Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.34 FtUSD390.63 FtCHF433.46 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz gjoni #9193. hozzászólásáraSzia Jó nektek hogy lehet szántani , itt a Vértesben csak dagonya van 2hét alatt kb 100mm eső. Hogy szuperál a kipufogó csendesebb vele?
Válasz shazi #9191. hozzászólásáraGyuri.erre így nem lehet válaszolni,mert 7cm-en húzom magágynak na ott annyival húzom amennyivel akarom.20 cm-en szójatarlóban szárny nélkül 1800-2000 fordulatig 8-9 km/h.tehát talajfüggő,mélységfüggő a sebesség,de hát ez nagyon egyértelmű bármi más eszköznél is.
Válasz fexco #9189. hozzászólásáraegy volt ikr-es nézte át.most már egyénibe dolgozik.a syncróval a párosítás tökéletes.engem is próbáltak lebeszélni (itt is)annak idején mikor vettem a syncrót a 6620 jd elé.az is vitte szépen persze nem 30 cm mélyen szárnyakkal(mert vannak ilyen arcok is)akik így cibálják.szóval a t6 is viszi szárnyakkal kötöttben is 10 cm -ig puhább földeken most húztam szárnyak nélkül szójatarlón 20 cm-en.az nem probléma ugyebár ha van lóerő tartalék,ezért kapja meg a 175-ös programot,de e nélkül is tökéletesen használható jó párosítás.egy 3m-es terradisk jó lenne még a gazdaságba
Válasz Wilde #9181. hozzászólásárabocs az offé!!!azért voltam kiváncsi,hogy mit tudtatok meg,mert multkor ugye még nemtudtad,hogy hány lovas,tehát most 117.a búzás topikba multkor beraktad a 3030 sinkróval.na erről meséjj nekem,hogy hogy viselkednek összekapcsolva!minden érdekel.én abba az időbe nem mertem megvenni a 3030at,mert keveseltem elé a t6 155öst.igy lett a 3020as.
Üdv!
Vogel ekéhez keresek ws-400 ekevasakat.Szerintetek hol érdemes vásárolni,ahol viszonylag minőség és ár arányban elfogadható.Illetve orrbetétest ,vagy sima ekevasat vegyek rá? Nem sokat dolgozik az eke kb. 6 ha évente.De most cserére érett.
A válaszokat előre is köszönöm.
Válasz fexco #9180. hozzászólásárakapott szoftver frissítést,kalibráltuk a difit,váltót,3.pontot,üzemórát ellenőriztük le(le lett kérdezve angliai szervíztörténete)minden stimmel.télen kapja a 175 lovas szoftvert.az eke egy alpler török szerszám.még az mtz hez vettem. ez a max fogásszélesség rajt.gondolkodom rajt,hogy eladom .de ha véletlenül kell akkor viszont jó ha van..mivel egyre kevesebbet szántogatok.
Válasz Sanyee #9176. hozzászólásáraBeforgató lemezt ha nem ragadós a földed.Nálunk ragad én nem bírom használni így marad az előhántó,de több vele szívás.
Válasz Sanyee #9176. hozzászólásáraNekem a 2es számú, vagyis előhántó van. Szépen dolgozik.
Tavaly a f73 után rengeteg cucc maradt, nem gondoltam én se hogy megbírkózik vele, de szépen leforgatta.
Ami tetszik benne, hogy ez a barázda aljába teszi be a csutkát.
Válasz csoppika #9171. hozzászólásáraAz első amit újonnan vettem azon nem volt rajta a B4 és nálunk használhatatlan volt.2.-kon rajta volt az maradt is 5-6 évig még ki nem nőttem.Ha lesz 3.-ik azt már cementáltból szeretném,hátha meglehetne benne borotválkozni is.A cementálton mit is ír pontosan ???
Válasz mtz1221 #9168. hozzászólásáraA vasat 1 beszállító hozza. Ritka rá a panasz. A kormánylemez sk.
A szár sk, eketest sk, váz sk...előhántoló sk...nád sk,keréktartó sk.
Apróságok beszállító.
Az abroncsot se itt vulkanizálják
Az iq logóst bérbe csináltuk valakinek...(alk kereskedő)
Van cementált kormány.
Van a jó minőségű B4 anyagból.
Meg valahol valakik gyártanak kb ennél szarabb anyagból az alkatrész kereskedőnek.(nem hozzánk tartozik)
Az anyukánál pletyi szerint ez az arány olyan, mint amit vázoltál...
Válasz Földönfuto #9169. hozzászólásáraHát'kárpit'ajto gumik'jo difi' extra szivacsozás a hidraulika körüli hézagokon csodákra képes. Esetleg sűrű válto olaj. persze nagyon csendes ha leáll.
Válasz csoppika #9165. hozzászólásáraNincs olyan érzésed mikor végeztél beálltál a garázsba és leállítod a traktort akkor az elkövetkező 5-10 percben cseng a füled és milyen csend van?
10059 hozzászólás
Válasz Wilde #9208. hozzászólásáraJa azt biztos nem MTZ vel csinálod.köszi!
itt a gyönyörű Zalában dombon felfele van ,hogy csak az eget látod
Válasz csoppika #9204. hozzászólásáranem látszik ,hogy mennyivel magasabban vagyok ?mint lent a lapos ?akkor szemüvegre beruházz és nem hegyet mondtam ,felfelét.
Válasz csoppika #9205. hozzászólásáraitt megy felfelé teteje meg ,homok
Válasz gjoni #9203. hozzászólásáraVagy már szembeszélnél is kapcsolni kellett???
Válasz gjoni #9203. hozzászólásáraHun a hegy?
Válasz csoppika #9202. hozzászólásáraDifizár is kellett felfelé
Válasz gjoni #9201. hozzászólásáraMennyi a slip?
Válasz S Robi #9200. hozzászólásárahali itt 58 mm ,de kettő fejes ekével nyomom,3 eséjtelen
Válasz gjoni #9193. hozzászólásáraSzia Jó nektek hogy lehet szántani , itt a Vértesben csak dagonya van 2hét alatt kb 100mm eső. Hogy szuperál a kipufogó csendesebb vele?
Válasz mtz 820,2 #9185. hozzászólásáraVeszel rá orrbetétest, 6 ha-on kibír vagy 20 évet.
Válasz fexco #9196. hozzászólásárajd már nincs meg.eladtam
Válasz fexco #9194. hozzászólásáraNekem jobban tetszik a piros
Válasz Wilde #9190. hozzászólásáraértem nekem a lazitózott után huzva totál megvagyok elégedve a 3020assal is.jd megvan még,vagy helyette jött a nh??
Válasz fexco #9194. hozzászólásáraEz erőbe megeszi reggelire
Válasz gjoni #9193. hozzászólásáraA feketepiros 100xjobb volt!!!
haladunk
Válasz shazi #9191. hozzászólásáraGyuri.erre így nem lehet válaszolni,mert 7cm-en húzom magágynak na ott annyival húzom amennyivel akarom.20 cm-en szójatarlóban szárny nélkül 1800-2000 fordulatig 8-9 km/h.tehát talajfüggő,mélységfüggő a sebesség,de hát ez nagyon egyértelmű bármi más eszköznél is.
Válasz Wilde #9190. hozzászólásáraMekkora sebességgel húzza?
Válasz fexco #9189. hozzászólásáraegy volt ikr-es nézte át.most már egyénibe dolgozik.a syncróval a párosítás tökéletes.engem is próbáltak lebeszélni (itt is)annak idején mikor vettem a syncrót a 6620 jd elé.az is vitte szépen persze nem 30 cm mélyen szárnyakkal(mert vannak ilyen arcok is)akik így cibálják.szóval a t6 is viszi szárnyakkal kötöttben is 10 cm -ig puhább földeken most húztam szárnyak nélkül szójatarlón 20 cm-en.az nem probléma ugyebár ha van lóerő tartalék,ezért kapja meg a 175-ös programot,de e nélkül is tökéletesen használható jó párosítás.egy 3m-es terradisk jó lenne még a gazdaságba
Válasz Wilde #9181. hozzászólásárabocs az offé!!!azért voltam kiváncsi,hogy mit tudtatok meg,mert multkor ugye még nemtudtad,hogy hány lovas,tehát most 117.a búzás topikba multkor beraktad a 3030 sinkróval.na erről meséjj nekem,hogy hogy viselkednek összekapcsolva!minden érdekel.én abba az időbe nem mertem megvenni a 3030at,mert keveseltem elé a t6 155öst.igy lett a 3020as.
Válasz mtz 820,2 #9185. hozzászólásáraekevas
Válasz Wilde #9181. hozzászólásáraagrotekes csinálta?
Válasz mtz 820,2 #9185. hozzászólásáraFrankot vagy iq-parts-ot rá,otthon jól vastagon körbe rakni élkefémmel.
Üdv!
Vogel ekéhez keresek ws-400 ekevasakat.Szerintetek hol érdemes vásárolni,ahol viszonylag minőség és ár arányban elfogadható.Illetve orrbetétest ,vagy sima ekevasat vegyek rá? Nem sokat dolgozik az eke kb. 6 ha évente.De most cserére érett.
A válaszokat előre is köszönöm.
Válasz Bárány #9182. hozzászólásáraa kerék az kör alakú nem lapos.a gumi volt lapos
Válasz Bárány #9182. hozzászólásáraleengedtem a másik hármat ,hogy egy szintbe legyenek
Válasz Wilde #9181. hozzászólásáraAzt a lapos kereket is felfújtátok?
Válasz fexco #9180. hozzászólásárakapott szoftver frissítést,kalibráltuk a difit,váltót,3.pontot,üzemórát ellenőriztük le(le lett kérdezve angliai szervíztörténete)minden stimmel.télen kapja a 175 lovas szoftvert.az eke egy alpler török szerszám.még az mtz hez vettem. ez a max fogásszélesség rajt.gondolkodom rajt,hogy eladom .de ha véletlenül kell akkor viszont jó ha van..mivel egyre kevesebbet szántogatok.
Válasz Wilde #9179. hozzászólásáraÜdv! Múltkor írtad,hogy ránéztek a gépedre leptoppal,mitlátttatok??hánylovat számoltatok?(többek között)milyen eke ez?ezzel a fogással ez lófasz neki...
eke próba 600-as gumival 3+35 fogással,kisebb vízfoltokkal
Válasz Sanyee #9176. hozzászólásáraBeforgató lemezt ha nem ragadós a földed.Nálunk ragad én nem bírom használni így marad az előhántó,de több vele szívás.
Válasz Sanyee #9176. hozzászólásáraNekem a 2es számú, vagyis előhántó van. Szépen dolgozik.
Tavaly a f73 után rengeteg cucc maradt, nem gondoltam én se hogy megbírkózik vele, de szépen leforgatta.
Ami tetszik benne, hogy ez a barázda aljába teszi be a csutkát.
Sziasztok!
Nagyobb szártömegnél, ha csak szárzúzva van a terület akkor melyik beforgatót ajánlanátok?
Előhántó 2. vagy csak beforgatólemez?
Válasz csoppika #9171. hozzászólásáraAz első amit újonnan vettem azon nem volt rajta a B4 és nálunk használhatatlan volt.2.-kon rajta volt az maradt is 5-6 évig még ki nem nőttem.Ha lesz 3.-ik azt már cementáltból szeretném,hátha meglehetne benne borotválkozni is.A cementálton mit is ír pontosan ???
Válasz csoppika #9173. hozzászólására
Válasz csoppika #9172. hozzászólásáraMondjuk ha a képen festékes dobozok vannak, akkor lehet kisebbek
Válasz Földönfuto #9169. hozzászólásáraIlyesmik vannak az ülés mögött elfektetve, pont elfér 2
Válasz mtz1221 #9168. hozzászólásáraA vasat 1 beszállító hozza. Ritka rá a panasz. A kormánylemez sk.
A szár sk, eketest sk, váz sk...előhántoló sk...nád sk,keréktartó sk.
Apróságok beszállító.
Az abroncsot se itt vulkanizálják
Az iq logóst bérbe csináltuk valakinek...(alk kereskedő)
Van cementált kormány.
Van a jó minőségű B4 anyagból.
Meg valahol valakik gyártanak kb ennél szarabb anyagból az alkatrész kereskedőnek.(nem hozzánk tartozik)
Az anyukánál pletyi szerint ez az arány olyan, mint amit vázoltál...
Válasz Földönfuto #9169. hozzászólásáraHát'kárpit'ajto gumik'jo difi' extra szivacsozás a hidraulika körüli hézagokon csodákra képes. Esetleg sűrű válto olaj. persze nagyon csendes ha leáll.
Válasz Ares 826 #9164. hozzászólásáraMinden elismerésem annak aki egy MTZ-ben munka közben rádiót hallgat.És még élvezi is.
Válasz csoppika #9162. hozzászólásáraAkkor mi fact csinálnak ott ??? Vázat hegesztenek meg összerakják a ki tudja honnan származó dolgokból ??
Válasz Gepi #9166. hozzászólásáraAz 50esben volt...
Válasz csoppika #9165. hozzászólásáraNincs olyan érzésed mikor végeztél beálltál a garázsba és leállítod a traktort akkor az elkövetkező 5-10 percben cseng a füled és milyen csend van?
Válasz Ares 826 #9164. hozzászólásáraA zetorban még nincs rádió...
Unalmas is
Válasz csoppika #9143. hozzászólásáraNeked estére nem fáj a fejed??? Zörög a vas és szól a rádió!
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #9160. hozzászólásáraMost mondja az öreg sajtolós főnök, hogy az iqt meg akarják nalunk szüntetni, mert kb mashol is gyártat cuccost... Valamikor nyomtunk a Franknak is...
Válasz mtz1221 #9159. hozzászólásáraSzerintem a gruber kapa is anno beszállítótól jött...
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #9160. hozzászólásáraItt is.A frankos 20 euró körül volt az IQ meg 15.
Válasz mtz1221 #9159. hozzászólásáraArba jobb az iq