Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD393.86 FtCHF437.06 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ez lesz a 7. éve nálam...........mint hosszabb távú használat......2 éve vettem mellé egy nagyobbat.....az igazán kemény munkákhoz, oda már nem kell csőhosszabbító.
Végülis egy Berner-t választottam, félcolos síma krovákhoz általános szereléshez de pl felnianyát is fel lepörgetni lazítás- húzás után előtt...
820Nm-es történet.
Remélem jól fog muzsikálni sokáig, azért szerintem a Berner nem egy rossz cucc. Valakinek esetleg hoszabbtávú tapasztalata???
vettem hozzá olajzóegységet is hogy legyen rendben a használata.
Ha figyelmesen elolvasva értelmezed.... nem a menet ment tönkre....hanem az alumínium a menetnél meg van repedve....
ezért a ragasztás és csavar a csavarban technology
Nekünk van egy ipari áramról működő komoly akksi töltőnk ha valakit érdekel olcsón megegyezünk. Ha érdekel valakit képet tudok csinálni Nálunk csak a helyet foglalja...
Ne variálj semmit. Van erre szakszerű megoldás is.
Heli-Coil menetjavítóval újjá lehet varázsolni. Nem kell megvenni a készletet, keress olyan csapágyboltot ahol lehet bérelni.
Örök életű lesz a menet.
No elvágtam a gordiuszi csomót.
Fehérváron a Förthnél vettem 50-es tikbelet. Gumi szigetelésű, gyönyörű meg szép. Plusz 4db 1000A-es burkolt sárgaréz csipeszt. Az egész 25ből megállt.
Bikázó nem kell, az van egy. Régi magyar vacak, 380-as. Kerekeken éppen elég eltoligálni. Kb úgy indít mintha új akksi lenne a gépben. Viszont a tjszcsében átvariálták, hogy nincs saját kábel rajta, hanem 2 bumszlira kell rácsíptetni a bikakábelt.
két lehetőség van
belefúrok esztergán az M20*2,5 menetű csavarba egy M12*1,75 ös menetet és beragasztom neki Vagy kartelcsere
De nem ismerik sehol ezt a cikk sz. alkatrészt 245-1401015
lejön a 12-es csavaron is a fáradt olaj nemde???
kérdésembe az a lényeg,hogy 41 rugó+fa az alu kartel
18+fa a lemez kartel...De nekem van régi tip...
Egy fórumtársnak elrepedt olajcsere alkalmával...
És én nem ismerem a 1025-ös Mtz-ket
De ha egyforma az űrtartalma valamint a kardán sem okoz galibát...ingyé adom néki...
Erre nem tudok biztosat mondani.Az enyémbe 2 literrel több kell,mint a kicsibe ( 82-esbe) és szerintem az olajteknő is jobban oldalba van verve, mint a 82-esen,mert a hajtás máshonnan jön ki a váltóból.Igazából nem foglalkoztam ezzel a kérdéssel komolyabban,ez csak találgatás,de ha gondolod,valamikor lemegyek a telepre,és megnézem neked jobban
Válasz #406. hozzászólásra
Igen utana olvastam, de mondjuk nekőnk nem is ilyen van csak ugy sebteben googliztam ki.
Nekünk ilyen van es ez tudja a 620A-t
Na ez eddig oké!!!
Viszont most olyat kérdeznék amit én nem tudok...
Két kérdés:
A 1025 Mtz-nek mennyi a motorolaj feltöltési mennyisége??
Megegyezik e a hagyományos (régebbi )tipusú Mtz-k olajteknőjével???
Nem tudom mit tud az a 100k-s bikakabel, de en most 22k-ert talaltam 1000A-st. De akkor mar 60k-ert ez, mert a bikahoz kell egy masik jo akku is ehhez meg csak 220v kell es ugy tekeri 620A, hogy ihaj.ez
OK.csak nekem az egyikről nem jutott volna eszembe a másik.Az eb pálca az pálca,a csillag-delta meg nagy teljesítményű (nagy tömegű)villanymotorok indítási módja.Amúgy értem h. mit akrtál mondani
Venni szeretnék egy profi csavarhúzó készletet. Stanley már volt, elhasználtam festékkavarónak, mert egy kalap sz.r az egész. Hajlik, törik, csavarodik. Melyik az a márka amiért érdemes most pénzt adni?
Szeni!!
Látom most itt vagy....
gondolom már kiáztattad magadat a fürdőszobába és meg tudod válaszolni amit a múltkorában a fürdőszobai kirándulásod miatt kihagytál???
Én a dinamómról vettem le...és az egyik végére akusaruk a másik végére vörösréz érintkező rudakat esztergáltam...majd a fogantyúit(poliamid )kék és piros színűekre festettem...De még nem használtam...
csak a hüle haverjaim kérik mindíg kölcsön mikor a trakiaikat nem tudják beindítani...
5390 hozzászólás
Válasz #439. hozzászólásra
Még semmi gondom nincs vele.
Válasz #435. hozzászólásra
No ez jól hangzik.
Remélem is, 80ezer volt az olajzópatronnal meg 1liter olajjal nem a barkácsot választottam.
Válasz #437. hozzászólásra
Ez a hivatalos neve munkakábel=ostor
Válasz #430. hozzászólásra
Mindennek eljön majd az ideje....!!
Dupla az dupla....
Válasz #433. hozzászólásra
Parasztgyerek vízzel főz
Válasz #429. hozzászólásra
Ez lesz a 7. éve nálam...........mint hosszabb távú használat......2 éve vettem mellé egy nagyobbat.....az igazán kemény munkákhoz, oda már nem kell csőhosszabbító.
Válasz #432. hozzászólásra
olvasd el a 392-hszt
Válasz #432. hozzászólásra
Öt éve nem hallllllllllllllottam olyat,hogy valaki ostornak nevezte vóna a munkakábelt...!!!!!
Ez igen pajtás...
Szakember vagy a javából
Én régi dinamóhegesztő ostorával bikázok ha kell, annyi hogy csipesz nincsen rajta kétemberes a történet de ez bírja akármeddig heh
Válasz #429. hozzászólásra
olvasd el Máté a 419-es hsz-t...
Válasz #428. hozzászólásra
Itt nem borult fel, de a dupla az dupla.
A minap jött meg a légkulcsom.
Végülis egy Berner-t választottam, félcolos síma krovákhoz általános szereléshez de pl felnianyát is fel lepörgetni lazítás- húzás után előtt...
820Nm-es történet.
Remélem jól fog muzsikálni sokáig, azért szerintem a Berner nem egy rossz cucc. Valakinek esetleg hoszabbtávú tapasztalata???
vettem hozzá olajzóegységet is hogy legyen rendben a használata.
Válasz #420. hozzászólásra
Nem baj....
Jövőre duplázom....a mennyiséget....
Válasz #422. hozzászólásra
Ha figyelmesen elolvasva értelmezed.... nem a menet ment tönkre....hanem az alumínium a menetnél meg van repedve....
ezért a ragasztás és csavar a csavarban technology
Nekünk van egy ipari áramról működő komoly akksi töltőnk ha valakit érdekel olcsón megegyezünk. Ha érdekel valakit képet tudok csinálni Nálunk csak a helyet foglalja...
Válasz #423. hozzászólásra
Mondjuk ez csak 6m-es és 900A-s de vannak ennél durvábbak is a boltokban de egy villamosságiba be kell menni és gyártanak olyant amilyent kell.
Válasz #401. hozzászólásra
Genius, Hans. Mindkettő törés garanciás. Hansból van olyan amire rá lehet fogni 10-es kulccsal és üthető is. Ez bírja már egy ideje.
Válasz #417. hozzászólásra
Hol?
Jó pár éve lehetett, mert én most sehol sem találtam normálisat. Ami olyan, hogy használható az 35-40+++e.
Válasz #415. hozzászólásra
Ne variálj semmit. Van erre szakszerű megoldás is.
Heli-Coil menetjavítóval újjá lehet varázsolni. Nem kell megvenni a készletet, keress olyan csapágyboltot ahol lehet bérelni.
Örök életű lesz a menet.
No elvágtam a gordiuszi csomót.
Fehérváron a Förthnél vettem 50-es tikbelet. Gumi szigetelésű, gyönyörű meg szép. Plusz 4db 1000A-es burkolt sárgaréz csipeszt. Az egész 25ből megállt.
Bikázó nem kell, az van egy. Régi magyar vacak, 380-as. Kerekeken éppen elég eltoligálni. Kb úgy indít mintha új akksi lenne a gépben. Viszont a tjszcsében átvariálták, hogy nincs saját kábel rajta, hanem 2 bumszlira kell rácsíptetni a bikakábelt.
Válasz #419. hozzászólásra
Az asszony fölborította az üveget !!!!! Majdnem ketté vágtam !!!
Válasz #418. hozzászólásra
A berner az jó nagyon nagyon jó!!!!
Válasz #401. hozzászólásra
Unior, Beta, KingTony, Würth, Berner
Válasz #383. hozzászólásra
Kamion bikázó, olyan 1200A-t bír, bolti és kb 8-10ezer volt pár éve.
Válasz #414. hozzászólásra
Hat igen, de inkabb ez 120 ert mint 100-ert egy bikakabel.
Válasz #413. hozzászólásra
két lehetőség van
belefúrok esztergán az M20*2,5 menetű csavarba egy M12*1,75 ös menetet és beragasztom neki Vagy kartelcsere
De nem ismerik sehol ezt a cikk sz. alkatrészt 245-1401015
lejön a 12-es csavaron is a fáradt olaj nemde???
Válasz #412. hozzászólásra
Hát ez már árban sem ugyanaz
Válasz #409. hozzászólásra
Szerintem nem lesz jó a kardán miatt,de holnap megnézem neked,ha addig nem kapsz máshonnan infót.
Válasz #407. hozzászólásra
csak összejön a link
http://www.freytool.com/Maschinen/Batterielader/Lade-Startgeraet-Eurostart-620-3706.html
Válasz #408. hozzászólásra
Ha megtennéd azt,hogy összehasonlítanád a két nívópálcát....Leköteleznél!!!!!
82 vs 1025 Köszi előre is
Válasz #407. hozzászólásra
Amúgy nem olyan rossz az a 300 A sem.Én egyszer használtam egy 400 A-ost egy 106-os indításhoz,és elég jól megtekerte
Válasz #406. hozzászólásra
kérdésembe az a lényeg,hogy 41 rugó+fa az alu kartel
18+fa a lemez kartel...De nekem van régi tip...
Egy fórumtársnak elrepedt olajcsere alkalmával...
És én nem ismerem a 1025-ös Mtz-ket
De ha egyforma az űrtartalma valamint a kardán sem okoz galibát...ingyé adom néki...
Válasz #404. hozzászólásra
Erre nem tudok biztosat mondani.Az enyémbe 2 literrel több kell,mint a kicsibe ( 82-esbe) és szerintem az olajteknő is jobban oldalba van verve, mint a 82-esen,mert a hajtás máshonnan jön ki a váltóból.Igazából nem foglalkoztam ezzel a kérdéssel komolyabban,ez csak találgatás,de ha gondolod,valamikor lemegyek a telepre,és megnézem neked jobban
Válasz #406. hozzászólásra
Igen utana olvastam, de mondjuk nekőnk nem is ilyen van csak ugy sebteben googliztam ki.
Nekünk ilyen van es ez tudja a 620A-t
http://www.besserer-baumarkt.de/nbmshop/frames.asp?PageNo=FRAMES
Válasz #403. hozzászólásra
Ha végig olvastad volna,akkor tudnád h. 320 az a 620 így már nem is olyan bika
Válasz #404. hozzászólásra
Mármint a két olajteknő csereszabatos-E
Mivel a furásképe egyforma...
Szivattyú szívócső...stb
Válasz #402. hozzászólásra
Na ez eddig oké!!!
Viszont most olyat kérdeznék amit én nem tudok...
Két kérdés:
A 1025 Mtz-nek mennyi a motorolaj feltöltési mennyisége??
Megegyezik e a hagyományos (régebbi )tipusú Mtz-k olajteknőjével???
Nem tudom mit tud az a 100k-s bikakabel, de en most 22k-ert talaltam 1000A-st. De akkor mar 60k-ert ez, mert a bikahoz kell egy masik jo akku is ehhez meg csak 220v kell es ugy tekeri 620A, hogy ihaj.ez
Válasz #400. hozzászólásra
OK.csak nekem az egyikről nem jutott volna eszembe a másik.Az eb pálca az pálca,a csillag-delta meg nagy teljesítményű (nagy tömegű)villanymotorok indítási módja.Amúgy értem h. mit akrtál mondani
Venni szeretnék egy profi csavarhúzó készletet. Stanley már volt, elhasználtam festékkavarónak, mert egy kalap sz.r az egész. Hajlik, törik, csavarodik. Melyik az a márka amiért érdemes most pénzt adni?
Válasz #399. hozzászólásra
hát az eb-s pálca a dinamóval
dinamó bekapcsolás 1 fokozat..2???
Válasz #398. hozzászólásra
Rémlik valami.Azt nem értettem,h.az eb-s pálcához hogyan jön a csillag-delta.
Válasz #397. hozzászólásra
súgok hátha rémlik valami
eb-s pálca hegesztés lakat csillag delta...
Válasz #396. hozzászólásra
Már nem emlékszem,mi volt a kérdés
Szeni!!
Látom most itt vagy....
gondolom már kiáztattad magadat a fürdőszobába és meg tudod válaszolni amit a múltkorában a fürdőszobai kirándulásod miatt kihagytál???
A 100 ezerbe belefér sok méter.
Válasz #392. hozzászólásra
én meg ugy inditok ,hogy melléálok mitsuval rá a tescós bikakábel 10 perc töltés ,és elszokott indulni minden
Válasz #389. hozzászólásra
50négyzetmilis 1200+fa métere
Válasz #389. hozzászólásra
Mert nem tudják,hogy azon is létezik olyan...))
Én a dinamómról vettem le...és az egyik végére akusaruk a másik végére vörösréz érintkező rudakat esztergáltam...majd a fogantyúit(poliamid )kék és piros színűekre festettem...De még nem használtam...
csak a hüle haverjaim kérik mindíg kölcsön mikor a trakiaikat nem tudják beindítani...
Még lemaradt.Mennél hosszabb a vezeték annál vastagabbra van szükség.