Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 412.2 Ft USD 400.32 Ft CHF 438.4 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91316 hozzászólás
Nincs profilkép
#50116 epipeti
2017-04-06 11:33:19

Nos, megfogadva az egyik tanácsot, tegnap este volt kb 10 percem foglalkozni szeretett 82-esemmel. :) Kivettem a helyéről a rádiót és rákötöttem az akksira direktbe. Működik, juppi!! :) Most már csak azon kell eltöprengenem hogy a helyén miért nem akaródzik működni. Holnap fogok egy multimétert és rámérek, hogy a 12V-ból mennyi jut oda fel, nem lehet hogy nincs elég kraft, bár nem hiszem, de valahol el kell indulni a hibakeresésnél. :) Majd szólok még a fejleményekről.

Nincs profilkép
#50115 a2457
2017-04-05 22:48:21

Válasz .Richard. #50114. hozzászólásáraaz sem kizárt hogy a rossz porlasztó behugyozott neki rendesen , aztán a túlmagas üzemaynag arány miatt nem égett el rendesen a cucc, lehetséges hogy a korom feltámasztja neki egy kicsit a kipuffogószelepet, talán gyűrűre is ráégett. és akkor melegedhet, füstölhet, lehet erőtlen új porlasztóval is. de ez csak vaktában lövöldözés.

kíváncsi vagyok mi derül ki, az ilyen dolgok mindíg fúrják az oldalam..

Nincs profilkép
#50114 .Richard.
2017-04-05 21:50:27

Válasz kevesa #50112. hozzászólásáraja,lehet. levetted volna,látnád. nekem egyszer megszorult 1 kipufogó szelep. kalapált rendesen,mire alapjáratra lement a fordulat,jó lett. otthon leszedtem,szorult a himba. ha bármi görbül,vagy törik,vagy a bak lazul,vagy fölszakad, a szelepeknél,akkor nől a szelephézag,az meg csattog. hallanád. vagy,himba kopik,akkor is nől,meg csattog. kivéve,ha szorul,mert akkor nem zár be teljesen a szelep,az én esetemben,már beleért a dugó,mire kiderült.de.be sem indulna ,ha több himba szorul,mert nyitva a szelep. egynél még beindulhatna.

#50113 ...:::Pisti:::...
2017-04-05 21:24:43

Válasz kevesa #50112. hozzászólásáraLehet himbatengely félig el van törve

#50112 kevesa
2017-04-05 19:56:42

Válasz .Richard. #50109. hozzászólásáraMar elvittem holnap elmondom mi volt a baja igy elyo h meghallgatta azt mondta elment a szelephezeg vagy valami persely tort el. Reggel tobbet tudok.
En is gondoltam ra h leveszem a szelepfedot de mire oda jutottam mar nem akartam piszkalni.

#50111 medikus
2017-04-05 19:31:01

Válasz a2457 #50110. hozzászólásáraAnnyira nem volt az rossz porlasztó.Maradt a csere után is olyan!

Nincs profilkép
#50110 a2457
2017-04-05 19:18:01

Válasz .Richard. #50109. hozzászólásárahát mondasz valamit, kitudja mennyi gázolajat és hogyan hugyozott be 3 rossz porlasztó.
adagolót se tudjuk hogy rendben e van é.
olajzás kérdése is ott van, lehet összeszakadt a centrifugál szűrő belseje aztán felkapta.. bár ez szélsőséges eset.

Nincs profilkép
#50109 .Richard.
2017-04-05 17:39:29

Válasz kevesa #50107. hozzászólásáraSzelepdekni alá azé benèztem volna. Hidroszivattyù nem ...ik át? Kikapcsolva is erőlködne?

Moderátor által módosítva: 2017-04-06 10:05:50

#50108 medikus
2017-04-05 16:10:26

Válasz kevesa #50107. hozzászólásáraKíváncsian várjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#50107 kevesa
2017-04-05 16:06:19

Válasz medikus #50106. hozzászólásáraEn mar nem piszkalom este viszem a doktorbacsihoz majd kideriti.

#50106 medikus
2017-04-05 16:02:22

Válasz kevesa #50103. hozzászólásáraszerintem nem töltés baja van!

#50104 kevesa
2017-04-05 13:53:37

Válasz .Richard. #50102. hozzászólásáraDe már újak a porlasztók az összes ki lett cserélve beállítva. És mégis ezt csinálja.
Egyébként könnyen indul.

#50103 kevesa
2017-04-05 13:52:10

Válasz medikus #50099. hozzászólásáraNah levettem a kipufogót.
Semmi változás.

Nem volt ilyen magas, de szerintem az olajadó gomba a nem jó mert sokszor ugrál a mutató.

És nekem könnyen indul szóval nem erőlködve, de valami akkor sem jó rajta.
A hangja se tökéletes szóval hallani is h valami nem jó mintha össze vissza járna.

Nincs profilkép
#50102 .Richard.
2017-04-05 13:43:04

Válasz kevesa #50095. hozzászólásáraSzar porlasztó miatt füstöl, meg erőlteted, melegszik a behugyozott sok gàzolajtòl,közben meg kevesebb a paci. Kèrdès, így be indult e könnyen?

#50101 csoppika
2017-04-05 13:23:26

Válasz csoppika #50100. hozzászólásáraNekem a kettővel ezelőtti generálnál szorult meg hazafele jövet... A pilóta(haver) elmondása szerint megváltozott a hangja(mintha erőlködne), meg füstölt is...Kuplung kinyomásra megállt mint a szeg.

#50100 csoppika
2017-04-05 13:20:54

Válasz medikus #50099. hozzászólásáraArra gondolsz, hogy eldugult az olajzás valahol és szorul a motor?

#50099 medikus
2017-04-05 13:10:12

Válasz kevesa #50096. hozzászólásáraOlajnyomás mindig ilyen magas volt?5-6 bar?

#50097 medikus
2017-04-05 12:59:29

Válasz kevesa #50095. hozzászólásáraAkkor nem indul,vagy kopog!

#50096 kevesa
2017-04-05 12:44:36

Válasz kevesa #50095. hozzászólásáraVagy gyurutores de remelem nem az

#50095 kevesa
2017-04-05 12:43:33

Válasz medikus #50092. hozzászólásáraEn nem mondtam h nincs levego mert sziv kegyetlen modon en csak arra gondolok h nem kap valamit es erolkodik es azert melegszik nagyon. Elotoltes lehet elallitodott a szerelo szerint este viszem hozza csak addig tetlenul ulok es kisebb dolgokat kiprobalnek hatha

Nincs profilkép
#50093 9020
2017-04-05 12:37:07

Válasz kevesa #50091. hozzászólásáraKipufogó dob nincs eldugulva? Szikrafogó felakadva? Jártam már így...

#50092 medikus
2017-04-05 12:35:12

Válasz kevesa #50091. hozzászólásáraHa nincs levegő,kormol,füstöl és gyenge.Próba,valahogy ki kell szűrni?

#50091 kevesa
2017-04-05 12:05:52

Válasz medikus #50090. hozzászólásáraDe szerintem sziv mint a fene mert amikor kezzel befogom a nyilast a legszuronel akkor szinte megall lefullad. Szoval nem tudom de szerintem erolkodik is mert a vizet is melegiti kegyetlen modon.

#50090 medikus
2017-04-05 11:52:05

Válasz kevesa #50088. hozzászólásáraBocs,most olvastam visszább!!!Vedd le a szívótorkot!Anélkül mit csinál!?

#50089 medikus
2017-04-05 11:47:33

Válasz kevesa #50088. hozzászólásáraElőször rakd be a porlasztókat!Utána még gondolkodunk,ha valóban nem lesz jó!

#50088 kevesa
2017-04-05 11:30:15

Válasz medikus #50077. hozzászólásáraDe hol nem kaphat levegőt.
Enyémen nincs olyan fojtószelep amit írtál a kis rugós. Az alábbi képen néz ki nekem a szívó rész. Neten találtam ennél jobban én sem tudnám lefényjklpezni.

Nincs profilkép
#50086 epipeti
2017-04-05 09:46:24

Először is köszönöm mindenkinek a segítséget, hozzászólást. Reagálva egyszerre az ötletekre, kérdésekre.
Szóval a rádió el van szigetelve a kasznitól, a gyári helyén van bent a műanyag keretből kivágtam a rádió helyét, betettem a beépítő keretet, majd abba a rádiót. Tehát kontakt nincs. A negatív szálam, azaz a test ennek a műanyagpanel rögzítésére szolgáló csavarhoz van hozzákötve saruval. Mert ugye a tetőpanel csavarozva van a kabinhoz 2-2 csavarral, a ma. panel meg a tetőpanelbe van becsavarozva így van negatívom. Ilyen szinten nem tudom hogy mennyire elég a sok csavaros megoldás miatt, kellően van-e test. De kell lennie, mert hát a fűtőmotorok is oda vannak testelve, de hát nem vagyok ampervadász. Csak kellően hiszem/hittem, hogy egy rádió beszerelés nem fog ki rajtam, hisz már kocsiban csináltam. Bár ott azért egyszerűbb a helyzet, ott csak van egy kis csatlakozó dugdosás és kész. Szóval, az a része nem érdekel hogy legyen állandó áramom a memória miatt. A negatív szál is csak az áramtalanító után él. Nem vittem fel külön szálat se +-ot se - ot. Van próbalámpám, csak még nem jutottam el odáig hogy le is teszteljem hogy frankó-e minden, de tételezzük fel hogy igen. Van rendes testem és +-om is. Ami a biztosítékot illeti a sárgán van egy biztosíték csak a piroson nincs. Kérdés, hogy mekkora, hány amperos bizti kell bele?
Ha időm engedi, akkor kiveszem a rádiót és rákötöm direktbe egy akksira, megnézem hogy úgy bekapcsol-e. Addig is köszönöm az eddigi hsz-ket, valamint ha van még valakinek egyéb ötlete, azt is szívesen fogadom.

#50085 kevesa
2017-04-05 09:44:11

Válasz medikus #50077. hozzászólásáraHát nem a porlasztók voltak a ludasak ugyan 3 rossz volt mert nem porlasztott. Csak pisált 200 bárnál.
Most 175 lett beállítva.

Üzemanyagot kap szerintem levegőt is mert amikor lefogom a levegőszűrő tetejét fullákol.
De érezni h erőlködik mert a vizet is nagyon melegíti.

#50084 medikus
2017-04-05 09:26:16

Válasz VDénes #50080. hozzászólásáraMind a kettő!Attól függ,merre szereted mozgatni a hidraulika kart!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#50083 epipeti
2017-04-05 09:20:47

Válasz Hogel #50057. hozzászólásáraHúú bakker, most nézem, nincs is benne akksi... a fenébe.
Viccet félre téve, igen felkapcsoltam, de azért köszi eme pompás hibaelhárítási javaslatod. smile thumbup

#50082 .Man
2017-04-05 08:13:34

Válasz csferri #49971. hozzászólásáraHát... lett. :)
Most néztem én is, hogy vezérműtömb az már nem a régi. Én kicsit viszolygok tőle, de nem én fogom hajtani, szóval annyira nem érint.
Ellenben a kuplung és a váltó olyan mint a beton, apám nem tudja mire vállalkozott vele. Mire elvetjük amit kell, addigra ki lesz a térde rendesen.

Nincs profilkép
#50080 VDénes
2017-04-04 22:53:38

Sziasztok
Az mtz munkahengernek melyik a nyomó (emelő) oldali csatlakozó pontja? Ha a traktort hátulról nézem akkor a bal oldali?

Nincs profilkép
#50079 .Richard.
2017-04-04 21:25:20

Válasz medikus #50078. hozzászólásáratalán 2milla kmnél,szükül a fog. Amúgy,csak mélyül a fogak között,meg ugyanúgy kopik a fogak teteje,semmit nem látni,csak ott van méretkülönbség,ahol nem fut a szíj. Szinte 0kopás.

#50078 medikus
2017-04-04 21:22:20

Válasz vén cigány #50074. hozzászólásáraGondolom,mikor a fogak között megmozdul az új szíj!

#50077 medikus
2017-04-04 21:21:04

Válasz kevesa #50075. hozzászólásáraLevegő hiányra gondolok!!!

Nincs profilkép
#50076 .Richard.
2017-04-04 21:15:49

Válasz vén cigány #50074. hozzászólásáraSèrülèskor. Ilyenről nem tudok, hogy a gyàrtò adna e kmben cse időt. Làncnal kell.

#50075 kevesa
2017-04-04 21:14:45

Válasz prütyi #50073. hozzászólásáraHolnap majd kiderul megvannak az uj csucsok reggel osszerakom es proba, ha nem ez volt haladunk tovabb

#50074 vén cigány
2017-04-04 20:43:56

Bocs az off-ért.

Személygépkocsin a vezérműszíj kerekeket, hány km után illik cserélni?

#50073 prütyi
2017-04-04 20:36:18

Válasz kevesa #50072. hozzászólásáraArra gondolt hogy a torokelzáród magától működésbe lép pl ha gyenge a rúgó és elzárja a motor levegőjét működés közben.Mikor nyomod a gépnek a motor meg szív mint állat és a torokelzáród egy kicsit is gyönge akkor a motor képes magától becsukni, ekkor van az a jelenség hogy fullad és fűstől a gép mint állat.

#50072 kevesa
2017-04-04 19:56:05

Válasz medikus #50063. hozzászólásáraNem levego gond ha a legalso tiszta akkor a tobbi is. Porlasztok mar kint 4-bol 3 nem volt jo a szaki szerint. Remelem csak ennyi volt a gond.

Nincs profilkép
#50071 a2457
2017-04-04 19:54:48

Válasz .Richard. #50070. hozzászólásáraműanyagban rögzítve rendben.
anélkül nagy égés is lehetne.

Nincs profilkép
#50070 .Richard.
2017-04-04 19:40:58

Válasz a2457 #50068. hozzászólásáraJa,kimaradt. Atenna kicsi,kb. 5centi,tetőn van. Ràdio a Gyàri műanyagban rögzítve.

Nincs profilkép
#50069 .Richard.
2017-04-04 19:38:29

Válasz a2457 #50068. hozzászólásáraÈn nem mondom, hogy nix igazad,de a műszerèsz csòkànak nem tartom hülyènek,valószínű, nem is az. Pl. Mint egy dióda,a rádió. Be megy plusz,de Negatívot nem tudsz rajta szimbolizàlni,ami kàrt okoz. Valami ilyen elv. De,hiszek neked! Èn nem értek hozzá, nem is kell. Lényeg, hogy működik! Rà lehet inditòzni,dudàlni,refizni. Ràdio van,màs nix. Érdekes ugye? Ràdiòt portól azèrt Èrdemes vèdeni a tetőben. smile thumbupattól ,hogy azt hisszük, hogy valami nem lètezik, attól mèg màsnàl működik!

Nincs profilkép
#50068 a2457
2017-04-04 19:23:05

hát ha a rádiónak a test kábele, és a fém kaszni között van kontakt, és nincsen a traki fém részeitől elszigetelve akkor nagy élvezetben lesz része annak aki áramtalanító kikerülésével beköti akksi - ra és véletlen ráindít úgy hogy áramtalanítva van a gép.
igaz ugyanez az antennára is.

mán csak azért mert az összes áram át fog szerencsétlenen szaladni és ki is gyulladhat simán.

ha valakinek olyan nagyon fontos a rádió memória akkor teljesen elszigetelve kell lennie a rádiónak mindentől ami test lehet. azt úgy kaphat közvetlen akksiról + és - vezetéket, természetesen az akksinál legyen biztosítékja neki.

meg is lehetne csapolni valamit ami 12 voltos hogy elég legyen test szálat vinni de nemigen tenném. a rádió vezetékeit teljesen külön , és szigetleve vinném el mondjuk egy műanyag csőben. biztos ami biztos.

ugyanakkor, még így senem biztos hogy készen vagyunk mert lehetséges hogy ha jól vezetékeztünk a villámok számára egy kedvezőbb potenciált csináltunk mint a traki vas részei. ez azért fordulhat elő mert a vezetéknek is van ellenállása, és a villámot nem az érdekli hogy mekkora a potenciál különbég, hanem csak az hogy a lehető legkedvezőbb úton jusson el "valahova".

én nem vagyok paranoiás, és az áramtól sem félek mert "ösmerem". ezért sz*rok a rádió memóriára és van szépen minden központi áramtalanítón.

Nincs profilkép
#50067 .Richard.
2017-04-04 18:18:37

Válasz csoppika #50065. hozzászólásáraPozitív a kabinban kötve. Valami egyedüli szàlra a biztiről. Negatívot kap kikerülve az àramtalanitòt. Csak a ràdio működik, az nem zàrja az àramkört semminek,hogy működjön. Villamos ember el tudja magyaràzni,mièrt nem olyan a ràdio, mint egy vezetèk. Sàrga szàl,majdnem fölös,mert egyből be tudom kapcsolni,nix leàramtalanitva,mint a kocsiban a gyujtàssal. Bizti meg 2van,ennyi.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdok kerültek a gazdákhoz
Milliárdok kerültek a gazdákhoz
A felhívásokra többszörös volt a túljelentkezés.
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Egy éve csak reménykedtek a termelők egy hasonlóan magas árban.
Väderstad Rapid 400, 450
Väderstad Rapid 400, 450

9.390.000 Ft

Állatkedvelő segédmunkás
Állatkedvelő segédmunkás

450.000 Ft

Eladó fűkasza
Eladó fűkasza

2.900.000 Ft

Bálaszállító pótkocsi
Bálaszállító pótkocsi

900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]