Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR412.71 FtUSD400.32 FtCHF438.6 FtGBP489 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
nem tudja valaki fejből, vagy nem tudja valaki rövid időn belül lemérni a III kat. függesztő berendezés szárainak távolságát? tehát hogy "alaphelyzetben" mekkora a távolság a két függesztőkar vége között?
(ugye II kat-nál - MTZ - ez kb 78 cm, ez a méret kéne a III kat-nál. nincs valaki keze ügyében egy III kat mellső emelő és mérőszalag?)
Válasz Pintér Zoltán #6156. hozzászólásáraSzegénykém nem a legrózsásabb állapotban van. Alföldről egy tsz-ből hoztuk 400-ért. 8 évet állt egy diófa alatt. Be tudtuk indítani, szépen járt a motorja, külön volt az olaj a víztől, önerőből mozgott így gyorsan beleszerettünk, eddig nem bántuk meg. Weimart kerestünk trágya rakodásra meg 1-2 kisebb földmunkára de milla körül voltak a hulladékok is. 500-as UNHZ volt előtte ahhoz képest álom a munka. Kaptunk hozzá egy weimar csipegető kanalat meg két ásókanalat.
A zetor motor miatt mertük megvenni, mert ahhoz az utolsó csavarig van minden. Szivattyú már nem a gyári rajta. Ami még hiányzik az, hogy nincs rajta fék és így elég vicces vele ásni. Leszerelték róla a váltónál a központi féket és a híd csere miatt a kerékfék is ugrott.
Gyártunk hozzá bálatüskét mert ezzel szeretnék kazlazni is. Szereztem egy 750-es UNHZ trágyakanalat az lesz még ráapplikálva.
Folytassuk a warys topicban. Dobok fel magyar kezelésit ha gondolod.
akor nalatok nincs ugy hogy pl nagy vagy ded szulok utan nem volt at irva es elintezitek evek utan nalunk kikeresem online pl az 1920 evekbol is el lehet itezni ha ilet az a fold
Válasz Gabesz☻ #6159. hozzászólásáraPontos és tényszerű amit leírtál. Sajnos a tetves komcsik még mai napig tevékenykednek és léteznek uralják a föld nagy részét!
Válasz claudiasicu #6158. hozzászólásáraA kommunisták államosítottak mindent az 1947 után.
A rendszerváltáskor volt olyan elképzelés, hogy az 1947-es állapotokat, tulajdoni viszonyokat állítsák vissza. Mivel azonban a szovjet-kommunista diktatúra vér nélkül bukott el,
maradtak még Magyarországon 1990 után is kommunisták a vezetésben, ezért az eredeti elképzelés nem sikerült.
Aztán volt egy kárpótlás, az Antal József nélkül még ez sem lett volna. A vörös bárok (tsz elnökök) még most is köpködnek rá, hogy az aranytojást tojó tyúkot levágta vagy legalábbis megkopasztotta. Az első szöget beleverte a Tsz ek koporsójába.
A lényeg az hogy komcsik lenyúlták a földeket. Tehát neked aligha van Magyarországon földed. Ingyenesen otthonról nem tudod megnézni.
udv eloszor is boldog uj evet kivanok mindenkinek
ay lenne a kerdesem az elodjeim mostani magyarorszgrol szarmaznak es szerintem voltak foldjeik letezik nalatok online terkep vagy olyan lap ahol ki lehet keresni nev szerint ingyenesen es othonrol koszonom
Válasz ..MZ/X.. #6155. hozzászólásáraNálunk van egy 406-os,a gazdája viszi majd vasba el, le van vagy 10 éve támasztva motorja szétfagyott híd meghajolva alatta.
Válasz ..MZ/X.. #6155. hozzászólásáraÜdv,valamit szerezni hozzá nagyon nehéz, az első az adagolót,motort rendbe tenni, aztán a szivattyúkat.
Ha drága a felújítása a szivattyúnak,akkor kisebb átalakítással ebből orosz lesz,oszt' áldás békesség.
Valóban a talpaló az nagyon hiányzik róla.
Válasz Pintér Zoltán #6154. hozzászólásáraNekünk is van egy ilyen vasdarabunk.
Gyárilag ha jól tudom leyland meg ursus motor van bennük.
A miénkben is zetor van. Viszont csak dúsítóval hajlandó indulni hidegen-melegen, de legalább akkor könnyen. Elég gyöszös is, mert meló közben könnyen megfullad, üres járatban is füstöl, fogyasztásban sem vagyok kibékülve vele.
Alkatrészt hol lehet találni hozzá? Elég tré állapotban van szegénykém és kicsit ki kellene pofozni.
IFA hidak vannak alatta pufi gumival, de rakodáskor a weimar kanállal ha jobbat fogok nem tudom kinyújtani a gémet mert felbillen oldalra. Nagyon hiányzik róla egy kitalpaló.
Válasz Ares 826 #6153. hozzászólásáraSzia Sándor, ebben bezony az van, az is volt, az is marad ,mert igen jó fajta,jó szándékú,időtől függetlenül indul ha kell.
Az UNHZ-500 és a Weimar után ez megváltás volt,bevált végül is örök kenyere lesz, évente egy hetet ha dolgozik,a Kapos-Atlasz dolgozik helyette rakodásban.
A 70 évekből....lerobban a gép sokan próbálnak segíteni de nem indul...arra jár egy hozzáértő, kér egy kalapácsot, üt egyet, s működik! A tulaj mivel tartozom? 50forint!50forint egy kalapács ütésért? Az csak 10fillér, 49,90 tudtam hogy hova kellett kell ütni!
Válasz rigás #6127. hozzászólásáraÜdv
A vadméhek minden vasat megtalálnak.:))
A Warinskyben is a saját Zetor motor a leggazdaságosabb, tudom nekem is van egy , nálam sok mindent csinál, de a trágyát a derékcsuklós Kapos-Atlasz rakja.
Válasz Faragó János #6143. hozzászólásáraEnnyi izgalom után ilyen prózai befejezés..? Na mind egy,induljunk új kalandok felé... -Mindenkinek jó kedvet bőséget az új esztendőbe,"Jánosunknak" + boldog névnapot!
Válasz Faragó János #6143. hozzászólásáraAkkor az érintettek( közte te is)jöjjenek el a fórumtalálkozóra, ott lehet további tanácsokat kapni meg komoly eszmecsere is szokott lenni
Válasz Faragó János #6139. hozzászólásáraÖrülök neki...Ha országjárásra indulnál a paripával. Egy kocka sört szétdobhatnál a kollégák közt a tippekért ! További jó melót !
Válasz Faragó János #6131. hozzászólásáraMit csináltál...vele ? Ráolvastál ? Vagy ki vitted a papot és utolsó kenet ? Vagy már gondolkoztál a tökön szúráson és megkímélt a gépállat ?
Válasz Bandita29 #6128. hozzászólásáraköszönöm mindenknek a segitséget ma végre beindult az öreg weimarom.mégegyszer köszönöm és boldog újévet kivánok mindenkinek
Válasz Pintér Zoltán #6070. hozzászólásáraKét henger hosszú löket, akkor innen ezeknek a gépeknek az a jellegzetes hangja.
Nincs nekem semmi bajom a gyári dolgokkal az esetek többségében nem kell azokon variálni.
A vadméhekkel nekem is gyűlt már meg a bajom mert ahol találnak valami lyukat, abba nem csak belebújnak de tele is pakolják. legutóbb egy szabadon hagyott hidrocsövet sikerült nekik betömni.
Egyébként amiken én mtz motort láttam úgy motorháztetőstől mindenestől, azok nem "vejmárok" voltak hanem Warinskyk (ha jól írom). Itt a környéken van vagy három ilyen lerobbant kotró gép. De nem is kotornak azok már semmit csak xart, azt viszont forogva!
Válasz Bandita29 #6124. hozzászólásáraAz biztos hogy ezek az emberek nem állnak a helyzet magaslatán!Persze az is borzasztó,ha olyan akar gépet javítani,aki laikus!Elképzelése sincs a dologról!
Válasz medikus #6121. hozzászólásáraA legnagyobb probléma,hogy a kolléga nem igazán ért hozzá,vagy nem mer annyira belenyúlni,hogy kipróbálja az ötleteinket.
A másik,a szerelők,akik kimentek terepre....az egyik csöveket + tápszivattyút cseréltetne,a másik megállapítja,hogy nem működik a nyomástartó,és viszlát...ennyi erővel,akkor befoghatta volna a visszafolyó cső végét,és indítás.De nem....mondott valamit,és lelépett.
13072 hozzászólás
Válasz ano #6171. hozzászólásáraGolyó közepe jó lenne?
Vagy mérjék le a munkagépen a külső-belsö tartók közti távolságot?
nem tudja valaki fejből, vagy nem tudja valaki rövid időn belül lemérni a III kat. függesztő berendezés szárainak távolságát? tehát hogy "alaphelyzetben" mekkora a távolság a két függesztőkar vége között?
(ugye II kat-nál - MTZ - ez kb 78 cm, ez a méret kéne a III kat-nál. nincs valaki keze ügyében egy III kat mellső emelő és mérőszalag?)
Válasz ..MZ/X.. #6167. hozzászólásáraNem jött semmi.
Válasz ..MZ/X.. #6167. hozzászólásáraHol a topic ?
Válasz ..MZ/X.. #6166. hozzászólásáraB.U.É.K
Mehetünk, tegyél fel ha kipihented magad.
Válasz Kisvuk #6157. hozzászólásáraDobtam egy mailt.
Válasz Pintér Zoltán #6156. hozzászólásáraSzegénykém nem a legrózsásabb állapotban van. Alföldről egy tsz-ből hoztuk 400-ért. 8 évet állt egy diófa alatt. Be tudtuk indítani, szépen járt a motorja, külön volt az olaj a víztől, önerőből mozgott így gyorsan beleszerettünk, eddig nem bántuk meg. Weimart kerestünk trágya rakodásra meg 1-2 kisebb földmunkára de milla körül voltak a hulladékok is. 500-as UNHZ volt előtte ahhoz képest álom a munka. Kaptunk hozzá egy weimar csipegető kanalat meg két ásókanalat.
A zetor motor miatt mertük megvenni, mert ahhoz az utolsó csavarig van minden. Szivattyú már nem a gyári rajta. Ami még hiányzik az, hogy nincs rajta fék és így elég vicces vele ásni. Leszerelték róla a váltónál a központi féket és a híd csere miatt a kerékfék is ugrott.
Gyártunk hozzá bálatüskét mert ezzel szeretnék kazlazni is. Szereztem egy 750-es UNHZ trágyakanalat az lesz még ráapplikálva.
Folytassuk a warys topicban. Dobok fel magyar kezelésit ha gondolod.
Válasz Ares 826 #6164. hozzászólásáraSzerintem szlovákia mert a hírdetéseit úgy adja meg hogy nógrád megye balassagyarmat
Válasz claudiasicu #6162. hozzászólásáraTe hol élsz Ausztriában vagy a Németeknél?????
Válasz claudiasicu #6162. hozzászólásáraElfogyott a föld,már egy négyzetmétert se tudnál összeszedni!
akor nalatok nincs ugy hogy pl nagy vagy ded szulok utan nem volt at irva es elintezitek evek utan nalunk kikeresem online pl az 1920 evekbol is el lehet itezni ha ilet az a fold
Válasz Ares 826 #6160. hozzászólásáraAzért hagyták valamit a mostani tolvaj brigádnak is.
Válasz Gabesz☻ #6159. hozzászólásáraPontos és tényszerű amit leírtál. Sajnos a tetves komcsik még mai napig tevékenykednek és léteznek uralják a föld nagy részét!
Válasz claudiasicu #6158. hozzászólásáraA kommunisták államosítottak mindent az 1947 után.
A rendszerváltáskor volt olyan elképzelés, hogy az 1947-es állapotokat, tulajdoni viszonyokat állítsák vissza. Mivel azonban a szovjet-kommunista diktatúra vér nélkül bukott el,
maradtak még Magyarországon 1990 után is kommunisták a vezetésben, ezért az eredeti elképzelés nem sikerült.
Aztán volt egy kárpótlás, az Antal József nélkül még ez sem lett volna. A vörös bárok (tsz elnökök) még most is köpködnek rá, hogy az aranytojást tojó tyúkot levágta vagy legalábbis megkopasztotta. Az első szöget beleverte a Tsz ek koporsójába.
A lényeg az hogy komcsik lenyúlták a földeket. Tehát neked aligha van Magyarországon földed. Ingyenesen otthonról nem tudod megnézni.
udv eloszor is boldog uj evet kivanok mindenkinek
ay lenne a kerdesem az elodjeim mostani magyarorszgrol szarmaznak es szerintem voltak foldjeik letezik nalatok online terkep vagy olyan lap ahol ki lehet keresni nev szerint ingyenesen es othonrol koszonom
Válasz ..MZ/X.. #6155. hozzászólásáraNálunk van egy 406-os,a gazdája viszi majd vasba el, le van vagy 10 éve támasztva motorja szétfagyott híd meghajolva alatta.
Válasz ..MZ/X.. #6155. hozzászólásáraÜdv,valamit szerezni hozzá nagyon nehéz, az első az adagolót,motort rendbe tenni, aztán a szivattyúkat.
Ha drága a felújítása a szivattyúnak,akkor kisebb átalakítással ebből orosz lesz,oszt' áldás békesség.
Valóban a talpaló az nagyon hiányzik róla.
Válasz Pintér Zoltán #6154. hozzászólásáraNekünk is van egy ilyen vasdarabunk.
Gyárilag ha jól tudom leyland meg ursus motor van bennük.
A miénkben is zetor van. Viszont csak dúsítóval hajlandó indulni hidegen-melegen, de legalább akkor könnyen. Elég gyöszös is, mert meló közben könnyen megfullad, üres járatban is füstöl, fogyasztásban sem vagyok kibékülve vele.
Alkatrészt hol lehet találni hozzá? Elég tré állapotban van szegénykém és kicsit ki kellene pofozni.
IFA hidak vannak alatta pufi gumival, de rakodáskor a weimar kanállal ha jobbat fogok nem tudom kinyújtani a gémet mert felbillen oldalra. Nagyon hiányzik róla egy kitalpaló.
Válasz Ares 826 #6153. hozzászólásáraSzia Sándor, ebben bezony az van, az is volt, az is marad ,mert igen jó fajta,jó szándékú,időtől függetlenül indul ha kell.
Az UNHZ-500 és a Weimar után ez megváltás volt,bevált végül is örök kenyere lesz, évente egy hetet ha dolgozik,a Kapos-Atlasz dolgozik helyette rakodásban.
Válasz Pintér Zoltán #6149. hozzászólásáraAbban gyárilag nem zetor motor van Zoli, vagy a tiédben már az?????
Válasz ..MZ/X.. #6150. hozzászólásáraÜdv,igen K-406.
A 70 évekből....lerobban a gép sokan próbálnak segíteni de nem indul...arra jár egy hozzáértő, kér egy kalapácsot, üt egyet, s működik! A tulaj mivel tartozom? 50forint!50forint egy kalapács ütésért? Az csak 10fillér, 49,90 tudtam hogy hova kellett kell ütni!
Válasz Pintér Zoltán #6149. hozzászólására406-os?
Válasz rigás #6127. hozzászólásáraÜdv
A vadméhek minden vasat megtalálnak.:))
A Warinskyben is a saját Zetor motor a leggazdaságosabb, tudom nekem is van egy , nálam sok mindent csinál, de a trágyát a derékcsuklós Kapos-Atlasz rakja.
Válasz bobo77 #6147. hozzászólásáraGondolom azért írta a házit.
Válasz apuci #6144. hozzászólásáraPálinkás?
Válasz Molnár István_56605 #6145. hozzászólásáraköszönöm boldog névnapot utolag neked is.Boldog Újévet
Válasz Faragó János #6143. hozzászólásáraEnnyi izgalom után ilyen prózai befejezés..? Na mind egy,induljunk új kalandok felé... -Mindenkinek jó kedvet bőséget az új esztendőbe,"Jánosunknak" + boldog névnapot!
Válasz Faragó János #6143. hozzászólásáraAkkor az érintettek( közte te is)jöjjenek el a fórumtalálkozóra, ott lehet további tanácsokat kapni meg komoly eszmecsere is szokott lenni
Válasz Vinkó75 #6141. hozzászólásáramég egy kis házit is szétdobnék szivesen ennyi segitségért.mégegyszer köszönöm mindenkinek
Válasz csoppika #6140. hozzászólásáranálam biztos nem fogyik ki mégegyszer,de ha enyit szivok vele a jövö karácsonyt sem éri meg nálam
Válasz Faragó János #6139. hozzászólásáraÖrülök neki...Ha országjárásra indulnál a paripával. Egy kocka sört szétdobhatnál a kollégák közt a tippekért ! További jó melót !
Válasz Faragó János #6138. hozzászólásáraAzért a jövőben figyelj rá, hogy ki ne fogyjon... Minden alkalommal vihet be koszt a rendszerbe...nem egészséges...
ki cseréltem a csöveket rajta,meg kapot egy uj nyomástarto szelepet majd végre beindult nagy nehezen
én csináltam meg nem volt segitségem,vettem egy ujjat bele
Válasz Faragó János #6131. hozzászólásáraMit csináltál...vele ? Ráolvastál ? Vagy ki vitted a papot és utolsó kenet ? Vagy már gondolkoztál a tökön szúráson és megkímélt a gépállat ?
Válasz Bandita29 #6134. hozzászólásáraLehet hogy a migráncsok....!!!
Válasz Faragó János #6131. hozzászólásáraHa nem Te csináltad,még + se kérdezted a az értőt hogy mi szívatott eddig?
Válasz Vinkó75 #6130. hozzászólásáraEz olyan mint az X akták. Sosem fog kiderülni az igazság.
Válasz Faragó János #6131. hozzászólásáraNAAAAAAAAAA VÉÉÉÉÉÉÉgre már nagyon izgultam hogy nem lesz meg a baja!!!!!!!!!!
Válasz Faragó János #6129. hozzászólásáraNo,mesélj már,hogy javult meg? Így nem csaphatod ránk az ajtót! Vagy csak bele fáradtál?
Válasz Vinkó75 #6130. hozzászólásáraszerintem a nyomástartó szelep
Válasz Faragó János #6129. hozzászólásáraÉs mi volt a gond ?
Válasz Bandita29 #6128. hozzászólásáraköszönöm mindenknek a segitséget ma végre beindult az öreg weimarom.mégegyszer köszönöm és boldog újévet kivánok mindenkinek
Válasz rigás #6127. hozzászólásáraA jellegzetes hang lehet a gyujtási sorrend miatt is. 1-2-0-0
Válasz Pintér Zoltán #6070. hozzászólásáraKét henger hosszú löket, akkor innen ezeknek a gépeknek az a jellegzetes hangja.
Nincs nekem semmi bajom a gyári dolgokkal az esetek többségében nem kell azokon variálni.
A vadméhekkel nekem is gyűlt már meg a bajom mert ahol találnak valami lyukat, abba nem csak belebújnak de tele is pakolják. legutóbb egy szabadon hagyott hidrocsövet sikerült nekik betömni.
Egyébként amiken én mtz motort láttam úgy motorháztetőstől mindenestől, azok nem "vejmárok" voltak hanem Warinskyk (ha jól írom). Itt a környéken van vagy három ilyen lerobbant kotró gép. De nem is kotornak azok már semmit csak xart, azt viszont forogva!
Válasz medikus #6125. hozzászólásáraNem vagyok szakember, de ha a kifogyásig üzemelt, akkor csak a felszívott kosz lehet a ludas...
Válasz Bandita29 #6124. hozzászólásáraAz biztos hogy ezek az emberek nem állnak a helyzet magaslatán!Persze az is borzasztó,ha olyan akar gépet javítani,aki laikus!Elképzelése sincs a dologról!
Válasz medikus #6121. hozzászólásáraA legnagyobb probléma,hogy a kolléga nem igazán ért hozzá,vagy nem mer annyira belenyúlni,hogy kipróbálja az ötleteinket.
A másik,a szerelők,akik kimentek terepre....az egyik csöveket + tápszivattyút cseréltetne,a másik megállapítja,hogy nem működik a nyomástartó,és viszlát...ennyi erővel,akkor befoghatta volna a visszafolyó cső végét,és indítás.De nem....mondott valamit,és lelépett.
Válasz medikus #6122. hozzászólásárahogy nyom!harmadszorra csak sikerül!