Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Bolesz1212 #2923. hozzászólásáraSzerintem oda azért több kell, mint váltópanel csere. A 17. sebesség a TLT erőleadó tengelyén keresztül jut el a sebességszekrény váltórendszerének lekapcsolásával. Oda azért kell egy pár fogaskerék, meg kitudja mi még.
Nekem a 7040-es van 19-es váltóval, de amikor rákapcsolom a 19. sebességfokozatra a motoron lehet érezni, ahogyan kihagyja a sebváltó hajtását, rendesen "fellélegez".
Szevasztok! Azt hallottam hogy a new holland 16/16-os válltói mind 17/16-osak csak pár dolgot ki lell cserélni, váltópanelt stb.. pontosan mem tudom és engedi a 17 -et. Ez igaz lehet?
Tudna nekem valaki segíteni van egy new holland lm 430 rakodom csinált olyat hogy néha nem ment sem előre sem hátra cseréltünk benne reléket azóta egyáltalán nem megy??
Üdvözlök mindenkit a fórumon!Szeretnék megkérdezni egy dolgot,hátha valaki tud segíteni.FORD-NEW HOLLAND 6640 traktoron nem megy az irányjelző és az elakadás jelző sem.A relét nem találom a biztosíték táblában sem a kormány mellet.Valaki tudna segíteni ebben?Köszönöm!
Válasz zsoltrs #2901. hozzászólásáraMi monosem ng+t húzúnk vele. tele műtrágyával és vetőmaggal is emeli alapjáraton. illete amazone d9/40 van hozzá azt is viszi mint a rongyot!
Válasz dr.T #2907. hozzászólásárami biztosan tudok:három kategoriát megnéztem a 3 traktoron:nh:T4-T5-T6,ih:farmallA,farmallU,maxxum,steyr:kompakt-multi-profi.ezek teljesen megegyeznek mindenben,ami eltér:dizájn-és a szin.meg persze mind a hármat más forgalmazza...
Válasz dr.T #2907. hozzászólásáraCase az már több is volt neki az van neki régóta... de 2 éve vett még egy derékcsuklósat na az lett NH neki ami nem jött be.. hogy miért nem tudom. Nálam volt a JD értékesítő ő mondta a case az jó neki azt nem akarja cserélni csak a nh-t mert több műszaki gondja is volt vele. Csak az valszínű drága le és akkor inkább vesz még1 case-t...
Válasz borda77 (Joe) #2905. hozzászólásáraEn ugy tudom a case csinallja az nh kicsi valtozas van csak bennuk ,ha a kozelebe se megy az nh nak akkor miert nem vesz case-t miert akar jd lehet az sem vallt be nekik,amugy enis kivancsi lennek milyenek mert a loerejukhez kepest nincsenek dragaert,valami infot meg nemtudsz roluk milyen bajok voltak.
Válasz kiro71 #2904. hozzászólásáraDE az biztos a derékcsuklósnak nincsen párja!!! Ha nem lenne ilyen a környékünk hogy simával is alig lehet közlekedni az tuti én is csuklósat vennék...
Ahol anno a T150 simán kijött vagy meg sem rezzent a mostaniak mint a szar úgy ottragadnak...
Volt egy helyi cég akinek a 3 tengelyes megsüllyedt kukival. NEm fullra elé állt a 8260R és a 8370R meg sem mozdították csak ugráltak... aztán leengedték a felét a kukinak akkor tudták kihúzni... szerintem ezt 2 rába kihúzta volna...
Válasz kiro71 #2904. hozzászólásáraItt egy helyi Angolnak van Case csuklósba és egy NH is azt mondta a nh meg sem közelíti és most akarja kicserélni jd-ra ha az túl drága lesz lesz megint case...
Válasz szanberg #2903. hozzászólásáraHali ezeken a verziókon vagyunk mink is csak a VERSATILE -t egy vagyonért akarják adni 76 miller a 400-as annyit nem ér, lenne ez meg egy 6 -os tiger csak nem ismerem...
Válasz kiro71 #2902. hozzászólásáraHelyetekben egy 500lovas Versatile-t vennék meg egy 12soros sávművelőt, azthiszem a vetőgépetek az ilyen ha jól rémlik.
Nagyon kevesen vagytok, így meg aratás után egy sorral meghúznátok a sávokat tavasszal meg vetnétek bele a napraforgót szépen, semmi baxakodás kínlódás variálás...
Gabonánál meg egy komoly direktvető gépet, ami tényleg az nemcsak rámondják és tényleg direktbe húzni vagy valami kevés előművelettel egy kombinált géppel elébe menni oszt jónapot.
Ha jól rémlik 8méteres rapidotok van? Vennétek még egy topdownt, húzná a nagyvas utána meg a vetőgép menne. kuuva egyszerűen nagyon szépen menne a meló.
Egy picit pontosítanék.
Akkor még Ikr volt,nem Agrotec.
A Tg motorjaiba a kipufogó szelepek szakadtak bele. A T8000 nél ilyen probléma nem volt.Tg Mx hiba a főtengely szimmering folyás is. Ez típushiba. Egyébként szerintem jó gépek. Ár érték arányban kiváló, nyugodtan megvehető ha jó állapotú.
Válasz Kenő2 #2893. hozzászólásáraMinket is megettetek vele az agrotec hogy még ez olyan hogy megbízható széria nosza vettük is kettőt mert hirtelen kellet jól be is szoptuk.Amúgy érdekes dologra figyeltem fel az egyik gép hazai a másik belgiumból lett a hozva az ittenivel ezer gond volt az elektromos dolgaival mindene ISKRA gyártmányú volt be is szart mindig a kinti BOSCH tized annyi gond volt vele.
Válasz Kenő2 #2889. hozzászólásáraNos amit tapasztaltam röviden,rugózott híd perselyei,csapok egy nagy nulla olyan mint a papír akárhogy zsíroztuk szétkopott,a motor sosem volt eredeti cummins csak egy kínai utánzat,állandó turbó,leömlő problémák voltak,nagynyomású pumpa 2-szer beadta a kulcsot, injektorok a motorból ömlik az olaj 2-szer kellet kivenni a főtengelyszimering végett mindez 3500-óránál,elektromos probléma kábel kötegek kidörzsölődnek,generátor 5-ször javítva amúgy erő van benne a fogyasztása sem vészes viszont a földön kirázza az agyát az embernek
Válasz Kenő2 #2886. hozzászólásáraItt egyik ismerősömnek van egy TG285 és egy 8040 a tg 285-be 2 motorcsere volt a 8040-be egy sem 6500üo van benne... azt mondta hogy szerencséjük volt vele mert a moci gyári hibás a legtöbbe.. passz ő mondta de amúgy szereti erős nehéz gép 7-es lemkennel mennek vele agyagba
Válasz soldier11 #2879. hozzászólásáraAlatta meg hírdetik a TM 165-t 2002, 9500 óra közel 8 milla, és ezen még nincs fronthidro, rugózott híd, most akkor vagy ez a drága és amaz olcsó, vagy fordítva a lecke fel van adva.
Válasz erni #2881. hozzászólásáraFrontsúly, Ikerkerék, első abroncs csere, ez + 1.5-2 milla, ez így már nem is olcsó, de valamit eltitkolhatnak, tehát jó ha van még ott néhány milla tartalékba, és ez így már húzós.
Válasz főgépész #2880. hozzászólásáraAnnyira azért nem hulladék.
Olajfolyások vannak, 7-8000 óránál a hidrolika csövek elöregszik vagy kidörzsölődik. Ha kivannak cserélgetve, nincs vele gond. Meg elektromos hibák ez is a kor miatt.
Ha odafigyelsz rá, és magad hajtod, 100 ha-ra szerintem jó lehet.
Nem árt ha van a közeledbe egy jó agroteces szakember.
Válasz p@pesz06 #2876. hozzászólásáraEbben az esetben igen a mágnes környékén kell nézelődni. Volt olyan eset, hogy a mágnest rögzítő műanyag anya leveszett, lejebb csúcsott a magnes es hol jó volt hol nem.
Válasz feri6 #2875. hozzászólásáraelektromos , baloldalon a kormányon van az irányváltója...bár attól lehet hogy valami mágnes szelep vagy jeladó lesz a baj addig meg a totozás....
Válasz p@pesz06 #2874. hozzászólásáraAmennyiben az atipus amelyiknek jobb oldalon van az iranyváltója, a fülke alatt ahol bemegy a kar rudazata a váltóba, ott van 3 kapcsolo az üres érzékelő és az előre hátra irány jeladó, elképzelhető, hogy nem jel9li ki az irányt, direktre zárással kiszürhető, padlólemezt kell felbontani.
4424 hozzászólás
Válasz Bolesz1212 #2923. hozzászólásáraSzerintem oda azért több kell, mint váltópanel csere. A 17. sebesség a TLT erőleadó tengelyén keresztül jut el a sebességszekrény váltórendszerének lekapcsolásával. Oda azért kell egy pár fogaskerék, meg kitudja mi még.
Nekem a 7040-es van 19-es váltóval, de amikor rákapcsolom a 19. sebességfokozatra a motoron lehet érezni, ahogyan kihagyja a sebváltó hajtását, rendesen "fellélegez".
Szevasztok! Azt hallottam hogy a new holland 16/16-os válltói mind 17/16-osak csak pár dolgot ki lell cserélni, váltópanelt stb.. pontosan mem tudom és engedi a 17 -et. Ez igaz lehet?
Válasz feri6 #2921. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Válasz laci92627 #2920. hozzászólásáraHa megszünik a hiba törlődik a kód, ameg fenn áll addig nem.
Valaki esetleg tudna segíteni hibakód törlésben?
Tudna nekem valaki segíteni van egy new holland lm 430 rakodom csinált olyat hogy néha nem ment sem előre sem hátra cseréltünk benne reléket azóta egyáltalán nem megy??
TM TS digit műszerfalasból hogyan lehet hibakódot törölni? Lehet egyeltalán házilag vagy kell hozzá valami műszer??
Üdv. New Holland kék színkódot tudna esetleg valaki mondani? Köszi szépen előre is.
Válasz Cowboy #2913. hozzászólásáraÜdv. Cowboy.! Látom neked van TM 165-öd, Írnál róla tapasztalatokat véleményt? Milyen, mekkora gépekkel lehet terhelni? Nagyjavítások? Ilyeneket nézegetek most, 8-12000 órával. Válaszod előre is kössz...![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz Cowboy #2913. hozzászólásáraAkkor megnyugodtam, nem kell pótsúllyozás.
Üdvözlök mindenkit a fórumon!Szeretnék megkérdezni egy dolgot,hátha valaki tud segíteni.FORD-NEW HOLLAND 6640 traktoron nem megy az irányjelző és az elakadás jelző sem.A relét nem találom a biztosíték táblában sem a kormány mellet.Valaki tudna segíteni ebben?Köszönöm!
Válasz zsoltrs #2901. hozzászólásáraMi monosem ng+t húzúnk vele. tele műtrágyával és vetőmaggal is emeli alapjáraton. illete amazone d9/40 van hozzá azt is viszi mint a rongyot!
Válasz fexco #2911. hozzászólásáraA még gyengébbek kedvéért:
FIAT POWERTRAIN lesz az.
UI.:azért azt zárójelbe,vagy a" gyengébbek kedvéért":FPT=FIAT POWER TECH![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz fexco #2909. hozzászólásárami=amit
Válasz dr.T #2907. hozzászólásárami biztosan tudok:három kategoriát megnéztem a 3 traktoron:nh:T4-T5-T6,ih:farmallA,farmallU,maxxum,steyr:kompakt-multi-profi.ezek teljesen megegyeznek mindenben,ami eltér:dizájn-és a szin.meg persze mind a hármat más forgalmazza...![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz dr.T #2907. hozzászólásáraCase az már több is volt neki az van neki régóta... de 2 éve vett még egy derékcsuklósat na az lett NH neki ami nem jött be.. hogy miért nem tudom. Nálam volt a JD értékesítő ő mondta a case az jó neki azt nem akarja cserélni csak a nh-t mert több műszaki gondja is volt vele. Csak az valszínű drága le és akkor inkább vesz még1 case-t...
Válasz borda77 (Joe) #2905. hozzászólásáraEn ugy tudom a case csinallja az nh kicsi valtozas van csak bennuk ,ha a kozelebe se megy az nh nak akkor miert nem vesz case-t miert akar jd lehet az sem vallt be nekik,amugy enis kivancsi lennek milyenek mert a loerejukhez kepest nincsenek dragaert,valami infot meg nemtudsz roluk milyen bajok voltak.
Válasz kiro71 #2904. hozzászólásáraDE az biztos a derékcsuklósnak nincsen párja!!! Ha nem lenne ilyen a környékünk hogy simával is alig lehet közlekedni az tuti én is csuklósat vennék...
Ahol anno a T150 simán kijött vagy meg sem rezzent a mostaniak mint a szar úgy ottragadnak...
Volt egy helyi cég akinek a 3 tengelyes megsüllyedt kukival. NEm fullra elé állt a 8260R és a 8370R meg sem mozdították csak ugráltak... aztán leengedték a felét a kukinak akkor tudták kihúzni... szerintem ezt 2 rába kihúzta volna...
Válasz kiro71 #2904. hozzászólásáraItt egy helyi Angolnak van Case csuklósba és egy NH is azt mondta a nh meg sem közelíti és most akarja kicserélni jd-ra ha az túl drága lesz lesz megint case...
Válasz szanberg #2903. hozzászólásáraHali ezeken a verziókon vagyunk mink is csak a VERSATILE -t egy vagyonért akarják adni 76 miller a 400-as annyit nem ér, lenne ez meg egy 6 -os tiger csak nem ismerem...
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170218174606_traktoren_new_holland_t_9.jpg)
Válasz kiro71 #2902. hozzászólásáraHelyetekben egy 500lovas Versatile-t vennék meg egy 12soros sávművelőt, azthiszem a vetőgépetek az ilyen ha jól rémlik.
Nagyon kevesen vagytok, így meg aratás után egy sorral meghúznátok a sávokat tavasszal meg vetnétek bele a napraforgót szépen, semmi baxakodás kínlódás variálás...
Gabonánál meg egy komoly direktvető gépet, ami tényleg az nemcsak rámondják és tényleg direktbe húzni vagy valami kevés előművelettel egy kombinált géppel elébe menni oszt jónapot.
Ha jól rémlik 8méteres rapidotok van? Vennétek még egy topdownt, húzná a nagyvas utána meg a vetőgép menne. kuuva egyszerűen nagyon szépen menne a meló.
szerintem!
Jó napot mindenkinek T9.560 -ról van valakinek infó jó, rossz minden jöhet..
Van itt valaki, aki T5.95-össel vet?
Érdekelne, hogy milyen vetőgépet tud elhúzni.
Köszi
Válasz Kenő2 #2896. hozzászólására5600 az óra senkinek nem ajánlom aztán én befejeztem mert látom vannak itt okosabbak is helló...
Válasz NH Betyár #2897. hozzászólásáraEZ T 8040 volt nem tg......
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
Válasz NH Betyár #2897. hozzászólásáraKösszi!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Egy picit pontosítanék.
Akkor még Ikr volt,nem Agrotec.
A Tg motorjaiba a kipufogó szelepek szakadtak bele. A T8000 nél ilyen probléma nem volt.Tg Mx hiba a főtengely szimmering folyás is. Ez típushiba. Egyébként szerintem jó gépek. Ár érték arányban kiváló, nyugodtan megvehető ha jó állapotú.
Válasz kiro71 #2894. hozzászólásáraMennyi üzemóra van bennük amúgy?
Válasz kiro71 #2894. hozzászólásáraAz fasza!![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
Válasz Kenő2 #2893. hozzászólásáraMinket is megettetek vele az agrotec hogy még ez olyan hogy megbízható széria nosza vettük is kettőt mert hirtelen kellet jól be is szoptuk.Amúgy érdekes dologra figyeltem fel az egyik gép hazai a másik belgiumból lett a hozva az ittenivel ezer gond volt az elektromos dolgaival mindene ISKRA gyártmányú volt be is szart mindig a kinti BOSCH tized annyi gond volt vele.![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
Válasz kiro71 #2891. hozzászólásáraDe ha van kettő is!annyira csak nem rossz? Nem? Amúgy van aki nagyon dicséri és van aki porig alázza
Válasz kiro71 #2891. hozzászólásáraEddig nem igazán jó amit irtál
Válasz Kenő2 #2889. hozzászólásáraNos amit tapasztaltam röviden,rugózott híd perselyei,csapok egy nagy nulla olyan mint a papír akárhogy zsíroztuk szétkopott,a motor sosem volt eredeti cummins csak egy kínai utánzat,állandó turbó,leömlő problémák voltak,nagynyomású pumpa 2-szer beadta a kulcsot, injektorok a motorból ömlik az olaj 2-szer kellet kivenni a főtengelyszimering végett mindez 3500-óránál,elektromos probléma kábel kötegek kidörzsölődnek,generátor 5-ször javítva amúgy erő van benne a fogyasztása sem vészes viszont a földön kirázza az agyát az embernek
Győr környékén tudtok jó szakit ,aki ért a 8560 NH-hoz?
Igazából mindenre kiváncsi vagyok! Ezt néztem! Szerintetek?http://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=218304&kref=25857400
Válasz Kenő2 #2886. hozzászólásáraItt egyik ismerősömnek van egy TG285 és egy 8040 a tg 285-be 2 motorcsere volt a 8040-be egy sem 6500üo van benne... azt mondta hogy szerencséjük volt vele mert a moci gyári hibás a legtöbbe.. passz ő mondta de amúgy szereti erős nehéz gép 7-es lemkennel mennek vele agyagba
Válasz Kenő2 #2886. hozzászólásáraHelló nálunk van 2-is mire vagy kiváncsi?![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170116204521_2016_12_25_129.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170116204521_2016_12_25_129.jpg)
Sziasztok! Nh t8040-es ről véleménye vagy tapasztalata van valakinek?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #2884. hozzászólásáraHát igen! Ezt részben ráfoghatjuk hogy nem annyira jó a hírneve a tm190 nek.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz soldier11 #2879. hozzászólásáraAlatta meg hírdetik a TM 165-t 2002, 9500 óra közel 8 milla, és ezen még nincs fronthidro, rugózott híd, most akkor vagy ez a drága és amaz olcsó, vagy fordítva![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
a lecke fel van adva.
Válasz erni #2881. hozzászólásáraFrontsúly, Ikerkerék, első abroncs csere, ez + 1.5-2 milla, ez így már nem is olcsó, de valamit eltitkolhatnak, tehát jó ha van még ott néhány milla tartalékba, és ez így már húzós
.
Válasz erni #2881. hozzászólásáraKb annyi hektárra akarom akkor szervizeseket kell infózni először.
Válasz főgépész #2880. hozzászólásáraAnnyira azért nem hulladék.
Olajfolyások vannak, 7-8000 óránál a hidrolika csövek elöregszik vagy kidörzsölődik. Ha kivannak cserélgetve, nincs vele gond. Meg elektromos hibák ez is a kor miatt.
Ha odafigyelsz rá, és magad hajtod, 100 ha-ra szerintem jó lehet.
Nem árt ha van a közeledbe egy jó agroteces szakember.
hulladék nehogy vegyél
sok baj van velük inkább vegyél 7000 vagy 8000 John deeret
Üdv!
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Erről a TM175-ről tudtok valami infót, mert gyanúsan olcsó?!
Úgy általánosságban mik a tapasztalatok?
Köszi!
Válasz p@pesz06 #2876. hozzászólásáraHa szakadás lenne akkor lenne hibakód is. Relé környékét is lehet nézegetni.
Válasz p@pesz06 #2876. hozzászólásáraEbben az esetben igen a mágnes környékén kell nézelődni. Volt olyan eset, hogy a mágnest rögzítő műanyag anya leveszett, lejebb csúcsott a magnes es hol jó volt hol nem.
Válasz feri6 #2875. hozzászólásáraelektromos , baloldalon a kormányon van az irányváltója...bár attól lehet hogy valami mágnes szelep vagy jeladó lesz a baj addig meg a totozás....
Válasz p@pesz06 #2874. hozzászólásáraAmennyiben az atipus amelyiknek jobb oldalon van az iranyváltója, a fülke alatt ahol bemegy a kar rudazata a váltóba, ott van 3 kapcsolo az üres érzékelő és az előre hátra irány jeladó, elképzelhető, hogy nem jel9li ki az irányt, direktre zárással kiszürhető, padlólemezt kell felbontani.