Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD393.86 FtCHF437.06 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz envagyok2 #12551. hozzászólásáraKicsi klaas kombájnon van ilyen,belül golyó rugóval,enyhènnkúpos,ahol a menet lenne,de nincs rajta,,a hatszög helyèn egy perem van amivel bele lehet prèselni a likba. Ha nincs más,probáld meg kifurni a likat nagyobbra, akkor ki tudod szedni a golyót meg a rugot,aztán rajztűvel kipucolni, akkor be szokta venni a zsírt.
látott már valaki ilyen zsírzógombot, ezt hogy lehet kiszedni? nincs rajta hatlap, hogy van ez berakva, hogy jön ki?
ráadásul valami mocskos szar helyen van, egy furaton keresztül lehet zsírzót rádugni, és nem veszi be a zsírt.
Válasz Sajó100 #12549. hozzászólásáraFújdfel keményebre a gumikat.
Nyitáskor csukáskor rögzítőféket és az üzemi féket enged el.
A nagymunkahenger szokott endedni.
Próbáldmeg másik szekcióba átdugni.
Ha nemsegít akkor mh javítás.
Üdv! Van e valakinek tapasztalata Vaderstad carrier 820 nyitás csukásnál valamelyik gumi lefordul?? Mit lehet tenni ellene? Másnál is probléma ez?
Valamint hátul fő munkahenger tárcsázás közben enged. A két oldalsó szárny felemelkedik a helyéről.
Köszönöm!
Válasz ..,-:) #12542. hozzászólásáraNézegettem és a végén ráraktam egy 27x75ös keresztüt. Szerintem egy 110es kereszt még jobban bezörögne forduláskor.
Jó estét!
Domin@àtorból a rézhűtőt mivel tzdnám leghatékonyabban tisztítani belülről, kinek mi vált be? Heggesztve lesz, így hamár bontom, kipucolnám belülről is picit. Remélem csak vízkō van/lesz benne semmi más, egy estére beáztatnám!
Ecetsav bántja a rezet? Tudnék szerezni ipari ecetsavat, sósavat, kénsavat, ér valamelyik valamit?
Válasz A.I. #12534. hozzászólásáraMég 5.-én hívtam, elvitték a komplett hidat.
Én elvittem volna az egész kombájnt, ha elfogadható árat mondott volna.
Ha jól emlékszem ez Kaposváron vagy mellette van.
Válasz A.I. #12528. hozzászólásáraAdok pontos adatokat.
CASE IH 2388
gyártási év 2008
gyártási szám HAJ 303145
cikkszám 87531017 / jobb oldali kerékcsonk/.
Válasz Sk Laci #12527. hozzászólásáraVan most egy kis szüneted őszig, legfeljebb a maszek ugrik, de szerintem valamire való esztergályos, forgácsoló 1000 euróért megcsinálja.
(Tudok jó céget, csináltak már nekem is ezt azt, nem is túl drágák, mondjuk idő kell nekik, mert van sor, de biztos hogy nem 3000 lesz, illetve ha van cikkszámod, akkor alkatrészest is tudok, majd mailben megírom, ha kell mindkettőt, hátha valamelyik segít)
Válasz Sk Laci #12524. hozzászólásáraAz sem olcsó akkor. Meg kell fúrni, becsapolni, körbehegeszteki, aztán reménykedni, meg közúton nem száguldozni vele.
Egyébként nincs az aláméretezve, csak az USA-ban ha egy farmon éli le az életét, akkor semmit sem kap ahhoz képet, amit mi közúton vonulgatun parcellától parcelláig.
Válasz A.I. #12520. hozzászólásáraOtt nincsennek cigányok ??? Szerintem a tulajok még fizetnek is neki, hogy átvegyék a régit. De jó párat összelehetne azokból rakni, ami még elmenne pár 10 évet.
Válasz A.I. #12518. hozzászólásáraMég a WYXABO-t kérdezd meg Nádudvaron, bár nem emlékszem, hogy piros lett volna ott hátul félretéve.
Mennyi az új? 2000€?
Válasz Sk Laci #12511. hozzászólásáraPl. a tátra első rúgótengely.
( rugalmas, csavarásnak ellenáll!)
Vagy féltengely anyaga.
Zsugorkötéssel van benne.
Csak melegítve fog kijönni.
Nemlessz egyszerű!
Válasz medikus #12504. hozzászólásáraEngemet is meglepett.
Tengelyt vékonynak találom, a csapágyat meg kicsinek.
E 517 kombájn mintha vaskosabb kiszerelésben gyártották /ha nem tévedek/.
Válasz Gumóka #12499. hozzászólásáraMai napon SK-ban ünnep van, hétvégén nem dolgoznak, hétfőn okosabb leszek, ha el nem utaztak nyaralni.
Új lenne 2 napon belül, de az ára
Válasz medikus #12498. hozzászólásáraHolnapra sikerült kombájnt biztosítani.
Az a biztos, ami le van aratva.
Kifizetem a béraratót.
Feleslegesen nem állok le.
Kombájnom, meg valamikor máskor bizonyíthat.
13055 hozzászólás
Válasz mtz1221 #12554. hozzászólásáraMennyiség szabályozó?
Ez milyen szelep lehet ? Bálázó egyirányú rendfelszedő munkahengerére megy.
Válasz envagyok2 #12551. hozzászólásáraPapagályfogó csavarni és oldalra is billenteni. Ha beletörik meg kifúrni. Ha kijön 6os szemet belelehet ütni .
Válasz envagyok2 #12551. hozzászólásáraKicsi klaas kombájnon van ilyen,belül golyó rugóval,enyhènnkúpos,ahol a menet lenne,de nincs rajta,,a hatszög helyèn egy perem van amivel bele lehet prèselni a likba. Ha nincs más,probáld meg kifurni a likat nagyobbra, akkor ki tudod szedni a golyót meg a rugot,aztán rajztűvel kipucolni, akkor be szokta venni a zsírt.
látott már valaki ilyen zsírzógombot, ezt hogy lehet kiszedni? nincs rajta hatlap, hogy van ez berakva, hogy jön ki?
ráadásul valami mocskos szar helyen van, egy furaton keresztül lehet zsírzót rádugni, és nem veszi be a zsírt.
Válasz Sajó100 #12549. hozzászólásáraFújdfel keményebre a gumikat.
Nyitáskor csukáskor rögzítőféket és az üzemi féket enged el.
A nagymunkahenger szokott endedni.
Próbáldmeg másik szekcióba átdugni.
Ha nemsegít akkor mh javítás.
Üdv! Van e valakinek tapasztalata Vaderstad carrier 820 nyitás csukásnál valamelyik gumi lefordul?? Mit lehet tenni ellene? Másnál is probléma ez?
Valamint hátul fő munkahenger tárcsázás közben enged. A két oldalsó szárny felemelkedik a helyéről.
Köszönöm!
Köszönöm a tippeket.
Már csak meg kell keresni a testvéret!
A tsz-ben Hw és MBP pótkocsik voltak.
A kapott link HW pótkocsit mutat.
Irány a bolt, vagy a bontó.
Válasz Radocz #12544. hozzászólásárabálázók vonórúdjánál is ilyesmi van
Válasz Radocz #12544. hozzászólásárameg egyes rotációs kapákon ahol ki lehet fordítani a kormányt oldalra
Válasz Radocz #12544. hozzászólásáraIgen a fékkulcsokon vannak ilyen fogazott megoldások, de hogy ez melyik gyártóéval egyezhet, az jó kérdés. Ilyen formák
Ha jól emlékszem, pótkocsin van ilyen racsni!
Válasz ..,-:) #12542. hozzászólásáraNézegettem és a végén ráraktam egy 27x75ös keresztüt. Szerintem egy 110es kereszt még jobban bezörögne forduláskor.
Válasz mtz1221 #12541. hozzászólásáraMég nem volt ilyenhez “szerencsém”.
Válasz ..,-:) #12540. hozzászólásáraÉrtelek De tennék rá simát, csak nagy kereszt átmérőjűt vagy kisebb fejűt ???
Válasz mtz1221 #12539. hozzászólásáraDuplacsuklóst csak duplacsuklóssal !!!!!
Nagyobb keresztű kardánfejet jobban be lehet e törni mint egy kisebbet ??? Szét ment ma duplacsuklósom, és kéne valami pár napra rá.
Válasz kajszi_71823 #12537. hozzászólásáraAsszonyod kérdezzen körbe, mivel szokták a rézfűtéscsöveket tisztítani.
Jó estét!
Domin@àtorból a rézhűtőt mivel tzdnám leghatékonyabban tisztítani belülről, kinek mi vált be? Heggesztve lesz, így hamár bontom, kipucolnám belülről is picit. Remélem csak vízkō van/lesz benne semmi más, egy estére beáztatnám!
Ecetsav bántja a rezet? Tudnék szerezni ipari ecetsavat, sósavat, kénsavat, ér valamelyik valamit?
Válasz Sk Laci #12535. hozzászólásáraNa basszus! Ezek szerint tényleg gyengéje a hátsó futómű, ha arra rácsaptak.
Válasz A.I. #12534. hozzászólásáraMég 5.-én hívtam, elvitték a komplett hidat.
Én elvittem volna az egész kombájnt, ha elfogadható árat mondott volna.
Ha jól emlékszem ez Kaposváron vagy mellette van.
Válasz Sk Laci #12532. hozzászólásáraTörölt hirdetés Én biztos felhívnám, hátha nem a MÉH telepre adta el, akkor annak hátha meg tudja adni az elérhetőségét.
Az még biztos azért vette meg, hogy szétmérje!
Válasz Sk Laci #12532. hozzászólásáraSzia. Írtam e-mailt.
Válasz A.I. #12528. hozzászólásáraAdok pontos adatokat.
CASE IH 2388
gyártási év 2008
gyártási szám HAJ 303145
cikkszám 87531017 / jobb oldali kerékcsonk/.
Válasz A.I. #12528. hozzászólásáraÚj alkatrészt ő is tud 4000-ért!
Válasz Sk Laci #12515. hozzászólására
Válasz Sk Laci #12508. hozzászólásáraAzért lehet, hogy én párba cserélném vagy feltenném a polcra, mert együtt járt a 2 !
Válasz Sk Laci #12527. hozzászólásáraVan most egy kis szüneted őszig, legfeljebb a maszek ugrik, de szerintem valamire való esztergályos, forgácsoló 1000 euróért megcsinálja.
(Tudok jó céget, csináltak már nekem is ezt azt, nem is túl drágák, mondjuk idő kell nekik, mert van sor, de biztos hogy nem 3000 lesz, illetve ha van cikkszámod, akkor alkatrészest is tudok, majd mailben megírom, ha kell mindkettőt, hátha valamelyik segít)
Válasz A.I. #12525. hozzászólásáraCsapcserére gondoltam én is.
25 km/ó a végsebességje.
Utak....... folt folt hátán,,,
Válasz A.I. #12525. hozzászólásáraNincs a fenéket, nekem a 2 tonnás bunkeros zmájon hasonló méretű csapágyak voltak.
Válasz Sk Laci #12524. hozzászólásáraAz sem olcsó akkor. Meg kell fúrni, becsapolni, körbehegeszteki, aztán reménykedni, meg közúton nem száguldozni vele.
Egyébként nincs az aláméretezve, csak az USA-ban ha egy farmon éli le az életét, akkor semmit sem kap ahhoz képet, amit mi közúton vonulgatun parcellától parcelláig.
Válasz A.I. #12519. hozzászólására3000 - 3600 euró + áfa.
Kereskedő haszonkulcsa függő,
Megpróbálom megjavítatni.
Válasz mtz1221 #12522. hozzászólásáraAz biztos, ezek felénk még mennek!
Válasz A.I. #12520. hozzászólásáraOtt nincsennek cigányok ??? Szerintem a tulajok még fizetnek is neki, hogy átvegyék a régit. De jó párat összelehetne azokból rakni, ami még elmenne pár 10 évet.
Válasz A.I. #12519. hozzászólására3600
Válasz A.I. #12519. hozzászólásáraÉs ez ugrott még be.
Micsoda figura lehet több száz leharcolt kombájn a hátsó kertben!
Lehet neki is van, és azt írja bontja és a világ minden részére küldi!
Válasz A.I. #12518. hozzászólásáraMég a WYXABO-t kérdezd meg Nádudvaron, bár nem emlékszem, hogy piros lett volna ott hátul félretéve.
Mennyi az új? 2000€?
Válasz Sk Laci #12509. hozzászólásáraNézd csak Laci
Válasz rtamas76 #12516. hozzászólásáraMelegítéssel gyengülhet ......
Válasz Sk Laci #12511. hozzászólásáraPl. a tátra első rúgótengely.
( rugalmas, csavarásnak ellenáll!)
Vagy féltengely anyaga.
Zsugorkötéssel van benne.
Csak melegítve fog kijönni.
Nemlessz egyszerű!
Válasz apuci #12510. hozzászólásáraCiril, Metód Komáromnál átkelt a Dunán, és így nem maradtak írástudatlanok....
Válasz medikus #12504. hozzászólásáraEngemet is meglepett.
Tengelyt vékonynak találom, a csapágyat meg kicsinek.
E 517 kombájn mintha vaskosabb kiszerelésben gyártották /ha nem tévedek/.
Válasz Rabó001 #12503. hozzászólására2008-as gyártmány
Válasz medikus #12502. hozzászólásáraNem egészen 50q búza, ha nem tévedek.
Válasz rtamas76 #12501. hozzászólásáraNem átmenő.
Valahogyan kifúratni, majd újat bele.
Milyen a torziós tengely???
Válasz Sk Laci #12508. hozzászólásáramit ünnepelnek a tótok?
Válasz rtamas76 #12500. hozzászólásáraNem találom a neten. Mindig a Nyírbátorit hozza.
Válasz Gumóka #12499. hozzászólásáraMai napon SK-ban ünnep van, hétvégén nem dolgoznak, hétfőn okosabb leszek, ha el nem utaztak nyaralni.
Új lenne 2 napon belül, de az ára
Válasz Sk Laci #12506. hozzászólásáraÚj nem létezik,vagy horror árú?
Válasz medikus #12498. hozzászólásáraHolnapra sikerült kombájnt biztosítani.
Az a biztos, ami le van aratva.
Kifizetem a béraratót.
Feleslegesen nem állok le.
Kombájnom, meg valamikor máskor bizonyíthat.