Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Fiat 180-90-es traktorok új
- Grubber új
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Talajművelés gépei - tárcsa választás: Horsch, Amazone vagy Väderstad? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
5281 hozzászólás
Válasz Maszek Zs #5280. hozzászólására
Válasz Gumóka #5279. hozzászólásáraHa azt elzárod megtartja a nyomást,hogy nem-cseppen a csúcs? Rajt marad a nyomás!!
Válasz mtz1221 #5278. hozzászólásáraSzerintem az egy szelep lesz, amit tudsz nyitni-zárni.
Nem próbáltam ki, nincs mivel.
Viszont tesztelték, jó petrolszaga van a tartálynak.
Válasz Gumóka #5277. hozzászólásáraMinek a műanyag csavaró rajta ?? Használat után nem lehetne ezt olajos naftával átnyomatni ? még tényleg össze fog ezektől a mai naftáktól állni.
Válasz medikus #5276. hozzászólásáraSőt, ha lett volna ráérős időm, ezt meg lehetett volna csinálni egy olajemelőből is.
Válasz rtamas1976 #5274. hozzászólásáraAz!Nyom egy olajpumpát!
Válasz rtamas1976 #5274. hozzászólásáraIgyál egy göncit, szombat van
Válasz Gepi #5273. hozzászólásáraTanuljak már egy kicsit!
Mi állítja elő a nyomást a bemérőben?
Az a vascső kar?
Válasz Gumóka #5272. hozzászólására
Válasz rtamas1976 #5271. hozzászólásáraReggel van?
Válasz Gumóka #5270. hozzászólásáraMiért a karral mit pumpálsz???
Szivattyút?
Ugyanúgy elem és fejszelep van benne.
Válasz rtamas1976 #5269. hozzászólásáraÉrtem.
Viszont ez nem elemes, kézipumpás!
Válasz Gumóka #5268. hozzászólásáraNekem is ilyen van.
A nyomásmérőt én nemcserélném le!
Ugyanis a glicerines óra az csillapított!
Ami a folyamatos nyomáshoz van kitalálva!
Nem a pillanatnyi nyomás megállapításához.
Mivel a porlasztót nem állandó nyomáson méred így átbasz!
Nem a valós értéket fogja mutatni. Nemvèletlenül van ilyen rajta!
A másik, évente legalább 1x előkell venni. A bennemaradt üzemanyagtól az elem megszorul!!!
Válasz Gepi #5267. hozzászólásáraÉn is azt akarom majd, ez meg jó lesz hidraulikához nyomást mérni
Válasz Gumóka #5266. hozzászólására Jó lesz ez de én lecseréltem az óráját egy glicerinesre.
Papír szerint 6kg, elég vaskos darab, nem rossz.
Válasz Maszek Zs #5264. hozzászólásáraHú,darusautó kell oda.
Válasz .Richard. #5263. hozzászólásáraMeg ez a megoldás mobil!! A fiam is csinálgat mindíg valami az övén. Rá áll az aknára azt kész!! Elfolalja az egészet!!
Ezzel felbakolom aztán akár hetekig is úgy lehet felőlem "az ővé"!!!!!!
Válasz Maszek Zs #5260. hozzászólásáraNekem is 5mèter. De bezsaluzva az oldalfala nem eszi a betont,ha nem 20centis a fala. Igaz,nekem agyag a talaj,az beton nèlkül is megállna. ha homok,itt más a kèplet,igazad van.
Válasz Gepi #5261. hozzászólásáraEgy 93-as Renault 19
1,9 sima szívó dízel
Teljes restaurálás.
Csak hát mindíg van más!
Válasz Maszek Zs #5258. hozzászólásáraFoglalt?
Válasz .Richard. #5257. hozzászólásáraHát nem tudom egyszerűnek tűnik,de nem az. Hamár akna akkor legyen 5m hosszú 1,6 mély 1M széles.
Akkor mindjárt 5x1,6x1,4=11,2m³ földet ki venni.
20-as zsalukő 600ft felett darabja. Egy sorba kb 26db kell és 6sor legalább majdnem 100000ft
4,5m³ beton!!150000ft
Látod! Már nem olyan jó.
Válasz .Richard. #5257. hozzászólásáraNekem 10centi az aljzat, 20 a falazat alatt, vasalva, kötve is, 15-ös zsalukő a falazat, tetején 50x50 szögvas keret kötve a falazathoz, aljathoz is, a traki megáll rajta.
Én jobbnak találom az aknát, tárolóként is használom.
Válasz mtz1221 #5253. hozzászólásáraIlyenem van!! Csak 3 éve foglalt!!
Válasz mtz1221 #5256. hozzászólásáraAkna. 5enti beton alja, 5oldala,20*20as meg felül a keret. . Mèg vasalat nèlkül is jó. De legyen vas benne,meg szögvas perem. Annál olcsóbban nem lehet. Kb. Max 2köbmèter beton. Lusta vagyok számolni. De nem is kell annyi. Èn ennyit biztosan nem flexelnèk,meg hegesztenèk. Igaz, egy csápos emelő a gömbfejlogást nem mindig adja ki,mert ha rajta a súj,van mikor csak úgy látható a logása.
Válasz Gumóka #5255. hozzászólásáraSoha nem figyeltem eddig őket, de vannak jó és hülye ötletek is dögivel. Én maximum az árokra állok rá, ha alá akarok nézni. Itt egy összefoglaló kezdőknek.
https://youtu.be/JFQxvLb27Z4
Válasz mtz1221 #5253. hozzászólásáraEz jó, mire rátornázza a kocsit, kuplungozhatja is
Válasz mtz1221 #5253. hozzászólásárahttps://youtu.be/8_KKD6ri6Ac
Válasz Maszek Zs #5251. hozzászólására
https://youtu.be/rJFeBjLAoec
Válasz Maszek Zs #5247. hozzászólásáracsináld 6os csőből, és máris +50%, kilóba meg nulla
szerintem a zártszevlvány szemre 60*60 körül lehet, nyilván azt is csinálbám 6osból, de előtte kiszámolnám hány kiló.
ott a zártszelvány nem tart semmit, már a vízszintesek, csak a hegesztés, ugye ez egy két támaszú tartó, egyik támasztól 10 cm-re van a terhelés, és a másik 1,7 m-es erőkar. a terhelés 10 cmnál legyen 500 kg, akkor egyikre 250 kg. ennek a 17ed részével támasztod ellen a másik oldalon, vagyis mitotmén 18 kilóval, tudja tököm, nem számolom. ennyivel hajlítod a zártszelványt. nulla. két méteres 2es falú cősvel lehúzod a kerékanyát, 1000 nmre...
ott a hegesztésen van a lényeg, hogy ne repedjen ki, mondom, én nem bíbelődnék 4es fallal, simán megbírná az is, de minek, ha aláfekszek, ami súlyba belefér. 60*60*6, vagy végy 70*50*7-est, spha nem szakad le semmi alatt...
itt inkább a szélességen van a hangsúly, ugye ha sokkal szélesebb, mint a kocsi, akkor a fenti matekpélda nem jó, mert nem 17szres lesz a szorzó, hanem tízszeres, vagy még kisbeb, ha sokkal szélesebb. de ezt úgy is érzed, ha nem a függőleges mellé terheled, akkro ugye behajlik, épp ezért. mint ahogy a kőműves palló se a bak mellett hajlik, hanem amikor a közepén tartasz a két vödör betonnal. itt is ugyan ez, ha messze fog esni a kerék a támasztól (széles a ráma), akkor már a visel terhet.
Válasz mtz1221 #5244. hozzászólásáraKöszi!!! Megvan.
Válasz Gumóka #5242. hozzászólásáraKöszi!! Meg van.
Válasz ND #5240. hozzászólásáraKöszi!! Meg van.
Válasz envagyok2 #5246. hozzászólásáraKöszönöm!
Az előbb találtam számokat azt lefordítottam a googléval. És a cső méretei voltak így már abból meglesz!!
Köszi!!
Találtam számokat a cső méretei 48,7x4 horganyzott!!! Még egy atomvillanást kibírna!! Ha cső ilyen anyag akkor zártszelvény milyen lehet??
Válasz Maszek Zs #5241. hozzászólásárajah, én is csak belenéztem, de nem hallottam semmit, mondjuk telefonon nem tudtam húzgálni, beletekerni.
mit fordítsak le, a hozzászólasokat?
egyébként persze, s355, nem sokkal drágánn, mint a 235ös, ettől keményebbel meg minek küzdenél, meg mondjuk ötszörs árba van... inkább méretezd túl, azt kész. legyen ciplehető, idábbrakható, ez legyen a végső szempon, ami ebbe belefér kilóba, az mehet
Válasz mtz1221 #5244. hozzászólásáraMeg én ráhegesztenék 6 darab lapvasat, biztos nem kínlódnák az ékek berakásával.
Válasz Maszek Zs #5243. hozzászólásáraVágig nézted ??? Mikor a lábcsöveket mutogatja, azokon milyen felirat van ? Úgy gondolom ott a lényeg, a rámában mi kárt tud tenni akár 500 kiló is,
kerekenként ???
Válasz Gumóka #5242. hozzászólásáraAkkor segíts légyszíves!!
Köszönöm!
Válasz Maszek Zs #5241. hozzászólásáraS355 acél.
Csak belelestem a videóba, de szerintem ki lehet nézni, nilyen méretezésű anyagokból csinálja.
Válasz ND #5240. hozzászólásáraNem beszél!! Akkor próbáltam volna feliratot.
Első hozzászólást ő írta azthiszem. De semelyik hozzászólásnál nem találok számokat.
De szerinted milyen anyagból csináljam??
És Köszi!!!!!!
Válasz Maszek Zs #5239. hozzászólásáraBeszél a faszi? Néztem egy darabig még bele bele tejertem, de csak műhelyzaj volt, egy szó se
Sziasztok!!
A múlkorit megcsináltam de el is adtam. Most van egy másik ez jobban is tetszene. Aki tud angolul meg nézné vagy,milyen anyag szükséglete lehet köszi!!!!!
https://youtu.be/ITuGf1ggUcM?si=_WkHXvHwwkD961OC
Válasz Hali Laci #5236. hozzászólásáraNem azt mondtam, hogy rossz! Szerintem meg kell gondolni ki mire használja és mennyit. Én megfontoltam és arra jutottam,hogy jók egy géppel nem vagyok megelégedve az a dekopírfűrész. De a többi az jó!!!!! A kis sarokcsiszolóba se cserélek korongot csak,ha elkopott!!!
Sőt a fiam szólt a múltkor mikor nézegettem egy gépet: Ilyen már van!!!!
Nem lett belőle semmi, tegnap mire az ismerős oda ért, szétvolt az egész kapdosva.
Válasz Maszek Zs #5235. hozzászólásáraKimondtad a lényeget. A fekete nem való kiscsavarokhoz. Ha nem jön inkább letépi és nehéz. Mindnek van létjogosultsága ,de arra kell használni amire való. A legkisebb is leszedi az autóról a kereket ha nem légkulccsal verették fel. Én nem bántam meg egyiket se. Hasonlították mindenféle márkás géppel de nem marad alul. Csak árban de nagyon. Nagyon sok Parkside cuccom van és még egy se hagyott cserben.
Válasz mtz1221 #5224. hozzászólására A feketét mikor meg vettem feltöltött akkuval. Körbe mind a 4 kereket meglazítottam és vissza húzattam az MTZ-én. Segítség nélkül. Egy baja van,hogy nehéz. Kis csavarozásokra nem jó. A kicsit meg csak hallomásról tudok csak,hogy dícsérik.
Válasz mtz1221 #5232. hozzászólásáraÉn nyúztam a zöldet talán 4 évig, mikor a hidat cseréltem az mtz-be, ahova odafértem vele, csavaroztam, meg úgy mindent is .
Nekem még kofferos volt, adtak hozzá töltőt meg egy akkut, azzal is adtam oda cimborámnak.
Kicsit már lifegett is rajta az akku, de működött.
Én meg egyébként se arról vagyok híres, hogy kímélem a szerszámaimat
Válasz mtz1221 #5232. hozzászólásáraIsmerős belsőépítészeti cégénél 100+ PS performance masina van. Ők elégedettek velük. Nekem ütvefúró és flex van akkus fekete. Mindkettő megérte az árát.
Válasz ND #5231. hozzászólásáraÉrthetetlen, mert a videókon azért minden autó kerékcsavart kiszedett eddig. Egy fene, ha lesz még hoznak 1-et, és majd meglássuk.