Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraCsak laptoppal mondjuk annyi jó benne hogy ezeknél nem fordul át az óra szval ha nemütik át akkor legalább tudja az ember hogy mennyi az annyi nem úgy mint jd-nél hogy újra kezödik!
Hát főfékmunkahenger szét tud repedni,az kicsit húzós téma de meg lehet csinálni hogy többet ne forduljon elő!A rugózót első hidasnál egy csapágy az tönkre szokott menni, de ezt csak halottam mert a mién fixhidas,de akinek volt ilyen problémája a pumánál az meg oldotta!Milyennel szemezel?ha akartok venni gyertek nézzétek meg a miénket hogy mi hogy!
A T5.95-ös emelési kapacitására voltam kíváncsi, ezért fellapoztam a könyvét.
A felemelhető súlynál volt egy szám, hogy valamitől 61cm-es távolságra tud emelni mondjuk 2500kg-ot.
Hol van ez a súlypont? Mitől 61 centi?
Onnantól ahová a golyók mennek vagy ott ahol a munkahenger emelőrésze egy csap segítségével csatlakozik az alsó két karhoz (amibe a golyók mennek)?
Ill. volt még olyan h segédmunkahengerrel (3000kg) még többet tudna emelni.
Ez akkor azt jelenti, hogy ha én emelek s. munkahenger nélkül 3000 kilót, akkor a traktor 1. kerekei nem fognak elemelkedni, de mivel kevés az erő az eszköz a földön marad?
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraki lehet,mindent olvasni a leptoppal,de ha már előtted csatlakoztak,akkor olyan mindeggyy!egy csomo hibát-kódot ki lehet törölni,de egyértelműen vigyél magaddal egy szervizest,aki elektrotecnikus inkább.
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraArra, hogy mindene müködjön. Legjobb lenne, ha vásárláskor vinnél magaddal NH, vagy Case szervizszerelőt, és a laptopjával átnézi a traktort. De ha más nincsen, akkor legaláb olyat aki ilyen traktorral jár jó ideje, de a belsejébe nem fog belelátni.
T7000-res traktornál mire kell figyelni vásárláskor? Mik a gyengéi ?Üzemórát valahogy ki lehet belőle olvasni mondjuk laptoppal ha rá lehet csatlakozni?
sziasztok!
segítségre lenne szükésgem new holland tl100a traktor váltójából folyik az olaj felülről ahol a belső munkahenger vége van, ott van egy fedél valamyilen szelepek vannak benne 2db imbusz csavar fogja le. a szervizes azt mondta, hogy ez típushiba nem lehet vele semmit kezdeni de hátha mégis van valami megoldás:)
Válaszokat elö re is köszi
Lenne egy kérdésem a TM 190-esel kapcsolatba.Most lett felújítva a váltó kuplungok és most azt csinálja hogy 7 ésa 12 sebességnél rángat ha felengedem a kuplungot,kicseréltem az A és a M mágnesszelepet (azt mondták az a rossz)de semmi változás.Ha esetleg valaki tapasztalt ilyen problémát és megtalálta a hibát annak nagyon megköszönném ha megosztaná a hiba okát.
SEGÍTSETEK!!!!!!
Van egy mccormic mxt175 traktorom, amit nem rég vásároltunk, 4600ü/h,, teljes olaj csere,szűrők cseréje után, felakasztottuk a 16245 zetor munkagépeit, és azt tapasztaltuk, hogy híre-hamva nincs a 175le-nek, a zetoral
kétszer annyit lehetett megcsinálni, mint a csúcstechnikával, be lett mérve és 105le ad le
2003 gép, 6 hengeres pörkinsz motor hajtaná, de mégse sikerül,, semmi nem utal, különös bajra, pöccre indul, egy csepp füst se jön ki rajta, fúl száraz minden,, de nincs eég erő benne,,NEM szeretnék fölöslegesen sokat költeni rá,, csak azt ami muszáj.. MÁR hallottam, hogy más is küszködött ilyen problémával, de a milyenknek nem az a baja..
imélcimem veszelovszkia@invitel.hu
Tisztelt New Hollandos kollegák!
Az AC pumpában lévő szűrő eldugolása volt a nyertes megoldás.Ezutón is köszönöm a segítségeteket!Sziasztok éljenek a nyuszik!!!
Válasz Sk Laci #2848. hozzászólásáraEnnél jóval egyszerűbb . Úgy csinálom hogy ne maradjon benne sok nafta műszak végére . Azt aláfeküdve le tudom kannába engedni . A leeresztő csapról leveszem a szívó csövet és kitekerem a tankból a csapot azon van a kis szűrő kb mint egy simson tankjában ami van . Ezt eltakarítom és mehet vissza .
Válasz Hús Futár #2845. hozzászólásáraAkkor biztosan nem úgy van mint a T szérián. Kitankolni a naftát, levenni a bal hátsó kereket, levenni a bal tartájt, és csak utána férsz hozzá a szívócsőhöz, mivel a vezetőfülkétől nem lehet kiemelni. Jobnak láttam kidobni a szürőt, minthogy ezt mindet végigbohóckodni évente, vagy ahogyan szükség lenne rá az üzemanyag tisztasága szerint. Úgy is van még 3 szürő az üzemanyag adagolóig.
Válasz kollar765 #2843. hozzászólásáraA búvárcsövet érdemes megnézni a tövénél.
El szokott repedni a műanyag és levegőt szív a gázolajjal együtt.
Meg lehet ragasztani.
Válasz kollar765 #2843. hozzászólásáraSzívócső végén kellene szitának lenni, az volt nálam behordva.
Nekem T7040 van, a tiéd öregebb model. Lehet ottan más is, de ezt jobban az tudná megmondania, akinek az M-es modelcsaládból van traktora és volt már neki hasonló problémája.
Tisztelt New Hollandosok segítséget kérnék!!! Üzemanyag Ac pumpa elektromos mennyi üzemanyagot kell szállítson egy perc alatt?Ugyanis az én gépem kevés üzemanyagot kap terhelés alatt!
Válasz laci92627 #2839. hozzászólásáraNagyon szívesen! Sajnos idősebb gépeknél erre fel kell készülni, hullik szét az összes szigetelés olyan helyeken is, ahol nem is gondolná az ember, aztán napokba telik mire megtalálja mi a hiba. Vánszorogtam már én be alapjáraton 20 km-ről, mert az adagolóhoz menő vezetékek valami lehetetlen helyen összeértek, mert lemállott róla a szigetelés. Két nap volt mire megtaláltuk ketten a szervizessel
Válasz otis #2838. hozzászólásáraSzálszakadás nincs A és B között meg van az 5 volt.Tovább bontottam a három vezetéket és kb 20cm-re a csatlakozótól a vezetékek burkolata meg volt repedve mind a 3 nem értek össze,de szerintem ott át húzott.Szétválasztottam őket leszigeteltem és jó lett tökéletesen működik munka közben is.Gondolom a gomba magától nem javulhatott meg az vagy jó vagy nem.
Otis nagyon szépen köszönöm a segítséget nagyon sokat segítettél!!
Ha így néz ki a műszerfalad hátulja, akkor a c081-es csatinál kellene kutakodnod, méghozzá úgy, hogy a B pont és a c081-es 2-es pontja között, illetve a C pont és a c081-es 1-es pontja között mérsz folytonosságot. Mivel az A pontodat testelve megvolt az 5 volt, így az a szál valószínű jó. Ha nem találsz semmit, akkor lehet hogy a műszefalad halt meg.
Válasz otis #2834. hozzászólásáraIgen ilyen csatlakozó van rajta.Összekötöttem a B és C pontokat ráadtam a gyújtást és nem ugrott fel a maximumra,hanem semmit nem mutatott a kijelző pont úgy mint mikor le van húzva a csoki.Ezután a műszert testre raktam gyújtást ráadtam csak az A-n jön ki áram kb 5 volt.
Ha igen, akkor a B és a C pontokat kösd össze, gyújtást ráadod és ha a műszerfalon az olajnyomás maximumot mutat, akkor mérj feszültséget a B és az A pontok között. Ha 5 volt alatt mérsz akkor a vezetéknél kell kereskedni, ha megvan az 5 volt, akkor gomba lesz.
Válasz otis #2832. hozzászólásáraReggel megpróbálom,bár nem hinném hogy ott lenne a bibi kontantsprayel már fújtam,előtte a vezetékek össze voltak érve a csatlakozó tövénél de azt már helyreraktam.
Hogyan lehet a motorolaj nyomáskapcsolót tesztelni? vagy a rádugható csokiból(3 lábas) valamit kimérni? nem tudom eldönteni hogy a kapcsoló vagy a vezeték zárlatos esetleg valahol.Egyszer csak egy vonal volt és stop felirat,leállítottam,ujraindítottam és jó volt eljátszottam 3 szor,reggel indítom most meg alapjáraton ki van akadva maxon,olajnyomás rendben,visszajelző indítás után kialszik.
Válasz nht8040 #2822. hozzászólásáraTtalán a prog gombot kell nyomvatartani, miközben beindítod. belépsz a setup menube, majd TRANS ---> CAL
mindent ki fog írni mit csinálj
fontos: 60c váltóolaj, 1200 motorfordulat.
Válasz PéZé #2823. hozzászólásáraErőérzékenység szabályzó feszültsége alacsony.
vagy kábel szakadás, testelés, vagy kiment a potenciométer (amit tekergetsz a fülkében).
HH menüben tudod megnézni, kérj meg egy szervizest hogyan tudsz belépni /a diagnosztikai csatlakozón kell áthidalni két érintkezőt majd gyújtást ráadni és akkor belép a HH menübe, az újabb new holland tipusoknál/. H9 munü 31 csatorna. Teljesen jobbra majd balra forgatod a szabályzót, a kijelzett értéknek pedig valahol 80 - 10 között kell lennie.
(Hátsó függesztőkar vezérlés)
Válasz balazs_90 #2824. hozzászólásárat5.95-öt tavaly augusztusba vettem. 1100 óra van benne. egy csavart se kellett még rajta meghúzni. Hi-Lo váltóval van. egy picit többet eszik azért mint egy mtz, de csendes, van benne normális klima,
elektronikus 3 pont erős hidraulika. elöte egy mtz 892.2 volt 2400 óránál első gumi nulla itt 1100 óránál első gumin nem látszik semmi kopás.
Sziasztok, 21 hibakódot dob fel a 8560-asom. Ez valami hidraulikával összefüggő hiba. A táblázat szerint:Draft Sensitivity Control Voltage Low (Short Or Open Circuit)= Draft érzékenység Vezérlő feszültség alacsony (rövidzárlat vagy szakadás). Hol keressem ezt a hibát? Melyik alkatrészt érintheti? Tudtok az érintett részről rajzot küldeni?
Válasz Vinkó75 #2814. hozzászólásáraKicsit mintha azt üzenné a videó, h minek fizessek ki egy embert, ha van olyan lehetőség h magától dolgozó traktor. Őszintén szólva nem szivesen küldenék ki az éjszakába magában egy 80 milliós gépkapcsolatot, remélve, hogy reggelre elvet vagy 100 hektárt. Tegyük fel a manók éjjel megtankolják vetőmaggal, de ha egy tömörítőkeréken kimegy a csapágy vagy egy csoroszjában, akkor az reggelre csonkig el fog kopni, és 100 sor kukorica hiányozni fog ki mert csak 1 cm mélyre tette. A meglévő automatizáltsági szint is nagy-nagy segítség, lényegében csak felügyeled a gépet, beállítasz dolgokat, de ha valami van, közbe tudsz lépni. Egy ilyen értékű gépnél már nem a gépkezelő munkabére lesz az ami miatt megéri ezt a technológiát választani. Legyen ez, csinálja magától, de akkor is legyen ott valaki. Vagy esetleg úgy mint volt is hogy egyik gépen ott a gazda, de félszemmel figyeli a robotot. Mondjuk tárcsázik egénsz nap egy darabban akkor elhiszem h tök hasznos. De ha van a falu körül 5 helyen, akkor hogy jut oda? Rendőrök gondolom nem néznék jó szemmel a faluban a trakit magától közlekedve. Elhiszem h vannak akik már most megvennék ezt a technológiát, de szerintem tulnyomó részben csak ilyen úri huncutságnak, különlegesen menő cuccnak, mint pl a bálnafas*bőrrel bevont ülésű luxusterepjárót.
Válasz GREVEN #2815. hozzászólásáraValószínűleg olyanoknak tervezték mint pl egy amerikai gazdának akinek a farmja körül van a x 1000hektár földje, ott a saját belső úthálózatot használná, valószínűleg nem is mehetnek ki közútra ez amolyan belsőhasználatos paripa.
Ma már ilyet nem tudok elképzelni, hogy elfelejt megállni...ect, elromlik a váltó kapcsoló - leállítja a motort, felakad a gáz - leállítja motort vagy a gázolaj szivattyút, elveszti a GPS jelet - szintén leáll.. ezekkel szerintem manapság már nincs gond,
Ami probléma lehet az a "kamera" rendszer ami körbe pásztáz és ennek a szoftvere ami felismer pl egy gyereket aki ép alszik a szalma renden, vagy leguggolva épp hangyákat számol..ect.
Válasz Vinkó75 #2816. hozzászólásáraHa az Agroparkal nem rugtuk volna össze a port már lehet lenne benne azóta, de egyenlőre besöpörtük a sarokba ezt a dolgot. Pláne hogy nem volt értelmes ember ott aki értett volna ehhez.
4417 hozzászólás
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraCsak laptoppal mondjuk annyi jó benne hogy ezeknél nem fordul át az óra szval ha nemütik át akkor legalább tudja az ember hogy mennyi az annyi nem úgy mint jd-nél hogy újra kezödik!
Hát főfékmunkahenger szét tud repedni,az kicsit húzós téma de meg lehet csinálni hogy többet ne forduljon elő!A rugózót első hidasnál egy csapágy az tönkre szokott menni, de ezt csak halottam mert a mién fixhidas,de akinek volt ilyen problémája a pumánál az meg oldotta!Milyennel szemezel?ha akartok venni gyertek nézzétek meg a miénket hogy mi hogy!
Hali.
A T5.95-ös emelési kapacitására voltam kíváncsi, ezért fellapoztam a könyvét.
A felemelhető súlynál volt egy szám, hogy valamitől 61cm-es távolságra tud emelni mondjuk 2500kg-ot.
Hol van ez a súlypont? Mitől 61 centi?
Onnantól ahová a golyók mennek vagy ott ahol a munkahenger emelőrésze egy csap segítségével csatlakozik az alsó két karhoz (amibe a golyók mennek)?
Ill. volt még olyan h segédmunkahengerrel (3000kg) még többet tudna emelni.
Ez akkor azt jelenti, hogy ha én emelek s. munkahenger nélkül 3000 kilót, akkor a traktor 1. kerekei nem fognak elemelkedni, de mivel kevés az erő az eszköz a földön marad?
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraki lehet,mindent olvasni a leptoppal,de ha már előtted csatlakoztak,akkor olyan mindeggyy!egy csomo hibát-kódot ki lehet törölni,de egyértelműen vigyél magaddal egy szervizest,aki elektrotecnikus inkább.
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraArra, hogy mindene müködjön. Legjobb lenne, ha vásárláskor vinnél magaddal NH, vagy Case szervizszerelőt, és a laptopjával átnézi a traktort. De ha más nincsen, akkor legaláb olyat aki ilyen traktorral jár jó ideje, de a belsejébe nem fog belelátni.
T7000-res traktornál mire kell figyelni vásárláskor? Mik a gyengéi ?Üzemórát valahogy ki lehet belőle olvasni mondjuk laptoppal ha rá lehet csatlakozni?
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 06:39:03
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 12:16:38
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 12:18:55
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 12:19:37
Válasz efge #2856. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget,kicserélem hátha jo lesz.
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 07:47:26
Válasz csibész #2854. hozzászólásáraHidroakkumulátor csere.
sziasztok!
segítségre lenne szükésgem new holland tl100a traktor váltójából folyik az olaj felülről ahol a belső munkahenger vége van, ott van egy fedél valamyilen szelepek vannak benne 2db imbusz csavar fogja le. a szervizes azt mondta, hogy ez típushiba nem lehet vele semmit kezdeni de hátha mégis van valami megoldás:)
Válaszokat elö re is köszi
Üdv mindenki!
Lenne egy kérdésem a TM 190-esel kapcsolatba.Most lett felújítva a váltó kuplungok és most azt csinálja hogy 7 ésa 12 sebességnél rángat ha felengedem a kuplungot,kicseréltem az A és a M mágnesszelepet (azt mondták az a rossz)de semmi változás.Ha esetleg valaki tapasztalt ilyen problémát és megtalálta a hibát annak nagyon megköszönném ha megosztaná a hiba okát.
SEGÍTSETEK!!!!!!
Van egy mccormic mxt175 traktorom, amit nem rég vásároltunk, 4600ü/h,, teljes olaj csere,szűrők cseréje után, felakasztottuk a 16245 zetor munkagépeit, és azt tapasztaltuk, hogy híre-hamva nincs a 175le-nek, a zetoral
kétszer annyit lehetett megcsinálni, mint a csúcstechnikával, be lett mérve és 105le ad le
2003 gép, 6 hengeres pörkinsz motor hajtaná, de mégse sikerül,, semmi nem utal, különös bajra, pöccre indul, egy csepp füst se jön ki rajta, fúl száraz minden,, de nincs eég erő benne,,NEM szeretnék fölöslegesen sokat költeni rá,, csak azt ami muszáj.. MÁR hallottam, hogy más is küszködött ilyen problémával, de a milyenknek nem az a baja..
imélcimem veszelovszkia@invitel.hu
Válasz quados #2849. hozzászólásáraNagyon köszönöm az információt sokat segített!!!
Tisztelt New Hollandos kollegák!
Az AC pumpában lévő szűrő eldugolása volt a nyertes megoldás.Ezutón is köszönöm a segítségeteket!Sziasztok éljenek a nyuszik!!!
Válasz Sk Laci #2848. hozzászólásáraEnnél jóval egyszerűbb . Úgy csinálom hogy ne maradjon benne sok nafta műszak végére . Azt aláfeküdve le tudom kannába engedni . A leeresztő csapról leveszem a szívó csövet és kitekerem a tankból a csapot azon van a kis szűrő kb mint egy simson tankjában ami van . Ezt eltakarítom és mehet vissza .
Válasz kollar765 #2841. hozzászólásáraaz ac pumpába van egy pici szürő az szokott eldugulni
Válasz Hús Futár #2845. hozzászólásáraAkkor biztosan nem úgy van mint a T szérián. Kitankolni a naftát, levenni a bal hátsó kereket, levenni a bal tartájt, és csak utána férsz hozzá a szívócsőhöz, mivel a vezetőfülkétől nem lehet kiemelni. Jobnak láttam kidobni a szürőt, minthogy ezt mindet végigbohóckodni évente, vagy ahogyan szükség lenne rá az üzemanyag tisztasága szerint. Úgy is van még 3 szürő az üzemanyag adagolóig.
Ezen nics szita a buvárcsö fém nicsvele gond megnéztem tank takaritás közbe .
Válasz kollar765 #2843. hozzászólásáraA búvárcsövet érdemes megnézni a tövénél.
El szokott repedni a műanyag és levegőt szív a gázolajjal együtt.
Meg lehet ragasztani.
Válasz Sk Laci #2844. hozzászólásáraA G-sben van olyan szűrő évente egyszer kiveszem és kipucolom
Válasz kollar765 #2843. hozzászólásáraSzívócső végén kellene szitának lenni, az volt nálam behordva.
Nekem T7040 van, a tiéd öregebb model. Lehet ottan más is, de ezt jobban az tudná megmondania, akinek az M-es modelcsaládból van traktora és volt már neki hasonló problémája.
M160 tank tiszta csövek szürök ujjak
Válasz kollar765 #2841. hozzászólásáraMelyik modelról van szó, hogy elektromos szivatyú van rajta?
A motor visszavette a teljsítményt-fordulatot?
Nekem volt már, a szita volt behordva a szívócső végén a tartályban. Levettem és anélkul használom.
Tisztelt New Hollandosok segítséget kérnék!!! Üzemanyag Ac pumpa elektromos mennyi üzemanyagot kell szállítson egy perc alatt?Ugyanis az én gépem kevés üzemanyagot kap terhelés alatt!
Válasz laci92627 #2839. hozzászólásáraNagyon szívesen! Sajnos idősebb gépeknél erre fel kell készülni, hullik szét az összes szigetelés olyan helyeken is, ahol nem is gondolná az ember, aztán napokba telik mire megtalálja mi a hiba. Vánszorogtam már én be alapjáraton 20 km-ről, mert az adagolóhoz menő vezetékek valami lehetetlen helyen összeértek, mert lemállott róla a szigetelés. Két nap volt mire megtaláltuk ketten a szervizessel
Válasz otis #2838. hozzászólásáraSzálszakadás nincs A és B között meg van az 5 volt.Tovább bontottam a három vezetéket és kb 20cm-re a csatlakozótól a vezetékek burkolata meg volt repedve mind a 3 nem értek össze,de szerintem ott át húzott.Szétválasztottam őket leszigeteltem és jó lett tökéletesen működik munka közben is.Gondolom a gomba magától nem javulhatott meg az vagy jó vagy nem.
Otis nagyon szépen köszönöm a segítséget nagyon sokat segítettél!!
Válasz laci92627 #2837. hozzászólásáraNem, hogyha kijön az 5 volt az A és a B között, tehát nem a test és A között és nincs szálszakadás, akkor gomba.
Válasz otis #2836. hozzászólására
Ha itt nem lesz szálszakadás akkor gombahiba nem lehet csak műszerfalhiba?
Válasz laci92627 #2835. hozzászólásáraAkkor meg kellene nézni a műszerfalnál lévő csatlakozónál, hogy van-e szakadás.
Ha így néz ki a műszerfalad hátulja, akkor a c081-es csatinál kellene kutakodnod, méghozzá úgy, hogy a B pont és a c081-es 2-es pontja között, illetve a C pont és a c081-es 1-es pontja között mérsz folytonosságot. Mivel az A pontodat testelve megvolt az 5 volt, így az a szál valószínű jó. Ha nem találsz semmit, akkor lehet hogy a műszefalad halt meg.
Válasz otis #2834. hozzászólásáraIgen ilyen csatlakozó van rajta.Összekötöttem a B és C pontokat ráadtam a gyújtást és nem ugrott fel a maximumra,hanem semmit nem mutatott a kijelző pont úgy mint mikor le van húzva a csoki.Ezután a műszert testre raktam gyújtást ráadtam csak az A-n jön ki áram kb 5 volt.
Válasz laci92627 #2833. hozzászólásáraIlyen csatlakozó van rajta?:
Ha igen, akkor a B és a C pontokat kösd össze, gyújtást ráadod és ha a műszerfalon az olajnyomás maximumot mutat, akkor mérj feszültséget a B és az A pontok között. Ha 5 volt alatt mérsz akkor a vezetéknél kell kereskedni, ha megvan az 5 volt, akkor gomba lesz.
Válasz otis #2832. hozzászólásáraReggel megpróbálom,bár nem hinném hogy ott lenne a bibi kontantsprayel már fújtam,előtte a vezetékek össze voltak érve a csatlakozó tövénél de azt már helyreraktam.
Válasz laci92627 #2831. hozzászólásáraPróbáld meg csatlakozókat összébb hajlítani, lehet csak nem érintkezik rendesen.
Hogyan lehet a motorolaj nyomáskapcsolót tesztelni? vagy a rádugható csokiból(3 lábas) valamit kimérni? nem tudom eldönteni hogy a kapcsoló vagy a vezeték zárlatos esetleg valahol.Egyszer csak egy vonal volt és stop felirat,leállítottam,ujraindítottam és jó volt eljátszottam 3 szor,reggel indítom most meg alapjáraton ki van akadva maxon,olajnyomás rendben,visszajelző indítás után kialszik.
New Holland t7040 légfékrendszer öszzehozása pótkocsival???
Sziasztok esetleg valakinek van tapasztalata nh t7.270-sel? Valaszokat köszönöm
Szeretnék venni egy 100 lóerős(+-10) körüli traktort. Ha valaki tudd valami jót, megköszönöm :D Az ár kb. 6 millióig mehet.
Válasz nht8040 #2822. hozzászólásáraTtalán a prog gombot kell nyomvatartani, miközben beindítod. belépsz a setup menube, majd TRANS ---> CAL
mindent ki fog írni mit csinálj
fontos: 60c váltóolaj, 1200 motorfordulat.
Válasz PéZé #2823. hozzászólásáraErőérzékenység szabályzó feszültsége alacsony.
vagy kábel szakadás, testelés, vagy kiment a potenciométer (amit tekergetsz a fülkében).
HH menüben tudod megnézni, kérj meg egy szervizest hogyan tudsz belépni /a diagnosztikai csatlakozón kell áthidalni két érintkezőt majd gyújtást ráadni és akkor belép a HH menübe, az újabb new holland tipusoknál/. H9 munü 31 csatorna. Teljesen jobbra majd balra forgatod a szabályzót, a kijelzett értéknek pedig valahol 80 - 10 között kell lennie.
(Hátsó függesztőkar vezérlés)
Válasz balazs_90 #2824. hozzászólásárat5.95-öt tavaly augusztusba vettem. 1100 óra van benne. egy csavart se kellett még rajta meghúzni. Hi-Lo váltóval van. egy picit többet eszik azért mint egy mtz, de csendes, van benne normális klima,
elektronikus 3 pont erős hidraulika. elöte egy mtz 892.2 volt 2400 óránál első gumi nulla itt 1100 óránál első gumin nem látszik semmi kopás.
Helló
New holland TD5. és T5. traktorokról szeretnék véleményeket megtudni lehetőleg olyantól akinek van vagy ilyet használ.
Sziasztok, 21 hibakódot dob fel a 8560-asom. Ez valami hidraulikával összefüggő hiba. A táblázat szerint:Draft Sensitivity Control Voltage Low (Short Or Open Circuit)= Draft érzékenység Vezérlő feszültség alacsony (rövidzárlat vagy szakadás). Hol keressem ezt a hibát? Melyik alkatrészt érintheti? Tudtok az érintett részről rajzot küldeni?
Sziasztok, leírná nekem valaki a pontos menetét a t8000-es traktor váltó kalibrálásának? Kezelésiben sehol sem találom. Előre is köszönöm.
Tisztelt Kollégák!
Érdeklődnék van-e valakinek New Holland TS 115-höz kezelésije?
Válasz Vinkó75 #2814. hozzászólásáraKicsit mintha azt üzenné a videó, h minek fizessek ki egy embert, ha van olyan lehetőség h magától dolgozó traktor. Őszintén szólva nem szivesen küldenék ki az éjszakába magában egy 80 milliós gépkapcsolatot, remélve, hogy reggelre elvet vagy 100 hektárt. Tegyük fel a manók éjjel megtankolják vetőmaggal, de ha egy tömörítőkeréken kimegy a csapágy vagy egy csoroszjában, akkor az reggelre csonkig el fog kopni, és 100 sor kukorica hiányozni fog ki mert csak 1 cm mélyre tette. A meglévő automatizáltsági szint is nagy-nagy segítség, lényegében csak felügyeled a gépet, beállítasz dolgokat, de ha valami van, közbe tudsz lépni. Egy ilyen értékű gépnél már nem a gépkezelő munkabére lesz az ami miatt megéri ezt a technológiát választani. Legyen ez, csinálja magától, de akkor is legyen ott valaki. Vagy esetleg úgy mint volt is hogy egyik gépen ott a gazda, de félszemmel figyeli a robotot. Mondjuk tárcsázik egénsz nap egy darabban akkor elhiszem h tök hasznos. De ha van a falu körül 5 helyen, akkor hogy jut oda? Rendőrök gondolom nem néznék jó szemmel a faluban a trakit magától közlekedve. Elhiszem h vannak akik már most megvennék ezt a technológiát, de szerintem tulnyomó részben csak ilyen úri huncutságnak, különlegesen menő cuccnak, mint pl a bálnafas*bőrrel bevont ülésű luxusterepjárót.
Válasz GREVEN #2815. hozzászólásáraValószínűleg olyanoknak tervezték mint pl egy amerikai gazdának akinek a farmja körül van a x 1000hektár földje, ott a saját belső úthálózatot használná, valószínűleg nem is mehetnek ki közútra ez amolyan belsőhasználatos paripa.
Ma már ilyet nem tudok elképzelni, hogy elfelejt megállni...ect, elromlik a váltó kapcsoló - leállítja a motort, felakad a gáz - leállítja motort vagy a gázolaj szivattyút, elveszti a GPS jelet - szintén leáll.. ezekkel szerintem manapság már nincs gond,
Ami probléma lehet az a "kamera" rendszer ami körbe pásztáz és ennek a szoftvere ami felismer pl egy gyereket aki ép alszik a szalma renden, vagy leguggolva épp hangyákat számol..ect.
Válasz Vinkó75 #2816. hozzászólásáraHa az Agroparkal nem rugtuk volna össze a port már lehet lenne benne azóta, de egyenlőre besöpörtük a sarokba ezt a dolgot. Pláne hogy nem volt értelmes ember ott aki értett volna ehhez.