Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR408.83 FtUSD385.8 FtCHF437.06 FtGBP489.24 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Koszi 1 #4292. hozzászólásáraMennyi munka óra van benne ??? Egy új 6050-es még szívem vágya, de most nagyon elvetted a kedvem tőle. Írd meg mi lett a vége, nem e volt benne valami gyári hiba.
Válasz fexco #4293. hozzászólásáraVáltva forgatós, 3x35 fogással mtz-nek való eke... Felsúlyozva sincs az eleje, most csak 450 kg van rajta, csak tavaszi vetéskor van rajta dupla annyi mert nehéz a vetőgép de akkor nincs nagy terhelés.... Legnagyobb terhelés még nyár végén repce alá mélyebb grúberozáskor volt vagy napraforgó szár tárcsázáskor , akkor berepedhetett talán és most tört le a fog. Értetlenül állok a dolog előtt ez a leggyengébb 6 hengeres motor, nincsen piszkálva sem.
Üdv! T 6030 traktorommal ma szántás közben ahogy kiértem a dülőbe kattogó hangra lettem figyelmes, de addigra már mindegy volt, minden előjel nélkül szétdarálta magát a bal első bolygómű.... Érdekes túl nagy terhelést nem kap a traktor szinte mtz-nek való munkaeszközöket visz igaz itt azért jó nagy dombok vannak de értetlenül állok a dolog előtt, 6200 óra van a traktorban, 4500-al vettem azóta 500-600 óránként cseréltem ott az olajat, most kb 100 óra volt benne olajcsere óta semmi fémreszeléket nem láttam akkor, bontatlan volt a lehajtás teljesen... Mire tudnék jobban odafigyelni hogy ne járjak így mégegyszer? Nagyon bosszant a dolog és nem találok választ rá...
TM 155 range command nem engedi a váltó kalibrálást U19 hibakód jelenik meg olaj hőmérséklete túl alacsony közbe meg kiirja,hogy 30 fokos az olaj. Van valakinek valami ötlete mi lehet?
Sziasztok T6-os kevés levegőt fúj. Valakinek volt-e már hasonló probléma? A belső meg a külső kabinszűrőt is kicseréltem. A ventilátor működik, minden állásba. A klíma is hűt csak a levegő kevés. Olyan mintha valahol ellenne dugulva. Vagy van valahol egy harmadik szűrő is?
Válasz Koszi. #4284. hozzászólásáraKösszönöm a segítséget. Azeger gyűrűről tudtam láttam, ki is vettem. Énis pont csőfogóval fogtam rá könnyen ki is jött 1-2cm, de aztán megált és nem jött tovább. Fél napot kinlódtam vele aztán megpróbáltam kibányászni a porvédőt. Fél nap után azt is feladtam. Majd párnapmulva nekifutok újra, ha valakinek van még tapasztalata szivesen meghalgatom.
Válasz Ban_ #4283. hozzászólásáraLehetséges hogy már későn írok de van egy zeger gyűrű az kiveszed utána jobb híján talán ráfogtam egy csőfogóval és az ütöttem kifelé, nem tudom milyen lehet ennek vagy lehet e valami gyári kihuzató szerszáma de nem hiszem... Ami a lényeg gyáriba vegyél meg hozzá minden o gyűrűt és szimeringet, és a tengelyen is van egy o gyűrű! Először én azt nem vettem észre nem cseréltem ki ugyan úgy folyt... aztán egy szerelő felvilágosított hogy kicsit beljebb is van egy o gyűrű általában ott szokott folyni, sok sikert!
És akkor elvileg a pirosra kell rá dugni mondjuk egy 1 pár csatival rendelkező vegyszerezot (aminek a keretvezerlese monitoron keresztül)?
Mondták, h a visszatero ágának szabad folyást kell biztosítani, h ne melegedjen az olaj. Van ott nekem vmi vakdugo, amibe bele kell csavarni egy anya hidr. csatlakozót?
Válasz zsoltrs #4280. hozzászólásáraAzt nemtudom.a felső a képed alapján letörött,tehát ugyanaz,mint a másik kettő.a kar üzemmodot viszont nem tudja gyárilag.-elvileg nálad ez(a piros)a hidromotoros csatlakozó,azért nincs.
Válasz fexco #4278. hozzászólásáraA T5.95 trakin lévő atfolyasmero szelepeim nem működnek.
Hiába tekerem ide-oda a munkahengert mindig ugyanannyi idő alatt tolja ki.
Ezt lehet vhogy szerelni?
A felső piroson eleve nincs tekeroke (vagy csak leesett az évek alatt) és a hidr. kar üzemmód valasztoja se tekergetheto, fix.
Válasz zsoltrs #4277. hozzászólásáraa gépkönyvébe bent vannak ezek az alap dolgok.
amin a római számok vannak:milyen módba reteszelődjön a hozzá tartozó kar.
a másikak(amin a + - jel van) pedig a hozzá tartozó átfolyás állitó szelepek.
Van nekem egy t5. 95 trakim. A hátsó hidraulika tömb jobb oldalán van pár tekerő, ami n tudom h mit csinál.
A felső pirosak nincs csak a zoldnek és a keknek.
Válasz gergő07 #4274. hozzászólásáracserélték a két főfékhengert.most megfigyelés alatt van.
mindenre számitok.(egy hónapig tesztüzem,ha valami jelentkezik,azonnal műtét)
ennek az önálló fékezésnek nemértem a miértjét.
Válasz gergő07 #4264. hozzászólásáraüdv.ez a bedagadás is a rossz olaj miatt volt?mennyi idő mlva jelentkezett?menet közbe a fékre rá se léptél,és ugy be-befogott?
Válasz lala #4271. hozzászólásáraKöszönöm szépen a válaszodat. Van nekem is ott állító csavar, gondolkodtam rajta hogy valami nyomásállító lehet a függesztőnek csak nem mertem tekergetni. De megpróbálom majd hátha változik valamit.
Válasz lupijani84 #4270. hozzászólásáraA vezérlőtömb oldalán van egy kis állító csavar,lehet az állítódott el.T.100csinálta ezt nekem
Nekem egy kis gumisapka takarja el az állító csavart.
Üdv a kollégák kérdéssel fordulok hozzátok. Adott egy New holland t5040 traktor a fügesztöhidraulika felmelegedés követően nem hajlandó emelni. Cseréltem már szivattyút, felbontottam hátul a fedelet munkahengertömítést cseréltem, természetesen olaj-szűrőcsere is volt. De a jelenség megmaradt.
Válasz Saf #4265. hozzászólásáraMa volt a szervizes,feltöltötte olajjal,légtelenitett volna,de semmit se tudott,totál kuka lett a főfékhengerek.meg van rendelve,majd csere,és utána tud tovább lépni.
Válasz fexco #4262. hozzászólásáraHát ha literszám öntöd bele akkor igen, de hát csak tán nem. :) Gumi alkatrészeket tudja megenni, de a váltóban már elég jól felhígul.
Válasz MrPoke #4253. hozzászólásáraOlyan olaj kell bele mint ami a váltóban van. Vagy nem a váltóba folyik bele, ha rossz a gumi tömítés ??? Ha nem oda akkor nem szóltam.
Válasz fexco #4254. hozzászólásáraIgazából a munkahengerek gumigyűrűjét eszi meg, és elkezdenek folyni.
Nekem régi tipus van ott az olajtartály a fékmunkahengerek felett vannak és osztott tartályosak. És az egyik ha megtelik folyik át a másikba.
Válasz fexco #4252. hozzászólásáraBármi ATF olaj mehet bele.... Az összes hasonló fékbe az kell.
Ha DOT4 et tettél bele cseréld le mert megmarja a gumi tömítéseket. De azért nem azonnal vágja tönkre kell neki pár hónap.
Válasz Saf #4247. hozzászólásáraaz is furcsa,hogy tavaly miért kellett bele olaj--kijelezte,hogy kevés.a pedálon -féken semmi változás nemvolt.
feltöltöttem ezzel a fossal.minden oké,eltünt a hibajelzés.most a napokba meg ez van.
Válasz .grün #4249. hozzászólásáraamikor beleöntöttem,utána rájöttem....
de akkor miért nem hiányzott semmi a tartályból?
ha esetleg R Sándor-elmélete igaz,akkor akár még szerencsém is lehet?
Válasz fexco #4241. hozzászólásáraNÉZD MEG HOGY TUD E SZELLŐZNI A FÉKFOLYADEK TARTÁLY TETELYE , ÉN EGY MOTORRAL JÁRTAM ÚGY HOGY A PICI FURAT EL VOLT DUGULVA, UGYAN EZ VOLT A JELENSÉG CSAK KUPLUNGNÁL. KERESS RAJTA SZELLŐZŐ RÉST TISZTÍTSD KI.
4396 hozzászólás
Válasz mtz1221 #4295. hozzászólásáraNálatok még kaptható új 6050?
Válasz Koszi 1 #4292. hozzászólásáraMennyi munka óra van benne ??? Egy új 6050-es még szívem vágya, de most nagyon elvetted a kedvem tőle. Írd meg mi lett a vége, nem e volt benne valami gyári hiba.
Válasz fexco #4293. hozzászólásáraVáltva forgatós, 3x35 fogással mtz-nek való eke... Felsúlyozva sincs az eleje, most csak 450 kg van rajta, csak tavaszi vetéskor van rajta dupla annyi mert nehéz a vetőgép de akkor nincs nagy terhelés.... Legnagyobb terhelés még nyár végén repce alá mélyebb grúberozáskor volt vagy napraforgó szár tárcsázáskor , akkor berepedhetett talán és most tört le a fog. Értetlenül állok a dolog előtt ez a leggyengébb 6 hengeres motor, nincsen piszkálva sem.
Válasz Koszi 1 #4292. hozzászólásáraÁgyeke?
Üdv! T 6030 traktorommal ma szántás közben ahogy kiértem a dülőbe kattogó hangra lettem figyelmes, de addigra már mindegy volt, minden előjel nélkül szétdarálta magát a bal első bolygómű.... Érdekes túl nagy terhelést nem kap a traktor szinte mtz-nek való munkaeszközöket visz igaz itt azért jó nagy dombok vannak de értetlenül állok a dolog előtt, 6200 óra van a traktorban, 4500-al vettem azóta 500-600 óránként cseréltem ott az olajat, most kb 100 óra volt benne olajcsere óta semmi fémreszeléket nem láttam akkor, bontatlan volt a lehajtás teljesen... Mire tudnék jobban odafigyelni hogy ne járjak így mégegyszer? Nagyon bosszant a dolog és nem találok választ rá...
Válasz gergő07 #4290. hozzászólásárale volt csúsza egy vezeték azért mutatott állandóan 30 fokot
Válasz .grün #4289. hozzászólására60 fok feletti olajhőmérsékleten próbáld.
TM 155 range command nem engedi a váltó kalibrálást U19 hibakód jelenik meg olaj hőmérséklete túl alacsony közbe meg kiirja,hogy 30 fokos az olaj. Van valakinek valami ötlete mi lehet?
Válasz Ban_ #4287. hozzászólásáraBeszívta a port, és az ülés alatt lévő el párologtató el van dugulva.
Sziasztok T6-os kevés levegőt fúj. Valakinek volt-e már hasonló probléma? A belső meg a külső kabinszűrőt is kicseréltem. A ventilátor működik, minden állásba. A klíma is hűt csak a levegő kevés. Olyan mintha valahol ellenne dugulva. Vagy van valahol egy harmadik szűrő is?
Sziasztok.
NH-nál 12014-es hibakód, utalhat generátor vagy akkumulátor hibára?
Válasz Koszi. #4284. hozzászólásáraKösszönöm a segítséget. Azeger gyűrűről tudtam láttam, ki is vettem. Énis pont csőfogóval fogtam rá könnyen ki is jött 1-2cm, de aztán megált és nem jött tovább. Fél napot kinlódtam vele aztán megpróbáltam kibányászni a porvédőt. Fél nap után azt is feladtam. Majd párnapmulva nekifutok újra, ha valakinek van még tapasztalata szivesen meghalgatom.
Válasz Ban_ #4283. hozzászólásáraLehetséges hogy már későn írok de van egy zeger gyűrű az kiveszed utána jobb híján talán ráfogtam egy csőfogóval és az ütöttem kifelé, nem tudom milyen lehet ennek vagy lehet e valami gyári kihuzató szerszáma de nem hiszem... Ami a lényeg gyáriba vegyél meg hozzá minden o gyűrűt és szimeringet, és a tengelyen is van egy o gyűrű! Először én azt nem vettem észre nem cseréltem ki ugyan úgy folyt... aztán egy szerelő felvilágosított hogy kicsit beljebb is van egy o gyűrű általában ott szokott folyni, sok sikert!
Kedves kollégák
T6.175 traktornál csöpög az olaj az a váltónál az első kihajtás tengelycsonkjánál. Ha valaki szedte már ki az legyen szíves megosztani.
Válasz fexco #4281. hozzászólásáraAha.
És akkor elvileg a pirosra kell rá dugni mondjuk egy 1 pár csatival rendelkező vegyszerezot (aminek a keretvezerlese monitoron keresztül)?
Mondták, h a visszatero ágának szabad folyást kell biztosítani, h ne melegedjen az olaj. Van ott nekem vmi vakdugo, amibe bele kell csavarni egy anya hidr. csatlakozót?
Válasz zsoltrs #4280. hozzászólásáraAzt nemtudom.a felső a képed alapján letörött,tehát ugyanaz,mint a másik kettő.a kar üzemmodot viszont nem tudja gyárilag.-elvileg nálad ez(a piros)a hidromotoros csatlakozó,azért nincs.
Válasz fexco #4278. hozzászólásáraA T5.95 trakin lévő atfolyasmero szelepeim nem működnek.
Hiába tekerem ide-oda a munkahengert mindig ugyanannyi idő alatt tolja ki.
Ezt lehet vhogy szerelni?
A felső piroson eleve nincs tekeroke (vagy csak leesett az évek alatt) és a hidr. kar üzemmód valasztoja se tekergetheto, fix.
Válasz fexco #4278. hozzászólásáraKöszi az infót!
Válasz zsoltrs #4277. hozzászólásáraa gépkönyvébe bent vannak ezek az alap dolgok.
amin a római számok vannak:milyen módba reteszelődjön a hozzá tartozó kar.
a másikak(amin a + - jel van) pedig a hozzá tartozó átfolyás állitó szelepek.
Sziasztok!
Van nekem egy t5. 95 trakim. A hátsó hidraulika tömb jobb oldalán van pár tekerő, ami n tudom h mit csinál.
A felső pirosak nincs csak a zoldnek és a keknek.
Tudnátok ebben nekem segíteni?
Válasz fexco #4275. hozzászólásáraGumigyűrű gondolom az olajtól bedagadt, űzemi hőfokon meg meg is szorult
Válasz gergő07 #4274. hozzászólásáracserélték a két főfékhengert.most megfigyelés alatt van.
mindenre számitok.(egy hónapig tesztüzem,ha valami jelentkezik,azonnal műtét)
ennek az önálló fékezésnek nemértem a miértjét.
Válasz fexco #4273. hozzászólásáraAhogy írod, igen. Rég volt nem emlékszem pontosan de talán egy hónap múlva jelentkezett az önáló fékezés(M160)
Válasz gergő07 #4264. hozzászólásáraüdv.ez a bedagadás is a rossz olaj miatt volt?mennyi idő mlva jelentkezett?menet közbe a fékre rá se léptél,és ugy be-befogott?
Válasz lala #4271. hozzászólásáraKöszönöm szépen a válaszodat. Van nekem is ott állító csavar, gondolkodtam rajta hogy valami nyomásállító lehet a függesztőnek csak nem mertem tekergetni. De megpróbálom majd hátha változik valamit.
Válasz lupijani84 #4270. hozzászólásáraA vezérlőtömb oldalán van egy kis állító csavar,lehet az állítódott el.T.100csinálta ezt nekem
Nekem egy kis gumisapka takarja el az állító csavart.
Üdv a kollégák kérdéssel fordulok hozzátok. Adott egy New holland t5040 traktor a fügesztöhidraulika felmelegedés követően nem hajlandó emelni. Cseréltem már szivattyút, felbontottam hátul a fedelet munkahengertömítést cseréltem, természetesen olaj-szűrőcsere is volt. De a jelenség megmaradt.
Válasz Saf #4267. hozzászólásárameg lett rendelve,ki lesznek cserélve,és utána derül ki,hogy mi a helyzet.
Válasz Saf #4267. hozzászólásáraHát azért az nem egy olcsó tétel. Én annó Lengyelből rendeltem 20eFt/db áron és úgy sikerült értelmes áron megkapni.
Én kicserélném azt a 2 gumigyűrűt is. Bár ha nem saját maga csinálja az ember úgy drága tud lenni pedig semeddig nem tart megcsinálni.
Válasz fexco #4266. hozzászólásáraörülj neki ha csak a főfékhenger a kuka
Válasz Saf #4265. hozzászólásáraMa volt a szervizes,feltöltötte olajjal,légtelenitett volna,de semmit se tudott,totál kuka lett a főfékhengerek.meg van rendelve,majd csere,és utána tud tovább lépni.
Válasz fexco #4252. hozzászólásáramert most megy a traki
Válasz fexco #4259. hozzászólásáraKerékmunkahenger gumigyűrű dagadt be, menet közbe be-befogott. Kb.15éve megjártam én is vele.
Válasz fexco #4262. hozzászólásáraHát ha literszám öntöd bele akkor igen, de hát csak tán nem. :) Gumi alkatrészeket tudja megenni, de a váltóban már elég jól felhígul.
Válasz MrPoke #4258. hozzászólásáraez lehet hülye kérdés lesz:és a váltóba nemtesz kárt ez a dot4?
Válasz MrPoke #4260. hozzászólásáraköszi!majd elválik,hogy mi lesz.rendesen basz az ideg.
Válasz fexco #4259. hozzászólásáraDe idővel megeszi azt is.
Válasz MrPoke #4258. hozzászólására"a nem megfelelő olaj a főfék munkahenger karmantyúkat eszi meg."
a kerék munkahengereket nem?
Válasz mtz1221 #4256. hozzászólásáraATF,. Autómata váltó olaj.
És igen a váltóba folyik az olaj, de ahoz már jó sok üzemóra kell. A nem megfelelő olaj a főfék munkahenger karmatyúkat eszi meg.
Válasz mtz1221 #4256. hozzászólásáraVéletlenül sem való oda a multi g.csak akcela vagy ambra fékolaj.De ezt már elöttem elmondták.
Válasz MrPoke #4253. hozzászólásáraOlyan olaj kell bele mint ami a váltóban van. Vagy nem a váltóba folyik bele, ha rossz a gumi tömítés ??? Ha nem oda akkor nem szóltam.
Válasz fexco #4254. hozzászólásáraIgazából a munkahengerek gumigyűrűjét eszi meg, és elkezdenek folyni.
Nekem régi tipus van ott az olajtartály a fékmunkahengerek felett vannak és osztott tartályosak. És az egyik ha megtelik folyik át a másikba.
Válasz MrPoke #4253. hozzászólására2,5hónap?
Válasz fexco #4252. hozzászólásáraBármi ATF olaj mehet bele.... Az összes hasonló fékbe az kell.
Ha DOT4 et tettél bele cseréld le mert megmarja a gumi tömítéseket. De azért nem azonnal vágja tönkre kell neki pár hónap.
Válasz Saf #4247. hozzászólásáraaz is furcsa,hogy tavaly miért kellett bele olaj--kijelezte,hogy kevés.a pedálon -féken semmi változás nemvolt.
feltöltöttem ezzel a fossal.minden oké,eltünt a hibajelzés.most a napokba meg ez van.
Válasz fexco #4250. hozzászólásáraNem értek ezért nem akarok hülyeséget mondani inkább kérdezz meg egy szerelőt.
Válasz .grün #4249. hozzászólásáraamikor beleöntöttem,utána rájöttem....
de akkor miért nem hiányzott semmi a tartályból?
ha esetleg R Sándor-elmélete igaz,akkor akár még szerencsém is lehet?
Válasz fexco #4241. hozzászólásáraa dot 4 nagy hiba volt. LHM mineral BRAKE fluid kell bele
Válasz fexco #4241. hozzászólásáraNÉZD MEG HOGY TUD E SZELLŐZNI A FÉKFOLYADEK TARTÁLY TETELYE , ÉN EGY MOTORRAL JÁRTAM ÚGY HOGY A PICI FURAT EL VOLT DUGULVA, UGYAN EZ VOLT A JELENSÉG CSAK KUPLUNGNÁL. KERESS RAJTA SZELLŐZŐ RÉST TISZTÍTSD KI.
Válasz fexco #4241. hozzászólásáramost nézem van olaj a tartályba akkor passzolom