Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz KLiFF #3473. hozzászólásáraJD 6215 M hasonló a kialakítás elsö képlégrugó csak a kompreszorról gondolkodtam állítani az beférne a tartó helyére. ilyet találtam szettben ez csak egy másik verzió lehetne egy gondolat azért kérdezlek aki már csinált ilyet.A paragumit csak a közepén kell kifurni jól néztem ugye? Még egy kérdés a vetögépen milyen rugóstagot használtatok az is szimpatikus.Köszi a válaszokat.
Válasz griz #3472. hozzászólásáraA para gumi rezgés csillapításra való, a szövetes gumilemez nem jó:
https://triasztomlo.hu/gumilemezek/kopasallo-gumilemezek/para-nagyon-kopasallo-gumilemez
A légrugós megoldás... felejtős. (külön kell tartó a légrugóknak, külön tartó a lengés csillapítónak, levegő rendszerről csövezés, szelep a szabályzáshoz) túl bonyolult.
Vagy air ride, de 2x annyi az ára.
Volvo fh16 kabinrugót kipróbálhatod, de kell oda is szelep, töltésre eresztésre.
Minden levegős rendszerhez van egy szenzor ami figyeli a kabin kilengését, és úgy szabályozza a levegőt.
Én is körbejártam minden lehetőséget, rugós lengéscsillapító a legjobb megoldás.
A new hollandé 42 cm hosszú, ez kb 1-2 cm-t megy össze a fülke+ egy gépész súlya alatt.
Milyen gépet szeretnél átalakítani? Mennyi helyed van? Mennyit lehet emelni a kabinon?
(enged-e annyit a hidraulika csövezés, elektromos vezetékek)
Válasz KLiFF #3471. hozzászólásáraMilyen gumi legyen vagy bármilyen szövetes gumi jó csak a vastagság meglegyen? Kamionos fülke rugóstagot is találtam valamint kis légrugókat amit lengéscsillapítóval be lehetne építeni így szabályozhatóbb lenne a rugózás,erről mi a véleményed ?
Válasz griz #3469. hozzászólásáraHelló,
Kb 500 üzemórát ment, nem volt vele probléma. A rugóstag tm t6000 t6.000 szériából bármelyik jó csak a cikkszámot változtatják. Elég az egyik oldalra, szilentet autós boltban lehet kapni (14mm belső). Fülke függő, 5-6cm emeléshez 1-2 cm vastag párna/para gumi kell előre.
Válasz KLiFF #3463. hozzászólásáraHelló én is gondolkodom más tipusra adoptáláson, a hatezresen mióta üzemel hogy vált be? A rugóstagot honnan szerezted be, akkor ha van hely a stsbilizátort érdemes beépíteni,elég az egyik oldalra?Elől a párnagumit milyen anyagból csináltad hogy kell méretezni és beépíteni?
Válasz lac* #3464. hozzászólásáraIgen, csak egy régebbi típusé.
Nem dörzsöl semmilyen vezetéket,csövet stb.
Nekem is volt hasonló, sajnos csak összegorják és minden cső vagy vezeték úgy áll ahogy sikerül épp. Egy zacskó gyorskötözővel megoldható a probléma.
Válasz KLiFF #3463. hozzászólásáraEz a rugós egység ua, mint a rugózott fülkéseken van?
És néztétek, nem dörzsölődik ki semmi?
Nekem a rugózott fülke kidörzsölte a fékcsövet hátul,+ kilyukadt a fülke is.
Válasz lac* #3462. hozzászólásáraValóban 1,5-2cm tud mozogni, de azt észre sem venni menet közben (a gyári gumibak ennyit enged). Nincs hely a lengőkarnak, annyira össze van zsúfolva a hátulja. Az újabb gépeken más a fülke tartó kialakítása ezért tudják betenni a lengőkart. A TG-ken a hátsó híd fedél egybe van öntve a fülke tartóval, drága mulatság vele babrálni. Nincs mit lekoppintani, nem volt rugózott kabinos verzió.
Egy szezon után kiderül kell-e még valamit változtatni.
Válasz CNHS #3459. hozzászólásáraHidegen 7 ohm ellenállás mérhető az összes tekercsen, legalább is nálam. Amikor megállt akkor fel volt melegedve, leszedtem őket, felraktam a kazán tetejére. Lézeres mérővel megvártam ameddig elérték a 60 fokot, megmértem újra, a hátramenetén 90ohm volt a többin 8. kinéztem a manuáljából melyik a tlt tekercse (szántáshoz nem kell) és felcseréltem őket, úgy raktam vissza őket. Azóta működik szépen. Ma megjött az új tekercs de még nem raktam bele.
Tegnap szántottam volna de helyzet ugyanaz, váltót kalibráltam előtte mindent átfújtam átmozgattam.
Kb fél óra munka után hátramenetbe kapcsoláskor megállt. Most viszont van hibakód is F1P. Előre megy de csak B csoportban ha hátramenetbe teszem akkor N villog egyébként üresben hagyva is írja az F1P-t.Kb fél óra állás után megint működik minden kb 15 percig.
A lenti képen a bekarikázott tekercs a hátrameneté?
Válasz Agrárteenager #3454. hozzászólásáraValami rémlik mintha mondta volna a szervizes is mikor először látta a gépet hogy ez már a jobbik verzió mert erősebb a hátulja.
A miénknek a munkahenger 80 mm az átmérője, illetve a vonótengely is erősebb kivitelű.
Ennek már elektromos mindene a hidraulikánál, a szivattyú is dugattyús.
Válasz t.peti #3453. hozzászólásáraSzimering csepegett, nem elég a csapágy és szimering csere, mert a tengelyen kopás van.. Ennyi..
Persze mechanikus erő és helyzetszabályozás van, plusz lift o matic..
Válasz t.peti #3451. hozzászólásáraMost volt nagyszervíz és vonótengely csere, szerencsére költségmentes már..
Ha megfizetik vihetik, egyébként megmarad...
Válasz Wilde #3439. hozzászólásáraNekün T6020 van, a kezelési írja hogy mikor kell szelephézagot állítani, ipari motorokban nem láttam még hidrotőkés motort.
Válasz Dns8 #3428. hozzászólásáraKalibráltam meg átmozgattam a vezetékeket a tekercseknél és a csatikat, nem jött be 1 óra szántás után megint megállt hátramenetben kapcsolás után. Csak B csoport van előre hátramenetbe kapcsolva N villog. Holnap felszedem a szőnyeget és ott is szétnézek.
Válasz bandigh #3431. hozzászólásáraJobban nyárra fog kelleni, de akadna munka neki kora tavasztól is. Ha a kompaktorozáshoz nem lenne kész, a két kisebb traktor közül valamelyik megcsinálná a vetőágyat nehézfogassal.
Válasz bandigh #3431. hozzászólásáraNekem szerencsém a Bajai Agrotec szerelőkkel jóban vagyok meg az egyik szomszéd városban él
És az öreg G-s javítását úgy oldjuk meg hogy kuli munkát én csinálom a spécibb melókat meg ők . Pl mikor első difiben kellet fogaskerekeket cserélni szétkaptam az egész első hidat a difit bevittem ott kicserélték amit kellet meg megfelelő nyomatékkal össze húzták utána összerakni is én raktam össze meg javítottam fel híd többi részét .
Válasz Hús Futár #3430. hozzászólásáraAnnyiból megérné, hogy ha valami bonyolultabb javítás kell, fel lehet rá készülni. Mindenesetre akkor kell csinálni, hogy komplikáció esetén is kész legyen a gép mire kell.
Válasz Sk Laci #3429. hozzászólásáraÉn már széttoltam volna a helyedben és megcsinálnám magam vagy legalábbis kuli munkát a java komoly belső munkát meg csinálja a szervíz .
Válasz ND #3426. hozzászólásáraDiagnózis: fordulóban hirtelen elment a húzóereje a traktornak, de a motor pergett. Hasonló, mint amikor kinyomott kuplungal áll a traktor. 9,10,15,16 sebességeknél csinálta. Úton is mintha üresben lenne az említett sebességeken, ami power váltónál lehetetlen. Amíg sürü az olaj, úgy ahogyan vitte a traktort az említett fokozatok, de nagyon gyengén. Bemelegedett olajnál már végkép. Hiába volt kalibrálva.
A hidraulika szürő levétele után a szürőből ki lehett szedni pár lamellamaradványt. Nagyon kevés volt a szürőben, meglehet a többi a sebváltó alján van lerakódva. Használni nem használom a traktort, nehogy nagyobb baj legyen.
Árak: függ attól ki javítja. Hatalmas különbségek vannak az árajánlatokban amiket kaptam. A legdrágáb szerviz nem szégyelt elkérni egy új 80Le MTZ árát a lamellacserékért. Ide biztosan nem viszem.
Válasz Sk Laci #3420. hozzászólásáraReméljük a legjobbakat, h elsőre és gyorsan összejön a javítás.
Bontás előtt mi a diagnózis?
Ha az, kB mibe fog fájni?
Válasz s z e k k a #3421. hozzászólásáraCseréltem, valószínű csak az egyiket kellett volna de mivel egyformák úgy voltam vele egyszerre megoldom és le van tudva. Nem lehet tudni hogy a másik sokkal bírja e tovább.Valóban nem feltétel a tank le szerelés de így jobb a hozzáférés, és látni lehet a feladatot.A "B" csoport és a hátra menet együtt van, de nem tudni hogy a kettő szabályozó közül melyik mit kontrolál.A hátramenet működött nálam de a kijelző hasonlót produkált a tiéddel.
Cikk sz:87605247
4424 hozzászólás
Válasz KLiFF #3473. hozzászólásáraJD 6215 M hasonló a kialakítás elsö képlégrugó csak a kompreszorról gondolkodtam állítani az beférne a tartó helyére. ilyet találtam szettben ez csak egy másik verzió lehetne egy gondolat azért kérdezlek aki már csinált ilyet.A paragumit csak a közepén kell kifurni jól néztem ugye? Még egy kérdés a vetögépen milyen rugóstagot használtatok az is szimpatikus.Köszi a válaszokat.
Válasz griz #3472. hozzászólásáraA para gumi rezgés csillapításra való, a szövetes gumilemez nem jó:
https://triasztomlo.hu/gumilemezek/kopasallo-gumilemezek/para-nagyon-kopasallo-gumilemez
A légrugós megoldás... felejtős. (külön kell tartó a légrugóknak, külön tartó a lengés csillapítónak, levegő rendszerről csövezés, szelep a szabályzáshoz) túl bonyolult.
Vagy air ride, de 2x annyi az ára.
Volvo fh16 kabinrugót kipróbálhatod, de kell oda is szelep, töltésre eresztésre.
Minden levegős rendszerhez van egy szenzor ami figyeli a kabin kilengését, és úgy szabályozza a levegőt.
Én is körbejártam minden lehetőséget, rugós lengéscsillapító a legjobb megoldás.
A new hollandé 42 cm hosszú, ez kb 1-2 cm-t megy össze a fülke+ egy gépész súlya alatt.
Milyen gépet szeretnél átalakítani? Mennyi helyed van? Mennyit lehet emelni a kabinon?
(enged-e annyit a hidraulika csövezés, elektromos vezetékek)
Válasz KLiFF #3471. hozzászólásáraMilyen gumi legyen vagy bármilyen szövetes gumi jó csak a vastagság meglegyen? Kamionos fülke rugóstagot is találtam valamint kis légrugókat amit lengéscsillapítóval be lehetne építeni így szabályozhatóbb lenne a rugózás,erről mi a véleményed ?
Válasz griz #3469. hozzászólásáraHelló,
Kb 500 üzemórát ment, nem volt vele probléma. A rugóstag tm t6000 t6.000 szériából bármelyik jó csak a cikkszámot változtatják. Elég az egyik oldalra, szilentet autós boltban lehet kapni (14mm belső). Fülke függő, 5-6cm emeléshez 1-2 cm vastag párna/para gumi kell előre.
Sziasztok!
Traktor átgumizásához keresek felnit, állítható kivitelben. Első: 12x28” , hátsó:15x38” , vagy komplett kerekeket 380/85r28, 460/85r38, vagy hasonló méretben.
06704538506
Válasz KLiFF #3463. hozzászólásáraHelló én is gondolkodom más tipusra adoptáláson, a hatezresen mióta üzemel hogy vált be? A rugóstagot honnan szerezted be, akkor ha van hely a stsbilizátort érdemes beépíteni,elég az egyik oldalra?Elől a párnagumit milyen anyagból csináltad hogy kell méretezni és beépíteni?
Válasz R Sándor #3467. hozzászólásáraIgen ez a jellemző...Csak érdeklődöm,hogy egy szelep vagy hasonló nem-e zavart be.
Válasz Vinkó 75 #3466. hozzászólására Gondolom átenged a munkahenger , és a helyzetszabályzó korrigál.
Üdv ! Nyuszi TS115...mikor bemelegszik a harmadik pont el kezd "hintázni". Még csak most fogok neki esni. Csak kérdezném,kinek,mi volt a tapasztalata.
Válasz lac* #3464. hozzászólásáraIgen, csak egy régebbi típusé.
Nem dörzsöl semmilyen vezetéket,csövet stb.
Nekem is volt hasonló, sajnos csak összegorják és minden cső vagy vezeték úgy áll ahogy sikerül épp. Egy zacskó gyorskötözővel megoldható a probléma.
Válasz KLiFF #3463. hozzászólásáraEz a rugós egység ua, mint a rugózott fülkéseken van?
És néztétek, nem dörzsölődik ki semmi?
Nekem a rugózott fülke kidörzsölte a fékcsövet hátul,+ kilyukadt a fülke is.
Válasz lac* #3462. hozzászólásáraValóban 1,5-2cm tud mozogni, de azt észre sem venni menet közben (a gyári gumibak ennyit enged). Nincs hely a lengőkarnak, annyira össze van zsúfolva a hátulja. Az újabb gépeken más a fülke tartó kialakítása ezért tudják betenni a lengőkart. A TG-ken a hátsó híd fedél egybe van öntve a fülke tartóval, drága mulatság vele babrálni. Nincs mit lekoppintani, nem volt rugózott kabinos verzió.
Egy szezon után kiderül kell-e még valamit változtatni.
Válasz KLiFF #3461. hozzászólásáraEzzel így csak az a gond,h oldalirányban is mozog a fülke,nem csak függőlegesen. A gyárit kellene lekoppintani.
TG285 Fülke rugózás
Válasz CNHS #3459. hozzászólásáraHidegen 7 ohm ellenállás mérhető az összes tekercsen, legalább is nálam. Amikor megállt akkor fel volt melegedve, leszedtem őket, felraktam a kazán tetejére. Lézeres mérővel megvártam ameddig elérték a 60 fokot, megmértem újra, a hátramenetén 90ohm volt a többin 8. kinéztem a manuáljából melyik a tlt tekercse (szántáshoz nem kell) és felcseréltem őket, úgy raktam vissza őket. Azóta működik szépen. Ma megjött az új tekercs de még nem raktam bele.
Válasz s z e k k a #3458. hozzászólásáraEgy kicsit bővebben lehetne?
Válasz s z e k k a #3457. hozzászólásáraHiba meglett tekercs csere lett a vége.
Tegnap szántottam volna de helyzet ugyanaz, váltót kalibráltam előtte mindent átfújtam átmozgattam.
Kb fél óra munka után hátramenetbe kapcsoláskor megállt. Most viszont van hibakód is F1P. Előre megy de csak B csoportban ha hátramenetbe teszem akkor N villog egyébként üresben hagyva is írja az F1P-t.Kb fél óra állás után megint működik minden kb 15 percig.
A lenti képen a bekarikázott tekercs a hátrameneté?
Válasz t.peti #3455. hozzászólásáraMár írtam, ha elviszik csak akkor lesz...
Válasz Agrárteenager #3454. hozzászólásáraValami rémlik mintha mondta volna a szervizes is mikor először látta a gépet hogy ez már a jobbik verzió mert erősebb a hátulja.
A miénknek a munkahenger 80 mm az átmérője, illetve a vonótengely is erősebb kivitelű.
Ennek már elektromos mindene a hidraulikánál, a szivattyú is dugattyús.
Mi lett helyette a nagyobb gép ?
Válasz t.peti #3453. hozzászólásáraSzimering csepegett, nem elég a csapágy és szimering csere, mert a tengelyen kopás van.. Ennyi..
Persze mechanikus erő és helyzetszabályozás van, plusz lift o matic..
Válasz Agrárteenager #3452. hozzászólásáraMi lett a vonótengellyel ?
Erőszabályzós a Delta is ?
Válasz t.peti #3451. hozzászólásáraMost volt nagyszervíz és vonótengely csere, szerencsére költségmentes már..
Ha megfizetik vihetik, egyébként megmarad...
Válasz Agrárteenager #3445. hozzászólásáraNekünk egy 6020Elite van 2012 évjárat és 1900 órás volt tavaly ősszel.
11.5-et nem akartak adni érte, így megmaradt.
Mikor már eldöntöttük hogy marad, akkor hívtak hogy akkor 11.5 ért csak elvinnék...
Így az mtz nyugdijazva lett, vízhordó státuszba került
Válasz lala #3449. hozzászólásáraRendeltetésszerűen használd...
Válasz Agrárteenager #3448. hozzászólásáraVáltónál mire érdemes figyelni?
Válasz lala #3447. hozzászólásáraÉn beraktam, 47 ha-t csinálok vele, csak permetez és egy 3 m Carriert cibálok vele. Többi bérmunkában..
Válasz Agrárteenager #3446. hozzászólásárasorba befér?
vetéshez pemetezéshet +kis talajmuna pótozás?
Válasz lala #3444. hozzászólásáraAz enyémről tudok nyilatkozni, arról kérdezd a tulajt...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3443. hozzászólásáraSemmit, ha nem kell senkinek marad...
Válasz Agrárteenager #3442. hozzászólásáraÉrdekelne mennyire bevált gép?
vannak e rigolyáai?érdemes e egy kb 4000 órás gépet nézegetek
Válasz Agrárteenager #3442. hozzászólásáraMit vettél helyette???
Válasz lala #3440. hozzászólásáraAkad egy kevés...
Válasz Wilde #3439. hozzászólásáraNekün T6020 van, a kezelési írja hogy mikor kell szelephézagot állítani, ipari motorokban nem láttam még hidrotőkés motort.
New Holland 6050 Delta traktorról van valakinek tapasztalata?
sziasztok.tudja e valaki,hogy t6-ban 6 hengeres magasnyomású t6 155 szelepvezérlés milyen.könyv állítást ír 1200 óránként.nem hidrotőkés véletlenül?
Válasz Sk Laci #3437. hozzászólásáraÍgy már értem
Válasz Hús Futár #3436. hozzászólásáraSajnos nincsen. Földes udvaron tudnám csinálni, az is partos. Ráadásul a "kis" udvaromban van bent minden gépem.
Válasz Sk Laci #3434. hozzászólásáraJa értem azt hittem van géptárolód vagy magtárad ahova betudnál állni .
Válasz Dns8 #3428. hozzászólásáraKalibráltam meg átmozgattam a vezetékeket a tekercseknél és a csatikat, nem jött be 1 óra szántás után megint megállt hátramenetben kapcsolás után. Csak B csoport van előre hátramenetbe kapcsolva N villog. Holnap felszedem a szőnyeget és ott is szétnézek.
Válasz Hús Futár #3430. hozzászólásáraAz a baj, hogy nekem otthon nincsen betonplacom, ahol nyugodtan szét tudnám húzni a traktort.
Válasz bandigh #3431. hozzászólásáraJobban nyárra fog kelleni, de akadna munka neki kora tavasztól is. Ha a kompaktorozáshoz nem lenne kész, a két kisebb traktor közül valamelyik megcsinálná a vetőágyat nehézfogassal.
Válasz bandigh #3431. hozzászólásáraNekem szerencsém a Bajai Agrotec szerelőkkel jóban vagyok meg az egyik szomszéd városban él
És az öreg G-s javítását úgy oldjuk meg hogy kuli munkát én csinálom a spécibb melókat meg ők . Pl mikor első difiben kellet fogaskerekeket cserélni szétkaptam az egész első hidat a difit bevittem ott kicserélték amit kellet meg megfelelő nyomatékkal össze húzták utána összerakni is én raktam össze meg javítottam fel híd többi részét .
Válasz Hús Futár #3430. hozzászólásáraAnnyiból megérné, hogy ha valami bonyolultabb javítás kell, fel lehet rá készülni. Mindenesetre akkor kell csinálni, hogy komplikáció esetén is kész legyen a gép mire kell.
Válasz Sk Laci #3429. hozzászólásáraÉn már széttoltam volna a helyedben és megcsinálnám magam vagy legalábbis kuli munkát a java komoly belső munkát meg csinálja a szervíz .
Válasz ND #3426. hozzászólásáraDiagnózis: fordulóban hirtelen elment a húzóereje a traktornak, de a motor pergett. Hasonló, mint amikor kinyomott kuplungal áll a traktor. 9,10,15,16 sebességeknél csinálta. Úton is mintha üresben lenne az említett sebességeken, ami power váltónál lehetetlen. Amíg sürü az olaj, úgy ahogyan vitte a traktort az említett fokozatok, de nagyon gyengén. Bemelegedett olajnál már végkép. Hiába volt kalibrálva.
A hidraulika szürő levétele után a szürőből ki lehett szedni pár lamellamaradványt. Nagyon kevés volt a szürőben, meglehet a többi a sebváltó alján van lerakódva. Használni nem használom a traktort, nehogy nagyobb baj legyen.
Árak: függ attól ki javítja. Hatalmas különbségek vannak az árajánlatokban amiket kaptam. A legdrágáb szerviz nem szégyelt elkérni egy új 80Le MTZ árát a lamellacserékért. Ide biztosan nem viszem.
Válasz s z e k k a #3416. hozzászólásárakalibrald a valtot
Válasz Tóth MG #3414. hozzászólásáraez biztató hír. köszi
Válasz Sk Laci #3420. hozzászólásáraReméljük a legjobbakat, h elsőre és gyorsan összejön a javítás.
Bontás előtt mi a diagnózis?
Ha az, kB mibe fog fájni?
Válasz s z e k k a #3421. hozzászólásáraCseréltem, valószínű csak az egyiket kellett volna de mivel egyformák úgy voltam vele egyszerre megoldom és le van tudva. Nem lehet tudni hogy a másik sokkal bírja e tovább.Valóban nem feltétel a tank le szerelés de így jobb a hozzáférés, és látni lehet a feladatot.A "B" csoport és a hátra menet együtt van, de nem tudni hogy a kettő szabályozó közül melyik mit kontrolál.A hátramenet működött nálam de a kijelző hasonlót produkált a tiéddel.
Cikk sz:87605247