Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF437.64 FtGBP493.58 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz béla12 #3515. hozzászólásáraBiztosításnál nagyon részletesen olvassad el az apróbetüs részét is!!!
Ha valami történne egy 8 éves géppel ott csak 15% fizetnek ki a vásárlási árból. Sk-ban ezzel érvelt a biztosító. Két törésem is volt / összeroppant az első kerékagy, és szétrobbant a föfékhenger a pedáloknál/. Eljöttek megnézték, megírták a jegyzőkönyvet, majd 2 hétre rá jött a válasz, hogy nem fizetnek, mert számolnom kellett volna vele, hogy roppan, vagy szétszakad. Idiótáb választ még nem olvastam. Uniqa biztosító volt. A Kooperatíva biztosító még nyomtatványt se adott, amikor a sebváltóval volt gondom. Alianzon kívül egyiknek se hiszek.
Válasz béla12 #3507. hozzászólásáraszia!
nekem t7.210 van. motor nagyon jó .fülke csendes első híd rugozást mindig kenni kell. váltó nekem abc csoportos szerintem jobb mint a full poweres. ha baj van az 5 mft a javítás könnyen az abc csoportos az 2 mft. de nekem még nem kellett hozzányulni. van 1 tm165 is abba 11 ezer óra van.
Válasz béla12 #3510. hozzászólásáraÉn inkább az öregebb G-s szériára szavaznák de mivel azt nem írtad így feleslegesnek tartottam válaszolni az újabbakat meg nem ismerem .
Válasz béla12 #3507. hozzászólásáraHa jól van összerakva és normális kezelője volt, akkor megy mint a svajci óra. De hiba mindig kiugorhat. Nekem a gyári hibás összeszerelés miatt voltak vele gondok. Utoljára komolyabb javításon esett át a gyári trógel munka miatt, de még jóformán nem dolgozott. Nyáron megmutatkozik, hogyan sikerült a javítás, mikor beindulnak a munkák.
Ha minden rendben van akkor olyan életerős fogd meg traktor a saját kategóriáján belül, kényelmes konfortos fülke, kezelőszervek szépen kézre esnek, áttekinthető minden, nagyon jó a sebességelosztása, TLT-n keresztül ráad a számitógép ami érezhetően megindul a motor. T 7040 6 m-es forgóboronát szépen viszi, de nagyon érzi, mert nem neki való. 3 m-es Maschio Attila lazítót is viszi, 5 m-es rövidtárcsát, 6 m-es kompaktort és 6m-es kombinátort húz gond nélkül partos helyeken. Szállitásban mára már nem nagyon használom, de a BSS 16,12 megrakott pótkocsival vígan szaladt.
Tisztelt kollégák!
Vásárolni szándékozok egy 170-220 LE-s 10 évesnél nem idősebb traktort. Legyetek szívesek írjatok jót rosszat mindent a gépekről. Már tudok néhány információt,hogy mire kell figyelni de információból sosem elég. Ilyeneket nézegetek mint: 7040-7050-7060 T7.210 T7.250 stb .
Köszi!
Válasz zsoltrs #3498. hozzászólásáraWebco pótkocsi vezérlőszelep. Szed szét hátha valami kosz van benne, vagy újat venni. Elég húzós az ára de van után gyártott is 50e körül.
Adott egy T5.95-ös traki és a képen látható valamin keresztül szökik a levegő. Leállítás után pár perc alatt kimegy a levegő ill. menet közben is rengetegszer fúj le a kompresszor.
Az a valami a jobb hátsó kerék mellett van a légtartály felett.
Amit pirossal "bekarikáztam" pont ott jön a levegő, mivel ha megmozgatom akkor változik az intenzitása.
Keresek egy bontásra szánt 8670-est kecskemét környékén , pár hónapja még hirdették a gépet de már nem találom ha valaki tud infót vagy elérhetőséget kérem jelezze .
Szeretném megkerdezni, h t5.95-nel a kiegészítő hátsó munkahenger mit takar?
Az alap változatnál csak 1 munkahenger van (mint a 80asba?). A kiegészítősbe meg 2db, minden fuggeszto karnak 1 db?
Nekem 2 munkahengeres van, de n tudod h ez már a kiegészítő munkahengerek-e....
Válasz picus #3494. hozzászólásáraSzia 2003 utáni széria már jó nekünk van egy 2005-ös motor ,váltó bontatlan 9800 óra után,egy hiba van ami a betegsége az elektromos VP adagolója 3000 óránként biztos hogy bekrepál ez kb 350 000 ezer de utána megint tuti ,hogy jó volt már olyan is hogy csak beállítani kellet ez olcsóban kijön ,többi része egészen strapa bíró.
Sziasztok volna egy kerdesem mi a velemenyetek a TM 190 tipusokrol?? 2006 os evjarat a gep es szeretnem megvasarolni! Hibai tipus hiba kapcsoloszekreny mien stb?? Koszi a segitseget eloreis
T 6030 Delta traktoron a kormány nehezen megy, a függőcsapszegeket megnéztük, jók nem szorulnak.
A kormány munkahengerek lenyomás próbázva itt is minden jó. Olajnyomás a hengereknél mérve 100 bar a
végnyomás felmegy 180 bar-ra végálláskor. A prioritás szeleppel lehet a gond?
Köszi a segítséget .
Sziasztok New Holland TD90D fronthidraulikás traktoron merre van az alvázszám ??
Sokan azt írták hogy a motorháztető felnyitója alatt de nekem ott nincs hova beütni.
Sziasztok New Holland TD90D fronthidraulikás traktoron merre van az alvázszám ??
Sokan azt írták hogy a motorháztető felnyitója alatt de nekem ott nincs hova beütni.
Üdv!
traktor típusa nh t6030 delta 2011 11 hó
Olyan problémánk adódott ,hogy 2500 órás nagy szerviz után a kalibrálás során a végsebesség csökkent. szeretném kérdezni valakinek adódott már ilyen probléma?
Köszönöm: Szabolcs
Üdv. Van egy New Holland tl100 as 2007 es es az a hiba hogy nem megy csak hatra elore meg se moccan csak a legkissebb sebessegbe . A gepen minden mechanikus csak a nagy sebessegeket kell kapcsolni gombal. Ha valaki tudna segiteni megkoszonom.
Válasz KLiFF #3481. hozzászólásáraAkkor multi g lesz mert a könyv azt irja. de most a mastertran van benne.Ez egy t7.210.
de ahogy kinyomoztam közbe azért mert ahonnan jött a traki ott volt t8, t9 is és egyformát tettek bele.Azért köszi
Válasz Cowboy #3477. hozzászólásáravan, Teljesítményben és árban. A multit kisebb gépekbe szokták a mastertrant a nagyobb gépekbe 200 le felett. Gépkönyvében le van írva milyen kell bele.
Válasz agrárproletár #3479. hozzászólásáraDU H1 menüben tudod. A diagnosztikai csatlakozón kell összezárni 2 pólust, már nem emlékszem pontosan melyiket (szervizest kérdezz meg). Majd ráadni a gyújtást, vagy beindítani, ekkor belép a HH menübe. Piktogram jelzi a front hidat, motor fordulat 1200-ra, nyomva tartod a rugózás gombját 2-3 másodpercig. Lefut a kalibráció, a végén vagy jó vagy kidob egy hibakódot.
Ha lágyítani akarod akkor ráteszel az orrára plusz súlyt 15-20kg, és így kalibrálod.
Válasz KLiFF #3473. hozzászólásáraJD 6215 M hasonló a kialakítás elsö képlégrugó csak a kompreszorról gondolkodtam állítani az beférne a tartó helyére. ilyet találtam szettben ez csak egy másik verzió lehetne egy gondolat azért kérdezlek aki már csinált ilyet.A paragumit csak a közepén kell kifurni jól néztem ugye? Még egy kérdés a vetögépen milyen rugóstagot használtatok az is szimpatikus.Köszi a válaszokat.
Válasz griz #3472. hozzászólásáraA para gumi rezgés csillapításra való, a szövetes gumilemez nem jó:
https://triasztomlo.hu/gumilemezek/kopasallo-gumilemezek/para-nagyon-kopasallo-gumilemez
A légrugós megoldás... felejtős. (külön kell tartó a légrugóknak, külön tartó a lengés csillapítónak, levegő rendszerről csövezés, szelep a szabályzáshoz) túl bonyolult.
Vagy air ride, de 2x annyi az ára.
Volvo fh16 kabinrugót kipróbálhatod, de kell oda is szelep, töltésre eresztésre.
Minden levegős rendszerhez van egy szenzor ami figyeli a kabin kilengését, és úgy szabályozza a levegőt.
Én is körbejártam minden lehetőséget, rugós lengéscsillapító a legjobb megoldás.
A new hollandé 42 cm hosszú, ez kb 1-2 cm-t megy össze a fülke+ egy gépész súlya alatt.
Milyen gépet szeretnél átalakítani? Mennyi helyed van? Mennyit lehet emelni a kabinon?
(enged-e annyit a hidraulika csövezés, elektromos vezetékek)
Válasz KLiFF #3471. hozzászólásáraMilyen gumi legyen vagy bármilyen szövetes gumi jó csak a vastagság meglegyen? Kamionos fülke rugóstagot is találtam valamint kis légrugókat amit lengéscsillapítóval be lehetne építeni így szabályozhatóbb lenne a rugózás,erről mi a véleményed ?
Válasz griz #3469. hozzászólásáraHelló,
Kb 500 üzemórát ment, nem volt vele probléma. A rugóstag tm t6000 t6.000 szériából bármelyik jó csak a cikkszámot változtatják. Elég az egyik oldalra, szilentet autós boltban lehet kapni (14mm belső). Fülke függő, 5-6cm emeléshez 1-2 cm vastag párna/para gumi kell előre.
Válasz KLiFF #3463. hozzászólásáraHelló én is gondolkodom más tipusra adoptáláson, a hatezresen mióta üzemel hogy vált be? A rugóstagot honnan szerezted be, akkor ha van hely a stsbilizátort érdemes beépíteni,elég az egyik oldalra?Elől a párnagumit milyen anyagból csináltad hogy kell méretezni és beépíteni?
4417 hozzászólás
Válasz béla12 #3515. hozzászólásáraBiztosításnál nagyon részletesen olvassad el az apróbetüs részét is!!!
Ha valami történne egy 8 éves géppel ott csak 15% fizetnek ki a vásárlási árból. Sk-ban ezzel érvelt a biztosító. Két törésem is volt / összeroppant az első kerékagy, és szétrobbant a föfékhenger a pedáloknál/. Eljöttek megnézték, megírták a jegyzőkönyvet, majd 2 hétre rá jött a válasz, hogy nem fizetnek, mert számolnom kellett volna vele, hogy roppan, vagy szétszakad. Idiótáb választ még nem olvastam. Uniqa biztosító volt. A Kooperatíva biztosító még nyomtatványt se adott, amikor a sebváltóval volt gondom. Alianzon kívül egyiknek se hiszek.
Válasz béla12 #3515. hozzászólásárat6os van,bírja a kiképzést.csak kötelező szerviz van.de az szigorúan betartva.
Köszi a válaszokat, ezért gondoltam "törés" biztosítást kötni. Csak még nem tudom melyik biztosítóval.
Válasz Tóth MG #3513. hozzászólásáraNagy T8-as van esetleg?
Válasz béla12 #3507. hozzászólásáraSzia!
Nekünk 4 traktorunk ebből a márkából.
Ha érdekel a véleményem keress meg.
Válasz béla12 #3507. hozzászólásáraszia!
nekem t7.210 van. motor nagyon jó .fülke csendes első híd rugozást mindig kenni kell. váltó nekem abc csoportos szerintem jobb mint a full poweres. ha baj van az 5 mft a javítás könnyen az abc csoportos az 2 mft. de nekem még nem kellett hozzányulni. van 1 tm165 is abba 11 ezer óra van.
Válasz béla12 #3510. hozzászólásáraÉn inkább az öregebb G-s szériára szavaznák de mivel azt nem írtad így feleslegesnek tartottam válaszolni az újabbakat meg nem ismerem .
SK Lacin kívül senkinek semmi véleménye?
Válasz Sk Laci #3508. hozzászólásáraKösz az infót!
Válasz béla12 #3507. hozzászólásáraHa jól van összerakva és normális kezelője volt, akkor megy mint a svajci óra. De hiba mindig kiugorhat. Nekem a gyári hibás összeszerelés miatt voltak vele gondok. Utoljára komolyabb javításon esett át a gyári trógel munka miatt, de még jóformán nem dolgozott. Nyáron megmutatkozik, hogyan sikerült a javítás, mikor beindulnak a munkák.
Ha minden rendben van akkor olyan életerős fogd meg traktor a saját kategóriáján belül, kényelmes konfortos fülke, kezelőszervek szépen kézre esnek, áttekinthető minden, nagyon jó a sebességelosztása, TLT-n keresztül ráad a számitógép ami érezhetően megindul a motor. T 7040 6 m-es forgóboronát szépen viszi, de nagyon érzi, mert nem neki való. 3 m-es Maschio Attila lazítót is viszi, 5 m-es rövidtárcsát, 6 m-es kompaktort és 6m-es kombinátort húz gond nélkül partos helyeken. Szállitásban mára már nem nagyon használom, de a BSS 16,12 megrakott pótkocsival vígan szaladt.
Tisztelt kollégák!
Vásárolni szándékozok egy 170-220 LE-s 10 évesnél nem idősebb traktort. Legyetek szívesek írjatok jót rosszat mindent a gépekről. Már tudok néhány információt,hogy mire kell figyelni de információból sosem elég. Ilyeneket nézegetek mint: 7040-7050-7060 T7.210 T7.250 stb .
Köszi!
Válasz gazda.f #3503. hozzászólásáraA vízpumpa szíjtárcsáján lenni kell egy furatnak, ott tudod rögzíteni, az ütést én is javaslom.
Válasz gazda.f #3503. hozzászólásáraJa, és próbáld ütve!
Válasz gazda.f #3503. hozzászólásáraJobbra... Szerintem...
Üdv! Szedett már le valaki közületek NH TM traktorról viszkokuplungot? Hogy a fenébe lehet meglazítani a csavart amire az 50es kulcs kell?
Válasz zsoltrs #3501. hozzászólásárahttps://www.kramp.com/shop-hu/hu/vp/p%C3%B3tkocsi-vez%C3%A9rl%C5%91szelep-k%C3%A9tvezet%C3%A9kes-wabco--ticItemGroup-47695991
Kell egy ilyen szelepnek is lenni.
Válasz gergő07 #3499. hozzászólásárahttps://www.google.com/url?sa=i&url=http%3A%2F%2Fbiroparts.helixshop.eu%2Ftermekek%2Fpotkocsi-vezerlo-szelepek%2Freszletek%2Fpotkocsi-vezerlo-szelep-1-koros-man-f90mercedes-471-200-110-7&psig=AOvVaw2cG64qXu4l0O_bJYiXGbaO&ust=1590399360361000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCOjf5ueZzOkCFQAAAAAdAAAAABAJ
Egy körös vezérlőszelepekhez hasonlít.
Akkor mi vezérli nekem a 2 köröset?
Válasz gergő07 #3499. hozzászólásáraValami kosz lehet, mert néha nem fúj ki.
Szóval pótkocsi vezérlőszelep.
Köszöntem!
Válasz zsoltrs #3498. hozzászólásáraWebco pótkocsi vezérlőszelep. Szed szét hátha valami kosz van benne, vagy újat venni. Elég húzós az ára de van után gyártott is 50e körül.
Hali.
Adott egy T5.95-ös traki és a képen látható valamin keresztül szökik a levegő. Leállítás után pár perc alatt kimegy a levegő ill. menet közben is rengetegszer fúj le a kompresszor.
Az a valami a jobb hátsó kerék mellett van a légtartály felett.
Amit pirossal "bekarikáztam" pont ott jön a levegő, mivel ha megmozgatom akkor változik az intenzitása.
Mi lehet az?
Köszi
Keresek egy bontásra szánt 8670-est kecskemét környékén , pár hónapja még hirdették a gépet de már nem találom ha valaki tud infót vagy elérhetőséget kérem jelezze .
Hali.
Szeretném megkerdezni, h t5.95-nel a kiegészítő hátsó munkahenger mit takar?
Az alap változatnál csak 1 munkahenger van (mint a 80asba?). A kiegészítősbe meg 2db, minden fuggeszto karnak 1 db?
Nekem 2 munkahengeres van, de n tudod h ez már a kiegészítő munkahengerek-e....
Remélem tudtok segíteni.
Köszi
Válasz picus #3494. hozzászólásáraSzia 2003 utáni széria már jó nekünk van egy 2005-ös motor ,váltó bontatlan 9800 óra után,egy hiba van ami a betegsége az elektromos VP adagolója 3000 óránként biztos hogy bekrepál ez kb 350 000 ezer de utána megint tuti ,hogy jó volt már olyan is hogy csak beállítani kellet ez olcsóban kijön ,többi része egészen strapa bíró.
Sziasztok volna egy kerdesem mi a velemenyetek a TM 190 tipusokrol?? 2006 os evjarat a gep es szeretnem megvasarolni! Hibai tipus hiba kapcsoloszekreny mien stb?? Koszi a segitseget eloreis
Válasz KLiFF #3492. hozzászólásáranagyon szépen köszönöm! évek óta kerestem!
Válasz Horváth Róbert_55088 #3491. hozzászólásáraangolul: 8970 letöltés
érdeklődnék volna- e valakinek NH 8970- hez kezelési utasítás?
T 6030 Delta traktoron a kormány nehezen megy, a függőcsapszegeket megnéztük, jók nem szorulnak.
A kormány munkahengerek lenyomás próbázva itt is minden jó. Olajnyomás a hengereknél mérve 100 bar a
végnyomás felmegy 180 bar-ra végálláskor. A prioritás szeleppel lehet a gond?
Köszi a segítséget .
Sziasztok New Holland TD90D fronthidraulikás traktoron merre van az alvázszám ??
Sokan azt írták hogy a motorháztető felnyitója alatt de nekem ott nincs hova beütni.
Sziasztok New Holland TD90D fronthidraulikás traktoron merre van az alvázszám ??
Sokan azt írták hogy a motorháztető felnyitója alatt de nekem ott nincs hova beütni.
Üdv!
traktor típusa nh t6030 delta 2011 11 hó
Olyan problémánk adódott ,hogy 2500 órás nagy szerviz után a kalibrálás során a végsebesség csökkent. szeretném kérdezni valakinek adódott már ilyen probléma?
Köszönöm: Szabolcs
Üdv. Van egy New Holland tl100 as 2007 es es az a hiba hogy nem megy csak hatra elore meg se moccan csak a legkissebb sebessegbe . A gepen minden mechanikus csak a nagy sebessegeket kell kapcsolni gombal. Ha valaki tudna segiteni megkoszonom.
Válasz KLiFF #3481. hozzászólásáraAkkor multi g lesz mert a könyv azt irja. de most a mastertran van benne.Ez egy t7.210.
de ahogy kinyomoztam közbe azért mert ahonnan jött a traki ott volt t8, t9 is és egyformát tettek bele.Azért köszi
Válasz lala #3483. hozzászólásáraTalálsz hirdetést nàlam, ha felhívsz inkább elmondom. Egyszerübb.
Válasz Büresz #3482. hozzászólásáraÍrnál esetleg konkrét dolgokat is?
Válasz lala #3478. hozzászólásáraT5050-et szervizelek egyet, én azt ajánlom felejtsd el.
Válasz Cowboy #3477. hozzászólásáravan, Teljesítményben és árban. A multit kisebb gépekbe szokták a mastertrant a nagyobb gépekbe 200 le felett. Gépkönyvében le van írva milyen kell bele.
Válasz agrárproletár #3479. hozzászólásáraDU H1 menüben tudod. A diagnosztikai csatlakozón kell összezárni 2 pólust, már nem emlékszem pontosan melyiket (szervizest kérdezz meg). Majd ráadni a gyújtást, vagy beindítani, ekkor belép a HH menübe. Piktogram jelzi a front hidat, motor fordulat 1200-ra, nyomva tartod a rugózás gombját 2-3 másodpercig. Lefut a kalibráció, a végén vagy jó vagy kidob egy hibakódot.
Ha lágyítani akarod akkor ráteszel az orrára plusz súlyt 15-20kg, és így kalibrálod.
Üdv! T6-nál valaki leírná a rugózott mellső híd kalibrálás folyamatát lépésről-lépésre?
Köszönöm szépen!
Sziasztok:kérdezném hogy valaki hajt e közületek New Holland T5-ös traktort?És milyen tapasztalatai van vele?
sziasztok.
Ambra multi g vagy ambra mastertran ultraction van különbség vagy csak az egyik piros és drágább?
Válasz griz #3474. hozzászólásáraez jól szemlélteti mire gondoltam:
Válasz griz #3474. hozzászólásáraA segédrugó nem csillapít, csak pattog mint egy labda.
https://agraragazat.hu/hir/ujdonsagok-traktor-vezetofulke-rugozasaban
A tel számom elküldtem, nézd meg az e-mailed.
(fórumon elég hosszadalmas lesz így....)
Válasz KLiFF #3473. hozzászólásáraJD 6215 M hasonló a kialakítás elsö képlégrugó csak a kompreszorról gondolkodtam állítani az beférne a tartó helyére. ilyet találtam szettben ez csak egy másik verzió lehetne egy gondolat azért kérdezlek aki már csinált ilyet.A paragumit csak a közepén kell kifurni jól néztem ugye? Még egy kérdés a vetögépen milyen rugóstagot használtatok az is szimpatikus.Köszi a válaszokat.
Válasz griz #3472. hozzászólásáraA para gumi rezgés csillapításra való, a szövetes gumilemez nem jó:
https://triasztomlo.hu/gumilemezek/kopasallo-gumilemezek/para-nagyon-kopasallo-gumilemez
A légrugós megoldás... felejtős. (külön kell tartó a légrugóknak, külön tartó a lengés csillapítónak, levegő rendszerről csövezés, szelep a szabályzáshoz) túl bonyolult.
Vagy air ride, de 2x annyi az ára.
Volvo fh16 kabinrugót kipróbálhatod, de kell oda is szelep, töltésre eresztésre.
Minden levegős rendszerhez van egy szenzor ami figyeli a kabin kilengését, és úgy szabályozza a levegőt.
Én is körbejártam minden lehetőséget, rugós lengéscsillapító a legjobb megoldás.
A new hollandé 42 cm hosszú, ez kb 1-2 cm-t megy össze a fülke+ egy gépész súlya alatt.
Milyen gépet szeretnél átalakítani? Mennyi helyed van? Mennyit lehet emelni a kabinon?
(enged-e annyit a hidraulika csövezés, elektromos vezetékek)
Válasz KLiFF #3471. hozzászólásáraMilyen gumi legyen vagy bármilyen szövetes gumi jó csak a vastagság meglegyen? Kamionos fülke rugóstagot is találtam valamint kis légrugókat amit lengéscsillapítóval be lehetne építeni így szabályozhatóbb lenne a rugózás,erről mi a véleményed ?
Válasz griz #3469. hozzászólásáraHelló,
Kb 500 üzemórát ment, nem volt vele probléma. A rugóstag tm t6000 t6.000 szériából bármelyik jó csak a cikkszámot változtatják. Elég az egyik oldalra, szilentet autós boltban lehet kapni (14mm belső). Fülke függő, 5-6cm emeléshez 1-2 cm vastag párna/para gumi kell előre.
Sziasztok!
Traktor átgumizásához keresek felnit, állítható kivitelben. Első: 12x28” , hátsó:15x38” , vagy komplett kerekeket 380/85r28, 460/85r38, vagy hasonló méretben.
06704538506
Válasz KLiFF #3463. hozzászólásáraHelló én is gondolkodom más tipusra adoptáláson, a hatezresen mióta üzemel hogy vált be? A rugóstagot honnan szerezted be, akkor ha van hely a stsbilizátort érdemes beépíteni,elég az egyik oldalra?Elől a párnagumit milyen anyagból csináltad hogy kell méretezni és beépíteni?
Válasz R Sándor #3467. hozzászólásáraIgen ez a jellemző...Csak érdeklődöm,hogy egy szelep vagy hasonló nem-e zavart be.