Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD389.56 FtCHF429.55 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Én most újítottam a négyhengerest. Fúrás , dugó gyűrű csapszeg 50000ft. Itt Kalocsa környékén. Csak az ár miatt írom, mert nagy összegeket hallottam pont a dupláját ugyan ezért. Szerintem 50000ft-é érdemes lekocsikázni 100km. Ha érdekel szívesen segítek a cím megadásával
Van egy 4 hengeres gépem, amely mostanában nehezen indul, a jobb oldal ontja a kékes füstöt - egyszóval eszi az oaljat-ma megmértük a kompressziót, a menetiránby szerinti első hengerekben 11-14, a hátsőkban 22.
Választási lehetőségem nem sok van, vagy felújítás, vagy esetleg egy használt motorra csere, már ha találok jót.
Tud valaki abban segíteni, hogy Pest megyében hova lehetne elvinnem a drágát felfúratni, főtengelyt köszörülni... stb.
#1572 Megnéztem ha tudnám merre vannak ezek a számok már írtam volna,de ha ezért lekel szednem az önindítót, hát bocsi azt azért mégse. Fogalmam nincs miért ragaszkodsz ezekhez a számokhoz???
ha nem volna olvasható: RS-09 eszközhordozó traktor alkatrész katalógusa és ha a kiadó is segít a könyv azonosításában, MEZŐGAZDASÁGI GÉPALKATRÉSZ ELLÁTÓ VÁLLALAT
a másik :
Válasz #1575. hozzászólásra
Az a baj hogy az informatikai tudásom szinte kimerül az írás és olvasásban, a hétvégén majd az unokák elkövetik.
Addig is legyen elég,hogy ez tényleg a gyáti jav. utasítás műszaki érzékkel és tudással megáldott embereknek. El nem adom de nagyon szivesen segitek. Nekem is van 4hengeres motorral szerelten platóval, 2 fejes ekét én
követtem el 2db lovasekéből,a sorközművelőt hátra tettem mert a gerendán idegesített ha kivágtam a veteményt.Így nekem jobb.
Néhány kiegészítőt majd felrakok hátha jó lesz valakinek. B I
Olvasgatva az itt lévő kérdéseket kéréseket, gondolom talán tudok segíteni az RS-09 eszközhordozó szerelmeseinek.
Nekem van egy javítási kézikönyvem amit ha kel valakinek le tudom másoltatni és össze fűzetni.
Mielőtt ezt a hozzászólást írni kezdtem, érdeklődtem meg a költségeket: oldalanként 17Ft
fűzés 600 Ft, 290 oldal kb.900gr.
Summa summárum 6000Ft.
Ez egy gyári javítási utasítás 1963-as kiadás,
a 2 hengeres alapgépre vonatkozik.
Ha valaki kedvet kap akkor lemásoltatom és utánvéttel elküldöm.
Bereznay Imre
Válasz #1571. hozzászólásra
Nekem is egy kb 2-3 cm-es menetes szár állt ki arra csináltunk egy kis kart amit meg lehet fogni. felfelé kell húzni nálam.
Válasz #1561. hozzászólásra
A karbantartási és kezelési útmutató szerint: differenciálzár lábbal működtethető.
Az én gépemen, csak egy M8-as menetes végződésű „rúd” lógott ki talán 2-3 centiméterre. A rajzok és leírások pedig kart, kilincsfélét ábrázolnak. (ezek szerint típus, vagy gyártási számtól függ )A megoldás változó. Tehát, taposó karral, vagy húzókarral bekapcsolható. Visszatérése a hajtóműház-fedél alatti rugó hatására történik.
Ha (itt, ezen az oldalon) beírod a keresőbe: egy rakás akkor látni fogysz egy fotót. A felvétel a hajtásház-fedél leszerelése után készült, a motor balról, (gerendely jobbról van) A kép felső síkjában a bal felső sarokhoz közel (egy ászok csavar közelében) látsz egy rudazatot kiállni a kerekek közül. Az a difizár rúd. Ha kikövetkezteted a leírtakból, fény derülhet rá h. az én gépemen is (tank jobbról van ülésiránynál) a difizár balról van.
Hát kérlek-szépen az uaz gaz niza zsuk ezek egy kaptafára készültek ,de holnap utánanézek. Tudnod kell,hogy a fogaskereket átkel szerelni( passzol)és 9-10mm alátét kel hozzá. Én könnyen volta mivel az önindítóm az eredeti rossz volt levágtam a felfogatórészt esztergáltam bele nútot hogy panaszoljon és kész.75-ös kis akkumulátorral. Telefonom el tudom küldeni hogy indul, mert még nekem is hihetetlen
Hát kérlek-szépen az uaz gaz niza zsuk ezek egy kaptafára készültek ,de holnap utánanézek. Tudnod kell,hogy a fogaskereket átkel szerelni( passzol)és 9-10mm alátét kel hozzá. Én könnyen volta mivel az önindítóm az eredeti rossz volt levágtam a felfogatórészt esztergáltam bele nútot hogy panaszoljon és kész.75-ös kis akkumulátorral. Telefonom el tudom küldeni hogy indul, mert még nekem is hihetetlen
Hát kérlek-szépen az uaz gaz niza zsuk ezek egy kaptafára készültek ,de holnap utánanézek. Tudnod kell,hogy a fogaskereket átkel szerelni( passzol)és 9-10mm alátét kel hozzá. Én könnyen volta mivel az önindítóm az eredeti rossz volt levágtam a felfogatórészt esztergáltam bele nútot hogy panaszoljon és kész.75-ös kis akkumulátorral. Telefonom el tudom küldeni hogy indul, mert még nekem is hihetetlen
Hát kérlek-szépen az uaz gaz niza zsuk ezek egy kaptafára készültek ,de holnap utánanézek. Tudnod kell,hogy a fogaskereket átkel szerelni( passzol)és 9-10mm alátét kel hozzá. Én könnyen volta mivel az önindítóm az eredeti rossz volt levágtam a felfogatórészt esztergáltam bele nútot hogy panaszoljon és kész.75-ös kis akkumulátorral. Telefonom el tudom küldeni hogy indul, mert még nekem is hihetetlen
Hát kérlek-szépen az uaz gaz niza zsuk ezek egy kaptafára készültek ,de holnap utánanézek. Tudnod kell,hogy a fogaskereket átkel szerelni( passzol)és 9-10mm alátét kel hozzá. Én könnyen volta mivel az önindítóm az eredeti rossz volt levágtam a felfogatórészt esztergáltam bele nútot hogy panaszoljon és kész.75-ös kis akkumulátorral. Telefonom el tudom küldeni hogy indul, mert még nekem is hihetetlen
Szia! ez érdekes mert nekem a másik oldal van ez a kar. a difizár ha behúzod a kart- gázt adsz- kuplung fel- elengeded kart addig működik amíg fordulaton tartod ha a fordulat visszaesek difizár szétkapcsol Í( legalább is nálam). én a kart felhúzott állásba nem tudom rögzíteni ezért vagy fordulaton tartom kereket vagy nem engedem el a kart.
Most látom csak, hogy képet nem sikerült feltöltenem...abból kiderülne, hogy nem keverem az irányokat :D... csak szemből fényképeztem le.
A vezető ülésből tényleg jobbra lent van.
Álló helyzetben sok haszna valóban nincs (bár lehet tévedünk :D), az a kérdés arra irányult volna, hogy lehet e kapcsolni menet közben (vagy lehet csak így lehet), vagy meg kell állni hozzá. Nem tudom hogy működik, mert én jelenleg tudom előre, hátra mozgatni, valamint felhúzni is :D... és nem tudom, hogy átkapcsolom és akkor addig van difizár, amíg vissza nem kapcsolom, vagy amíg ott tartom?
Erdeklodnek, hogy a kovetkezo kar mire valo (iranyvaltotol balra a tank fele). Ha difizar, akkor hogy mukodik? Menetkozben is lehet vagy csak egy helyben?
Üdv nektek RS-09-esek rajongói. Igazándiból nem tudom hogy segítek e valakinek, de próbaként FELRAKTAM EGY ZSUK ÖNINDÍTÓT A TRAKESZOMRA HÁÁÁÁT AZ UDVAROMBAN KÉT SZEMÉLYKOCSI, DE SEHOL NINCSENEK. A 4-HENGERES KIS CSODÁMHOZ EGY PÖRCRE INDUL
Válasz #1146. hozzászólásra
Üdv! Bocs, mert nem reagáltam anno a kérdésedre de még nem volt szükség az adagolón való állítgatásra. Nem is tudom per/pill, hol s hogyan. Tapasztalatom szerint a szelephézagot kell viszonylag sűrűn ellenőrizni és állítani is! (mert hiába kap anyagot, ha elillan a szelepnél)
Válasz #1543. hozzászólásra
Üdvözletem!
Fél éve láttam ennyiért hirdetve.
Sajnos a kérdésére (mihez jó?) magam sem tudom a választ. A cseh nyelvű van meg (amit már írtam itt a napokban) és minden benn van a gépről RS-09, két hengeres, dugattyú átmérő 85,0mm lökethossz 90mm 2hengeres V motor, típusa: FD21/1 és amivel több egy alkatrész katalógusnál az, hogy a szerelést nem lehet csak megfelelő sorrendben végezni. no ezek ebben le vannak írva, hogy: Lásd például a sonkák leszedése, amit (talán) az elmúlt héten próbált egy fórumozó "társunk" #1506 hsz Jazso84 kérdése: Az Rs-mről szeretném levenni a sonkákat, levettem a csavarokat egy keveset lentebb jött de onnan se fel se le. Ütni meg nem szeretném. Van rá valamilyen trükk?
Vagy az 1523 hsz jgábor kérdésének lényege: ami a váltó és a nyeles illetve csőtengely közötti szimering csere kérdéseit is tisztázza. TALÁN
Válasz #1543. hozzászólásra
Egyenlőre semmit nem tudok a könyvről, csak ezt az árat. Szerintem: ha ketten, hárman, netán négyen szeretnénk, akkor már 10ezer alatt lesz az ár. Ez egy megérzéses ársaccolás volt részemről!
Válasz #1540. hozzászólásra
közös vásárlásra gondoltam, aminek eredménye úgy lehet többeké hogy szétszedve a könyvet reprodukáltatom és mindenki eredetivel rendelkezik aki csatlakozik.
NEM üzletet szeretnék csinálni de a 15ezer Ft nem kevés pénz + másoló papír + könyvkötő munkája,posta stb.
Válasz #1537. hozzászólásra
Akkor ez az adat nem sok örömet hoz neked. A felső holdpont adat, (a normál méretű; nem felfúrt) átmérő 85,0mm-es hengerfuratú rajzhoz tartozik. A cseh nyelvű könyv egy 65MB-os PDF formátumú dokumentum. A 39. oldalon található a 302 oldalnyi adathalmazból. (meglelve a kért adatot, a könyvet tovább nem nézegettem de ha még találok valamit megírom itt.
Egyéb iránt a magyar nyelvű alkatrész katalógust olvasva: munkahenger ( HA-32; -40; -50;
-80;) alvázszám; és/vagy szerelési egységszám szerint különbözteti meg az adatokat/motorokat, azok egymáshoz tartozó méreteit a magyar nyelvű katalógus.
3437 hozzászólás
Válasz #1581. hozzászólásra
Le ne szedd! Majd ha gond lesz vele, akkor esetleg.
hívj a 06 70 7718315-ös számon
Válasz #1584. hozzászólásra
Szia!
Nagyon megköszönném, azt gondolom ezért tényleg megéri el
menni.
Légy szíves küldd el a címet, telefonszámot: imre.bondor@freemail.hu címre
Köszönöm,
Imre
Én most újítottam a négyhengerest. Fúrás , dugó gyűrű csapszeg 50000ft. Itt Kalocsa környékén. Csak az ár miatt írom, mert nagy összegeket hallottam pont a dupláját ugyan ezért. Szerintem 50000ft-é érdemes lekocsikázni 100km. Ha érdekel szívesen segítek a cím megadásával
Kedves Kollégák!
Van egy 4 hengeres gépem, amely mostanában nehezen indul, a jobb oldal ontja a kékes füstöt - egyszóval eszi az oaljat-ma megmértük a kompressziót, a menetiránby szerinti első hengerekben 11-14, a hátsőkban 22.
Választási lehetőségem nem sok van, vagy felújítás, vagy esetleg egy használt motorra csere, már ha találok jót.
Tud valaki abban segíteni, hogy Pest megyében hova lehetne elvinnem a drágát felfúratni, főtengelyt köszörülni... stb.
Nagyon köszi a válaszaitokat.
Tisztelt Fórumosok!
Érdeklődnék hogy az négyhengeres Rs kormányművébe milyen csapágy kell?
Üdvözlettel Vidákovics Edvin
#1572 Megnéztem ha tudnám merre vannak ezek a számok már írtam volna,de ha ezért lekel szednem az önindítót, hát bocsi azt azért mégse. Fogalmam nincs miért ragaszkodsz ezekhez a számokhoz???
Válasz #1577. hozzászólásra
Köszönet az igyekezetekért!
ha nem volna olvasható: RS-09 eszközhordozó traktor alkatrész katalógusa és ha a kiadó is segít a könyv azonosításában, MEZŐGAZDASÁGI GÉPALKATRÉSZ ELLÁTÓ VÁLLALAT
a másik :
(a címet sikerült a megfelelő sorba írnom)
Válasz #1577. hozzászólásra
ha segít, megmutatom a két könyv címlapját, ami megvan, szerintem többünknek is itt elektronikus formában.
Válasz #1575. hozzászólásra
Az a baj hogy az informatikai tudásom szinte kimerül az írás és olvasásban, a hétvégén majd az unokák elkövetik.
Addig is legyen elég,hogy ez tényleg a gyáti jav. utasítás műszaki érzékkel és tudással megáldott embereknek. El nem adom de nagyon szivesen segitek. Nekem is van 4hengeres motorral szerelten platóval, 2 fejes ekét én
követtem el 2db lovasekéből,a sorközművelőt hátra tettem mert a gerendán idegesített ha kivágtam a veteményt.Így nekem jobb.
Néhány kiegészítőt majd felrakok hátha jó lesz valakinek. B I
Hasonlót szeretnék magam is kérni.
Válasz #1574. hozzászólásra
Szia! első borítót be tudnád scenelni ide?
Tisztelt Fiatal Barátaim!
Olvasgatva az itt lévő kérdéseket kéréseket, gondolom talán tudok segíteni az RS-09 eszközhordozó szerelmeseinek.
Nekem van egy javítási kézikönyvem amit ha kel valakinek le tudom másoltatni és össze fűzetni.
Mielőtt ezt a hozzászólást írni kezdtem, érdeklődtem meg a költségeket: oldalanként 17Ft
fűzés 600 Ft, 290 oldal kb.900gr.
Summa summárum 6000Ft.
Ez egy gyári javítási utasítás 1963-as kiadás,
a 2 hengeres alapgépre vonatkozik.
Ha valaki kedvet kap akkor lemásoltatom és utánvéttel elküldöm.
Bereznay Imre
Válasz #1571. hozzászólásra
Nekem is egy kb 2-3 cm-es menetes szár állt ki arra csináltunk egy kis kart amit meg lehet fogni. felfelé kell húzni nálam.
Válasz #1570. hozzászólásra
Köszönet érte, ha megtekinted és közzé teszed a típusát, vagy valamit amivel azonosítani lehet.
Válasz #1561. hozzászólásra
A karbantartási és kezelési útmutató szerint: differenciálzár lábbal működtethető.
Az én gépemen, csak egy M8-as menetes végződésű „rúd” lógott ki talán 2-3 centiméterre. A rajzok és leírások pedig kart, kilincsfélét ábrázolnak. (ezek szerint típus, vagy gyártási számtól függ )A megoldás változó. Tehát, taposó karral, vagy húzókarral bekapcsolható. Visszatérése a hajtóműház-fedél alatti rugó hatására történik.
Ha (itt, ezen az oldalon) beírod a keresőbe: egy rakás akkor látni fogysz egy fotót. A felvétel a hajtásház-fedél leszerelése után készült, a motor balról, (gerendely jobbról van) A kép felső síkjában a bal felső sarokhoz közel (egy ászok csavar közelében) látsz egy rudazatot kiállni a kerekek közül. Az a difizár rúd. Ha kikövetkezteted a leírtakból, fény derülhet rá h. az én gépemen is (tank jobbról van ülésiránynál) a difizár balról van.
Hát kérlek-szépen az uaz gaz niza zsuk ezek egy kaptafára készültek ,de holnap utánanézek. Tudnod kell,hogy a fogaskereket átkel szerelni( passzol)és 9-10mm alátét kel hozzá. Én könnyen volta mivel az önindítóm az eredeti rossz volt levágtam a felfogatórészt esztergáltam bele nútot hogy panaszoljon és kész.75-ös kis akkumulátorral. Telefonom el tudom küldeni hogy indul, mert még nekem is hihetetlen
Hát kérlek-szépen az uaz gaz niza zsuk ezek egy kaptafára készültek ,de holnap utánanézek. Tudnod kell,hogy a fogaskereket átkel szerelni( passzol)és 9-10mm alátét kel hozzá. Én könnyen volta mivel az önindítóm az eredeti rossz volt levágtam a felfogatórészt esztergáltam bele nútot hogy panaszoljon és kész.75-ös kis akkumulátorral. Telefonom el tudom küldeni hogy indul, mert még nekem is hihetetlen
Hát kérlek-szépen az uaz gaz niza zsuk ezek egy kaptafára készültek ,de holnap utánanézek. Tudnod kell,hogy a fogaskereket átkel szerelni( passzol)és 9-10mm alátét kel hozzá. Én könnyen volta mivel az önindítóm az eredeti rossz volt levágtam a felfogatórészt esztergáltam bele nútot hogy panaszoljon és kész.75-ös kis akkumulátorral. Telefonom el tudom küldeni hogy indul, mert még nekem is hihetetlen
Hát kérlek-szépen az uaz gaz niza zsuk ezek egy kaptafára készültek ,de holnap utánanézek. Tudnod kell,hogy a fogaskereket átkel szerelni( passzol)és 9-10mm alátét kel hozzá. Én könnyen volta mivel az önindítóm az eredeti rossz volt levágtam a felfogatórészt esztergáltam bele nútot hogy panaszoljon és kész.75-ös kis akkumulátorral. Telefonom el tudom küldeni hogy indul, mert még nekem is hihetetlen
Hát kérlek-szépen az uaz gaz niza zsuk ezek egy kaptafára készültek ,de holnap utánanézek. Tudnod kell,hogy a fogaskereket átkel szerelni( passzol)és 9-10mm alátét kel hozzá. Én könnyen volta mivel az önindítóm az eredeti rossz volt levágtam a felfogatórészt esztergáltam bele nútot hogy panaszoljon és kész.75-ös kis akkumulátorral. Telefonom el tudom küldeni hogy indul, mert még nekem is hihetetlen
Válasz #1559. hozzászólásra
Leírnád, a zuk önindító azonosításra szolgáló adatait? (Típus: A11 ??)
Válasz #1563. hozzászólásra
Szia! ez érdekes mert nekem a másik oldal van ez a kar. a difizár ha behúzod a kart- gázt adsz- kuplung fel- elengeded kart addig működik amíg fordulaton tartod ha a fordulat visszaesek difizár szétkapcsol Í( legalább is nálam). én a kart felhúzott állásba nem tudom rögzíteni ezért vagy fordulaton tartom kereket vagy nem engedem el a kart.
Válasz #1562. hozzászólásra
És talán most képet is sikerül:
Válasz #1561. hozzászólásra
Köszi a választ!
Most látom csak, hogy képet nem sikerült feltöltenem...abból kiderülne, hogy nem keverem az irányokat :D... csak szemből fényképeztem le.
A vezető ülésből tényleg jobbra lent van.
Álló helyzetben sok haszna valóban nincs (bár lehet tévedünk :D), az a kérdés arra irányult volna, hogy lehet e kapcsolni menet közben (vagy lehet csak így lehet), vagy meg kell állni hozzá. Nem tudom hogy működik, mert én jelenleg tudom előre, hátra mozgatni, valamint felhúzni is :D... és nem tudom, hogy átkapcsolom és akkor addig van difizár, amíg vissza nem kapcsolom, vagy amíg ott tartom?
Köszönöm!
Elnézés de ha üllők az ülésben jobbra van a tank.ott jobbra tényleg a difizár van. Álló helyzetben minek a difi??
Udv!
Erdeklodnek, hogy a kovetkezo kar mire valo (iranyvaltotol balra a tank fele). Ha difizar, akkor hogy mukodik? Menetkozben is lehet vagy csak egy helyben?
Koszonom!
Üdv nektek RS-09-esek rajongói. Igazándiból nem tudom hogy segítek e valakinek, de próbaként FELRAKTAM EGY ZSUK ÖNINDÍTÓT A TRAKESZOMRA HÁÁÁÁT AZ UDVAROMBAN KÉT SZEMÉLYKOCSI, DE SEHOL NINCSENEK. A 4-HENGERES KIS CSODÁMHOZ EGY PÖRCRE INDUL
Válasz #1554. hozzászólásra
rendben!
Válasz #1553. hozzászólásra
jegyeztem!
Válasz #1146. hozzászólásra
Üdv! Bocs, mert nem reagáltam anno a kérdésedre de még nem volt szükség az adagolón való állítgatásra. Nem is tudom per/pill, hol s hogyan. Tapasztalatom szerint a szelephézagot kell viszonylag sűrűn ellenőrizni és állítani is! (mert hiába kap anyagot, ha elillan a szelepnél)
Sziasztok valakinek volna eladó 2db hátsó kereke komplett??
Válasz #1549. hozzászólásra
Üdv!
Ha lehet még jelentkezni, akkor én is beszállnék.
Válasz #1549. hozzászólásra
Sziasztok,
én is beszállnék a közös vásárlásba.
Üdv
Válasz #1551. hozzászólásra
És ugye azt se felejtsük hogy ezeknek a gépeknek az értéke is egyre nagyobb lesz idővel.
Válasz #1550. hozzászólásra
rendben Szerintem: míg egy ilyen gép üzemel, a polcon ott kell lenni a szerelési útmutatónak.
Válasz #1549. hozzászólásra
Mindenképpen számíthatsz rám mert ha jobban belegondolok az ilyen könyvek igazi ritkaságok.
Válasz #1543. hozzászólásra
Üdvözletem!
Fél éve láttam ennyiért hirdetve.
Sajnos a kérdésére (mihez jó?) magam sem tudom a választ. A cseh nyelvű van meg (amit már írtam itt a napokban) és minden benn van a gépről RS-09, két hengeres, dugattyú átmérő 85,0mm lökethossz 90mm 2hengeres V motor, típusa: FD21/1 és amivel több egy alkatrész katalógusnál az, hogy a szerelést nem lehet csak megfelelő sorrendben végezni. no ezek ebben le vannak írva, hogy: Lásd például a sonkák leszedése, amit (talán) az elmúlt héten próbált egy fórumozó "társunk" #1506 hsz Jazso84 kérdése: Az Rs-mről szeretném levenni a sonkákat, levettem a csavarokat egy keveset lentebb jött de onnan se fel se le. Ütni meg nem szeretném. Van rá valamilyen trükk?
Vagy az 1523 hsz jgábor kérdésének lényege: ami a váltó és a nyeles illetve csőtengely közötti szimering csere kérdéseit is tisztázza. TALÁN
Válasz #1545. hozzászólásra
Én is szívesen csatlakoznék.
Számíthatsz rám.
Válasz #1538. hozzászólásra
Nagyon köszönöm, megkaptam.
Válasz #1545. hozzászólásra
engem akkor számolhatsz a könyv megvételébe. elektronikusan csak alkatrész katalógusom és használati könyvem van.
csak magyar nyelvű könyvet vásárolok! A gépről megvan elektronikus formában minden, ha szükséges kinyomtatom.
Válasz #1543. hozzászólásra
Egyenlőre semmit nem tudok a könyvről, csak ezt az árat. Szerintem: ha ketten, hárman, netán négyen szeretnénk, akkor már 10ezer alatt lesz az ár. Ez egy megérzéses ársaccolás volt részemről!
Válasz #1542. hozzászólásra
Az nem kevés. és ez magyar nyelvű? 15000 az eredeti példány? milyen típusúhoz jó a könyv (2 vagy 4 hengereshez).
Válasz #1540. hozzászólásra
közös vásárlásra gondoltam, aminek eredménye úgy lehet többeké hogy szétszedve a könyvet reprodukáltatom és mindenki eredetivel rendelkezik aki csatlakozik.
NEM üzletet szeretnék csinálni de a 15ezer Ft nem kevés pénz + másoló papír + könyvkötő munkája,posta stb.
Válasz #1537. hozzászólásra
Akkor ez az adat nem sok örömet hoz neked. A felső holdpont adat, (a normál méretű; nem felfúrt) átmérő 85,0mm-es hengerfuratú rajzhoz tartozik. A cseh nyelvű könyv egy 65MB-os PDF formátumú dokumentum. A 39. oldalon található a 302 oldalnyi adathalmazból. (meglelve a kért adatot, a könyvet tovább nem nézegettem de ha még találok valamit megírom itt.
Egyéb iránt a magyar nyelvű alkatrész katalógust olvasva: munkahenger ( HA-32; -40; -50;
-80;) alvázszám; és/vagy szerelési egységszám szerint különbözteti meg az adatokat/motorokat, azok egymáshoz tartozó méreteit a magyar nyelvű katalógus.
Válasz #1539. hozzászólásra
Mire gondoltál pontosan?
Válasz #1532. hozzászólásra
Üdv!
Mit szólna egy közös vásárláshoz?
Talán nem hagytam ki senkit. akit mégis nyugodtan szóljon és pótolom.