Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

New Holland traktorok

Létrehozta: Maszek , 2008-03-21 19:47:11

Kedvencekhez Segítség

4417 hozzászólás
#3616 erni
2020-10-14 14:07:01

Ki milyen fagyállót használ a traktorba?
Adblues gépbe valamilyen másfajta kell, vagy jó a hagyományos Glicosam hígítva?

Nincs profilkép
#3615 hackjoki
2020-10-11 16:06:15

Tisztelt tagok!Segítséget kérnék T5040 es gép ha felmelegszik nem emel.Cseréltem olajat szivattyút.Most a vezérlőtömbön lévő mágnes szelepre gondolok.(seneloid valve)Vélemény?

#3614 _NB_
2020-08-29 21:45:36

Válasz MrPoke #3612. hozzászólásáraAnno azt írta

Korábban írta, hogy volt váltó javítása gépnek akkor kezdődtek a lassú emeléses gondok, majd nemrég lazítózás közben kinyomott egy tömítést valahol a váltótetején.

Érdekes dolog ez, lehet az amit te mondasz, mert nyomás az elvileg van ha még a tömítést is kinyomta.
Itt egy javítási hozzá a 2701-as oldaltól van az erőátvitel.
New Holland T7030 - T7060 Repair Manual

Nincs profilkép
#3613 Sk Laci
2020-08-29 20:11:23

Válasz MrPoke #3612. hozzászólásáraNem villant be semmi se, vagy jobban mondva nem észleltem.
Olajszökéssel kapcsoletban: ha 10 percre megállok, újból úgy megy minden ahogyan kell, majd megint lelassul.

A traktorral lehet dolgozni, csak idegesítő a lassú emelés. Függesztett munkagépeknél jó széles forgó marad a lassú emelés miatt ha az ember nem akar mindig megállni.

Nincs profilkép
#3612 MrPoke
2020-08-29 20:03:48

Válasz Sk Laci #3610. hozzászólásáraA hidraulika rendszer úgymond elővezérelt hidraulika szeleppel van szerelve.
Van egy alacsony nyomású rendszer (15bar) ami vezérli a hidraulikus egységeket váltó, hidraulika. Ha nincs meg a megfelelő nyomás (mennyiség) akkor nem fog kinyitni megfelelően az elővezérelt szelep és lassan emel.

Sajnos ebből az ágból az olaj rengeteg helyen megszökhet, jópár helyen van dugattyú, váltó, difi, első hajtás én erre keresném a hiba okát. Főleg ha megáll az emelés irányváltáskor (lámpa nem villan be?)
Próbáld megszerezni a szerelési könyvét, ott levan írva minden pontosan....

Nincs profilkép
#3611 Sk Laci
2020-08-29 19:50:04

Válasz _NB_ #3609. hozzászólásáraHétfőn hívom a szerelőket, hogy mi a helyzet. A legnagyobb mérgem, hogy szeptember 1-től lezárják újból a határokat és kitudja mikor nyitják újra. Lehet újranyitásig lejár a jótállás, onnantól a javító cégen múlik, el e ismerik a hibát, amit nem "sikerülne" kijavítani jótállás ideje alatt a határzár miatt.

Nincs profilkép
#3610 Sk Laci
2020-08-29 19:43:04

Válasz mtz1221 #3608. hozzászólására50 motoróra után a javítástól levettem, csak szilokon féle zsír volt benne, amit ha az újjaimmal megdörzsöltem szétment. Találtam valami átlátszó müanyagszerüséget is, mintha olajcső vége lett volna, de az kizárt.
Ki volt engedve belőle az olaj is, semilyen törmeléket se találtam,
Van még részben átfolyós szürü, azt nem vettem le, mert azt csak cserélni lehet. De a lényeg a pumpa előtti volt.
Csak nyomás volt mérve, nem volt átfolyásos mérés.
Amit észrevettem, ha munka közben megállok mondjuk 10 percre, párszor szépen felemeli ahogyan kell, majd megint lelassul.
Amit még észre vettem, ha emelem a karokat, és előremenésből hátramenetbe teszem, pillanatra megáll az emelés, majd emel tovább.
Ma néztem az erőcsapokat is, nincsenek berágódva, a golyót megtudom fordítani kézzel, de azért megkentem.
Szerintem valamilyen elektromos bizbasz lessz,
Amikor egy kicsit rátettem az erőszabályzót és a kerékcsúszást mondjuk 40% állitottam a pontméteren a grúbert kiemelte a földből, és a müszerfalon az alsó sorban a diszplayen dr kiírás jelent meg. Amég fogtam a leeresztőgombot, leengdte a karokat, amikor elengedtem, akkor újra kiemelte, majd megint a dr volt kiírva.

#3609 _NB_
2020-08-28 13:25:50

Válasz Sk Laci #3606. hozzászólásáraAhogy mtz1221 is írja, mértek más paramétereket is vagy csak nyomást ?

MTZ topikba MZ/X tett fel képet a mechanikus műszerről.

Tippre a lentiekhez képest ebben van egy plusz óra ami szerintem a visszamenőági nyomást, vagy szelepek tesztelésénél az alapnyomást mérheti pasz.






OTC 4235
Itt egy OTC-s műszer a Dowloads-nál angolul van egy használatija ott irkálnak teszt eljárásokat is.





Itt egy videó ahol a kanalas kotróra szerelnek egyet és jól látnia szállított menyiséget ami 160L/min alaphelyzetben és ezt a mennyiséget kb 180bar nyomásig megtartja.

#3608 mtz1221
2020-08-28 10:13:47

Válasz mtz1221 #3607. hozzászólásáraPumpának hány szűrője van ,honnan kapja az olajat ??? Nem lehet hogy a patronoson kívül van egy durvább a szívó cső végén is és az van tele szerelési hibákkal ???

#3607 mtz1221
2020-08-28 10:10:18

Válasz Sk Laci #3606. hozzászólásáraAz kevés hogy nyomásokat mértek.Liter/percet is kellet volna nekik,mert ha nem kap a pumpa rendesen olajat attól még nyomást tud csinálni.Vagy valahol a rendszerben ha összecseréltek egy pl egy 8 meg 3 mm-es belső lukú hollanderet akkor is lehet gond.Erőltesd velük az átfolyásmérést hogy meg van e a gyári mennyiség.

Nincs profilkép
#3606 Sk Laci
2020-08-28 07:42:08

Válasz Tekergőkee #3581. hozzászólásáraSzia!
Volt kint a szerviz, átmérte a nyomásokat, minden rendben.
Nem értik miért emel olyan lassan szerelés után.
Próbálták kézzel is irányitani a karokat a hátsí szelepeken, ugyan úgy viselkedik minden, mint bentről.
Mondták, hogy kenjem át az erőmérő csapokat. Nem tudom milyen összefüggésben van a lassú emeléssel, ha az erőszabályzót nem használom. Minden munkánál ki van kapcsolva az erőszabályzó, beállitom a magasságot a hidraulikus karokon és úgy dolgozok. Olyan munkát nem szeretek, ahol ráemel a traktor, ha nem bír.
Valami ötlet, hogy mi lehet a gond?

#3605 Hús Futár
2020-08-20 12:56:48

Válasz KLiFF #3603. hozzászólásáraÉrtem . Akkor a motort érdemes átnézéssel kezdeni ha vesz az ember egy ilyet .
Váltója mennyire stabil , mert sokszor mondták hogy képes egyszerre két sebességet kapcsolni valami miatt .

Nincs profilkép
#3604 janikavarga
2020-08-20 12:32:06

Sziasztok egy new holland l 85osel van problemam, a helyes megnevezeseket nem tudod mer romaniabol irok de ha jol tudom gardan tengejnek nevezik amivel problemam akadt. Ha jol hiszem akkor az olaj nyomas veszodik el ezert egy sebessegben se megy, ha valaki eltudna kuldeni a szerelesi utmatojat vagy tervrajzot nagy segitseg lenne vagy barmi tanacs akinek hasonlo problemaja volt. Elore is koszonom:))

Nincs profilkép
#3603 KLiFF
2020-08-20 08:41:00

Válasz Hús Futár #3602. hozzászólásáraMindkettő jó ha karban van tartva. A motornál (TG és T8000) 8000 üzemóra után érdemes a hengerfejet levetetni ez cummins ajánlás, ezért= TG: az első szériáknál előfordult szelep szakadás, de a későbbi gyártásúak 2005-2006 már más szeleppel szereltek. T8000: hidegen előfordul hogy beesik a szelep ülék (mert megrepedezik), a reggeli indításnál le is rendezi a motort.
Ilyenkor szokták teljesen felújítani vagy kicserélni a motorokat.

Nekünk TG285 van, el nem adnám semmi pénzért.

#3602 Hús Futár
2020-08-18 23:07:55

Válasz Pubi0308 #3600. hozzászólásáraEngem is TG-vagy T8000-esekről érdekelne vélemény .

Nincs profilkép
#3600 Pubi0308
2020-08-18 16:53:34

Válasz Sk Laci #3598. hozzászólásáraT8000 szériát szeretnék az újabbat nem.

Nincs profilkép
#3599 Sk Laci
2020-08-18 16:34:08

Válasz Tekergőkee #3587. hozzászólásáraNem találom az árát......

Nincs profilkép
#3598 Sk Laci
2020-08-18 16:32:42

Válasz Pubi0308 #3597. hozzászólásáraAgrotecnél is nézted? Komáromban van 2 db 8xxx

Nincs profilkép
#3597 Pubi0308
2020-08-18 12:36:10

Válasz galimre83 #3548. hozzászólásáraEddig akármelyiket néztem mind átesett már motorbontáson már 2000óra körül dokumentálva volt nekik.
Normális T8020 30 40 et meg nem találok lassan 1 éve...

Nincs profilkép
#3596 .Richard.
2020-08-18 09:02:13

Válasz lac* #3593. hozzászólásáraSzűrőcsere sem kell neki?

Nincs profilkép
#3595 Szabi.
2020-08-18 08:46:46

Válasz lac* #3593. hozzászólásáraNem, meg nem is fogok.
Azt a pénzt inkább ráköltöm az olajcserére.smile sweatdrop


Én lehet a helyedben nem is cserélnék olajat csak traktorral együtt 3-5 évente. Pont ilyenek a külföldről behozott, fiatal, kikímélt gépek is.smile oops
Azt 1000-1500 ü.ó egy cserével kibírja, többi már nem az ő gondja......

Nincs profilkép
#3594 MrPoke
2020-08-18 07:36:18

Válasz lac* #3593. hozzászólásáraMondjuk abban igazad van, hogy a mai trakikban, hamarabb pusztul el az elektronoka, váltó mint a motor.

Nincs profilkép
#3593 lac*
2020-08-18 07:19:37

Válasz Szabi. #3592. hozzászólásáraÉs vizsgáltattál már be olajat? Mert anélkül csak beszélgetünk úgy,hogy igazából fogalmunk sincs semmiről,csak hallunk gondolunk ezt-azt.
Na én bevizsgáltattam 600üó-után a lecserélt olajat, és semmi baja nem volt,minden értékben zöld volt a pipa.
És szerintem a földeken a 2000-es fordulat egész nap az nem káros a motorra-olajra nézve.

De tőlem cserélhetitek az olajat akár 100óránként is. Ha az jólesik...

Nincs profilkép
#3592 Szabi.
2020-08-18 06:39:31

Válasz lac* #3591. hozzászólásáraAzért felejtsük már el ezt a kamionok mennyit mennek olajcserétől dumát, mert ez is kábítás.
Hol megy az az autó !? Általában autópályán és kb 1150 motorfordulaton, ahol szinte nincs por.
Nyugodj meg, amik építkezésen, bányában, földes utakon mennek, ott 40 ezer körül ki van baxva belőlük.
Saját belföldes kamiononból is a szerviz ajánlása szerint 60ezernél van olajcsere, mert kimutathatóan ponrosabb a magyar légtér.
Szóval lehet számolni......traktor, földeken 1800-2100 fordulaton mennyivel megy többet ???

Nincs profilkép
#3591 lac*
2020-08-18 06:27:43

Válasz MrPoke #3590. hozzászólásáraÉs mi van a kamionokkal a 100000km-es olajcsere periódussal?Az is szétesik ?
Szerintem meg simán tartható a traktorban a 600 üó-ás periódus,ha a gázolaj kéntartalma annyi amennyi elő van írva.
Azért valamennyit fejlődött a kenéstechnika is, meg az olajak is jobbak már sokkal.
A mostani "kávédaráló" motorok meg nagyon jók, több hiba van minden mással mint a motorokkal.

Nincs profilkép
#3590 MrPoke
2020-08-17 22:12:28

Válasz lac* #3583. hozzászólásáraMert a 600 as olajcsereciklus ugyanakkora marhaság mint az autóknál a 60ekm

Ott már visszavették 30(15)eKm re. És érdekes, hogy azok az autómotorok amik 30eKm enként vannak olajcserélve azok szétesnek 150eKm nél ami pedig 10eKm nél az sokkal később.

Trakiban is 200(150) óránként illene olajat cserélni főleg a mostani kávédaráló motorokban amiben olaj sincs......

Nincs profilkép
#3589 lac*
2020-08-17 21:05:32

Válasz Sk Laci #3585. hozzászólásáraEz nekem új, úgy tudom a szűrőt is 600 nál kell cserélni

Nincs profilkép
#3588 gcastle
2020-08-17 20:11:49

Válasz Sk Laci #3586. hozzászólásáraAmbra vagy Akcela, tehát CNH... Api Cj4 10w40, szóval semmi extra, ha sokat bír egy motorban, akkor a motornak köszönhető, hogy bírja!

#3587 Tekergőkee
2020-08-17 20:09:30

Válasz Sk Laci #3586. hozzászólásáraMotorolaj, a tier4B motorokba már az megy. Ugyan úgy Ambra márka név alatt van csak ez 10w40-es nem 15w40 mint a mastergold. Ambra Unitek 10w40 így rá tudsz keresni. Az árán ne lepődj meg.

Nincs profilkép
#3586 Sk Laci
2020-08-17 19:51:54

Válasz Tekergőkee #3584. hozzászólásáraUnitek az milyen olaj? Sohase hallottam róla.

Nincs profilkép
#3585 Sk Laci
2020-08-17 19:50:20

Válasz lac* #3583. hozzászólására600 motoróra az előírt olajcsere, de az olajszürőt 300 óránként kellene cserélni.
Azon a nézeten vagyok, ha már új szürő kell 300 óránként, akkor mehet új olaj is a motorba. Biztosan nem válik a motor kárára.

#3584 Tekergőkee
2020-08-17 19:44:22

Válasz lac* #3583. hozzászólásáraEbben még 500-as lenne a motorolaj. Ezt mondta mühely főnök, így csinálom. 130%-ot kell a gépnek nyújtani. Nem unitek olajat kell még ebbe tölteni. Az lehet kibírja, de a mastergold már fekete eléggé.

Nincs profilkép
#3583 lac*
2020-08-17 18:41:27

Válasz Tekergőkee #3581. hozzászólásáraMiért pont 300nál csináljátok a 600órás olajcserét?Miért nem 150nél vagy 450nél?
És miért nem 600-nál,ha már annyi van előírva és nem telt le egy év?

Nincs profilkép
#3582 Sk Laci
2020-08-17 14:07:12

Válasz Tekergőkee #3581. hozzászólásáraHa egy kicsit lazul a munkacsúcs, lehet még egyszer leveszem a kereket, és megnézem a szelepet. Kár, hogy nem tudtam róla elébb, amikor a kerék lent volt.

#3581 Tekergőkee
2020-08-17 08:44:38

Válasz Sk Laci #3580. hozzászólásáraSzivattyú tetején van rajta, itt levették a kereket másképp nem nagyon lehet hozza férni.
Motor olaj az itt is 300 órás, a többi pedig könyv szerint van.

Nincs profilkép
#3580 Sk Laci
2020-08-16 21:32:38

Válasz Tekergőkee #3579. hozzászólásáraAlulról hozzáférni? Vagy hez is le kell vennem a jobb hátsó kereket?
Olajakból csak a belevaló Ambrát használom, más olaj nálam szóba se jöhet hiába olcsóbb.
Motorban az előírt 600 óra helyett 300-nál cserélem, sebváltóban meg 1200 helyett 900 óránál.
Első kerékagyakban és a futómüben 600 óránként.
Részemről próbálom a legjobbat megtenni a traktorért, de olyan szerencsém van, hogy sikerült gyári elhanyagolt munkákal megvennem tiszta újonan.

#3579 Tekergőkee
2020-08-16 21:05:46

Válasz Sk Laci #3577. hozzászólásáraAnnak a szelepnek egy halvány gumi darab is bőven elég a megszorulásához sajnos.
Inkább szerviz, az a gombtól nem fog gyorsabban emelni. Én 6700 óra környéken tapasztaltam ezeket a gondokat. Itt a spórolás intézte el a sorsát a mol nh ultra farm olaj túl híg melegen( kb mint a víz) és meg ragadt a szelep belseje tőle
Ő lenne az.
1

Nincs profilkép
#3578 Sk Laci
2020-08-16 20:20:50

Válasz Sk Laci #3577. hozzászólásáraKézzem=kézzel elírtam

Nincs profilkép
#3577 Sk Laci
2020-08-16 20:19:34

Válasz Tekergőkee #3574. hozzászólásáraNekem ilyen nagy nyomású órám nincsen. Ezt így nem fogom tudni lemérni.
Megpróbálom kézzem az elosztónál benyomni a gombot a villanytekercsnél, ha nem javulna hívom a szervizt.

Nincs profilkép
#3576 Sk Laci
2020-08-16 20:17:11

Válasz Hús Futár #3573. hozzászólásáraMostan lépte át a 2 400 motorórát. Kicsit korán kopna ki.
Javítás előtt emelt minden gond nélkül elég gyorsan, javítás után jó ha megvan az 1/3 gyorsaság. Nagyon remélem nem cserélték el más gépről rossz szivattyúra.

Nincs profilkép
#3575 Sk Laci
2020-08-16 20:13:44

Válasz mtz1221 #3572. hozzászólásáraMeleg olajnál inkább hozzá se nyúlok, mert odasül a kezem.

#3574 Tekergőkee
2020-08-16 14:07:12

Válasz Sk Laci #3570. hozzászólásáraTudsz mérni egy nyomást?
Van a szivattyú tetején egy kis szelep, hivatalos néven kompenzátor szelep, a T7-esen már cserélni kellett, mert nem tudott csak 160 bár maximális nyomást. Az is hidegen meg emelt mindent, de melegen már nem emelte fel teljesen a 25q-as boronát. Ki jöttek rá mértek a nyomásra 210 bár a maximális amit tudnia kell, ahogy dolgoztatták a szivattyut úgy csökkent a nyomás érték és 160-nál ált meg.

#3572 mtz1221
2020-08-16 09:53:06

Válasz Sk Laci #3570. hozzászólásáraHa hideg olajnál jobban emel,akkor pedig szerelési hiba lesz. Meleg olajnál vékonyabb az olaj,és jobban tud szökni valahol. Fogdosd az elosztó körül néha,nehogy gond legyen a melegedésből is,ha véletlenül a gombák nem jók.

Nincs profilkép
#3571 Sk Laci
2020-08-16 08:47:07

Válasz Szabi. #3568. hozzászólásáraEddig elég volt egy telefonhívás, gondmentes volt minden. Remélem nem változik a helyzet. Mostan a munkacsúcs után felhívom őket, ha nem sikerül nekem rendberakni amit mondtak.

Nincs profilkép
#3570 Sk Laci
2020-08-16 08:44:39

Válasz mtz1221 #3567. hozzászólásáraHideg olajnál jobban emel, de amikor rendesen bemelegszik 2 óra munka után, kint 30+ van és 1900 fordulaton megy egyfolytában a motor lazítónál, bizony lelassul.
Szürőt néztem, tiszta, szerelés után találtam benne olyen szilikonszerü tömítőt-zsírt de nem nagy mennyiségben. Fémtörmelék nem volt. A kiengedett olajban se.
Hogy milyen meleg a váltóolaj azt nem tudom. A szenzor nem jelezte a túlmelegedést, pedig 2 szenzor is van a szívóágon. Igaz az olajfolyást se, csak akkor lettem figyelmes, amikor kezdett akadozni a kórmány. Egyből megáltam, de addigra az olajnak annyi. Bentre nem éreztem olajszagot, a fülke le van tömítve, a szag nem jutott be. Mögöttem a lazító egyből forgatta a földet, úgyszintén nem volt esélyem észrevenni a hibát.
Szerintem a nyomóágon nem ült rendesen a helyére a gumigyürü javításkor, és az olajnyomás kinyomta.
Magamra vettem az olaj árát ami kb 312 euró volt, de azonnal volt olaj és másnap tudtam menni. Sk-ban hiába hívtam olaj miatt, csak 20 L /egy flakon/ volt az eladónál minden tipusú olajból. Mondom nekem 100 L kell. Erre ha szerencsém van péntekig kiszállitsák, de nagy valószinüséggel csak jövő héten jön meg az olaj. Na ezért nem kedvelem a szlovák gépkereskedőket. Nem tartanak árut a raktáron, mert ne álljon a pénzük benne, és az árak a magyar árakhoz képest + 50%. Ezért járok át a határon vásárolni, mert minden van raktáron, szerencsémre olcsóbban, és sokkal emberiesebb a hozzáállás.

Nincs profilkép
#3569 Sz_Pisti
2020-08-15 16:29:06

Sziasztok,

5001-es hiba kódot ír ki a nyuszi, segítene valaki értelmezni, hogy mi baja a kardánnal?

Nincs profilkép
#3568 Szabi.
2020-08-15 10:22:00

Válasz Sk Laci #3566. hozzászólásáraHivatalosan, írásban jelezd nekik a problémádat, mert megxopatnak !!!!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Egy tengelyes állatszállító pótkocsi eladó
Egy tengelyes állatszállító pótkocsi...

470.000 Ft

Case ih puma 195
Case ih puma 195

16.500.000 Ft

5 db borjú eladó
5 db borjú eladó

260.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]