Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.53 FtUSD389.41 FtCHF429.55 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz gergő07 #4264. hozzászólásáraüdv.ez a bedagadás is a rossz olaj miatt volt?mennyi idő mlva jelentkezett?menet közbe a fékre rá se léptél,és ugy be-befogott?
Válasz lala #4271. hozzászólásáraKöszönöm szépen a válaszodat. Van nekem is ott állító csavar, gondolkodtam rajta hogy valami nyomásállító lehet a függesztőnek csak nem mertem tekergetni. De megpróbálom majd hátha változik valamit.
Válasz lupijani84 #4270. hozzászólásáraA vezérlőtömb oldalán van egy kis állító csavar,lehet az állítódott el.T.100csinálta ezt nekem
Nekem egy kis gumisapka takarja el az állító csavart.
Üdv a kollégák kérdéssel fordulok hozzátok. Adott egy New holland t5040 traktor a fügesztöhidraulika felmelegedés követően nem hajlandó emelni. Cseréltem már szivattyút, felbontottam hátul a fedelet munkahengertömítést cseréltem, természetesen olaj-szűrőcsere is volt. De a jelenség megmaradt.
Válasz Saf #4265. hozzászólásáraMa volt a szervizes,feltöltötte olajjal,légtelenitett volna,de semmit se tudott,totál kuka lett a főfékhengerek.meg van rendelve,majd csere,és utána tud tovább lépni.
Válasz fexco #4262. hozzászólásáraHát ha literszám öntöd bele akkor igen, de hát csak tán nem. :) Gumi alkatrészeket tudja megenni, de a váltóban már elég jól felhígul.
Válasz MrPoke #4253. hozzászólásáraOlyan olaj kell bele mint ami a váltóban van. Vagy nem a váltóba folyik bele, ha rossz a gumi tömítés ??? Ha nem oda akkor nem szóltam.
Válasz fexco #4254. hozzászólásáraIgazából a munkahengerek gumigyűrűjét eszi meg, és elkezdenek folyni.
Nekem régi tipus van ott az olajtartály a fékmunkahengerek felett vannak és osztott tartályosak. És az egyik ha megtelik folyik át a másikba.
Válasz fexco #4252. hozzászólásáraBármi ATF olaj mehet bele.... Az összes hasonló fékbe az kell.
Ha DOT4 et tettél bele cseréld le mert megmarja a gumi tömítéseket. De azért nem azonnal vágja tönkre kell neki pár hónap.
Válasz Saf #4247. hozzászólásáraaz is furcsa,hogy tavaly miért kellett bele olaj--kijelezte,hogy kevés.a pedálon -féken semmi változás nemvolt.
feltöltöttem ezzel a fossal.minden oké,eltünt a hibajelzés.most a napokba meg ez van.
Válasz .grün #4249. hozzászólásáraamikor beleöntöttem,utána rájöttem....
de akkor miért nem hiányzott semmi a tartályból?
ha esetleg R Sándor-elmélete igaz,akkor akár még szerencsém is lehet?
Válasz fexco #4241. hozzászólásáraNÉZD MEG HOGY TUD E SZELLŐZNI A FÉKFOLYADEK TARTÁLY TETELYE , ÉN EGY MOTORRAL JÁRTAM ÚGY HOGY A PICI FURAT EL VOLT DUGULVA, UGYAN EZ VOLT A JELENSÉG CSAK KUPLUNGNÁL. KERESS RAJTA SZELLŐZŐ RÉST TISZTÍTSD KI.
Válasz fexco #4241. hozzászólásáracsak az ambra gyári fékfolyadékot szabad beletölteni. Ne kérdezd miért ez van, A hátsó lehajtások gumigyűrűit megette a dot 4 es fékolaj. Lehajtások le gumigyűrű ki és oké lesz
Válasz fexco #4241. hozzászólásáraBár nem New,Holland, hanem John Deere, de ott talán úgy hat az első kerekekre fékezéskor, hogy bekapcsolja az első hajtást, ha jól tudom.
Szerintem az első kerekeket az is valahogyan a hajtáslánzon keresztül tudja fékezni.
üdv mindenkinek! jelenség:a fékfolyadék tartályba kevés a szint. rátöltök.2hónap mulva beesik a pedál,az olajszint a tartályba megfelelő.
dot4 et öntöttem bele.a fékpedált ha maxra benyomom erősen,akkor fog a 4 kerék.
ez hogy van?
mire számitsak?
az első kereket hogy fékezi?
Válasz Sunel #4237. hozzászólásáraHa nagyobbat koppan, akkor minél elébb hívjad a szervizest.
Minél elébb megcsináltatni ha kell, mert nemsokára indul a szezon.
Válasz Sk Laci #4235. hozzászólásáraNekem 8800 óra van benne csak azért kérdeztem nem e lehet valami komolyabb baj, mivelhogy koppan terhelésnél. Már szóltam egy szervizesnek nagyon fúrja az oldalam
Válasz Sunel #4234. hozzászólásáraNalunk hidroakkumulator csere oldotta meg ezt a problemat (T7060).
De magneskapcsolo is lehet a ludas.
Szerintem hivd ki a szervizt, jobban jarsz.
Válasz Sunel #4234. hozzászólásáraAz normális, hogy ugrik, hiszen terhelés alatti váltóról van szó. Nagyobb ugrások a 6-7 és a 12-13 fokozat között érezhető. De ha van 19. sebességed, akkor visszaváltásnál 19 - 18ba érezni ha átkapcsolsz. Ha nagyon zavarna, próbáld meg átkalibrálni a sebváltót. Én 600 óránként szoktam kalibráltatni az ismerős szervizessel /már nem dolgozik a NH cégnek, de segít mint ismerősnek, ha valami/.
De az enyémen nem egészen 2900 óra van. Ha a tieden több óra lenne, az lehet attól is durvább a váltás, ugyan úgy szenzor is csinálhatja, meg hidroakumlátor is.
Mindig legjobb, ha a NH, Case vagy Steyer szervizelésben otthon levő szerelővel nézeted meg.
Válasz Sk Laci #4228. hozzászólásáraMeg kérdezni szeretném a power commandos váltónál terhelés alatt ha váltok picit ugrik meg úgy mindha csatanna nem olyan mint amikor terhelés nélkül váltogatok akkor nagyon simán megy.!
Válasz Sunel #4227. hozzászólásáraAz neked a fogaskereket-sebváltót jelzi. De hibakódot is kellene írnia. HA nem a sebváltónál levő képernyőn, akkor a müszerfalén kéne, hogy írja. Sajnos ott csak néhány másodpercre jelenik meg, azt kellene elolvasnod. DE ha kinyitod az "agyát" a programban, meg lehet nézni. Nekem ha valami kiugrott a szervizes embert hívtam, egyből mondták mi a hiba, vagy mehetek e nyugodtan tovább.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.7040-es powerschiftes váltósnál a napocska váltós hibakód jelenik meg az mit jelent , valami komoly probléma vagy csak szűrő esetleg?
4424 hozzászólás
Válasz fexco #4273. hozzászólásáraAhogy írod, igen. Rég volt nem emlékszem pontosan de talán egy hónap múlva jelentkezett az önáló fékezés(M160)
Válasz gergő07 #4264. hozzászólásáraüdv.ez a bedagadás is a rossz olaj miatt volt?mennyi idő mlva jelentkezett?menet közbe a fékre rá se léptél,és ugy be-befogott?
Válasz lala #4271. hozzászólásáraKöszönöm szépen a válaszodat. Van nekem is ott állító csavar, gondolkodtam rajta hogy valami nyomásállító lehet a függesztőnek csak nem mertem tekergetni. De megpróbálom majd hátha változik valamit.
Válasz lupijani84 #4270. hozzászólásáraA vezérlőtömb oldalán van egy kis állító csavar,lehet az állítódott el.T.100csinálta ezt nekem
Nekem egy kis gumisapka takarja el az állító csavart.
Üdv a kollégák kérdéssel fordulok hozzátok. Adott egy New holland t5040 traktor a fügesztöhidraulika felmelegedés követően nem hajlandó emelni. Cseréltem már szivattyút, felbontottam hátul a fedelet munkahengertömítést cseréltem, természetesen olaj-szűrőcsere is volt. De a jelenség megmaradt.
Válasz Saf #4267. hozzászólásárameg lett rendelve,ki lesznek cserélve,és utána derül ki,hogy mi a helyzet.
Válasz Saf #4267. hozzászólásáraHát azért az nem egy olcsó tétel. Én annó Lengyelből rendeltem 20eFt/db áron és úgy sikerült értelmes áron megkapni.
Én kicserélném azt a 2 gumigyűrűt is. Bár ha nem saját maga csinálja az ember úgy drága tud lenni pedig semeddig nem tart megcsinálni.
Válasz fexco #4266. hozzászólásáraörülj neki ha csak a főfékhenger a kuka
Válasz Saf #4265. hozzászólásáraMa volt a szervizes,feltöltötte olajjal,légtelenitett volna,de semmit se tudott,totál kuka lett a főfékhengerek.meg van rendelve,majd csere,és utána tud tovább lépni.
Válasz fexco #4252. hozzászólásáramert most megy a traki
Válasz fexco #4259. hozzászólásáraKerékmunkahenger gumigyűrű dagadt be, menet közbe be-befogott. Kb.15éve megjártam én is vele.
Válasz fexco #4262. hozzászólásáraHát ha literszám öntöd bele akkor igen, de hát csak tán nem. :) Gumi alkatrészeket tudja megenni, de a váltóban már elég jól felhígul.
Válasz MrPoke #4258. hozzászólásáraez lehet hülye kérdés lesz:és a váltóba nemtesz kárt ez a dot4?
Válasz MrPoke #4260. hozzászólásáraköszi!majd elválik,hogy mi lesz.rendesen basz az ideg.
Válasz fexco #4259. hozzászólásáraDe idővel megeszi azt is.
Válasz MrPoke #4258. hozzászólására"a nem megfelelő olaj a főfék munkahenger karmantyúkat eszi meg."
a kerék munkahengereket nem?
Válasz mtz1221 #4256. hozzászólásáraATF,. Autómata váltó olaj.
És igen a váltóba folyik az olaj, de ahoz már jó sok üzemóra kell. A nem megfelelő olaj a főfék munkahenger karmatyúkat eszi meg.
Válasz mtz1221 #4256. hozzászólásáraVéletlenül sem való oda a multi g.csak akcela vagy ambra fékolaj.De ezt már elöttem elmondták.
Válasz MrPoke #4253. hozzászólásáraOlyan olaj kell bele mint ami a váltóban van. Vagy nem a váltóba folyik bele, ha rossz a gumi tömítés ??? Ha nem oda akkor nem szóltam.
Válasz fexco #4254. hozzászólásáraIgazából a munkahengerek gumigyűrűjét eszi meg, és elkezdenek folyni.
Nekem régi tipus van ott az olajtartály a fékmunkahengerek felett vannak és osztott tartályosak. És az egyik ha megtelik folyik át a másikba.
Válasz MrPoke #4253. hozzászólására2,5hónap?
Válasz fexco #4252. hozzászólásáraBármi ATF olaj mehet bele.... Az összes hasonló fékbe az kell.
Ha DOT4 et tettél bele cseréld le mert megmarja a gumi tömítéseket. De azért nem azonnal vágja tönkre kell neki pár hónap.
Válasz Saf #4247. hozzászólásáraaz is furcsa,hogy tavaly miért kellett bele olaj--kijelezte,hogy kevés.a pedálon -féken semmi változás nemvolt.![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
feltöltöttem ezzel a fossal.minden oké,eltünt a hibajelzés.most a napokba meg ez van.
Válasz fexco #4250. hozzászólásáraNem értek ezért nem akarok hülyeséget mondani inkább kérdezz meg egy szerelőt.
Válasz .grün #4249. hozzászólásáraamikor beleöntöttem,utána rájöttem....![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
de akkor miért nem hiányzott semmi a tartályból?
ha esetleg R Sándor-elmélete igaz,akkor akár még szerencsém is lehet?
Válasz fexco #4241. hozzászólásáraa dot 4 nagy hiba volt. LHM mineral BRAKE fluid kell bele
Válasz fexco #4241. hozzászólásáraNÉZD MEG HOGY TUD E SZELLŐZNI A FÉKFOLYADEK TARTÁLY TETELYE , ÉN EGY MOTORRAL JÁRTAM ÚGY HOGY A PICI FURAT EL VOLT DUGULVA, UGYAN EZ VOLT A JELENSÉG CSAK KUPLUNGNÁL. KERESS RAJTA SZELLŐZŐ RÉST TISZTÍTSD KI.
Válasz fexco #4241. hozzászólásáramost nézem van olaj a tartályba akkor passzolom
Válasz fexco #4241. hozzászólásáracsak az ambra gyári fékfolyadékot szabad beletölteni. Ne kérdezd miért ez van, A hátsó lehajtások gumigyűrűit megette a dot 4 es fékolaj. Lehajtások le gumigyűrű ki és oké lesz
Válasz fexco #4241. hozzászólásáraSzerintem az elejét úgy fékezi hogy zárja a hajtást és a váltón keresztül de lehet hogy hatalmas hülyeséget mondok
Válasz fexco #4241. hozzászólásáraBár nem New,Holland, hanem John Deere, de ott talán úgy hat az első kerekekre fékezéskor, hogy bekapcsolja az első hajtást, ha jól tudom.
Szerintem az első kerekeket az is valahogyan a hajtáslánzon keresztül tudja fékezni.
Válasz Gergő, #4242. hozzászólásárat6.155 (2016)![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz fexco #4241. hozzászólásáraHello.
6-os ? 7-es ? 8-as? Milyen nyuszi?
üdv mindenkinek! jelenség:a fékfolyadék tartályba kevés a szint. rátöltök.2hónap mulva beesik a pedál,az olajszint a tartályba megfelelő.
a fékpedált ha maxra benyomom erősen,akkor fog a 4 kerék.
dot4 et öntöttem bele.
ez hogy van?
mire számitsak?
az első kereket hogy fékezi?
Válasz Sk Laci #4239. hozzászólásáraIgen rajta vagyok csak ne kelljen keté venni![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
Válasz Sunel #4237. hozzászólásáraHa nagyobbat koppan, akkor minél elébb hívjad a szervizest.
Minél elébb megcsináltatni ha kell, mert nemsokára indul a szezon.
Sziasztok. Esetleg valakinek lenne e T5.100 traktorra homlokrakodó konzolja. Bármilyen típus érdekelne. Köszönöm
Válasz Sk Laci #4235. hozzászólásáraNekem 8800 óra van benne csak azért kérdeztem nem e lehet valami komolyabb baj, mivelhogy koppan terhelésnél. Már szóltam egy szervizesnek nagyon fúrja az oldalam
Válasz Sunel #4234. hozzászólásáraNalunk hidroakkumulator csere oldotta meg ezt a problemat (T7060).
De magneskapcsolo is lehet a ludas.
Szerintem hivd ki a szervizt, jobban jarsz.
Válasz Sunel #4234. hozzászólásáraAz normális, hogy ugrik, hiszen terhelés alatti váltóról van szó. Nagyobb ugrások a 6-7 és a 12-13 fokozat között érezhető. De ha van 19. sebességed, akkor visszaváltásnál 19 - 18ba érezni ha átkapcsolsz. Ha nagyon zavarna, próbáld meg átkalibrálni a sebváltót. Én 600 óránként szoktam kalibráltatni az ismerős szervizessel /már nem dolgozik a NH cégnek, de segít mint ismerősnek, ha valami/.
De az enyémen nem egészen 2900 óra van. Ha a tieden több óra lenne, az lehet attól is durvább a váltás, ugyan úgy szenzor is csinálhatja, meg hidroakumlátor is.
Mindig legjobb, ha a NH, Case vagy Steyer szervizelésben otthon levő szerelővel nézeted meg.
Válasz Sk Laci #4228. hozzászólásáraMeg kérdezni szeretném a power commandos váltónál terhelés alatt ha váltok picit ugrik meg úgy mindha csatanna nem olyan mint amikor terhelés nélkül váltogatok akkor nagyon simán megy.!
Válasz Sk Laci #4228. hozzászólásáraKöszi a választ ,nem tudtam bejelentkezni a fórumra ! Már ki jött a szerviz csak egy érzékelő volt rossz!
Válasz szilardsanta #4230. hozzászólásáraSzia! Nekem van a 7000 szériához gépkönyvem ott le van írva! Ha küldesz egy email címet átküldöm!
Válasz szilardsanta #4230. hozzászólásáraa pontos lépéseket nemtudom pontosan,plusz még a te géped ugye egyel régebbi széria is.
Válasz fexco #4222. hozzászólásáraHelló, tudnál segíteni, van egy NH t6050 deltam és szeretném kalibrálni a valtojat
Válasz gergő07 #2106. hozzászólásáraHeló, van egy NH 6050 deltam, tudnál segíteni a váltó kalibrálásába ?
Válasz Sunel #4227. hozzászólásáraAz neked a fogaskereket-sebváltót jelzi. De hibakódot is kellene írnia. HA nem a sebváltónál levő képernyőn, akkor a müszerfalén kéne, hogy írja. Sajnos ott csak néhány másodpercre jelenik meg, azt kellene elolvasnod. DE ha kinyitod az "agyát" a programban, meg lehet nézni. Nekem ha valami kiugrott a szervizes embert hívtam, egyből mondták mi a hiba, vagy mehetek e nyugodtan tovább.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.7040-es powerschiftes váltósnál a napocska váltós hibakód jelenik meg az mit jelent , valami komoly probléma vagy csak szűrő esetleg?![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
Válasz Gergő, #4223. hozzászólásáraFűlke jobb első sarka alatt is vannak biztosítékok.
Válasz MrPoke #4224. hozzászólásáraEnnek szerintem a fülkébe vam bent de nem tudom mivel van közösen biztosítva