Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR408.83 FtUSD386.4 FtCHF436.87 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az IKR találkozón valami olyasmiről volt szó hogy az összemértek egy adblues és egy sima üzemanyagos trakit ugyanabban a lóerőben és az adblues javára kijött az hogy kevesebbet evett 1 vagy 2 litter mint a sima.
Válasz #1990. hozzászólásra
üa szűrő és tömítetlenség a rendszerben , meg ahogy mondtad is akksi kidobtuk a régit azóta egy 155-ös is simán megküldi és azóta nem szarakodik a mágnes szelep sem
Válasz #1982. hozzászólásra
Hidd el hogy nagy mértékben a nagynyomású diesel motorok által kibocsátott részecskék miatt is van. Az euro 1 és 2 motoroknál a részecskék nagyok és nehezek, egyből leszállnak a talajra. A nagynyomású befecskendezésnél meg annyira aprók hogy még hetekig is a levegőben szállnak.
Azért van ez a cirkusz a pm szűrővel meg a többi eljárással. Meg egyrészt ezért nem preferálják a dieselt a tengerentúlon, mármint személyautóban.
Hát éppen ma futottunk neki egy kis mateknak traki AdBlue-s vonalon, hogy lehet már kapni 60 ft-ért is meg 140-ért is de 70-80 Ft körül normális cégtől is ha van fogyasztásod. Szóval az jött ki, hogy egy nagy traki nagy cég, kb 1500 ü.ó alatt elpörköl 1000 l ilyen maszlagot és azon szarakodnak a 40-50 millás gép mellett, hogy most 60ezerért vegyen valamilyen lónyálat vagy 80ezerért megbízhatót..............na ilyeneknek max csak ásót adnék 50 milláért !!!
Válasz #1975. hozzászólásra
Mi azért vettük még 11 végén az axiont hogy ne kelljen ezzel vacakolni. Akkor még t7000 volt de nem bántam meg hogy inkább zöld lett.
Válasz #1980. hozzászólásra
mikor nem voltak ilyen előírások akkor is volt szennyezés a levegőben de hidd e nekem nem ettől leszel rákos hanem a sok szartól amit megeszik a ember a teszkóból meg a többi szarból meg az a sok kátrány a cigi miatt
Válasz #1968. hozzászólásra
azért én nem használnám adblue nélkül.
A levegőben marad a részecske napokig mert annyira apró, és ha tüdőbe jut akkor egyből a vérbe kerül és rákot okozhat.
ÁÁÁÁÁ csak érdekelne az AdBlue, mert lesz idő mikor már csak ezek lesznek.
amin dobtam hátast az az új számozás a lóerőkkel.......A 165-ös bográcsom megfelelője a T7.220-as !!!
Mégegyszer kéket akarsz?
Nekem egy is elég belőle. Még kombájnba inkább vennék nh-t az áteresztés meg a magtisztaság , illetve ár végett.
A traktorokban nincs meg az elvárható vontatási teljesítmény meg hatásfok. Ezt a dlg és a nebraska tesztek is mutatják. Még a tier 4 motorral sincsenek ott mint a jd vagy claas a tier3-al.
a régebbi m-es és 8000-es sorozatnak meg talán még a tm-es sorozat elején hagyományos önindítót raktak rá,utánna már áttételeset,ennek már nem kell akkora indítóáram
A nagytól nem kell félni !
Kell bele. Olyan helyen vedd ahol meg tudják mérni az aksi erejét előtted !! Most asszem topla van benne(cseh vagy szlovák). A boltban volt több féle nevesebb márka és egy adott szinten belül keresgéltünk ezzel a mérő készülékkel és ez adott le 1350-et 1200 helyett.
Válasz #1956. hozzászólásra
Elméletileg akkor elég lenne a 155 Amp. Jászakku bár a 900 indító nem sok.Te mire alapoztad azt hogy 1200-as indításút vegyek bele?
Annyit találtam hogy 1 db-nál 140Ah 1200A, 2db-osnál 95Ah 900A de csak a gyári fér bele a ketrecébe, ugyan az más nevesebb márkából 1-2 cm-el szélesebb. A peremét lehajlítottam a tartónak és így megoldva, nem zavar a motorháztetőnél sem az a pánt ami meg átfogja tökéletesen tartja.
Válasz #1954. hozzászólásra
mert akkor az aksi is lehet azonos.
Ma megrendeltem a hondába is azt néhnyperc alatt eltudtam dönteni Varta és kész.Hétfön át is vehetem.
Hiába írom be a traktort a keresőbe ezt nemdobja ki.
4401 hozzászólás
Válasz #1999. hozzászólásra
nem
Válasz #1987. hozzászólásra
Az IKR találkozón valami olyasmiről volt szó hogy az összemértek egy adblues és egy sima üzemanyagos trakit ugyanabban a lóerőben és az adblues javára kijött az hogy kevesebbet evett 1 vagy 2 litter mint a sima.
Válasz #1996. hozzászólásra
Ílyen vezérlő egységed van?
Válasz #1997. hozzászólásra
Akkor holnap jöhetsz is
Válasz #1996. hozzászólásra
ha arra járok visszaállítom,ha addig neked nem sikerülne
Válasz #1995. hozzászólásra
nagyon nem hiányzik
Válasz #1993. hozzászólásra
legalább USA feeling-el dolgozhatsz!
Válasz #1992. hozzászólásra
jó lenne, ha tudnád, hogy hogy állítottad át mert ezt fogom hallgatni még egy jódarabig....
Válasz #1992. hozzászólásra
30 centi mélyen 3 méteres fogással 4.5-5 mérföld/óra a tempóm .
tényleg hogy állítottad át a műszerfalamon a sebességet km/h ról mérföl/h-ra ?
Válasz #1991. hozzászólásra
fasza!
Válasz #1990. hozzászólásra
üa szűrő és tömítetlenség a rendszerben , meg ahogy mondtad is akksi kidobtuk a régit azóta egy 155-ös is simán megküldi és azóta nem szarakodik a mágnes szelep sem
Válasz #1986. hozzászólásra
mi volt a baja?
Válasz #1982. hozzászólásra
Hidd el hogy nagy mértékben a nagynyomású diesel motorok által kibocsátott részecskék miatt is van. Az euro 1 és 2 motoroknál a részecskék nagyok és nehezek, egyből leszállnak a talajra. A nagynyomású befecskendezésnél meg annyira aprók hogy még hetekig is a levegőben szállnak.
Azért van ez a cirkusz a pm szűrővel meg a többi eljárással. Meg egyrészt ezért nem preferálják a dieselt a tengerentúlon, mármint személyautóban.
Válasz #1984. hozzászólásra
Ne kiabáld el!
Válasz #1979. hozzászólásra
Nem.
Válasz #1983. hozzászólásra
Mint állat úgy megy
Válasz #1980. hozzászólásra
Hát éppen ma futottunk neki egy kis mateknak traki AdBlue-s vonalon, hogy lehet már kapni 60 ft-ért is meg 140-ért is de 70-80 Ft körül normális cégtől is ha van fogyasztásod. Szóval az jött ki, hogy egy nagy traki nagy cég, kb 1500 ü.ó alatt elpörköl 1000 l ilyen maszlagot és azon szarakodnak a 40-50 millás gép mellett, hogy most 60ezerért vegyen valamilyen lónyálat vagy 80ezerért megbízhatót..............na ilyeneknek max csak ásót adnék 50 milláért !!!
Válasz #1975. hozzászólásra
Mi azért vettük még 11 végén az axiont hogy ne kelljen ezzel vacakolni. Akkor még t7000 volt de nem bántam meg hogy inkább zöld lett.
Válasz #1982. hozzászólásra
megy már a kékség?
Válasz #1980. hozzászólásra
mikor nem voltak ilyen előírások akkor is volt szennyezés a levegőben de hidd e nekem nem ettől leszel rákos hanem a sok szartól amit megeszik a ember a teszkóból meg a többi szarból meg az a sok kátrány a cigi miatt
Válasz #1977. hozzászólásra
Elő túrtam a meghívót, ma volt.
Válasz #1968. hozzászólásra
azért én nem használnám adblue nélkül.
A levegőben marad a részecske napokig mert annyira apró, és ha tüdőbe jut akkor egyből a vérbe kerül és rákot okozhat.
Válasz #1975. hozzászólásra
Annak nem a T 6 170
Válasz #1976. hozzászólásra
Szerintem igen
Válasz #1974. hozzászólásra
Szombaton !!???
Válasz #1972. hozzászólásra
Akkor te lehet többet tudsz mint én
Válasz #1973. hozzászólásra
ÁÁÁÁÁ csak érdekelne az AdBlue, mert lesz idő mikor már csak ezek lesznek.
amin dobtam hátast az az új számozás a lóerőkkel.......A 165-ös bográcsom megfelelője a T7.220-as !!!
Válasz #1965. hozzászólásra
Holnap lesz Baján az ikr-nek vevő találkozó, ott lehetne érdeklődni mi a tapasztalat.
Válasz #1960. hozzászólásra
Mégegyszer kéket akarsz?
Nekem egy is elég belőle. Még kombájnba inkább vennék nh-t az áteresztés meg a magtisztaság , illetve ár végett.
A traktorokban nincs meg az elvárható vontatási teljesítmény meg hatásfok. Ezt a dlg és a nebraska tesztek is mutatják. Még a tier 4 motorral sincsenek ott mint a jd vagy claas a tier3-al.
Válasz #1970. hozzászólásra
Nem tudom hogy mennyire de állítólag ott is bevált már
Válasz #1966. hozzászólásra
Néhány órája voltam agyereknél és azt mondja a személykocsiknál is bekékülnek.De sovtwerel megoldható.
Válasz #1966. hozzászólásra
A megoldás megvan de csak országhatáron belül meg keleti déli fuvarok esetében nyugat fele nyomulva nem éri meg játszani
a régebbi m-es és 8000-es sorozatnak meg talán még a tm-es sorozat elején hagyományos önindítót raktak rá,utánna már áttételeset,ennek már nem kell akkora indítóáram
Válasz #1966. hozzászólásra
Megoldás sok mindenre már van...............
Válasz #1962. hozzászólásra
Meggyőző érv.
Köszi az infókat, a többieknek is. Kikell ezt még aludni holnap megrendelem majd amit meg álmodok az éjjel.
Válasz #1965. hozzászólásra
ja értem nem sok jót szerintem a teherautósok nem nagyon ugrálnak érte de álítólag meg van a megoldás
Válasz #1964. hozzászólásra
Szó se lehet róla !!! Az a vezír gípem !!
Csak úgy az AdBlue vajon mit hozott a bográcséknak történet érdekelne.
Válasz #1960. hozzászólásra
Bogrács csere ?
Válasz #1961. hozzászólásra
én azért tettem bele ezt mert a 9540-es míg nincs kész addig nem kell akksi abba így ez volt szadon
Válasz #1961. hozzászólásra
A nagytól nem kell félni !
Kell bele. Olyan helyen vedd ahol meg tudják mérni az aksi erejét előtted !! Most asszem topla van benne(cseh vagy szlovák). A boltban volt több féle nevesebb márka és egy adott szinten belül keresgéltünk ezzel a mérő készülékkel és ez adott le 1350-et 1200 helyett.
Válasz #1956. hozzászólásra
Elméletileg akkor elég lenne a 155 Amp. Jászakku bár a 900 indító nem sok.Te mire alapoztad azt hogy 1200-as indításút vegyek bele?
Ezekből az újabb AdBlue-s Tier 4A-s T7.XXX-esekből vannak valakinek valamilyen infói ?????
Válasz #1957. hozzászólásra
Igen.
Válasz #1957. hozzászólásra
Jah.
Válasz #1955. hozzászólásra
tiedben is 7,5 moci van ?
Válasz #1952. hozzászólásra
Annyit találtam hogy 1 db-nál 140Ah 1200A, 2db-osnál 95Ah 900A de csak a gyári fér bele a ketrecébe, ugyan az más nevesebb márkából 1-2 cm-el szélesebb. A peremét lehajlítottam a tartónak és így megoldva, nem zavar a motorháztetőnél sem az a pánt ami meg átfogja tökéletesen tartja.
Válasz #1954. hozzászólásra
mert akkor az aksi is lehet azonos.
Ma megrendeltem a hondába is azt néhnyperc alatt eltudtam dönteni Varta és kész.Hétfön át is vehetem.
Hiába írom be a traktort a keresőbe ezt nemdobja ki.
Válasz #1953. hozzászólásra
210Ah-sokkal jöttek eredetileg állítólag
7,5 literes a motorja igen
Válasz #1949. hozzászólásra
Lehet hogy azeredetiben is nagyobb volt mint a 165 ben
Bár a motor köbösen ugyancsak 7500 Nem?
Válasz #1941. hozzászólásra
Szabi.- szerintem tudná de én még nem láttam ezt leírva.