Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF437.64 FtGBP493.58 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz valutster #3382. hozzászólásáraHa neked megéri a 195 euró+posta akkor itt találsz komplett tömítésgarniturát. De inkább vegyél tömítőpapírt és vágd ki belőle. http://www.agropartner-o-h-b.com/epages/64492797.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/64492797/Products/%22Dichtungsatz%20RS%2009%22
Ha jól emlékszem ez a tűzkarika jó bele. A rézalátétre semmi szükség ha jó a hengerfejben a tűzkarika fészke. Azt a rézalátétet valamikor valaki belegányolhatta.
https://www.mltautosbolt.hu/TuZKARIKA-VW-20-3MM-d9081.htm
Válasz ingesjani #3377. hozzászólásáraA kék karikás a tűzkarika a piros karikás tömítőalátét. Próbáld meg kibányászni belőle és meglátod,hogy egyforma a két hfej. Csak vszínü,hogy kifelejtették belőle.
Válasz Lipi #3376. hozzászólásáraSzia Lipi
A tűzkarika amit kék nyillal piros körrel jeleztem az nincs benne.Amit kék körrel rajzoltam az a hengerfejbe van benne,ebbe ül bele a porlasztócsúcs.A másikban ez nincs.Próbáltam utánanézni hogy milyen hengerfejkialakítások vannak de sajnos nem találtam semmit.Talán az egyik hengerfely az előkamrás a másik meg közvetlen befecskendezésű.
Köszönöm
Sziasztok,
Adott egy 2 hengeres rs motor amiben a porlasztócsúcsot cserélnék viszont a hengerfej kialakítások nem egyformák.Az egyikben látom a dugót a másikban egy szűkítés van.Ugyanolyan porlasztócsúcs volt mind a kettőben.
Mi a különbség a a két hengerfej között,és milyen porlasztócsúcs járna bele az egyikbe és a másikba vagy?
Még egy kérdésem lenne hogy az olajnyomást a kéthengeresmotornál hogyan lehet növelni?
Köszönöm
Válasz asterix6 #3363. hozzászólásáraAz nem jelent semmit,hogy azok is 2 hengeresek!!!!!!Kérdezd meg a Nagy-Traktort!
Kell előtét,meg izzítás ellenőrző is!!!!
Üdv!
Még egy kis segítséget kérnék: 2 hengeres motorhoz kerestem előtét ellenállást a fűtőspirálokhoz. Már odáig jutottam, hogy T-16 vagy T-25 -be való is jó lenne, hiszen ezek is két hengeresek. De sehol sem találok... Lenne valakinek ötlete, honnan lehetne szerezni?
Kedves fórumtársak!
Izzítás ügyben kérném a segítségeteket! (nekem ugyan egy 2 hengeres Warchalowski trakim van, elvileg a motor ugyanaz, mint a 2 hengeres Rs09-nél) Hogy elinduljon, jó másfél percig kell izzítanom, de ekkorra már szinte szétég a nyomógomb. (semmi relé és előtétellenállás nincs a trakiban, csak vezeték a kapcsolótól a két spirálig, valószínű mókolták már) Tudnátok leírást vagy tanácsot adni a helyes bekötésről?
Válasz schneider.norbert96 #3328. hozzászólására2 vagy 4 hengeres ? A 4 hengeresnél vagy felszorult a tőke vagy a szelepek kopottak és az állító csavart nem bírod kiijebb csavarni , hogy legyen szelephézag . A tőke nem bír félrekopni olyan mértékben , a szár felső vége szokott és kiugrik az állító csavar belőle nagy sz hézagnál .
Válasz medikus #3355. hozzászólásáraa visszatérő ágat/ágakat nem lehet szerintem úgy bekötni egy hűtőbe hogy az utána a karterba menjen .... túl kicsi a táv... akkormax azt tudnám csinálni mint a deutz traktoroknál hogy a motorolaj nyomócsövét kicserélem bordás csőre és mindet elvezetem be a ventillátor mögé a légterelő lemez alá??
Válasz vinchi #3353. hozzászólásáraSzerintem nem szükséges rá olajhűtő, de ha mindenképpen felszerelésére kerül akkor úgy gondolom két lehetőség van, az egyik az olajnyomás mérő csatlakozója, a másik a centrifugálszűrő helyére. Én ezt az utóbbit javasolnám mert az nem mindegyik RS-n van rajta.
Az számomra nem derült ki, hogy 2 vagy 4 hengeres motorról van szó, mert a fenti ötlet a 2 hengeres motornál biztosan működhet, de a 4 hengeres motorokat nem ismerem. Nem tudom van vagy volt-e rajta centrifugálszűrő, illetve, hogy blokkon meg van-e a helye.
nem teljesen. mert hogy hova kötöm a visszafolyó ágat az mindegy,csak a karterba menjen.. az hogy honnan tudok ennél a motornál nyomást vinni a hűtő felé?
Válasz GSA #3349. hozzászólásáraVan egy kétoldalon kúpos szelep az elosztótömb mindegyik ágán ami nyitja és zárja az olaj útját attól függően, hogy a vezérlőtolattyú (a szivattyú oldalán) melyik ágba engedi a nyomást.
A tömlőcsatlakozó alatti nagy anyát kell kicsavarni és alatta van. Tulajdonképpen visszacsapónak is lehet nevezni ha valamelyik irányba nem enged én ott keresném a hibát.
A hiba behatárolásának legegyszerűbb módja áttenni a csövet a másik oldalra.
A hengert szét lehet szedni méret alapján meg lehet javítani csak a gumigyűrűket és a karmantyúkat kell kicserélni.
Válasz Relsaca #3348. hozzászólásáraKöszönöm az alapos leírást! Most már csak az a kérdés, van-e visszacsapó a rendszerben, mert két nap alatt megy vissza :) (és az egyik henger ereszt :( )
Válasz GSA #3339. hozzászólásáraA plató billentésnél a két munka henger párhuzamosan van bekötve egy "T" elosztóval.
Jobbra billentésnél csak a baloldali munka henger emel, balra billentésnél fordítva.
Jobbra illetve balra billentésnél gyorsabb az emelés mivel a teljes folyadék mennyiség az egyik-egyik munkahengeren jelenik meg. Előre billentésnél mindkettő dolgozik.
Az elosztó egyik oldalára megy munkahenger csöve a másik oldalt le kell vakdugózni!
A hidraulika folyadék mindig a kisebb ellenállás felé halad nem fogja lerúgni a másik oldali munkahengert.
A két munkahengeres pótkocsikon is így működik, csak ott a hátra billentésnél működik csak az első munkahenger.
A plató emelő (billentő) munkahengerek, egy körös több tagú típusok, ezért van csak egy csatlakozó rajta, csak emelni lehet, visszafelé a plató súlya süllyeszti.
A két körös munkahengerek csak egy tagúak lehetnek.
Attila Kovács
Három kört tudsz rákotni. 1/2/3 most neked a 2/3 van bekötve az állításod szerint. Akkor az 1 kor szabad így oda tudsz még kötni. Amikor 123 úr akkor mind a hármat működteted. Mikor 13 van akkor az 13 kör működik a 2 kör zárva marad. És úgy tovább.
Hidraulika bekötésben kérnék segítséget!
Billenős platót tettem fel, és a korábban használt a gerendelyen levő emelő/süllyesztő hidraulika tömlőit kötném rá.
A hidraulika szabályozó állásai érdekelnének:
2-es a gerendelyen levő emelő/süllyesztő
3-as a hárompont hidraulika, mindkettő nyomás alatti kétirányú, két csatlakozóval.
A maradék 13, 123, 12, 23 és 1-es állás mi lehet?
Kaptam egy javaslatot a két egybemenetes plató emelő hidraulika párhuzamos kötésére, ami előre billentésnél jó lehet, de oldalra már erőtani szempontból már aggályos (egymás ellen dolgoznak)
Ha valaki ismeri a GT 124 plató hidraulika bekötését, kérem, ne tartsa magában! ????
Kösz: GA
Sziasztok!
Van egy RS-09/124GT-m. Kicseréltünk benne mindent szimeringeket gumigyűrűket, csöveket, a tartályt is szétszedtem ott is kicseréltem a gumigyűrűt. De sajnos még mindig nem jó. Ki légtelenítve kinyomja a munkahengert vissza engedem majd megint lelevegősödig.
Előre is köszönöm a segítséget
Sziasztok. még tavaly irtam utolára... motorhibám volt folyamatosan...
Elvittem a motort felújitattni tavaly augusztusban. hát talán mostanra már kész lesz. (remélem)
lényegében minden ami lehet rossz volt...
Viszont azért amit a későbbiekben szeretnék rá az egy motorolaj hűtő.... ki is néztem egyet link: https://race-shop.hu/olajhutok/45435-9-soros-olajhuto-330x70x50mm.html?gclid=EAIaIQobChMIltr2iPXF9QIVEc13Ch1XDgQ6EAQYASABEgLvrfD_BwE#/163-szin-fekete/1559-bemeneti_es_kimeneti-an8
és 2db nagy számitógép ventillátor hűtené... kérdés ezzel kapcsolaban hogy honnan kellene vennem az olajnyomást??
3434 hozzászólás
Válasz valutster #3382. hozzászólásáraHa neked megéri a 195 euró+posta akkor itt találsz komplett tömítésgarniturát. De inkább vegyél tömítőpapírt és vágd ki belőle. http://www.agropartner-o-h-b.com/epages/64492797.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/64492797/Products/%22Dichtungsatz%20RS%2009%22
Válasz valutster #3382. hozzászólásáraCsinálj! Nincs papirod?
Keresnék kéthengereshez karter tömitést.
Válasz skorgamor #3380. hozzászólásáraSzia skorgamor
Köszönöm
Ha jól emlékszem ez a tűzkarika jó bele. A rézalátétre semmi szükség ha jó a hengerfejben a tűzkarika fészke. Azt a rézalátétet valamikor valaki belegányolhatta.
https://www.mltautosbolt.hu/TuZKARIKA-VW-20-3MM-d9081.htm
Válasz Lipi #3378. hozzászólásáraSzia Lipi
Köszönöm
Válasz ingesjani #3377. hozzászólásáraA kék karikás a tűzkarika a piros karikás tömítőalátét. Próbáld meg kibányászni belőle és meglátod,hogy egyforma a két hfej. Csak vszínü,hogy kifelejtették belőle.
Válasz Lipi #3376. hozzászólásáraSzia Lipi
A tűzkarika amit kék nyillal piros körrel jeleztem az nincs benne.Amit kék körrel rajzoltam az a hengerfejbe van benne,ebbe ül bele a porlasztócsúcs.A másikban ez nincs.Próbáltam utánanézni hogy milyen hengerfejkialakítások vannak de sajnos nem találtam semmit.Talán az egyik hengerfely az előkamrás a másik meg közvetlen befecskendezésű.
Köszönöm
Válasz ingesjani #3375. hozzászólásáraAz egyikbe benne maradt a tűzkarika a másikba nem. Vagy nem is volt benne
Sziasztok,
Adott egy 2 hengeres rs motor amiben a porlasztócsúcsot cserélnék viszont a hengerfej kialakítások nem egyformák.Az egyikben látom a dugót a másikban egy szűkítés van.Ugyanolyan porlasztócsúcs volt mind a kettőben.
Mi a különbség a a két hengerfej között,és milyen porlasztócsúcs járna bele az egyikbe és a másikba vagy?
Még egy kérdésem lenne hogy az olajnyomást a kéthengeresmotornál hogyan lehet növelni?
Köszönöm
Válasz szmutigibor #3373. hozzászólásáraNincs az indító vége letörve? Láttunk már olyat,és az öntvény be esett!
Semmi sem mozdul se jobbra se balra,.
Válasz szmutigibor #3371. hozzászólásáraA fő tengely nem mozog előre hátra? Fésűs az a 2 hengeresnél van ha jól tudom.
Olajnyomás hidegen 3-4 melegen meg 2-tő miután elindul persze. A fésűs szűrő meg nem tudom micsoda mert sosem halottam ilyenről.
Válasz szmutigibor #3369. hozzászólásáraOlajnyomàs mennyire megy fel? A fésűs szűrőt szoktad használni?
Minden indítás előtt megszorul a 4 hengeres Rs motor,és nem értjük miért?
Jó múltkor is 2 órát kínlódtunk vele: főtengely kulccsal való tekerése oda-vissza centinként,meg a fogaskoszorú csavarhúzóval való feszegetése árán.
Pedig bőven van benne motorolaj.
Járt-e már így valaki?
Köszönjük a segítséget.
Üdv mindenkinek. Tz4k kistraktoromat cserélném RS 09-re. Bárkinek bármi ötlete vagy infoja van azt megköszönöm. Laci
Válasz salgotamas91 #3366. hozzászólásáraA sebességváltón menetirány szerinti bal oldalon van egy felszegecselt tábla azon van rajta.
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem hogy az alvázszámot hol tudom megtalálni.
Válasz medikus #3364. hozzászólásáraKöszönöm, felhívom őket!
Válasz asterix6 #3363. hozzászólásáraAz nem jelent semmit,hogy azok is 2 hengeresek!!!!!!Kérdezd meg a Nagy-Traktort!
Kell előtét,meg izzítás ellenőrző is!!!!
Üdv!
Még egy kis segítséget kérnék: 2 hengeres motorhoz kerestem előtét ellenállást a fűtőspirálokhoz. Már odáig jutottam, hogy T-16 vagy T-25 -be való is jó lenne, hiszen ezek is két hengeresek. De sehol sem találok... Lenne valakinek ötlete, honnan lehetne szerezni?
Válasz medikus #3361. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Válasz asterix6 #3360. hozzászólásáraKell!!!
Válasz medikus #3359. hozzászólásáraKöszi az ötletet! Hétfőn be is szerzek egyet! Az előtétellenállás sem kell? Vagy azt kőssem be a spiralok elé?
Válasz asterix6 #3358. hozzászólásáraNem nyomógomb kell,hanem egy Csepel,IFA indító-izzító kapcsoló!Akkor jó lesz!
Kedves fórumtársak!
Izzítás ügyben kérném a segítségeteket! (nekem ugyan egy 2 hengeres Warchalowski trakim van, elvileg a motor ugyanaz, mint a 2 hengeres Rs09-nél) Hogy elinduljon, jó másfél percig kell izzítanom, de ekkorra már szinte szétég a nyomógomb. (semmi relé és előtétellenállás nincs a trakiban, csak vezeték a kapcsolótól a két spirálig, valószínű mókolták már) Tudnátok leírást vagy tanácsot adni a helyes bekötésről?
Válasz schneider.norbert96 #3328. hozzászólására2 vagy 4 hengeres ? A 4 hengeresnél vagy felszorult a tőke vagy a szelepek kopottak és az állító csavart nem bírod kiijebb csavarni , hogy legyen szelephézag . A tőke nem bír félrekopni olyan mértékben , a szár felső vége szokott és kiugrik az állító csavar belőle nagy sz hézagnál .
Válasz medikus #3355. hozzászólásáraa visszatérő ágat/ágakat nem lehet szerintem úgy bekötni egy hűtőbe hogy az utána a karterba menjen .... túl kicsi a táv... akkormax azt tudnám csinálni mint a deutz traktoroknál hogy a motorolaj nyomócsövét kicserélem bordás csőre és mindet elvezetem be a ventillátor mögé a légterelő lemez alá??
Válasz vinchi #3353. hozzászólásáraNem nyomást kellene vinni! Akkor el megy a motorból! Csak a visszatérő ágba lehetne hűtőt betenni!
Válasz vinchi #3353. hozzászólásáraSzerintem nem szükséges rá olajhűtő, de ha mindenképpen felszerelésére kerül akkor úgy gondolom két lehetőség van, az egyik az olajnyomás mérő csatlakozója, a másik a centrifugálszűrő helyére. Én ezt az utóbbit javasolnám mert az nem mindegyik RS-n van rajta.
Az számomra nem derült ki, hogy 2 vagy 4 hengeres motorról van szó, mert a fenti ötlet a 2 hengeres motornál biztosan működhet, de a 4 hengeres motorokat nem ismerem. Nem tudom van vagy volt-e rajta centrifugálszűrő, illetve, hogy blokkon meg van-e a helye.
nem teljesen. mert hogy hova kötöm a visszafolyó ágat az mindegy,csak a karterba menjen.. az hogy honnan tudok ennél a motornál nyomást vinni a hűtő felé?
Válasz GSA #3351. hozzászólásáraKét RS-09 is van ~40 éve javítgatom őket!
Jártam iskolába!
Válasz Relsaca #3350. hozzászólásáraHát, te mindent (is) tudsz, még helyesen írni is! :)
Kösz: GA
Válasz GSA #3349. hozzászólásáraVan egy kétoldalon kúpos szelep az elosztótömb mindegyik ágán ami nyitja és zárja az olaj útját attól függően, hogy a vezérlőtolattyú (a szivattyú oldalán) melyik ágba engedi a nyomást.
A tömlőcsatlakozó alatti nagy anyát kell kicsavarni és alatta van. Tulajdonképpen visszacsapónak is lehet nevezni ha valamelyik irányba nem enged én ott keresném a hibát.
A hiba behatárolásának legegyszerűbb módja áttenni a csövet a másik oldalra.
A hengert szét lehet szedni méret alapján meg lehet javítani csak a gumigyűrűket és a karmantyúkat kell kicserélni.
Válasz Relsaca #3348. hozzászólásáraKöszönöm az alapos leírást! Most már csak az a kérdés, van-e visszacsapó a rendszerben, mert két nap alatt megy vissza :) (és az egyik henger ereszt :( )
Válasz GSA #3339. hozzászólásáraA plató billentésnél a két munka henger párhuzamosan van bekötve egy "T" elosztóval.
Jobbra billentésnél csak a baloldali munka henger emel, balra billentésnél fordítva.
Jobbra illetve balra billentésnél gyorsabb az emelés mivel a teljes folyadék mennyiség az egyik-egyik munkahengeren jelenik meg. Előre billentésnél mindkettő dolgozik.
Az elosztó egyik oldalára megy munkahenger csöve a másik oldalt le kell vakdugózni!
A hidraulika folyadék mindig a kisebb ellenállás felé halad nem fogja lerúgni a másik oldali munkahengert.
A két munkahengeres pótkocsikon is így működik, csak ott a hátra billentésnél működik csak az első munkahenger.
A plató emelő (billentő) munkahengerek, egy körös több tagú típusok, ezért van csak egy csatlakozó rajta, csak emelni lehet, visszafelé a plató súlya süllyeszti.
A két körös munkahengerek csak egy tagúak lehetnek.
Válasz medikus #3346. hozzászólására Rosszul emlékeztem!
Válasz GSA #3344. hozzászólására Csak Külön-külön tudod működtetni!!Mindig azt,amelyikre fordítod az elosztó karját!
Válasz GSA #3343. hozzászólásáraIgen!
Válasz GSA #3339. hozzászólására (jött egy válasz erre)
Attila Kovács
Három kört tudsz rákotni. 1/2/3 most neked a 2/3 van bekötve az állításod szerint. Akkor az 1 kor szabad így oda tudsz még kötni. Amikor 123 úr akkor mind a hármat működteted. Mikor 13 van akkor az 13 kör működik a 2 kör zárva marad. És úgy tovább.
Válasz medikus #3341. hozzászólásáraA plató emelő hidraulikán csak egy csatlakozó van középen.
Szóval akkor az egyik leágazást szétosztom a két henger között, a másikat ledugózom?
Válasz GSA #3340. hozzászólásáraElosztó tömb!
A szabályozó így néz ki, az előbb lemaradt:
Hidraulika bekötésben kérnék segítséget!
Billenős platót tettem fel, és a korábban használt a gerendelyen levő emelő/süllyesztő hidraulika tömlőit kötném rá.
A hidraulika szabályozó állásai érdekelnének:
2-es a gerendelyen levő emelő/süllyesztő
3-as a hárompont hidraulika, mindkettő nyomás alatti kétirányú, két csatlakozóval.
A maradék 13, 123, 12, 23 és 1-es állás mi lehet?
Kaptam egy javaslatot a két egybemenetes plató emelő hidraulika párhuzamos kötésére, ami előre billentésnél jó lehet, de oldalra már erőtani szempontból már aggályos (egymás ellen dolgoznak)
Ha valaki ismeri a GT 124 plató hidraulika bekötését, kérem, ne tartsa magában! ????
Kösz: GA
Válasz vinchi #3336. hozzászólásáraHa arra gondolsz, hova kötöd be a hűtőt, akkor a visszafolyó ágba.
Sziasztok!
Van egy RS-09/124GT-m. Kicseréltünk benne mindent szimeringeket gumigyűrűket, csöveket, a tartályt is szétszedtem ott is kicseréltem a gumigyűrűt. De sajnos még mindig nem jó. Ki légtelenítve kinyomja a munkahengert vissza engedem majd megint lelevegősödig.
Előre is köszönöm a segítséget
Sziasztok. még tavaly irtam utolára... motorhibám volt folyamatosan...
Elvittem a motort felújitattni tavaly augusztusban. hát talán mostanra már kész lesz. (remélem)
lényegében minden ami lehet rossz volt...
Viszont azért amit a későbbiekben szeretnék rá az egy motorolaj hűtő.... ki is néztem egyet link: https://race-shop.hu/olajhutok/45435-9-soros-olajhuto-330x70x50mm.html?gclid=EAIaIQobChMIltr2iPXF9QIVEc13Ch1XDgQ6EAQYASABEgLvrfD_BwE#/163-szin-fekete/1559-bemeneti_es_kimeneti-an8
és 2db nagy számitógép ventillátor hűtené... kérdés ezzel kapcsolaban hogy honnan kellene vennem az olajnyomást??
Eladó RS 09 bukóvaz ha valakit érdekel.