Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Sk Laci #4415. hozzászólásáraA 8030as nekünk a 300as padot kitekerte.
És még bírtvolna!
Az elsőhíd királycsapja hülyén zsírozható.
Azzalvolt baj . Fellett fúrrva perselyezve.
Rugózott híd perselyek.
Válasz Sk Laci #4415. hozzászólásáraRégi cégnél dolgoztam vele.
Ugyanaz a motor a 8010-8020-8030ba.
A szoftver más!
Örülj neki ha nemvolt felhúza!
Van olyan váltó ami túlvan a 25000en.
Bontatlan hibátlan.
Válasz rtamas1976 #4413. hozzászólásáraMiért adtátok el?
Jelenleg nézegetek egy T8020. Eddig csak a hirdetést. 10 000 motoróra eléggé elriaszt. Meg a 240 ló helyett is lehetne 280-300 ......
Válasz rtamas1976 #2394. hozzászólásáraTg 230al kezdtem dolgozni.
Mechanikus adagolóval.
Sokbaj nemvolt vele.
T8030ra váltás. A gyengélye azoknak a szériáknak a csoportkábel.
Gégecsőbe rakták és ahogy rezgett a motornál elkoptatta a csőben a kábelt.
Amúgy jógépek voltak.
Válasz lefi #4400. hozzászólásáraUgye azvolt a kérdés:
Miért nem emeli fel?
A tm nél volt nekünk is mikor szórakozott és nem emelte fel. Hibát misem találtunk.
Aztán meggondolta magát és hónapokig semmi gond.
Itt javítás után jött elő a gond.
És a kalibráláskor működik.
Válasz rtamas1976 #4391. hozzászólásáraNem Neked írtam a választ, de mivel nem érted akkor elmondom, a hidroakkuban átszakadt a membrán így a benne levő gáz elszökött, a nyomást nincs ami tartsa, ezért pillanatnyilag működik amikor a kalibrálás megy,aztán meg leenged .
Sziasztok!
Volt már valakinek NH TN95NA tipusú (2005 évj.), vagy hasonló trakinál, hogy nem kapcsol az elektromos irányváltó? Nem jelez hibakódot csak nem kapcsol be. Mi lehet a gond, vagy tipp?????
Ez egy kicsi ültetvény gép.
Hello, lenne eladó multi g hidraulika olajom 4 db bontatlan 20 l kanna, kb 3/4 kanna New holland motorolaj, t5.100 be való nagy hidraulika, gázolaj, kormány alá való szűrő, 15-40 kombájn a való motorolaj kb 3/4 kanna és hidraulika olaj az is kb 3/4
Akciósan áfa mentesen egyben eladó
Válasz bgergo39 #4387. hozzászólásáraIgen rossul gondolod, hidroakksi kuka, kalibráláskor kiemel leenged, beáll a szintre,de mivel a hidroakku nem tartja meg a nyomást ezért leenged!
Válasz rtamas1976 #4386. hozzászólásáraAzon gondolkoztam még esetleg a szelepek alá nem e szorult valami és emiatt nem emel. Hidroakkumlátorra nem gondolnék mert akkor szerintem kalibrálás során se emelt volna vagy rosszul gondolom?
Sziasztok.
TM 175, Olyan problémám lenne, hogy volt kint a szervízes, kalibrálva lett a váltó és a híd rugózás is(akkor emelte), viszont akkor még adott volt egy sensor hiba a váltó baloldalában lévő, kicseréltük váltó tökéletesen működik viszont az első hidat nem emeli meg. Kábelek széthúzva kitakarítva összedugva. Valakinek valami ötlete?
Úgy fest igen, mert azóta n jött vissza a hiba. A váltóban 3db sebesség jeladó van. Nekem azt a tippet mondták, hogy a bal oldali tank mögötti a rossz, ami a váltó bal oldalába van beledugva.
Sziasztok.
Nekem olyan problémám van a 6.155-el, hogy az eleje mindig hajt. A viszajelző lámpa egy pilanatra kialszik mikor kiengedem a kéziféket aztánvilágít meg hajt is. Járt már valaki így?
Válasz bgergo39 #4370. hozzászólásáraNem gondolnék erre se a "szervízes" se, ő a sebességváltó szenzorra gondol. Odáig még nem jutottunk el még, de ha továbbra is fentáll a hiba az lesz a folytatás.
Sziasztok, 2003as New Holland tm175 gépről lenne szó, valaki találkozott már olyan hibával hogy 12ig felvált a gép és 13ba viszont nem mindig? Van olyan hogy egésznap jó aztán gondol egyet és nem vált. Csatlakozokat széthuztuk kitakaritottuk befujtuk majd össze és továbbra is fent áll a hiba.
Válasz fexco #4368. hozzászólásáraAz biztos, hogy az autocommand nagy találmány. Főleg heterogén talajokra. Rengeteg időt és/ vagy üzemanyagot lehet vele megtakarítani.
Válasz $HMP$ #4360. hozzászólásárahát ha 1napos,akkor tuti semmi meg amúgy se.kb én is max 1850en pörgetem,de általába 1700.
1900felett megnő a fogyasztása rendesen.
meg amióta jött mellé egy fokozatmentes az meg 1400on teszi a dolgát---fejjebb nemigen pörgeti magát....szóval ja.....
4417 hozzászólás
Válasz Sk Laci #4415. hozzászólásáraA 8030as nekünk a 300as padot kitekerte.
És még bírtvolna!
Az elsőhíd királycsapja hülyén zsírozható.
Azzalvolt baj . Fellett fúrrva perselyezve.
Rugózott híd perselyek.
Válasz Sk Laci #4415. hozzászólásáraRégi cégnél dolgoztam vele.
Ugyanaz a motor a 8010-8020-8030ba.
A szoftver más!
Örülj neki ha nemvolt felhúza!
Van olyan váltó ami túlvan a 25000en.
Bontatlan hibátlan.
Válasz rtamas1976 #4413. hozzászólásáraMiért adtátok el?
Jelenleg nézegetek egy T8020. Eddig csak a hirdetést. 10 000 motoróra eléggé elriaszt. Meg a 240 ló helyett is lehetne 280-300 ......
Válasz Traktoros30 #4411. hozzászólásáraén csak a gyárit önteném bele.
Válasz rtamas1976 #2394. hozzászólásáraTg 230al kezdtem dolgozni.
Mechanikus adagolóval.
Sokbaj nemvolt vele.
T8030ra váltás. A gyengélye azoknak a szériáknak a csoportkábel.
Gégecsőbe rakták és ahogy rezgett a motornál elkoptatta a csőben a kábelt.
Amúgy jógépek voltak.
Sziasztok.New Holland traktoroknál melyik az eltaláltabb széria Tg 230 vagy T8010-T8020-T8050?
Sziasztok!
T7060-ba g11-es fagyállót szabad tölteni?
Válasz Zetoros Gyerök #4409. hozzászólásáraKüldtem!
Válasz rtamas1976 #4408. hozzászólásáraNem volt még sztem cserélve. 6900 üó van benne.
Tudsz írni privatba tel számot?
Válasz Zetoros Gyerök #4407. hozzászólásáraA nagyoknál talán 4-5000üó nál cserélnikell!
Ha zörög ha nem!
Ezekszerint nálad nemvolt.
Válasz Zetoros Gyerök #4406. hozzászólásáraDe most mondta a traktoros, hogy már előtte is zörgött.
Válasz rtamas1976 #4404. hozzászólásáraEgyik tünet se volt. 2 órával előtte én mentem vele. Semmi gond nem volt, csak közvetlen mielőtt megállt.
Válasz Zetoros Gyerök #4403. hozzászólásáraElőtte nemzörgött a motor és váltó között?
Válasz Zetoros Gyerök #4403. hozzászólásáraIgen arra gondoltam.
Lehet a rezgéscsilapító tárcsa?
Voltmár cserélve?
Válasz rtamas1976 #4397. hozzászólásáraAz üléskapcsolót megnézem, bajuszkapcsolónál is az érintkezésre gondolsz?
Mert ment az úton a gép, és egyszer csak elkezdett recsegni, aztán megállt.
Nem én mentem vele, a kezelő mondta, hogy ez történt.
Válasz rtamas1976 #4397. hozzászólásáraAz üléskapcsolót megnézem, bajuszkapcsolónál is az érintkezésre gondolsz?
Mert ment az úton a gép, és ehyszer csak elkezdett recsegni, aztán megállt.
Nem én mentem vele, a kezelő mondta, hogy ez történt.
Válasz lefi #4400. hozzászólásáraUgye azvolt a kérdés:
Miért nem emeli fel?
A tm nél volt nekünk is mikor szórakozott és nem emelte fel. Hibát misem találtunk.
Aztán meggondolta magát és hónapokig semmi gond.
Itt javítás után jött elő a gond.
És a kalibráláskor működik.
Válasz rtamas1976 #4399. hozzászólásáraIgen ,beáll alapra arra gondoltam , de nem rugózik
Válasz lefi #4398. hozzászólásáraLe nemenged csak nemrugózik.
Bakogni fog az eleje.
Mertugye a rugózást a hidroaksi csinálja.
Válasz rtamas1976 #4391. hozzászólásáraNem Neked írtam a választ, de mivel nem érted akkor elmondom, a hidroakkuban átszakadt a membrán így a benne levő gáz elszökött, a nyomást nincs ami tartsa, ezért pillanatnyilag működik amikor a kalibrálás megy,aztán meg leenged .
Válasz Zetoros Gyerök #4396. hozzászólásáraBajúszkapcsoló?
Üléskapcsoló?
Sziasztok!
Volt már valakinek NH TN95NA tipusú (2005 évj.), vagy hasonló trakinál, hogy nem kapcsol az elektromos irányváltó? Nem jelez hibakódot csak nem kapcsol be. Mi lehet a gond, vagy tipp?????
Ez egy kicsi ültetvény gép.
Válasz bubu13 #4394. hozzászólásáraLemaradt szszbm
Hello, lenne eladó multi g hidraulika olajom 4 db bontatlan 20 l kanna, kb 3/4 kanna New holland motorolaj, t5.100 be való nagy hidraulika, gázolaj, kormány alá való szűrő, 15-40 kombájn a való motorolaj kb 3/4 kanna és hidraulika olaj az is kb 3/4
Akciósan áfa mentesen egyben eladó
Válasz mtz1221 #4392. hozzászólásáraDehogynem!
Volt tm155
Van td5.95
T5.95
T5.120 dinamik command
T7.165s
T7.215s
Válasz rtamas1976 #4391. hozzászólásáraNeked a cégnél nincs egy rakás nyuszi traktor ???
Válasz lefi #4390. hozzászólásáraMiért hova engedi a hidroakumlátor az olajat???
Magyarázd már el hogyműködik a hiroaksi!
Válasz bgergo39 #4387. hozzászólásáraIgen rossul gondolod, hidroakksi kuka, kalibráláskor kiemel leenged, beáll a szintre,de mivel a hidroakku nem tartja meg a nyomást ezért leenged!
Válasz rtamas1976 #4388. hozzászólásáraNincs kikopva, nem gondolnám, hogy feszíti a potmétert.
Válasz bgergo39 #4387. hozzászólásáraA híd nincs kikopva ahol elfordul?
Nem feszíti a potmétert?
Válasz rtamas1976 #4386. hozzászólásáraAzon gondolkoztam még esetleg a szelepek alá nem e szorult valami és emiatt nem emel. Hidroakkumlátorra nem gondolnék mert akkor szerintem kalibrálás során se emelt volna vagy rosszul gondolom?
Válasz bgergo39 #4385. hozzászólásáraCsak ottkell keresni a hibát ahol megvolt bontva.
Sajnos más nekemsem jut eszembe.
Válasz rtamas1976 #4384. hozzászólásáraPotméteren is állított(mármint a rudazaton) a szervízes, de mozgattuk már azt is azóta.
Válasz rtamas1976 #4382. hozzászólásáraPotmétert megmozgatni?
A kalibráláskor olyan pozícióban van ahol nemjár üzem közben.
Válasz rtamas1976 #4382. hozzászólásáraIgen azt tudom mert 1,5km/h alatt nem emeli meg, próbáltuk már azt is sajnos.
Válasz bgergo39 #4381. hozzászólásáraIndulj el vele!
Nekünk a 155ös volt ilyen.
Elindultunk vele felemelte.
Ha nem akkor gyújtás le és újra próba.
Sziasztok.
TM 175, Olyan problémám lenne, hogy volt kint a szervízes, kalibrálva lett a váltó és a híd rugózás is(akkor emelte), viszont akkor még adott volt egy sensor hiba a váltó baloldalában lévő, kicseréltük váltó tökéletesen működik viszont az első hidat nem emeli meg. Kábelek széthúzva kitakarítva összedugva. Valakinek valami ötlete?
Válasz szityo #4379. hozzászólásáraSzia.
Úgy fest igen, mert azóta n jött vissza a hiba. A váltóban 3db sebesség jeladó van. Nekem azt a tippet mondták, hogy a bal oldali tank mögötti a rossz, ami a váltó bal oldalába van beledugva.
Válasz zsoltrs #4301. hozzászólásáraSzia. Meglett a hiba? Én is most úgy vagyok a tm 190-el.
Válasz Ban_ #4377. hozzászólásáraValószínűleg kihervadt a mágneskapcsoló, összeégett, vagy eltört és zárt állapotban maradt.
Néztem már. Fel is cseréltem, akkor nem jelzett semmi se ugyanúgy hajtott.
Válasz Ban_ #4375. hozzászólásáraNézzed meg a traktoron alulról a vezetéket, nincsen e lehúzódva a mágnes szelepről.
Sziasztok.
Nekem olyan problémám van a 6.155-el, hogy az eleje mindig hajt. A viszajelző lámpa egy pilanatra kialszik mikor kiengedem a kéziféket aztánvilágít meg hajt is. Járt már valaki így?
Válasz bgergo39 #4370. hozzászólásáraNem gondolnék erre se a "szervízes" se, ő a sebességváltó szenzorra gondol. Odáig még nem jutottunk el még, de ha továbbra is fentáll a hiba az lesz a folytatás.
Válasz rtamas1976 #4372. hozzászólásáraBékés megye Román határ szélén, Kötegyán.
Válasz bgergo39 #4370. hozzászólásáraMerre laksz?
Válasz bgergo39 #4370. hozzászólásáraLehet megérett már egy váltó javításra, nem?
Sziasztok, 2003as New Holland tm175 gépről lenne szó, valaki találkozott már olyan hibával hogy 12ig felvált a gép és 13ba viszont nem mindig? Van olyan hogy egésznap jó aztán gondol egyet és nem vált. Csatlakozokat széthuztuk kitakaritottuk befujtuk majd össze és továbbra is fent áll a hiba.
Válasz fexco #4368. hozzászólásáraAz biztos, hogy az autocommand nagy találmány. Főleg heterogén talajokra. Rengeteg időt és/ vagy üzemanyagot lehet vele megtakarítani.
Válasz $HMP$ #4360. hozzászólásárahát ha 1napos,akkor tuti semmi meg amúgy se.kb én is max 1850en pörgetem,de általába 1700.
1900felett megnő a fogyasztása rendesen.
meg amióta jött mellé egy fokozatmentes az meg 1400on teszi a dolgát---fejjebb nemigen pörgeti magát....szóval ja.....