Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Használt szántóföldi permetező új
- Direktvetés, no-till. új
- AKG támogatás új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
Cikkajánló
Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
A régi közmondás szerint az ízlésről nem lehet vitatkozni.
Hirdetés
639 hozzászólás
Válasz Vinkó75 #338. hozzászólásáraErről már megjelent valami konkrét szabály vagy törvény? Ha mondjuk volt már papírja a gépnek de kivonták azt még vissza lehet helyeztetni?
Válasz dávidka234567 #337. hozzászólásáraDec 31 után csak Tier 4-es motorral szerelt vasat lehet forgalomba helyezni.
Ha csak ideiglenesen volt kivonva a forgalomból akkor még talán lehet. De mint írtad nincs papírja, így forgalomba kell helyezni, ez már ugrott szerintem. Zöld rendszámmal még mehetsz..igaz pótkocsit nem húzhat. Én így halottam.
Üdv holtudnám Mtz 80 omat lemüszakisztatni papírok nincsenek
Válasz lakatos gabesz #332. hozzászólására Hali én most vizsgáztatom az enyémet 82-re kell átalakitási engedélyt kérni a kpm vizsgáztato helyen aztán kell ki épitette össze regisztrált szakmühely lehet csak de lehet autoszerelő is mást ugyse nagyon találsz származási papir adásvételi a hidrol a turbót meg szereld addig le rola.
Válasz ..MZ/X.. #333. hozzászólásáraKöszönöm szépen a válaszodat.meg is érdeklödöm.
Válasz ..MZ/X.. #333. hozzászólásáraMondjuk ez okos 5let, mert még valami túlbuzgó vizsgabiztos fekete rendszámot akarna rátetetni...
Válasz lakatos gabesz #332. hozzászólásáraTurbóról maradj csendben, rakj rá gyári kipuffot, hogy ne fütyüljön nagyon. Első hajtást meg papírozni kell. NKH-nál, vizsgabázisnál érdeklődj.
Sziasztok.az mtz 80-asom hogy át lett alakítva turbósra és kapott egy első kerék meghajtást is ezt ujra kell vízsgáztatni vagy mi ennek a menete?
Válasz katona1219 #330. hozzászólásáraIgen. De ha nem a te nevedre szól a kétnyelvű adásvételi akkor kell egy köztes magyar adásvételi is amivel tudod igazolni, hogy te vásároltad.
Sziasztok!
Van egy traktorom, ami 96-ban lett Németo.-ból behozva, van német forgalmi meg vámpapírok, magyar papírja eddig nem volt.A kérdés hogy le lehetne-e a jövőben valahogy papírozni?
Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok,
Konkrét segítség kellene. Adott egy munkagép (1992), ami külföldről lett behozva, és papírok nélküli. Megveszem, forgalomba tudom helyezni?
Milyen papírok kellenek?
Köszönöm mindenkinek, aki segít.
Ervin
Válasz csoppika #327. hozzászólásáraEzek persze csak akkor ha van rendszáma...
Válasz Lacibá59 #326. hozzászólásáraFedezetlenségi díj? Át nem iratásra bünti?
Válasz bbajuszb #325. hozzászólásáraMivel elmult 20 év nem úszod meg az eredetiség vizsgát 20 ezer volt nekem.Utána a tulajváltás sima ügy.Csak ne a Füzesabonyi okmányirodába próbálkozz mert akkor örökre a tied marad.
2006-ban vásároltunk egy MTZ-t Nem lett átiratva ,de az előző tulajdonos sem iratta át, csak megkaptuk az adásvételit. Az eredeti tulajdonos sajnos már nem él.Most lenne rá vevőnk de csak törzskönyvvel , mit tudtok tanácsolni? Van tehát két adásvételink: 2000 és 2008 és forgalmi. Köszi
Ott a pont.Átmentem a szomszéd városba készségesek voltak.Még egy eredetiség vizsga kellett és sima az ügy.Tokkal-vonóval 76 ezer + két Egri út de úgy is volt ott dolgom.
A helyi ügyintézőkhöz lessz 1-2 jó szavam ui.az okmányirodának van a honlapján egy olyan menü ahol véleményt lehet mondani az ügyintézésről... a fantáziádra bízom...a tanácsot pedig köszi
Válasz Jakabjóska #321. hozzászólásáraNekünk kiadták átíráskor műszaki nélkül a forgalmit is meg a törzskönyvet is. Aztán mikor vittük műszakira akkor simán stempliztek bele. Sőt, fater vett egy hulladék EO-t 2 éve, annak nem volt meg a forgalmija, törzskönyve sem. Az előző tulajjal lejelentettük, hogy elveszett, mikor átírtuk akkor is kiadták a papírokat, műszaki azóta sincs rajta. Ha meg kell akkor lesz egy üzembentartó váltás és kötünk rá egy friss biztosítást.
Válasz .Richard. #316. hozzászólásáratökmindegy ,hogy bakon van tulajdont szereztél átírni kötelező,
Válasz vén cigány #320. hozzászólásáraEnnek volt rendszáma és forgalmija is, csak ki volt vonva forgalomból. Mi a közlekedésfelügyeletnél műszakiztattuk, mert ott a legolcsóbb. Eredetiség vizsga nem kellett hozzá.
Az előző írásból azt akartam kihozni, hogy a műszaki nélküli gépet, pótkocsit is át kell íratni, nem kötelező műszaki vizsgának lennie. Megveszed, átíratod, aztán ha 3 év múlva elkészül, akkor levizsgáztatod és kapod hozzá az új, névre szóló forgalmit
Válasz Jakabjóska #318. hozzászólásáraTehát, ha ideiglenesen van kivonva, akkor nem kell hatósági vizsga, elég a műszaki vizsga?
Válasz Jakabjóska #318. hozzászólásáramilyen jó,hogy mindenhez közük van....
Válasz .Richard. #316. hozzászólásáraAz semmit sem jelent. Mi a pótkocsival jártunk így, 2004-ben ideiglenesen kivonva, mi 2014-ben vettük meg, majd egy évvel később lett névre írva. Akkor azt mondták az okmányirodában, hogy minden esetben át kell íratni az adásvétel után ( ha darabokban van, üzemképtelen akkor is). Nem kap másik forgalmit, csak a régibe tesznek egy bejegyzést a tulajdonos változásról. És akkor a biztosítók fedezetlenségi baromságáról még nem is beszéltünk..............
Válasz .Richard. #316. hozzászólásáraJavítok. Minek mondani, hogy eddig ment a gèp? Most lett fölèlesztve,azt pont.
Válasz Lacibá59 #313. hozzászólásáraBakker! Fölbakolva üzemkèptelenkedik 20ève. Erre is papírozna? Minek megmondani,hogy megy a gép?
Válasz Lacibá59 #313. hozzászólásáraÍrsz valéakivel egy adásvételit róla, és azzal mész be.
Válasz Lacibá59 #313. hozzászólásáraNa én is így jártam. Elmagyarázta neki a család fáját, majd a szomszéd városban elintéztem az okmányirodai ügyintézést úttal együtt 1.5 óra alatt. Visszamentem oda ahonnan elhajtottak és megmutattam, hogy így kellett volna.
Válasz vén cigány #312. hozzászólásáraA fórumot olvasva bementem az okmányirodába.1995-ben vettem egy mtz550 -t . megvan a forgalmi az adásvételi de nem írattam át.Most leműszakiztattam befizettem a kötelezőt 16-ezer .Elhajtottak hogy miért nem irattam át eddig.Mondtam hogy a tanyán használtuk nem mentem vele közúton azt mondták hogy még jój meg is büntetnek erre leblokkoltam és elsunnyogtam apapirjaimmal meg a háromszög rendszámmal a kezembben.Mit tudnék tenni 20km -en belül 3 okmányiroda van máshol próbálkozzak?
Válasz stadler7 #310. hozzászólásáraÚgy írjátok az adásvételit, hogy 1999-ben már a tulajdonodban volt és akkor mehet az üzembentartói és azt hiszem, hogy nyilatkozni kell, hogy volt már magyarországon forgalomba helyezve.
Az lenne a kérdésem, hogy ha adott egy 2000 utáni gép papírok nélkül. Max egy adásvételit tudunk írni a tulajdonossal. Akkor esélytelen még az üzembentartói is? (Hisz az is csak 99-előtti történettel működik itt meg a gép maga 2000 utáni)
Esetleg ha egy dízel házi építésű kistraktor AF alvázas táblácska kerülne rá egy piros rendszámmal és még érvényes forgalmival és a következő műszakin házhoz hívott műszakizás lenne, amit 5 évre kapnék akkor megoldott lenne a történet?
Nem akarom kihagyni mert nagyon jó kis gép és jó áron is van. A család összes pénze belemegy így is... kezdő paraszt vagyok még csak és bérből fizetésből igen nehéz :(
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, vettem régebben egy Mtz 50-es traktort papír nélkül. szeretném lepapírozni, van egy adás-vételim de azon kívül semmit nem tudtak adni hozzá.
Az okmányirodában nem tudtak mondani semmit, a közlekedési felügyelethez küldtek ott mivel régi a dolog a padláson találtak valami papírt de se alvázszám, se motorszám nem szerepelt rajta csak, hogy mikor lett forgalomba helyezve és ki a tulajdonosa. Hogy tudnám lepapírozni?mindenképpen csak hatósági vizsgával?
Köszönöm előre is
Valaki nemtugya véletlenül itt komáromesztergom megyébe holtudnák levizsgáztatni egy mtz 80 ast papir nélkulit?
Válasz lakatos gabesz #305. hozzászólásáraKüldtem egy E-mailt.
Válasz lakatos gabesz #305. hozzászólásáraKatt a nevére és megtalálod a hirdetését helységgel, névvel.
Válasz Jakabjóska #303. hozzászólásáraPapír kell az átalakításról.
Válasz völgyibozso #304. hozzászólásáraHelyileg ez hol található én borsod megyében lakom Pácin községben.amúgy ez a telefonszám valami vizsgáztatóé?vagy kit kell keresek.
Válasz lakatos gabesz #302. hozzászólásáraMegoldás alábbi telefon számon elérhető:
20-9451149
Üdv emberek!
Adott egy UTB 3-as hamszter, ami le lett csupaszítva alvázzá, majd rátettek egy platót, aminek csak a homlokfala és a hátsó ajtó van. Bálaszállításra lenne használva. A hamszternak van alvázszáma, származási papírja is. Próbálták műszakiztatni, de vissza kellene építeni a hamszter oldalait, hogy vizsgáztatható legyen. Tud valaki valamilyen módot arra, hogy platóval, bálaszállítónak le lehessen vizsgáztatni?
Én most szeretnék vásárolni rokonomtól egy 5t mbp potkocsit papirjai nincsenek hogyan tudném rá papirt csinálni?
Válasz Balázsk #300. hozzászólásáraÉn most szeretnék vinni egy régi forgalmival rendelkező kistraktort műszakira,nincs kivonatva végleg a forgalomból, itt egy helyi vizsgabázison azt mondták, hogy letudják ők is vizsgáztatni nem kell a Közlekedési hatósághoz vinnem,
Válasz Gyuri1975 #295. hozzászólásáraSziasztok!
Ha véglegesen nem volt kivonva a forgalomól, akkor úgy tudom, hogy nem kell rá NKH vizsga, elég egy sima vizsgaállomásra elvinni. Gondolok itt a régi forgalmival rendelkező, 3szög rendszámos gépekre.
Válasz Gyuri1975 #298. hozzászólásáraHa van törzskönyve már nem kell eredetvizsgálat a lassú járműre!!
Válasz Muskátliszájú #297. hozzászólásáraSajnos igen,mert ki van vonva forgalomból,máskülönben lassú jármű átíratáskor nem kellene.De érdemes elmenni egy okmányirodába ott mindent elmondanak az ügymenetről .
Válasz Gyuri1975 #295. hozzászólásáraKöszönöm válaszát! BIztos kell eredetiség vizsga estemben ha lassú járműről beszélünk?
Válasz Gyuri1975 #295. hozzászólásáraKöszönöm válaszát! BIztos kell eredetiség vizsga estemben ha lassú járműről beszélünk?
Válasz Muskátliszájú #294. hozzászólásáraÜdv! Adásvételi,alvázszámra kötelező biztosítás,NHK-nál műszaki vizsga (régi forgalmi,adásvételi,biztosítási szerződés bemutatásával). Innen Műszaki adatlapot kap,eredetiség vizsga,okmányiroda(összes papírral) és kap új rendszámot,forgalmit és törzskönyvet . A végeredmény Kb 70 000 Ft lesz.
Hali! Vennék egy trakit ami ki van vonva a forgalomból, forgalmija törzskönyve megvan,a tulaj szerint a piros rendszáma levan adva a helyi okmányirodába. Hogyan lehet az ilyen jármű papírjait gyorsan frissen elintézni illetve milyen költségekkel jár egy ilyen traki hivatalos forgalomba helyezése(motorkód, alvázszám jól látható a gépen)
Válasz Tomi476 #292. hozzászólásáraÜdv! Ha 1 tengelyes és szarv kormányos nem is kell műszaki rá,ugyan az a kategória,mint a rotakapa-pótkocsi kombináció.
Sziaztok !!
Csinaltam egy pannonia p10 es motorbol zuk valtoval egy egytengelyes kistraktor es erdeklodnek h hogy tudnam le muszakiztatni ??
Válasz völgyibozso #263. hozzászólásáraT. Hirdető! Szeretnék venni egy T-25 A traktort, de nincs meg a forgalmija a rendszámát pedig a 90-es évek elején leadták, aminek nincs nyoma. Az alvázszám alapján azonosítani az okmányirodában nem tudták. A gépet le tudják vizsgáztatni, hogy átírható legyen? Üdv.Boros Róbert
Válasz Sanyi #289. hozzászólásáraVégleg ki van vonva, de visszahelyezhető. NKH vizsgára kell vinni és újra forgalomba helyezhető.