Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Négy hengeres hatezres nincs a környezetedben? Mit tudsz róluk?
Nekem azt mondta valaki,hogy ha 6 os széria akkor 6 henger ha 4 hengerest akarok akkor 5 öst vegyek.
Válasz #2321. hozzászólásra
Hallottam olyat hogy a tm mech. adagolósokon nagyobbra kell állítani az előtöltést mert gyárilag csak 2-3 fok körül van.
És akkor csökkenni fog a fogyasztása állítólag.
Azért vették kisebbre az előtöltést mert így a régi euro 1 motor tudta az euro 2 normát némi többlet gázolaj árán.
Tud valaki konkrét értékeket ez ügyben hogy mennyire kell állítani az előtöltést?
Válasz #2312. hozzászólásra
Robertó. A 8560-as az M160 NH-ban. A hidraulika rendszere más mint a későbbi TM-es, nézzél inkább szerintem TM-est azzal jobban jársz.
A TM155 egy újabb széria, nekem 120-as van 2003-től gyártották. Picit más a váltókar és a beltér, de majdnem ua. Viszont nem lehet annyira meghúzni, mint a 150-et.
csak a sajátomról tudok írni,7500 óráig hidraulika szivattyú csere gariba utánna mechanikus hiba nem volt apróbb elektromos hibák voltak,a leghúzósabb a radar volt
#1. hozzászólás, SGabor küldte be 2014-02-08 09:42:40-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Sziasztok,
Ha valaki használ vagy ismeretségi körében van aki használ New Holland 5.95 99Le gépet, érdekelnének tapasztalatai , véleménye. Pro-kontra , érvek- ellenérvek is érdekelnek akár más hasonló kategóriájú géppel összehasonlítva is.
Úgy gondoltuk ,hogy van már 1 jd és próbálunk 1 nh-t is,de szerintem pár év múlva be lesz cserélve 1 új jd-re a kis nh.Meg csináltuk magunknak vetni,permetezni sokáig ki fogja húzni
Akkor miért javítsátok?Tán mosottat vettetek?Nem a mosás a lényeg,lett e bontva a traki.Ez mindent elárul.Meg a fülke karbantartás,szerintem.A kapcsolók,stb.,ne lógjon.
Az agrotec oldalán meg van egy 120 lovas miénkel megegyező csak új szériás 170 üó 13,9 millió+ÁFA . T6.120 mondjuk momentán én kicsit sokkalom érte ennyit ráadásul csak 4 hengeres
Válasz #2296. hozzászólásra
Üdv!
Itt egy helyi "nagykutyánál" van egy ts125a(t6050) 12 ezer üzemórával electro command váltóval, homlokrakodózott sokat, 7,5 M körül árulta az agrárkeresőn ősszel
Szeretem ha tiszta és szilikonos a traktor,de csak ha az enyémről van szó,Eladás szempontjából a kupecek rögeszméje általában a fényezés mosás.Egy rendes traktor mindig tiszta bizonyos keretek között
Bocsi, de 1 szempont trak vásárlásnál hogy ne legyen mosva festve polírozva..A hibák ne legyenek eltüntetve.Olaj folyás, tömítő anyag stb.Szerintem ha 1 traktor kerék felnije belöl tisztított tuti bukta
Válasz #2280. hozzászólásra
Üdv!
Ha tényleg 5000 üzemóra és nem 15000 van a JD 8210-ben akkor én csak azt venném, az még az igazi elnyűhetetlen traktor, vigyázol rá még a dupláját elmegy mint ami most benne van. NH t7000 váltó 6000 üzemóránál lamellacserés(1 milla)utána megy megint annyi órát
Válasz #2286. hozzászólásra
Szerintem is a 8210-es lenne jó neked nagy erős masszív gép , 4+1-es eke 5 késes lazító 6-7 méteres kombinátor meg egy 4,5-5 méteres tárcsa és vígan meg oldasz vele mindent
Válasz #2284. hozzászólásra
Csak tibi azt is vedd észre hogy ez azzal jár hogy lassan a tartalék traktornak is lesz egy tartalék traktorja ( tudom tapasztalat pont ebből szeretnék kilépni ) és majd mikor 3ból vagy 4-ből lesz rossz 2-3 akkor megint ott leszel ahol a art szakad és mész éjjel nappal mint a mérgezett egér .
Válasz #2274. hozzászólásra
Lehet, hogy igazatok van ha mind így állítjátok, de tudod én úgy nézem h a mostani géppark is elvégzi, a fater ki se száll a kombájnból én meg megcsinálok minden mást, és ha már belemegyünk h legyen mégegy (a biztonság kedvéért, hogy neagy isten be*arik a többi traktor egyike akkor nem gond ven +1) akkor egy 105ös vadi újat lehet venni egy 140-150es jó állapotú árán, amihez még hozzájön +annyi a kapcs ezközökhöz amit sajnos a jelenlegi termések és árakhoz képest nagyon sokallok
Már mise tudjuk hogy melyik volna a helyes!Nem egy szerű jól dönteniDe 6920 felejtős úgy néz ki mert a tulaj inkább a tm 165-t adja el ,arra hamarabb jött a vevő és a 6920 marad neki!
Válasz #2276. hozzászólásra
Fordulásnál állithatod a motorfordulatot, kissebb gázon fordul, kiemeli a gépet, kikapcsolja vagy bekapcsolja a kardánt, ha elektromos szelepeken keresztül vannak a kinti kivezetések, akkor az eggyes hengerekbe mennyi olaj kerüljön. Minden funkciót egy gombal vezényelsz. Kiemelésnél benyomod a gombot, megcsinál mindent amit beprogramoztál, majd beálláskor megnyomod megint és újra munkahelyzetbe rak mindent. Természetesen egybe lehet kötni a szatelitvezérléssel az isobuson keresztül, akkor a traktorista már csak "dísznek" van ott.
4424 hozzászólás
Üdv! Keresek egy tapasztalt szerelőt/szervizest G240-hez. Tudtok ajánlani valakit? Köszönöm!
Válasz #2324. hozzászólásra
Hi Lo váltos vagy sima szinkronos mármint 3x4 plusz mászo fokozat?
Ha van valakinek tl 90 sebesség táblázat légyszi tegye már fel ide. Köszönöm.
Válasz #2319. hozzászólásra
Négy hengeres hatezres nincs a környezetedben? Mit tudsz róluk?
Nekem azt mondta valaki,hogy ha 6 os széria akkor 6 henger ha 4 hengerest akarok akkor 5 öst vegyek.
Válasz #2321. hozzászólásra
Hallottam olyat hogy a tm mech. adagolósokon nagyobbra kell állítani az előtöltést mert gyárilag csak 2-3 fok körül van.
És akkor csökkenni fog a fogyasztása állítólag.
Azért vették kisebbre az előtöltést mert így a régi euro 1 motor tudta az euro 2 normát némi többlet gázolaj árán.
Tud valaki konkrét értékeket ez ügyben hogy mennyire kell állítani az előtöltést?
Válasz #2320. hozzászólásra
A TM 150-ben nincs intercoler, a 155-ben már van.
Válasz #2318. hozzászólásra
Csak a beltéren buheráltak volna?
150est följebb lehet lóerőzni mint a 155öt?
Válasz #2312. hozzászólásra
Robertó. A 8560-as az M160 NH-ban. A hidraulika rendszere más mint a későbbi TM-es, nézzél inkább szerintem TM-est azzal jobban jársz.
A TM155 egy újabb széria, nekem 120-as van 2003-től gyártották. Picit más a váltókar és a beltér, de majdnem ua. Viszont nem lehet annyira meghúzni, mint a 150-et.
A 155TM miben több a 150estől?
Válasz #2314. hozzászólásra
Ha 520 as (20.8) gumi van rajta és állítható a felnije akkor igen .
Válasz #2314. hozzászólásra
nem próbáltam de az enyémen 580-as gumi van ,nem igazán vetőtraktor,arra van az 5040-es
Válasz #2313. hozzászólásra
Értem,és azt még had kérdezzem meg,hogy a kerekeket belehet forgatni h ne vessen bele a szemenkénti vetőgép?
Válasz #2312. hozzászólásra
csak a sajátomról tudok írni,7500 óráig hidraulika szivattyú csere gariba utánna mechanikus hiba nem volt apróbb elektromos hibák voltak,a leghúzósabb a radar volt
Üdv mindenkinek!Véleményeteket szeretném kérni New Holland 8560 kapcsolatban,2000-es évjŕratról.
#1. hozzászólás, SGabor küldte be 2014-02-08 09:42:40-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Sziasztok,
Ha valaki használ vagy ismeretségi körében van aki használ New Holland 5.95 99Le gépet, érdekelnének tapasztalatai , véleménye. Pro-kontra , érvek- ellenérvek is érdekelnek akár más hasonló kategóriájú géppel összehasonlítva is.
Válasz #2308. hozzászólásra
Úgy gondoltuk ,hogy van már 1 jd és próbálunk 1 nh-t is,de szerintem pár év múlva be lesz cserélve 1 új jd-re a kis nh.Meg csináltuk magunknak vetni,permetezni sokáig ki fogja húzni
Válasz #2306. hozzászólásra
Persze hogy nettó!
Az autocommand váltóval 20 felett van
Válasz #2307. hozzászólásra
És miért nem JD lett??
Válasz #2305. hozzászólásra
1-2 csapágy csere,használt ez is, mint mindegyiken lehet ezt azt találni ezen is
Moderálta: Balu3 (18885) 2014-02-07 00:32:42
Válasz #2304. hozzászólásra
Netto gondolom nem?
Válasz #2297. hozzászólásra
Akkor miért javítsátok?Tán mosottat vettetek?Nem a mosás a lényeg,lett e bontva a traki.Ez mindent elárul.Meg a fülke karbantartás,szerintem.A kapcsolók,stb.,ne lógjon.
Válasz #2303. hozzászólásra
17M egy új T6.140....
Az agrotec oldalán meg van egy 120 lovas miénkel megegyező csak új szériás 170 üó 13,9 millió+ÁFA . T6.120 mondjuk momentán én kicsit sokkalom érte ennyit ráadásul csak 4 hengeres
Válasz #2300. hozzászólásra
1db kellene egyik oldalon van csak megindulva
Válasz #2297. hozzászólásra
Vagy csak igényes a gazdája, ocsmány a retkes felni.
Válasz #2295. hozzászólásra
Nem kaptam meg tegnap. Várom én is. Kb olyan 10-12 körül lehet darabja. 2db kéne?
Válasz #2296. hozzászólásra
Üdv!
Itt egy helyi "nagykutyánál" van egy ts125a(t6050) 12 ezer üzemórával electro command váltóval, homlokrakodózott sokat, 7,5 M körül árulta az agrárkeresőn ősszel
Szeretem ha tiszta és szilikonos a traktor,de csak ha az enyémről van szó,Eladás szempontjából a kupecek rögeszméje általában a fényezés mosás.Egy rendes traktor mindig tiszta bizonyos keretek között
Válasz #2293. hozzászólásra
Bocsi, de 1 szempont trak vásárlásnál hogy ne legyen mosva festve polírozva..A hibák ne legyenek eltüntetve.Olaj folyás, tömítő anyag stb.Szerintem ha 1 traktor kerék felnije belöl tisztított tuti bukta
Ilyen traktort kell venni mert erröl legalább tudni lehet hogy kibirja a 10.000 órát.
Válasz #2267. hozzászólásra
Madár nem lesz ár a matricára?
Válasz #2292. hozzászólásra
ez egy haver ismerőse, és azt mondta családi tragédia miatt eladó.
Válasz #2292. hozzászólásra
Legalább szépen le van mosva. Némelyik hirdetésben olyan okádék állapotban vannak fotózva, hogy felmerül, talán el sem akarják adni...
Válasz #2286. hozzászólásra
EZ JÓL NÉZ KI!
Válasz #2270. hozzászólásra
Sikerrel jártatok a T7040 ügyében. Ha igen, mennyiért sikerült megszerezni ezt a szép gépet.
Válasz #2056. hozzászólásra
Szia, Te hol veszed hozzá az alkatrészt?. nekem TL/A van én, most újítom a váltóját azért kíváncsiskodom..
Válasz #2280. hozzászólásra
Üdv!
Ha tényleg 5000 üzemóra és nem 15000 van a JD 8210-ben akkor én csak azt venném, az még az igazi elnyűhetetlen traktor, vigyázol rá még a dupláját elmegy mint ami most benne van. NH t7000 váltó 6000 üzemóránál lamellacserés(1 milla)utána megy megint annyi órát
Válasz #2286. hozzászólásra
Szerintem is a 8210-es lenne jó neked nagy erős masszív gép , 4+1-es eke 5 késes lazító 6-7 méteres kombinátor meg egy 4,5-5 méteres tárcsa és vígan meg oldasz vele mindent
Válasz #2284. hozzászólásra
Csak tibi azt is vedd észre hogy ez azzal jár hogy lassan a tartalék traktornak is lesz egy tartalék traktorja ( tudom tapasztalat pont ebből szeretnék kilépni ) és majd mikor 3ból vagy 4-ből lesz rossz 2-3 akkor megint ott leszel ahol a art szakad és mész éjjel nappal mint a mérgezett egér .
Válasz #2283. hozzászólásra
Eke már van egy 4+1 rabewerk!
Válasz #2274. hozzászólásra
És ugye az új az új + ha jó kezekben van akkor 20 év múlva is "új" lesz.....
Válasz #2274. hozzászólásra
Lehet, hogy igazatok van ha mind így állítjátok, de tudod én úgy nézem h a mostani géppark is elvégzi, a fater ki se száll a kombájnból én meg megcsinálok minden mást, és ha már belemegyünk h legyen mégegy (a biztonság kedvéért, hogy neagy isten be*arik a többi traktor egyike akkor nem gond ven +1) akkor egy 105ös vadi újat lehet venni egy 140-150es jó állapotú árán, amihez még hozzájön +annyi a kapcs ezközökhöz amit sajnos a jelenlegi termések és árakhoz képest nagyon sokallok
Válasz #2282. hozzászólásra
majd lesz az is hozzávaló
Válasz #2281. hozzászólásra
Ja 3-as vogelhez
Válasz #2280. hozzászólásra
jd 8210 kell nektek ,ott nem lesz lóerőhiány!
Válasz #2275. hozzászólásra
Már mise tudjuk hogy melyik volna a helyes!Nem egy szerű jól dönteniDe 6920 felejtős úgy néz ki mert a tulaj inkább a tm 165-t adja el ,arra hamarabb jött a vevő és a 6920 marad neki!
Válasz #2277. hozzászólásra
Ja értem akkor .
Válasz #2277. hozzászólásra
Ha jól emlékszem akkor még 5 sebességfokozatot is át tud váltani.
Válasz #2276. hozzászólásra
Fordulásnál állithatod a motorfordulatot, kissebb gázon fordul, kiemeli a gépet, kikapcsolja vagy bekapcsolja a kardánt, ha elektromos szelepeken keresztül vannak a kinti kivezetések, akkor az eggyes hengerekbe mennyi olaj kerüljön. Minden funkciót egy gombal vezényelsz. Kiemelésnél benyomod a gombot, megcsinál mindent amit beprogramoztál, majd beálláskor megnyomod megint és újra munkahelyzetbe rak mindent. Természetesen egybe lehet kötni a szatelitvezérléssel az isobuson keresztül, akkor a traktorista már csak "dísznek" van ott.