Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.68 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Akadnak homok dombok, ott elég a 10-dik kb 7-8 km/h tárcsa nélkül, másképp elássa magát.
9 km/h val húzom. rakok egy videót hogy milyen a föld, kb 15 perc és meg van.
Üdv! Igen 4 méteres, most jelenleg a jelzése szerint a 6 osig van lent, mélységet még nem mértünk. 11-dikbe húzom 1700 fordulaton, így viszonylag jó a fogyasztás is. Azt nem tudom mennyire keveri be a gazt, mert le van tárcsázva a föld előttem.
Hát ez a power boost meg más hasonló dolog csak tlt-n vagy szállításban jelentkezik magasabb sebességfokozatban ha jól tudom, tehát klasszikus esetekben nincs, lentebb jól említették a forgó boronás dolgot vagy pl trágyaszórás. Azt a traktor sajnos 110 lovasnak kell tekinteni...
Igazából elég lenne erőre mert van mellé egy másik 125 lovas nyuszi aztán a kettő kiegészítené egymást csak nem tudom pl hogy fogyasztásba mit mutat ha valami keményebb munkát kell neki csinálni amihez mondjuk közel odakéri a 130LEőt mondjuk és akkor power boostal tudja ezt csak.
Azt a 6020as nyuszkót én is néztem csak nem tudom hogy milyen felszereltséggel van az az ár ami oda van írva.Ezért érdeklődtem körbe ezt a Delta Plus meg Elite csoport jelentést
Tudom nem ide tartozik de engem az amazone cirrus érdekelne ami nh mögött van. 4 méteres ugye? hogy boldogul vele a 175-ös, ha tárcsák lent vannak rendesen? A tárcsák a nagyobb gazat is eltakarítják?
A powerboost csak TLT-nél és szállításnál kapcsol be! pl ha forgóboronás vetőgéppel dolgozol, akkor leadja a max teljesítményt. Akkor kapcsol be, mikor pillanatnyilag nagyon teljesítményt igényel a paripa.
A T6020-ashoz ne hasonlítgasd légyszíves a Landini, MF meg a McKormost.Bocsánat, nem akarom lehúznia többit, de a NH az New Holland. Hidd el ég és föld, most árban is k..va jók. Magas felszereltség jó árban, és nagyon megbízható.
new holland T6020 elite mi a véleményetek???köszi!100-130leközötti gépet akarok venni,ezt is néztem az omékon ma.landini powermondial115,mc cormick gmax,massey fergusson5450valtra valmet T121 caseih maxxum115 szerintetek melyik milyen?????
Nem tudom ezeknél hogyan van, a TM 175 ösbe amit hajtok, azon vagy TLT-nél egy bizonyos fordulat esésnél kapcsol automatikusan. Szállitásnál bekapcsolom az auto fokozat váltást és akkor 16-17-18 fokozatba folyamatosan megy a boost. Ismétlem ez Tm-175 ös.
A névleges teljesítmény 112 lóerő viszont a közös nyomócsöves common rail rendszernek van egy olyan tulajdonsága hogy terheltségtől függően plusz teljesítményt tud leadni a traki ez a power boost amit amugy a nyuszi kijelzője is jelez ha használja a traki szóval így tudja a 142 lóerőt ! Bár sztem érdemes mindig a névleges teljesítmény alapján vásárolni! és lesz plusz pacit a gépbe!
Köszi a választ!És hogy van az hogy a 6020Elitenek 112Le-t ír névleges teljesítménynek viszont Power Boost-al meg 132Le Illetve a IKR oldalán az akciós oldalon azt írja hogy max 142Le Akkor most ebből a sok infóból mi az igaz?Meg mi az a power boost? Igazából ha ez tényleg 142 Le és ilyen felszereltség az Elite ahogy írtad akkor az most igen jó áron van
A t6000es széria delta változatában nem common rail motor van! legalábbis a 6050esbe ami nekünk is van nincs a felszereltséget tekintve a kategóriák között sok különbség van váltóban egyrészt amugy a delta is szinte full power shift de pl az elitnek digitális a kijelzője akkor első híd és fülke rugózás ! Hidraulika rendszer erősebb az elitnek ,beépített munkalámpák más helyzetszabályzó és táblavégi forduló meg kihelyezett 4 pár hidraulika csatlakozó kb ennyi sztem !!
T6000-res szériáknál milyen felszereltséget takarnak ezek a különböző elnevezések hogy Delta,Plus meg Elite? Gondolom a delta az alap az Elite meg a legfelszereltebb de miben jön ez le? váltó vagy mi?
Nem tudom, hogy ezeknek alapból milyen ülése van, de ha 2000 óra alatt ebben igy néz ki az ülés akkor 4000 óránként cserés. Vagy csak az én szemem káprázik?
Válasz #1090. hozzászólásra
az ilyen kategóriájú gépre egész évben van munka, nagyon hihetetlen ez a 2200 óra.
Nekünk 800 órát megy évente, de mehetne még jóval többet is ha mindent elvállalnánk.
Azt azért tegyük hozzá, hogy a tm szériánál rém egyszerű az üzemóra számlálót lenullázni. Én is találkoztam már 2500 órás géppel, képen nagyon fajin volt, aztán a helyszínen látszott, hogy ebben már jóval több is lehet, bár az investes illető nagyon bizonygatta, hogy ez tuti annyi.
10 éves de ha egyszer nem használták, német osztrák kollégáknál van a szín alatt olyan 204 es mega ami 15 éves de mint az új úgy néz ki és belül is tiptop. mert van benne 2000 óra vagy annyi se...
Atya világ !!!
Egy "kicsit" az.....de ha ennyiért van aqkkor ilyenkor a saját is feljebb értékelődik.....
Amúgy már ez régi bútor csak mintha máshol állna vagy más árulja....
Nem kell oda semmi célszerszám. A feszítő végébe egy 1/2 colos crowa kulcs megy be persze fej nélkül. Azt racsniztatva szépen le lehet venni a szíjat. Visszarakni az ellenkező irányba racsniztatva lehet. A feszítő a kompresszornál torx fej segítségével vehető le. Azt hiszem T45-ös a száma. A szíjat a legegyszerűbben a viszko lapát lecsavarásával lehet felbujtatni. Bal menetes. Egy hirtelen ütés a villáskulcsra és könnyedén meglazul. nem kell a lapátot lefogni vagy ilyesmi, mert úgy nem fog menni. Elég nagy villáskulcs kell hozzá. Ennyi.
Az a része megvan hogy a nagy ékszíjat levettem.Hanem a kisebb ékszíjnak a szíjspanolójával vagyok bajba.Nem is nagyon tudtam oda látni mert ott van előtte a a ventilátor is meg a hűtők
Ha rugós feszítője van a nagy szíjnak, azt még macerásabb levenni.Kolléga addig feszítette hogy eltört.50pár ezeré vett másikat.A rugós feszítőnek a közepén van egy négyszög alakú nyílás,oda lehet a megfelelő szerszámot beilleszteni,és meglazítani a szíjat.De egy négyszög acél+csőfogó is megteszi.
4417 hozzászólás
Válasz #1113. hozzászólásra
Itt az ár : http://www.ikr.hu/images/t_6020_fooldal.jpg
Válasz #1102. hozzászólásra
neked mi a véleményed?
Válasz #1101. hozzászólásra
nem emlitem 1 lapon,csak megnéztem ezeket a gépeket is.ezt nem nagyon értem,ennyire jók a nh-k?
Remélem sikerül, ha nem itt a link: https://www.youtube.com/watch?v=sVPCf0vFMaM
Válasz #1104. hozzászólásra
konkrétan mennyi az ár? (nem voltam kint OMÉK-en)
Válasz #1111. hozzászólásra
Akadnak homok dombok, ott elég a 10-dik kb 7-8 km/h tárcsa nélkül, másképp elássa magát.
9 km/h val húzom. rakok egy videót hogy milyen a föld, kb 15 perc és meg van.
Válasz #1110. hozzászólásra
Akkor kb menyivel mész? Van náatok domb vagy tök sima minden? 200 lovat nem kéri?
Válasz #1103. hozzászólásra
Üdv! Igen 4 méteres, most jelenleg a jelzése szerint a 6 osig van lent, mélységet még nem mértünk. 11-dikbe húzom 1700 fordulaton, így viszonylag jó a fogyasztás is. Azt nem tudom mennyire keveri be a gazt, mert le van tárcsázva a föld előttem.
Válasz #1108. hozzászólásra
Hát ez a power boost meg más hasonló dolog csak tlt-n vagy szállításban jelentkezik magasabb sebességfokozatban ha jól tudom, tehát klasszikus esetekben nincs, lentebb jól említették a forgó boronás dolgot vagy pl trágyaszórás. Azt a traktor sajnos 110 lovasnak kell tekinteni...
Válasz #1107. hozzászólásra
Igazából elég lenne erőre mert van mellé egy másik 125 lovas nyuszi aztán a kettő kiegészítené egymást csak nem tudom pl hogy fogyasztásba mit mutat ha valami keményebb munkát kell neki csinálni amihez mondjuk közel odakéri a 130LEőt mondjuk és akkor power boostal tudja ezt csak.
Válasz #1106. hozzászólásra
ja értem azt hitted egy jó kis 140es gép, hát igen ez is az üzleti élet része, szeretnek nagyot mondani...
Ja igen csak aztán ott lombozódtam le hogy megláttam hogy ez csak 4 hengeres és nem 6
Válasz #1104. hozzászólásra
http://www.ikr.hu/images/T6000DeltaPlus%20Elite-2010.pdf
Szerintem a névleges teljesítményt nézd mikor választasz hiszen sosem szabad a csúcsra méretezni...
Azt a 6020as nyuszkót én is néztem csak nem tudom hogy milyen felszereltséggel van az az ár ami oda van írva.Ezért érdeklődtem körbe ezt a Delta Plus meg Elite csoport jelentést
Válasz #1099. hozzászólásra
Tudom nem ide tartozik de engem az amazone cirrus érdekelne ami nh mögött van. 4 méteres ugye? hogy boldogul vele a 175-ös, ha tárcsák lent vannak rendesen? A tárcsák a nagyobb gazat is eltakarítják?
Válasz #1101. hozzászólásra
A powerboost csak TLT-nél és szállításnál kapcsol be! pl ha forgóboronás vetőgéppel dolgozol, akkor leadja a max teljesítményt. Akkor kapcsol be, mikor pillanatnyilag nagyon teljesítményt igényel a paripa.
A T6020-ashoz ne hasonlítgasd légyszíves a Landini, MF meg a McKormost.Bocsánat, nem akarom lehúznia többit, de a NH az New Holland. Hidd el ég és föld, most árban is k..va jók. Magas felszereltség jó árban, és nagyon megbízható.
new holland T6020 elite mi a véleményetek???köszi!100-130leközötti gépet akarok venni,ezt is néztem az omékon ma.landini powermondial115,mc cormick gmax,massey fergusson5450valtra valmet T121 caseih maxxum115 szerintetek melyik milyen?????
Válasz #1096. hozzászólásra
Nem tudom ezeknél hogyan van, a TM 175 ösbe amit hajtok, azon vagy TLT-nél egy bizonyos fordulat esésnél kapcsol automatikusan. Szállitásnál bekapcsolom az auto fokozat váltást és akkor 16-17-18 fokozatba folyamatosan megy a boost. Ismétlem ez Tm-175 ös.
Válasz #1096. hozzászólásra
A power boostal csak bizonyos sebesség szint felett tud plusz teljesítménytleadni. (szerintem)
A névleges teljesítmény 112 lóerő viszont a közös nyomócsöves common rail rendszernek van egy olyan tulajdonsága hogy terheltségtől függően plusz teljesítményt tud leadni a traki ez a power boost amit amugy a nyuszi kijelzője is jelez ha használja a traki szóval így tudja a 142 lóerőt ! Bár sztem érdemes mindig a névleges teljesítmény alapján vásárolni! és lesz plusz pacit a gépbe!
Köszi a választ!És hogy van az hogy a 6020Elitenek 112Le-t ír névleges teljesítménynek viszont Power Boost-al meg 132Le Illetve a IKR oldalán az akciós oldalon azt írja hogy max 142Le Akkor most ebből a sok infóból mi az igaz?Meg mi az a power boost? Igazából ha ez tényleg 142 Le és ilyen felszereltség az Elite ahogy írtad akkor az most igen jó áron van
A t6000es széria delta változatában nem common rail motor van! legalábbis a 6050esbe ami nekünk is van nincs a felszereltséget tekintve a kategóriák között sok különbség van váltóban egyrészt amugy a delta is szinte full power shift de pl az elitnek digitális a kijelzője akkor első híd és fülke rugózás ! Hidraulika rendszer erősebb az elitnek ,beépített munkalámpák más helyzetszabályzó és táblavégi forduló meg kihelyezett 4 pár hidraulika csatlakozó kb ennyi sztem !!
T6000-res szériáknál milyen felszereltséget takarnak ezek a különböző elnevezések hogy Delta,Plus meg Elite? Gondolom a delta az alap az Elite meg a legfelszereltebb de miben jön ez le? váltó vagy mi?
Válasz #1086. hozzászólásra
Nem tudom, hogy ezeknek alapból milyen ülése van, de ha 2000 óra alatt ebben igy néz ki az ülés akkor 4000 óránként cserés. Vagy csak az én szemem káprázik?
Válasz #1090. hozzászólásra
Üdv! Ahhoz hogy ne nullázon le mit lehet csinálni?
Válasz #1090. hozzászólásra
az ilyen kategóriájú gépre egész évben van munka, nagyon hihetetlen ez a 2200 óra.
Nekünk 800 órát megy évente, de mehetne még jóval többet is ha mindent elvállalnánk.
Azt azért tegyük hozzá, hogy a tm szériánál rém egyszerű az üzemóra számlálót lenullázni. Én is találkoztam már 2500 órás géppel, képen nagyon fajin volt, aztán a helyszínen látszott, hogy ebben már jóval több is lehet, bár az investes illető nagyon bizonygatta, hogy ez tuti annyi.
Válasz #1079. hozzászólásra
Ezt gyanítom hogy ismerőséé volt.Mert másfél hete mikor ott voltam a szegánánál akkor tárgyalt a tulaj hogy cseréli egy Mccormickra.
Válasz #1087. hozzászólásra
10 éves de ha egyszer nem használták, német osztrák kollégáknál van a szín alatt olyan 204 es mega ami 15 éves de mint az új úgy néz ki és belül is tiptop. mert van benne 2000 óra vagy annyi se...
Válasz #1086. hozzászólásra
na de 10 éves
Válasz #1079. hozzászólásra
Nem mert újonnan egy ilyet 20 milla alatt nem kapsz. ha tényleg 2200 óra van benne persze...
Válasz #1084. hozzászólásra
az ellenkezik az elveimmel én ha veszek csakis a gazda udvaráról veszek...rajtam ne keressen B egy fillért sem
Válasz #1083. hozzászólásra
Van Tiszakécskén is kettő..
Válasz #1082. hozzászólásra
drága az új mindenki jó állapotú használtat szeretne venni
Válasz #1081. hozzászólásra
érdekes, ma 3-an kérdeztek rá a t180-ra 3 honapja nézték utoljára,készül valami
Válasz #1080. hozzászólásra
a ts-t 2 nap alatt adták el az ikr-es 6050-et szintén
ha igy haladunk lassan drágább lesz a használt mint az új
Válasz #1079. hozzászólásra
Atya világ !!!
Egy "kicsit" az.....de ha ennyiért van aqkkor ilyenkor a saját is feljebb értékelődik.....
Amúgy már ez régi bútor csak mintha máshol állna vagy más árulja....
Válasz #1078. hozzászólásra
nem drága EZ egy kicsit ?
Válasz #1077. hozzászólásra
Ennyi.........
Válasz #1071. hozzászólásra
Nem kell oda semmi célszerszám. A feszítő végébe egy 1/2 colos crowa kulcs megy be persze fej nélkül. Azt racsniztatva szépen le lehet venni a szíjat. Visszarakni az ellenkező irányba racsniztatva lehet. A feszítő a kompresszornál torx fej segítségével vehető le. Azt hiszem T45-ös a száma. A szíjat a legegyszerűbben a viszko lapát lecsavarásával lehet felbujtatni. Bal menetes. Egy hirtelen ütés a villáskulcsra és könnyedén meglazul. nem kell a lapátot lefogni vagy ilyesmi, mert úgy nem fog menni. Elég nagy villáskulcs kell hozzá. Ennyi.
Válasz #1075. hozzászólásra
TORX kulcs ha azt kell.
Válasz #1074. hozzászólásra
OK ok köszi.Amúgy az a gyanúm hogy a szíjtárcsa elején kell azt a csavart meglazítani csak nem tudom hogy az milyen imbusz vagy nem tudom
Válasz #1073. hozzászólásra
Talán 2 csavart kell meglazítani..........talán............holnap ránézek.
Válasz #1072. hozzászólásra
Az a része megvan hogy a nagy ékszíjat levettem.Hanem a kisebb ékszíjnak a szíjspanolójával vagyok bajba.Nem is nagyon tudtam oda látni mert ott van előtte a a ventilátor is meg a hűtők
Válasz #1071. hozzászólásra
............meg egy racsnis krova szár is......
Válasz #1063. hozzászólásra
Ha rugós feszítője van a nagy szíjnak, azt még macerásabb levenni.Kolléga addig feszítette hogy eltört.50pár ezeré vett másikat.A rugós feszítőnek a közepén van egy négyszög alakú nyílás,oda lehet a megfelelő szerszámot beilleszteni,és meglazítani a szíjat.De egy négyszög acél+csőfogó is megteszi.
Válasz #1066. hozzászólásra
Holnap ránézek.
Ha sokáig nem használod a kompresszort(mint ahogy én) nálam be sincs rakva a szíj.
Válasz #1057. hozzászólásra
már el is adták
Válasz #1065. hozzászólásra
Feszítő görgőbe lévő csavart is meg kell lazítani.