Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz envagyok2 #12254. hozzászólásáraValahogy így kène.ha A villa ellött van a zártszelvèny felül,hátul meg a köracèl így a köracèl csak a távolságbantartja a villát,nem emelèskor. Lènyeg,hogy elötte legyen,a nagy vas ahol a terhet emeled, így irhattad? Akkor neked villahosszabito anyagod van. Persze,200kilot az is elbír. Amúgy akkor abba is kellene egy U vasat dugni bele ,hogy el ne hajoljon. Kihèzagolva az U vasat.,hogy ne csak elhajláskor tartson,hanem ha már ráemelsz. Ha mellè vagy álá erősitesz,sima raklapos holmiba nem megy majd bele.
Válasz .Richard. #12253. hozzászólásáravalami ilyesmit csinálok, én is kevésnek gondolom ezt a 32-es köracélt. két db 35*3 vagy 40*4-rd zűrtszelvényt teszek keresztbe a villák tetejére a rakomány felöli oldalon, a ugye a hátoldalon meg lesz a köracél, és ezekhez a zártszelvényekhez hizzárögzítem a köracélt, hogy ezek is tartsanak. ennyinek meg kell bírnia, meg ez szerelhető is, fellazítom ezt a rögíztest (egy m16ös szemes csavaron átdugom a köracélt, és 16os csavarral hozzáfogatom a ártszelvényeket valahogy), és tudom lökködn a villákat kiljebb, beljebb...de nem próbálok csak a körcélrta ráemelni.
viszont ezek a kibaszott villák most néztem, valami lemezből vannak hajtva, vagy tudja tököm, konganak is, meg varrat is van a szélükön, szóval nem tömörek, állítólag gyümölcsösbe almás konténereket pakoltak vele, remélem elbírják ezt a nyomotul 5-6 mázsát. vetőgép után akarok műtrágyát cipelni vele, hogy gyorsabban is menjen a vetés, meg főleg ne legyen széttaposva minden, mikor minden tiszta víz.
Válasz envagyok2 #12250. hozzászólásáraNecces. Szerintem, 2u vasat szembe, összehegeszteni mint zártszelvèny lenne, arra közèpen 2fül a 3dik pontnak, az U vas gye vízszintes, a tuloldalán a villák felöli oldalon közèpen karika a köracèlnak, meg a leg szèlèn az U vasnak is kètoldalt karika. Így megoszlana a súly a villa tetejèt tartó köracèlon. De közèpen kb. Egymástol30centire 2karika is lehetne. A villát úgy sem kell teljesen összenyomni. Ezt alul ugyanígy,ez biztosan elbirna egy tonnát is. A kèt zártszelvènyre alakitott U vasat meg a vègein függőlegesen összekötni mèg egy U vassal. Kèsz a keret. Alatta ne kisèrletezz,mert szètszakad mint a műtrágyaszorok magasitva.
Válasz envagyok2 #12250. hozzászólásáraA "bolti" köracél" szerkezeti acél, gyenge ötvözet, nem igazán oda való. Inkább valami erősebb ötvözet kéne.
Habinál nézz körbe, árulnak csapokat is, meg Kramp, Granit is tuti, megrendelik.
Igaz, nekem is az mtz nagylakat csapja, ami alul van a függesztőkarban, az van 3. Ponton a permetezőbe, asszem 165kg+600 liter töltelék benne, eddig bírja, nem hajlik.
Válasz envagyok2 #12250. hozzászólásáraSzerintem megbírja, ha azt akarod ne hajoljon, akkor azért ne valami lágy anyagból. De szerintem még az is kibírja, csak max golyó szélességben legyen a fül, tehát a lehető legközelebb egymáshoz.
raklapvillát akarnék fölvenni traktor seggére, 5-6 mázsa cuccal terhelve. a kat 3-as felső orsó asszem 32 mm, vagyis ekkora köracélt tudnák átdugni a raklapvillák teteján és a támasztóorsón. mondjuk 80 cm-re lesznek a villák, közöttü középen az orsó. mit gondoltok, ez a 32 mm-s köracél kibírja, vagy meg fog hajolni? nem akarok fikszre hegeszteni meg rakni, hogy ha odébb kell húzni cillákat, akkor tudjam könnyen, ezért lenne fönt is köracél, meg a villák hátára hegesztenék valami furatos vasakat, azt abba is tenném a köracél, meg golyót rá, aztán kész.
Én már nyolcszor száguldoztam a régi 5-ös úton, mikor szervizbe lábon vittem a traktoromat.
Először , mint jogkövető állampolgár felhívtam a Közlekedés felügyeletet, hogy merre menjek Kiskunfélegyházáról Kecskemétre , csak vakargatták a fejüket és azt javasolták, hogy kérdezzem meg e Bács megyei Rendőr főkapitányságot.
Megtettem, felhívtam és beszéltem a közlekedésrendészet osztályvezetőjével, hogy mit tegyek.
Mondtam neki vagy az autópályán megyek, vagy a régi 5-ös úton más út nincs, repülni meg nem tudok.
Na ő is csak a fejét vakargatta, de azt mondta, hogy ha nem megy a traktor 60 km/h sebességgel, akkor ő az én helyemben a régi 5-ös utat választaná.
Mondta, ha megállítanak hivatkozzak rá és a beszélgetésünkre.
Viccesen megjegyeztem, hogy megkérem a főnökét a Bács megyei főkapitány urat - akivel 20 éve barátságban vagyok, hogy a szolgálati autójával menjen előttem kék lámpával felvezető autóként.
Az osztályvezető úr rám kérdezett, hogy ismerem tényleg a főnökét, mondtam persze, mert 20 évig dolgoztam nekik ott, ahol a mostani beosztása előtt volt igazgató.
Viccesen megjegyezte , hogy akkor én is használhatom a kék lámpát a traktoron.
Egyébként végig fenn volt a zabszem ezen a szakaszon, de szemből is jött pár rendőrautó és megelőzött is pár , de nem foglalkoztak velem, hogy a tilosban járok és utólag csekket sem kaptam.
Üdv fórumtàrsak!
Holnap kellene mennem traktorral jakabszàllás irànyàból az 5ös főútra a mercigyàr utàn kérdésem az hogy a gyàrat hogy kerüljem ki hàtulról az 5ösön ki vagyk tiltva csak amennyit muszàly annyit mennék rajta köszönöm segítségetek!
Válasz envagyok2 #12236. hozzászólásáraAz ikarus mind levegős volt.
Még a különjáratos is.
Valószínűleg a mostani is biztonság technikailag.
Ajtótkell zárni nem a parasztot ketévágni!
Válasz .Richard. #12240. hozzászólásáraingyen utánam dobnának kettő ilyen zsír új munkahengert, elugorjak előlük, vagy... de semmi ötletem nincs mi a csöcsöt csináljak velük. szerintem nem több jó arasznál a munkahosszuk, és nem lehet több 35ös átmérőnél, az mondjuk 7 kg erő... sokra nem való, akkor, mi?
Válasz envagyok2 #12239. hozzászólásáraPersze. Pl. Busz ajtót meg vasúti személyszállító kocsi ajtót vezèrelni. amúgy kapunyitonak biztosan jó egy 80centis munkahenger,de szerintem olcsóbb egy gyári mint azt epszelepezni,meg levegővel ellátni,meg távirányitoval vezèrelni. Amúgy magas tetőablakok,bukó nyílok is levegős munkahengerekkel vannak nyitva.
Válasz envagyok2 #12236. hozzászólásáraHa nem levegős,akkor elektromos. Pl. Vasúti szemèlykocsi ajtó is az új meg motorvonat is elektromos. Semmi nem hidraulikus. Nem kell mert nem kell nagy nyomatèk. Csak Pontos vezèrlès . De biztosan van kivètel,mint a dízel busz gázzal hajtva.
azt tudja valaki, hogy a busz ajtókat levegős munkahengerekkel működtetik, vagy hidraulikával? ugye ott is van egy fordítókar, amit munkahneger megtol nyitáskor meg meghúz záráskor, az fordítha a tengelyt, amin az ajtó van. kérdés, a munkhenger levegős vagy olajos?
Válasz mtz1221 #12227. hozzászólásáraEllés előtt ilyen barna nyúlós, kocsonyás anyag szokott távozni belőlük. Egyede válogatja a mennyiséget és , hogy milyen korán jelenik meg.
Válasz envagyok2 #12222. hozzászólásáraAz egyik dögnek a pinájából kiesett ma egy óvszerhez hasonló valami, egy féldeci folyadékkal megtöltve. Mi a fac lehetett az ??? Hasasnak kéne lennie.
Válasz envagyok2 #12219. hozzászólásáraItt kicsibe csinált egy ismerős automata darálót és etetőt, de nem kevés munkája volt benne.
5-10 disznóra.
Csak a silókat kellett tölteni, a többi automata lett.
Momdjuk Ő értette is, én meg csak néztem
Válasz mtz1221 #12220. hozzászólásáramég mindig nem figyelsz rá, automatizálnod kell mindent, amit csak lehet, egyszerűsíteni, hogy ne kelljen rá időt fordítanod, mert különben belerokkansz az életbe. meg a síktároló igény miatt akarok silókat, egerek, patkányok, minden fasz, silóba becsúszik, és onnan kezdve nincs rá több gondod. heti fél óra, amíg beindítod a rendszert, és megy magától.
Válasz envagyok2 #12219. hozzászólásáraItt egy 300 fejőstehenesnek minden síktárolóban van, 2 köbös kanállal és egy teleszkópossal, mindent megold. Daráló felé kell egy 3 köbös tölcsér.
állatokhoz raknk össze egy silós terménytároló, keverő, daráló, dara siló rendszert, tudom, lehet full atuomatára kérni, hogy ha közbe valahova bedugod, még azt is elintézi, de ennyi pénz a világon nincs, meg egy idő után már dugdosni sincs kedved, valami épkézláb, élhető, kifizethető verzió kéne. nem tud valaki ilyeneket, nem futotta már meg valaki ezeket a köröket? nem nagy rendszer, és 4-5 db 10 tonnás silóba gondolkodok, ezekbe lenne a takarmány, ezekből kéne valahogy kiszedni, keverőbe beletenni, akár kézi vezéréssel, aztán daráló, és onnan darát silóba, ahonnan meg mehet etetőkocisba. ennyi takarmny silót érdemes valam közös serleges flevonóval tölteni, kiépíteni egy komplett pályát, vagy valami csőcsigával, aztán azt tologatni egyikről a másikra? évi egyszer áttolni egyikről a másikra nem nagy meló... kitárolni a silókat érdemes közös szalagot kiépíteni, és mind arra ürít,vagy külön kis csigákkal, vagy mindegyikből kis csiga a keverő fölé? szóval ha van tapasztalat, érdekelne...
Válasz mtz1221 #12217. hozzászólásáraNálam a posta ragad be, ami eo-s az jön szépen.
Vagyis inkább ami ecscca kezdetű nyomkövetéssel van ellátva.
Meg képesek lenyúlni
Choice rendeléssel eddig megjött mind.
Válasz Gumóka #12216. hozzászólásáraNekem még csak 1 tétel ért ide az összesből. Lehet ezek a mieink ilyen geecik, mert 1 hónapja némelyiknek azt írta, át van adva a helyi kézbesítő cégnek ???
Válasz mtz1221 #12214. hozzászólásáraIgen, utána tudsz refundot nyomni.
Nekem is van két tétel, nem nagy pénz, 3500 a kettő, hála a magyar postának, hogy nem ért ide.
Arra kértem. Még függő.
Válasz Gumóka #12213. hozzászólásáraSzállításra vár
A rendszer ezt követően automatikusan visszaigazolja az átvételt42 nap. Ha bármilyen probléma adódna, az átvétel visszaigazolásától számított 15 napon belül kérheti a visszatérítést/visszaküldést. Ez mit jelent pontosan ??? Holnap 41 napot fog mutatni, ha 0 lesz azután 15 napig kérhetem vissza a pénzem ???
13055 hozzászólás
Válasz envagyok2 #12254. hozzászólásáraValahogy így kène.ha A villa ellött van a zártszelvèny felül,hátul meg a köracèl így a köracèl csak a távolságbantartja a villát,nem emelèskor. Lènyeg,hogy elötte legyen,a nagy vas ahol a terhet emeled, így irhattad? Akkor neked villahosszabito anyagod van. Persze,200kilot az is elbír. Amúgy akkor abba is kellene egy U vasat dugni bele ,hogy el ne hajoljon. Kihèzagolva az U vasat.,hogy ne csak elhajláskor tartson,hanem ha már ráemelsz. Ha mellè vagy álá erősitesz,sima raklapos holmiba nem megy majd bele.
Válasz .Richard. #12253. hozzászólásáravalami ilyesmit csinálok, én is kevésnek gondolom ezt a 32-es köracélt. két db 35*3 vagy 40*4-rd zűrtszelvényt teszek keresztbe a villák tetejére a rakomány felöli oldalon, a ugye a hátoldalon meg lesz a köracél, és ezekhez a zártszelvényekhez hizzárögzítem a köracélt, hogy ezek is tartsanak. ennyinek meg kell bírnia, meg ez szerelhető is, fellazítom ezt a rögíztest (egy m16ös szemes csavaron átdugom a köracélt, és 16os csavarral hozzáfogatom a ártszelvényeket valahogy), és tudom lökködn a villákat kiljebb, beljebb...de nem próbálok csak a körcélrta ráemelni.
viszont ezek a kibaszott villák most néztem, valami lemezből vannak hajtva, vagy tudja tököm, konganak is, meg varrat is van a szélükön, szóval nem tömörek, állítólag gyümölcsösbe almás konténereket pakoltak vele, remélem elbírják ezt a nyomotul 5-6 mázsát. vetőgép után akarok műtrágyát cipelni vele, hogy gyorsabban is menjen a vetés, meg főleg ne legyen széttaposva minden, mikor minden tiszta víz.
Válasz envagyok2 #12250. hozzászólásáraNecces. Szerintem, 2u vasat szembe, összehegeszteni mint zártszelvèny lenne, arra közèpen 2fül a 3dik pontnak, az U vas gye vízszintes, a tuloldalán a villák felöli oldalon közèpen karika a köracèlnak, meg a leg szèlèn az U vasnak is kètoldalt karika. Így megoszlana a súly a villa tetejèt tartó köracèlon. De közèpen kb. Egymástol30centire 2karika is lehetne. A villát úgy sem kell teljesen összenyomni. Ezt alul ugyanígy,ez biztosan elbirna egy tonnát is. A kèt zártszelvènyre alakitott U vasat meg a vègein függőlegesen összekötni mèg egy U vassal. Kèsz a keret. Alatta ne kisèrletezz,mert szètszakad mint a műtrágyaszorok magasitva.
Válasz envagyok2 #12250. hozzászólásáraA "bolti" köracél" szerkezeti acél, gyenge ötvözet, nem igazán oda való. Inkább valami erősebb ötvözet kéne.
Habinál nézz körbe, árulnak csapokat is, meg Kramp, Granit is tuti, megrendelik.
Igaz, nekem is az mtz nagylakat csapja, ami alul van a függesztőkarban, az van 3. Ponton a permetezőbe, asszem 165kg+600 liter töltelék benne, eddig bírja, nem hajlik.
Válasz envagyok2 #12250. hozzászólásáraSzerintem megbírja, ha azt akarod ne hajoljon, akkor azért ne valami lágy anyagból. De szerintem még az is kibírja, csak max golyó szélességben legyen a fül, tehát a lehető legközelebb egymáshoz.
raklapvillát akarnék fölvenni traktor seggére, 5-6 mázsa cuccal terhelve. a kat 3-as felső orsó asszem 32 mm, vagyis ekkora köracélt tudnák átdugni a raklapvillák teteján és a támasztóorsón. mondjuk 80 cm-re lesznek a villák, közöttü középen az orsó. mit gondoltok, ez a 32 mm-s köracél kibírja, vagy meg fog hajolni? nem akarok fikszre hegeszteni meg rakni, hogy ha odébb kell húzni cillákat, akkor tudjam könnyen, ezért lenne fönt is köracél, meg a villák hátára hegesztenék valami furatos vasakat, azt abba is tenném a köracél, meg golyót rá, aztán kész.
Válasz Tanonc #12244. hozzászólásáraÜdv Tanonc!
Én már nyolcszor száguldoztam a régi 5-ös úton, mikor szervizbe lábon vittem a traktoromat.
Először , mint jogkövető állampolgár felhívtam a Közlekedés felügyeletet, hogy merre menjek Kiskunfélegyházáról Kecskemétre , csak vakargatták a fejüket és azt javasolták, hogy kérdezzem meg e Bács megyei Rendőr főkapitányságot.
Megtettem, felhívtam és beszéltem a közlekedésrendészet osztályvezetőjével, hogy mit tegyek.
Mondtam neki vagy az autópályán megyek, vagy a régi 5-ös úton más út nincs, repülni meg nem tudok.
Na ő is csak a fejét vakargatta, de azt mondta, hogy ha nem megy a traktor 60 km/h sebességgel, akkor ő az én helyemben a régi 5-ös utat választaná.
Mondta, ha megállítanak hivatkozzak rá és a beszélgetésünkre.
Viccesen megjegyeztem, hogy megkérem a főnökét a Bács megyei főkapitány urat - akivel 20 éve barátságban vagyok, hogy a szolgálati autójával menjen előttem kék lámpával felvezető autóként.
Az osztályvezető úr rám kérdezett, hogy ismerem tényleg a főnökét, mondtam persze, mert 20 évig dolgoztam nekik ott, ahol a mostani beosztása előtt volt igazgató.
Viccesen megjegyezte , hogy akkor én is használhatom a kék lámpát a traktoron.
Egyébként végig fenn volt a zabszem ezen a szakaszon, de szemből is jött pár rendőrautó és megelőzött is pár , de nem foglalkoztak velem, hogy a tilosban járok és utólag csekket sem kaptam.
Válasz Berente Antal #12246. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, megoldódott
Ismét segítséget kérnék
Hogyan kell a mobilgazdával területett mérni.
Mert ez nem csinál semmit.
Válasz Tanonc #12245. hozzászólásáraSzia, mintha az 5-ős felé az út a gyár része lenne. Élőben talán így láttam. Oda nem engednek be.
Válasz Tanonc #12244. hozzászólásáraEsetleg így el lehet menni? Utcakép szerint magànút
Üdv fórumtàrsak!
Holnap kellene mennem traktorral jakabszàllás irànyàból az 5ös főútra a mercigyàr utàn kérdésem az hogy a gyàrat hogy kerüljem ki hàtulról az 5ösön ki vagyk tiltva csak amennyit muszàly annyit mennék rajta köszönöm segítségetek!
Válasz envagyok2 #12236. hozzászólásáraAz ikarus mind levegős volt.
Még a különjáratos is.
Valószínűleg a mostani is biztonság technikailag.
Ajtótkell zárni nem a parasztot ketévágni!
Válasz envagyok2 #12241. hozzászólásáraPassz. Ha valakinek kell,odaadod.
Válasz .Richard. #12240. hozzászólásáraingyen utánam dobnának kettő ilyen zsír új munkahengert, elugorjak előlük, vagy... de semmi ötletem nincs mi a csöcsöt csináljak velük. szerintem nem több jó arasznál a munkahosszuk, és nem lehet több 35ös átmérőnél, az mondjuk 7 kg erő... sokra nem való, akkor, mi?
Válasz envagyok2 #12239. hozzászólásáraPersze. Pl. Busz ajtót meg vasúti személyszállító kocsi ajtót vezèrelni. amúgy kapunyitonak biztosan jó egy 80centis munkahenger,de szerintem olcsóbb egy gyári mint azt epszelepezni,meg levegővel ellátni,meg távirányitoval vezèrelni. Amúgy magas tetőablakok,bukó nyílok is levegős munkahengerekkel vannak nyitva.
Válasz .Richard. #12238. hozzászólásáraés egy ilyen levegős munkahenger való valamire? ebből ki lehet hozni valamit?
Válasz envagyok2 #12236. hozzászólásáraHa nem levegős,akkor elektromos. Pl. Vasúti szemèlykocsi ajtó is az új meg motorvonat is elektromos. Semmi nem hidraulikus. Nem kell mert nem kell nagy nyomatèk. Csak Pontos vezèrlès . De biztosan van kivètel,mint a dízel busz gázzal hajtva.
Válasz envagyok2 #12236. hozzászólásáraÚgy 40 éve az ikaruszok levegősek voltak de hogy a mostaniak milyenek a fene tudja!
azt tudja valaki, hogy a busz ajtókat levegős munkahengerekkel működtetik, vagy hidraulikával? ugye ott is van egy fordítókar, amit munkahneger megtol nyitáskor meg meghúz záráskor, az fordítha a tengelyt, amin az ajtó van. kérdés, a munkhenger levegős vagy olajos?
Válasz medikus #12234. hozzászólásáraAzt már lehet nem nőnek kéne mondani, ha olyanok esnek ki belőle.
Válasz mtz1221 #12231. hozzászólásáraNőre gondoltam!
Válasz csontii #12232. hozzászólására
Válasz mtz1221 #12231. hozzászólásáraMegjelenhet.
Válasz csontii #12230. hozzászólásáraMegjelenthet hónappal előbb is, vagy vetélés előjele is lehet ???
Válasz mtz1221 #12227. hozzászólásáraEllés előtt ilyen barna nyúlós, kocsonyás anyag szokott távozni belőlük. Egyede válogatja a mennyiséget és , hogy milyen korán jelenik meg.
Válasz mtz1221 #12225. hozzászólásáraNem pálinka volt? Meg kellett volna szagolnod!!!!
Válasz mtz1221 #12227. hozzászólásáraMegvan mire gondolsz, de ellésig még kéne lennie 2-3 hónappnak.
Válasz csontii #12226. hozzászólásáraÉs az mi, miért mitől ??? Ja és kösz,
Válasz mtz1221 #12225. hozzászólásáraNyák dugó lehetett.
Válasz envagyok2 #12222. hozzászólásáraAz egyik dögnek a pinájából kiesett ma egy óvszerhez hasonló valami, egy féldeci folyadékkal megtöltve. Mi a fac lehetett az ??? Hasasnak kéne lennie.
Válasz envagyok2 #12219. hozzászólásáraItt kicsibe csinált egy ismerős automata darálót és etetőt, de nem kevés munkája volt benne.
5-10 disznóra.
Csak a silókat kellett tölteni, a többi automata lett.
Momdjuk Ő értette is, én meg csak néztem
Válasz envagyok2 #12222. hozzászólásáraNem.
Válasz mtz1221 #12220. hozzászólásárajut szembe, ilyen silók alá való mérőcellát nem találtál még kicsikínába?
Válasz mtz1221 #12220. hozzászólásáramég mindig nem figyelsz rá, automatizálnod kell mindent, amit csak lehet, egyszerűsíteni, hogy ne kelljen rá időt fordítanod, mert különben belerokkansz az életbe. meg a síktároló igény miatt akarok silókat, egerek, patkányok, minden fasz, silóba becsúszik, és onnan kezdve nincs rá több gondod. heti fél óra, amíg beindítod a rendszert, és megy magától.
Válasz envagyok2 #12219. hozzászólásáraItt egy 300 fejőstehenesnek minden síktárolóban van, 2 köbös kanállal és egy teleszkópossal, mindent megold. Daráló felé kell egy 3 köbös tölcsér.
állatokhoz raknk össze egy silós terménytároló, keverő, daráló, dara siló rendszert, tudom, lehet full atuomatára kérni, hogy ha közbe valahova bedugod, még azt is elintézi, de ennyi pénz a világon nincs, meg egy idő után már dugdosni sincs kedved, valami épkézláb, élhető, kifizethető verzió kéne. nem tud valaki ilyeneket, nem futotta már meg valaki ezeket a köröket? nem nagy rendszer, és 4-5 db 10 tonnás silóba gondolkodok, ezekbe lenne a takarmány, ezekből kéne valahogy kiszedni, keverőbe beletenni, akár kézi vezéréssel, aztán daráló, és onnan darát silóba, ahonnan meg mehet etetőkocisba. ennyi takarmny silót érdemes valam közös serleges flevonóval tölteni, kiépíteni egy komplett pályát, vagy valami csőcsigával, aztán azt tologatni egyikről a másikra? évi egyszer áttolni egyikről a másikra nem nagy meló... kitárolni a silókat érdemes közös szalagot kiépíteni, és mind arra ürít,vagy külön kis csigákkal, vagy mindegyikből kis csiga a keverő fölé? szóval ha van tapasztalat, érdekelne...
Válasz mtz1221 #12217. hozzászólásáraNálam a posta ragad be, ami eo-s az jön szépen.
Vagyis inkább ami ecscca kezdetű nyomkövetéssel van ellátva.
Meg képesek lenyúlni
Choice rendeléssel eddig megjött mind.
Válasz Gumóka #12216. hozzászólásáraNekem még csak 1 tétel ért ide az összesből. Lehet ezek a mieink ilyen geecik, mert 1 hónapja némelyiknek azt írta, át van adva a helyi kézbesítő cégnek ???
Válasz mtz1221 #12214. hozzászólásáraIgen, utána tudsz refundot nyomni.
Nekem is van két tétel, nem nagy pénz, 3500 a kettő, hála a magyar postának, hogy nem ért ide.
Arra kértem. Még függő.
van baj rendesen. ma ezt a csövet lőtte le, gyári peremezés nem volt fasza, kicsit ferdén rakhatták rá, nem bírta.
átfaragás következik
Válasz Gumóka #12213. hozzászólásáraSzállításra vár
A rendszer ezt követően automatikusan visszaigazolja az átvételt42 nap. Ha bármilyen probléma adódna, az átvétel visszaigazolásától számított 15 napon belül kérheti a visszatérítést/visszaküldést. Ez mit jelent pontosan ??? Holnap 41 napot fog mutatni, ha 0 lesz azután 15 napig kérhetem vissza a pénzem ???
Válasz apuci #12212. hozzászólásáraMi ismerjük, az a lényeg!
Válasz apuci #12211. hozzászólásáraNa úgy látom ez a portál nem ismeri a sört!
Válasz Gumóka #12209. hozzászólásáraNagyon fontos!????????????
Válasz barazdabetyar. #12208. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz apuci #12207. hozzászólásáraAz egy fontos szerszám!
Válasz Gumóka #12204. hozzászólásárahttp://susan.hmvasarhely.hu/muhely.php.html
Válasz Gumóka #12204. hozzászólásáraSörér voltál?
Válasz medikus #12205. hozzászólásáraKöszönöm, hétfőn beszélek is velük