Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Fiatos Roland #1767. hozzászólásáraSajnos csak most kerültem gép elé, most meg már nincsenek a tárhelyen! Légy szíves, küld el az e-mail címemre (a nevemre kattintva látható)!
Köszönöm!
köszönöm szépen a gyors válaszát ,,én is nézegettem az agroinform hirdetéseket csak én egybe írtam a t150-et, a traktor alkatrészeknél és egybe írva csak 2 hirdetést találtam de,külön írva már sokkal több jött be .
Üdv mindenkinek ! érdeklődnék,hogy nincs véletlenül valakinek eladó t-150-es gyári v6-os motor,az enyémben megrepedt a blokk és ezért kellene egy másik komplett motor .
Helló everybody!!! Érdeklődnék nincs-é valaki aki vállalná a 150-em kismotoros indításról önindítósra való átalakítását. Megvennék minden cuccot hozzá csak nem vagyok egy nagy szerelő ezért nem szeretek ilyenekbe belefogni!!!
Kifizetném az utiköltséget meg minden mást is!!!
Válasz a2457 #1744. hozzászólásáraA eső hidat hogy rugózzon ki lehet iktatni egy csappal vasúti szállítás miatt sok mindenben különbözik a MG változattól
Válasz Ares 826 #1738. hozzászólásáraEmbere kapzsiság én még a portáról is ki hajtom aki meg a említi a Méh be menyit adnának érte sokan ismernek tudják hozzám csak hozni lehet ! Én nekem nem árok ásni lesz csak meg őrzöm a utókornak mint sok más fajta gépet
Válasz mia motor #1735. hozzászólásáraJászkarajenőn egy 0 üzemórásat láttam, de ez amit bontottak Ceglédi Szovjet laktanyából szerezték meg kivonuláskor és amikor 70ft volt a vas szétbontották az üzemképes gépet.
Válasz ural #1733. hozzászólásáraAz az első széria volt, volt itt a faluban egy ilyen régi traki abban is ilyen volt a váltó, de eladták azt is. Én arra gondoltam hogy a váltó fedelét ki kellene reszelni és az új fajta váltónál ahol a kettes sebességből kell hátra húzni és az az országúti ott kellene előre felé tolni a kart és akkor lenne jó gyors a trakesz. Meg fogom nézni hogy azt meg lehet-e csinálni.
Válasz mia motor #1731. hozzászólásáraA szomszéd faluba bontottak egy ilyen gépet a hidro válton 3előre és egy hátra menet volt a váltoját egy ismerős vitte el sohasem lesz beépitve mert nagyon gyors,nem igazán jó talajra.
Válasz mia motor #1731. hozzászólásáraAnnál hogy oldotta meg lehet még előre is tolni a sebesség váltó karját?? Milyen típusú a váltó mert több fajtát is csináltak az "elvtársak" anno???
Válasz Szőlész Zolka #1724. hozzászólásáraSzia persze segítek keres meg Email ben én mos gondolkozom rajta van egy másik Orosz nagy vasam hogy ő is át lesz alakítva önindítósra
Válasz mia motor #1643. hozzászólásáraSzervusz!! Tudnál segíteni abban hogy hol vetted az elektromos indításhoz a cuccokat és miképpen megy az átalakítás mert lassan én is kezdek agytrombózist kapni!!
Válasz Zolii18 #1717. hozzászólásáraSzia!
Kellett már egyszer így indítani a miénket is, a kismotor halála miatt, nagyon figyelj hogy rendesen bekapcsolódjon a helyzetbe a kapcsolókar, és csak akkor engedd fel a kuplungot ha megvan a kellő váltónyomás, mert ha kiugrik, vagy 8 bar alatt próbálod lehet belőle baj is! illetve ha nem aszfalton csinálod tanácsos összkerékben próbálni, saját tapasztalat alapján
2219 hozzászólás
Meg válok tőle esetleg valamelyik ötöket nem e érdekli ??
Válasz Fiatos Roland #1767. hozzászólásáraSajnos csak most kerültem gép elé, most meg már nincsenek a tárhelyen! Légy szíves, küld el az e-mail címemre (a nevemre kattintva látható)!
Köszönöm!
http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=61b5b66b243cd603805f7db3590a41a7&file=T-150K+Traktor+Jav%C3%ADt%C3%A1sa+II.zip
http://s4.toldacuccot.hu/letoltes?sid=3aa7f7efa88d6ce9db42ec946303ae5d&file=T-150K+Traktor+Jav%C3%ADt%C3%A1sa+I.zip
Ha netán kellene másnak is!
http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=af8ff1810a32bae1524b1f45d536528a
Válasz Mérnökferi #1763. hozzászólásáraHali!Ma néztem az emailokat!Láttam írtatok!Most töltöm fel!Nincs mit!
Válasz Fiatos Roland #1759. hozzászólásáraKöszönöm szépen, de ez nekem is megvan! Türelmesen várom a javítási és a kezelési utasítást :-)
köszönöm szépen a gyors válaszát ,,én is nézegettem az agroinform hirdetéseket csak én egybe írtam a t150-et, a traktor alkatrészeknél és egybe írva csak 2 hirdetést találtam de,külön írva már sokkal több jött be .
köszönettel : error
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/t150-motor-alto-idak-lkatreszek-elado/h_6280126?ref=1cd32cf5Válasz htcelect #1760. hozzászólására
Üdv mindenkinek ! érdeklődnék,hogy nincs véletlenül valakinek eladó t-150-es gyári v6-os motor,az enyémben megrepedt a blokk és ezért kellene egy másik komplett motor .
A válaszokat előre is köszönöm
Tessék! Holnap küldöm a többit!
Válasz Fiatos Roland #1750. hozzászólásáraeltudnád küldeni emailben?
Válasz mia motor #1754. hozzászólásáraEgy kicsit gyengélkedik az adagoló és lehet köszörülni de rendesen!
Válasz Fiatos Roland #1755. hozzászólásáraMindegyiket :-)
Van, amiből nekem is van, de elég rossz minőségű!
Válasz Mérnökferi #1753. hozzászólásáraHali!Melyiket?
Válasz Mérnökferi #1753. hozzászólására
Válasz Fiatos Roland #1750. hozzászólásáraElküldenéd nekem is? A nevemre kattintva elérhető az e-mail címem.
Köszönöm!
Válasz Szőlész Zolka #1749. hozzászólásáraÉn már mondtam neked hol lehet beszerezni hozzá mindent nem nehéz meg csinálni
Válasz Szőlész Zolka #1749. hozzászólásáraÉn már mondtam neked hol lehet beszerezni hozzá mindent nem nehéz meg csinálni
Válasz huszarnorbi #1748. hozzászólásáraHali!Nekem van Alkatrész,Kezelési,Javítási hozzá Pdf-ben!
Helló everybody!!! Érdeklődnék nincs-é valaki aki vállalná a 150-em kismotoros indításról önindítósra való átalakítását. Megvennék minden cuccot hozzá csak nem vagyok egy nagy szerelő ezért nem szeretek ilyenekbe belefogni!!!
Kifizetném az utiköltséget meg minden mást is!!!
Üdv!
Tudna valaki t-150k használati utasítás, illetve alkatrész katalógust,javítási könyvet?
Válasz a2457 #1744. hozzászólásáraA eső hidat hogy rugózzon ki lehet iktatni egy csappal vasúti szállítás miatt sok mindenben különbözik a MG változattól
Válasz Ördög János #1743 hozzászólásá Természetesen meg tekintheted
Válasz a2457 #1744. hozzászólására Meg 4 kerékre ható fék
Válasz Ördög János #1743. hozzászólásárameg rugózott első hidat, meg "powershiftet", meg vonóerőt...
és még menetelni is gyors vele.
Válasz mia motor #1741. hozzászólására
Ha szabadna esetleg én is benézhetnék??
Különben meg tényleg barbár aki szétvágja, ennyi lóerőt, ennyi pénzért máshol nem kap!
Válasz mia motor #1741. hozzászólásáraKöszi.
Válasz Ares 826 #1740. hozzászólásáraMég nem mert fel újítás alatt áll de mindene meg van csak idő kérdése nem zárkózok el a meg tekintéstől
Válasz mia motor #1739. hozzászólásáraMűködik mindene rendesen?? Én megsasolnám ha lehet valamikor.
Válasz Ares 826 #1738. hozzászólásáraEmbere kapzsiság én még a portáról is ki hajtom aki meg a említi a Méh be menyit adnának érte sokan ismernek tudják hozzám csak hozni lehet ! Én nekem nem árok ásni lesz csak meg őrzöm a utókornak mint sok más fajta gépet
Válasz ural #1736. hozzászólásáraNagy baromságot csináltak az tuti! Milyen jó lenne egy ilyen árokásós sokszor szerintem. Főleg ha "O" üzemórás volt.
Válasz ural #1736. hozzászólásáraTudtommal már már nem sokan birtokolunk ilyen nagy vasat mert mikor fent volt a vas ára sokan szét vágták
Válasz mia motor #1735. hozzászólásáraJászkarajenőn egy 0 üzemórásat láttam, de ez amit bontottak Ceglédi Szovjet laktanyából szerezték meg kivonuláskor és amikor 70ft volt a vas szétbontották az üzemképes gépet.
Válasz ural #1733. hozzászólásáraTalán Jászkarajenőn volt ???
Válasz ural #1733. hozzászólásáraAz az első széria volt, volt itt a faluban egy ilyen régi traki abban is ilyen volt a váltó, de eladták azt is. Én arra gondoltam hogy a váltó fedelét ki kellene reszelni és az új fajta váltónál ahol a kettes sebességből kell hátra húzni és az az országúti ott kellene előre felé tolni a kart és akkor lenne jó gyors a trakesz. Meg fogom nézni hogy azt meg lehet-e csinálni.
Válasz mia motor #1731. hozzászólásáraA szomszéd faluba bontottak egy ilyen gépet a hidro válton 3előre és egy hátra menet volt a váltoját egy ismerős vitte el sohasem lesz beépitve mert nagyon gyors,nem igazán jó talajra.
Válasz mia motor #1731. hozzászólásáraAnnál hogy oldotta meg lehet még előre is tolni a sebesség váltó karját?? Milyen típusú a váltó mert több fajtát is csináltak az "elvtársak" anno???
Válasz ural #1730. hozzászólásáraIgen irány váltós Ez T 155 ös katonai változat a sebessége is duplája a Mg változatnak !!
Válasz mia motor #1728. hozzászólásáraAz árokásos t150-es irányváltos?
Válasz mia motor #1728. hozzászólásáraMinden működik rajta rendesen, megnézném ezt a vasat merre laksz?
Válasz Ares 826 #1727. hozzászólására
Válasz mia motor #1725. hozzászólásáraNem gyenge az az árokásó szörnyeteg!
Válasz mia motor #1725. hozzászólásáraAz én email cimem vakazoltan@gmail.com
Válasz Szőlész Zolka #1724. hozzászólásáraSzia persze segítek keres meg Email ben én mos gondolkozom rajta van egy másik Orosz nagy vasam hogy ő is át lesz alakítva önindítósra
Válasz mia motor #1643. hozzászólásáraSzervusz!! Tudnál segíteni abban hogy hol vetted az elektromos indításhoz a cuccokat és miképpen megy az átalakítás mert lassan én is kezdek agytrombózist kapni!!
Nem tok képet feltölteni!!!
Válasz Szőlész Zolka #1722. hozzászólására
Első munkám a "kicsikével"!!! Márcsak az az egy nyavajás gumi kellene!!
Válasz Zolii18 #1717. hozzászólásáraSzia!
Kellett már egyszer így indítani a miénket is, a kismotor halála miatt, nagyon figyelj hogy rendesen bekapcsolódjon a helyzetbe a kapcsolókar, és csak akkor engedd fel a kuplungot ha megvan a kellő váltónyomás, mert ha kiugrik, vagy 8 bar alatt próbálod lehet belőle baj is! illetve ha nem aszfalton csinálod tanácsos összkerékben próbálni, saját tapasztalat alapján