Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #12102. hozzászólásáradehogy titok, ezt vettem meg
https://maconwinch.eu/termek/macon-winch-atv-3500-s/?v=35b5282113b8
és a leírása szerint úgy működik, hogy outba kapcsolod ezt a tengelykapcsolót, akkro kézzel ki tudod húzni a kötelet, utána inbe, és utána csörlőzhetsz.
ha egész nap inbe rakom, és emelgetek vele, akkor?
nem próbáltam, ösze kell még kötözgetnem, de ha benéztem, akkor még két hét kapufa
Válasz envagyok2 #12100. hozzászólásáraNem tudom mi ez, de egy hidraulikus munkahenger nem gyorsabb, egyszerűbb? Görgőn drotkötèllel? A csörlő lemeriti az akkut, hacsak nem jó nagy generátorod van.
ilyen 12 v-os autós csörlőt használ valaki? ez hogy működik, van rajta egy in-out TENGELYX kapcsolónak hívják, ez valami szabadonfutó? valami elektromágnest lehet vele kioldani?
a kérdés az, hogy egy csörlőt lehet egész nap bekapcsolva hagyni? tehát hogy ez a tengelykapcsoló egész nap kap áramot. ugye emelgetni akarok vele, 25-30 kg-t, nem is magasra, de mondjuk 2-3 percenként fölhúztni és leengedni. most kicsit elbizonytalanodtam, hogy ez erre megfelelő-e, vagy ez kapufa?
Válasz Mar_cus #12094. hozzászólásáraMilyen adagoló van rajta, kört elég nehéz légteleníteni. Nincs ennek semmi baja, csak levegős. Legközelebb 3x is kevegőztetni az adagolót, és még nem indul be addig 1 porlasztócső maradjon tágan.
Válasz mtz1221 #12091. hozzászólásáraHali.
Többször is ment a fúvás, meg a csónakot is kipucoltam.
A megoldást nem leltem meg, végül elcipeltem az utifutival ahhoz aki a motort felújította, hogy megcsinálja.
Nem akart neki se beröffenni, de füstöt már produkált. Lehet, hogy tényleg levegős lett a rendszer. Majd kiderül. Én egyelőre feladtam.
Válasz harcymarcy #12076. hozzászólásáraLevegős lesz a rendszer(gondolom nem soros asagoló van rajta), Ford kistraktorral jáream így egyszer szűrő csere után, nem tudram lelégteleníteni, húzni kell! Én is húzram vagy 150 métert, az megoldotta. Utánna már indult, ahogy kell neki!
Válasz ND #12089. hozzászólásáraNekem pl. A tatra volt ilyen, valamiért lekötötték a teljes izzítását, mi is csak nyomócső cserénél vettük észre, indult az, igaz v8 motor, de még össze nem szedte magát, nyomott olyan fehér füstöt, az indiánok visszaköszöntek!
Válasz Mar_cus #12088. hozzászólására2hengeres vagy 3? Ez kb olyan motor lehet mint a Remot Dacia segèdagregát motorja. Van mikor lègtelenitès után a beporlasztott kevès gázolaj nem gyullad meg,utánna meg ha rendes mennyisèg van akkor is csak füstöl. Mert tiszta gázolaj benne minden. Persze ahhoz egy kis kopás már kell. Meg kellene huzatni autóval. Lehet,? vagy hideginditot vagy fèktisztitot belefujni egy kicsit ha forgatja. Ha nincs ,benzinbe áztatott rongyot odatartani a szivohoz,hogy gőzt szivjon róla de be nem kapja. Amúgy lehet az is, hogy az akku mikor inditozol kevès áramot ad az izzitásnak.
Válasz Gumóka #12086. hozzászólásáraTényleg minimális füst, és inkább világos.
Azt is látom, a lecserélt üzemanyagcsövön, hogy megy azon keresztül a cucc.
Válasz Gumóka #12086. hozzászólásáraSikerült megmérni, izzításkor kap delejt a két izzítógyertya.
Semmi füst nem történt indítózáskor, illetve hihetetlen minimális, nem tudom megmondani hogy az milyen.
Válasz Gumóka #12083. hozzászólásáraHalihó.
Nem, nem benzint töltöttem bele
A mechanikus porlasztó felőli, két befecskendező csövet levettem, érkezik indítózáskor ütemesen az üzemanyag.
Próbálom most megmérni valahogy, egyelőre kicsi izzóval gondoltam, hogy izzításkor kap e a gyertya delejt.
Egyelőre nem jártam sikerrel...
Válasz apuci #12082. hozzászólásáraMár kétszer is találkoztam olyannal,hogy benzin lett bele töltve füstölt, izzított de nem indult!!!!!
Itt is nem-e véletlen!!! Nem biztos de lehet!
Válasz Gumóka #12081. hozzászólásáraÚgy is lehet keresgélni hogy ha indítózáskor füstöl és nem indul akkor izzítás is lehet a baj,
de ha meg se füstöl akkor valószínű nem kap üzemanyagot és azért nem indul!
Válasz Gumóka #12079. hozzászólásáraKöszönöm.
Ezzel fogok akkor kezdeni.
Az előfordulhat amit egy oldalon, csak néhány szóban olvastam hogy az izzítógyertya nem kap áramot? S ha igen, milyen javítás javasolt? Ez esetben keressek szakadást?
Az üzemanyag szűrővel az utáni csövet is kicseréltem, és a csatlakozónál a csavart megnyitottam, így azt láttam, hogy a szűrő a tank felől megtelt gázolajjal.
Akkor ezzel kezdek.
Válasz Mar_cus #12078. hozzászólásáraMeg kellene nézni, jut e üzemagyag a porlasztókhoz. Nyomócsövet meg kell lazítani, indítózni.
Több oka lehet, de az üzemagyagrendszert ellenőrizném először, van e befecskendezés.
Válasz Gumóka #12077. hozzászólásáraÜdv.
Először is nem tudom hogy mi lehetett vele.
3 éve vettük, azóta használatban volt.
Természetesen a télen nem volt beindítva, legutóbb akkor használtam, amikor szeptember végén eljöttek hozzánk az óvodások mert kis szüretet tartottunk, és közelebb álltam vele, aztán a kukoricát letalajmaróztam.
Hűtő folyadék van megfelelő szintig, az egyébként természetesen fagyálló.
Ma kicseréltem a motorolajat, az üzemanyag és levegőszűrőt, újra feltöltöttem az akksit.
Az indító motor működik, forog a venti lapát, de a motor nem röffen be.
Szép estét.
Szeretném tisztelettel megkérdezni, hogy van e itt olyan, aki ért az Iseki gyártmányú kistraktorhoz. Mivel nem sikerült sokadjára beindítanom, ezért szeretnék kérni segítséget.
Köszönöm.
Válasz mtz1221 #12072. hozzászólásáraDugig ne öntsd! Tágulásra hagyj rá egy kicsit! Belül nincs semmi,az egész óra belseje glicerinben fürdik! Egy légbuborékot hagyjál csak!
Nyomásmérők mivel vannak töltve ??? Ki lökte ma a gyorscsatlakozó a kezemből, kiesett a műanyag dugó a végéből, és kifolyt belőle valami ragacsos folyadék. Meg lehet itthon tölteni valamivel ???
Válasz envagyok2 #12063. hozzászólásáraA folyamatos üzemet nem bírja az biztos! Írták előtted az indítást! Az max 10-15 sec,annyit el bír,de ha laza a keferugó,mert esetleg rövid a kefe,gyorsan el tud fröccsenni a kollektor!
.De te fordulatot szeretnél növelni ha jól emlékszem! 220-as csörlő nem jó?
Válasz mtz1221 #12061. hozzászólására20 évvel ezelőtt kellett volna eldönteni, hogy kapálni veszed feleségül vagy más okból. kapálás mellett döntöttél, derékfájás lett belőle... ez ilyen.
Válasz medikus #12062. hozzászólásáramit gondoszé, meg lehet tekerni egy 12 vos csörlőt 24 vtal? ha igen, akkor egyplusz akkut ha berakok és sorba kötöm géppel, akkor ott összeakad valami? thx
Válasz envagyok2 #12060. hozzászólásáraMedikus ott van az mtzésbe, őt kérdezd. 12 voltos önindító évek óta megy egyik ismerősnél 24 volttal, pedig fogadni akartam rá hogy pár hét alatt kampec neki. Úgy fáj a dereka, hogy 5 perc után is 1 nap szabadnap kell neki. Rendes után egy 7ig rendelhetem az ebédet.
Válasz mtz1221 #12059. hozzászólásáraédesapám, ez van. én legalább kapok ebédet. látod, ha nem kapkodnál anynira, nem csak felületesen csinálnád meg a dolgokat, akkor lehet te is kapnál, hahahah
csörlő vagy hidromotor? nincs kedvem hidromotorra még valami tengeléyt, meg hardi tárcsát meg kötélzetnek valami tárcxsát faragni, de ezek a csörlpk rohadt lassúak. ha a 12 vosnak 24et adnék, leégne, vagy mi történne vele? ha beraknák egy nagy akkut a traktorba, sorba kötném a traktorossal, ez így mehetne, vagy valami (generátor, akkuk, csürlő) elfüstölne?
Válasz Gumóka #12055. hozzászólásáraszerintem ennek nagyobb az agya, a csavarok is távolabb vannak egymástól, mint az enyémen. ha megmérnéd a csavarok osztókörét, ugyan az lenne, mint a másik 22,5-es felnin. nem az van, hogy a kis agyra van nagy felni, hanem van nagyobb fékdob ettr az agyra, nem?
13055 hozzászólás
Válasz .Richard. #12103. hozzászólására30 kilónál azért nem meríti le, ez nulla, nem?
Válasz medikus #12102. hozzászólásáradehogy titok, ezt vettem meg
https://maconwinch.eu/termek/macon-winch-atv-3500-s/?v=35b5282113b8
és a leírása szerint úgy működik, hogy outba kapcsolod ezt a tengelykapcsolót, akkro kézzel ki tudod húzni a kötelet, utána inbe, és utána csörlőzhetsz.
ha egész nap inbe rakom, és emelgetek vele, akkor?
nem próbáltam, ösze kell még kötözgetnem, de ha benéztem, akkor még két hét kapufa
Válasz envagyok2 #12100. hozzászólásáraNem tudom mi ez, de egy hidraulikus munkahenger nem gyorsabb, egyszerűbb? Görgőn drotkötèllel? A csörlő lemeriti az akkut, hacsak nem jó nagy generátorod van.
Válasz envagyok2 #12100. hozzászólásáraNagyon titkos ez a dolog! Kézi csörlő?
Válasz envagyok2 #12099. hozzászólásáraSzerbiában!
ilyen 12 v-os autós csörlőt használ valaki? ez hogy működik, van rajta egy in-out TENGELYX kapcsolónak hívják, ez valami szabadonfutó? valami elektromágnest lehet vele kioldani?
a kérdés az, hogy egy csörlőt lehet egész nap bekapcsolva hagyni? tehát hogy ez a tengelykapcsoló egész nap kap áramot. ugye emelgetni akarok vele, 25-30 kg-t, nem is magasra, de mondjuk 2-3 percenként fölhúztni és leengedni. most kicsit elbizonytalanodtam, hogy ez erre megfelelő-e, vagy ez kapufa?
Válasz mtz1221 #12098. hozzászólásáramér, engedélyezett? én 20 éve nem is láttam már...
Dimetoát az ormányost kinyírhatja repcében, az egereket ???
Válasz medikus #12096. hozzászólásáraVagy csak a benelévőt lökdösde, az adagolóban lévő levegő.
Válasz Mar_cus #12094. hozzászólásáraAzt írtad,a nyomócsövön ütemesen nyomja az olajat! Akkor olaj van!
Válasz Mar_cus #12094. hozzászólásáraMilyen adagoló van rajta, kört elég nehéz légteleníteni. Nincs ennek semmi baja, csak levegős. Legközelebb 3x is kevegőztetni az adagolót, és még nem indul be addig 1 porlasztócső maradjon tágan.
Válasz mtz1221 #12091. hozzászólásáraHali.
Többször is ment a fúvás, meg a csónakot is kipucoltam.
A megoldást nem leltem meg, végül elcipeltem az utifutival ahhoz aki a motort felújította, hogy megcsinálja.
Nem akart neki se beröffenni, de füstöt már produkált. Lehet, hogy tényleg levegős lett a rendszer. Majd kiderül. Én egyelőre feladtam.
Válasz harcymarcy #12076. hozzászólásáraLevegős lesz a rendszer(gondolom nem soros asagoló van rajta), Ford kistraktorral jáream így egyszer szűrő csere után, nem tudram lelégteleníteni, húzni kell! Én is húzram vagy 150 métert, az megoldotta. Utánna már indult, ahogy kell neki!
Válasz ND #12089. hozzászólásáraNekem pl. A tatra volt ilyen, valamiért lekötötték a teljes izzítását, mi is csak nyomócső cserénél vettük észre, indult az, igaz v8 motor, de még össze nem szedte magát, nyomott olyan fehér füstöt, az indiánok visszaköszöntek!
Válasz Mar_cus őcsonkba#12085 hozzászólásáraEgy fúvás féktisztïtó vagy hidegindïtó a levegő csonkba ha elsőre beröfenti, akkor az izzítás a gond.
Válasz Mar_cus #12088. hozzászólására2hengeres vagy 3? Ez kb olyan motor lehet mint a Remot Dacia segèdagregát motorja. Van mikor lègtelenitès után a beporlasztott kevès gázolaj nem gyullad meg,utánna meg ha rendes mennyisèg van akkor is csak füstöl. Mert tiszta gázolaj benne minden. Persze ahhoz egy kis kopás már kell. Meg kellene huzatni autóval. Lehet,? vagy hideginditot vagy fèktisztitot belefujni egy kicsit ha forgatja. Ha nincs ,benzinbe áztatott rongyot odatartani a szivohoz,hogy gőzt szivjon róla de be nem kapja. Amúgy lehet az is, hogy az akku mikor inditozol kevès áramot ad az izzitásnak.
Válasz Mar_cus #12085. hozzászólásáraSzerintem izzítás nélkül is kellene hogy füstjeleket adjon ha van üzemanyag
Dekompresszor nincs rajta?
Ha van, nincs véletlenül nyitva?
Az OK, hogy ütemesen jön a gázolaj, csak jókor?
Ill. van-e akkora nyomása, hogy nyisson a porlasztó?
Válasz Gumóka #12086. hozzászólásáraTényleg minimális füst, és inkább világos.
Azt is látom, a lecserélt üzemanyagcsövön, hogy megy azon keresztül a cucc.
Válasz Gumóka #12086. hozzászólásáraSikerült megmérni, izzításkor kap delejt a két izzítógyertya.
Semmi füst nem történt indítózáskor, illetve hihetetlen minimális, nem tudom megmondani hogy az milyen.
Válasz Mar_cus #12085. hozzászólásáraFüstje van indítózáskor?
Üzemagyag már van, az Ok. Ha van füst, akkor lehet az izzításod hibás.
Válasz Gumóka #12083. hozzászólásáraHalihó.
Nem, nem benzint töltöttem bele
A mechanikus porlasztó felőli, két befecskendező csövet levettem, érkezik indítózáskor ütemesen az üzemanyag.
Próbálom most megmérni valahogy, egyelőre kicsi izzóval gondoltam, hogy izzításkor kap e a gyertya delejt.
Egyelőre nem jártam sikerrel...
Válasz apuci #12082. hozzászólásáraMár kétszer is találkoztam olyannal,hogy benzin lett bele töltve füstölt, izzított de nem indult!!!!!
Itt is nem-e véletlen!!! Nem biztos de lehet!
Válasz apuci #12082. hozzászólásáraIgaz, azt nem írta a kérdező, hogy van e füst, vagy nincs.
Válasz Gumóka #12081. hozzászólásáraÚgy is lehet keresgélni hogy ha indítózáskor füstöl és nem indul akkor izzítás is lehet a baj,
de ha meg se füstöl akkor valószínű nem kap üzemanyagot és azért nem indul!
Válasz Mar_cus #12080. hozzászólásáraElektromosságban nem vagyok annyira otthon, de igen, azt érdemes lehet megnézni, jut e áram a gyertyákhoz.
Válasz Gumóka #12079. hozzászólásáraKöszönöm.
Ezzel fogok akkor kezdeni.
Az előfordulhat amit egy oldalon, csak néhány szóban olvastam hogy az izzítógyertya nem kap áramot? S ha igen, milyen javítás javasolt? Ez esetben keressek szakadást?
Az üzemanyag szűrővel az utáni csövet is kicseréltem, és a csatlakozónál a csavart megnyitottam, így azt láttam, hogy a szűrő a tank felől megtelt gázolajjal.
Akkor ezzel kezdek.
Válasz Mar_cus #12078. hozzászólásáraMeg kellene nézni, jut e üzemagyag a porlasztókhoz. Nyomócsövet meg kell lazítani, indítózni.
Több oka lehet, de az üzemagyagrendszert ellenőrizném először, van e befecskendezés.
Válasz Gumóka #12077. hozzászólásáraÜdv.
Először is nem tudom hogy mi lehetett vele.
3 éve vettük, azóta használatban volt.
Természetesen a télen nem volt beindítva, legutóbb akkor használtam, amikor szeptember végén eljöttek hozzánk az óvodások mert kis szüretet tartottunk, és közelebb álltam vele, aztán a kukoricát letalajmaróztam.
Hűtő folyadék van megfelelő szintig, az egyébként természetesen fagyálló.
Ma kicseréltem a motorolajat, az üzemanyag és levegőszűrőt, újra feltöltöttem az akksit.
Az indító motor működik, forog a venti lapát, de a motor nem röffen be.
Válasz harcymarcy #12076. hozzászólásáraKonkrétabban? Miért nem indul? Mit csinál, mit nem?
Dizelmotor az is, "egy az anyja mindnek"
Szép estét.
Szeretném tisztelettel megkérdezni, hogy van e itt olyan, aki ért az Iseki gyártmányú kistraktorhoz. Mivel nem sikerült sokadjára beindítanom, ezért szeretnék kérni segítséget.
Köszönöm.
Válasz mtz1221 #12074 hozzászólásárKöszi egyszer még élünk vele!
Válasz medikus #12073. hozzászólásáraKösz mester. Cipiripi be van már készítve ha erre járnának
Válasz mtz1221 #12072. hozzászólásáraDugig ne öntsd! Tágulásra hagyj rá egy kicsit! Belül nincs semmi,az egész óra belseje glicerinben fürdik! Egy légbuborékot hagyjál csak!
Válasz medikus #12071. hozzászólásáraAkkor azzal teleönthetem ? Létezik hogy csak egy gumi dugó tartja bent, vagy belül is szét ment valami ?
Válasz mtz1221 #12069. hozzászólásáraGyógyszertárban kapsz glicerint!
Válasz mtz1221 #12069. hozzászólásáraGlicerin
Nyomásmérők mivel vannak töltve ??? Ki lökte ma a gyorscsatlakozó a kezemből, kiesett a műanyag dugó a végéből, és kifolyt belőle valami ragacsos folyadék. Meg lehet itthon tölteni valamivel ???
Válasz envagyok2 #12064. hozzászólásáraVagy csak nem verték a fejembe a nézd meg az anyát vedd el a lányát. Tanulj belőle és s fiad ezzel keljen feküdjön.
Válasz medikus #12062. hozzászólásáraLehet másképp is ???
Válasz envagyok2 #12058. hozzászólásáraMi volna a feladata?
Válasz envagyok2 #12063. hozzászólásáraA folyamatos üzemet nem bírja az biztos! Írták előtted az indítást! Az max 10-15 sec,annyit el bír,de ha laza a keferugó,mert esetleg rövid a kefe,gyorsan el tud fröccsenni a kollektor!
.De te fordulatot szeretnél növelni ha jól emlékszem! 220-as csörlő nem jó?
Válasz mtz1221 #12061. hozzászólására20 évvel ezelőtt kellett volna eldönteni, hogy kapálni veszed feleségül vagy más okból. kapálás mellett döntöttél, derékfájás lett belőle... ez ilyen.
Válasz medikus #12062. hozzászólásáramit gondoszé, meg lehet tekerni egy 12 vos csörlőt 24 vtal? ha igen, akkor egyplusz akkut ha berakok és sorba kötöm géppel, akkor ott összeakad valami? thx
Válasz mtz1221 #12061. hozzászólásáraVagy nagy a hasad,vagy hátulról csinálod,mert ugye úgy 5cm-el hosszabb!
Válasz envagyok2 #12060. hozzászólásáraMedikus ott van az mtzésbe, őt kérdezd. 12 voltos önindító évek óta megy egyik ismerősnél 24 volttal, pedig fogadni akartam rá hogy pár hét alatt kampec neki. Úgy fáj a dereka, hogy 5 perc után is 1 nap szabadnap kell neki. Rendes után egy 7ig rendelhetem az ebédet.
Válasz mtz1221 #12059. hozzászólásáraédesapám, ez van. én legalább kapok ebédet. látod, ha nem kapkodnál anynira, nem csak felületesen csinálnád meg a dolgokat, akkor lehet te is kapnál, hahahah
csörlő vagy hidromotor? nincs kedvem hidromotorra még valami tengeléyt, meg hardi tárcsát meg kötélzetnek valami tárcxsát faragni, de ezek a csörlpk rohadt lassúak. ha a 12 vosnak 24et adnék, leégne, vagy mi történne vele? ha beraknák egy nagy akkut a traktorba, sorba kötném a traktorossal, ez így mehetne, vagy valami (generátor, akkuk, csürlő) elfüstölne?
Válasz envagyok2 #12058. hozzászólásáraErotikus hinta nem jó, miért kell ennyire túl komplikálni azt a piros szobát ???
12 v-os csőrlőből nem tud valaki valamit ajánlani, ami inkább gyors, mint erős? 50 kg-t kéne emelgetni, de kicsit gyorsabban, mint a 0,3 méter/perc...
Válasz envagyok2 #12056. hozzászólásáraTied kisebb agyas tuti, így már más az osztókör is az agyméret miatt.
Válasz Gumóka #12055. hozzászólásáraszerintem ennek nagyobb az agya, a csavarok is távolabb vannak egymástól, mint az enyémen. ha megmérnéd a csavarok osztókörét, ugyan az lenne, mint a másik 22,5-es felnin. nem az van, hogy a kis agyra van nagy felni, hanem van nagyobb fékdob ettr az agyra, nem?