Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #2634. hozzászólásáraEz a 3 kep ugyan az a darab, csak nalam a lassu net miatt sikerult 3-szor feltoltenem. Most egyebkent azt ajanlottak, hogy a 353 WB kuplungjaval probalkozzak, mert a kornyekben valaki azzal rakta ossze...
Kis segitsegre lenne szuksegem. Kuplungszerkezethez keresnek kinyomo villakat (ha igy hivjak). 3 db van ugyebar belole a kinyomolapon. Honnan lehet ilyet szerezni? Vagy mivel csereszavatos? A 120-as Skoda majdnem egyezik, de megsem :(
udv
Kis segitsegre lenne szuksegem. Kuplungszerkezethez keresnek kinyomo villakat (ha igy hivjak). 3 db van ugyebar belole a kinyomolapon. Honnan lehet ilyet szerezni? Vagy mivel csereszavatos? A 120-as Skoda majdnem egyezik, de megsem :(
udv
Válasz dutrancs #2629. hozzászólásáraIGEN AZT HISZEM ÉN TUDOK EGYET ILLETVE 2 DB OT IS EGYIK MOTOR KOMPLETT FELUJÍTOTT PLATÓS GÉPBEN VAN A MÁSIK A HAJTÓKAR MIATT DARABOKBAN DE MOTOR ÉS HENGEREK RENDBEN VANNAK ADOK TELO SZÁMOT AMIN ÉRDEKLŐDNI LEHET 06 70 434 0665
Válasz takacs.zoltan #2616. hozzászólásáraUgyan ezt tapasztaltam. Pár éve. Az általad leírt jelenséget megtoldom az én tapasztalataimmal: öntöttem bele ( a hidraulika tartályba) 2 litert, s talán 3 emelést végeztem az ekén majd "lehervadt” Megtekintettem a tartályt ami kongott az ürességtől.
Később, a szereléskor megtaláltam az okokat is.
Le sem tudnám tagadni a történteket.
Lásd: csalabek | 2016-04-06 18:58:19
A szerelést követő munkák során nem tapasztaltam olajszint csökkenést. Az utolsó szintellenőrzéskor is azt konstatáltam hogy jól sikerült a javítás.
Ez ugyan régen volt, de holnap megtekintem.
Ígérem!
Régen forgattam már! Emlékeim szerint a javítási „kézikönyv” tartalmaz bejegyzéseket a témáról. Sőt. Minden, a szivattyúnál előforduló hiba javítása fellelhető benne.
Válasz csalabek #2625. hozzászólásáraOké,csak pont arra akartam kitérni,hogy házilag nemigen javítható,szerszám nélkül!Erre vannak a szakműhelyek!Csiszolás,polírozás ilyenkor kevés!
Válasz csalabek #2624. hozzászólásáraBocsánat a félreérthető válaszért. Azt kívántam közölni hogy én javítottam az RS-em szivattyúját. Nem pedig a hozzászóló gépének szivattyúját.
Köszönöm szépen a válaszokat!
Először nézegetek bontottat ha kapok, bár valószínű ezek is már oda vannak ennyi idősen, s körülnézek felújítás terén is, mik a lehetőségek.
Válasz takacs.zoltan #2616. hozzászólásáraIsmerős a probléma. Nálam is ugyanezt csinálja a hidr szivattyú. én az alábbi megoldást választottam:
Egyforma hajtómű-hidraulika olajat használok a váltóban és a hidraulikában is. Kétnaponta leengedem a váltóból az átszivárgott plusz olajat és visszatöltöm a hidraulika tartályba és kész. Volt próbálkozás a hidr szivattyú felújítására de nem sok sikerrel.
Ilyen vagy hasonló olajat ajánlanék: https://mol.hu/hu/kenoanyag-es-autoapolas/mezogazdasag/tobbfunkcios-traktorolajok/mol-farm-jd-traktor-hidraulika-es-hajtomuolaj/
Válasz takacs.zoltan #2616. hozzászólásáraA szivattyú(hidraulika)általában azért nyomja ki az olajat,mert kopott,és a nagy résolajat a szimering nem tudja megtartani!Vagy feljavítás,vagy bontott!
Rég járta erre, ez azt bizonyítja, hogy nem volt gond az RS-sel.
Viszont most a hozzáértőket kérdezném, mert gondom van a hidraulika szivattyúval.
Működik szépen csak közben telenyomja a váltóházat olajjal. Ott megemelkedik a szint, a hidraulika tartály pedig kiürül.
Lehet ezt valamiképpen orvosolni, vagy keressek bontottat?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Válasz GSA #2613. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! Hasonló gondolatom volt nekem is. Most jumz fordító munkahenger van bele szerelve a csapok is passzolnak csak ez kihúzva 120 cm össze tolva szintén 80 cm Akkor kb 10 15 centivel tud többet a gyári. Na majd ha rá bukkanok akkor csak szerzek gyárit.
Válasz Szalai A P #2612. hozzászólásáraÖsszetolva lyukközépnél mérve - 80 cm. Kihúzni nem tudtam, régóta áll. (egyenlőre nem adnám el) A henger kb. 50-55 cm hosszú benne.
Ha van valakinek jó állapotú 2-hengeres RS motorba való hüvely és hozzávaló dugattyú akár csak egy oldalra is eladó akkor ne tartsa magában engem érdekelne!!
Válasz Maszek Zs #2598. hozzászólásáraA beállítás menetét sajnos nem tudom. Cseh nyelvű motorjavítási könyv a szelephézagot 0,8-0,9mm-nek, hidegen pedig 0,15-nek írja.
A 20°-ot is és az 50°-ot is ír egyszer valami után, és egyszer valami előtt.
Gondolom, ez a szelepváltás, vagy a nyitás- zárás vezérlés. A motorszerelési gyakorlatodból és az ábrákkal, (pl.: "OT"-jel az 55.oldalon) lehet,hogy te tudod is milyen fokok ezek.
Üdv mindeniknek!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy adott egy négyhegeresmotor. Ennek kellene beállítani a szelephézagját. Adatok;menete;stb..... Szóval,hogy kell??
Szép estét!Ha valakit érdekelne van eladó egy RS-re szerelhető markoló.A markoló a gerendára szerelhető munka köbe két oldalra letalpal .Ez a markoló kissé hiányos ,hiányzik az egyik talp és a bekötések is átnézendők évek óta nincs üzemeltetve ,de a munkahengerek rendbe ,kanál rendbe ,váz rendbe ,akinek van ideje dolgozni vele az egy nagyon ügyes kis gépet kaphat.
Válasz mikulangy #2594. hozzászólásáraNem valami megnyugtató. Bízom benne hogy be fog vàlni a gép és a kötelező szervìzen és a kopóalkatrészeken kívül màs problámám nem nagyon lesz.
Válasz bekefalviedit #2593. hozzászólásáraNekem van négyhengeres gt124 trakim. Sorközművelésre használom. Gyakorlatilag semmilyen új alkatrész nincs már hozzá! Úgy kell kétes állapotú bontott alkatrészeket vadászni vagy esetleg legyártatni.
3437 hozzászólás
Válasz thomas.kalko #2636. hozzászólásáraNagy
traktort Próbáld!!
Válasz medikus #2634. hozzászólásáraEz a 3 kep ugyan az a darab, csak nalam a lassu net miatt sikerult 3-szor feltoltenem. Most egyebkent azt ajanlottak, hogy a 353 WB kuplungjaval probalkozzak, mert a kornyekben valaki azzal rakta ossze...
Válasz medikus #2634. hozzászólásáraEnnek meg semmi, de a masik ketto mar el van repedve
Válasz thomas.kalko #2633. hozzászólásáraMi a baja ennek?
Hello!
Kis segitsegre lenne szuksegem. Kuplungszerkezethez keresnek kinyomo villakat (ha igy hivjak). 3 db van ugyebar belole a kinyomolapon. Honnan lehet ilyet szerezni? Vagy mivel csereszavatos? A 120-as Skoda majdnem egyezik, de megsem :(
udv
Hello!
Kis segitsegre lenne szuksegem. Kuplungszerkezethez keresnek kinyomo villakat (ha igy hivjak). 3 db van ugyebar belole a kinyomolapon. Honnan lehet ilyet szerezni? Vagy mivel csereszavatos? A 120-as Skoda majdnem egyezik, de megsem :(
udv
Válasz Toxi #729. hozzászólásáraA kinyomó csapágy biztosító rúgója elvan törve.
Válasz dutrancs #2629. hozzászólásáraIGEN AZT HISZEM ÉN TUDOK EGYET ILLETVE 2 DB OT IS EGYIK MOTOR KOMPLETT FELUJÍTOTT PLATÓS GÉPBEN VAN A MÁSIK A HAJTÓKAR MIATT DARABOKBAN DE MOTOR ÉS HENGEREK RENDBEN VANNAK ADOK TELO SZÁMOT AMIN ÉRDEKLŐDNI LEHET 06 70 434 0665
Szervusztok ! A facebookon négyhengeres RS motort keres valaki!! Amennyiben tudtok eladót ,írjátok meg. Köszönöm.
Válasz takacs.zoltan #2616. hozzászólásáraUgyan ezt tapasztaltam. Pár éve. Az általad leírt jelenséget megtoldom az én tapasztalataimmal: öntöttem bele ( a hidraulika tartályba) 2 litert, s talán 3 emelést végeztem az ekén majd "lehervadt” Megtekintettem a tartályt ami kongott az ürességtől.
Később, a szereléskor megtaláltam az okokat is.
Le sem tudnám tagadni a történteket.
Lásd: csalabek | 2016-04-06 18:58:19
A szerelést követő munkák során nem tapasztaltam olajszint csökkenést. Az utolsó szintellenőrzéskor is azt konstatáltam hogy jól sikerült a javítás.
Ez ugyan régen volt, de holnap megtekintem.
Ígérem!
Régen forgattam már! Emlékeim szerint a javítási „kézikönyv” tartalmaz bejegyzéseket a témáról. Sőt. Minden, a szivattyúnál előforduló hiba javítása fellelhető benne.
Válasz csalabek #2625. hozzászólásáraOké,csak pont arra akartam kitérni,hogy házilag nemigen javítható,szerszám nélkül!Erre vannak a szakműhelyek!Csiszolás,polírozás ilyenkor kevés!
Válasz csalabek #2624. hozzászólásáraBocsánat a félreérthető válaszért. Azt kívántam közölni hogy én javítottam az RS-em szivattyúját. Nem pedig a hozzászóló gépének szivattyúját.
Válasz medikus #2622. hozzászólásáraén
Köszönöm szépen a válaszokat!
Először nézegetek bontottat ha kapok, bár valószínű ezek is már oda vannak ennyi idősen, s körülnézek felújítás terén is, mik a lehetőségek.
Válasz mikulangy #2621. hozzászólásáraKi javította a szivattyút?
Válasz takacs.zoltan #2616. hozzászólásáraIsmerős a probléma. Nálam is ugyanezt csinálja a hidr szivattyú. én az alábbi megoldást választottam:
Egyforma hajtómű-hidraulika olajat használok a váltóban és a hidraulikában is. Kétnaponta leengedem a váltóból az átszivárgott plusz olajat és visszatöltöm a hidraulika tartályba és kész. Volt próbálkozás a hidr szivattyú felújítására de nem sok sikerrel.
Ilyen vagy hasonló olajat ajánlanék: https://mol.hu/hu/kenoanyag-es-autoapolas/mezogazdasag/tobbfunkcios-traktorolajok/mol-farm-jd-traktor-hidraulika-es-hajtomuolaj/
Válasz medikus #2619. hozzászólásáraSzerintem a "felújítás"-ra gondolt...
Válasz takacs.zoltan #2618. hozzászólásáraMire gondolsz?
Válasz medikus #2617. hozzászólásáraKöszönöm a gyors választ!
S ilyet csinált már valaki? Mennyire sikeres ez a beavatkozás?
Válasz takacs.zoltan #2616. hozzászólásáraA szivattyú(hidraulika)általában azért nyomja ki az olajat,mert kopott,és a nagy résolajat a szimering nem tudja megtartani!Vagy feljavítás,vagy bontott!
Sziasztok!
Rég járta erre, ez azt bizonyítja, hogy nem volt gond az RS-sel.
Viszont most a hozzáértőket kérdezném, mert gondom van a hidraulika szivattyúval.
Működik szépen csak közben telenyomja a váltóházat olajjal. Ott megemelkedik a szint, a hidraulika tartály pedig kiürül.
Lehet ezt valamiképpen orvosolni, vagy keressek bontottat?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv!
4 hengeres rs-hez keresek motorhűtő ventilátor szíjfeszítő görgő rugót. Nagyon leng már a szíj.
hol kaphatnék?
Válasz GSA #2613. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget! Hasonló gondolatom volt nekem is. Most jumz fordító munkahenger van bele szerelve a csapok is passzolnak csak ez kihúzva 120 cm össze tolva szintén 80 cm Akkor kb 10 15 centivel tud többet a gyári. Na majd ha rá bukkanok akkor csak szerzek gyárit.
Köszönöm mégegyszer!
Válasz Szalai A P #2612. hozzászólásáraÖsszetolva lyukközépnél mérve - 80 cm. Kihúzni nem tudtam, régóta áll. (egyenlőre nem adnám el) A henger kb. 50-55 cm hosszú benne.
Üdv! Valaki megtudná nekem mondani hogy az RS gyári homlokraodójának behúzva illetve kitolva milyen hosszú a munkahengere?
Esetleg nem tud valaki eladó munkahenger párat?
Köszönöm előre is
Válasz medikus #2610. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz medikus #2607. hozzászólásáraVagy itt érdeklődj!0670 224 4720javít rs-t!
Válasz Toxi #2608. hozzászólásáraAz bontó?Mindig hirdet,komplett motorokat is!
Válasz medikus #2607. hozzászólásáraAkasztón a bontóban már nincs kéthengeres cucc. Nálatok Izsákon a Nagy traktornál lehet?
Válasz Toxi #2606. hozzászólásáraRS alkatrész Akasztó!Szerintem ott lehet hogy találsz!
Tisztelt Szaktársak!
Ha van valakinek jó állapotú 2-hengeres RS motorba való hüvely és hozzávaló dugattyú akár csak egy oldalra is eladó akkor ne tartsa magában engem érdekelne!!
Válasz D-032-a #2600. hozzászólásáraKöszi átnézem azt majd össze hozzuk!!
RS-09 GT124 Alkatrészkatalógus (német)
RS-09 Kezelési (cseh)
Válasz bekefalviedit #2599. hozzászólásáraAnnyi mint a 4 hengeresbe!!!!!!!!!!!!!
Válasz bekefalviedit #2599. hozzászólására18 liter.
RS-09 Kezelési útmutató (cseh)
Válasz Maszek Zs #2598. hozzászólásáraA beállítás menetét sajnos nem tudom. Cseh nyelvű motorjavítási könyv a szelephézagot 0,8-0,9mm-nek, hidegen pedig 0,15-nek írja.
A 20°-ot is és az 50°-ot is ír egyszer valami után, és egyszer valami előtt.
Gondolom, ez a szelepváltás, vagy a nyitás- zárás vezérlés. A motorszerelési gyakorlatodból és az ábrákkal, (pl.: "OT"-jel az 55.oldalon) lehet,hogy te tudod is milyen fokok ezek.
1 KVD 8 SL. 2 KVD 8 SVL. 4 KVD 8 SVL Motorjavitás (cseh)
Hali. Kis segítség kellene. Váltóban cserélnék olajat. Hány liter kell bele?? 2 hengeres 09
Üdv mindeniknek!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy adott egy négyhegeresmotor. Ennek kellene beállítani a szelephézagját. Adatok;menete;stb..... Szóval,hogy kell??
Szép estét!Ha valakit érdekelne van eladó egy RS-re szerelhető markoló.A markoló a gerendára szerelhető munka köbe két oldalra letalpal .Ez a markoló kissé hiányos ,hiányzik az egyik talp és a bekötések is átnézendők évek óta nincs üzemeltetve ,de a munkahengerek rendbe ,kanál rendbe ,váz rendbe ,akinek van ideje dolgozni vele az egy nagyon ügyes kis gépet kaphat.
Sziasztok! Van valakinek eladó üzemanyag szivattyúja kéthengereshez?
Válasz mikulangy #2594. hozzászólásáraNem valami megnyugtató. Bízom benne hogy be fog vàlni a gép és a kötelező szervìzen és a kopóalkatrészeken kívül màs problámám nem nagyon lesz.
Válasz bekefalviedit #2593. hozzászólásáraNekem van négyhengeres gt124 trakim. Sorközművelésre használom. Gyakorlatilag semmilyen új alkatrész nincs már hozzá! Úgy kell kétes állapotú bontott alkatrészeket vadászni vagy esetleg legyártatni.
Válasz medikus #2592. hozzászólásáraRemélem igazad lesz. Alkatrész ellátás? Munkaeszközök beszerzése hozzà mennyire nehéz?
Válasz bekefalviedit #2591. hozzászólásáraHa sok funkciót akarsz,akkor nem!
Válasz medikus #2590. hozzászólásáraNem fogom megbánni az rs vételt? Tz4k meg rs között vaciláltam.
Válasz bekefalviedit #2589. hozzászólásáranem tudom!Nekem 2 hengeres volt,de kemény talaj munkára(szántás) nem való!Nehéz neki!
Válasz medikus #2588. hozzászólásáraA 4 hengeres sem egy mtz kaliber. Viszont jobban dícsérik a 2 hengereseket mint a 4 hengereset. Az miért van?
Válasz bekefalviedit #2587. hozzászólására18 lótól mit vársz?