Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD391.08 FtCHF443.07 FtGBP496.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ugyan így jártam én is mikor felújítottam a 4 hengerest. A nagy igyekezetben összekevertem a nyomó csöveket 4-dik és a 3-dikat . vissza cseréltem és elállt a fehér füst.Csak tipp hátha bejön neked is ha esetleg szereltél valamit rajta. Igaz hogy a tiéd 2 hengeres, de egy próbát meg ér.
pár kép. stikában csináltam ezért kicsit rossz a minősége. árat 55000 re mondta az öreg. könnyen lehet mozgatni nincs megszorulva a tengely. szépen hallani szuszog. tehát szerintem tömítések is jók benne.
kíváncsi vagyok rá, árát is kérdezd meg.
talán egy kertész pajtásomat érdekli a dolog, magas vízállásnál előszeretettel zargatják garázs illetve pince vízszivattyúzással.
Szia!
Nagy valószínűséggel az olajlehúzó gyűrű gond lesz,lehet hogy eltört vagy megkopott.ha jó a dugatyu és a hüvely (nem nagyon kopott) akkor csak gyűrűket kell cserélned.
Ma voltam egy érdekes bolhapiacos embernél. és találtam nála RS-re a kardánra felszerelhető gyári vízszívbatyut. Akit esetleg érdekel pénteken megyek hozzá más dologért. képeket holnap tudok tenni fel ha érdekel valakit.
Olyan kérésem lenne a fórum tagságához hogy ha lenne valakinek az Rsre has alatti kultivatora megengedné e a lemásolást? Nemrég vettünk egy Gt 124-est arra szeretnék csinálni (eladót nem találtam). Előre is köszönöm.
Gábor
Előzmény: 2 hengeres gépezet. hátulról nézve a jobb henger erőteljes fehér füstöt ereget. De ennek ellenére igen könnyen indul. Előző tulaj szerint a porlasztó nem "ködsít", csak "csöpögtet".. Itt is kaptam tippet, hogy valószínűleg be kell állíttatni a porlasztókat.
Most jutottam el addig, hogy szét szedjem. A feltételezésem ugye az volt, hogy a bal oldali porlasztó jó, a jobbos nem. Gondoltam, ha megcserélem a kettőt, akkor pont fordítva kell füstöljön. Hát, nem így történt :). Szintén ugyanolyan könnyű indulás, majd ismét a jobbos füstöl gázadásra mint a fene (ami előtte is jó volt, az most is).
Tehát ebből arra következtetek, hogy nem porlasztó gond van.
Ami új infó: korom fekete olaj(os) trutyi jön abból a kipufogóból. Valamint (lehet ez csak "beképzelés") mintha a rossz, füstölő oldalon a kipufogás lényegesen gyengébb lenne.
Ezek ismeretében van új ötlete valakinek, hogy mit nézzek meg? Ha jól sejtem inkább motorolaj kerül oda, ahová nem kéne.
és még egy-két szó az utolsó hsz-hez.
Ugyan első olvasatra bírálhatnak h kibeszélek de . ..
Itt a nyugati végeken az említett -NEM SEGÍT SENKI - magam is megtapasztaltam.
Van egy Kimco robogóm és a környékben semmit nem lelek, vagy arany árban van ami egyáltalán van, án láss csodát, Nyíregyházán egész motor akár több típus is, szétbontva hever.
Tehát: az sem feltétlen igaz, h minden nyugatról jön.
Van az úgy, hogy a környezet, akikkel beszélgetünk a gondjainkról ŐK MINDENT TUDNAK s van úgy is hogy értenek hozzá, ám segítséget nem lel az ember.
Jó ez a fórum. Itt mindenki egy nyelvet beszél.
Ugye!
Ha kell segítség -akár 1 szénkefe legyen az - írj, küldök én örömmel.
. . .és ez nem csak néked szól . . .
Mert tudjuk a szentírásból: aki kér annak adatik.
Szerencsés ember vagy a felújítással. Én Bács Kis Kun megyében egy db szénkefét nem találtam hozzá. ezért is rágtam be és variáltam át Zsuk önindítóra .
Válasz #1612. hozzászólásra
Köszönöm! Az adatok segítenek az internetes keresésben. Főleg, mert, minden európai nyelvet nem ismerhetek ám az internet rátalál a számok alapján minden bejegyzésre.
Így már másként fest minden. Ugye?
Nem mellékes: a gépem önindítója tökéletes, mert egy szerviz 24-ezerért totál felújította. A tartalék kpzésen elmélkedem, amihez jól jönnek a közölt számok. Még1x Köszönet érte.
Egy kedves fórumos kollégánk "nyírségi" jóvoltából- aki kölcsönadta a könyvet- sikerült pdf formátumra varázsolni egy javítási útmutatót.
Akit érdekel írjon, elküldöm.
Válasz #1610. hozzászólásra
KÖSZÖNET a megnyugtató sorokért! A motor egy ember számára nehéz, annak a mozgatása az ami aggaszt, jelentem :)
A flaschencug-ot már hozza a gyorsposta, a többit meg még nem tudom.
Most cseréltem ki, egy hete.
Nem túl bonyolult. Lendkerékhez csináltam 3 csavarból meg egy zártszelvényből lehúzót,ja meg egy anya. A szimeringházban meg van két menetes furat, abba belehajtod a csavart s lelöki magát.
KÖSZÖNET a számokért! Hogy mi, miért, illetve mire jó? Ezt a számot: TGL 1429 máris megtekintettem a net segítségével és láss csodát egy karakternyi különbséggel máris meglelte/m a Trabant önindítóját ( TGL 14295 DDR GDR RDA NDR FER 131 5548/6 ) Hát ennyit a számokról és a lehetőségekről. Még1x Köszönet érte!
A négy hengeres motor önindítóján lévő számok a számcsoportok egymás alatt található (csak hogy ne tévedjünk), TGL 1429 alatta: 82021 12V. 1,8 PS Baujahr 4/70 legalul: Made in German Remélem segítettem Bereznay Imre
Válasz #1602. hozzászólásra Tisztelt IFJÚSÁG! csupa nagybetűvel. Azt hiszem elég világosan fogalmaztam, telefon számomat is meg adtam,
de az eddig az időpontig ebben a tárgyban néma. Ha jól emlékszem írtam mi a probléma?
Egyszerüen csak segíteni akarok.!Bondor Imre! Pattanj a nyeregbe és ugorj ide, de előtte vedd a telefont, hogy ne gyere potyára. A telefon szám: 06/20/548/48/66. Bár mikor hívhatsz.
Ha ez segíthet másoknak -és - megengeded- én, mivel közel vagyok hozzád, és megvan a szokásos 2 könyvem is- össze tudom hasonlítani.Esetleg digitalizálásban/szkennelésben/ is tudok segíteni.
Ez talán a legegyszerűbb módja lenne a "terjesztésnek".
Válasz #1600. hozzászólásra
Ugyan nem értekezést szeretnék írni de ha leírom amit gondolok erről a cselekményről akkor a lényeghez közel kerülhetünk.
Más esetekben csak próbálkozgatunk, mint a kutyusok.
Tehát: módosítom kicsit az előbbi hsz-em A könyv tartalmát illetően akkor lehetünk biztosak, ha az OBSAH= TARTALOM jegyzék (legalább) egy részét összevetjük. Amennyiben a Te/Ön kiadványa is azonos részletességű, akkor bizonyosak lehetünk a tartalom; mondanivaló azonosságában is! ( csupán a pontok 1. ; 1.01; 1.011; 1.012 és így szépen sorban 2. 4; 2.41; 2.411; 2.412; 2.413 . . .stb és nem a szavak számítanak)
Véleményem szerint. Okos ötletekkel azonban más is hozzászólhat a megjegyzésemhez, miként a szerelésben is igyekszünk észt osztani. Köszönettel!
Válasz #1599. hozzászólásra
. . célszerszámok rajzaival.
írtad.
Ezek szerint ezt a kiadványt keresi sokunk.
Engedd meg, hogy az eddigiek szerint aggodalmaskodjam. Miként szerezhetnénk bizonyságot a kérdéseink felől?
Ha ide biggyesztek egy-két oldalt a cseh nyelvű (és általam keresett) könyvből, megtennéd hogy átnézed a másolandó könyvet, és ha azonos ábrák vannak benne, akkor a lehető legnagyobb eséllyel, azonos a két kiadvány tartalma.
Ebben az esetben Nékem is kell egy példány!
Jó eszét az Ifjúságnak, 1588-ra válaszom Videdvin-nek, legközelebb 25-én megyek Miskolcra ott csinálják meg, azt követően tudom a postára feladni .Én Hernádkakban lakom,és ma már az utakat úgy szervezem minél több dolgot tudjak elintézni főleg úgy hogy a célállomás ajtajában lehetséges legyen a megállás. A Csalabek által feltöltött könyveket alkatrész katalógus,kezelési utasítás, annak idején minden géppel kötelezően adták.Az volt a hős kor. Nekem ami van és amit 1 dbt megcsináltatok ez egy teljes mindenre kiterjedő javítási utasítás lépésről lépésre ,szükséges adatokkal célszerszámok rajzaival. Ez a traktorgyártó cég kiadványa volt. Ezt használta az összes Mezőgép javító az országban. T:20 548 48 66.
Válasz #1577. hozzászólásra
AZ istenért sem zaklatnálak de elkövették a gyermekek . . .?
Mert, tudod, nem sok az a hat rugó, ha biztos az a kiadvány hiányzik, amit SOK_SOK FÓRUMTÁRS örömére felajánlottál.
Megértheted, ami megvan, így-vagy úgy azért nem logikus fizetni, mégy két sört sem de persze más az, ha koccinthatunk egyet!
válasz#1589 Igen a felső csavar nálam nagy dolog. A szomszéd faluban találtam egy olyan krovát ami rá is fér az anyára a krovaszár pedig billenős. Villáskulccsal pedig szenvedés
Én most újítottam a négyhengerest. Fúrás , dugó gyűrű csapszeg 50000ft. Itt Kalocsa környékén. Csak az ár miatt írom, mert nagy összegeket hallottam pont a dupláját ugyan ezért. Szerintem 50000ft-é érdemes lekocsikázni 100km. Ha érdekel szívesen segítek a cím megadásával
Van egy 4 hengeres gépem, amely mostanában nehezen indul, a jobb oldal ontja a kékes füstöt - egyszóval eszi az oaljat-ma megmértük a kompressziót, a menetiránby szerinti első hengerekben 11-14, a hátsőkban 22.
Választási lehetőségem nem sok van, vagy felújítás, vagy esetleg egy használt motorra csere, már ha találok jót.
Tud valaki abban segíteni, hogy Pest megyében hova lehetne elvinnem a drágát felfúratni, főtengelyt köszörülni... stb.
#1572 Megnéztem ha tudnám merre vannak ezek a számok már írtam volna,de ha ezért lekel szednem az önindítót, hát bocsi azt azért mégse. Fogalmam nincs miért ragaszkodsz ezekhez a számokhoz???
3430 hozzászólás
Válasz #1622. hozzászólásra
Ugyan így jártam én is mikor felújítottam a 4 hengerest. A nagy igyekezetben összekevertem a nyomó csöveket 4-dik és a 3-dikat . vissza cseréltem és elállt a fehér füst.Csak tipp hátha bejön neked is ha esetleg szereltél valamit rajta. Igaz hogy a tiéd 2 hengeres, de egy próbát meg ér.
pár kép. stikában csináltam ezért kicsit rossz a minősége. árat 55000 re mondta az öreg. könnyen lehet mozgatni nincs megszorulva a tengely. szépen hallani szuszog. tehát szerintem tömítések is jók benne.
Válasz #1625. hozzászólásra
kíváncsi vagyok rá, árát is kérdezd meg.
talán egy kertész pajtásomat érdekli a dolog, magas vízállásnál előszeretettel zargatják garázs illetve pince vízszivattyúzással.
Válasz #1624. hozzászólásra
Szia
Tudsz küldeni elérhetőséget?
Válasz #1622. hozzászólásra
Szia!
Nagy valószínűséggel az olajlehúzó gyűrű gond lesz,lehet hogy eltört vagy megkopott.ha jó a dugatyu és a hüvely (nem nagyon kopott) akkor csak gyűrűket kell cserélned.
Sziasztok!
Ma voltam egy érdekes bolhapiacos embernél. és találtam nála RS-re a kardánra felszerelhető gyári vízszívbatyut. Akit esetleg érdekel pénteken megyek hozzá más dologért. képeket holnap tudok tenni fel ha érdekel valakit.
Helló!
Nekem van hozzá, nyugodtan lemérheted ha gondolod. Kiskunmajsán lakom.
Üdv.
Olyan kérésem lenne a fórum tagságához hogy ha lenne valakinek az Rsre has alatti kultivatora megengedné e a lemásolást? Nemrég vettünk egy Gt 124-est arra szeretnék csinálni (eladót nem találtam). Előre is köszönöm.
Gábor
Üdv!
Lenne ismét egy kérdésem.
Előzmény: 2 hengeres gépezet. hátulról nézve a jobb henger erőteljes fehér füstöt ereget. De ennek ellenére igen könnyen indul. Előző tulaj szerint a porlasztó nem "ködsít", csak "csöpögtet".. Itt is kaptam tippet, hogy valószínűleg be kell állíttatni a porlasztókat.
Most jutottam el addig, hogy szét szedjem. A feltételezésem ugye az volt, hogy a bal oldali porlasztó jó, a jobbos nem. Gondoltam, ha megcserélem a kettőt, akkor pont fordítva kell füstöljön. Hát, nem így történt :). Szintén ugyanolyan könnyű indulás, majd ismét a jobbos füstöl gázadásra mint a fene (ami előtte is jó volt, az most is).
Tehát ebből arra következtetek, hogy nem porlasztó gond van.
Ami új infó: korom fekete olaj(os) trutyi jön abból a kipufogóból. Valamint (lehet ez csak "beképzelés") mintha a rossz, füstölő oldalon a kipufogás lényegesen gyengébb lenne.
Ezek ismeretében van új ötlete valakinek, hogy mit nézzek meg? Ha jól sejtem inkább motorolaj kerül oda, ahová nem kéne.
Köszönöm!
Válasz #1613. hozzászólásra
Köszönöm, én is megkaptam!
Válasz #1616. hozzászólásra
kaptam
KÖSZÖNÖM!
és még egy-két szó az utolsó hsz-hez.
Ugyan első olvasatra bírálhatnak h kibeszélek de . ..
Itt a nyugati végeken az említett -NEM SEGÍT SENKI - magam is megtapasztaltam.
Van egy Kimco robogóm és a környékben semmit nem lelek, vagy arany árban van ami egyáltalán van, án láss csodát, Nyíregyházán egész motor akár több típus is, szétbontva hever.
Tehát: az sem feltétlen igaz, h minden nyugatról jön.
Válasz #1617. hozzászólásra
elhiszem!
Van az úgy, hogy a környezet, akikkel beszélgetünk a gondjainkról ŐK MINDENT TUDNAK s van úgy is hogy értenek hozzá, ám segítséget nem lel az ember.
Jó ez a fórum. Itt mindenki egy nyelvet beszél.
Ugye!
Ha kell segítség -akár 1 szénkefe legyen az - írj, küldök én örömmel.
. . .és ez nem csak néked szól . . .
Mert tudjuk a szentírásból: aki kér annak adatik.
Válasz #1614. hozzászólásra
Szerencsés ember vagy a felújítással. Én Bács Kis Kun megyében egy db szénkefét nem találtam hozzá. ezért is rágtam be és variáltam át Zsuk önindítóra .
Válasz #1615. hozzászólásra
Küldtem.
Válasz #1613. hozzászólásra
írtam
Válasz #1612. hozzászólásra
Köszönöm! Az adatok segítenek az internetes keresésben. Főleg, mert, minden európai nyelvet nem ismerhetek ám az internet rátalál a számok alapján minden bejegyzésre.
Így már másként fest minden. Ugye?
Nem mellékes: a gépem önindítója tökéletes, mert egy szerviz 24-ezerért totál felújította. A tartalék kpzésen elmélkedem, amihez jól jönnek a közölt számok. Még1x Köszönet érte.
Hello Mindenki!
Egy kedves fórumos kollégánk "nyírségi" jóvoltából- aki kölcsönadta a könyvet- sikerült pdf formátumra varázsolni egy javítási útmutatót.
Akit érdekel írjon, elküldöm.
imre.bondor@freemail.hu
Válasz #1606. hozzászólásra
Remélem sikerrel jársz a számok alapján.De hogy a fogaskerék csere és a felfogatás is sikeres lesz azt kétlem.
Válasz #1610. hozzászólásra
KÖSZÖNET a megnyugtató sorokért! A motor egy ember számára nehéz, annak a mozgatása az ami aggaszt, jelentem :)
A flaschencug-ot már hozza a gyorsposta, a többit meg még nem tudom.
Válasz #1607. hozzászólásra
Most cseréltem ki, egy hete.
Nem túl bonyolult. Lendkerékhez csináltam 3 csavarból meg egy zártszelvényből lehúzót,ja meg egy anya. A szimeringházban meg van két menetes furat, abba belehajtod a csavart s lelöki magát.
Válasz #1608. hozzászólásra
Lesz sok fotó, és pár meg/fel-jegyzés is.
Válasz #1607. hozzászólásra
Az szép munka lesz. Csinálhatnál vényképes útmutatót is akár
Üdvözlet MINDENKINEK!
Motor kiszerelésbe kezdek a hétvégén.
Ok: a belső főtengely szimering cserére szorul.
Van tapasztalata valakinek? Köszönet érte.
KÖSZÖNET a számokért! Hogy mi, miért, illetve mire jó? Ezt a számot: TGL 1429 máris megtekintettem a net segítségével és láss csodát egy karakternyi különbséggel máris meglelte/m a Trabant önindítóját ( TGL 14295 DDR GDR RDA NDR FER 131 5548/6 ) Hát ennyit a számokról és a lehetőségekről. Még1x Köszönet érte!
A négy hengeres motor önindítóján lévő számok a számcsoportok egymás alatt található (csak hogy ne tévedjünk), TGL 1429 alatta: 82021 12V. 1,8 PS Baujahr 4/70 legalul: Made in German Remélem segítettem Bereznay Imre
Válasz #1602. hozzászólásra Tisztelt IFJÚSÁG! csupa nagybetűvel. Azt hiszem elég világosan fogalmaztam, telefon számomat is meg adtam,
de az eddig az időpontig ebben a tárgyban néma. Ha jól emlékszem írtam mi a probléma?
Egyszerüen csak segíteni akarok.!Bondor Imre! Pattanj a nyeregbe és ugorj ide, de előtte vedd a telefont, hogy ne gyere potyára. A telefon szám: 06/20/548/48/66. Bár mikor hívhatsz.
Válasz #1602. hozzászólásra jó ötlet
Válasz #1599. hozzászólásra
Üdv Mindenkinek!
Ha ez segíthet másoknak -és - megengeded- én, mivel közel vagyok hozzád, és megvan a szokásos 2 könyvem is- össze tudom hasonlítani.Esetleg digitalizálásban/szkennelésben/ is tudok segíteni.
Ez talán a legegyszerűbb módja lenne a "terjesztésnek".
Jó éjt,
Imre
Válasz #1600. hozzászólásra
Ugyan nem értekezést szeretnék írni de ha leírom amit gondolok erről a cselekményről akkor a lényeghez közel kerülhetünk.
Más esetekben csak próbálkozgatunk, mint a kutyusok.
Tehát: módosítom kicsit az előbbi hsz-em A könyv tartalmát illetően akkor lehetünk biztosak, ha az OBSAH= TARTALOM jegyzék (legalább) egy részét összevetjük. Amennyiben a Te/Ön kiadványa is azonos részletességű, akkor bizonyosak lehetünk a tartalom; mondanivaló azonosságában is! ( csupán a pontok 1. ; 1.01; 1.011; 1.012 és így szépen sorban 2. 4; 2.41; 2.411; 2.412; 2.413 . . .stb és nem a szavak számítanak)
Véleményem szerint. Okos ötletekkel azonban más is hozzászólhat a megjegyzésemhez, miként a szerelésben is igyekszünk észt osztani. Köszönettel!
Válasz #1599. hozzászólásra
. . célszerszámok rajzaival.
írtad.
Ezek szerint ezt a kiadványt keresi sokunk.
Engedd meg, hogy az eddigiek szerint aggodalmaskodjam. Miként szerezhetnénk bizonyságot a kérdéseink felől?
Ha ide biggyesztek egy-két oldalt a cseh nyelvű (és általam keresett) könyvből, megtennéd hogy átnézed a másolandó könyvet, és ha azonos ábrák vannak benne, akkor a lehető legnagyobb eséllyel, azonos a két kiadvány tartalma.
Ebben az esetben Nékem is kell egy példány!
Jó eszét az Ifjúságnak, 1588-ra válaszom Videdvin-nek, legközelebb 25-én megyek Miskolcra ott csinálják meg, azt követően tudom a postára feladni .Én Hernádkakban lakom,és ma már az utakat úgy szervezem minél több dolgot tudjak elintézni főleg úgy hogy a célállomás ajtajában lehetséges legyen a megállás. A Csalabek által feltöltött könyveket alkatrész katalógus,kezelési utasítás, annak idején minden géppel kötelezően adták.Az volt a hős kor. Nekem ami van és amit 1 dbt megcsináltatok ez egy teljes mindenre kiterjedő javítási utasítás lépésről lépésre ,szükséges adatokkal célszerszámok rajzaival. Ez a traktorgyártó cég kiadványa volt. Ezt használta az összes Mezőgép javító az országban. T:20 548 48 66.
Válasz #1597. hozzászólásra
Huha ez nehéz lesz. RS-működőképes és még olcsó is legyen? nem lesz egyszerű
Valakinek nincs eladó rs traktora ami működő képes és olcsó?Akár két hengeres is.
Jó reggelt kívánok!
Válasz #1594. hozzászólásra
Ezért kértem én is a borítót, nehogy valaki potyára dolgozzon vagy fizessen!
Válasz #1577. hozzászólásra
AZ istenért sem zaklatnálak de elkövették a gyermekek . . .?
Mert, tudod, nem sok az a hat rugó, ha biztos az a kiadvány hiányzik, amit SOK_SOK FÓRUMTÁRS örömére felajánlottál.
Megértheted, ami megvan, így-vagy úgy azért nem logikus fizetni, mégy két sört sem de persze más az, ha koccinthatunk egyet!
Válasz #840. hozzászólásra
1. hidraulika szivattyú előre bekapcsol ,hátra ki. 2. hidraulika előre emel, hátra le. 3. kézigáz.
Jazso84. köszönöm a megjegyzést ,de lehet hogy a 2-hengeresnél könnyebb a hozzáférés, én pedig a 4-hengeresröl írtam.
Válasz #1590. hozzászólásra
Rs-nél akad pár ilyen csavar amit érdekesen oldottak meg a tervezők.
válasz#1589 Igen a felső csavar nálam nagy dolog. A szomszéd faluban találtam egy olyan krovát ami rá is fér az anyára a krovaszár pedig billenős. Villáskulccsal pedig szenvedés
Válasz #1587. hozzászólásra
Nagy dolog azt a 2 csavart levenni,és az önindítóházról leolvasni egy tipusszámot,lóerőt,vagy kilowattot!!
Válasz #1574. hozzászólásra
Érdekel az ajánlatod. Mikor tudnád elküldeni? Előre utalással vagy utánvéttel?
Edvin
Válasz #1581. hozzászólásra
Le ne szedd! Majd ha gond lesz vele, akkor esetleg.
hívj a 06 70 7718315-ös számon
Válasz #1584. hozzászólásra
Szia!
Nagyon megköszönném, azt gondolom ezért tényleg megéri el
menni.
Légy szíves küldd el a címet, telefonszámot: imre.bondor@freemail.hu címre
Köszönöm,
Imre
Én most újítottam a négyhengerest. Fúrás , dugó gyűrű csapszeg 50000ft. Itt Kalocsa környékén. Csak az ár miatt írom, mert nagy összegeket hallottam pont a dupláját ugyan ezért. Szerintem 50000ft-é érdemes lekocsikázni 100km. Ha érdekel szívesen segítek a cím megadásával
Kedves Kollégák!
Van egy 4 hengeres gépem, amely mostanában nehezen indul, a jobb oldal ontja a kékes füstöt - egyszóval eszi az oaljat-ma megmértük a kompressziót, a menetiránby szerinti első hengerekben 11-14, a hátsőkban 22.
Választási lehetőségem nem sok van, vagy felújítás, vagy esetleg egy használt motorra csere, már ha találok jót.
Tud valaki abban segíteni, hogy Pest megyében hova lehetne elvinnem a drágát felfúratni, főtengelyt köszörülni... stb.
Nagyon köszi a válaszaitokat.
Tisztelt Fórumosok!
Érdeklődnék hogy az négyhengeres Rs kormányművébe milyen csapágy kell?
Üdvözlettel Vidákovics Edvin
#1572 Megnéztem ha tudnám merre vannak ezek a számok már írtam volna,de ha ezért lekel szednem az önindítót, hát bocsi azt azért mégse. Fogalmam nincs miért ragaszkodsz ezekhez a számokhoz???