Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hali, olyan kérdésem volna mivel új vagyok a szakmában, h kinéztem egy agromasz rövidtárcsát aminek egyenes lapjai vannak, ez szimpatikusabb mert a vaderstad carriernek is ilyen lapjai vannak, hogy van e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban a munkája videon jol néz ki, csak mivel egyenes nem tudom mennyire kavar..
köszi a válaszokat
Válasz VMisi #3755. hozzászólásáraVontatott 4 méteres kivitel, én 10-11-el mentem vele attól függ hogy milyen volt a talaj. Szerintem bírna még többet is de a gyártó is 8-10-et ajánl. Kb 12 cm mélyre ment.
Most azt hiszem 5,9 az ára de ez már egy újabb kivitel mert nagyobb henger van mögötte.
végül a sokoró SET-40-GM-É rövidtárcsánál maradtam, eddig csak jókat mondhatok el róla. Kész vagyunk az első 45ha tárcsázásával. Nem ragad, rögeket jól és apróra töri, közepes mélység állításnál kb 12cm mélyen forgatja meg a talajt, kukorica szárakat tökéletesen leforgatja, nagyobb szármaradványnál nem a legtökéletesebb dehát ez nem is egy nehéz IH tárcsa.
Szántásban is tökéletes munkát végez, borozdákat szépen eldolgozza.
Ezután neki megyünk majd gruberrel, megnézzük milyen munkát csinál.
üdv.
Válasz berezol #3750. hozzászólásáraEx Pom 5m-es rövid tárcsa.
3 éve használom, kiváló gép.
Erős, robosztus váz, van benne anyag, a tárcsalapok bírják baj nem volt velük, bár évente csak 300-400ha-t dolgozik.Jó az ékgyűrűs lezárás az ékgyűrűk sártisztítója gyenge, nem törik hanem hajlik mint a biliacél, göröngyös földön figyelni kell és vissza kel hajlítani.
Gyengéje a nedves talaj, mivel nincsen a tárcsákhoz sártisztító pillanatok alatt be tapad, nedves földön használhatatlan.
Van még egy nagy előnye én még 4800000-ért vettem.
Napraforgó tarlóval boldogul, bár első körön a szár felét nem vágja el csak menet irányba rendezi.
Többet ér mint tizen milliós márkás rövid tárcsák,
ELI.
Érdeklődni szeretnék EXPOM GOLIAT rövidtárcsát használók tapasztalatairól néhány kérdésben.
1. Milyenek a tapasztalatok a váz szerkezetéről, a váz anyagának a minőségéről? Volt e vele bármilyen probléma?
2. A tárcsalapok és a tárcsacsapágyak kopóállósága és strapabírósága kielégítő-e?
3. A tárcsalapokat tartó szárak hajlamosak-e a törésre? Van-e ilyen tapasztalat?
4. Akinek ékgyűrűs hengerrel van fölszerelve, vannak e tapasztalatai a hengerrel kapcsolatban, hogy mire érdemes odafigyelni? A hengert tisztító sárkaparók erősségével volt e bármilyen probléma? Tört-e esetleg?
5. A légtartály és fékszelep az 5 méteres típus esetében a vonórúd fölé van fölszerelve. Nagy szármaradvány esetén (pl: napraforgó) sérülhetnek-e ezek az elemek?
Személyes tájékozódás és szemrevételezés során, jó tapasztalatokat szereztünk egy 5 méteres szélességű tárcsáról. Jelentősebb probléma nem volt a tárcsával, illetve a használója megvolt elégedve vele összességében, ezért gondoltam, hogy megkérdezem a Fórumozók gyakorlatai tapasztalatait és az esetleges felmerülő problémákat.
4 méteres kivitelben gondolkozom egy 150lovas Steyr traktorhoz. Árban elég nagy különbségek vannak, pl az LKS lengyel gyártmány 3,8MFt míg egy ugyan ilyen Lemken a duplája.
Van valakinek ezekről személyes tapasztalat hogy milyen munkát végez közép kötött vagy kötött talajon?
Válasz VMisi #3745. hozzászólásárafrontsulyok nekem hiányoznak, 6t traki. nem mondom, hogy emelgette de azért oda kellett figyelni, könnyű volt az eleje.
Válasz VMisi #3745. hozzászólásárajött egy 4,5m es megaseed aminek a fielbird az alapja. vetőegység 5 perc alatt lekapcsolható róla és azzal tárcsázunk. 4,5m vető nélkül aszem 6t körül van. itt nincs gond a száraz talajnál sem. kicsit szét van kopva egyik szarny kicdsit ferdén jár ezért a mélységgel van kis gond de ez javítható csak legyen rá idő valamikor. a hengere ennek közelébe se ér a cerierrének. Pedi a profilja hasonlóan néz ki csak ezek egy vastag csőre vannak felsorakoztatva, két profil közt nincs "mélyágy". Sokkak könnyebben tapad, olyan szinten, hogy képes legörbíteni a kaparókat magáról.
Válasz agrárproletár #3685. hozzászólásáraVolt 2. generációs cr300asom. Sulyát kicsit kevesteltem 1700kg. Száraz kötött földön hiányt szenvedett a mélységtartása. Amúgy tökletes munkát végzett, a lemezhengerje szerintem magasan a legjobb munkát végzi az összes hengerkialakítás közül, nedvesben se tapad be. Szükségből volt, hogy volt kínozv sárba,esőbe is ,akkor kellett lejönni a földről velem mikor a traki már csak kapart. Viszont 150lovas trakinak emelegette az elejét, így nem tudom hogy az aszem 2500kilóra felsulyozott változattal mit lehetne kezdeni? Azelé már irreálissan nagy traki kellhet a suly miatt. Jó talajon 16-18km/hval is lehet húzni gond nélkül. Hajtos műszakba sok kis táblába, nem kevés vonulással is megvolt vele a 30 heki. Méretváláts miatt lett lecserélve. Csapágyazásra figyelni kell drótot, bálamadzagot ha betekeri akkor vége. 3 tonnás, parlagfüves, zuzatlan napratarlót gondnélkül eltünteti egy menetben. Szemben mondjuk az ismerős simba xpresszével ami rendszeresen összegereblyézi. Szerintem akinek elég a 3m annak jó választás.1,7ért vitték talán el az enyémet 3éve.
Válasz Berkó_ #3741. hozzászólásáraEz is be tud szerintem pattogni, csak talán nehezebben. Idáig én is ilyenben gondolkodtam, de most kicsit máshogy. Mivel hagyományos v tárcsa mindenképp kell (pl. télen tárcsázás, csapadékos ősszel) ezért legyen egy hagyományos V tárcsa jó hengerrel (nekem a helti tetszik) meg egy egyeneslapos rövidtárcsa.
Válasz VMisi #3732. hozzászólásáraSzerinted ez mennyire működhet? A váza mintegy V tárcsáé. Mélységtartás henger+ a fügesztőkarok? Be fog-e pattogni? Éppen ez már nem rövid tárcsa, ha a hosszát nézzük, de az tetszik, hogy a kerék nem leghátul kapott helyet!
Válasz Gazda12 #3739. hozzászólásáraMásfél éve ennyibe került a féligfüggesztett 3,5-ös, akkor a függesztett 11.600 euro+áfa volt. Jó megemelték az árakat!
Válasz mtz1221 #3736. hozzászólására3 napot dolgoztam vele! 22-3 km/h között és birta! Volt egy gazos parcella ott volt ahol berakodott bár az homokosabb volt...csak hát ugye ez sem egyeneslapos meg nagycsipkés! De ezeket leszámitva szerintem nagyszerű gép! Nagyon finom eggyenletes magágyat csinál! MTZ-nek ideális! Én a kukorica földekben a Heva-val szeretném a magágyat csinálni tavasszal! Kíváncsi leszek!
Válasz mtz1221 #3733. hozzászólásáraNekünk nemsokára érkezik a HE-VA sabre lapokkal ami majdnem egyenes és kiscsipkés! Én azért nem ezt várom tőle mint amit elmondott...
Válasz mtz1221 #3733. hozzászólásáraPersze, hogy igaza van.
Most a sláger a gömbsüveges rövidtárcsa. De az még talán jobban talpal mint a hagyományos tárcsa.
A kúpos lap az más tészta.
Válasz Gazda12 #3731. hozzászólásáraAkkor lentebb a videón a busás koma nem is beszélt annyira mellé.Mármint ha gömbsüveges lap van rajta,akkor egy faksz hogy V vagy rövid tárcsa.
Válasz Mf-es? #3702. hozzászólásáraAz én véleményem! Dupla henger, mankós kerék, és ha lehet a tárcsasor és a henger között legyen a jár kerék, vagy fölé tudja emelni. Minél hosszabb legyen a sima járás végett.
Válasz J.D. Borda #3719. hozzászólásáraKetten nem tudtuk átfordítani egyik hengert sem. Így kicsivel megtoldottam az árát és lett 1 demó 5m-es olyasmi mint a tiéd most.
Válasz Gazda12 #3709. hozzászólására1:25-nél ki is mondja a lényeget: "ugyanazokkal a lapokkal a V-tárcsa az ördög műve". Miért kellene ugyanolyan hagyományos gömbsüveg lapokkal szerelni egy rövidtárcsát, mint a V-tárcsát? Onnantól kezdve persze, hogy a rövidtárcsa is talpat képez, persze, hogy nagy tömeg kell, hogy belemenjen a talajba. De hát létezik kúpos tárcsalap is.
Egyébként jobb, is, hogy nem gyártanak olyan gépet, amiről nincsenek 100%-ig meggyőződve, hogy jól fog működni, mert aztán az is csak vasként állna az udvarokban. Ezt a szemléletet több gyártó is követhetné.
Válasz gergő07 #3715. hozzászólására3 csapágy van 1 tengelyen ?? Szomszédomnak volt olyan V tárcsája,évente törte a tengelyt (nem járódott be).Pár éve átcsinálták 4 csapágyasra,2 tengelyesre azóta bírja.
Válasz J.D. Borda #3714. hozzászólásáraNekem nem tetszett. Nem volt vonalba a tengely, így nem lehetett körbefordítani a hengert, persze bejáródik az de a csapágy rovására megy.
6360 hozzászólás
Hali, olyan kérdésem volna mivel új vagyok a szakmában, h kinéztem egy agromasz rövidtárcsát aminek egyenes lapjai vannak, ez szimpatikusabb mert a vaderstad carriernek is ilyen lapjai vannak, hogy van e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban a munkája videon jol néz ki, csak mivel egyenes nem tudom mennyire kavar..
köszi a válaszokat
Válasz VMisi #3755. hozzászólásáraVontatott 4 méteres kivitel, én 10-11-el mentem vele attól függ hogy milyen volt a talaj. Szerintem bírna még többet is de a gyártó is 8-10-et ajánl. Kb 12 cm mélyre ment.
Most azt hiszem 5,9 az ára de ez már egy újabb kivitel mert nagyobb henger van mögötte.
Válasz ermike #3756. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz ermike #3756. hozzászólásáraŐszi ragadós nyirkos vacakban melyik használható ?? Vagy mitől függ a vizesben is használhatósága ??
Válasz berezol #3750. hozzászólásáraCsak szárazban használható, egyébként jó, https://www.youtube.com/watch?v=1XeuazXqLsY&t=7s
sokáig használtam igaz az csak 4 méteres volt!
Válasz plenard #3753. hozzászólásáraEz függesztett vagy vontatott? Mennyivel bírja húzni a steyr? Mit kértek érte?
Válasz plenard #3753. hozzászólásáraGratulálok hozzá,de most nincs az a tárcsa ami ragadna!
Sziasztok
végül a sokoró SET-40-GM-É rövidtárcsánál maradtam, eddig csak jókat mondhatok el róla. Kész vagyunk az első 45ha tárcsázásával. Nem ragad, rögeket jól és apróra töri, közepes mélység állításnál kb 12cm mélyen forgatja meg a talajt, kukorica szárakat tökéletesen leforgatja, nagyobb szármaradványnál nem a legtökéletesebb dehát ez nem is egy nehéz IH tárcsa.
Szántásban is tökéletes munkát végez, borozdákat szépen eldolgozza.
Ezután neki megyünk majd gruberrel, megnézzük milyen munkát csinál.
üdv.
Válasz mgte #3751. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat!
Üdv!
Válasz berezol #3750. hozzászólásáraEx Pom 5m-es rövid tárcsa.
3 éve használom, kiváló gép.
Erős, robosztus váz, van benne anyag, a tárcsalapok bírják baj nem volt velük, bár évente csak 300-400ha-t dolgozik.Jó az ékgyűrűs lezárás az ékgyűrűk sártisztítója gyenge, nem törik hanem hajlik mint a biliacél, göröngyös földön figyelni kell és vissza kel hajlítani.
Gyengéje a nedves talaj, mivel nincsen a tárcsákhoz sártisztító pillanatok alatt be tapad, nedves földön használhatatlan.
Van még egy nagy előnye én még 4800000-ért vettem.
Napraforgó tarlóval boldogul, bár első körön a szár felét nem vágja el csak menet irányba rendezi.
Többet ér mint tizen milliós márkás rövid tárcsák,
ELI.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék EXPOM GOLIAT rövidtárcsát használók tapasztalatairól néhány kérdésben.
1. Milyenek a tapasztalatok a váz szerkezetéről, a váz anyagának a minőségéről? Volt e vele bármilyen probléma?
2. A tárcsalapok és a tárcsacsapágyak kopóállósága és strapabírósága kielégítő-e?
3. A tárcsalapokat tartó szárak hajlamosak-e a törésre? Van-e ilyen tapasztalat?
4. Akinek ékgyűrűs hengerrel van fölszerelve, vannak e tapasztalatai a hengerrel kapcsolatban, hogy mire érdemes odafigyelni? A hengert tisztító sárkaparók erősségével volt e bármilyen probléma? Tört-e esetleg?
5. A légtartály és fékszelep az 5 méteres típus esetében a vonórúd fölé van fölszerelve. Nagy szármaradvány esetén (pl: napraforgó) sérülhetnek-e ezek az elemek?
Személyes tájékozódás és szemrevételezés során, jó tapasztalatokat szereztünk egy 5 méteres szélességű tárcsáról. Jelentősebb probléma nem volt a tárcsával, illetve a használója megvolt elégedve vele összességében, ezért gondoltam, hogy megkérdezem a Fórumozók gyakorlatai tapasztalatait és az esetleges felmerülő problémákat.
Köszönöm szépen a segítséget! :)
Sziasztok
van valakinek tapasztalata az alábbi tárcsákról:
LEMKEN
MANDAM
SOKORO
LKS Ro/LEX Taurus
4 méteres kivitelben gondolkozom egy 150lovas Steyr traktorhoz. Árban elég nagy különbségek vannak, pl az LKS lengyel gyártmány 3,8MFt míg egy ugyan ilyen Lemken a duplája.
Van valakinek ezekről személyes tapasztalat hogy milyen munkát végez közép kötött vagy kötött talajon?
Köszi
Elég érdekes tárcsát húz...www.youtube.com/watch?v=dbq0mb0L_98
Válasz VMisi #3745. hozzászólásárafrontsulyok nekem hiányoznak, 6t traki. nem mondom, hogy emelgette de azért oda kellett figyelni, könnyű volt az eleje.
Válasz VMisi #3745. hozzászólásárajött egy 4,5m es megaseed aminek a fielbird az alapja. vetőegység 5 perc alatt lekapcsolható róla és azzal tárcsázunk. 4,5m vető nélkül aszem 6t körül van. itt nincs gond a száraz talajnál sem. kicsit szét van kopva egyik szarny kicdsit ferdén jár ezért a mélységgel van kis gond de ez javítható csak legyen rá idő valamikor. a hengere ennek közelébe se ér a cerierrének. Pedi a profilja hasonlóan néz ki csak ezek egy vastag csőre vannak felsorakoztatva, két profil közt nincs "mélyágy". Sokkak könnyebben tapad, olyan szinten, hogy képes legörbíteni a kaparókat magáról.
Válasz jamo #3744. hozzászólásáraMit vettél helyette?
A 4 hengeres, igaz felsúlyozott trakival viszem a 20 mázsás rövidtárcsát. Igaz emelgeti az is az elejét, de a 17 mázsással nem lenne gond.
Válasz agrárproletár #3685. hozzászólásáraVolt 2. generációs cr300asom. Sulyát kicsit kevesteltem 1700kg. Száraz kötött földön hiányt szenvedett a mélységtartása. Amúgy tökletes munkát végzett, a lemezhengerje szerintem magasan a legjobb munkát végzi az összes hengerkialakítás közül, nedvesben se tapad be. Szükségből volt, hogy volt kínozv sárba,esőbe is ,akkor kellett lejönni a földről velem mikor a traki már csak kapart. Viszont 150lovas trakinak emelegette az elejét, így nem tudom hogy az aszem 2500kilóra felsulyozott változattal mit lehetne kezdeni? Azelé már irreálissan nagy traki kellhet a suly miatt. Jó talajon 16-18km/hval is lehet húzni gond nélkül. Hajtos műszakba sok kis táblába, nem kevés vonulással is megvolt vele a 30 heki. Méretváláts miatt lett lecserélve. Csapágyazásra figyelni kell drótot, bálamadzagot ha betekeri akkor vége. 3 tonnás, parlagfüves, zuzatlan napratarlót gondnélkül eltünteti egy menetben. Szemben mondjuk az ismerős simba xpresszével ami rendszeresen összegereblyézi. Szerintem akinek elég a 3m annak jó választás.1,7ért vitték talán el az enyémet 3éve.
Válasz Berkó_ #3741. hozzászólásáraEz is be tud szerintem pattogni, csak talán nehezebben. Idáig én is ilyenben gondolkodtam, de most kicsit máshogy. Mivel hagyományos v tárcsa mindenképp kell (pl. télen tárcsázás, csapadékos ősszel) ezért legyen egy hagyományos V tárcsa jó hengerrel (nekem a helti tetszik) meg egy egyeneslapos rövidtárcsa.
Válasz VMisi #3740. hozzászólásáraEz Szerbia....Mondjuk itt volt több pályázat az is segítette az áremeléseket szerintem...
Válasz VMisi #3732. hozzászólásáraSzerinted ez mennyire működhet? A váza mintegy V tárcsáé. Mélységtartás henger+ a fügesztőkarok? Be fog-e pattogni? Éppen ez már nem rövid tárcsa, ha a hosszát nézzük, de az tetszik, hogy a kerék nem leghátul kapott helyet!
Válasz Gazda12 #3739. hozzászólásáraMásfél éve ennyibe került a féligfüggesztett 3,5-ös, akkor a függesztett 11.600 euro+áfa volt. Jó megemelték az árakat!
Válasz VDénes #3738. hozzászólásáraJD-vel húztam MTZ-nek tökéletes! 18000 euro Áfástól 3,5 meteres fix vázas 3pont függesztéssű V-profilos hengerrel! A Gegéjé Akpill Gepárd!
Válasz Gazda12 #3737. hozzászólásáraMilyen fokozattal vitted MTZ-vel? 8 egész padló?
Milyen áron adják a HE-VA-t?
A Gege gépe ugye POM rövidtárcsa?
Válasz mtz1221 #3736. hozzászólására3 napot dolgoztam vele! 22-3 km/h között és birta! Volt egy gazos parcella ott volt ahol berakodott bár az homokosabb volt...csak hát ugye ez sem egyeneslapos meg nagycsipkés! De ezeket leszámitva szerintem nagyszerű gép! Nagyon finom eggyenletes magágyat csinál! MTZ-nek ideális! Én a kukorica földekben a Heva-val szeretném a magágyat csinálni tavasszal! Kíváncsi leszek!
Válasz Gazda12 #3735. hozzászólásáraAz biztos faca lesz.Gegéjé hogy dolgozott nálad ?Volt benne valami ami nem tetszett ???
Válasz mtz1221 #3733. hozzászólásáraNekünk nemsokára érkezik a HE-VA sabre lapokkal ami majdnem egyenes és kiscsipkés! Én azért nem ezt várom tőle mint amit elmondott...
Válasz mtz1221 #3733. hozzászólásáraPersze, hogy igaza van.
Most a sláger a gömbsüveges rövidtárcsa. De az még talán jobban talpal mint a hagyományos tárcsa.
A kúpos lap az más tészta.
Válasz Gazda12 #3731. hozzászólásáraAkkor lentebb a videón a busás koma nem is beszélt annyira mellé.Mármint ha gömbsüveges lap van rajta,akkor egy faksz hogy V vagy rövid tárcsa.
Egy kis érdekesség:
https://www.youtube.com/watch?v=yvQwgqLMJGg Na ez a videó megmutatja mi a külömbség az egyeneslap meg a gömbsüveg között.. 0:58
https://www.youtube.com/watch?v=yvQwgqLMJGg Na ez a videó megmutatja mi a külömbség az egyeneslap meg a gömbsüveg között.. 0:58
Válasz Ares 826 #3727. hozzászólásáraLengyel.Rolmako is lengyel,az 6 milla.Zagroda lengyel,4,5 méter,5,4 milla.
Válasz Mf-es? #3725. hozzászólásáraEz török gyártmány?
Válasz Mf-es? #3725. hozzászólására3,3 milla a négy méter??? Az nem az olcsók közé tartozik akkor!
Válasz später77 #3720. hozzászólásáraUgyan ennyi érv van mellette is:
Rövidtárcsának sokkal nagyobb tud lenni a menetsebessége, nem pattog úgy be, jobb utána vetni is
Rövidtárcsák munkamélysége sokkal precízebben beállítható,így alkalmas lehet pl magágyat készíteni
Válasz Ares 826 #3723. hozzászólására3,3 a négy méteres.
Válasz Mf-es? #3702. hozzászólásáraAz én véleményem! Dupla henger, mankós kerék, és ha lehet a tárcsasor és a henger között legyen a jár kerék, vagy fölé tudja emelni. Minél hosszabb legyen a sima járás végett.
Válasz Mf-es? #3702. hozzászólásáraMennyiért nyomják ezt a gépet??
Válasz J.D. Borda #3719. hozzászólásáraKetten nem tudtuk átfordítani egyik hengert sem. Így kicsivel megtoldottam az árát és lett 1 demó 5m-es olyasmi mint a tiéd most.
Válasz mtz1221 #3718. hozzászólásáraKét vége van csapágyazva. Volt régen egy hengerem azon volt tengelyenként 3 csapágy de az jó bírta.
Válasz Gazda12 #3709. hozzászólására1:25-nél ki is mondja a lényeget: "ugyanazokkal a lapokkal a V-tárcsa az ördög műve". Miért kellene ugyanolyan hagyományos gömbsüveg lapokkal szerelni egy rövidtárcsát, mint a V-tárcsát? Onnantól kezdve persze, hogy a rövidtárcsa is talpat képez, persze, hogy nagy tömeg kell, hogy belemenjen a talajba. De hát létezik kúpos tárcsalap is.
Egyébként jobb, is, hogy nem gyártanak olyan gépet, amiről nincsenek 100%-ig meggyőződve, hogy jól fog működni, mert aztán az is csak vasként állna az udvarokban. Ezt a szemléletet több gyártó is követhetné.
Válasz gergő07 #3715. hozzászólásáraEnyém jo volt. 5mes 2tengelyen volt 4 nike frankó csapággyal.
Válasz gergő07 #3715. hozzászólására3 csapágy van 1 tengelyen ?? Szomszédomnak volt olyan V tárcsája,évente törte a tengelyt (nem járódott be).Pár éve átcsinálták 4 csapágyasra,2 tengelyesre azóta bírja.
Válasz mtz1221 #3716. hozzászólásáraIgen 510 és 560-as lappal...
Válasz gergő07 #3713. hozzászólásáraA tárcsa része ugyanaz maradt mint a vogelnak ?? Gondolok tárcsalap/csapágyazás/tartószár ??
Válasz J.D. Borda #3714. hozzászólásáraNekem nem tetszett. Nem volt vonalba a tengely, így nem lehetett körbefordítani a hengert, persze bejáródik az de a csapágy rovására megy.
Válasz gergő07 #3713. hozzászólásáraHengert magyarba csinalták a bagodi agrogepnél. Én is ott ujitattam fel. Sőt az xs lazitomét is ott csinálták.
Válasz mtz1221 #3712. hozzászólásáraBelgiumba. Váz ugyan az mint a vogel de a hengere és a henger csapágyazása kicsit gyengébb.
Válasz J.D. Borda #3711. hozzászólásáraMEGVAN..Hol gyártsák őket ??
Válasz mtz1221 #3708. hozzászólásáraBeje vagy beyne