Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407 Ft USD 390.32 Ft CHF 429.55 Ft GBP 486.38 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91544 hozzászólás
#45194 kevesa
2016-07-22 21:21:55

szerintetek mi lehet a hiba forrása?
Nem hajt az eleje szóval nekem szabadonfutos a kardántengelyem és amikor beleteszem a stiftet ha még nincs is bekapcsolva az eleje akkor nem tudnám szabad kézzel forgatni. Vagy mozogna az egész traki, de amikor bekapcsolom az első hajtást akkor is tudom kézzel forgatni és nem mozog a gép előrefelé, de amikor hátra mozgatom akkor meg mozog szóval hátrafelé hajt. Mi lehet a hiba forrása szerintem az első hídba tört szét valami?

Illetve merjem így használni a gépet?

Nincs profilkép
#45192 a2457
2016-07-21 22:01:31

Válasz konyal #45190. hozzászólásáraegyik lehetőség a bolygómű, ezt hátulról ki tudod venni egyben. a teljes tlt hajtást.

ha az rendben van akkor van még egy pont, a fülkében is ki lehet kapcsolni a tlt hajtást, ott szokott még csapágy probléma lenni. ahoz ketté kell szedni a masinát.

illetve az 540/1000 es kardán kapcsoló körmeinél. megkéne azt is nézni -már ha olyan amin van ilyen a hasán- lehet hogy valami "csak" megütötte a váltót aztán azért csinál ilyet.

egyébb baj nemhiszem hogy lehet, ez a 3 szokott lenni mindttalan és mindíg.
ha a bolygomű a ludas erőteljesen javasolnám az erősített kivitelre való cserét. nem olcsó de jó. /ha a tiédhez van olyan/

Nincs profilkép
#45191 vukk.attila
2016-07-21 21:44:53

hali.olyan kérdésem lenne mtz 82-ben a váltóban szétment az elsőhajtás kisfogaskereke.azt kilehet ugy cserélni hogy a váltott ne keljen széthuzni? csinált már valaki ilyet ? :Dsmile whistling

#45189 csoppika
2016-07-21 19:41:14

Válasz konyal #45187. hozzászólásáraBeleállsz orral egy mély árokba( mint kocsma záróra után szoktak), aztán a váltóolaj sem folyik ki...smile biggrin

#45188 csoppika
2016-07-21 19:38:43

Szerintem ki kell húznod a kardán egységet hátul. Rendesen hajt, és úgy ropog?

#45187 konyal
2016-07-21 19:22:03

sziasztok volna egy kérdésem recseg ropog a tlt kihajtás ha gépethajtok vele (tudom akaszam le a gépet akkor nem recseg ropogsmile lolsmile lolsmile lol)
udv konyalsmile helpsmiliesmile helpsmilie

#45186 Vízpocsékoló
2016-07-20 22:14:01

Válasz Magister #45180. hozzászólásáraEz egy 36 éves mtz és higgyétek el hogy oda van rá figyelve.Eddig aki látta mindenki mondta, hogy nem folyik ebből az olaj sehol.
Ez a része is rendbe lesz rakva rövidesen.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#45184 Richard.
2016-07-20 22:03:24

Válasz Bandita29 #45182. hozzászólásáraAkkor kèrjük mag a kollègàt,h. Az ůj holmit olajozza reggel,ha hasznàlja,meg minden gépcsere alkalmàval.aztàn szàmoljon be az illesztèsről!smile thumbup

Nincs profilkép
#45183 a2457
2016-07-20 21:59:09

zsírspray, és kompresszor.
heti 1x.
bőven elég.

akinek nem fér bele, annak énis azmondanám ne kenegesse semmivel. tényle csak a por ül be és jobban csiszol mintha fém a fémen menne...
sajnos semmi porvédője nincsen ennek a vacaknak.
filóztam rajta hogy kéne csinálni de feladtam, mert egy utolsó lusta disznó vagyok.

#45182 Bandita29
2016-07-20 21:56:19

Válasz Richard. #45179. hozzászólásáraOlajjal csak az a problémám,mint amit a kolléga említett,hogy belerakódik a por,és kész a csiszoló massza. A rakodók illesztései kicsit pontosabbak,ott ritkán fúj át a szél egy kis port a csap és a persely közt.
Itt az anyagminőséggel is gondok lehetnek.Azt nem tudni mi történt fél éve,hogy cserélni kellett a csapot,de ez a kopás durva egy picit.

Nincs profilkép
#45180 Magister
2016-07-20 21:49:08

Válasz Vízpocsékoló #45178. hozzászólásáraÉrtem én.., értem ám..na de ez akkor is BERÁGÓDÁS!!!!!!! az meg elégtelen kenési állapot ..
Nem??? van rá megoldás...pl garfitos kenő anyag...plö: grafitos lánckenőanyag...vagy...?

Nincs profilkép
#45179 Richard.
2016-07-20 21:45:06

Válasz Bandita29 #45177. hozzászólásáraOlaj. Nem szèp,csak anyagtakarèkos! Rakodòk forgòcsapjai zsìrozhatòak. Ez is igènyel valamit! Nem beszèlv,h. Mekkora erő kell,ha a beràgòdott csapszeggel emelünk. Közben elfordul.

#45178 Vízpocsékoló
2016-07-20 21:43:20

Válasz Magister #45176. hozzászólásáraSzerintem inkább az ovális furat ette meg,fél éve volt benne a csapszeg cserélve.Ha zsírozom akkor még jobban rakodik rá a por, és akkor meg azért eszi meg.smile thumbdown

#45177 Bandita29
2016-07-20 21:37:09

Tegye fel a kezét az az ember,aki rendszeresen leköti a munkahengert,hogy egy kis zsírral összemaszatoljon mindent!smile lol

Nincs profilkép
#45176 Magister
2016-07-20 21:26:53

Válasz Richard. #45175. hozzászólásáraMegette a zsír...látszik hogy oda volt rá figyelve...smile surrendersmile surrender

Nincs profilkép
#45175 Richard.
2016-07-20 21:20:55

Válasz Vízpocsékoló #45174. hozzászólásárasmile cursingígy jàr a fèm,mikor becsìpi a zsírt!

#45174 Vízpocsékoló
2016-07-20 20:37:46

Na ennek se volt már sok hátra!smile sweatdrop

#45173 csoppika
2016-07-20 20:34:00

Válasz Dozer #45172. hozzászólásáraTehát a 360/70R24 helyett felejtős...

#45172 Dozer
2016-07-20 19:27:22

Válasz csoppika #45169. hozzászólására13.6r24 ( 340/85r24 ) , 18.4r34 ( 460/85r34 )
felel meg. Vagy 380/70r24 és 520/70r34 ugyan az az átmérő csak szélesebbek.

#45171 csoppika
2016-07-20 16:38:05

Válasz fexco #45170. hozzászólásáraA srácnak voltyre van asszem. Nagyon kopik...sok a fafuvar év közben aszfalton...

#45170 fexco
2016-07-20 13:45:43

Válasz csoppika #45169. hozzászólásáraez a gyári gumiméret!!!a 13,6ot szorozd be!!egyébbként ha a gumi márkára akarsz kitérni,a mostani merevhidasok belshinával,mig a 2005környékéig vegyesen jött ki a merevhidas ruszki belshinával és magyar taurus gumival....nekem volt ilyenem,semmivel se jobb de rosszabb se.nem láttam különbséget...smile cowboy

#45169 csoppika
2016-07-20 12:45:34

Srácok!
Jár valaki 13.6r24-es (taurus) mérettel 820.2 mtz-vel? Passzol rá? (18.4r34 a hátsó)

Nincs profilkép
#45168 a2457
2016-07-19 22:47:58

Válasz Gabesz2 #45165. hozzászólásárade, reménykedhetsz.
lehet a gumigyűrű is.

Nincs profilkép
#45167 Richard.
2016-07-19 22:39:02

Válasz Gabesz2 #45165. hozzászólásáraAz èn esetem... Tünet Ugyan ez volt,ott az ùj hengerfej tömìtés megoldotta. 2000forint csak,meg a meló. Szerintem egy pròbàt megèr. Ja,èn Megnyomattam a vìzrendszert,semmi víz nem ment bele a kartelba,leengedtem az olajat,Leeresztőnèl pár perc után sem jött víz. . Az sem mutatta meg. Nyomasd meg!

#45166 Máté80
2016-07-19 21:38:12

Válasz Gabesz2 #45165. hozzászólásáraHa szürkül benne, akkor víz, ha csak szimplán nő a karterban az olajszint, akkor gázolaj az adagolón keresztül (például).

#45165 Gabesz2
2016-07-19 20:11:03

Ha MTz-ben nő az olajszint, belefolyik a víz valahol. Ez lehet a hengerfej tömítésnél is vagy ne reménykedjek a hüvely gumi gyűrű a ludas?

10 éve lett hüvelyezve, lehet az után gyártott gumi gyűrűk elrenyhültek... kb. két éve fagyálló után kezdett szivárogni.

Nincs profilkép
#45164 zoltan.horvath40
2016-07-19 16:03:51

Sziasztok!Szeretnék érdeklődni,hogy mi a véleményetek az Mtz 1221.2 fém burkolatos gépekről érdemes beruházni avagy felejtős.Kb 50H földhöz kellene-somogy- esetleg nagy lenne?Köszi a válaszokat!

#45163 Tobszi
2016-07-19 13:32:11

Válasz kevesa #45162. hozzászólásáraItt megtalálod:
http://traktoralkatresz.eu/mtz-alkatreszek/

#45162 kevesa
2016-07-19 13:17:21

Valakinek nincs egy bontott ábrája MTZ reduktorházról?

Orbitos szöghajtásosról érdekelen hol találom benne a hézagoló lemezeket.

#45161 _NB_
2016-07-17 20:35:08

Válasz gabika82 #45158. hozzászólásáraItt találtam egy leírást,hátha segít.
MTZ turbózás


-------------------------------
A többiektől kérdezném melyik MTZ használ 16,9R38-as gumikat ?

#45160 gjoni
2016-07-17 18:51:56

Válasz gabika82 #45158. hozzászólásáraAkkor majd 1 év múlva dugó csere ,volt amelyik turbósítás után kilukadt már ,mint a dugó!smile sweatdrop

#45159 prütyi
2016-07-17 18:15:19

Válasz gabika82 #45157. hozzászólásáraMost is sűrű olaj van benne de vennem kell még 10 liter mert nincs meg benne a szint se meg szerintem is több olaj kell bele mint 40 liter.

#45158 gabika82
2016-07-17 18:00:34

üdv hozártöktöl kérdezném adott egy mtz 82.1 es gépem és meg szeretném turbozni szerintetek ehhez kell a motorba cseréli hüvely dugót vagy nem mert a motor nagyon jó az olajat sem eszi és ha nem muszály nem szedném szét ha rálehet tenni a turbót és még annyi hogy melyiket ajánlanátok??

#45157 gabika82
2016-07-17 17:57:38

Válasz prütyi #45155. hozzászólásáraszia hát nem tudom menyi idő kelett neki mire öszekopott,meg én jó sűrű olajat raktam belle kicsit töbet mint ami kell az is megitett sokat az mtz nem szereti a hig olajat föleg a váltó

#45156 prütyi
2016-07-17 12:53:53

Válasz Toni12 #45154. hozzászólásáraNekem sincs rendszám a gépen sajnos,de kénytelen vagyok néha közúton menni meg vannak olyan homokutak ahol meglehet a gépnek húzni a bajszát.Remélem én is úgy jártam most mint gabika82 az 550-esével.Már csak méretre kell vágni két kardánt és már kaparhat is az 52-es egész nap.smile thumbup

#45155 prütyi
2016-07-17 12:43:23

Válasz gabika82 #45153. hozzászólásáraSzia!A keletagrosat raktuk bele amihez nem kell széthúzni.6.-tól fölfelé van olyan morgó hangja hogy az hihetetlen.Mintha dübörögne benne valami,de lassan meg lükvercben nem hallani semmit.Neked is ilyet produkált?Mert mi is gondoltunk erre de nem hinnénk hogy ekkora hangnak kéne lennie.Még kívülről ép hogy hallani de fülkében még zajvédővel is durva a hangja.Főleg kilencedikben mikor gyorsul.Neked mennyi idő kellet hogy elhagyja?

Nincs profilkép
#45154 Toni12
2016-07-16 22:13:25

Válasz prütyi #45151. hozzászólásáraSzia!

Nagyon köszi a sok infót!!!!!!
Mondjuk nekem nem sűrünn kell 9-iket kacsolnom,
mert erdőim vannak,betonon nem járok, és nincs rendszám a gépen.Csak földúton járok.

#45153 gabika82
2016-07-16 21:44:52

Válasz prütyi #45148. hozzászólásáraszia biztos vaggy benne hogy csapágyas megnéztétek már mert nekem mikor én raktam elsőhajtást az 550 esembe és én is keletagros fogaskereket raktam be aszt aihez nem kel széthuzni hát kellet neki idő mire összekopott, az elején 9 be föleg mig ki nem gyorsult a gép vollt ám hangja,de asztán elhagyta

#45152 prütyi
2016-07-16 21:37:33

Válasz Toni12 #45149. hozzászólásáraItt van mg egy!
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/traktor-alkatreszek/komplett-mtz-elso-hajtas/h_6644735

#45151 prütyi
2016-07-16 21:34:37

Válasz Toni12 #45149. hozzászólásárahttp://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/traktor-alkatreszek/mtz-82-elso-hid-kompletten-elado/h_6637205

#45150 prütyi
2016-07-16 21:33:20

Válasz Toni12 #45149. hozzászólásáraEl kell menni őket megnézni.Mindet megforgatni megrángatni.Ha véletlenül engednék hogy leved a derékszöghajtások fedelét.Az se rossz ha van benne olaj mert az megmutatja hogy folyat-e valahol de általában leengedik belőlük.Ha ratyik a gumik akkor sem kell meg ijedni mert 27eft-ért már lehet 8,3 voltyre gumit kapni.Rá kell kérdezni hogy a kapcsolót a malacot meg a kardánokat mennyiért adják mert a kardánok újonnan se nagyon drágák és csak újak.A hidakat oda vissza meghajtani ha engedik pajszert beakasztani a kerékcsavarokba és megrángatni hogy a kerékcsapágyak lógnak-e.Az a baj ezekkel a hidakkal hogy kívülről nem tud semmit kideríteni róla az ember.

Nincs profilkép
#45149 Toni12
2016-07-16 20:59:43

Válasz prütyi #45148. hozzászólásáraSzia!

Köszi az infót!
Gondoltam nem lesz egyszerű történet, azért érdeklődőm!
Ez az öttömösi hirdetés, milyen lehet szerinted?
Mást nem találtam!

#45148 prütyi
2016-07-16 20:35:30

Válasz Toni12 #45147. hozzászólásáraMagyarországon a elsőhajtások legalja 300eft-nál van de azt is úgy éri meg alá tenni ha teljesen szétbontod és felújítod.Ha nagyon kitartó vagy akkor bontott cuccokat vegyél és te magad rakd össze.Így jössz ki legolcsóbban de nehogy azt híd hogy megúszod 400eft alatt,de legalább tudnád mit raksz a gép alá.Múltkor láttam hidat reduktorok nélkül de a felső hüvely ill. a derékszög hajtásai megvoltak 120eft-ért,erre pl két reduktort kellet volna csak venni persze ki tudja hogy a derékszöghajtás csapágyai ill. a difi csapágyai milyen állapotban voltak benne.Mi is most raktunk alá elsőhajtást,be is raktuk a keletagros elsőhajtás fogaskerekét a váltóba de a 9.-fokozat tengelye csapágyas lehet mert amióta bent van a fogaskerék azóta morog főleg nagy fokozatban,szóval ha neked se volt mostanában a váltód generálozva akkor kalkulálj be egy váltó generálást is a költségekbe nehogy úgy járj mint mi.

Nincs profilkép
#45147 Toni12
2016-07-16 18:46:51

Üdvözlök Mindenkit az Oldalon!

MTZ 50-eshez keresnék első hajtást!
Tudnátok segíteni, mi a legpraktikusabb megoldás?
Javítást, szerelést, felújítást megoldom!
Csak mindig a pénz a probléma--ugye!

köszönöm!

#45146 kevesa
2016-07-16 10:42:57

a Jobb első kerekem főleg amikor a közúton megyek 9.-be akkor nagyon észrevehető h csámpásan jár.

Szerintetek mi lehet a hiba, ki kellene hézagolni szerintetek csak?

Nem nagyon csináltam ilyet szóval ha valaki elmondja vagy ábrát küldd azt megköszönném.

Nincs profilkép
#45145 Magister
2016-07-15 20:30:28

Válasz N.. Tamás #45144. hozzászólásáraIgen! Lehet hegeszteni!!!!!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mindenki kapott még egy kis időt az eGN benyújtásához!
Hirdetés
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Soronkénti elzárással rendelkezik a gép, így 1 százalék alá csökkenthetők az...
Német gyártmányú,  9 kapás 2m-es grúber eladó
Német gyártmányú, 9 kapás 2m-es grúber...

520.000 Ft

MTZ-82 traktor
MTZ-82 traktor

4.500.000 Ft

Piaci ponty, ponty
Piaci ponty, ponty

1.000 Ft

Massey Ferguson 6S155 - 0%Áfa-Leszállítva
Massey Ferguson 6S155 -...

39.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]