Hirdetés
Fórum
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Talajművelés gépei - tárcsa választás: Horsch, Amazone vagy Väderstad? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
- Grubber új
- AKG támogatás új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
3428 hozzászólás
Sziasztok! felújjítás alatt van egy D-344-es műtrágyaszóró amit az rs-en használtak. Van-e valkinek leírása, gépkönyve vagy szerelési utasítása ami segítené a munkát. Előre is köszönöm.
Válasz #774. hozzászólásra
Közben megkérdeztem az eladót,elküldi magyarba is.A posta 3,50 EUR. Komoly javitási könyvnek néz ki,szerintem megéri az árát.
Azt hiszem ez a hirdető közelebbi, csak . . . . . Igen ez magyar. Íme a link: http://www.agroinform.com/aprohirdetes/1905857/GEPKONYVEK-JAVITASI-UTMUTATOK-ALKATRESZKATALOGUSOK-ELADOAK.html
Válasz #773. hozzászólásra
Köszönöm,megtaláltam.
A 770 Hsz-hez.
Jól nézd meg mit választasz! Ez a felhasználó / was2101 nevű / erre a témakörre specializálódott. Van nála minden féle gépkönyv. Lehet sokszorosított, de van.
Válasz #771. hozzászólásra
Közben megkerestem: a 459.-es hozzászólást nézd meg.Azt hiszem a 13.oldalon van.
Válasz #771. hozzászólásra
Valaki már egyszer kért ilyet,ha visszakeresel a kommentekben ,megtalálod.Be van linkelve a kép.
Komari tudnál felrakni egy képet,hogy hogy vannak a sebességek,illetve hogy melyik kar micsoda?
Előre is köszi!
Válasz #769. hozzászólásra
Na akkor itt van,a hirdetés szerint akárhová elküldi.De irj neki,hogy Magyarba is elküldi-e? Mert ugye Magyarország nem akármilyen hely.....Ha valóban kell,szerintem ennyit megér.
http://www.ebay.de/itm/Reparaturhandbuch-T157-Empor-T-157-no-T174-T-174-T-174-Fortschritt-/300647078879?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC.NPJS%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BUA%26otn%3D10%26pmod%3D300606406771%252B300606406771%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D5483819589930885335
Sziasztok!
RS forgórakodóhoz (T157/2) keresek gépkönyvet.
Tisztességes árat fizetnék érte.
Válasz #755. hozzászólásra
Köszi a segítséget.
Szerintem ha meg lesz a gép,jövök majd kérdezősködni.
Válasz #766. hozzászólásra
ezer hála és köszönet
küldöm a képet emilben.
Az elötöltési időn a hézagolólemezekkel is lehet állitani.(bent adagolóban is lehet).De azt legjobb műszerrel bemérni.A mennyiségen a fogasléc állitócsavarral lehet.Ezzel a gond hogy le kell venni a hátsó deknit,mert a csavar belül van.
Ezt egyszer beállitod a gyári értékre,aztán már nincs vele gond.Csak ha esetleg elgörbül a fogasléc.Akkor szivás van.A fogaslécet állitsd be a képen szerinti méretre.Az előtöltésnél figyelj oda számra mi bele van ütve a motorba,az adagoló mellett.Annyi legyen a méret ami be van ütve.kép mellékelve emilben.
Válasz #763. hozzászólásra
A töltés mennyiségén akarsz állitani vagy az idején(előtöltés)??
Válasz #762. hozzászólásra
így már szebb a nagyítás
Válasz #762. hozzászólásra
köszi:) az érdekelne engem még,hogy 4 hengeres rs-en hol tudok töltést állítani?
Válasz #761. hozzászólásra
Kép csatolva......
Válasz #760. hozzászólásra
igen ki tudom,csak eléggé elmosódik,a cím:pomi1986@citromail.hu
De ha lemented a képet,utána már ki tudod nagyitani.....
Válasz #758. hozzászólásra
elküldhetem,de mi a cim?
Válasz #755. hozzászólásra
komarl ezt a képet át tudod küldeni nekem e-mail-ben,hogy jobban kitudjam nagyítani?
Válasz #749. hozzászólásra
Mindent meg kell nézni rajta.
Ez mennyit érhet?http://youtu.be/FXWaH__39nU
Válasz #749. hozzászólásra
itt egy kép az adagoló szerkezetéről.A négyhengeres adagolója dupla,tehát 2 henger adagolója van egy házba épitve. 58-as ábra!
Válasz #752. hozzászólásra
Nem vagy valami jó véleményel ezekröl a gépekről,nem jók???
Válasz #748. hozzászólásra
Hengerenkénti adagolós,vagy két hengere van egy adagoló
?
Válasz #751. hozzászólásra
Szerintem jó autot neadjérte.
Válasz #750. hozzászólásra
Ez egy billenőplatós gép.Elvileg cserébe adok egy Peugeot j5 6személyes platós kisteherautót.
Válasz #749. hozzászólásra
nem nagyvalamik én nagypénzt nem adnák értük álapotol 150-e 300-e szerintem.
Válasz #747. hozzászólásra
Az MTZ-ém volt ilyen az egyik henger később indul be,elvolt törve a fejszelep.
De ennél nem tudom,hogy van az adagoló nem láttam még.
Holnap megyek ezt a gépet megnézni,megvenni.
Estleg egy két tipp,hogy mit érdemes ezeknél a gépeknél figyelni,megnézni???
Ha ott nincs gázolaj akkor visszafelé keresd a hibát a vonalon.Lazitsd meg a nyomócső csatlakozást.Ha ott van gázolaj,akkor lehet hogy fennakadt(beszorult) a porlasztó tű. Jártam már igy.--Ha nincs gázolaj akkor a fejszelep,vagy adagoló hiba.
Válasz #745. hozzászólásra
haelejti akor késöbsem indulbe.
Válasz #745. hozzászólásra
Azért irtam hogy nézd meg a porlasztócsúcsot,mert azon látszik hogy eljut-e odáig a gázolaj.
Nem füstöl kéket vagy ilyesmi,tehát szerintem nem kap üzemanyagot.Az adagoló lehet,hogy visszaejti az üzemanyagot?
Válasz #741. hozzászólásra
Nekem is pont így indult a multicar motor, két henger csak később röffent be. Rosszak voltak az izzitógyertyái. Meg kellene mérni egy multimeterrel, egyenként. kb 1 ohm körüliek lehetnek, ha ettől jóval több az már nem izzik, pedig ezeknek a motoroknak létszükséglet az izzitás.
Válasz #741. hozzászólásra
Nézd meg milyen állapotban van az izzitógyertya és porlasztó,(szutykos,kormos)eleve nem jó.Ha viszont fényes a poslasztócsúcs közepe,akkor mérd meg a hengerben a kompressziót.Ha jelentős eltérés van a többitől akkor további nyomozás kell.Például szelepvizsgálat,dugyttyúgyűrű törés.
Válasz #741. hozzászólásra
HELO lehethogy gyürütörésevan.
Szevasztok.
Van egy négy hengeres rs,az egyik henger kb egy percel késöbb indul mint a többi.Az lenne a kérdés,hogy miért
Válasz #739. hozzászólásra
De a három villa az tizedmilliméterre egyformán legyen!
Válasz #727. hozzászólásra
a tárcsa fel lett újítva,akkor beállítom erre a 38-41mm-es értékre,köszönöm az infot ez nagyon hasznos volt
oké
Válasz #735. hozzászólásra
És amint széplassan hajtod fogodérezni.
Válasz #735. hozzászólásra
Először próbálj a rudazaton állítani. Ép csak egy pici holtjátékot hagyjál a pedálnak. És ha úgy jó lesz akkor menetenként tekerd nagyobbra és minden menetnél próbáld ki hogy még jó e vagy már nem?
Válasz #734. hozzászólásra
Köszi akkor motor le ,kuplung állítás!
Válasz #731. hozzászólásra
Mert ha 1x beteszed sebességbe utána már a kerék felől állóra van fékezve az erőátvitel. És addig állva is marad amíg vagy ki nem engeded a kuplungot újból. Vagy benyomott kuplungnál a nem teljesen kiemelő kuplung szép lassan fel nem pörgeti újból a váltó behajtás felőli részét. Ha sebességbe hagyva benyomott kuplunggal várhatsz akár meddig nem fog recsegni ha átteszed másik sebességbe. Csak ha üresben hagyott váltóval vársz akkor.
Válasz #731. hozzászólásra
Mertkiemel csaknem elégé és még egy pici ráálítás és márjois.
Válasz #729. hozzászólásra
kuplung az biztos, vagy nem emel ki rendese, ez a legvalószínűbb. Vagy esetleg szorul a tárcsa a tengelyen és hiába emel el a nyomólap a tárcsa nem tud eltávolodni a lendkeréktől.
Válasz #730. hozzászólásra
Értem én ,de akkor az első sebességbetétel után miért működik teljesen rendbe addig amig ismét nem áll/üresben jár/ kb fél percet?
Válasz #729. hozzászólásra
Szerintem nememelki elégé ha sebeségben kuplungot benyomvatartva megtekerteted és megmozdul nememelki álitanikellrajta.
Mi lehet a baj első indulás recseg mintha nem nyomtam volna be a kuplungot utána hangtalan/mint a vaj/üresbe jár fél percet és újra recseg .
kuplung vagy váltó?
Kinyomott kuplunggal is ha indítózok először megmozdul a traki utána már rendben teker.