Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz ..MZ/X.. #2681. hozzászólására
Nekünk is van egy rakat, ex-rendsodrófog.
Hosszabb, rövidebb. Kerekre, laposra, hegyesre, háromszögre, ........., köszörülve a végein.
A kunkori vége, (ahol a csavar felfogta anno) első osztályú biztosító szeg, a munkaeszközök kereszt-tengelyeinél!
Válasz UE-28 #2676. hozzászólásáraFlex+kiütő ha könnyen hozzáférhető. Szemkinyomó akkor ha nem férni hozzá kalapáccsal, de flexelni akkor is érdemes a szegecs fejét mert sokkal könnyebben szétjön.
Válasz xxxxferenc #2671. hozzászólásáraNekem 2,2Kw-os 1440 fordulatú hajtja kuplungal 1:1-be, így folyamatos festésnél 5-6 bar-t tart. Biztos elvinné kissebb motor is de a 2 lovas szerintem kevés lehet.
Válasz ..MZ/X.. #2667. hozzászólásáraA kék hőálló szilkonos mandzsetták anyagához hasonló.Az olajnéző pálcákon is olyanok vannak nálam ,és 5-6 év múlva is puhák még.
Szépnapot!
Szerintetek eggy zil kéthengeres kompresszort kétlovas villanymotor tudja megfelelöen müködtetni?
Volt ifakompresszor egylovas motorral,de folyamatos festésnél csak a három atm tudta tartani.
Válasz xxxxferenc #2669. hozzászólásáraKisszijtàrcsa csodâkra kèpes. Ha nagy a fordulata'akkor dupla akkora szijtàrcsa a kompresszorra akkor elvileg dupla lesz a loerőiis ha nem tèvedek . Ha nix elkopva akkor is termel.
Szépnapot!
Szerintetek egy kétlovas villanymotor tud müködtetni kéthengeres zil kompresszort.Volt nekem ifa lompresszo egylovas motor hajtotta. De festésnél csak harom atm tudta tartani.
Válasz ..MZ/X.. #2665. hozzászólásáraERRE gondolsz ?? Én autószerelőtől szoktam venni kék színű O gyűrűket kényesebb helyre.300 fokot bírnak állítólag,olyan nem lenne jó ??
Arról tud valaki valamit, hogy toldi égőszárhoz állítólag nem gyártanak már tömítést? 2 hegtech boltban voltam de nincs sehol.
Azon agyaltam, hogy 2db O-gyűrűvel talán ki lehetne váltani. Nem tudom a sima NBR gyűrű mit szólna hozzá.
Válasz envagyok2 #2662. hozzászólásáraAz "osztrák" simán merev tengelyen egy csappal csatlakozik a fúrószárhoz. Zokszó nélkül kitekeri magát az ember kezéből ha pl gyökeret vagy valami olyan dolgot fog ami nem tetszik neki.
Mikor a 100-as szár viszonylag gyorsan lefogyott 70 körülire, az újon a bevezető élt meg a csigalevél szélét még kezdéskor felraktuk keményfémmel. Bili anyagból van amúgy, meg lehet neki szöget adni és ha bírja szuflával még a betonba is belemegy.
Válasz envagyok2 #2662. hozzászólásáraUgyan ez az enyém is, csak arra nem Güde, hanem Erba matrica kerűlt. 10es fúrószárral öröm vele dolgozni. Vettem vozzá 20as csigát, de azzal sok helyen szenvedés a munka, ha kicsit kopott a kés rajta. Féderdarabból készítettem hozzá új késeket, meg esztergáltam egy 40 cm hosszú közdarabot, így 110 cm mélyre letudok fúrni vele, hogy faszául álljon az akácláb. 3,5hektárt kerítettem körbe, ara vettem, de kb a dupláját kifúrta már, és még mindíg ketyeg. Gumislagokat cerélni kellett, mert kitört, és farsot szívott. Szereti az olajosabb keveréket, nem árt ha van tartalék gyertya Nálad. A hajtómű tetején indítás előtt a réz szuszogót ki kell nyitni, mert különben melegen annyit diletál benne az olaj, hogy alul kifordul a szimering. Persze munka végeztével vissza kell zárni, mert elfektetve kifolyik az olaj.
200 ojróért vettem, vastagon kitermelte......kifúrta az árát.
Válasz csoppika #2661. hozzászólásáraén több ezer gödröt kifúrtam egy güde gödörfúróval (mikor vettem, egyből kettőt akartam, merthogy úgy sem bírja, de aztán azóta is megy az egy darab), soha nem volt olyan problémám, hogy kiszabta volna magát a kezemből. azért ezek nem kétemberes nagy fúrók, tulajdonképp kis vackok, ha húzod neki, megy, ha nem húzod, akkor inkább nem megy, szóval sokat nem kell ezekbe belegondolni.
ami nekem a güdén van, és nagy haszna van, az egy rugó a fúrószár és a hajtótengely között, nem tudom másikokon is van-e ilyen. ez egyrészt kíméli a kuplungot, másrészt ha megakad a szár, akkor nem egyből tekeri a fószert, hanem előbb a rugót deformálja, tekeri, nő a terhelés a kezeden, és önkéntelenül is jobban kapaszkodsz benne, vagy éppen kicsit megemeled. szóval lehet emiatt nem tekert még fel soha, de mondom, ezek nem valami izomagyak. lehet velük dolgozni, jó körülmények között, de száraz, köves, kavicsos talajba szinte felejtősek, vagy totál felejtősek, nem veszik ki a nagy követ, nem harapnak a nagyobb kavics alá, nem mozgatják ki, hanem csak elpörögnek rajtuk. meghát naponta egynéhány száz gödör kibökése után nem kell gondolkodni esténként, hogy melyik kezeddel emeld meg a söröskorsót, mert egyikkel sem fog menni...
Válasz ..MZ/X.. #2660. hozzászólásáraA kérdés az, el tudod-e engedni... Haver kollégája épp ilyennel van táppénzen, a kezében pár szalag vagy mi elszakadt, gondolom nem tudta elengedni időben... Majd hajtok fel csónakmotor bukóslusszt
Válasz csoppika #2659. hozzászólásáraPasszolok, ezeket a csiga hajtóműveseket nem ismerem. Bután néz ki, fura a markolatok poziciója. Ugyan nem dolgoztam még ilyennel, de ha fog valamit szerintem ez simán kicsavarja magát a kezedből.
Amit kifelejtettem, hogy a zipperre csináltunk egy combkapcsolót, olyasmit mint a középső stihlen van. Egy mikrokapcsolóval slusszra kapcsol és leáll amint kitekeri magát az ember kezéből.
Válasz csoppika #2637. hozzászólásáraNekem zipper márkájú kicikínai van. Kb 7-8 éves, elkoptatott két 100-as meg egy 150-es szárat. Vadkerítést húztunk vele, nyarat ültettünk, sokat ment. Hibái voltak, de kiszolgálta az árát többszörösen. Nem vártunk tőle sokat, konkrét melóra vettük, pár száz lyukat kellett volna kibírnia de még mindíg pöfög.
Már az elején gyertya cserével kezdtünk, mert az nkg! márkájú nem akart szikrát adni. Aztán meghúztuk az összes csavart rajta + kaptak menetrögzítőt.
Karburátort be kellett állítani mert ugyan ment de nem volt az igazi. A gázmarkolat olyan pulutyka műanyagból van, hogy amint eldől a gép a gázravasz 100 darabba törik. A 4. csere után ráapplikáltunk egy stihl kaszáról bontottat, azóta nincs gond vele. A berántó szintén fogyóeszköz, kb 1000Ft az új, idehaza van tartalék. Benzincsövek idővel megkeményedtek, cserélni kellett. Tápszivattyú gumi cicije évente kifeküdt, valamelyik husqvarna kaszáé passzol rá, az 2. éve bírja. Egy eldőlés következtében megrepedt a tank, az új 2000Ft, csere. A karbi-blokk összekötő csöve lyukas volt falsot szívott.
Nincs gyárilag visszafelé hajtás, hajtóművön nem lehet megakasztani a szárat, applikálni kellett egy kulcsot hozzá amivel ki lehet tekerni ha beszorul. Mert beszorul, de csak akkor mikor tökig van merítve, simán kicibálni esélytelen.
Nem bánja ha kicsit dúsabb keverékkel jár, mi husqvarna xp olajat használunk minden kétüteműbe. Blokkja még gyári.
Amúgy nagyjából egy kaptafa az összes kínai ezekből.
Válasz agrogal #2652. hozzászólásáraMint jeleztem akac nincs, ecetfa van... Már 4 éve indulok oda ritkítani, mert 10 éve nem mennek semmire, olyan sűrű
Válasz csoppika #2645. hozzászólásáraEcetfa 1 év alatt kirohad,kár a munkáért.Én egy 10 ha táblára max 3-4 db tettem kb 2 m magassakat és 2 év alatt kis döntögettem a permetelővel mindet
Válasz csoppika #2647. hozzászólásáraha csigahajtóművest veszel, azon van a hajtóművön az a réz tekerős szelep.
Használatkor ne felejtsd majd el kinyitni, mert képes kicsinálni a nyomás, ahogy gázosodik az olaj.
Használat után meg zárd, el, mert képes elfolyatni az olaját, oszt azért pusztul meg
Válasz csoppika #2643. hozzászólásáraNem kell olyan nagy szerintem. Itt olyan kétméteres van kitéve sok. És tényleg csak két léc. Bár elvileg nem baj ha magas, a sólyomnak ugye nem kell szemüveg.
Válasz ND #2639. hozzászólására3.5m hosszúakat akarok. 50-60cm a földbe. A tetejére 50 centis ülőkét. Most számoltam. kb 84db kell, ha minden földet be akarok telepíteni.
Válasz ND #2639. hozzászólásáraValahol írták, hogy 50-100méterenkent kell kitenni.
Én kb 50-60 méterenkent tervezem(260m föld,/4db). 45m szélesen(15m a permetező fesztáv)... 3m körüli magasságban. Aztán aratás előtt v tarlóhantas előtt beszedem. Őszi vetés után meg ki fogom tenni. Van 2 helyen ecetfám dögivel, pont ritkítasra várnak. Az pont elég egyenes erre a dologra...
5289 hozzászólás
Válasz apuci #2688. hozzászólásáraLehet.
Válasz RkTomi #2687. hozzászólásáraKöszi és lehet darabonként is akkor nagyon jó!
Válasz apuci #2686. hozzászólásáraAxiál webshop? Több márka is van náluk.
Sziasztok hol lehet a legolcsóbban 3/4" vagy 1" "crovát" venni darabonként ja és ne bili anyagból legyen.
Előre is köszi.
Válasz atisgyulai #2684. hozzászólására
Válasz ..MZ/X.. #2681. hozzászólására
Nekünk is van egy rakat, ex-rendsodrófog.
Hosszabb, rövidebb. Kerekre, laposra, hegyesre, háromszögre, ........., köszörülve a végein.
A kunkori vége, (ahol a csavar felfogta anno) első osztályú biztosító szeg, a munkaeszközök kereszt-tengelyeinél!
Köszi mindenkinek!!!
Válasz endypapa #2680. hozzászólásáraAzt nem nèztem! Xd
Válasz UE-28 #2678. hozzászólásáraJó lesz. Ha mégsem, isteni dornikat lehet gyártani törött rendsodró fogból meg ledobott hengerfej csavarokvól.
Válasz Büresz #2679. hozzászólásáraEzen sírtam.
A leírásban a kiütőhöz.
Típus Csapkiütő-készlet
Szín Kék
Darab / doboz 6
Ajánlott Óvoda
3-4. évfolyam
5-8. évfolyam
Középiskola
Első osztály
Második osztály
Válasz UE-28 #2678. hozzászólásáraKiütő Nekem ilyen van, kb 10 éve vettem, kiváló.
Válasz ..MZ/X.. #2677. hozzászólásáraKöszönöm!
Nézegettem videokat a neten és a kiütő mellett döntöttem. Meg is vettem egy készletet, meglátjuk jó lesz e, 3 ; 5 és 8 mm talán.
Válasz UE-28 #2676. hozzászólásáraFlex+kiütő ha könnyen hozzáférhető. Szemkinyomó akkor ha nem férni hozzá kalapáccsal, de flexelni akkor is érdemes a szegecs fejét mert sokkal könnyebben szétjön.
Üdv!
Lánc szétszedéshez (bálázó), melyik szerszámot vegyem, melyikkel jobb dolgozni?
A. Stift kiütő készlet 2-8 mm
B. Szem kinyomó fogó pl: BGS 1743
??
Válasz Lipi #2672. hozzászólására2880-al szétszálna,, jó biztos nem de a tartósságra nem igen lenne jó hatással.
Válasz xxxxferenc #2671. hozzászólásáraNekem 2,2Kw-os 1440 fordulatú hajtja kuplungal 1:1-be, így folyamatos festésnél 5-6 bar-t tart. Biztos elvinné kissebb motor is de a 2 lovas szerintem kevés lehet.
Válasz ..MZ/X.. #2667. hozzászólásáraA kék hőálló szilkonos mandzsetták anyagához hasonló.Az olajnéző pálcákon is olyanok vannak nálam ,és 5-6 év múlva is puhák még.
Válasz xxxxferenc #2671. hozzászólásáraElbírja de kell neki a fordulat.2880as vill.motor.Nekem csak 1440 fordul és kevés neki.
Szépnapot!
Szerintetek eggy zil kéthengeres kompresszort kétlovas villanymotor tudja megfelelöen müködtetni?
Volt ifakompresszor egylovas motorral,de folyamatos festésnél csak a három atm tudta tartani.
Válasz xxxxferenc #2669. hozzászólásáraKisszijtàrcsa csodâkra kèpes. Ha nagy a fordulata'akkor dupla akkora szijtàrcsa a kompresszorra akkor elvileg dupla lesz a loerőiis ha nem tèvedek . Ha nix elkopva akkor is termel.
Szépnapot!
Szerintetek egy kétlovas villanymotor tud müködtetni kéthengeres zil kompresszort.Volt nekem ifa lompresszo egylovas motor hajtotta. De festésnél csak harom atm tudta tartani.
Szépnapot!
Szerintetek a kéthengeres zil kompresszort a kétlovas villanymotor megtudja hajtani?
Válasz mtz1221 #2666. hozzászólásáraIlyen kellett, de ma a piacon az ócskásnál belebotlottam, ami volt el is hoztam mindet, egy darabig elég lesz.
Itt nagy hő nincs, a gyárija szerintem sima gumi lehet.
Milyen anyagú az a kék O-gyűrű?
Válasz ..MZ/X.. #2665. hozzászólásáraERRE gondolsz ?? Én autószerelőtől szoktam venni kék színű O gyűrűket kényesebb helyre.300 fokot bírnak állítólag,olyan nem lenne jó ??
Arról tud valaki valamit, hogy toldi égőszárhoz állítólag nem gyártanak már tömítést? 2 hegtech boltban voltam de nincs sehol.
Azon agyaltam, hogy 2db O-gyűrűvel talán ki lehetne váltani. Nem tudom a sima NBR gyűrű mit szólna hozzá.
Válasz envagyok2 #2662. hozzászólásáraAz "osztrák" simán merev tengelyen egy csappal csatlakozik a fúrószárhoz. Zokszó nélkül kitekeri magát az ember kezéből ha pl gyökeret vagy valami olyan dolgot fog ami nem tetszik neki.
Mikor a 100-as szár viszonylag gyorsan lefogyott 70 körülire, az újon a bevezető élt meg a csigalevél szélét még kezdéskor felraktuk keményfémmel. Bili anyagból van amúgy, meg lehet neki szöget adni és ha bírja szuflával még a betonba is belemegy.
Válasz envagyok2 #2662. hozzászólásáraUgyan ez az enyém is, csak arra nem Güde, hanem Erba matrica kerűlt. 10es fúrószárral öröm vele dolgozni. Vettem vozzá 20as csigát, de azzal sok helyen szenvedés a munka, ha kicsit kopott a kés rajta. Féderdarabból készítettem hozzá új késeket, meg esztergáltam egy 40 cm hosszú közdarabot, így 110 cm mélyre letudok fúrni vele, hogy faszául álljon az akácláb. 3,5hektárt kerítettem körbe, ara vettem, de kb a dupláját kifúrta már, és még mindíg ketyeg. Gumislagokat cerélni kellett, mert kitört, és farsot szívott. Szereti az olajosabb keveréket, nem árt ha van tartalék gyertya Nálad. A hajtómű tetején indítás előtt a réz szuszogót ki kell nyitni, mert különben melegen annyit diletál benne az olaj, hogy alul kifordul a szimering. Persze munka végeztével vissza kell zárni, mert elfektetve kifolyik az olaj.
200 ojróért vettem, vastagon kitermelte......kifúrta az árát.
Válasz csoppika #2661. hozzászólásáraén több ezer gödröt kifúrtam egy güde gödörfúróval (mikor vettem, egyből kettőt akartam, merthogy úgy sem bírja, de aztán azóta is megy az egy darab), soha nem volt olyan problémám, hogy kiszabta volna magát a kezemből. azért ezek nem kétemberes nagy fúrók, tulajdonképp kis vackok, ha húzod neki, megy, ha nem húzod, akkor inkább nem megy, szóval sokat nem kell ezekbe belegondolni.
ami nekem a güdén van, és nagy haszna van, az egy rugó a fúrószár és a hajtótengely között, nem tudom másikokon is van-e ilyen. ez egyrészt kíméli a kuplungot, másrészt ha megakad a szár, akkor nem egyből tekeri a fószert, hanem előbb a rugót deformálja, tekeri, nő a terhelés a kezeden, és önkéntelenül is jobban kapaszkodsz benne, vagy éppen kicsit megemeled. szóval lehet emiatt nem tekert még fel soha, de mondom, ezek nem valami izomagyak. lehet velük dolgozni, jó körülmények között, de száraz, köves, kavicsos talajba szinte felejtősek, vagy totál felejtősek, nem veszik ki a nagy követ, nem harapnak a nagyobb kavics alá, nem mozgatják ki, hanem csak elpörögnek rajtuk. meghát naponta egynéhány száz gödör kibökése után nem kell gondolkodni esténként, hogy melyik kezeddel emeld meg a söröskorsót, mert egyikkel sem fog menni...
Válasz ..MZ/X.. #2660. hozzászólásáraA kérdés az, el tudod-e engedni... Haver kollégája épp ilyennel van táppénzen, a kezében pár szalag vagy mi elszakadt, gondolom nem tudta elengedni időben... Majd hajtok fel csónakmotor bukóslusszt
Válasz csoppika #2659. hozzászólásáraPasszolok, ezeket a csiga hajtóműveseket nem ismerem. Bután néz ki, fura a markolatok poziciója. Ugyan nem dolgoztam még ilyennel, de ha fog valamit szerintem ez simán kicsavarja magát a kezedből.
Amit kifelejtettem, hogy a zipperre csináltunk egy combkapcsolót, olyasmit mint a középső stihlen van. Egy mikrokapcsolóval slusszra kapcsol és leáll amint kitekeri magát az ember kezéből.
Válasz ..MZ/X.. #2658. hozzászólásáraFertőszentmiklóson van egy nemk zipper, hanem lumag 50 matyi...
Válasz csoppika #2657. hozzászólásáraEgy besenyőteleki mágusnál voltunk rézsűkanalat venni, tőle hoztuk kb 50-55e pénzért.
Válasz ..MZ/X.. #2654. hozzászólásáraBoltból vetted vagy netről?
A közelbe bizniszelnek ilyennel. A bóti 80 helyett 48 mátyás... Majd megérdeklődöm...
Válasz csoppika #2637. hozzászólásáraNekem straus van. Pár száz lyuknál tartok gond nélkül vele.
Válasz ..MZ/X.. #2654. hozzászólásáraMég kivárok... Haver szólt, hogy neki van benyás lyukfúrója... MEglátom, ráér-e...
Válasz csoppika #2637. hozzászólásáraNekem zipper márkájú kicikínai van. Kb 7-8 éves, elkoptatott két 100-as meg egy 150-es szárat. Vadkerítést húztunk vele, nyarat ültettünk, sokat ment. Hibái voltak, de kiszolgálta az árát többszörösen. Nem vártunk tőle sokat, konkrét melóra vettük, pár száz lyukat kellett volna kibírnia de még mindíg pöfög.
Már az elején gyertya cserével kezdtünk, mert az nkg! márkájú nem akart szikrát adni. Aztán meghúztuk az összes csavart rajta + kaptak menetrögzítőt.
Karburátort be kellett állítani mert ugyan ment de nem volt az igazi. A gázmarkolat olyan pulutyka műanyagból van, hogy amint eldől a gép a gázravasz 100 darabba törik. A 4. csere után ráapplikáltunk egy stihl kaszáról bontottat, azóta nincs gond vele. A berántó szintén fogyóeszköz, kb 1000Ft az új, idehaza van tartalék. Benzincsövek idővel megkeményedtek, cserélni kellett. Tápszivattyú gumi cicije évente kifeküdt, valamelyik husqvarna kaszáé passzol rá, az 2. éve bírja. Egy eldőlés következtében megrepedt a tank, az új 2000Ft, csere. A karbi-blokk összekötő csöve lyukas volt falsot szívott.
Nincs gyárilag visszafelé hajtás, hajtóművön nem lehet megakasztani a szárat, applikálni kellett egy kulcsot hozzá amivel ki lehet tekerni ha beszorul. Mert beszorul, de csak akkor mikor tökig van merítve, simán kicibálni esélytelen.
Nem bánja ha kicsit dúsabb keverékkel jár, mi husqvarna xp olajat használunk minden kétüteműbe. Blokkja még gyári.
Amúgy nagyjából egy kaptafa az összes kínai ezekből.
Válasz agrogal #2652. hozzászólásáraMint jeleztem akac nincs, ecetfa van... Már 4 éve indulok oda ritkítani, mert 10 éve nem mennek semmire, olyan sűrű
Válasz csoppika #2645. hozzászólásáraEcetfa 1 év alatt kirohad,kár a munkáért.Én egy 10 ha táblára max 3-4 db tettem kb 2 m magassakat és 2 év alatt kis döntögettem a permetelővel mindet
Válasz bandigh #2648. hozzászólásáraÉs milyen sűrűn vannak?
Válasz csoppika #2647. hozzászólásáraha csigahajtóművest veszel, azon van a hajtóművön az a réz tekerős szelep.
Használatkor ne felejtsd majd el kinyitni, mert képes kicsinálni a nyomás, ahogy gázosodik az olaj.
Használat után meg zárd, el, mert képes elfolyatni az olaját, oszt azért pusztul meg
Válasz csoppika #2647. hozzászólásáramint írtam, nekünk bevált.
azóta fűkaszánk is van olyan
Válasz csoppika #2643. hozzászólásáraNem kell olyan nagy szerintem. Itt olyan kétméteres van kitéve sok. És tényleg csak két léc. Bár elvileg nem baj ha magas, a sólyomnak ugye nem kell szemüveg.
Válasz ND #2638. hozzászólásáraLehet fuxtec lesz...
Válasz csoppika #2645. hozzászólásáraFontos szempont!
Válasz ND #2644. hozzászólásáraEcetfa van, léc nincs
Válasz csoppika #2643. hozzászólásáraén tetőlécre gondoltam
Válasz ND #2639. hozzászólására3.5m hosszúakat akarok. 50-60cm a földbe. A tetejére 50 centis ülőkét. Most számoltam. kb 84db kell, ha minden földet be akarok telepíteni.
Válasz csoppika #2641. hozzászólásáraAztán majd kiderül, hogy a permetezővel hogyan tudom kerülni...
Válasz ND #2639. hozzászólásáraValahol írták, hogy 50-100méterenkent kell kitenni.
Én kb 50-60 méterenkent tervezem(260m föld,/4db). 45m szélesen(15m a permetező fesztáv)... 3m körüli magasságban. Aztán aratás előtt v tarlóhantas előtt beszedem. Őszi vetés után meg ki fogom tenni. Van 2 helyen ecetfám dögivel, pont ritkítasra várnak. Az pont elég egyenes erre a dologra...
Válasz ND #2639. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=t+%C3%BCl%C5%91fa&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-m