Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR408.83 FtUSD385.8 FtCHF437.06 FtGBP489.24 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz CNHS #4196. hozzászólásáraNem newhollandhoz,de én a mechanika parts-tol rendeltem már sok alkatrészt.Szivattyut is.Jo áraik vannak,még szállitással is olcsobb sokminden mint itthon.Általában 1 hét alatt megjön.
TM 165 komány hidraulika szivattyút kell valószínű cserélnem, ki mit ajánl hol tudnám beszerezni, barátibb áron. Felújítás , után gyártott is érdekelne. Valamint a csere nehézségeiről is érdeklődnék. Aki tud segíteni ne tartsa magába.
Válasz Róbert86 #4192. hozzászólásáraSzlovákiában Vágselye mellett Trnovec nad Váhom-ban Mažgut gumikereskedés foglalkozik kultivációs felnik gyártásával. Megadod a traktor pontos tipusát, a rajta levő kerékméretet kultuvációs gumiból milyen szélességet szeretnél és a nyomtávot amilyet szeretnél. Az általad megadott adatok szerint legyártja a felnit.
Nála szoktak Szlovákiában rendelni, mivel olcsóbban dolgozik, mint a traktormárkánál kínált eredeti felnik+gumi, viszont a minőségre sohase hallottam panaszt.
Én csak ajánlani tudom a céget.
Válasz Lacihunt84 #4186. hozzászólásáraHa a kulcs ki van véve belőle akkor nincs gond! Ha áramtalanítva van jobb hátul az oszlopon a kapcsolóval, és ugye 5 perc kb , és elviszi a fülkéből az áramot (áramtalanít a relé) utána már elfelejti a rádió. Volt mérővel mértem rá , és sehol nem találok 12V-ot a rádió csatijába áramtalanítás után
Válasz Lacihunt84 #4186. hozzászólásáraNálam ha leveszem a gyujtást nem szól és az állomások is törlődnek.
Nem tudom hogy bizti baja lehet e.
Ugazából akkor hallgatom a rádiót ha dolgozom vele akkor meg ugyis gyujtáson van
Amugy gyári rádió van benne nem cseréltem ki.
Válasz KooL #4184. hozzászólásáraÜdv!
Nekem is gyári kábelre van kötve és ha kiveszem a kulcsot is akkor sem törlődnek a csatornák! Egyébként T7. Nem lehet h biztosíték gondja van?
Válasz Gergő, #4176. hozzászólásáraT5 nél is ez van.
Csak akkor szól a rádió ha rajta van a gyujtás.áramtalanításnál viszont a csatornákat nem felejti el. A rádión a piros pozitiv szál mellett van azthiszem egy fehér szál aminek szintén kell a 12 volt a memória miatt.
De ebben nem vagyok biztos 100%ig.
Válasz Gergő, #4176. hozzászólásáraElég ha rákötöd arra, ami gyárilag van húzva.
Én is utólag vettem bele rádiót /Panasonic/ de nincsen vele gond áramtalanításnál sem, nem felejti el a beállitott állomásokat.
NH T6-os illetve, T7-es gépnél a rádiónál tényleg nem vittek oda egy állandó pozitív ot, ami a memóriának adna áramot ,és az áramtalanítással sem veszi el !
Mert ahogy leveszem róla az áramot, leáramtalanít, és elfelejti a rádió az összes beállítást
Válasz vargap023 #4154. hozzászólásáraKihelyezett hidraulika körök hibáját jelenti. konkrétan a 3.kör időszakos hibája.
Egyre gyakrabban fogja dobni, hisz hibás az alkatrész egy jópár új gépnél...majd a szervíz cseréli.
Viszont az ülés mellé helyezett szerszámok is feszítik, bezavarják a vezetékeit, úgyhogy ha ott van valami először azt kellene elvenni...
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
Adott egy New Holland TM 120, teljesen alap, szinkron váltós gép.
Pár perc után azt jelzi, hogy kevés az olajnyomás a váltóban, viszont a kihelyezett körökön tudja a 210 bárt. Amint bekapcsolom az első hajtást azonnal el is alszik a lámpa, de csak összkerékhajtásban alszik el.
Hol keressem a hibát?
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
A T7060-as traktorunknak gyengül a klímája és szeretnénk rá töltetni. Az lenne a kérdésem, hogy ha hívok egy klímást, az bármilyen gázt beletölthet, vagy van amire figyelni kell?
Válasz ..,-:) #4170. hozzászólásáraAz mondjuk nem semmi, hogy ekkora különbség van és még működik, de jó hogy feljött a téma, mert nekem is rá kell töltetni az "öreglányra", mert meleg lesz a nyáron, és már most sem volt igazi.
Szabad tudni, melyik gyártónál jöttek ezek a számok?
Bár biztos New holland, ha már azt a topikot pocsékolom, úgy hogy nincs is NH-om!
Válasz A.I. #4164. hozzászólásáraEz a rendszer nyomás sem mindig jó.
Nálam is ez volt a gond. 8 év után a klíma kezdet sumákolni.
Nyomás értékek rendben, illetve tól/ig határon belül mozogtak. Hűtött de már nem volt az a kellemes hideg. Kiderítettem, hogy mennyi gáz kell bele. 1450gramm gyári adatt szerint, alvázszám/motorszám szerint, mert egy másik széria alapján 1250 gramm is lehetne. Leszedtük a gázt. 580 gramm volt benne.........
Feltöltöttük 1450 grammal. Jobb lett de nem volt az igazi. Viszont a nyomás értékek meg rosszabbak. Szivárgás keresés, cső tapogatás, lézeres hőmérőzés,, csipeszes hőmérővel cső ellenőrzés. Kevés volt a meleg oldali cső hőmérséklete. 50 grammonként toltunk rá. Az lett a vége, hogy a gyári adatthoz képest plussz 200 grammal lett jó.
Válasz zsoltrs #4165. hozzászólásáraKell neki, hogy be és ki kapcsolgasson!
Na nem szemétkedek, akkor csak kicsit tenni kell rá valószínű, azt viszont a mesternek tudni kell, mi az a nyomás, aminek lenni kell a rendszerben.
(1,2 kiló körül van a 4755ben, szerintem valahol 1-1,5 között lehet a tiéd is, de a nyomás megmutatja)
Válasz zsoltrs #4163. hozzászólásáraPersze, a gázt amit brletölt súlyra méri, viszont neki a rendszer nyomásból tudnia kell, hogy mennyi az elég, már ha tud hozzá.
Totál eltünt a gáz velőle?
Szeretném megkrédezni, hogy egy 2015-ös T5.95-ösbe mennyi klímagázt kell tenni ill. milyen fajtájút?
A magyar kezelésiébe meg az angol Service Manualba teljesen más van írva.
Pénteken vinném klímáshoz és n tudom, h mit mondjak neki.
A klímagép gramm alapján tölti fel nem liter alapján.
Válasz fexco #4160. hozzászólásáraOtt csak matricán találtam meg a motorszámot, azt mondták rendes beütöttet kell keresni rajta vagy esetleg fém adattáblán...
Válasz t.peti #4155. hozzászólásáraVáltógombokat fel/le egyszerre nyomvatartva indítani, klímát kikapcsolni, motorfordulat 1200, váltókar lehet üresben vagy előre tolva is, a lényeg hogy át kell majd tolni, mert a szinkrongyűrűket csak üresben tudja kalibrálni. Az irányváltó kart előremenetbe tenni, majd a fel később a le váltógombot nyomvatartani, addig tartsd nyomva amíg szépen vált nem ugrik (egy értéket is ír ami változik miközben nyomvatartod), ha elendeded akkor azt az értéket menti ahhoz a kuplunghoz. c1 c2 c3 c4 és szinkrongyűrűk. ha minden jó akkor END felirat jelenik meg
videón: bár nem látszik minden mozzanat de a lényeg rajta.
https://youtu.be/ghuZemvo2wk?t=385
Olyan problémám volna, hogy T6.175 traktornál a sebváltó kijelzőn nem világít semmi a csoportot nem vált csak csoporton belül lehet váltani a kuplung gomb nem megy csak a pedál de csoportot úgy se vált. Az elsőhajtás nem kapcsol be, de fékezéskor meg kéziféknél bekapcsol. A TLT se kapcsol be. Nincs semmi hibakód meg semmi jelzés egyébként. Mi lehet a baj??
Előre is köszönöm a segítséget.
Valaki leírná T6000 széria váltó kalibrálási műveletet ?
Belépek a CAL menübe de nem indul el a kalibrálás.
Már rég csináltam és nem emlékszem rá.
Köszi!
4399 hozzászólás
Válasz CNHS #4196. hozzászólásáraMég valaki?
Válasz Charlie Firpo #4197. hozzászólásáraKöszönöm, megnézem.
Válasz CNHS #4196. hozzászólásáraNem newhollandhoz,de én a mechanika parts-tol rendeltem már sok alkatrészt.Szivattyut is.Jo áraik vannak,még szállitással is olcsobb sokminden mint itthon.Általában 1 hét alatt megjön.
TM 165 komány hidraulika szivattyút kell valószínű cserélnem, ki mit ajánl hol tudnám beszerezni, barátibb áron. Felújítás , után gyártott is érdekelne. Valamint a csere nehézségeiről is érdeklődnék. Aki tud segíteni ne tartsa magába.
Érdeklődnék hogy a új New Holland traktorba használható John Deere hidraulika olaj?
Válasz Róbert86 #4192. hozzászólásáraSzlovákiában Vágselye mellett Trnovec nad Váhom-ban Mažgut gumikereskedés foglalkozik kultivációs felnik gyártásával. Megadod a traktor pontos tipusát, a rajta levő kerékméretet kultuvációs gumiból milyen szélességet szeretnél és a nyomtávot amilyet szeretnél. Az általad megadott adatok szerint legyártja a felnit.
Nála szoktak Szlovákiában rendelni, mivel olcsóbban dolgozik, mint a traktormárkánál kínált eredeti felnik+gumi, viszont a minőségre sohase hallottam panaszt.
Én csak ajánlani tudom a céget.
Válasz Róbert86 #4192. hozzászólásáraHolnap megírom másik számitógépről, mert ez dobál ki.
Válasz Sk Laci #4191. hozzászólásáraMelyik gyártótól és mi a dimenzió? Valami komolyabb kell mert önmagában is nehéz a traktor.
Válasz Róbert86 #4190. hozzászólásáraIgen lehet.
T6080-ra lehet keskeny kereket rakni permetezésre,vetésre sorközművelésre?
Válasz Gergő, #4188. hozzászólásáraUgyan ez van T7.210
Válasz Lacihunt84 #4186. hozzászólásáraHa a kulcs ki van véve belőle akkor nincs gond! Ha áramtalanítva van jobb hátul az oszlopon a kapcsolóval, és ugye 5 perc kb , és elviszi a fülkéből az áramot (áramtalanít a relé) utána már elfelejti a rádió. Volt mérővel mértem rá , és sehol nem találok 12V-ot a rádió csatijába áramtalanítás után
Válasz Lacihunt84 #4186. hozzászólásáraNálam ha leveszem a gyujtást nem szól és az állomások is törlődnek.
Nem tudom hogy bizti baja lehet e.
Ugazából akkor hallgatom a rádiót ha dolgozom vele akkor meg ugyis gyujtáson van
Amugy gyári rádió van benne nem cseréltem ki.
Válasz KooL #4184. hozzászólásáraÜdv!
Nekem is gyári kábelre van kötve és ha kiveszem a kulcsot is akkor sem törlődnek a csatornák! Egyébként T7. Nem lehet h biztosíték gondja van?
Válasz Gergő, #4183. hozzászólásáranekem úgy sem megy el a memória
Válasz Gergő, #4176. hozzászólásáraT5 nél is ez van.
Csak akkor szól a rádió ha rajta van a gyujtás.áramtalanításnál viszont a csatornákat nem felejti el. A rádión a piros pozitiv szál mellett van azthiszem egy fehér szál aminek szintén kell a 12 volt a memória miatt.
De ebben nem vagyok biztos 100%ig.
Válasz Wilde #4182. hozzászólásáraJobb hátul a "B" oszlopon az áramtalanító kapcsolóval.
Válasz Gergő, #4181. hozzászólásáragyári csatira van kötve.nem megy el a memória ha a kulcsot kiveszed. áramtalanítást hogy érted?
Válasz Wilde #4179. hozzászólásáraDe ami ott van csatija abba sehol nincs áramtalanítás után áram. Már mértem!
Válasz Gergő, #4176. hozzászólásáraElég ha rákötöd arra, ami gyárilag van húzva.
Én is utólag vettem bele rádiót /Panasonic/ de nincsen vele gond áramtalanításnál sem, nem felejti el a beállitott állomásokat.
Válasz Gergő, #4178. hozzászólásáranem kell húzni semmit.megnézem hogy csináltam(már nem emlékszem).
Válasz Róbert86 #4177. hozzászólásáraGondolom akkutól húzni kell egy biztosított pozitív szálat. Csak azt hittem nálunk nincs valami jól bekötve
Válasz Gergő, #4176. hozzászólásáraNállam is ugyanaz. Valaki megoldotta? Lehetséges megoldani?
Sziasztok
NH T6-os illetve, T7-es gépnél a rádiónál tényleg nem vittek oda egy állandó pozitív ot, ami a memóriának adna áramot ,és az áramtalanítással sem veszi el !
Mert ahogy leveszem róla az áramot, leáramtalanít, és elfelejti a rádió az összes beállítást
Válasz vargap023 #4154. hozzászólásáraKihelyezett hidraulika körök hibáját jelenti. konkrétan a 3.kör időszakos hibája.
Egyre gyakrabban fogja dobni, hisz hibás az alkatrész egy jópár új gépnél...majd a szervíz cseréli.
Viszont az ülés mellé helyezett szerszámok is feszítik, bezavarják a vezetékeit, úgyhogy ha ott van valami először azt kellene elvenni...
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
Adott egy New Holland TM 120, teljesen alap, szinkron váltós gép.
Pár perc után azt jelzi, hogy kevés az olajnyomás a váltóban, viszont a kihelyezett körökön tudja a 210 bárt. Amint bekapcsolom az első hajtást azonnal el is alszik a lámpa, de csak összkerékhajtásban alszik el.
Hol keressem a hibát?
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
A T7060-as traktorunknak gyengül a klímája és szeretnénk rá töltetni. Az lenne a kérdésem, hogy ha hívok egy klímást, az bármilyen gázt beletölthet, vagy van amire figyelni kell?
Válasz A.I. #4171. hozzászólásáraNem NH, világos zöd.
Válasz ..,-:) #4170. hozzászólásáraAz mondjuk nem semmi, hogy ekkora különbség van és még működik, de jó hogy feljött a téma, mert nekem is rá kell töltetni az "öreglányra", mert meleg lesz a nyáron, és már most sem volt igazi.
Szabad tudni, melyik gyártónál jöttek ezek a számok?
Bár biztos New holland, ha már azt a topikot pocsékolom, úgy hogy nincs is NH-om!
Válasz A.I. #4164. hozzászólásáraEz a rendszer nyomás sem mindig jó.
Nálam is ez volt a gond. 8 év után a klíma kezdet sumákolni.
Nyomás értékek rendben, illetve tól/ig határon belül mozogtak. Hűtött de már nem volt az a kellemes hideg. Kiderítettem, hogy mennyi gáz kell bele. 1450gramm gyári adatt szerint, alvázszám/motorszám szerint, mert egy másik széria alapján 1250 gramm is lehetne. Leszedtük a gázt. 580 gramm volt benne.........
Feltöltöttük 1450 grammal. Jobb lett de nem volt az igazi. Viszont a nyomás értékek meg rosszabbak. Szivárgás keresés, cső tapogatás, lézeres hőmérőzés,, csipeszes hőmérővel cső ellenőrzés. Kevés volt a meleg oldali cső hőmérséklete. 50 grammonként toltunk rá. Az lett a vége, hogy a gyári adatthoz képest plussz 200 grammal lett jó.
Válasz A.I. #4166. hozzászólásáraTudom h kapocslagtnia kell, de most már elég sűrűn teszi.
Holnap eldől minden, ha sikerül tölteni.
Válasz Gergő, #4167. hozzászólásáraIgen, ezt én is megtaláltam az angol service manualba R134a gázzal.
Viszont a magyar kezelésije 1.3litert ír r134-es gazbol.
Vhogy jobban hiszek az előbbinek, főleg h grammrol van szó.
Válasz zsoltrs #4163. hozzászólásáraSzia
650g -ot találtam én!
De ha dobsz egy email címet van egy táblázat
Válasz zsoltrs #4165. hozzászólásáraKell neki, hogy be és ki kapcsolgasson!
Na nem szemétkedek, akkor csak kicsit tenni kell rá valószínű, azt viszont a mesternek tudni kell, mi az a nyomás, aminek lenni kell a rendszerben.
(1,2 kiló körül van a 4755ben, szerintem valahol 1-1,5 között lehet a tiéd is, de a nyomás megmutatja)
Válasz A.I. #4164. hozzászólásáraNem van benne, csak már be-ki kapcsolgat és már nincs olyan hűvös bent. 7 éve n volt hozzanyulva...
Válasz zsoltrs #4163. hozzászólásáraPersze, a gázt amit brletölt súlyra méri, viszont neki a rendszer nyomásból tudnia kell, hogy mennyi az elég, már ha tud hozzá.
Totál eltünt a gáz velőle?
Sziasztok!
Szeretném megkrédezni, hogy egy 2015-ös T5.95-ösbe mennyi klímagázt kell tenni ill. milyen fajtájút?
A magyar kezelésiébe meg az angol Service Manualba teljesen más van írva.
Pénteken vinném klímáshoz és n tudom, h mit mondjak neki.
A klímagép gramm alapján tölti fel nem liter alapján.
Köszi
Válasz Nskype #4161. hozzászólásáraAkkor aki azt mondta,mondja meg hol van!
Válasz fexco #4160. hozzászólásáraOtt csak matricán találtam meg a motorszámot, azt mondták rendes beütöttet kell keresni rajta vagy esetleg fém adattáblán...
Válasz Nskype #4159. hozzászólásáraFpt motor van benne valószinű.a karternál alul nézegesd.
Segítséget kérnék New holland t5.95 traktoron hol található a motorszám ? Köszönöm!
Válasz t.peti #4155. hozzászólásáraVáltógombokat fel/le egyszerre nyomvatartva indítani, klímát kikapcsolni, motorfordulat 1200, váltókar lehet üresben vagy előre tolva is, a lényeg hogy át kell majd tolni, mert a szinkrongyűrűket csak üresben tudja kalibrálni. Az irányváltó kart előremenetbe tenni, majd a fel később a le váltógombot nyomvatartani, addig tartsd nyomva amíg szépen vált nem ugrik (egy értéket is ír ami változik miközben nyomvatartod), ha elendeded akkor azt az értéket menti ahhoz a kuplunghoz. c1 c2 c3 c4 és szinkrongyűrűk. ha minden jó akkor END felirat jelenik meg
videón: bár nem látszik minden mozzanat de a lényeg rajta.
https://youtu.be/ghuZemvo2wk?t=385
Sziasztok
Olyan problémám volna, hogy T6.175 traktornál a sebváltó kijelzőn nem világít semmi a csoportot nem vált csak csoporton belül lehet váltani a kuplung gomb nem megy csak a pedál de csoportot úgy se vált. Az elsőhajtás nem kapcsol be, de fékezéskor meg kéziféknél bekapcsol. A TLT se kapcsol be. Nincs semmi hibakód meg semmi jelzés egyébként. Mi lehet a baj??
Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz t.peti #4155. hozzászólásáraEz engem is érdekelne
Sziasztok,
Valaki leírná T6000 széria váltó kalibrálási műveletet ?
Belépek a CAL menübe de nem indul el a kalibrálás.
Már rég csináltam és nem emlékszem rá.
Köszi!
Sziasztok, tudja valaki mit jelent ez a hibakód T7 245 traktor
Köszönöm az infót.
Válasz KLiFF #4150. hozzászólásáraÜdv. Én tőlük vettem gépet nincs velük gond... Bár a körzetes szerviz nem az igazi
Válasz KLiFF #4150. hozzászólásáraIgen, megbízható. Vettem már tőle traktort, azt kaptam, amit ígért.
Ismeri valaki ezt a gépkereskedőt? megbízható?