Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR408 FtUSD391.24 FtCHF431.97 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz envagyok2 #12717. hozzászólásáraSzükség nagy úr. Èn gázolajjal meg ecsettel mostam semmi sincs hiányában a traktor hátulját az olajsárbol, csak kell alá pár vödör fűrèszpor. Gázolajat találtam a tankban, èn öntöttem bele. aztán meg elègethető a fűrèszpor ,tèlen volt. Vízzelmeg zsiroldoval meg lemostam.
Válasz envagyok2 #12717. hozzászólásáraBrigéciol+ slag.
Mondjuk az 5 liter brigo is 10E+ már szerintem, én a fél literes féktisztítót veszem 1000-ért, tehát ja, majdnem egál.
Válasz envagyok2 #12716. hozzászólásáraNincs ott semmi.
Addig behajtod a közcsavart, hogy a menetes részek összeérjenek, tehát a henger fogadójának kicsit a síkja alá essen.
Az a lényeg, hogyha a kontraanyát ráhúzod, azzal feszíted oda a gumigyűrűt, az ne ütközzön a menettel.
Elvileg, reményeim szerint a henger fogadójának a menet és a külső sík között kúposra van marva, oda kell üljön a gumigyűrű.
Ezt szorítja oda bele az anya.
de még mindig nincs vége a cuminak, kidurrant egy komrány szervo cső, nagyok oljaban úszik a traktor eleje. de minden, ami csak létezik. hogy lehetne ezt lemosni? zsíroldót és magasnyomásút lehet nem kéne használni, egyébként is vékonyjég a villanykötegek állapota...
fújjak rá 10 flakon féktisztítót?
Válasz Gumóka #12702. hozzászólásáraigen, ezek azok, de tudod hogy kell letömíteni ezt? semmi speciális, két alu alátét közé kell berakni egy nagyon passzos, kicsit húsosabb, tehát szemre min 2-2,5-es gumigyűrűt, és úgy ráhúzni. a két alátét síkon letömít, a gumi pedig ott középen ahol le van szedve a menet, ott tömít le, nem engedi a menetnél kifolyni.
Egyébként nem kevés szerszámot vettem már aliról, jók, azt kaptam, amire számítottam, bírják.
Nyilván nem egy dewalt vagy valami, de árukhoz képest jó cuccok, én meg nem iparszinten használom, csak félig
Forgácsoló cuccok is jók, bár kíváncsi lennék, beméréssel tudja e a keménységet.
Válasz mtz1221 #12710. hozzászólásárajujbazmeg, dehogyan? ha megellik, utána etesd rendesen, le fog koppanni, de nagyon. és válaszd le időbe, szoktasd rá a borjat a darára, ne csak az anyját szopja, 3 hónapos korukra már üzembiztosan rájának, ha kapnak. etesd azt is...
Válasz envagyok2 #12697. hozzászólására17 hónapos üsző készül az elléshez. 400-450 kiló körül lehet szép erős. Nem lesz 3z nagyon hamar ??? Valami tanács hogy megmaradjanak egészségesnek ha le elik ???
Válasz .Richard. #12704. hozzászólásáraAz 1800 kilós kombinátor, kint a végén a semmire való ékgyűrűkkel. +még a gyereknek mindig a pinán jár az esze, és minden szakad nála.
Válasz Gumóka #12696. hozzászólásáraez kell oda, vagy valami másféle?
https://www.opticalkft.biz/hu/tomites-15/termek/14581?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwgL-3BhDnARIsAL6KZ6_mSx6HXfmuElMjfVRTDAyrvrMJfL140zMfRWXKPLPciBEzcuBoN_YaAnWsEALw_wcB
ez vékony?
Válasz envagyok2 #12694. hozzászólásáraOtt a két menet között kéne lenni gumigyűrűnek, amit a kontraanyával húzol bele a henger csatlakozásának kúpos részébe.
A ruszki használ ilyet pl. a helyzet-erőszabályzónál.
Feltéve, ha nem kúpos a henger menete, mert akkor az kell tömítsen.
Válasz envagyok2 #12694. hozzászólásáravagy ezek csak egyszer használatos könyökök, egyszer meghúzva a kontra anya is belehúzza a menetbe, odazömül, és kész? ezt akönyököt valamikor már cseréltem, szeirntem a gyárin se volt alatta semmi, emlékeim szerint telibe volt festve, de nyilván azért cseréltem, mert csöpögött. brtaktam ezt, jó volt, tavaly ősszel eltörött axiál csukló, akkor munkaneger csere, és ment vissza ez. azóta könnyezik, tegnap este 3 óra munka alatt kilocsogott 10 liter olaj. szóval megadta magát. új könyök, és ráhúz?
fiatalok, ide kombi tömítés kéne, ugye? kormány munkahenger könyök, munkahnegerbe belső menet van, abba behajtom ezt, és lekontrázom. a gondom, hogy okádja az olajat. tettem rezet, nem sokat segít, nem a síkolásánál, hanem a menetnél jön.
kombi elég ide, vagy tegyek közcsavart a munkahnegerbe, meg kúpos könyököt?
Válasz geragaborne79 #12692. hozzászólásáramegoldottad? mérd meg a kerék kerületét, és mondjuk leforgátskor azért egy fél kiló mag legyen, minél több, annál kissebb a mérési hiba. számold ki, hogy fél kiló magot mekkora területre akarsz vetni, oszd el a gép szélességével, és iott van hány métert kell kell tekerj a keréken. elosztod a kerülettel, és ott van hányszor kell körbetekerned.
minél több magot tekersz ki, annál kisebb lesz a mérési pontatlanság. ha nem találsz táblázatod, akkor csinálj, forgasd le sokszor, munkapont környékén, és lesz adatod.
Sziasztok! Szeretnék kérni valakitől egy Rolmas S43/B 25 soros vetőgéphez vetési táblázatot mivel nemadtak a géphez sajnos. És még annyi,hogy a mennyiség ellenőrzéséhez hányszor kell átforgatni a kereket. Előre-is köszönöm szépen.
Üdv mindenkinek!
New holland FX szériás silozohoz keresek alkatrészeket
Ha valakinek van vagy esetleg látott valahol bontott gépet ne tartsa magába
Köszönöm !
Válasz Gumóka #12679. hozzászólásáraArra gondoltam én is, de mivel síkosít ??? Létezik hogy ki kell a végét hajtani, utánna meg bele zsírzó szemet a kenés idejére ???
Válasz mtz1221 #12678. hozzászólásáraLevegős csatlakozó,van belőle ilyen is,de èn mást nem tudok róla. Gondolom,csapszeget a levegő húzza fel,be meg magátol akad? Szedd szèt,azt meglátod. Amúgy a fix fej itt nem lehet. Mondom műszakin,a ganajszóró alsó haskampos,a kardán miatt,ez oda nem jó. Mindegy ez kell oda. Esèlytelen megèrtetni,ide automata kell ès kèsz.
Válasz .Richard. #12676. hozzászólásáraVicces kedvedben vagy, az baszna be hogy még traktort is műszakiztassam évente. 1 megvan ha városba kell menni, és kész. Azért vettem, majd csinálok neki egy vázat a 3 pontra. Amúgy aki megy műszakira, annak ilyet ad a kereskedő is, és baccák meg.
Válasz mtz1221 #12671. hozzászólásáraNálatok nincsenek ezekbe belehülyülve műszakin? MTZ csak acvvel vontathat,vagy ilyennel mint betetted.ezt rakd a vonopadra szintezèshez,automatán faxán ráakad,ha beletolatod a rudat. Ezt írtam múltkor.
Válasz Gumóka #12673. hozzászólásáraVan ami ki tud benne kopni, vagy csak nem használták és tele van rozsdával ??? Akkor a kockát szedjem szét, abban lesz a cucc ???
Válasz mtz1221 #12671. hozzászólásáraEgy hüvely van benne, amit rugó kattint be a csaphoz.Ha jól emlékszem. Nem bonyolult.
Nem tudom, hogy leírni.
Ahhoz, hogy beakadjon meg a vonófej tolja meg a csapot felfelé, úgy esik le.
13072 hozzászólás
Válasz medikus #12721. hozzászólásáraForrasztás probléma?
Nekem a Volvonál mechanikai hibája volt, vettem bele egy bontottat akkor, ennek már 10 éve, szerencsére nem rosszat sikerült venni.
Válasz medikus #12715. hozzászólásáraMegcsináltam azt amit a nagy "Pixelfix" nem tudott,csak leakart húzni!Szarzsákok!
Válasz envagyok2 #12717. hozzászólásáraSzükség nagy úr. Èn gázolajjal meg ecsettel mostam semmi sincs hiányában a traktor hátulját az olajsárbol, csak kell alá pár vödör fűrèszpor. Gázolajat találtam a tankban, èn öntöttem bele. aztán meg elègethető a fűrèszpor ,tèlen volt. Vízzelmeg zsiroldoval meg lemostam.
Válasz envagyok2 #12717. hozzászólásáraBrigéciol+ slag.
Mondjuk az 5 liter brigo is 10E+ már szerintem, én a fél literes féktisztítót veszem 1000-ért, tehát ja, majdnem egál.
Válasz envagyok2 #12716. hozzászólásáraNincs ott semmi.
Addig behajtod a közcsavart, hogy a menetes részek összeérjenek, tehát a henger fogadójának kicsit a síkja alá essen.
Az a lényeg, hogyha a kontraanyát ráhúzod, azzal feszíted oda a gumigyűrűt, az ne ütközzön a menettel.
Elvileg, reményeim szerint a henger fogadójának a menet és a külső sík között kúposra van marva, oda kell üljön a gumigyűrű.
Ezt szorítja oda bele az anya.
de még mindig nincs vége a cuminak, kidurrant egy komrány szervo cső, nagyok oljaban úszik a traktor eleje. de minden, ami csak létezik. hogy lehetne ezt lemosni? zsíroldót és magasnyomásút lehet nem kéne használni, egyébként is vékonyjég a villanykötegek állapota...
fújjak rá 10 flakon féktisztítót?
Válasz Gumóka #12702. hozzászólásáraigen, ezek azok, de tudod hogy kell letömíteni ezt? semmi speciális, két alu alátét közé kell berakni egy nagyon passzos, kicsit húsosabb, tehát szemre min 2-2,5-es gumigyűrűt, és úgy ráhúzni. a két alátét síkon letömít, a gumi pedig ott középen ahol le van szedve a menet, ott tömít le, nem engedi a menetnél kifolyni.
Tud valaki megbízható korrekt ABS kocka szerelőt Nissanhoz? Hibakód C1111!Elektronika probléma! Olajnak semmi baja!
Válasz envagyok2 #12712. hozzászólásáraMindig nézd az értékeléseket is. Főleg a boltét rendelés előtt, nehogy lyukra fussál.
Egyébként nem kevés szerszámot vettem már aliról, jók, azt kaptam, amire számítottam, bírják.
Nyilván nem egy dewalt vagy valami, de árukhoz képest jó cuccok, én meg nem iparszinten használom, csak félig
Forgácsoló cuccok is jók, bár kíváncsi lennék, beméréssel tudja e a keménységet.
Válasz envagyok2 #12711. hozzászólásáraGondolom a bika valahogy becsempészte neki a lomposát. Etetni fogom ami beléjük fér, majd mennek külön helyre.
Válasz Gumóka #12708. hozzászólásárafiatalok, és ez?
https://www.aliexpress.com/item/32803139960.html
ez ér valamit, vagy kalap szar?
Válasz mtz1221 #12710. hozzászólásárajujbazmeg, dehogyan? ha megellik, utána etesd rendesen, le fog koppanni, de nagyon. és válaszd le időbe, szoktasd rá a borjat a darára, ne csak az anyját szopja, 3 hónapos korukra már üzembiztosan rájának, ha kapnak. etesd azt is...
Válasz envagyok2 #12697. hozzászólására17 hónapos üsző készül az elléshez. 400-450 kiló körül lehet szép erős. Nem lesz 3z nagyon hamar ??? Valami tanács hogy megmaradjanak egészségesnek ha le elik ???
Válasz zoli6886 #12706. hozzászólásáraMajd lesz, egyszer.
Válasz mtz1221 #12705. hozzászólásáraMondjuk ez nem a gyerek miatt vesztette el a szüzességét
Válasz zoli6886 #12706. hozzászólására
Válasz mtz1221 #12705. hozzászólásáraAkkor olyan mint Te vagy !!!
Válasz .Richard. #12704. hozzászólásáraAz 1800 kilós kombinátor, kint a végén a semmire való ékgyűrűkkel. +még a gyereknek mindig a pinán jár az esze, és minden szakad nála.
Válasz mtz1221 #12700. hozzászólásáraMivelehet ezt így szètszabni? Bezsirozva is elnyirja? Amúgy a függesztőorsó felső fele nem jó ráhegesztve?
Tudna nekem valaki segíteni földek beárazásában rossenbergi17@gmail.com imail címem felvenné a kapcsolatot velem Segítséget köszönöm
Válasz envagyok2 #12697. hozzászólására
Válasz mtz1221 #12700. hozzászólásárahttps://nyirmtz.hu/termek/felhegesztheto-gombfej-kerek-257-mm-kat-2/
Válasz A.I. #12699. hozzászólásáraKösz de ebből a laposból van itt is, kerek végűt nem találok sehol.
Válasz mtz1221 #12698. hozzászólásáraSzia
Talán ez.
Hali. "ENNEK" mi a szép magyar neve ??? Kör kéne hogy legyen a hegeszthető része.
Válasz Gumóka #12696. hozzászólásáraez kell oda, vagy valami másféle?
https://www.opticalkft.biz/hu/tomites-15/termek/14581?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwgL-3BhDnARIsAL6KZ6_mSx6HXfmuElMjfVRTDAyrvrMJfL140zMfRWXKPLPciBEzcuBoN_YaAnWsEALw_wcB
ez vékony?
Válasz envagyok2 #12694. hozzászólásáraOtt a két menet között kéne lenni gumigyűrűnek, amit a kontraanyával húzol bele a henger csatlakozásának kúpos részébe.
A ruszki használ ilyet pl. a helyzet-erőszabályzónál.
Feltéve, ha nem kúpos a henger menete, mert akkor az kell tömítsen.
Válasz envagyok2 #12694. hozzászólásáravagy ezek csak egyszer használatos könyökök, egyszer meghúzva a kontra anya is belehúzza a menetbe, odazömül, és kész? ezt akönyököt valamikor már cseréltem, szeirntem a gyárin se volt alatta semmi, emlékeim szerint telibe volt festve, de nyilván azért cseréltem, mert csöpögött. brtaktam ezt, jó volt, tavaly ősszel eltörött axiál csukló, akkor munkaneger csere, és ment vissza ez. azóta könnyezik, tegnap este 3 óra munka alatt kilocsogott 10 liter olaj. szóval megadta magát. új könyök, és ráhúz?
fiatalok, ide kombi tömítés kéne, ugye? kormány munkahenger könyök, munkahnegerbe belső menet van, abba behajtom ezt, és lekontrázom. a gondom, hogy okádja az olajat. tettem rezet, nem sokat segít, nem a síkolásánál, hanem a menetnél jön.
kombi elég ide, vagy tegyek közcsavart a munkahnegerbe, meg kúpos könyököt?
Válasz geragaborne79 #12692. hozzászólásáramegoldottad? mérd meg a kerék kerületét, és mondjuk leforgátskor azért egy fél kiló mag legyen, minél több, annál kissebb a mérési hiba. számold ki, hogy fél kiló magot mekkora területre akarsz vetni, oszd el a gép szélességével, és iott van hány métert kell kell tekerj a keréken. elosztod a kerülettel, és ott van hányszor kell körbetekerned.
minél több magot tekersz ki, annál kisebb lesz a mérési pontatlanság. ha nem találsz táblázatod, akkor csinálj, forgasd le sokszor, munkapont környékén, és lesz adatod.
Sziasztok! Szeretnék kérni valakitől egy Rolmas S43/B 25 soros vetőgéphez vetési táblázatot mivel nemadtak a géphez sajnos. És még annyi,hogy a mennyiség ellenőrzéséhez hányszor kell átforgatni a kereket. Előre-is köszönöm szépen.
Üdv mindenkinek!
New holland FX szériás silozohoz keresek alkatrészeket
Ha valakinek van vagy esetleg látott valahol bontott gépet ne tartsa magába
Köszönöm !
Édeskömény (mag) magot keresek megvételre.
Kombájn alól is érdekel.
Válasz mtz1221 #12682. hozzászólásáraMivel síkosít? Nem ismered? Vazelin!!!!!!!
Válasz Gumóka #12687. hozzászólásáraÚgy úgy, levegő itt biztos nincs. Majd holnap szétkapom.
Válasz mtz1221 #12685. hozzászólásáraEl kell fordítani a tekerőt, ha meg leesik a csap, akkor az is visszaugrik.
Válasz mtz1221 #12682. hozzászólására
Válasz .Richard. #12680. hozzászólásáraEz biztos nem, mert ahol az a vacak van ott kézzel kell kibiztosítani, hogy fel lehessen a csapszeget húzni
Válasz mtz1221 #12682. hozzászólásáraPucold meg rendesen, szedd szét, aztán meglátod
Válasz .Richard. #12681. hozzászólásáraOlyannal még nem találkoztam, import kocsin láttam már drótkötelest.
Itt csak az alap manuálisok vannak.
Válasz Gumóka #12679. hozzászólásáraArra gondoltam én is, de mivel síkosít ??? Létezik hogy ki kell a végét hajtani, utánna meg bele zsírzó szemet a kenés idejére ???
Válasz Gumóka #12679. hozzászólásáraVan amelyik levegős. Olyan nincs felètek?
Válasz mtz1221 #12678. hozzászólásáraLevegős csatlakozó,van belőle ilyen is,de èn mást nem tudok róla. Gondolom,csapszeget a levegő húzza fel,be meg magátol akad? Szedd szèt,azt meglátod. Amúgy a fix fej itt nem lehet. Mondom műszakin,a ganajszóró alsó haskampos,a kardán miatt,ez oda nem jó. Mindegy ez kell oda. Esèlytelen megèrtetni,ide automata kell ès kèsz.
Válasz mtz1221 #12678. hozzászólásáraSíkosító csecs.
Asszem'
Vagy 15 éve szedtem szét egyszer ilyet, már halovány az emlék.
Ez a réz valami mi a fasz lehet rajta ???
Válasz .Richard. #12676. hozzászólásáraVicces kedvedben vagy, az baszna be hogy még traktort is műszakiztassam évente. 1 megvan ha városba kell menni, és kész. Azért vettem, majd csinálok neki egy vázat a 3 pontra. Amúgy aki megy műszakira, annak ilyet ad a kereskedő is, és baccák meg.
Válasz mtz1221 #12671. hozzászólásáraNálatok nincsenek ezekbe belehülyülve műszakin? MTZ csak acvvel vontathat,vagy ilyennel mint betetted.ezt rakd a vonopadra szintezèshez,automatán faxán ráakad,ha beletolatod a rudat. Ezt írtam múltkor.
Válasz mtz1221 #12674. hozzászólásáraCsapszeg ki tud kopni az fix. Rugó törhet.
Válasz Gumóka #12673. hozzászólásáraVan ami ki tud benne kopni, vagy csak nem használták és tele van rozsdával ??? Akkor a kockát szedjem szét, abban lesz a cucc ???
Válasz mtz1221 #12671. hozzászólásáraEgy hüvely van benne, amit rugó kattint be a csaphoz.Ha jól emlékszem. Nem bonyolult.
Nem tudom, hogy leírni.
Ahhoz, hogy beakadjon meg a vonófej tolja meg a csapot felfelé, úgy esik le.