Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Sk Laci #3570. hozzászólásáraTudsz mérni egy nyomást?
Van a szivattyú tetején egy kis szelep, hivatalos néven kompenzátor szelep, a T7-esen már cserélni kellett, mert nem tudott csak 160 bár maximális nyomást. Az is hidegen meg emelt mindent, de melegen már nem emelte fel teljesen a 25q-as boronát. Ki jöttek rá mértek a nyomásra 210 bár a maximális amit tudnia kell, ahogy dolgoztatták a szivattyut úgy csökkent a nyomás érték és 160-nál ált meg.
Válasz Sk Laci #3570. hozzászólásáraHa hideg olajnál jobban emel,akkor pedig szerelési hiba lesz. Meleg olajnál vékonyabb az olaj,és jobban tud szökni valahol. Fogdosd az elosztó körül néha,nehogy gond legyen a melegedésből is,ha véletlenül a gombák nem jók.
Válasz Szabi. #3568. hozzászólásáraEddig elég volt egy telefonhívás, gondmentes volt minden. Remélem nem változik a helyzet. Mostan a munkacsúcs után felhívom őket, ha nem sikerül nekem rendberakni amit mondtak.
Válasz mtz1221 #3567. hozzászólásáraHideg olajnál jobban emel, de amikor rendesen bemelegszik 2 óra munka után, kint 30+ van és 1900 fordulaton megy egyfolytában a motor lazítónál, bizony lelassul.
Szürőt néztem, tiszta, szerelés után találtam benne olyen szilikonszerü tömítőt-zsírt de nem nagy mennyiségben. Fémtörmelék nem volt. A kiengedett olajban se.
Hogy milyen meleg a váltóolaj azt nem tudom. A szenzor nem jelezte a túlmelegedést, pedig 2 szenzor is van a szívóágon. Igaz az olajfolyást se, csak akkor lettem figyelmes, amikor kezdett akadozni a kórmány. Egyből megáltam, de addigra az olajnak annyi. Bentre nem éreztem olajszagot, a fülke le van tömítve, a szag nem jutott be. Mögöttem a lazító egyből forgatta a földet, úgyszintén nem volt esélyem észrevenni a hibát.
Szerintem a nyomóágon nem ült rendesen a helyére a gumigyürü javításkor, és az olajnyomás kinyomta.
Magamra vettem az olaj árát ami kb 312 euró volt, de azonnal volt olaj és másnap tudtam menni. Sk-ban hiába hívtam olaj miatt, csak 20 L /egy flakon/ volt az eladónál minden tipusú olajból. Mondom nekem 100 L kell. Erre ha szerencsém van péntekig kiszállitsák, de nagy valószinüséggel csak jövő héten jön meg az olaj. Na ezért nem kedvelem a szlovák gépkereskedőket. Nem tartanak árut a raktáron, mert ne álljon a pénzük benne, és az árak a magyar árakhoz képest + 50%. Ezért járok át a határon vásárolni, mert minden van raktáron, szerencsémre olcsóbban, és sokkal emberiesebb a hozzáállás.
Válasz Sk Laci #3566. hozzászólásáraNekem 1 x az imt ben bent hagytak egy kéz törölő valamit,szétmálott és a váltóban lévő hidraulika pumpa előszürőjét berakta. Akkor is hasonló tüneteket csinált. Mikorra kijöttek megnézni csak félgázik emelt,max fordulaton már nem kapott olajat. Nincs nehéz fügesztett géped,amivel megmutatná hamarabb ha valahol valami illesztést nem húztak meg rendesen ? Váltó olajad nem melegebb a megszokotnál ?
Válasz mtz1221 #3564. hozzászólásáraHa lessz egy kis időm, eljátszok vele, ahogyan a szerelők mondták. Ha nem javulna a helyzet, akkor hívom a szerelőket ha 90 km-re is vannak tőlem.
Szeptemberben jár le a gari, addig valahogyan orvosolni kell a "gondot".
Válasz Sk Laci #3562. hozzászólásáraAkkor hívjad őket még garancia alatt van a javítás.Ha nem állítható az emelés sebessége,akkor elkúrtak valahol valamit.
Válasz Praetor #3560. hozzászólásáraÁtszakadt egy gumigyürü - "szerencsére".
Nem tudtam mi a gond, mert olyan helyen van, ahová nem lehet hozzáférni. Azt hittem, hogy az elosztót vagy a pumpa tetejét tépte szét a nyomás, de szerencsére nem.
Kereket levettem, megtörölgettem mindent , beindítottam, láttam hol szökik az olaj.
Szétkaptam, elszaladtam Komáromba gumigyürüért és olajért. Mikor hazaértem megcsináltam, elkészitettem a traktort.
Ma meg déltől este nyolc-ig dolgozott a lazítóval.
Mostan egy pár napig lazítózok kb 63 ha-t.
Ami még zavar, sebváltó javítása óta nagyon lassan emelnek a hidraulikus karok. Függesztett gépnél elég zavaró.
Válasz erni #3552. hozzászólásáraMegy egy vezeték a hűtő bal hátsó részénél le a Viscohoz, nézd meg nincs e ki dörzsölve a gégecsőbe a vezeték, van benne egy fém pálca is merevítés gyanánt.
Válasz galimre83 #3548. hozzászólásáraHello a legszarabb iveco cursor 9 motorral szerelt 5000 óra körül meghal össze megy a víz az olajjal széria hibás a motor,a miénket most csináltam,inkább javasolnám a T 8040 vagy 8050 a régi jó cummins motorral.
Válasz zsoltrs #3547. hozzászólásáraNem kell ékteleníteni. Nálam se játszott vele senki se. Párszor rálépsz a pedálra, az olajpumpa kinyomja a csövekből a levegőt.
Tudja valaki, hogy lehet légteleniteni a tm 175/190 fékkörét?
Cserélve lesz a H akksi és a főmunkahenger.
Ezek már hidraulika olajjal működnek, hidro akksi és miegymás...
Sziasztok! 8560-as kivágja a 21-es biztosítékot. Ez a kuplung, váltóvezérlő modul biztosítéka. Nem működik a váltókar melleti kijelző. Ennek ellenére lehet vele közlekedni, vesz minden sebességet és irányt. Hol keressem a problémát?
Sziasztok!M 160 as trakim 1hónap àllàs utàn kerültem vele 1kört es egy idő utàn az előremenetet nem vette!Leàllitottam pàr perc ès elindult C tartomànyban,hazaertem kb 5 km es megint nem vette az előremenetett csak sìpolt!Kalibralni nem enged!errort ir!Vki talàlkozott màr hasonlóval?Màsnap reggel gond nèlkül veszi az előre ès hàtramenetet is!Előre is köszönöm!
Válasz Sk Laci #3540. hozzászólásáraNem az a baj hogy nem adja ki.... csak hogy mikorra má baszki?
30 40 50 éves dolgok is vannak dolgoztatva működik az de már bosszantó.
Van olyan munkagép aminek 35eu kilója.
Akciosan beragadva több évesen... de meg kell venni mert ez visz előbbre.
Mintha az 5tás traktor 175000lenne...horror.
Disznó "sose“volt azt mondta a 70éves vadász... mostanra idemászik pár db az árterekből.
6 7 éve láttam elsőt futni az alkonyatban a hóban.
3 éve meg már nappal is.
Extra kárt nem csinált még, öntözött nedves sorközt turkálta nemsokat döntött ki.
Válasz Sk Laci #3536. hozzászólásáraAkkor nincs miről beszélni Kb 1 milliót költöttem rá 7-8 év alatt az is igaz én nem állok meg egy kis olaj szivárgás miatt azonnal megy amíg megy vagy majd ha lesz időm meg kedvem kijavítom . Jön megy teszi a dolgát . olyan amilyen de ez ki van fizetve és se hitel se már nem kellet hozzá .
Válasz *** HM *** #3539. hozzászólásáraAmi a legtöbb fontos munkát csinálja, tehát vet, permetez satöbbi, a kisgép az legyen mindig hadra fogható állapot, mert ha az bexarik akkor nagy cida van. Ami csak talajozik vagy ilyesmi azt megpróbálhatod kitolni jobban. Meg lehet h olcsóbb egy megelőző váltó és/vagy motorfelújítás a nagygépen, mint egy vacsi új, aztán elmegy megint 10 évet
Válasz *** HM *** #3539. hozzászólásáraNeked a burgi meg a csemegekukorica csak csak kiadna új vasat, de az én körülményeimnél ilyen növényeket nem vállalhatok be, amiből lenne egyfolytában új vasakra.
Neked a disznók békén hagyják a burgonyát, vagy nincsenek felétek?
Válasz Sk Laci #3536. hozzászólásáraMost légy okos Domonkos.
Mi legyen akkor?
Az 1000 órák mennek a vasakba.... minden csak öregszik folyamatosan az összes traktor 3000 órája után kéne nekem 1 következő nem lehet utolérni magad a befektetésekkel ha beszarsz se lehetetlen.
Válasz Hús Futár #3535. hozzászólásáraCsak egy használt gép mindig zsákbamacska. Igaz, hogy töredék részébe kerül az újnak, de ha javítani kell zsebbenyúlós lehet.
Másik dolog az én választásom az új traktor, amiben még nincsen 2400 óra se mégis zsebbenyúlós javítások voltak a gyatra összeszerelés miatt.
Válasz béla12 #3520. hozzászólásáraNekem is 100 ha-ra van G-210 bár nekem nem túl kötött földjeim vannak . 5 fejes IH eke 5 késes IH lazító , 3,5 méteres Farmet Triolent Eddig 22 centinél mélyebben nem húztam vele ) , 6,6 méteres Rau kombinátor és egy 4 méteres Tárcsa van utána .
Arról nem beszélve hogy 5-7 millió között veszel ilyen gépet .
Válasz Wilde #3530. hozzászólásáraÚjabb gépekbe nem tesznek zsírzó gombot, mert ha sikerül jól megtömni zsírral oda lesz az érzékelő. Valahogy így mondta a szervizes. Ami zsírozható csak óvatosan a zsírral...
Válasz fexco #3516. hozzászólásáraszia.van zsírzógomb a te gépeden a jobb első kerékagynál felül.nekem a bal oldalon van felül is jobbon csak alul.érdekes.
Válasz béla12 #3522. hozzászólásáraEzt én is alátámasztom.
Első évben mikor megvettem a NH-ot a fekete kötötben 3 m-es grúber előtt 15 cm mélyen majd meg szült. Abban az évben egy rakás biztosítócsavart elszakítottam. Ugyan ez volt, mikor megvettem a lazítót. 40 cm mélyen húztam 5 km/ó-val. Azóta jobban viszi, de a fekete kötöttben megkínlódik még mindig.
4424 hozzászólás
Válasz Sk Laci #3570. hozzászólásáraTudsz mérni egy nyomást?
Van a szivattyú tetején egy kis szelep, hivatalos néven kompenzátor szelep, a T7-esen már cserélni kellett, mert nem tudott csak 160 bár maximális nyomást. Az is hidegen meg emelt mindent, de melegen már nem emelte fel teljesen a 25q-as boronát. Ki jöttek rá mértek a nyomásra 210 bár a maximális amit tudnia kell, ahogy dolgoztatták a szivattyut úgy csökkent a nyomás érték és 160-nál ált meg.
Válasz mtz1221 #3572. hozzászólásáravagy kopott a szivattyú
Válasz Sk Laci #3570. hozzászólásáraHa hideg olajnál jobban emel,akkor pedig szerelési hiba lesz. Meleg olajnál vékonyabb az olaj,és jobban tud szökni valahol. Fogdosd az elosztó körül néha,nehogy gond legyen a melegedésből is,ha véletlenül a gombák nem jók.
Válasz Szabi. #3568. hozzászólásáraEddig elég volt egy telefonhívás, gondmentes volt minden. Remélem nem változik a helyzet. Mostan a munkacsúcs után felhívom őket, ha nem sikerül nekem rendberakni amit mondtak.
Válasz mtz1221 #3567. hozzászólásáraHideg olajnál jobban emel, de amikor rendesen bemelegszik 2 óra munka után, kint 30+ van és 1900 fordulaton megy egyfolytában a motor lazítónál, bizony lelassul.
Szürőt néztem, tiszta, szerelés után találtam benne olyen szilikonszerü tömítőt-zsírt de nem nagy mennyiségben. Fémtörmelék nem volt. A kiengedett olajban se.
Hogy milyen meleg a váltóolaj azt nem tudom. A szenzor nem jelezte a túlmelegedést, pedig 2 szenzor is van a szívóágon. Igaz az olajfolyást se, csak akkor lettem figyelmes, amikor kezdett akadozni a kórmány. Egyből megáltam, de addigra az olajnak annyi. Bentre nem éreztem olajszagot, a fülke le van tömítve, a szag nem jutott be. Mögöttem a lazító egyből forgatta a földet, úgyszintén nem volt esélyem észrevenni a hibát.
Szerintem a nyomóágon nem ült rendesen a helyére a gumigyürü javításkor, és az olajnyomás kinyomta.
Magamra vettem az olaj árát ami kb 312 euró volt, de azonnal volt olaj és másnap tudtam menni. Sk-ban hiába hívtam olaj miatt, csak 20 L /egy flakon/ volt az eladónál minden tipusú olajból. Mondom nekem 100 L kell. Erre ha szerencsém van péntekig kiszállitsák, de nagy valószinüséggel csak jövő héten jön meg az olaj. Na ezért nem kedvelem a szlovák gépkereskedőket. Nem tartanak árut a raktáron, mert ne álljon a pénzük benne, és az árak a magyar árakhoz képest + 50%. Ezért járok át a határon vásárolni, mert minden van raktáron, szerencsémre olcsóbban, és sokkal emberiesebb a hozzáállás.
Sziasztok,
5001-es hiba kódot ír ki a nyuszi, segítene valaki értelmezni, hogy mi baja a kardánnal?
Válasz Sk Laci #3566. hozzászólásáraHivatalosan, írásban jelezd nekik a problémádat, mert megxopatnak !!!!
Válasz Sk Laci #3566. hozzászólásáraNekem 1 x az imt ben bent hagytak egy kéz törölő valamit,szétmálott és a váltóban lévő hidraulika pumpa előszürőjét berakta. Akkor is hasonló tüneteket csinált. Mikorra kijöttek megnézni csak félgázik emelt,max fordulaton már nem kapott olajat. Nincs nehéz fügesztett géped,amivel megmutatná hamarabb ha valahol valami illesztést nem húztak meg rendesen ? Váltó olajad nem melegebb a megszokotnál ?
Válasz mtz1221 #3564. hozzászólásáraHa lessz egy kis időm, eljátszok vele, ahogyan a szerelők mondták. Ha nem javulna a helyzet, akkor hívom a szerelőket ha 90 km-re is vannak tőlem.
Szeptemberben jár le a gari, addig valahogyan orvosolni kell a "gondot".
TG- vagy T8000 szériák kinél hogy váltak be ?
Válasz Sk Laci #3562. hozzászólásáraAkkor hívjad őket még garancia alatt van a javítás.Ha nem állítható az emelés sebessége,akkor elkúrtak valahol valamit.
Válasz szanberg #3561. hozzászólásáraNem, veszek még egy kéket.
"Párban boldog az élet"
Válasz Praetor #3560. hozzászólásáraÁtszakadt egy gumigyürü - "szerencsére".
Nem tudtam mi a gond, mert olyan helyen van, ahová nem lehet hozzáférni. Azt hittem, hogy az elosztót vagy a pumpa tetejét tépte szét a nyomás, de szerencsére nem.
Kereket levettem, megtörölgettem mindent , beindítottam, láttam hol szökik az olaj.
Szétkaptam, elszaladtam Komáromba gumigyürüért és olajért. Mikor hazaértem megcsináltam, elkészitettem a traktort.
Ma meg déltől este nyolc-ig dolgozott a lazítóval.
Mostan egy pár napig lazítózok kb 63 ha-t.
Ami még zavar, sebváltó javítása óta nagyon lassan emelnek a hidraulikus karok. Függesztett gépnél elég zavaró.
Válasz Sk Laci #3559. hozzászólásáraAlá gyújtottál???
Válasz Sk Laci #3559. hozzászólásáraLehet tudni, hogy mi volt a gond?
Válasz Praetor #3558. hozzászólásáraKöszönöm.
A hiba eltávolítva. Nagyon remélem tartósan.
Válasz Sk Laci #3557. hozzászólásáraNem sok minden található, mert a javítási útmutató csak ennyit ír: Repair manual
A 2681. oldal környékén van az olajpumpa.
Sziasztok.
Sürgősen szükségem lenne a NH 7040 traktor robbantot képjeire, föleg az olajpumpa és a felette található elosztó részeiről.
Válasz erni #3552. hozzászólásáraMegy egy vezeték a hűtő bal hátsó részénél le a Viscohoz, nézd meg nincs e ki dörzsölve a gégecsőbe a vezeték, van benne egy fém pálca is merevítés gyanánt.
Válasz Tobszi #3553. hozzászólásáraPedig elektromos
Válasz erni #3552. hozzászólásárahttps://youtu.be/UwM4OqsLek4
https://youtu.be/zjhKr5usjaA
Válasz erni #3552. hozzászólásáraSzenzor hiba biztos nem mert a viszkót a hőmérséklet változás működteti.
Tm 155-ön viszkokuplung beragadt állandóan búg. Valaki javítja ezeket vagy csere? Vagy valami szenzor hiba lehet?
Válasz kiro71 #3550. hozzászólásáraT 8030 8040 sok van eladó Cummins motort állandóan szegelik a case ih traktorokba is.
Válasz galimre83 #3548. hozzászólásáraHello a legszarabb iveco cursor 9 motorral szerelt 5000 óra körül meghal össze megy a víz az olajjal széria hibás a motor,a miénket most csináltam,inkább javasolnám a T 8040 vagy 8050 a régi jó cummins motorral.
Válasz zsoltrs #3547. hozzászólásáraNem kell ékteleníteni. Nálam se játszott vele senki se. Párszor rálépsz a pedálra, az olajpumpa kinyomja a csövekből a levegőt.
Üdv van valakinek tapasztalata t8. 390 trakival?
Hali,
Tudja valaki, hogy lehet légteleniteni a tm 175/190 fékkörét?
Cserélve lesz a H akksi és a főmunkahenger.
Ezek már hidraulika olajjal működnek, hidro akksi és miegymás...
Sziasztok használ valaki new holland td 100 d modelü traktort ?
Sziasztok! 8560-as kivágja a 21-es biztosítékot. Ez a kuplung, váltóvezérlő modul biztosítéka. Nem működik a váltókar melleti kijelző. Ennek ellenére lehet vele közlekedni, vesz minden sebességet és irányt. Hol keressem a problémát?
Sziasztok!M 160 as trakim 1hónap àllàs utàn kerültem vele 1kört es egy idő utàn az előremenetet nem vette!Leàllitottam pàr perc ès elindult C tartomànyban,hazaertem kb 5 km es megint nem vette az előremenetett csak sìpolt!Kalibralni nem enged!errort ir!Vki talàlkozott màr hasonlóval?Màsnap reggel gond nèlkül veszi az előre ès hàtramenetet is!Előre is köszönöm!
Válasz Sk Laci #3540. hozzászólásáraNem az a baj hogy nem adja ki.... csak hogy mikorra má baszki?
30 40 50 éves dolgok is vannak dolgoztatva működik az de már bosszantó.
Van olyan munkagép aminek 35eu kilója.
Akciosan beragadva több évesen... de meg kell venni mert ez visz előbbre.
Mintha az 5tás traktor 175000lenne...horror.
Disznó "sose“volt azt mondta a 70éves vadász... mostanra idemászik pár db az árterekből.
6 7 éve láttam elsőt futni az alkonyatban a hóban.
3 éve meg már nappal is.
Extra kárt nem csinált még, öntözött nedves sorközt turkálta nemsokat döntött ki.
Válasz Sk Laci #3536. hozzászólásáraAkkor nincs miről beszélni Kb 1 milliót költöttem rá 7-8 év alatt az is igaz én nem állok meg egy kis olaj szivárgás miatt azonnal megy amíg megy vagy majd ha lesz időm meg kedvem kijavítom . Jön megy teszi a dolgát . olyan amilyen de ez ki van fizetve és se hitel se már nem kellet hozzá .
Válasz *** HM *** #3539. hozzászólásáraAmi a legtöbb fontos munkát csinálja, tehát vet, permetez satöbbi, a kisgép az legyen mindig hadra fogható állapot, mert ha az bexarik akkor nagy cida van. Ami csak talajozik vagy ilyesmi azt megpróbálhatod kitolni jobban. Meg lehet h olcsóbb egy megelőző váltó és/vagy motorfelújítás a nagygépen, mint egy vacsi új, aztán elmegy megint 10 évet
Válasz *** HM *** #3539. hozzászólásáraNeked a burgi meg a csemegekukorica csak csak kiadna új vasat, de az én körülményeimnél ilyen növényeket nem vállalhatok be, amiből lenne egyfolytában új vasakra.
Neked a disznók békén hagyják a burgonyát, vagy nincsenek felétek?
Válasz Sk Laci #3536. hozzászólásáraMost légy okos Domonkos.
Mi legyen akkor?
Az 1000 órák mennek a vasakba.... minden csak öregszik folyamatosan az összes traktor 3000 órája után kéne nekem 1 következő nem lehet utolérni magad a befektetésekkel ha beszarsz se lehetetlen.
Válasz fexco #3537. hozzászólásáraElfordulás szögszenzor ?
Válasz gergő07 #3534. hozzászólásáraMilyen érzékelő??
Válasz Hús Futár #3535. hozzászólásáraCsak egy használt gép mindig zsákbamacska. Igaz, hogy töredék részébe kerül az újnak, de ha javítani kell zsebbenyúlós lehet.
Másik dolog az én választásom az új traktor, amiben még nincsen 2400 óra se mégis zsebbenyúlós javítások voltak a gyatra összeszerelés miatt.
Válasz béla12 #3520. hozzászólásáraNekem is 100 ha-ra van G-210 bár nekem nem túl kötött földjeim vannak . 5 fejes IH eke 5 késes IH lazító , 3,5 méteres Farmet Triolent Eddig 22 centinél mélyebben nem húztam vele ) , 6,6 méteres Rau kombinátor és egy 4 méteres Tárcsa van utána .
Arról nem beszélve hogy 5-7 millió között veszel ilyen gépet .
Válasz Wilde #3530. hozzászólásáraÚjabb gépekbe nem tesznek zsírzó gombot, mert ha sikerül jól megtömni zsírral oda lesz az érzékelő. Valahogy így mondta a szervizes. Ami zsírozható csak óvatosan a zsírral...
Válasz Wilde #3530. hozzászólásáraüdv.igen van.az első hidon(fix)összesen 10zsírzógomb van.
Válasz pangi #3531. hozzászólásáraoké jó.
Válasz Wilde #3530. hozzászólásáraAlapból ott nincs...ott van egy jeladó,azért nincs.
Most szedtük szét!!!
Válasz fexco #3516. hozzászólásáraszia.van zsírzógomb a te gépeden a jobb első kerékagynál felül.nekem a bal oldalon van felül is jobbon csak alul.érdekes.
Válasz *** HM *** #3526. hozzászólásáraEgy csőkardán azért combosabbnak néz ki. Kàr h csak levegő van belül
Válasz *** HM *** #3526. hozzászólásáraEnnyi
Válasz béla12 #3522. hozzászólásáraNeki megfelelő eszközökkel!!!
Válasz Ares 826 #3523. hozzászólásáraSzemre vastagabb. Jön majd a válasz.
A durung is vastagabb a szamurájkardtól...
Válasz béla12 #3522. hozzászólásáraEzt én is alátámasztom.
Első évben mikor megvettem a NH-ot a fekete kötötben 3 m-es grúber előtt 15 cm mélyen majd meg szült. Abban az évben egy rakás biztosítócsavart elszakítottam. Ugyan ez volt, mikor megvettem a lazítót. 40 cm mélyen húztam 5 km/ó-val. Azóta jobban viszi, de a fekete kötöttben megkínlódik még mindig.