50-es főtengőn 22-es szíjtárcsa van. És nem megy fel a 80-as tengőre...(az13-as)
Hali!
Az adagolónál melyik csavar állitja a kaját?
És azt valaki megtudja nekem mondani valaki ha az mtz 550E motorjában a főtengelyen a súlyok helyei és furatai rajta vannak akkor az a főtenygely 80-as vagy lehet 50-es is? mert ha jól tudom az 50 főtengelyen nem voltak rajta a sulyok helyei meg furatai hanem kerekitett volt.
Válasz a2457 #50173. hozzászólásáraIgazán akkor lenne helytàllo a tènymegàllapitàs,ha leirtàk volna,h. Mennyi is füstölèskor a nyomás. Mert,ha 1800on pörög a motor,tehát van fordulat,akkor kaphat kaját, mert elègeti,van lóerő is, füstölhet is ha màr , a hatàràt feszegetik a motornak, mert sok,a kaja,pl 0.8nyomàshoz. De ha 1000fordulaton füstöl, nyomàs meg nix,akkor megdöglik a motor mert sok a kaja,a terhelèstől meg nem tud fordulat emelkedni,nem is lesz töltő nyomás.aztàn, ha van 1800fordulat,meg kezd füstölni,nyomàs meg nix,akkor a Turbò nem fasza. a membrán csak az ember odafigyelèsèt helyettesíti, hogy csak akkor ad kaját, ha van fordulat,meg terhelik a motort. Ezt földművelèskor odafigyelèsselmembrán nèlkül is működhet. Nem olyan faszán, mint azzal, de jó így is. Most ebből, melyik valòsult meg,semmit nem tudni.
Válasz lakatos gabesz #50172. hozzászólásáraúgyvan.
ez teljesen helytálló.
Válasz Mtz 550E #50170. hozzászólásáraAz a membránszabályzó szerintem hiányzik róla az lehet a baj mert ha jól tudom az szabályozza turbó nyomasnak negfelelően az anyagot és akkor ad töblett anyagot amikor kell neki.
Válasz Mtz 550E #50170. hozzászólásáraNeked mtz 550E tipúsú traktorod van?
Hali!
Akik utólag turbóztátok a gépeiteket hogy vagytok megelégedve vele? Füstölni szokott a tietek is vagy milyen turbo nyomáson dolgoztok? Nekem nincs az adagolón rajta a membrános szabályzó! De én ma is szántottam vele ugyan úgy 4.-dik kel tudok 5.-be nem bírta inkább kapart meg lökte a füstöt! Vagy a föld lenne kemény? Pedig csak ágyeke 90cm fogással! Írjatok már ti hogy dolgozgattok vele!
Válasz medikus #50168. hozzászólásáraKöszönöm szépen, akkor nem keresem ezt a csoda szelepet.
Válasz Full Random #50166. hozzászólásáraNe nyakaskodj!Akkor nem is emelne!Van benne helyzet szabályozó?Ha igen,vagy dobd ki,vagy tegyél újat bele!
Válasz Full Random #50166. hozzászólásáranem feltétlen. szerintem megnézném nem e a munkahenger dugattyú tömítése enged át.
Sziasztok)
Mtz 550 egyik napról a másikra nagyon gyorsan vissza engedi a munkagépet. Cirka 1 perc, de Továbbra is gyorsan emel, s a nehezet is megemeli. Tett bele egyszer egy habis szerelő zuhanásgátlót de annak nem sok hasznát éreztem már akkor sem. Az tönkremehet s okozhat ilyet?
Olvastam hogy ilyenkor a nyakas szelep alatt lehet valami kosz ami miatt így viselkedik, azt hol kell keresni a vezér tömbön?
Várom tanácsitokat)
Válasz csferri #50163. hozzászólásáraSzóval akkor veszek egy régire való készletet, aztán a hidr boltba a dugóra valóból kell pluaz egy...(meg persze a többi helyett is...
Válasz VDénes #50159. hozzászólásáraKöszönöm szépen a válaszodat!azt a kardános csiklot is kicseréltem mint irtam meg a tartóba a perselyt is a gömbel együtt egy hete meg az erőszabályzót is szépen is müködött csak most szorul valamiert de a kart érzem hogy szorul még nem szedtem le a burkolatott az ülés melett majd megnézem mert szerintem ott lesz a gubanc valamiért megszorulhatott.esetleg van ott is valami persely?
Válasz csoppika #50162. hozzászólásáraCsak annyi a különbség hogy itt nem kell a két nagy 3-as O gyűrű a hengert tömíteni, helyette + 1db vastagabb mint a dugattyúra való.
Srácok!
Ebben az újabb tipusu munkahengerben a régifajta tömítésgarnitúra működhet? Kaptam egyet, állítólag felújított, de a felső hátramenő cső folyat...
Válasz zsoltrs #50150. hozzászólására
Majd idővel beletanulsz. Jó bele mindkét olaj, hidegben kicsit hangosabb a szivattyú de dolgozik vele.
Legjobban akkor jársz, ha a két fém csövet lecseréled gumi hidraulika csőre. Nem lesz többet gondod a folyással.
Válasz lakatos gabesz #50155. hozzászólásárajó dolog,csak állítólag nem tartós alkatrésze ez az ivánnak,ezért én nem használom. Támkerék,meg teheremtesítő kampó,az össz hidraulika kisegítésem. Függő xtárcsámra is most csináltam rögtörő hengert,ami a magasság állítása az egésznek. Nem használt kombinátorét raktam rá. Igy,ott is van szintállítás,nix hidraulika baszogtatás. Neked,pl,miért szükséges? Ha majd nem szorul,akkor lehet,folyat.
Válasz lakatos gabesz #50158. hozzászólásáraA csukló ami a fülke alján van amibe a kar függőlegesen köt bele. Ott van persely ami ki lehet. Nekem ez volt a gond. Remélem érthető módon írtam nem vagyok szakértő.
Valaki esetleg tudna tanácsot adni?
Válasz medikus #50156. hozzászólásáraNekem ennél az összekötő csőnél folyik az olaj. Holnap megcsinálom....
Válasz sooty #50153. hozzászólásáraÚgy hogy van ott még egy összekötő cső,mind két végén tömítéssel,és van egy szelep,(határoló),amin szintén vannak gumigyűrűk!
Mtz 550E traktoromba az erőszabályzó karja szorúl nehezen tudom hátra fele huzni ha sikerül is töbszöri mozgatásra emel erőszabályzót most cseréltem kardancsukló karral és komplett perselyel együtt viszont viszont most meg szorul hol keresem a hibát?válaszotokat előre is köszönöm!
Válasz a2457 #50151. hozzászólásáraÍrtam privátba...
Ma láttam a szomszédnál egy eldobott hidraulika munkahengert. Ami az ülés alatt van. Nekem ebből ugye folyik az olaj.
Szemrevételezés után jól gondolkodom:
négy anya leszed, munkahenger széthúz. Marad a kezemben a cső, meg a fényes rúd. Rúd végén marha nagy anya. Kicserélem a két vékonyabb gumigyűrűt a munkahenger két végénél, a fényes rúd közepén két műanyag karima között van egy vastagabb gumigyűrű azt is, meg a munkahenger tetején lévő csőnél is van két O gyűrű. Ennyi? A múltkor a készletben 5X ennyi alkatrészt mutogattak.
Most akkor ez hogy is van?
Válasz .Richard. #50149. hozzászólásáraEz sem rossz ötlet. Bár nem tudom mennyiért vesztegetnek egy ilyet.
Válasz zsoltrs #50150. hozzászólásáraszivattyú tömítéseit nézzük meg előbb.
elvileg a 68 as olajnak sem szabad kifolynia, sem a véknyabbaknak senem.
jellemzően a szivattyú nyomóág felőli részén levő gumigyűrű a cserés. a fémcsövet a tömbről is le kell hozzá venni. rézalátéteket ki kell lágyítani összeszerelés előtt. a fémcső csavarjait a tömb felől és a szivattyú felöl is csak lépésekben lehet betekerni és meghúzni, máskülönben nem fog felületre feküdni és fosni fogja az olajat.
Hali
Lecseréltem az ismeretlen eredetű olajat a hidraulikában 68-os hidr. olajra.
Másnapra egy szép nagy tócsa fogadott a traki alatt. A hidr. szivattyúra vezettem vissza az olaj folyást.
Most mit csináljak? Cseréljem le az olajat valami sűrűbbre?
Otthon van Mol Standard Diesel 40 (egyfokozatú) motorolaj amit sehova nem tudok használni ill. jelenleg a motorban lévő 20W40-es olajból is van még.
Vagy a szivattyúnak cseréljem ki a tömítéseit.
Ehhez a részhez nem nagyon értek...
Válasz sooty #50147. hozzászólásáraVegyél egy használt daràzsderekat amit renberakol,oszt ha ràèrő,beteszed a tièdbe. Azt ennyi. Tiedet meg javitod, azt eladod. Vagy nem.
Válasz .Richard. #50146. hozzászólásáraVagy az előtöltés.
Válasz medikus #50143. hozzászólásáraEzt nem ismertem, de megjegyzem.
Úgy néz ki 24-27 között fogom széthúzni. Addig megveszek mindent. Remélem 3 nap elég lesz.
Válasz Hogel #50144. hozzászólásáraA "füst " csavar.
Válasz Hogel #50144. hozzászólásáraHát, ha nagyon szeretnéd hogy ne jöjjön onnan ki a füst, akkor vegyél egy tubus kipufogó tömítőpasztát. De nálam is kijön ott a füst, de szerintem annyira azért nem zavaró. Persze nem tudom ennyire kormol nálad. :)
Sziasztok, kinek mi a trükkje arra, hogy a kipufogódob felfogatásánál, a csonk és a dob között ne okádja a füstöt?
Válasz sooty #50139. hozzászólásáraDe tudod a mondást?Ki minek nem mestere, annak csak az elrontója lehet!
Válasz ..MZ/X.. #50141. hozzászólásáraÍgy is tettem!
Válasz sooty #50139. hozzászólásáraMit kell azon készíteni? Veszel egy univerzális csavaros vonógömböt kb 1500-ért, belecsavarozod a vonópadba aztán go!
Válasz _NB_ #50131. hozzászólásáraMechanikus memóriásat nem láttál még???
Válasz medikus #50138. hozzászólásáraMost biztos viccelsz. Én mindenkinél azt látom, hogy panaszkodik, elégedetlenkedik, annyi a munkája, hogy ki se látszik belőle, meg nagy munka, meg húha. Ugyanakkor meg nem csinál szinte semmit. A vonóhorog fej a trakihoz egy hónapja készül. Ennyi idő alatt tűreszelővel is kireszelem azt a gömböt.
Szóval magad uram, ha szolgád nincs.....
Válasz sooty #50137. hozzászólásáraBízd olyanra aki csinált már olyat!!
A széthúzással csak az a bajom, hogy nem elég a kuplungnál szétszedni. Szerintem még egy elemet ki kell venni alóla, a középső részt, azt meg hogy a fenébe tartom meg, húzom előre engedem le stb, miegymás.
Válasz sooty #50135. hozzászólásáraAkkor keresd alkatrész boltban!
Válasz Bandita29 #50134. hozzászólásáraIgen, ahogy írod, úgy próbáltam és minden ok. Szinte tuti, hogy jól van összerakva.
Olyan, mintha a kapcsoló hüvely egyszerűen pont a másik irányba akarna menni.
Viszont nem találom az egyik fogaskereket webáruházban. A z=47-es megvan, de a másik nincs.
Válasz sooty #50132. hozzászólásáraKeress egy nőgyógyászt!
Ha a hegesztést is letöri,akkor valami nagyon nincs vonalba. Széthuzás lesz ebből. Egy erős nap alatt meglehet bűvölni (szét-össze).
Hátul jól raktad össze? Ha alul üresben van az 540/1000 kapcsoló,a TLT kapcsoló a fülkében BEKAPCSOLVA,akkor kézzel tudod tekergetni a TLT csonkot?
Válasz Vinkó75 #50127. hozzászólására
Ma megint TLT foglalkozás. Széthúztam hátul. A 3 bolygókerékből kettő már darabokban volt. A harmadikban sem volt tűgörgő. Futás boltba, megvettem mindent össze is raktam. Minden oké volt. Mentem előre/alulra hegeszteni. Betoltam 540-be és hajrá. Na igen ám de: hegesztés után, ráindítottam, hogy fordítson a tengelyen egy kicsit. Ezzel a lendülettel, szét is tört a hegesztés. Próba még egyszer. Megint így jártam. Most gyakorlatilag ott tartok, hogy körbehegesztés után is eltöri a varratot. Ráadásul már össze se tudom tolni úgy, hogy sebességbe maradjon. Tény, hogy hegesztés tekintetében nem vagyok egy nagyágyú, de azért szokott menni. Tartok tőle, hogy még van más baj is. Olyan érzésem van, mintha csak akkor lenne meg a kapcsolat ha teljesen tövig be van tolva a csúszóhüvely. Ha már 2mm-t hátrébb megy, nem viszi át a hajtást. Most már tuti nem úszom meg széthúzás nélkül.
Biztos nem lehet az ott a helyén kicserélni?
Válasz epipeti #50116. hozzászólására:) Én ott akadtam el, hogy mire kötötted rá ?
Ecc pecc kimehetsz vagy volt ott egy "dedikált +12V vagyok rám kössél" vezeték vagy valamelyik eszköz vagy kapcsoló vezetékét csapoltad meg vagy volt rádió előkészítés ?
Ha valamelyik eszköz vagy kapcsoló vezetékét csapoltad meg akkor lehet arra felére sikerült ami nincs feszültség alatt csak ha be vagy fel kapcsolod az eszközt
Ha volt rádió előkészítésnek vezeték akkor meg ha jól veszem ki a gyújtás kapcsoló 3-as állásában van rádió.
(A1) jelű a rádió
A memória vezetékkel nem foglalkoznak az imperialista hiúság, egyszerűen tekerős volt rajta minden, így nem kellet megjegyeznie semmit.
Persze még lehet több variáció amit inen nem látni.
Sziasztok!Mtz 80-as motorra a cseh c14-101-01 turbót felrakhatom birná a motor?válaszotokat előre is köszönöm
Sziasztok !
Megkérheték valakit, hogy elmonjda nekem hogy a 3 fokozatú osztómű az MTZ 82-ben hogy működik ? itt van minden könyv előttem .. hiába nézem .. csak nem jövök rá KÖzönöm!