Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #5358. hozzászólásáraSzerintem a tengely fordulatot kellene kiszámolni,és úgy választani tlt/fordulatot.1400-1800 fordulatra emlékszem(de ezt elenőrizd le) hogy kér a viszintes zúzó.Difinek akkor a legkönnyebb bármelyik fordulaton ha a zúzót a nyomaték viszi.
Nem akadt el,nem túrt be semmi extra nem volt vele,egyszer csak munka közben elkezdett ütni és lett benne egy kifli.Most hogy szétszedtem van egy olyan gyanúm hogy ez nem gyári tengely volt hanem az előző tulaj barkácsolta.
Segítsen már aki tud,heva tip roller hengeremben elhajlott a középső tagnak a tengelye,hol lehetne ilyen tengelyt beszerezni vagy milyen minőségű anyagból lehetne legyártatni?
Válasz csoppika #5343. hozzászólásáravagy 20-féle tipusú/számú/szárzúzót,mulcsozót,gallyazót,meg a jó ég tudja minek nevezett gépet gyártottak itt.amit leírtál abból nem tudom mi lehet neked.
Válasz tehenes gazda #5339. hozzászólásáraAluminium házas hajtómű, bordás palásttal, elvileg egy venyigezúzóról való(ami lehet, szintén magyar, mert magyar az adattábla). Ami kívülről mulcsozónak tűnik. A tengelye kombájn szecskázón volt leánykorában. Az áttétel kb. 1:1.35 lehet. Szerintem szolnokon 30 éve csak egyfajta ilyen cuccot gyártottak.
Válasz Magister #5341. hozzászólásáravastag hajtomuolaj van benne a fogaskerék sima utángyártottat rendeltem Szentesröl eddig anyagminöségben jobbak szoktak lenni mint a gyári és hajlitott fogas inkább a tengelyekke lvna gondom mivel az ék pálya halál volt igy átfurtam a tengelyt és nyirocsapot raktam bele néha el lövi....
Válasz Pici #5340. hozzászólásáraNagyon figyelj rá, hogy milyen olaj van benne!!!!!!!!!!!!!!!!! nehogy valami vékony szar legyen!! Milyen fogaskerekek vannak benne?
Válasz csoppika #5338. hozzászólásáraha nem birja az ezrest akkor tűzforró lesz a hajtómű én az rz3 at 1000 essel hajtom kicsit melegebb a hajtómű de birja .... viszont 1500 fordulattal elbattyogok vele kis fogyasztással ....
Sziasztok!
A szolnoki mezőgépes függesztett szalmaszecskázót 540, vagy 1000-es kardánnal kell hajtatni? Ha nem gyári a hajtómű, mi lehet a tünet, ha nem szereti az ezrest? A rászerelt hajtás kb1:1-ben hajt. Így használta az eredeti tulaj, de nekem nem nagyon fújja szét a rendet 540-nel (III. fokozat, mtz). A késeket még megfordítom, mert elég kopottak... Az ellenkésekkel kb 3-4cm a fedés. Gondolom, azokat sem ártana megélezni...
Csepel d344-es motorhoz kellene alkatrész. (MA-200 öntözőmotor) Tömítések,szelepek. Ha esetleg tud valaki olyan céget ahol még foglalkoznak ilyen múzeális darabokkal,az írja meg az elérhetőségüket. Köszönöm.
Üdv! Gaz 69 terepváltóba keresek behajtó fogaskereket.Ha valakinek van és eladná,vagy tud valakinek eladó,már nem használt esetleg kallódót kérem jelezze,megvenném! Esetleg tudja ,hogy honnan lehetne beszerezni azt is megköszönném.
Válasz ravaszparaszt #5325. hozzászólásáraÉn azért írtam lentebb a motorfordulatot mert annó én jártam úgy 514-el hogy kisebb volt a motorfordulat, amikor gyárira lett állítva akkor nem volt többé ilyen(toklász)
Segítséget szeretnék kérni hátha tudja valaki, hogy a claas colombus parcella kombájnba milyen motor jó? Most 1300-as vw bogáré van benne, most vettük de sajnos nagyon gyenge benne. s.o.s kéne.köszönöm!
13112 hozzászólás
Válasz Kisvuk #5364. hozzászólásáraNincs macskánk a szálkás szőrű tacsik le rendezték. Valami más ötlet ?
Válasz 74 Misi #5363. hozzászólásáraZárják fel két macskát,ők elrendezik humánusan
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a padlásunkra beköltöztek a denevérek, hogy lehetne őket ki üldözni valami humánus módszerrel?
Válasz csoppika #5361. hozzászólásáraÉn a szijtárcsákkal próbálkoznék.
Válasz mtz1221 #5360. hozzászólásáraEnnek az lesz a vége, hogy vennem(csináltatnom) kell ezres kardánt....
Válasz csoppika #5358. hozzászólásáraSzerintem a tengely fordulatot kellene kiszámolni,és úgy választani tlt/fordulatot.1400-1800 fordulatra emlékszem(de ezt elenőrizd le) hogy kér a viszintes zúzó.Difinek akkor a legkönnyebb bármelyik fordulaton ha a zúzót a nyomaték viszi.
Esztergom környèkèn nincs valaki aki sos be tud segiteni kocsi szerelesbe???
Válasz csoppika #5357. hozzászólására
Válasz tehenes gazda #5344. hozzászólására
Válasz Norbi6330 #5354. hozzászólására7,3
Válasz bobo77 #5353. hozzászólásáraHolnap kiderül,ha tudok ST70-es anyagot szerezni akkor csa a két csapágyfutót kell belefaragni a végébe.
Válasz Kisvuk #5352. hozzászólásáraszélesség?
Új tengely lesz ezek után?
Válasz Norbi6330 #5351. hozzászólásáraHasználtan,franciából behozott Tépéről egy éve.Eddig kb 100 hektár ment le vele
Válasz Kisvuk #5349. hozzászólásárahali és használtan vetted? mikor és hol?
Ez a méreg nem a cián....
Nem akadt el,nem túrt be semmi extra nem volt vele,egyszer csak munka közben elkezdett ütni és lett benne egy kifli.Most hogy szétszedtem van egy olyan gyanúm hogy ez nem gyári tengely volt hanem az előző tulaj barkácsolta.
Hát azt hogy sikerült összehozni kolléga? Elakadt?Betúrt?
Válasz Kisvuk #5345. hozzászólásáraHogy sikerült elhajlítani?
Válasz Kisvuk #5345. hozzászólásáraEgyenesítsd ki, tedd alá valami jó nehéz gépnek a két végét, a hajlásnál meg egy emelővel emeld és jó lesz.
Segítsen már aki tud,heva tip roller hengeremben elhajlott a középső tagnak a tengelye,hol lehetne ilyen tengelyt beszerezni vagy milyen minőségű anyagból lehetne legyártatni?
Válasz csoppika #5343. hozzászólásáravagy 20-féle tipusú/számú/szárzúzót,mulcsozót,gallyazót,meg a jó ég tudja minek nevezett gépet gyártottak itt.amit leírtál abból nem tudom mi lehet neked.
Válasz tehenes gazda #5339. hozzászólásáraAluminium házas hajtómű, bordás palásttal, elvileg egy venyigezúzóról való(ami lehet, szintén magyar, mert magyar az adattábla). Ami kívülről mulcsozónak tűnik. A tengelye kombájn szecskázón volt leánykorában. Az áttétel kb. 1:1.35 lehet. Szerintem szolnokon 30 éve csak egyfajta ilyen cuccot gyártottak.
Válasz Magister #5341. hozzászólásáravastag hajtomuolaj van benne a fogaskerék sima utángyártottat rendeltem Szentesröl eddig anyagminöségben jobbak szoktak lenni mint a gyári és hajlitott fogas inkább a tengelyekke lvna gondom mivel az ék pálya halál volt igy átfurtam a tengelyt és nyirocsapot raktam bele néha el lövi....
Válasz Pici #5340. hozzászólásáraNagyon figyelj rá, hogy milyen olaj van benne!!!!!!!!!!!!!!!!! nehogy valami vékony szar legyen!! Milyen fogaskerekek vannak benne?
Válasz csoppika #5338. hozzászólásáraha nem birja az ezrest akkor tűzforró lesz a hajtómű én az rz3 at 1000 essel hajtom kicsit melegebb a hajtómű de birja .... viszont 1500 fordulattal elbattyogok vele kis fogyasztással ....
Válasz csoppika #5338. hozzászólásárami a tipusjele ennek a gépnek esetleg fotó?
Sziasztok!
A szolnoki mezőgépes függesztett szalmaszecskázót 540, vagy 1000-es kardánnal kell hajtatni? Ha nem gyári a hajtómű, mi lehet a tünet, ha nem szereti az ezrest? A rászerelt hajtás kb1:1-ben hajt. Így használta az eredeti tulaj, de nekem nem nagyon fújja szét a rendet 540-nel (III. fokozat, mtz). A késeket még megfordítom, mert elég kopottak... Az ellenkésekkel kb 3-4cm a fedés. Gondolom, azokat sem ártana megélezni...
Szombaton kézi aratóverseny volt.
Ismerősöm kedvet kapott és jövőre versenyzőként szeretne indulni.
Ezen a napon mindenki a 2. verziót alkalmazta.
Egyszer régen én a harmadikat láttam.
Melyikkel érdemesebb kezdeni a tanulást?
Válasz Bandita29 #5332. hozzászólásáraNekünk hat hengeres van. MA-350.
A motor fel lett újítva. Jelentkezett egy vevő.
Mennyi pénzt illik érte kérni?
Ki és hol árul ilyet?
Válasz Krisz_B #5331. hozzászólásáraFent volt a telefonszáma is.
Válasz Bandita29 #5332. hozzászólásáraNagy-traktor Kecskemét,Izsák,Kunszentmiklós,stb!
Válasz Bandita29 #5332. hozzászólásárawww.csepelautoalkatresz.hu
Csepel d344-es motorhoz kellene alkatrész. (MA-200 öntözőmotor) Tömítések,szelepek. Ha esetleg tud valaki olyan céget ahol még foglalkoznak ilyen múzeális darabokkal,az írja meg az elérhetőségüket. Köszönöm.
szanberg elérhetőségét aki tudja, elküldené nekem a bodo@coder.hu email címre? a fórumos emailje valószínűleg nem él...
Válasz a2457 #5329. hozzászólásáraKöszi! Sajnos csak komplett terepváltó van.
Válasz pityó75 #5328. hozzászólásáraadvesz kft-t próbáld meg.
Üdv! Gaz 69 terepváltóba keresek behajtó fogaskereket.Ha valakinek van és eladná,vagy tud valakinek eladó,már nem használt esetleg kallódót kérem jelezze,megvenném! Esetleg tudja ,hogy honnan lehetne beszerezni azt is megköszönném.
A motorfordulat pár éve be volt állítva. Kukoricánál levariáltam, azóta nem akar felmenni a fordulat.
Válasz ravaszparaszt #5325. hozzászólásáraÉn azért írtam lentebb a motorfordulatot mert annó én jártam úgy 514-el hogy kisebb volt a motorfordulat, amikor gyárira lett állítva akkor nem volt többé ilyen(toklász)
Gondoltam már rá, de nem tudtam pontosan. Az árpát milyen fordulatszámon kell vágni, hogy ne legyen toklászos? Miért van toklász a rázóládákban?
Válasz ravaszparaszt #5323. hozzászólásáraSzerintem akkor csak az ékszíj lesz a ludas
Párszor már szétszedtem, a munkahengert felújítottam. Az ékszíj teteje 5-8 mm-t homorú, az oldalán a zsinórok már szakadnak kifelé.
Válasz ravaszparaszt #5319. hozzászólásáraNem tátog a szíjtárcsa?
Mindkettő forró ott ahol fut az ékszíj.
Válasz ravaszparaszt #5319. hozzászólásáraAkkor csak szét kellene szedni hátha találsz valami problémát.
csapágyakat szoktam zsírozni rendcer könyen megy a tárcsa nagyon picit van kopval de ott van kopval ahol kellene futni az ékszíjnak.
Válasz ravaszparaszt #5315. hozzászólásáraLehet a tárcsában van baj.Mindkettő forró?
Válasz ravaszparaszt #5315. hozzászólásáraCsapágyakat szoktad zsírozni?
Segítséget szeretnék kérni hátha tudja valaki, hogy a claas colombus parcella kombájnba milyen motor jó? Most 1300-as vw bogáré van benne, most vettük de sajnos nagyon gyenge benne. s.o.s kéne.köszönöm!