Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Aranykalász Mezőgazda #1814. hozzászólásáraAbszolút nem fogyaszt sokat,persze ha jó a motorja.
Ugyan azt a munkamélységet és talajt figyelembevéve a nyugatiak sem esznek kevesebbet.
Én meg voltam elégedve a fogyasztásával anno
És nem rossz az eredeti motorja sem,pláne elektromos önindítóval. Olyat is hallottam már,h visszarakták az eredeti motort a rába helyett.
Válasz Aranykalász Mezőgazda #1814. hozzászólásáraEgyforma munka eszközökkel saját tapasztalat a 180-as Rába motor 20%kevesebbet eszik és egy sebbességel jobban viszi.De ha jó a motor avval is lehet dolgozni,de én utáltam az eredeti motort.
Válasz Ares 826 #1813. hozzászólásáraEzért is írtam, hogy konkrét tapasztalatok érdekelnének. Mlyen munkaeszközzel mennyi? Persze sok függ a talajtól, munkamélységtől, időjárástól, stb. de azért egy átlag fogyasztás biztos van a "kis kirovec" esetében is.
Válasz huszarnorbi #1770. hozzászólásáraSzia! Ongán és Kecskeméten, van két bolt ahol foglalkoznak és értenek a T-150-es hez. ott meg tudják mondani és szerintem lesz is nekik alkatrész. Én is most a tavasszal fogom átalakítani 1000-res fordulatúra a TLT-ét. (persze ha még aktuális a válaszom)
Válasz Fiatos Roland #1797. hozzászólásáraÜdv!Még ma sincs a környéken nagy kocka bálázó minden gazdaságban.Annak a TSZ-nek pedig soha nem is volt A másik dolog,hogy igaz akkor úgy 20 éves lehettem,de azért meg tudtam különböztetni egy körbálázót az óriás kocka bálázótól!!!!
köszönöm a tippet, de 62-est véletlenül se. variokamra kéne/zöld miatt/, széles rendfelszedő meg hálós kötés.plusz, nem ártana, ha tudna egy kis harmattal is csutkaszárat bálázni.
Válasz greg #1799. hozzászólásáraVegyél egy Claas 62 vagy 66-t,s elég a 80as!A RÁba motor olyan 30 liter eszik óránként,számolj akkor,hogy hol a nyereség!?
én csak kérdeztem, hogy látott-e valaki körbálázni t-150-est, illetve hogy a fórumtárs milyen bálázóval látta . olyan bajom van, hogy egy hesston 5580 van, de kellene egy üzembiztosabb, nagy teljesítményű körbálázó, de jelenleg csak 80-as mtz van az udvaronés egyszerre bálázót is meg traktort is nem tudok venni, még esetleg a 150-es férne bele.
Válasz csoppika #1795. hozzászólásáraIgazából,nem a gázolaj mennyisége volt a döntő,hanem az ára!!Ha jól emlékszem,úgy 5-10 ft. között lehetett az ára.
Válasz greg #1787. hozzászólásáraÜdv!A szomszéd gazdaság bálázott T-150.es traktorral.Ez még a 80-as évek elején volt,ilyen gépeik voltak mint ez itt a képeken annyi különbséggel,hogy át voltak építve RÁBA motorosra.
Válasz zsoltiJD 50es #1790. hozzászólásáraÜdv hogy tudlak elérni helyileg hol vagy mi az ár írj telefonszámot vagy hívj vagy írj ímélt olahdavid22@freemail.hu tel06304676456 köszönöm.
Válasz Szőlész Zolka #1783. hozzászólásáraDe van egyszerűbb mód is az utántöltésre, a vízhűtő mellett, menetirány szerint jobb oldalon van egy kis edény, betöltő nyílással, szuszogóval, az lenne a hivatalos betöltő.
Ennek az oldalnak a közepén láthatod mindezt képekben, illetve olvashatsz is róla részletesen /google fordítóval elég darabos/
Válasz Szőlész Zolka #1783. hozzászólásáraAlá kell menned,és a váltón van agy üvegablak,ott tudod ellenőrizni.Persze álló motornál.
Utántölteni pedig a vezértömbb -nél van töltőnyílás,ezthiszem 32-es kulcsnyílású záródugó van rajta
Sziasztok!! Segítséget szeretnék kérni abban, hogy a váltó olajszintet hol tudom a legegyszerűbben ellenőrizni illetve után tölteni??? A fülke alatti mindkét tartály szintje rendben van! Ki milyen olajat javasol bele????
Üdv mindekinek ha valakit édekel lenne eladó egy T150 esm gyári motoros 8éve van nállunk tető allattis azóta áll kihasználás miatt eladó 3 éve körül nemvolt előhozva de jó állapotba van !
Válasz Fiatos Roland #1780. hozzászólásáraTudom, a gyárilag orbitosoknál a kormányszivattyú szívócsonkjába van építve a nyomásszabályozó szelep de nem akarok ilyen csonkot venni, nekem is megfelel a régi szelep, a szerepe ugyanaz.
Válasz mia motor #1769. hozzászólásáraSzép estét!Ha még megválnál a gépedtől,beszélhetnénk telefonon?az én számom:06302077098.Megcsörrentessz és én visszahívlak!ha még aktuális a dolog!előre is köszönö,tisztelettel Szabó Sándor
Válasz Ördög János #1774. hozzászólásáraÉn csak orbitot vettem az "csak" 71000 Ft volt.
Egy talplemezt tudok csinálni 6-os kazánlemezből, arra kell hegeszteni egy csövet amibe passzol az eredeti kormányrúd. A kormánykerék tengelyét kell megtoldani egy bordás tengelyvéggel ami passzol az orbitba majd a hidraulika csöveket összehozni. Az eredeti nyomásszabályzó szelep jó, nem kell helyette az újabb változat. Mondjuk aki nem szeret bütykölgetni annak nagyon jó ez a készlet mert csak be kell szerelni. Meg hát átmenni érte a határon.
Válasz Új T150es #1771. hozzászólásáraÜdvözöllek! nekem egy 5,5 méteres függesztett kombinátor van mögötte, a problémád teljesen ismerős!
Ukrán barátainknál kapható "olcsón" megoldás! Beregszászon lehet is kapni: https://autoside.com.ua/product/ustanovka-nasos-dozatora-na-t-150/
Válasz Új T150es #1771. hozzászólásáraAz egyik ismerősömnek kockaszelepet kellett volna cserélni mert kopott volt. Ő akkor alakította át. Vett egy használt de jó Rába orbitot és azt tette fel a kormánymű helyett.
Volt lehetőségem menni a géppel. Személyautó kormánykerék volt feltéve és ujjal lehetett kormányozni.
Válasz Új T150es #1771. hozzászólásáraA kormánymű nem megfelelő hézagolása, a kockaszelepnek nevezett vezérlőszelep meghibásodása, kopása miatt is lehet. Amúgy is hajlamos arra, hogy alákormányzásból nehezen lehet visszatekerni, ha pl. kombinátorral vagy más munkagéppel fordul úgy hogy az bele van engedve a földbe. Először talán a csigakerék és a fogasív közötti hézagot ellenőrizd. A fogasív tengelyének hosszirányú játéka középállásban 0.03-0.06 mm között szélső helyzetben 0.25-0.6 mm között kell legyen. Ezt a fedél és a fogasív közötti bronzalátét alatti hézagoló lemezekkel lehet beállítani. Az én gépemen is nagyon rossz a kormány, kopott a fogasív. Nem is javítgatom, vettem rá gyári orbitot és átalakítom a télen.
Üdv Mindenkinek!Szeretném a segítségeteket kérni!Olyan problémája van a gépemnek,hogy melegen beragad a kormánya.Nem tudom tapasztalt-e valaki ilyen gondot ha igen hogyan oldotta meg.Olaj van benne és elfordulásnál történik ez a dolog és csak ha megtolatom akkor tudom kihozni egyenesre.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv!Valaki esetleg megtudná mondani,hogy a tlt-be 1000es fordulathoz milyen fogszámú kisfogaskereket kellene berakni? Most 16-60as áttétellel van, a 41es hajtott keréknek a párjára lennék kiváncsi.
2219 hozzászólás
Válasz Aranykalász Mezőgazda #1814. hozzászólásáraAbszolút nem fogyaszt sokat,persze ha jó a motorja.
Ugyan azt a munkamélységet és talajt figyelembevéve a nyugatiak sem esznek kevesebbet.
Én meg voltam elégedve a fogyasztásával anno
És nem rossz az eredeti motorja sem,pláne elektromos önindítóval. Olyat is hallottam már,h visszarakták az eredeti motort a rába helyett.
Válasz Aranykalász Mezőgazda #1812. hozzászólására Szántás közép kötött talaj minimum 30 l /ha 25- 28 cm mélyen Ha jól emléxem 2/2 fokozat/mert már eladtam/ 4x35-ös wogel-noot farmer L ekével.
Válasz Aranykalász Mezőgazda #1814. hozzászólásáraEgyforma munka eszközökkel saját tapasztalat a 180-as Rába motor 20%kevesebbet eszik és egy sebbességel jobban viszi.De ha jó a motor avval is lehet dolgozni,de én utáltam az eredeti motort.
Válasz Ares 826 #1815. hozzászólására
Válasz Aranykalász Mezőgazda #1814. hozzászólásáraMegnézem neked a könyvben hogy mennyi a fogyasztása gyári adat szerint!
Válasz Ares 826 #1813. hozzászólásáraEzért is írtam, hogy konkrét tapasztalatok érdekelnének. Mlyen munkaeszközzel mennyi? Persze sok függ a talajtól, munkamélységtől, időjárástól, stb. de azért egy átlag fogyasztás biztos van a "kis kirovec" esetében is.
Válasz Aranykalász Mezőgazda #1812. hozzászólásáraAz mindentől függ, erre nem egyszerű a válasz.
Sziasztok!
Az eredeti V6 motoros mennyit fogyaszt? Konkrét tapasztalatok érdekellnének.
Válasz huszarnorbi #1770. hozzászólásáraSzia! Ongán és Kecskeméten, van két bolt ahol foglalkoznak és értenek a T-150-es hez. ott meg tudják mondani és szerintem lesz is nekik alkatrész. Én is most a tavasszal fogom átalakítani 1000-res fordulatúra a TLT-ét. (persze ha még aktuális a válaszom)
Nem bonyolult
Válasz Szőlész Zolka #1749. hozzászólásáraitt megtalálod azt amit keresel
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/T150_es_oninditosra_valo_atalakitas_60390826.htm
Válasz szoltán #1805. hozzászólásáraSzia!Nem megbántásnak írtam!Oda írtam,hogy esetleg nem e nézted el!
06307532253
Válasz zsoltiJD 50es #1789. hozzászólásáraSzia!most olvastam,hogy eladó a 150-esetek.Mi az ár és hol lehet megnézni?
Válasz Fiatos Roland #1797. hozzászólásáraÜdv!Még ma sincs a környéken nagy kocka bálázó minden gazdaságban.Annak a TSZ-nek pedig soha nem is volt A másik dolog,hogy igaz akkor úgy 20 éves lehettem,de azért meg tudtam különböztetni egy körbálázót az óriás kocka bálázótól!!!!
Válasz greg #1803. hozzászólására250-el báláztam zöld lucernát,Masey-vel, 125 pacis,s utána fóliáztuk!Bírta az Mtz homlokrakodó.
úgy tudom, 1,2-nél nagyobb bálát zöldből nem érdemes csinálni, mert se a rakodó, sem más nem bírja. ezért kéne a varió kamra és ez a bajom is
Válasz greg #1801. hozzászólásáraAkkor 66 vagy 250,de ahhoz már kevés a 80as.
köszönöm a tippet, de 62-est véletlenül se. variokamra kéne/zöld miatt/, széles rendfelszedő meg hálós kötés.plusz, nem ártana, ha tudna egy kis harmattal is csutkaszárat bálázni.
Válasz greg #1799. hozzászólásáraVegyél egy Claas 62 vagy 66-t,s elég a 80as!A RÁba motor olyan 30 liter eszik óránként,számolj akkor,hogy hol a nyereség!?
én csak kérdeztem, hogy látott-e valaki körbálázni t-150-est, illetve hogy a fórumtárs milyen bálázóval látta . olyan bajom van, hogy egy hesston 5580 van, de kellene egy üzembiztosabb, nagy teljesítményű körbálázó, de jelenleg csak 80-as mtz van az udvaronés egyszerre bálázót is meg traktort is nem tudok venni, még esetleg a 150-es férne bele.
Válasz Fiatos Roland #1797. hozzászólásáraBocs nem neked akartam,hanem Gregnek!
Válasz szoltán #1792. hozzászólásáraSzia!Nem nézted el?Esetleg a nagy kocka bálázót húzták vele?Ahhoz kell is 150-180 paci!
Válasz csoppika #1795. hozzászólásáraIgazából,nem a gázolaj mennyisége volt a döntő,hanem az ára!!Ha jól emlékszem,úgy 5-10 ft. között lehetett az ára.
Válasz szoltán #1794. hozzászólásáraGázolaj biztos volt dögivel
Válasz greg #1793. hozzászólásáraHESSTON-nal.Kissé furán nézett ki.
megkérezhetem, milyen bálázóval?
Válasz greg #1787. hozzászólásáraÜdv!A szomszéd gazdaság bálázott T-150.es traktorral.Ez még a 80-as évek elején volt,ilyen gépeik voltak mint ez itt a képeken annyi különbséggel,hogy át voltak építve RÁBA motorosra.
Válasz zsoltiJD 50es #1790. hozzászólásáraÜdv hogy tudlak elérni helyileg hol vagy mi az ár írj telefonszámot vagy hívj vagy írj ímélt olahdavid22@freemail.hu tel06304676456 köszönöm.
Ő lenne az
Válasz Szőlész Zolka #1783. hozzászólásáraDe van egyszerűbb mód is az utántöltésre, a vízhűtő mellett, menetirány szerint jobb oldalon van egy kis edény, betöltő nyílással, szuszogóval, az lenne a hivatalos betöltő.
Ennek az oldalnak a közepén láthatod mindezt képekben, illetve olvashatsz is róla részletesen /google fordítóval elég darabos/
http://железный-конь.рф/smazka-traktorov-t-150-i-t-150k.html
üdv! csak érdeklődnék, hogy a tisztelt fórumtársak közül látott-e már valaki körbálázóval dolgozó t-150-est?
Válasz zsoltiJD 50es #1782. hozzászólásáraHelló!Képed nincs róla?
Válasz zsoltiJD 50es #1782. hozzászólásáraÜdv lehet hogy érdekelne mi az ára.olahdavid22@freemail.hu esetleg képet tudsz küldeni vagy 06304676456
Válasz Szőlész Zolka #1783. hozzászólásáraAlá kell menned,és a váltón van agy üvegablak,ott tudod ellenőrizni.Persze álló motornál.
Utántölteni pedig a vezértömbb -nél van töltőnyílás,ezthiszem 32-es kulcsnyílású záródugó van rajta
Sziasztok!! Segítséget szeretnék kérni abban, hogy a váltó olajszintet hol tudom a legegyszerűbben ellenőrizni illetve után tölteni??? A fülke alatti mindkét tartály szintje rendben van! Ki milyen olajat javasol bele????
Üdv mindekinek ha valakit édekel lenne eladó egy T150 esm gyári motoros 8éve van nállunk tető allattis azóta áll kihasználás miatt eladó 3 éve körül nemvolt előhozva de jó állapotba van !
Válasz Fiatos Roland #1780. hozzászólásáraTudom, a gyárilag orbitosoknál a kormányszivattyú szívócsonkjába van építve a nyomásszabályozó szelep de nem akarok ilyen csonkot venni, nekem is megfelel a régi szelep, a szerepe ugyanaz.
Válasz Nabu #1779. hozzászólásáraA fülke alatt jobb oldalt a szelepet hagyd meg!Az kell hozzá!
Válasz Fiatos Roland #1778. hozzászólásáraSzuper! Nemsokára az enyémen is fenn lesz az orbit.
Válasz Nabu #1773. hozzászólásáraÉn is átalakítottam!Álló helyben alapjáraton 1 újjal! :)
egykissegitséget kérnék nem boldogulok a függesztett eke beálitásával vagyis a pontfüggesztővel
Válasz mia motor #1769. hozzászólásáraSzép estét!Ha még megválnál a gépedtől,beszélhetnénk telefonon?az én számom:06302077098.Megcsörrentessz és én visszahívlak!ha még aktuális a dolog!előre is köszönö,tisztelettel Szabó Sándor
Válasz Ördög János #1774. hozzászólásáraÉn csak orbitot vettem az "csak" 71000 Ft volt.
Egy talplemezt tudok csinálni 6-os kazánlemezből, arra kell hegeszteni egy csövet amibe passzol az eredeti kormányrúd. A kormánykerék tengelyét kell megtoldani egy bordás tengelyvéggel ami passzol az orbitba majd a hidraulika csöveket összehozni. Az eredeti nyomásszabályzó szelep jó, nem kell helyette az újabb változat. Mondjuk aki nem szeret bütykölgetni annak nagyon jó ez a készlet mert csak be kell szerelni. Meg hát átmenni érte a határon.
Válasz Új T150es #1771. hozzászólásáraÜdvözöllek! nekem egy 5,5 méteres függesztett kombinátor van mögötte, a problémád teljesen ismerős!
Ukrán barátainknál kapható "olcsón" megoldás! Beregszászon lehet is kapni: https://autoside.com.ua/product/ustanovka-nasos-dozatora-na-t-150/
Válasz Új T150es #1771. hozzászólásáraAz egyik ismerősömnek kockaszelepet kellett volna cserélni mert kopott volt. Ő akkor alakította át. Vett egy használt de jó Rába orbitot és azt tette fel a kormánymű helyett.
Volt lehetőségem menni a géppel. Személyautó kormánykerék volt feltéve és ujjal lehetett kormányozni.
Válasz Új T150es #1771. hozzászólásáraA kormánymű nem megfelelő hézagolása, a kockaszelepnek nevezett vezérlőszelep meghibásodása, kopása miatt is lehet. Amúgy is hajlamos arra, hogy alákormányzásból nehezen lehet visszatekerni, ha pl. kombinátorral vagy más munkagéppel fordul úgy hogy az bele van engedve a földbe. Először talán a csigakerék és a fogasív közötti hézagot ellenőrizd. A fogasív tengelyének hosszirányú játéka középállásban 0.03-0.06 mm között szélső helyzetben 0.25-0.6 mm között kell legyen. Ezt a fedél és a fogasív közötti bronzalátét alatti hézagoló lemezekkel lehet beállítani. Az én gépemen is nagyon rossz a kormány, kopott a fogasív. Nem is javítgatom, vettem rá gyári orbitot és átalakítom a télen.
Üdv Mindenkinek!Szeretném a segítségeteket kérni!Olyan problémája van a gépemnek,hogy melegen beragad a kormánya.Nem tudom tapasztalt-e valaki ilyen gondot ha igen hogyan oldotta meg.Olaj van benne és elfordulásnál történik ez a dolog és csak ha megtolatom akkor tudom kihozni egyenesre.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv!Valaki esetleg megtudná mondani,hogy a tlt-be 1000es fordulathoz milyen fogszámú kisfogaskereket kellene berakni? Most 16-60as áttétellel van, a 41es hajtott keréknek a párjára lennék kiváncsi.