Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekünk is van t 150k traktorunk inmár 8 éve hála istenek még semmi bajunk nem volt még vele csak ajánlani tudom
De mink már lettenénk és helyére jhon deeret hozunk
Szolnok megye de mi kiszereljük a váltót osztoművel eggyűtt és elvisszűk nem számit országon belűl nincs távolság csak egy szakember akinek van benne rutinja az újitsafel augusztusra tervezném
Hát akkor egyenlőre a 3. seb nem használjuk átléptetjük ezt a gépet még igy is lehet használni nem kényeskedik tudok olyat ahol naponta dolgoznak vele tuskoznak báláznak vele cégnél 25éves és még a válto bontatlan igaz 1 sebesség már 5éve nincs benne
Sajnos az öreg szerelők kihaltak akik ezekhez a vasakhoz igazán értettek. A fiatal szerelők meg csak a laptopot szeretik nyomogatni, és leolvasni a hibakódot!! Nagy meló az egész csere, mert darabokra kell hozzá szedni az egész gépet! Fülke le, motort ki, váltót ki,
váltót szét darabokra!!
Valaki tud ajánlani olyan szerelőt aki t150 hidrováltót profi módon tud javítani felújítani mert a 3.fokozat csúszik alkatrészt Ukránból olcsón tudnék behozni de nincs aki a szerelését vágná.
Hali! nem tudom tud e valaki nekem segíteni.. szeretnék venni egy T150-est de kellene nekem róla több információ. pl.: mire kell figyelni vásárláskor? kb hektáronként mennyit fogyaszt szántásba és kb mennyi idő alatt fordítsa ki? felénk nem kötött a talaj, 82 MTZ 3 vassal, a 12045-ös 4 vassal simán száguldozik. 30 cm mélyebben nem lehet le engedni az ekét mert felforgatja a sárga földet ami nem termő. szóval szeretném tudni azt h kb mennyi lehet a fogyasztás. én csak nehéz munkára akarom használni (szántás, altalaj lazítás) előre megköszönöm a segítséget, ha kapok :)
Egészen pontosan mindene! van benne töltőlevegő hűtő, az olajhűtő és a vízhűtő előtt, nagyobb a porlasztók nyomása, más az adagoló beállítása is illetve rá van húzva az olajnyomásra is. Gazdatárs rakott ilyet az övébe, erdészeti célokra.
Ha már a tuningnál járunk: a kismotor 300% al megbízhatóbb lesz ha a mágnesgyujtás kondenzátorát nagyobbra cseréled, a karbit pedig közdarabbal egy Trabant karbira kell cserélni...
most vettem egy ilyen szép nagy állatot, szívesen olvastam végig a fórumot, minden tisztelet az ilyen vasat hajtóknak!!!
Ha jól emlékszem csak 7 milivel hosszabb a fogaskerék, és az még elfér úgy hogy nem akad össze a két fogaskerék. Remélem egy fogaskerékre gondolunk, holnap megkeresem és ha tudok csinálok képet!
Heló kutyalaci ! Szeretnék venni egy T-130-ast tuskózóval. Állítólag te dolgoztál ilyen géppel.Mire kell odafigyelni vásárláskor? Bármilyen tapasztalat, vélemény érdekelne. Köszi.
Éppen ma voltunk ott,köszönöm a címet,tényleg van minden, az ár is elfogatható másik bolthoz képest!Csak hezitáltam mert hozzám 250km-re vannak de megéri elmenni.Postáznak is,de én szeretem élőben látni, amit meg veszek
De a kapcsoló karikának,amiben belöl van fogazás,annak van 1 adott mozgás tere,ha hoszabb fogas kereket csináltattál hogy kapcsol szét?ennek a taktikádnak van még valami trükkje Én is csináltati akartam fogas kereket de én fogszám beli eltérés miatt,24 fogút csak Felsőzsolcán találtam a 19 fogú fogas kereket nem akartam bele tenni mert ugy bár ,akkor csökken a traktor sebessége lassúbb lenne
Azt én csináltattam méghozzá ha jók az emlékeim 7 milivel hosszabat hogy jobban tudjon a két kerék összefeküdni és ne törjenek le a fogak olyan könnyen!!
Kis fogak, a fogaskerék külső feléről,de brutálisan és nem dobta ki 1 szer sem még.lamella kopás miatt szedtem szét ,ott is vannak ám dolgok kitört 1 lamella rögzítő karika darabja és letört 1 fogat 1 et pedig félig
Olajos (lamellás)váltó ,az osztó műben kopott el 2. sebesség kereke.Azért kérdeztem hol lehet kapni cuccot hozzá, mert ahová eddig jártam átváltottak silány cuccokra
A trágya leforgató lemezre gondolsz?Azt annó a csaba-agró-nál Békéscsabán már vagy 12 éve Az ivánhoz 2-3 váltó fogaskereket,csapágyat,nyeles tengelyt ,fülke és váltó gumibak
Igaz, h. nem ide illik, de nem találtam jobb helyet. Szeretnék venni egy T-130 as lánctalpast tuskózásra, de még életemben nem voltam a közelében sem egy ilyen gépnek. Érdekelne, h. mit kell megnézni egy ilyen gépen vásárláskor. És még esetleg egy tréler is kellene hozzá.
Sziasztok, mostanság hol lehet T150 váltó új alkatrészt vásárolni?Régen a Faragó Bt-hez jártunk.A habi is elkezdett vele foglalkozni,vagy csak rendelni lehet náluk?
Jó reggelt mindenkinek!
Tudom hogy nem teljesen ide tartozik, de egy kis segítséget szeretnék kérni!
Van három db kardánkeresztem: 45X130-as
és egy 47X133-as.
Meg tudná valaki mondani hogy milyen traktorhoz való és hogy mennyit érhet!
A minap akadtam rá műhely pakolászás közben és mivel nekem az egyik traktoromhoz se jó gondoltam el kéne adni!
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv Urak!!! Lenne egy ajánlatok találtam a garázsban erre
a traktorra hidrolika gyorsítót. Amit a trágya szorohoz szoktunk használni
a lánc gyorsaságát állítani.Ha valakit érdekel írjon meg egyezünk.
azt szeretném megkérdezni ,
t-150 esen a kardánt hogyan lehet bekapcsolni?
úgy mint ahogy az mtz-n van, hogy gyakorlatilag kétállású a dolog, hajt vagy nemhajt,
vagy kuplungolható e ?
azért kérdezem mert nemkizárt hogy csörlősnek meg kéne eggyet csinálnom, és ha finoman is lehet a kardánt indítani, nemcsakúgy mint az mtz-ken, akkor viszonylag egyszerű dolgom lenne...
2219 hozzászólás
Nekünk is van t 150k traktorunk inmár 8 éve hála istenek még semmi bajunk nem volt még vele csak ajánlani tudom
De mink már lettenénk és helyére jhon deeret hozunk
Szolnok megye de mi kiszereljük a váltót osztoművel eggyűtt és elvisszűk nem számit országon belűl nincs távolság csak egy szakember akinek van benne rutinja az újitsafel augusztusra tervezném
Válasz #1316. hozzászólásra
Melyik megyében van a gép, és mikorra terveznéd a szerelést?
Én vállalom a váltó javítást ,tel .203924573
Hát akkor egyenlőre a 3. seb nem használjuk átléptetjük ezt a gépet még igy is lehet használni nem kényeskedik tudok olyat ahol naponta dolgoznak vele tuskoznak báláznak vele cégnél 25éves és még a válto bontatlan igaz 1 sebesség már 5éve nincs benne
Válasz #1314. hozzászólásra
Sajnos az öreg szerelők kihaltak akik ezekhez a vasakhoz igazán értettek. A fiatal szerelők meg csak a laptopot szeretik nyomogatni, és leolvasni a hibakódot!! Nagy meló az egész csere, mert darabokra kell hozzá szedni az egész gépet! Fülke le, motort ki, váltót ki,
váltót szét darabokra!!
Valaki tud ajánlani olyan szerelőt aki t150 hidrováltót profi módon tud javítani felújítani mert a 3.fokozat csúszik alkatrészt Ukránból olcsón tudnék behozni de nincs aki a szerelését vágná.
Válasz #1301. hozzászólásra
Az még el fér semmi gond, szét lehet kapcsolni a fogaskerekeket.
Hali! nem tudom tud e valaki nekem segíteni.. szeretnék venni egy T150-est de kellene nekem róla több információ. pl.: mire kell figyelni vásárláskor? kb hektáronként mennyit fogyaszt szántásba és kb mennyi idő alatt fordítsa ki? felénk nem kötött a talaj, 82 MTZ 3 vassal, a 12045-ös 4 vassal simán száguldozik. 30 cm mélyebben nem lehet le engedni az ekét mert felforgatja a sárga földet ami nem termő. szóval szeretném tudni azt h kb mennyi lehet a fogyasztás. én csak nehéz munkára akarom használni (szántás, altalaj lazítás) előre megköszönöm a segítséget, ha kapok :)
Válasz #467. hozzászólásra
Egészen pontosan mindene! van benne töltőlevegő hűtő, az olajhűtő és a vízhűtő előtt, nagyobb a porlasztók nyomása, más az adagoló beállítása is illetve rá van húzva az olajnyomásra is. Gazdatárs rakott ilyet az övébe, erdészeti célokra.
Ha már a tuningnál járunk: a kismotor 300% al megbízhatóbb lesz ha a mágnesgyujtás kondenzátorát nagyobbra cseréled, a karbit pedig közdarabbal egy Trabant karbira kell cserélni...
most vettem egy ilyen szép nagy állatot, szívesen olvastam végig a fórumot, minden tisztelet az ilyen vasat hajtóknak!!!
Válasz #1298. hozzászólásra
Ha jól emlékszem csak 7 milivel hosszabb a fogaskerék, és az még elfér úgy hogy nem akad össze a két fogaskerék. Remélem egy fogaskerékre gondolunk, holnap megkeresem és ha tudok csinálok képet!
Válasz #1308. hozzászólásra
Igen.
át kellene menni a t-100ba
Válasz #1306. hozzászólásra
Igen, kizárólag én.
Válasz #1288. hozzászólásra
Üdv. Te fogsz vele dolgozni ?
Válasz #1304. hozzászólásra
Hát arra, h. mit nézzek meg rajta, h. nehogy befürödjek vele. Lehet-e alkatrészt kapni hozzá, Bármilyen üzemeltetési jótanács, stb.....
Válasz #1302. hozzászólásra
Nekünk van.Mire vagy kíváncsi?
Válasz #1302. hozzászólásra
?????????????
Heló kutyalaci ! Szeretnék venni egy T-130-ast tuskózóval. Állítólag te dolgoztál ilyen géppel.Mire kell odafigyelni vásárláskor? Bármilyen tapasztalat, vélemény érdekelne. Köszi.
Válasz #1297. hozzászólásra
Közben rájöttem,igen az jó dolog úgy.
Válasz #1299. hozzászólásra
Éppen ma voltunk ott,köszönöm a címet,tényleg van minden, az ár is elfogatható másik bolthoz képest!Csak hezitáltam mert hozzám 250km-re vannak de megéri elmenni.Postáznak is,de én szeretem élőben látni, amit meg veszek
Válasz #1290. hozzászólásra
Szerintem amit emlitettél minden van, nem rossz minőségben, nem óccsó de megbizható.
Válasz #1297. hozzászólásra
De a kapcsoló karikának,amiben belöl van fogazás,annak van 1 adott mozgás tere,ha hoszabb fogas kereket csináltattál hogy kapcsol szét?ennek a taktikádnak van még valami trükkje Én is csináltati akartam fogas kereket de én fogszám beli eltérés miatt,24 fogút csak Felsőzsolcán találtam a 19 fogú fogas kereket nem akartam bele tenni mert ugy bár ,akkor csökken a traktor sebessége lassúbb lenne
Válasz #1296. hozzászólásra
Azt én csináltattam méghozzá ha jók az emlékeim 7 milivel hosszabat hogy jobban tudjon a két kerék összefeküdni és ne törjenek le a fogak olyan könnyen!!
Válasz #1294. hozzászólásra
Kis fogak, a fogaskerék külső feléről,de brutálisan és nem dobta ki 1 szer sem még.lamella kopás miatt szedtem szét ,ott is vannak ám dolgok kitört 1 lamella rögzítő karika darabja és letört 1 fogat 1 et pedig félig
Válasz #1292. hozzászólásra
Igen több féle létezik,4 féle.Ha nem kisegítő gép volna nálam, akkor szereznék bele 1 katonai váltót az irány váltós
Válasz #1293. hozzászólásra
A külső kis fogak koptak le a fogaskerék külső felületéről vagy a nagyobb kerék belseje kopott meg nagyon és kidobálja a másodikat???????????
Válasz #1292. hozzászólásra
Olajos (lamellás)váltó ,az osztó műben kopott el 2. sebesség kereke.Azért kérdeztem hol lehet kapni cuccot hozzá, mert ahová eddig jártam átváltottak silány cuccokra
Válasz #1290. hozzászólásra
Igen arra gondoltam. A seb váltó az melyik típus, mert több féle létezik ???
Válasz #1289. hozzászólásra
OK megpróbálom elkapni valahol
Válasz #1287. hozzászólásra
A trágya leforgató lemezre gondolsz?Azt annó a csaba-agró-nál Békéscsabán már vagy 12 éve Az ivánhoz 2-3 váltó fogaskereket,csapágyat,nyeles tengelyt ,fülke és váltó gumibak
Válasz #1288. hozzászólásra
kutyalacival beszélj Ő ült benne eleget!!!!
Igaz, h. nem ide illik, de nem találtam jobb helyet. Szeretnék venni egy T-130 as lánctalpast tuskózásra, de még életemben nem voltam a közelében sem egy ilyen gépnek. Érdekelne, h. mit kell megnézni egy ilyen gépen vásárláskor. És még esetleg egy tréler is kellene hozzá.
Válasz #1285. hozzászólásra
Mit akarsz venni az ivánhoz?????????
Válasz #1285. hozzászólásra
Szia Balu, amit árulsz ekét arra hol lehet venni azt a szuper beforgatót???
Válasz #1284. hozzászólásra
Köszi
Válasz #1283. hozzászólásra
Felsőzsolca TRAKTORKER KFT.
Sziasztok, mostanság hol lehet T150 váltó új alkatrészt vásárolni?Régen a Faragó Bt-hez jártunk.A habi is elkezdett vele foglalkozni,vagy csak rendelni lehet náluk?
Válasz #1281. hozzászólásra
A 47-es Ifa.
45-ös talán Ifa az is, de nem biztos.
Jó reggelt mindenkinek!
Tudom hogy nem teljesen ide tartozik, de egy kis segítséget szeretnék kérni!
Van három db kardánkeresztem: 45X130-as
és egy 47X133-as.
Meg tudná valaki mondani hogy milyen traktorhoz való és hogy mennyit érhet!
A minap akadtam rá műhely pakolászás közben és mivel nekem az egyik traktoromhoz se jó gondoltam el kéne adni!
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv Urak!!! Lenne egy ajánlatok találtam a garázsban erre
a traktorra hidrolika gyorsítót. Amit a trágya szorohoz szoktunk használni
a lánc gyorsaságát állítani.Ha valakit érdekel írjon meg egyezünk.
Válasz #1278. hozzászólásra
Jó kis masina!!
Így dolgoztam az ősszel. :)
http://www.youtube.com/watch?v=bd4ug13Wm24
Így dolgoztam az ősszel. :)
Válasz #1275. hozzászólásra
Mind a kettőt, mert egyformák a hidak difik szerintem, csak szembe vannak forgatva egymással.
hali olyan kérdésem lenne hogy a első vagy a hátsó difiket lehet-e hézagolni?
Válasz #1272. hozzászólásra 1000 res fordulaton 150le az tuti 540 kb 60 % ha jol emléxem csak a dióverő tengely bírja.
tehát lehet finoman indítani rajtuk a kardánt ?
mekkora erőt tudhat leadni kardánon a t-150 es ?
Válasz #1270. hozzászólásra
Hát szerencséd van, mert finoman lehet indítani egy kar segítségéve, sokkal finomabban mint az MTZ-nél!!
azt szeretném megkérdezni ,
t-150 esen a kardánt hogyan lehet bekapcsolni?
úgy mint ahogy az mtz-n van, hogy gyakorlatilag kétállású a dolog, hajt vagy nemhajt,
vagy kuplungolható e ?
azért kérdezem mert nemkizárt hogy csörlősnek meg kéne eggyet csinálnom, és ha finoman is lehet a kardánt indítani, nemcsakúgy mint az mtz-ken, akkor viszonylag egyszerű dolgom lenne...
Köszönöm a választ.