nem alul a szervo a huto alatt engedi az olajat de amúgy nagyon konnyen tér persze szétkaptuk aztán a meglepetés nincs hozzá gyári alkatrész mert az egyik tengelynél fel volt fúrva és tomítés helyett gufero volt betéve
a volt gazdája nem traktorista hanem gépgyilkos volt meg nagyonn szeretett legózni
Válasz #1917. hozzászólásra
nem sok a külömbség nekem jobb az ülés ebben meg több alehetőség a váltó meg az eke miatt
de ha úgy van bármikor beülnék abba is .
Válasz #1887. hozzászólásra
síkon bírja nagyon de emelkedőn kirúgja magát peig csak akkora fogással megy emelkedős területen mint a gép szélesége de síkon viszi 250-es fogással 32-33 centi mélyen 7,5-8 km/h-val kényelmesen
Ha nem működik a rugózót híd akkor végig rajta van a hídon és feszíti .. Nekünk is ez volt a baja egyszer elsüllyedt szántásba és az érzékelő meg nyomódót, onnantól fogva nem is emelkedett .. Meg ahogy kezdet a váltó rosszalkodni és a kalibrálásnál se akarta meg csinálni , ha meg is csinálta akkor meg nyökögve . Még érzékelő is lett cserélve a hídba .. De a hidro aksi is szerepest játszik benne .. nekem ezek voltak a tapasztalatok a tm 165 nyuszinál ,
Állj meg a traktorral, a munkahengerre kenj egy kis zsírt, indulj el, gyorsíts fel egy kicsit agépet és fékezd meg.Ha a zsír alig mozdul onan ahova kented, sanszos hogy nem jó a rugózás.
4428 hozzászólás
Válasz #1927. hozzászólásra
Olajra talán 10% körül van. Nh kuhn, hardi, dondi alkatrészre van a 27%.
Válasz #1926. hozzászólásra
pl olajra is van ?
Ikr-nél az expó ideje alatt 27% alkatrész előrendelési akció van. Ha valaki vásárlás előtt áll...
Válasz #1924. hozzászólásra
Ok köszi akkor napokba legózok vele pár kört.
Válasz #1898. hozzászólásra
Motor háztető belső oldalán a kábel kötegen menj végig, bilincsek kidörgölik a kábelt, ott zárlatolhat, még gond is lehet belőle.
Válasz #1921. hozzászólásra

nem alul a szervo a huto alatt engedi az olajat de amúgy nagyon konnyen tér persze szétkaptuk aztán a meglepetés nincs hozzá gyári alkatrész mert az egyik tengelynél fel volt fúrva és tomítés helyett gufero volt betéve
a volt gazdája nem traktorista hanem gépgyilkos volt meg nagyonn szeretett legózni
léptem csákó
Válasz #1920. hozzászólásra
ja szivattyú csere ?
Válasz #1919. hozzászólásra
elso tengely perselyezés mg szervó gondok
Válasz #1916. hozzászólásra
mit csináltok rajta ?
Válasz #1917. hozzászólásra
nem sok a külömbség nekem jobb az ülés ebben meg több alehetőség a váltó meg az eke miatt
de ha úgy van bármikor beülnék abba is .
Válasz #1916. hozzászólásra

gondolom az elso szántás után már nem is kivánkozol vissza a kockakabinosba
Válasz #1915. hozzászólásra

hát most meg nem mondom mienk még mindig szét van bombázva
Válasz #1913. hozzászólásra
több ha jól tudom 600 kiló
Válasz #1912. hozzászólásra
csak amikor kell szántás lazítózás
Válasz #1911. hozzászólásra
szerintem a krisztikén a teljes garnitúra sem bolt 400kg
Válasz #1911. hozzászólásra
azt akarod cipelni kombizáskor vagy símításkor is?
Válasz #1910. hozzászólásra
egy 800 kilósat gondolok hozzá és az elég lesz ha kell
Válasz #1909. hozzászólásra
szántásnál 800 - 1000kg meg aztán nem kell azt mindig cipelni
ha már betonból akarod akkor kell rogton onteni egy 400 - 500kg-osat is a konnyebb melókhoz
Válasz #1908. hozzászólásra
men lehet agyon terhelni mert fordul az első hídja és így vigyázni kell vele
Válasz #1906. hozzászólásra
le kell terhelni mindehogy az elejét
meg nálunk a volt cégemnél víz volt a hátsó kerekekben drágálták rá a gyári súlyokat
Válasz #1903. hozzászólásra
Ok
Válasz #1904. hozzászólásra
nem nagy mert akkorára nyitom amekkorát visz kényelmesen
Válasz #1904. hozzászólásra
össz úgy 8 heki tegnap du 5-8 és ma de fél 10-12 között
Válasz #1895. hozzászólásra
hána ha-t pergettél ki vele így fagyos foldon ?
nem sok neki az a hatos eke?
Válasz #1902. hozzászólásra
ok köszi a lehetőséget napokban felhívlak és megnézzük mit tudunk kihozni a dologból
Válasz #1900. hozzászólásra
Front hidróhoz tartom nincs de valahogy csak rá lehet akasztani.
Válasz #1900. hozzászólásra
Valamelyikről levesszük, van össz 1620kg
Válasz #1899. hozzászólásra
van első súlyod ?
Válasz #1893. hozzászólásra
Egy garnitúrát adok kölcsön ha kell
Válasz #1896. hozzászólásra
munka lámpák biztosítékját lecsapja ha bemelegszik a bizti tábla meg ilyen apróságok de javítom lassan az ilyen bajait
Válasz #1886. hozzászólásra

egy kis vizecske a kerekekbe
Válasz #1895. hozzászólásra

mi?
Válasz #1894. hozzászólásra
napokban szántottam vele pár hekit eddig jó a tapasztalat de pár bosszantó baja van
Válasz #1893. hozzászólásra
az a minimum ekkora gépnél.
dolgoztál már vele?
Válasz #1892. hozzászólásra
8 mázsa körüli bentont gondoltam rá önteni majd
Válasz #1891. hozzászólásra
az elejére kéne akasztanod először valamit,az lehet elég is lenne
Válasz #1890. hozzászólásra
Hát lehet de szerintem az is kevés lesz kb 78 mázsa jelenleg a gép de egyszer megmérem már se súlyok se semmi csak a fordulós híd meg front hidraulika
Válasz #1888. hozzászólásra

kálcium klorid lesz a legolcsóbb megoldás
Válasz #1887. hozzászólásra
síkon bírja nagyon de emelkedőn kirúgja magát peig csak akkora fogással megy emelkedős területen mint a gép szélesége de síkon viszi 250-es fogással 32-33 centi mélyen 7,5-8 km/h-val kényelmesen
Válasz #1887. hozzászólásra
nem csak erős a motor az önsúlyhoz
Válasz #1886. hozzászólásra

nagy lett az eke?
G- hollnadhoz létezik-é hátsó keréksúly és ha igen akkor mennyi a max ?
Válasz #1884. hozzászólásra
fasza
Ha nem működik a rugózót híd akkor végig rajta van a hídon és feszíti .. Nekünk is ez volt a baja egyszer elsüllyedt szántásba és az érzékelő meg nyomódót, onnantól fogva nem is emelkedett .. Meg ahogy kezdet a váltó rosszalkodni és a kalibrálásnál se akarta meg csinálni , ha meg is csinálta akkor meg nyökögve . Még érzékelő is lett cserélve a hídba .. De a hidro aksi is szerepest játszik benne .. nekem ezek voltak a tapasztalatok a tm 165 nyuszinál ,
A zsíros dolgot kipróbálom!
köszönöm a tanácsokat
Válasz #1878. hozzászólásra
ez egy NH td90d csak ez piros nem kék oylan mint az NH l85 mert az meg kékben NH 6630
Válasz #1872. hozzászólásra
Állj meg a traktorral, a munkahengerre kenj egy kis zsírt, indulj el, gyorsíts fel egy kicsit agépet és fékezd meg.Ha a zsír alig mozdul onan ahova kented, sanszos hogy nem jó a rugózás.
Válasz #1877. hozzászólásra

Valaki átmatricázott egy case-t?