Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.52 FtUSD394.94 FtCHF442.09 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mtz1221 #12126. hozzászólásáragyümölcsfához szerintem nem való, nagyon durva sebet csinál, ez nem vág, hanem szab. oda csak éles vékony fűrész való, ha már nem lehet ollóval vágni. gyümölcsösbe inkább végy egy akkus ollót, ha mindenképp könnyíteni akarsz, 3-4 centis átmérőt mindegyik elvágja, meg kell szokni, első 10 perc után biztos földhöz fogod vágni, de ha muszáj, akkor meg kell szokni.
Válasz mtz1221 #12128. hozzászólására4 akkuval már nem rossz.Most tavasszal az akác metszésben vetettem be,mert akkorára nőtt egy év alatt,hogy a karos olló sok helyen nem bírta,na meg a karom se.Egy 4 órás műszakot szükön bírt ki a 2 akku,persze nem folyamatosan.
Válasz Igazi Földönfutó #12127. hozzászólásáraEnnek csak neve makita, itt ragasztják rá nálunk Vanbelőle itthon ütvecsavarozó ugyanilyen akksikkal, csak azért akarok belőle, lesz 4 akksi. Gyerek is elbána vele az udvarban, meg a traktorban is elfér. Megrendeltem, hétfőre itt lesz.
Válasz mtz1221 #12126. hozzászólásáraNekem van ilyen,de nem márkás mint ez valami noname,2 akkuval vettem 16 ezerért,olajozó nincs benne,időnként nyomok rá egy kicsit.Nem dolgozik rosszul,8-10 cm-est is simán elvág,de jó lenne ha az akku tovább bírná.Ez amit kérdezel biztos jobb,a Makita elég nagy márka.
Válasz mtz1221 #12120. hozzászólásáraSajnos bármelyik lehet szar......Aranka nem biztos, hogy azért van, mert a maggal bevitted, hanem mert gazdanövényt vetsz, ott van a talajban és erre vár......Akkor láttam ezt, mikor elvetettem több tonnát vagy 10 helyre és 4 táblában ott volt az aranka, többiben meg még mutatóban sem.
50 kg adok csak azt kell kitalálni, hogy hol, mikor fussunk össze.
Válasz envagyok2 #12114. hozzászólásáraHát ez nem egy egyszerű dolog. Neked egy zártszelvèny torony kellene ami van vagy 5mèteres azt emelni rakodoval függőbeállitva, rajta szánkon a karó,kalpács, csörlő mind függőbe ráèpitve. Mint egy fúrotorony. Leteszi, lever, felemel arrèbmegy.
Válasz .Richard. #12113. hozzászólására280 + meg ez a szar 50 + a kötél 50, túl magas. meg hogy ilyen magas legyen, ahhioz tökig föl kell emelni rakodót, és ugye 80-90 cm-t leütöd, annyit meg ha engedsz le, akkor megy előre 1 métert. vagyis mindig tolatgatnod kéne visszafelé, hogy ne húz oldalra a cuccot.
ezt találtam ki, de lehet kuka lesz belőle. vgy egy madzag a kabinba, aztán húzkodhatja aki akarja, hahahah
Válasz envagyok2 #12106. hozzászólásáraNem èrtem. A rakodó nem tudjaleengedni kötèllel,lazárahagyva ,ha meg leüti visszaemel a kifeszített kötèllel? csinálj egy mèteresátmèrőjű fordított tölcsèrt gömbvasbol, ami rávezeti odajárva a karó tetejère a kalapácsot, pont fölèje akkor nem kell cèlozni. Persze ahhoz előre le kell nyomni a karót. Nekem volt egy Titanium winch csörlőm, de azon csak előre meg hátra gomb volt. Azt kèzzel nem lehetett kihúzni. Gondolom nem mindegyiken van tengelykapcsolo mint ezen sem volt.
Válasz mtz1221 #12110. hozzászólásáraLD50 patkány (orális): > 500 - < 2.000 mg/kg (OECD-irányelv 423)
ez a bi58é
0,5 g - 2 g / kg patkány
vezesd le itt, hogy ebből egy egérnek mennyi kell, és mennyi búzacsyrát eszik meg fél óra alatt, vagyis egy búzacsírára mwnnyit kell kitenni, és ebből mi jön ki hektárjára
Válasz mtz1221 #12110. hozzászólásáranézd meg az ld értékeit, ugye ebből látod, hogy mennyit kéne ennie egy egérnek. szerintem azért ez nem egy mikronméretű permetlé csepp, ahhoz azért annak is töményen kéne inni belőle, még ha egy cseppet is. olyan dózisba lehetetlen kijuttatni, még akkor se, ha tömény szer van kamionnyi ibcbe.
de nézd meg.
utoljára én még cserebogarakat irtottam vele, 20 éve, azóta se bi58, se cserebogár nincs... tényleg, ki mikopr látott utoljáta cserebogarat? gyerekkorunkba teniszütővel csapkodtuk, annyi volt...
Válasz medikus #12107. hozzászólásáracsak nem napo százszor, meg 2,8 m magasra... mondom, levegős cölöpverőt, ezt
https://maconwinch.eu/termek/macon-winch-atv-3500-s/?v=35b5282113b8
kipróbáltam műhelyes kompresszorral, kihúztam kertbe, összekötöttem, azt ráhúztam egy oszlopra ezt a szart, és fölállítottam, aki látta, azt hitte megőrültem, hogy valami lénnyel hadakozok. azért nem egyszerű.
Válasz .Richard. #12103. hozzászólásáranem volt kedvem befaragni ide egy hidromotort, ugye annak tengely, minimum hardi tárcsa, meg tartó meg minden lófasz, mondom jó lesz nekem egy csörlő...
egy légkalapácsot kéne vele emelgetni vele tulképpen, nem ezzel zuhálnám, csak ha leütöttem egy oszlopot, akkor ne kézzel levenni róla, meg rátenni másikra, rakodóval fölétenném, aztán leengedném meg fölhúznám ha kész.
Válasz medikus #12102. hozzászólásáradehogy titok, ezt vettem meg
https://maconwinch.eu/termek/macon-winch-atv-3500-s/?v=35b5282113b8
és a leírása szerint úgy működik, hogy outba kapcsolod ezt a tengelykapcsolót, akkro kézzel ki tudod húzni a kötelet, utána inbe, és utána csörlőzhetsz.
ha egész nap inbe rakom, és emelgetek vele, akkor?
nem próbáltam, ösze kell még kötözgetnem, de ha benéztem, akkor még két hét kapufa
Válasz envagyok2 #12100. hozzászólásáraNem tudom mi ez, de egy hidraulikus munkahenger nem gyorsabb, egyszerűbb? Görgőn drotkötèllel? A csörlő lemeriti az akkut, hacsak nem jó nagy generátorod van.
ilyen 12 v-os autós csörlőt használ valaki? ez hogy működik, van rajta egy in-out TENGELYX kapcsolónak hívják, ez valami szabadonfutó? valami elektromágnest lehet vele kioldani?
a kérdés az, hogy egy csörlőt lehet egész nap bekapcsolva hagyni? tehát hogy ez a tengelykapcsoló egész nap kap áramot. ugye emelgetni akarok vele, 25-30 kg-t, nem is magasra, de mondjuk 2-3 percenként fölhúztni és leengedni. most kicsit elbizonytalanodtam, hogy ez erre megfelelő-e, vagy ez kapufa?
Válasz Mar_cus #12094. hozzászólásáraMilyen adagoló van rajta, kört elég nehéz légteleníteni. Nincs ennek semmi baja, csak levegős. Legközelebb 3x is kevegőztetni az adagolót, és még nem indul be addig 1 porlasztócső maradjon tágan.
Válasz mtz1221 #12091. hozzászólásáraHali.
Többször is ment a fúvás, meg a csónakot is kipucoltam.
A megoldást nem leltem meg, végül elcipeltem az utifutival ahhoz aki a motort felújította, hogy megcsinálja.
Nem akart neki se beröffenni, de füstöt már produkált. Lehet, hogy tényleg levegős lett a rendszer. Majd kiderül. Én egyelőre feladtam.
Válasz harcymarcy #12076. hozzászólásáraLevegős lesz a rendszer(gondolom nem soros asagoló van rajta), Ford kistraktorral jáream így egyszer szűrő csere után, nem tudram lelégteleníteni, húzni kell! Én is húzram vagy 150 métert, az megoldotta. Utánna már indult, ahogy kell neki!
Válasz ND #12089. hozzászólásáraNekem pl. A tatra volt ilyen, valamiért lekötötték a teljes izzítását, mi is csak nyomócső cserénél vettük észre, indult az, igaz v8 motor, de még össze nem szedte magát, nyomott olyan fehér füstöt, az indiánok visszaköszöntek!
Válasz Mar_cus #12088. hozzászólására2hengeres vagy 3? Ez kb olyan motor lehet mint a Remot Dacia segèdagregát motorja. Van mikor lègtelenitès után a beporlasztott kevès gázolaj nem gyullad meg,utánna meg ha rendes mennyisèg van akkor is csak füstöl. Mert tiszta gázolaj benne minden. Persze ahhoz egy kis kopás már kell. Meg kellene huzatni autóval. Lehet,? vagy hideginditot vagy fèktisztitot belefujni egy kicsit ha forgatja. Ha nincs ,benzinbe áztatott rongyot odatartani a szivohoz,hogy gőzt szivjon róla de be nem kapja. Amúgy lehet az is, hogy az akku mikor inditozol kevès áramot ad az izzitásnak.
Válasz Gumóka #12086. hozzászólásáraTényleg minimális füst, és inkább világos.
Azt is látom, a lecserélt üzemanyagcsövön, hogy megy azon keresztül a cucc.
Válasz Gumóka #12086. hozzászólásáraSikerült megmérni, izzításkor kap delejt a két izzítógyertya.
Semmi füst nem történt indítózáskor, illetve hihetetlen minimális, nem tudom megmondani hogy az milyen.
Válasz Gumóka #12083. hozzászólásáraHalihó.
Nem, nem benzint töltöttem bele
A mechanikus porlasztó felőli, két befecskendező csövet levettem, érkezik indítózáskor ütemesen az üzemanyag.
Próbálom most megmérni valahogy, egyelőre kicsi izzóval gondoltam, hogy izzításkor kap e a gyertya delejt.
Egyelőre nem jártam sikerrel...
Válasz apuci #12082. hozzászólásáraMár kétszer is találkoztam olyannal,hogy benzin lett bele töltve füstölt, izzított de nem indult!!!!!
Itt is nem-e véletlen!!! Nem biztos de lehet!
Válasz Gumóka #12081. hozzászólásáraÚgy is lehet keresgélni hogy ha indítózáskor füstöl és nem indul akkor izzítás is lehet a baj,
de ha meg se füstöl akkor valószínű nem kap üzemanyagot és azért nem indul!
12930 hozzászólás
Válasz mtz1221 #12126. hozzászólásáragyümölcsfához szerintem nem való, nagyon durva sebet csinál, ez nem vág, hanem szab. oda csak éles vékony fűrész való, ha már nem lehet ollóval vágni. gyümölcsösbe inkább végy egy akkus ollót, ha mindenképp könnyíteni akarsz, 3-4 centis átmérőt mindegyik elvágja, meg kell szokni, első 10 perc után biztos földhöz fogod vágni, de ha muszáj, akkor meg kell szokni.
Válasz mtz1221 #12128. hozzászólására4 akkuval már nem rossz.Most tavasszal az akác metszésben vetettem be,mert akkorára nőtt egy év alatt,hogy a karos olló sok helyen nem bírta,na meg a karom se.Egy 4 órás műszakot szükön bírt ki a 2 akku,persze nem folyamatosan.
Válasz Igazi Földönfutó #12127. hozzászólásáraEnnek csak neve makita, itt ragasztják rá nálunk Vanbelőle itthon ütvecsavarozó ugyanilyen akksikkal, csak azért akarok belőle, lesz 4 akksi. Gyerek is elbána vele az udvarban, meg a traktorban is elfér. Megrendeltem, hétfőre itt lesz.
Válasz mtz1221 #12126. hozzászólásáraNekem van ilyen,de nem márkás mint ez valami noname,2 akkuval vettem 16 ezerért,olajozó nincs benne,időnként nyomok rá egy kicsit.Nem dolgozik rosszul,8-10 cm-est is simán elvág,de jó lenne ha az akku tovább bírná.Ez amit kérdezel biztos jobb,a Makita elég nagy márka.
Ilyen akkus fűrésze van e valakinek ??? Metszésre kellene max 3-4 centi átmérőjű gallyakra. Olajzó lehet benne ??? https://etrg.net/product/makita-aku-testera-128v/?-ads&utm_campaign=SRB-etrg-drm-cpa&utm_agid=86703650839&utm_term=&creative=408403796135&device=c&placement=www.agroinform.hu&utm_medium=cpa&gclid=CjwKCAiArfauBhApEiwAeoB7qInorvH3nujoMZsXpVWMGXesohCzsE9Q5vTtO1eKxhNo37OcWFj_KxoCeLYQAvD_BwE
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni nem tud-e valaki elérhetőséget aki permetező tartály ragasztásával foglalkozik?
Előre is köszönöm!
Válasz ..,-:) #12123. hozzászólására Estére jelentkezem.
Válasz mtz1221 #12122. hozzászólásáraÍrtam……
Válasz ..,-:) #12121. hozzászólására+381656216466 írj rám viberen. De csak ha az eurót elfogadod.
Válasz mtz1221 #12120. hozzászólásáraSajnos bármelyik lehet szar......Aranka nem biztos, hogy azért van, mert a maggal bevitted, hanem mert gazdanövényt vetsz, ott van a talajban és erre vár......Akkor láttam ezt, mikor elvetettem több tonnát vagy 10 helyre és 4 táblában ott volt az aranka, többiben meg még mutatóban sem.
50 kg adok csak azt kell kitalálni, hogy hol, mikor fussunk össze.
Válasz ..,-:) #12119. hozzászólására50 KILÓ ELÉG LENNE PRÓBÁRA. Itt csak szart lehet venni, elegem lett az emberekből.
Válasz mtz1221 #12117. hozzászólásáraFémzárolt drága.
Mennyi kellene ? Van tisztított. Magamnak hagytam meg de jobbra sikerült mint terveztem.....
Válasz mtz1221 #12117. hozzászólásáraÁtnézve jobban, lucernamagot keresek.
Here magot hol lehetne találni a déli részen Baja Szeged vonalon ??? Tisztított, gyom (főleg aranka) mentes kéne. Fémzárolt az drága felétek ???
Válasz envagyok2 #12111. hozzászólásáraRájöttem közben, vettem nurelt, ez majd marad szójára.
Válasz envagyok2 #12114. hozzászólásáraHát ez nem egy egyszerű dolog. Neked egy zártszelvèny torony kellene ami van vagy 5mèteres azt emelni rakodoval függőbeállitva, rajta szánkon a karó,kalpács, csörlő mind függőbe ráèpitve. Mint egy fúrotorony. Leteszi, lever, felemel arrèbmegy.
Válasz .Richard. #12113. hozzászólására280 + meg ez a szar 50 + a kötél 50, túl magas. meg hogy ilyen magas legyen, ahhioz tökig föl kell emelni rakodót, és ugye 80-90 cm-t leütöd, annyit meg ha engedsz le, akkor megy előre 1 métert. vagyis mindig tolatgatnod kéne visszafelé, hogy ne húz oldalra a cuccot.
ezt találtam ki, de lehet kuka lesz belőle. vgy egy madzag a kabinba, aztán húzkodhatja aki akarja, hahahah
Válasz envagyok2 #12106. hozzászólásáraNem èrtem. A rakodó nem tudjaleengedni kötèllel,lazárahagyva ,ha meg leüti visszaemel a kifeszített kötèllel? csinálj egy mèteresátmèrőjű fordított tölcsèrt gömbvasbol, ami rávezeti odajárva a karó tetejère a kalapácsot, pont fölèje akkor nem kell cèlozni. Persze ahhoz előre le kell nyomni a karót. Nekem volt egy Titanium winch csörlőm, de azon csak előre meg hátra gomb volt. Azt kèzzel nem lehetett kihúzni. Gondolom nem mindegyiken van tengelykapcsolo mint ezen sem volt.
Válasz mtz1221 #12110. hozzászólásáraLD50 patkány (orális): > 500 - < 2.000 mg/kg (OECD-irányelv 423)
ez a bi58é
0,5 g - 2 g / kg patkány
vezesd le itt, hogy ebből egy egérnek mennyi kell, és mennyi búzacsyrát eszik meg fél óra alatt, vagyis egy búzacsírára mwnnyit kell kitenni, és ebből mi jön ki hektárjára
Válasz mtz1221 #12110. hozzászólásáranézd meg az ld értékeit, ugye ebből látod, hogy mennyit kéne ennie egy egérnek. szerintem azért ez nem egy mikronméretű permetlé csepp, ahhoz azért annak is töményen kéne inni belőle, még ha egy cseppet is. olyan dózisba lehetetlen kijuttatni, még akkor se, ha tömény szer van kamionnyi ibcbe.
de nézd meg.
utoljára én még cserebogarakat irtottam vele, 20 éve, azóta se bi58, se cserebogár nincs... tényleg, ki mikopr látott utoljáta cserebogarat? gyerekkorunkba teniszütővel csapkodtuk, annyi volt...
Válasz envagyok2 #12099. hozzászólásáraNem engedélyezett, de attól van. Veszélyesen élni sokkal éberebbé tesz.
Válasz medikus #12107. hozzászólásárahttps://rhinotool.com/product/pd-55/
Válasz medikus #12107. hozzászólásáracsak nem napo százszor, meg 2,8 m magasra... mondom, levegős cölöpverőt, ezt
https://maconwinch.eu/termek/macon-winch-atv-3500-s/?v=35b5282113b8
kipróbáltam műhelyes kompresszorral, kihúztam kertbe, összekötöttem, azt ráhúztam egy oszlopra ezt a szart, és fölállítottam, aki látta, azt hitte megőrültem, hogy valami lénnyel hadakozok. azért nem egyszerű.
Válasz envagyok2 #12104. hozzászólásáraMit emelsz 20-30kg-t! Azt kézzel hamarabb felemeled!
Válasz .Richard. #12103. hozzászólásáranem volt kedvem befaragni ide egy hidromotort, ugye annak tengely, minimum hardi tárcsa, meg tartó meg minden lófasz, mondom jó lesz nekem egy csörlő...
egy légkalapácsot kéne vele emelgetni vele tulképpen, nem ezzel zuhálnám, csak ha leütöttem egy oszlopot, akkor ne kézzel levenni róla, meg rátenni másikra, rakodóval fölétenném, aztán leengedném meg fölhúznám ha kész.
Válasz .Richard. #12103. hozzászólására30 kilónál azért nem meríti le, ez nulla, nem?
Válasz medikus #12102. hozzászólásáradehogy titok, ezt vettem meg
https://maconwinch.eu/termek/macon-winch-atv-3500-s/?v=35b5282113b8
és a leírása szerint úgy működik, hogy outba kapcsolod ezt a tengelykapcsolót, akkro kézzel ki tudod húzni a kötelet, utána inbe, és utána csörlőzhetsz.
ha egész nap inbe rakom, és emelgetek vele, akkor?
nem próbáltam, ösze kell még kötözgetnem, de ha benéztem, akkor még két hét kapufa
Válasz envagyok2 #12100. hozzászólásáraNem tudom mi ez, de egy hidraulikus munkahenger nem gyorsabb, egyszerűbb? Görgőn drotkötèllel? A csörlő lemeriti az akkut, hacsak nem jó nagy generátorod van.
Válasz envagyok2 #12100. hozzászólásáraNagyon titkos ez a dolog! Kézi csörlő?
Válasz envagyok2 #12099. hozzászólásáraSzerbiában!
ilyen 12 v-os autós csörlőt használ valaki? ez hogy működik, van rajta egy in-out TENGELYX kapcsolónak hívják, ez valami szabadonfutó? valami elektromágnest lehet vele kioldani?
a kérdés az, hogy egy csörlőt lehet egész nap bekapcsolva hagyni? tehát hogy ez a tengelykapcsoló egész nap kap áramot. ugye emelgetni akarok vele, 25-30 kg-t, nem is magasra, de mondjuk 2-3 percenként fölhúztni és leengedni. most kicsit elbizonytalanodtam, hogy ez erre megfelelő-e, vagy ez kapufa?
Válasz mtz1221 #12098. hozzászólásáramér, engedélyezett? én 20 éve nem is láttam már...
Dimetoát az ormányost kinyírhatja repcében, az egereket ???
Válasz medikus #12096. hozzászólásáraVagy csak a benelévőt lökdösde, az adagolóban lévő levegő.
Válasz Mar_cus #12094. hozzászólásáraAzt írtad,a nyomócsövön ütemesen nyomja az olajat! Akkor olaj van!
Válasz Mar_cus #12094. hozzászólásáraMilyen adagoló van rajta, kört elég nehéz légteleníteni. Nincs ennek semmi baja, csak levegős. Legközelebb 3x is kevegőztetni az adagolót, és még nem indul be addig 1 porlasztócső maradjon tágan.
Válasz mtz1221 #12091. hozzászólásáraHali.
Többször is ment a fúvás, meg a csónakot is kipucoltam.
A megoldást nem leltem meg, végül elcipeltem az utifutival ahhoz aki a motort felújította, hogy megcsinálja.
Nem akart neki se beröffenni, de füstöt már produkált. Lehet, hogy tényleg levegős lett a rendszer. Majd kiderül. Én egyelőre feladtam.
Válasz harcymarcy #12076. hozzászólásáraLevegős lesz a rendszer(gondolom nem soros asagoló van rajta), Ford kistraktorral jáream így egyszer szűrő csere után, nem tudram lelégteleníteni, húzni kell! Én is húzram vagy 150 métert, az megoldotta. Utánna már indult, ahogy kell neki!
Válasz ND #12089. hozzászólásáraNekem pl. A tatra volt ilyen, valamiért lekötötték a teljes izzítását, mi is csak nyomócső cserénél vettük észre, indult az, igaz v8 motor, de még össze nem szedte magát, nyomott olyan fehér füstöt, az indiánok visszaköszöntek!
Válasz Mar_cus őcsonkba#12085 hozzászólásáraEgy fúvás féktisztïtó vagy hidegindïtó a levegő csonkba ha elsőre beröfenti, akkor az izzítás a gond.
Válasz Mar_cus #12088. hozzászólására2hengeres vagy 3? Ez kb olyan motor lehet mint a Remot Dacia segèdagregát motorja. Van mikor lègtelenitès után a beporlasztott kevès gázolaj nem gyullad meg,utánna meg ha rendes mennyisèg van akkor is csak füstöl. Mert tiszta gázolaj benne minden. Persze ahhoz egy kis kopás már kell. Meg kellene huzatni autóval. Lehet,? vagy hideginditot vagy fèktisztitot belefujni egy kicsit ha forgatja. Ha nincs ,benzinbe áztatott rongyot odatartani a szivohoz,hogy gőzt szivjon róla de be nem kapja. Amúgy lehet az is, hogy az akku mikor inditozol kevès áramot ad az izzitásnak.
Válasz Mar_cus #12085. hozzászólásáraSzerintem izzítás nélkül is kellene hogy füstjeleket adjon ha van üzemanyag
Dekompresszor nincs rajta?
Ha van, nincs véletlenül nyitva?
Az OK, hogy ütemesen jön a gázolaj, csak jókor?
Ill. van-e akkora nyomása, hogy nyisson a porlasztó?
Válasz Gumóka #12086. hozzászólásáraTényleg minimális füst, és inkább világos.
Azt is látom, a lecserélt üzemanyagcsövön, hogy megy azon keresztül a cucc.
Válasz Gumóka #12086. hozzászólásáraSikerült megmérni, izzításkor kap delejt a két izzítógyertya.
Semmi füst nem történt indítózáskor, illetve hihetetlen minimális, nem tudom megmondani hogy az milyen.
Válasz Mar_cus #12085. hozzászólásáraFüstje van indítózáskor?
Üzemagyag már van, az Ok. Ha van füst, akkor lehet az izzításod hibás.
Válasz Gumóka #12083. hozzászólásáraHalihó.
Nem, nem benzint töltöttem bele
A mechanikus porlasztó felőli, két befecskendező csövet levettem, érkezik indítózáskor ütemesen az üzemanyag.
Próbálom most megmérni valahogy, egyelőre kicsi izzóval gondoltam, hogy izzításkor kap e a gyertya delejt.
Egyelőre nem jártam sikerrel...
Válasz apuci #12082. hozzászólásáraMár kétszer is találkoztam olyannal,hogy benzin lett bele töltve füstölt, izzított de nem indult!!!!!
Itt is nem-e véletlen!!! Nem biztos de lehet!
Válasz apuci #12082. hozzászólásáraIgaz, azt nem írta a kérdező, hogy van e füst, vagy nincs.
Válasz Gumóka #12081. hozzászólásáraÚgy is lehet keresgélni hogy ha indítózáskor füstöl és nem indul akkor izzítás is lehet a baj,
de ha meg se füstöl akkor valószínű nem kap üzemanyagot és azért nem indul!
Válasz Mar_cus #12080. hozzászólásáraElektromosságban nem vagyok annyira otthon, de igen, azt érdemes lehet megnézni, jut e áram a gyertyákhoz.