Hirdetés
Fórum
- Fiat 180-90-es traktorok új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Grubber új
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Talajművelés gépei - tárcsa választás: Horsch, Amazone vagy Väderstad? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
3428 hozzászólás
Találtam egy ilyet. Réges rég irhatta bele valaki, sztem hihető. Ha jól emlékszem én 41 mm-re állítottam be és működik szépen!
De ha nem jó javítsatok ki!
Válasz #726. hozzászólásra
új tárcsát tettetek bele vagy a használt ment vissza?
Válasz #725. hozzászólásra
akkor szívás van,mert mind a 3 villa újra lett cserélve,de akkor kezdődik a móka és a játék
köszönöm az infot
Válasz #724. hozzászólásra
Van egy csavar a közepében, azon van egy anya aminek az egyik oldala "háztető" alakúra van marva hogy ne tudjon magától elforogni. Ahogy azt az anyát tekered úgy állítod a villát. Ha nem tudod miről beszélek akkor lehet hogy azt Ti meghúztátok amennyire tudtátok? Mindenféleképpen szét kell húzni újból szerintem. Ha a másik két villát nem bántottátok akkor állítástok hozzá. Ha ahhoz is hozzányúltatok akkor szívás van.
Válasz #712. hozzászólásra
hát ez a beállítás érdekelne engem,hogy kb milyen távolságra legyen a villa a tárcsától?és,hogy hogyan lehet azt állítani?de az lesz a legegyszerűbb,ha újra széthúzzuk és majd meglátjuk mit mutat
Válasz #720. hozzászólásra
Igy van.ez a legegyszerűbb.
Válasz #721. hozzászólásra
Szerintem az alábakolás marad,mert azt nem mondtam hogy platós.
Válasz #719. hozzászólásra
És ha muszáj akkor kettétolni se nagy kunszt. 8db 12es csavar fogja az első gerendát. A kormány rúd simán szétcsúszik, ha jólemlékszem sima négyszögletes keresztmetszetű "kardán" tengelyszerűség van benne. Semmiféle rögzítés nincs ami összefogná... ha húzod szétjön. És akkor máris kettébe van hajtva a trakid mint a bicska.
Válasz #719. hozzászólásra
Elején nincs suly ha feltolatsz vele valami rámpán és utána az első gerendát alábakolod stabilan az eleje akár le is lóghat.
Válasz #718. hozzászólásra
Egy platós kisteherautón szeretném szállítani ami 2,7m,akkor nem biztos hogy felfér.Mert ugye te a tengelytávot mondtad,és akkor ott van még a hátulja.
Most lemértem,a teljes hossza 4,3m ,a tengelytávolság 2,4m ,szélessége 1,9m. De amit szállitani akarsz más méretei lehetnek,a kerekek miatt is,meg állitható a tengelytávolság is.Mérd le,aztán keress hozzá futót.
Válasz #716. hozzászólásra
én utánfutón szállitottam (2 tengeleyes autószállitón).Csak kár hogy akkor nem készült róla fotó.
Az a lényeg hogy mennyi a tengelytávolsága,hogy felférjen a futóra.
A teljes hossza 4m,vagy akkora platón lehet szállítani?
Ha visszaolvasol a hozzászólásokban,találsz linket ahonnét letöltheted a könyvet a trakihoz.
Válasz #713. hozzászólásra
Jó a válasz. Maga a plató nekem 225cm hosszú.
Válasz #711. hozzászólásra
4m körül a hossza, 2tona körül a sulya. Ha csont üres nincs rajta se plató se rakodó se semmi csak a gerenda van előre akkor azt hiszem 1660kg. De azért nem esküdnék meg rá.
Válasz #709. hozzászólásra
És beállítottátok a villákat? A három villának csont egyforma magasnak kell lennie tizedmilliméter pontossággal. És az se mindegy hogy hová állítod. Ha nem állítod eléggé "kiállóra" őket akkor nem fog kiemelni, recsegni fog. Ha túlságosan kiállítod őket. Akkor elfognak törni mert "megütköznek" kuplungoláskor. A pontos adatokat én se tudom. Valaki olyannak kellene beírni ide akinek van róla könyve. Ha konyítasz valamit hozzá akkor ki is lehet okoskodni egy kis méregetéssel, számolgatással.
Ja és milyen súlya van?
Szevasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy milyen hosszú egy ilyen gép,vagyis mekkora platóra fér föl???
Kilátásban van egy ilyen traki és a szállítás miatt kérdezem.
BUÉK mindenkinek!olyan problémám volna,hogy megkuplungoztuk a gépet és most nem akar kiemelni rendesen,kinyomot kuplungnál is gurul a traktor és recsegve szedi a sebességet,már amikor bele lehet rakni,hol lehet állítani holtjátékot,vagy mit ronthattunk el?a szerkezet villája volt eltörve,azért lett széthúzva,skodájé lett bele rakva,mert a boltban azt mondták,ez passzol bele,beleraktuk,ránézésre jóelőre is köszi
Válasz #707. hozzászólásra
Na milyen lett az adagoló?
Jó reggel! Az adagolo is bedöglött, találtam valakit aki felújította. Ma szerelem be, majd meglátom hogy indul-e a Dömperem. Köszi az eddigi segítségeket. Dénes Zsolt,
Olyan ez mint a benzin. Üzemanyag de lehet vele mosni is. Ha közben dohányzol akkor garantál a hatás, ha nem, akkor . . . .
Oda is de próbáld ki.
Válasz #703. hozzászólásra
A szilikont nem a műszerfalra szokták fújni?
Szilikon spray.Az nem fogja meg.De először nézd meg a fogaslécet hogy elfordítja e az adagoló elemet,mint ahogy írtam is.Ha este úgy állt le hogy működött ott lehet baj.Az IFA is ilyen ha sokáig áll,képes leragadni a fogasléc.Kézzel rángasd meg.
Válasz #701. hozzászólásra
Értelek én csak a sprayel az szokott lenni a baj hogy nem bírja átfordítani az önindító ha befújsz neki, elég hosszú löketű motor.
Válasz #700. hozzászólásra
azt mondja hogy füstöl egy kicsit,sprével előidézni a robbanást és meglátják mit reagál ha elindul jó,ha nem akkor gázolajrendszer ,vezérlés ,stb,de ezt mi tudjuk ő nembiztos
Válasz #699. hozzászólásra
Igaz, csak ahhoz sok nagy aksi kell akkor mert egy 100ast megfog a spray, az önindító is 40 éves.
Válasz #691. hozzászólásra
nem kell itt pöcsölni,sprét neki,30-40éves géptől ne várjatok csodát
Válasz #697. hozzászólásra
Na ja! Igen, az is lehet a hiba. Főleg hogy nem füstöl rendesen.
Nézd meg hogy a gázkar mozgatja-e az adagolóban a fogaslécet!Jártunk már úgy hogy leállítás után leszorult a fogasléc.Rángasd meg kézzel.Lehet hogy azért nem indul,mert ahogy leszorult az az állás kevés neki. Aki a felujjítót keresi az hívja az előzmények ben megadott tel.számot! Ő javítja őket,motort mindent.
Válasz #694. hozzászólásra
Eddig jól működött? Egyszer csak hirtelen nem indul? Milyen szinű a füst? A kompresszio nem megy el egyik pillanatról a másikra.Hacsak nem törött el benne valami.Rendellenes zaj,ilyesmi??
Válasz #693. hozzászólásra
Értelek már. Amik nekem vannak elemek azok olyanok mint a 26os ábrán. De attól függetlenül ha nekiállsz szemre tekrgetni xar lesz. Mert az addig ok hogy indító töltet meg leállítás de ha eltekergeted akkor a két állás között a 4 henger "4 féle gázt fog kapni" Tehát egyenletlen lesz a járása és az alkatrészek terhelése is. Olyan lesz mintha 4 egyhengers motornak összekapcsolnád sorba a főtengelyét és mind a négynek külömnböző gázt nyomnál. De ha neked úgy jó... hajrá! Engem nem fog zavarni tutira.
#1. hozzászólás, Vilcsi küldte be 2011-12-25 19:51:03-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Sziasztok! Tanácsot kérek.Nem indul a motor se hidegen se melegen.Izzítás, porlasztás jól működik, az akku jól forgatja a motort, üzemanyag van, porlasztócsúcsok izzítógyertyák újak.5 másodperc alatt izzít, a csúcs 130 bár nyomáson porlaszt.A motor mégse indul.smile sadFriss gázolaj lett átszívatva a rendszeren, de mind hiába.Kérlek adjatok tanácsot, hogy hol keressem tovább a hibát!Talán a kompresszió gyönge?Nem tudom mi a gyári értéke.Előre is köszönöm, ha tudtok segítsetek.
Válasz #670. hozzászólásra
Én azt nem állitottam hogy a gyári beállitás szemre történik!!!
A szivattyúelemnek két végállása van...az egyik az alapjárat, a másik az inditó állás.A kettő között van a fordulatszámszabályozás. De én a két végállásra vagyok kiváncsi. Hogy mettől-meddig fordul el.Mit nem lehet ezen érteni?
A szivattúelemen van egy inditóhorony.Nézd meg a képen a 30.ábrán. Ugyanilyen horony van az 4 hengeres RS szivattyúelemén is.Tudom mert láttam már ilyent.
Válasz #690. hozzászólásra
Lehet a hengerfej a szelepeknél nem tömít rendesen/levesz benzint önt a szelep tetejére és megnézi ha átengedi akkor szelepcsiszolás/
vagy a porlasztó helyén önts bele egy kupica motorolajat a dugattyú tetejére /segít a kompresszió megtartásában/
indításkor csumagáz!
sok szerencse
OK Köszi a segitséget. Majd megpróbálom behúzni. Holnap ha nem zavarok telefonálok.Dénes Zsolt
Válasz #689. hozzászólásra
Azt nem ismerem, amit én láttam 2 hengerest az torokizzításos gyárilag.
Nincs torok izzitás. izzitógyertya van, újak most cseréltem ki ellenállással együtt.. Ez egy kis Dömper RS 09-es motorral 2 db hengerrel Multicar 22-es motorral. Bocs de elfelejtettem megirni.
Válasz #687. hozzászólásra
Na bammeg! Annak még könnyebben kell indulni! Torokizzítás jó? Dekompresszor nem támaszt ki?
Köszi,de ez 2 hengeres.
Válasz #685. hozzászólásra
nem de gondolom 15-16 körül már kettyennie kell. Ha megtudod mérni és összetudod hasonlítani a négyet már az is nagyon jó. Ha nagyjából egyformák (+/- 1-2bár akkor jónak kell lennie. Ha valamelyik sokkal kisebb akkor ott a gáz. Bár beindulnia be kellene 3 hengerrel is.
Nem tudjátok véletlenül, hogy mennyi a normál kompresszió értéke?
Oké!Köszönöm a segítséget, holnap megpróbálom!
Válasz #679. hozzászólásra
Oké rendben,örülök neki,hogy szakemberekkel is lehet itt beszélni kicsit olyan ez mint egy továbbképzés.
Válasz #680. hozzászólásra
Konkrétan nem tudom hol foglaloznak RS felújítással.
Válasz #678. hozzászólásra
Olyan nincs hogy egyik napról a másikra behal a négy henger. Ha menne bele gázolaj rendesen akkor füstölne is rendesen. Az ép hogy pipál az kevés. Nézd át a gázolajrendszert még egyszer. Esetleg meg lehet próbálni behúzni úgy hogy beteszed legnagyobba valami húzza és közbe önindítózol... olyankor rásegít a kerék is... és gyorsabban tudja forgatni az önindító. Ha van izzítás és gázolaj akkor be kell indulnia!
És akkor tudnál javasolni felújító műhelyt?
Válasz #677. hozzászólásra
Lehet de nem úgy mint a vízhűtéses. A fekete füst az elégetlen a gázolaj. Az olajfüst az kék, a víz (ha lenne benne) az fehér( pára).