Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.37 FtUSD389.71 FtCHF442.28 FtGBP495.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Még nincs kép, de nem rozsdás sehol. Csak a platót kell lefestenem, azelőtt nem akarok fényképezkedni.:D Am van rendszáma, de sztem neked messze lesz Bcsaba. Születési éve asszem '78. Nincs most előttem a forgalmi. Am van hozzá egy jó kis ágdarálóm is. Én csináltam. Kiválóan dolgozik, olyan 6cm átmérőig aprít. A motort egyáltalán nem fogja. A plató alá kell adagolni az anyagot. Tökéletes tüzelőanyag. Kreatív vagyok.
Nálunk is volt dagonyázás a gátakon egy 50-es mtz egy futoval nem birt felmászni a gátra én meg a szunyogommal fennt is voltam.Én is imádom a taposos difit de sajna a 82-es mtz ben már csak egy szar van azis tönkre ment 2 év alatt.Nálunk most is olyanok a homokutak hogy megtévesztök hogy nem mély az a mélyedés a francokat lehjatásig sülyedtem a t-16-ossal és meg se kottyant neki pedig teli volt homokzsákkal.Én majd sorközmüvelöt meg kaszát szeretnék csinálni de a sorközmüvelöt az ki ötleteltem.Robikapák also tagjait szoval a hajtás részt szerezni legalább hármat csinálni rá olyan fogaskerék rendszer amivel kardánnal lehetne hajtani ozt azzal bizto lehetne a gyomot irtani .Az emelését meg ugy oldanám meg mint a gyári ülését hogy mindig visszintbe legyenek a kapák.A kászát meg venni kell a tz4k hoz való gyári kaszát ozt ráépiteni egy vázra ozt mehet a kaszálás is.Ha az ember leleményes bármit megtud csinálni a gépre.
Hali. Üdvözlök minden T-16M tulajdonost. Érdeklődnék, hogy nem-e tudnátok vevőt a gyönyörű T16-osomra. Szép állapotban van, minden papírja megvan, műszakira felkészítve, jó masszív plató, erős Mtz munkahenger, fenti kipufogó. Nemsokára teszek fel képet is róla. El fogtok ájulni, ha meglátjátok.
HÁL ISTENNEK VÁLTÓ AZ NEM,mert megengedtem benne az olajat alul a hídnál és a váltónál is ,és barna olaj jött belőle nem szürke,valószínű amit láttam fehéres olajat az a szimering amit átengedet olajat,az keveredett a vízzel,végül is a közbenső támasztékban kellett olajat cserélni itt kapott egy új szimeringet,meg a jobb oldali lehajtásházban,de végül is lecseréltem az egész elsőhajtásban ,de csak ez a két helyen volt víz,meg kaptak egy új kardánkersztet is.
a DAGONYÁZÁST NEM NAGYONSZERETI A T-16,nekem is muszály volt most árvíz idején menni vele nagy viezkbe volt hogy a kipufogó elhalgatott mert beleért a vízbe,meg nagy sárba is,elég jól boldogul ,de a lehajtásokba belement a víz ,a szimeringnél ,a bal keréknél ott ahol van egy tárcsa is,gondolom innen hajtja ha lenne hozzá palántázó,de már lecseréltem benne az olajakat,nagyon jó a tapaosós difije is ,aranyat ér,mtz-n is meghagyhatták volna ilyenre,árvíz idején hordtam vele homokzsákot,egséz nap szinte ment nagy vízba és kb 12 lityi gázolja ez a nem mindegy,szinte teremli a gázoljata
Az igen biztos volt a fejükben,először úgy akarják indítani nem nyomja be a kuplungot csak mikor már rájön hogy az uaz elkepar utána meg nem engedi rá ez igen az orosz szakértelem,nemhiába strapabírók az orosz gépek,ha ezek öszseszerelik és megy akkor mindent bírnak.
aMÚGY AZ ELEJÉRE MINDENFÉLE CUCCOTT FEL TUDSZ RÁ RAKNI,MÉG VETŐGÉPET IS ,PERMETEZŐT IS ,ALTERNÁLÓ KASZÁT IS STB,egy alternáló kaszát én is tervezek rá venni ,mert nem kéne kézzel kaszálni a teheneknek a zöldet hanem azzal le lehetne veretni hamar.
Ez a gép nagyon hamar vissza hozza az árát.
Ezen az oldalon megtalálod a gépet és ott vannak róla az adatok is Ezen az oldalon!.Mi mindent amit tudunk ezzel hordunk mert nagyon kicsi fogyasztás egész jó a sebessége,terepen is egész jól tud teljesiteni.Én két tagú boronát teliraktunk vas csövekkel meg egy orosz potkocsi kerekét is ráraktuk vitte mint a rongyot petig már olyan mélyen ment mintha egy tz4k szántana.A hárompontott is könnyü megcsinálni csak idö kell sokat az rs-09 hátsó felfüggesztését épitik rá ukrán márkatársainknak majdnem mindeggyiken van.De Zolinak is nagyon szépen megvolt csinálva ha hátra nézel akkor találsz róla fotokat is.
Úgy döntöttem megveszem a gépet.Valahogy meg kell oldanom, hogy függesztett cuccokat vihessek vele.A legfontosabb a vetőgép lenne.Előre felfér 10 mázsa zab.A permetezést is megoldom vele.Egy picit áttervezve ez egy nagyon univerzális olcsó üzemű gép lenne.Amúgy 130-ért tudok egy 1600 ü.órás kint felejtett leharcolt gépet jó motorral és váltóval.Számításaim szerint 80-ata ráköltök és lesz egy jó gépem.Ha annyit eszik mint a T-25-t akkor hamar vissza jön az ára.
Én is majd egy nagyon massziv vonot szeretnék csinálni olyat ami a tartó gerendely hátsó pár jukába felcsavarozva hátra megy a bak alsó részéhez és ugy még a felsö bak részhez egy merevitöt ugy az össze is tartja a gépet.
Valóban nincs rajta hátul függesztő berendezés. Nem véletlen, mert a motor nagyon útban van. Hátul gyárilag csak egy keréknyom eldolgozó szerkezet van. Viszont lehet hozzá házilag készíteni szabványosnak mondható hárompont felfüggesztést. Itt a topikban korábban Zoli bemutatta fényképekkel is, hogy néz ki a sajátja. Ukrajnában elég elterjedt, hogy házilag konstruálnak rá ilyeneket. Ha csak fűkaszát akarsz használni, akkor szerintem mellső felfüggesztésűt kellene rá tenni. Úgy is ott van a TLT.
Én is szeretnék valami hasonlót rá, hogy használni tudjak egy kettes ekét, de lehet egyszerűbb lesz, ha az ekét alakítom át vontatottra, így csak egy masszív és állítható vonókeret kell a gépre. Minden mást előre is fel lehet tenni.
Sziasztok!
Akarok venni egy T-16-ot.De sajna pár dologgal nem vagyok tisztában.Ma beszéltem egy eladóval aki azt mondja, hogy nincs semmi függesztési lehetőség hátul.Gyárilag ezekhez nem is jár vonórúd, munkahenger meg egyebek?De ha lenne is akkor hol csatlakozik a harmadik pont?Ha bent ülök a traktorba akkor nekem melyik irányba forog a TLT?Létezik hozzá valami kasza ami esetleg rendre vág?A kasza lenne nekem a lényeg, mert pik-pak tudnék zöldet behordani.
Sziasztok.
Köszönöm a segítséget,de sajnos a t25-ös-nek nagyobb a felnije.Nem tudtok olcsón felnit valahol? Mert a habi-nál 70eft egy darab és nekem az nagyon sok főleg,h kettő kellene.
Sziasztok!
Új vagyok itt és szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek hátha van aki tud valami jó ötletet mondani.
T16-os traktorhoz keresek felnit.
Tudtok segíteni,hogy hol érdeklődjek mert nem igazán tudom hol kellene beszereznem?
Nem sok,az én t-16ombnól most a gázolaj csepeg áltó helyben is ,a kézi tápszivattyúnál ,azt cserélem le a napokba,meg olajcsere lesz,ha jó idő lesz ,meg megyek csalamádét elszórni .és behúzom lovas fogas,meg t-16m gépkapcsolattal.
Üdv:Általában a hidralika szivattyú szimeringje a hibás,de a szívó oldal csővezetékei repedése vagy kikoszolódása is okozhatja.Megtalálása egy cseppet hosszadalmas de meg lesz az.
Ok köszönöm.
te nem tudod hogy mi lehet az oka hogy a hidraulika olaj habosodik a gépben majd a levegőző nyiláson meg ömlik belöle.Az lehet hogy öreg az olaj?Vagy hallottam már hogy a szivattyú is csinálhatja?Mennyibe kerülne egy ilyen szivattyú?Meg ilyen orosz technikába való hidraulika olaj?Válaszokat elöre is köszönöm szépen.
Amúgy az olajtartály elején kb. a kormányoszlop vonalában van egy kis kitüremkedés és azon egy pici csavar. Ez az olajszint ellenőrző. Addig töltöd míg el nem kezd kifolyni...
Helo!A mi szerkezetünk is nyom egy kis kartergázt meg csipegeti az olajat.A miénk is bontatlan még a motor meg a válto is.A miénk 6 évet állt mert elszarodot az adagolo de elvittük egy adagoloshoz rátettük és máris pötyörészet az udvaron.Mi amit kell azt viszünk általában akác oszlopot,babot,borsót.De amire éppen kell mert olyan kevesett eszik homkoba is megálja a helyét (csak megrakva nem szabad vele 2.-nál gyorsabban fordulni mert akkor elakad vagy tolatni).Amuy mi már esöbe megrakva szántáson is kersztül mentünk meg az ártéren is lehetett vele menni.Én nagyon szeretem ezt a ruszki csodát de ha megheggesztetem akkor csinálok egy olyan vonot ami összetartja az eljét a hátuljával.Mert akkor hátha masszivabb lesz meg potkocsit vagy utánfutot vagy öntözö dobot huzni.Miénk is nagyon könnyen indul.Amikor ez pöcre indul az mtz-be kell egy tubus hidgindito és még akkor is nehezen indul.Amugy lehet hogy én is zöld rendszámot veszek rá.
helló jó a géped,van szürke forgalmija,de zöld rendszámot akarom elintézni rá ,mert az olcsóbb a piros 120 körül lenne a zöld kb 60,az enyém amúgy 1985 juniusi,két éve van nálam,1500óra van benne,de ez tuti,mert még a kuplungtárcsa gyári volt,meg amúgy most hogy rendbe van jól is néz ki,összeakadt a váltóban ké sebbesség ,mert ezeknek gyengepontjuk hogy összebír akadni ,ha nem veszed ki egyikből rendesen és teszed amásikba,és előző tulaj meg ráengedte a kuplungot és recs,de ha már szét volt szedve még cseréltünk 3 fogasgyereket,azok mondjuk lehet elmentek volna még de kkormár legyen rendbe,a gumijai olyan 60%osak ,de még gyáriak,kicsit ki vannak repedezve ,miskolcon néztem rá olyan 40 körül van rá/db,a motorja még gyári,egy kis kartergáz van ,de olajat nem eszi csak egy minimálisat,jah még az adagolót kellett belőni mikor megvettük,amúgy hálás kis gép, 2.5 literrel beérióránként ,és ebbe egy óra kb70- 75 perc,én nyáron sodrózásra használom,egy 6+ csillagosat húz,meg csalamádéért járok vele,most meg a malacok alól hordom ki vele a trágyát 2-3 naponta,de a betakarításban is segít,krumplit,marahrépát,ököt ezzel hozom haza,meg nyáron homokot ,sódert hozunk vele a sajóról,egy szóval jó kis gép,jah nem utolsó hogy télen minusz 20ba is jól indul.
Majd sajnos már nekem is kell kuplungoznom!De a váltonak semmi baja mert multkor az is le lett ellenörizve mert a kuplungtengely berohadt,de ugy hogy már egy maszik kinyomot kellet csinálni.
nagyon egyszerű,kuplungozni szét és összeszereléssel kb 1.5 óra,a váltó macerásabb volt 5 fogaskereket kelettcserélni a, a csapágyak jók voltak az 2 nap,de nem áálandóan csináltuk.
7189 hozzászólás
Helosztok!Azt szeretném kérdezni hogy a hidraulika olajat a levegöző csavaron kell bele önteni?8 litert?Választ elöre is köszönöm!
Válasz #1187. hozzászólásra
van mar kep azota,alternalo kaszat nem tud vki eladot,t16ra,vagy aki mar csinalt megirhatna hogy kell.
Válasz #1183. hozzászólásra
Még nincs kép, de nem rozsdás sehol. Csak a platót kell lefestenem, azelőtt nem akarok fényképezkedni.:D Am van rendszáma, de sztem neked messze lesz Bcsaba. Születési éve asszem '78. Nincs most előttem a forgalmi. Am van hozzá egy jó kis ágdarálóm is. Én csináltam. Kiválóan dolgozik, olyan 6cm átmérőig aprít. A motort egyáltalán nem fogja. A plató alá kell adagolni az anyagot. Tökéletes tüzelőanyag. Kreatív vagyok.
Nálunk is volt dagonyázás a gátakon egy 50-es mtz egy futoval nem birt felmászni a gátra én meg a szunyogommal fennt is voltam.Én is imádom a taposos difit de sajna a 82-es mtz ben már csak egy szar van azis tönkre ment 2 év alatt.Nálunk most is olyanok a homokutak hogy megtévesztök hogy nem mély az a mélyedés a francokat lehjatásig sülyedtem a t-16-ossal és meg se kottyant neki pedig teli volt homokzsákkal.Én majd sorközmüvelöt meg kaszát szeretnék csinálni de a sorközmüvelöt az ki ötleteltem.Robikapák also tagjait szoval a hajtás részt szerezni legalább hármat csinálni rá olyan fogaskerék rendszer amivel kardánnal lehetne hajtani ozt azzal bizto lehetne a gyomot irtani .Az emelését meg ugy oldanám meg mint a gyári ülését hogy mindig visszintbe legyenek a kapák.A kászát meg venni kell a tz4k hoz való gyári kaszát ozt ráépiteni egy vázra ozt mehet a kaszálás is.Ha az ember leleményes bármit megtud csinálni a gépre.
űdv: Gépkönyve valakinek t16 m-re! érdekelne ha valakinek akadna!!
Válasz #1182. hozzászólásra
van rajta rendszám vagy csak papírja van
én ha reális áron van tudok rá vevőt.
meg persze ha nem messze van hozzánk én borsodi vagyok
Válasz #1182. hozzászólásra
Na lássuk a képeket hány éves hány órás ,mennyi az ára?
Hali. Üdvözlök minden T-16M tulajdonost. Érdeklődnék, hogy nem-e tudnátok vevőt a gyönyörű T16-osomra. Szép állapotban van, minden papírja megvan, műszakira felkészítve, jó masszív plató, erős Mtz munkahenger, fenti kipufogó. Nemsokára teszek fel képet is róla. El fogtok ájulni, ha meglátjátok.
Válasz #1180. hozzászólásra
HÁL ISTENNEK VÁLTÓ AZ NEM,mert megengedtem benne az olajat alul a hídnál és a váltónál is ,és barna olaj jött belőle nem szürke,valószínű amit láttam fehéres olajat az a szimering amit átengedet olajat,az keveredett a vízzel,végül is a közbenső támasztékban kellett olajat cserélni itt kapott egy új szimeringet,meg a jobb oldali lehajtásházban,de végül is lecseréltem az egész elsőhajtásban ,de csak ez a két helyen volt víz,meg kaptak egy új kardánkersztet is.
Válasz #1179. hozzászólásra
MTZ hogy bírta a vizet? Végül mi ázott be?
Válasz #1176. hozzászólásra
a DAGONYÁZÁST NEM NAGYONSZERETI A T-16,nekem is muszály volt most árvíz idején menni vele nagy viezkbe volt hogy a kipufogó elhalgatott mert beleért a vízbe,meg nagy sárba is,elég jól boldogul ,de a lehajtásokba belement a víz ,a szimeringnél ,a bal keréknél ott ahol van egy tárcsa is,gondolom innen hajtja ha lenne hozzá palántázó,de már lecseréltem benne az olajakat,nagyon jó a tapaosós difije is ,aranyat ér,mtz-n is meghagyhatták volna ilyenre,árvíz idején hordtam vele homokzsákot,egséz nap szinte ment nagy vízba és kb 12 lityi gázolja ez a nem mindegy,szinte teremli a gázoljata
Válasz #1176. hozzászólásra
Az igen biztos volt a fejükben,először úgy akarják indítani nem nyomja be a kuplungot csak mikor már rájön hogy az uaz elkepar utána meg nem engedi rá ez igen az orosz szakértelem,nemhiába strapabírók az orosz gépek,ha ezek öszseszerelik és megy akkor mindent bírnak.
Válasz #1174. hozzászólásra
aMÚGY AZ ELEJÉRE MINDENFÉLE CUCCOTT FEL TUDSZ RÁ RAKNI,MÉG VETŐGÉPET IS ,PERMETEZŐT IS ,ALTERNÁLÓ KASZÁT IS STB,egy alternáló kaszát én is tervezek rá venni ,mert nem kéne kézzel kaszálni a teheneknek a zöldet hanem azzal le lehetne veretni hamar.
Az oroszok is szeretnek dagonyázni
Dagonyázás t-16m
Ralliznak
Müvelnek
Kerekeznek vele
Értetlenek inditják
Válasz #1174. hozzászólásra
Ez a gép nagyon hamar vissza hozza az árát.
Ezen az oldalon megtalálod a gépet és ott vannak róla az adatok is Ezen az oldalon!.Mi mindent amit tudunk ezzel hordunk mert nagyon kicsi fogyasztás egész jó a sebessége,terepen is egész jól tud teljesiteni.Én két tagú boronát teliraktunk vas csövekkel meg egy orosz potkocsi kerekét is ráraktuk vitte mint a rongyot petig már olyan mélyen ment mintha egy tz4k szántana.A hárompontott is könnyü megcsinálni csak idö kell sokat az rs-09 hátsó felfüggesztését épitik rá ukrán márkatársainknak majdnem mindeggyiken van.De Zolinak is nagyon szépen megvolt csinálva ha hátra nézel akkor találsz róla fotokat is.
Úgy döntöttem megveszem a gépet.Valahogy meg kell oldanom, hogy függesztett cuccokat vihessek vele.A legfontosabb a vetőgép lenne.Előre felfér 10 mázsa zab.A permetezést is megoldom vele.Egy picit áttervezve ez egy nagyon univerzális olcsó üzemű gép lenne.Amúgy 130-ért tudok egy 1600 ü.órás kint felejtett leharcolt gépet jó motorral és váltóval.Számításaim szerint 80-ata ráköltök és lesz egy jó gépem.Ha annyit eszik mint a T-25-t akkor hamar vissza jön az ára.
Üdv!
Norbi
Ui.:Milyen méretű a hátsó gumi?
Én is majd egy nagyon massziv vonot szeretnék csinálni olyat ami a tartó gerendely hátsó pár jukába felcsavarozva hátra megy a bak alsó részéhez és ugy még a felsö bak részhez egy merevitöt ugy az össze is tartja a gépet.
Valóban nincs rajta hátul függesztő berendezés. Nem véletlen, mert a motor nagyon útban van. Hátul gyárilag csak egy keréknyom eldolgozó szerkezet van. Viszont lehet hozzá házilag készíteni szabványosnak mondható hárompont felfüggesztést. Itt a topikban korábban Zoli bemutatta fényképekkel is, hogy néz ki a sajátja. Ukrajnában elég elterjedt, hogy házilag konstruálnak rá ilyeneket. Ha csak fűkaszát akarsz használni, akkor szerintem mellső felfüggesztésűt kellene rá tenni. Úgy is ott van a TLT.
Én is szeretnék valami hasonlót rá, hogy használni tudjak egy kettes ekét, de lehet egyszerűbb lesz, ha az ekét alakítom át vontatottra, így csak egy masszív és állítható vonókeret kell a gépre. Minden mást előre is fel lehet tenni.
Sziasztok!
Akarok venni egy T-16-ot.De sajna pár dologgal nem vagyok tisztában.Ma beszéltem egy eladóval aki azt mondja, hogy nincs semmi függesztési lehetőség hátul.Gyárilag ezekhez nem is jár vonórúd, munkahenger meg egyebek?De ha lenne is akkor hol csatlakozik a harmadik pont?Ha bent ülök a traktorba akkor nekem melyik irányba forog a TLT?Létezik hozzá valami kasza ami esetleg rendre vág?A kasza lenne nekem a lényeg, mert pik-pak tudnék zöldet behordani.
Nekem van két T-16 felnim de a középső csillag nincs benne. Hibátlan állapotú. E-mail: martonosisandor@citromail.hu ( Makó )
Válasz #1167. hozzászólásra
70 ropi T-16 hátsó felniért?
Ezek betegek!
Válasz #1167. hozzászólásra
Kérdezz meg egy dutrást(ue28) a hátsókerekek lyuktávolságárol,lehet hogy komplett kerék stimmel rá,vagy valami kis nyugati traktorkerék ami 6 lyukú
Sziasztok.
Köszönöm a segítséget,de sajnos a t25-ös-nek nagyobb a felnije.Nem tudtok olcsón felnit valahol? Mert a habi-nál 70eft egy darab és nekem az nagyon sok főleg,h kettő kellene.
Válasz #1165. hozzászólásra
Mindíg tanul az ember!
Az első lehet, de a hátsó nagyobb. 32-es gumi megy rá.
Válasz #1163. hozzászólásra
Szia.
Szerintem ugyan az mint a T-25ös traki felnije.
WWW.Habi.hu
WWW.interusz.hu
Sziasztok!
Új vagyok itt és szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek hátha van aki tud valami jó ötletet mondani.
T16-os traktorhoz keresek felnit.
Tudtok segíteni,hogy hol érdeklődjek mert nem igazán tudom hol kellene beszereznem?
Köszönöm előre is!!!
Válasz #1158. hozzászólásra
Nem sok,az én t-16ombnól most a gázolaj csepeg áltó helyben is ,a kézi tápszivattyúnál ,azt cserélem le a napokba,meg olajcsere lesz,ha jó idő lesz ,meg megyek csalamádét elszórni .és behúzom lovas fogas,meg t-16m gépkapcsolattal.
Válasz #1155. hozzászólásra
De már megírták előttem.
Válasz #1155. hozzászólásra
Üdv:Általában a hidralika szivattyú szimeringje a hibás,de a szívó oldal csővezetékei repedése vagy kikoszolódása is okozhatja.Megtalálása egy cseppet hosszadalmas de meg lesz az.
Válasz #1155. hozzászólásra
Akkor szokott habozni a hidraulika ha levegőt sziv a rendszer,szivócsövet nézd át és a szivattyú szimmeringjét
Válasz #1157. hozzászólásra
Ok kösz a gyors választ.Felétek mi a helyzet?
Válasz #1155. hozzászólásra
nekem motorolaj van benne
,kb10 lityi
szerintem azért mert régi az olaj
Válasz #1155. hozzászólásra
Ja bocs az árárt nem figyeltem a szivattyunak.
Válasz #1153. hozzászólásra
Ok köszönöm.
te nem tudod hogy mi lehet az oka hogy a hidraulika olaj habosodik a gépben majd a levegőző nyiláson meg ömlik belöle.Az lehet hogy öreg az olaj?Vagy hallottam már hogy a szivattyú is csinálhatja?Mennyibe kerülne egy ilyen szivattyú?Meg ilyen orosz technikába való hidraulika olaj?Válaszokat elöre is köszönöm szépen.
üdvözlettel:Puskás Viktor
Válasz #1152. hozzászólásra
MTZ 50 KORMÁNYSZIVATTYÚJA,kb 5000ft.
Mtz 50-es kormányszivattyú.
Helosztok!Mien hidraulika szivattyú kell a t-16m re?
Válasz #1150. hozzászólásra
Ok köszi.Ma hoztam vele ganét és billentéskor megint habositotta az olajat.Szerinted lehet az a gond hogy öreg az olaj?
Könyv szerint kerek 8 liter.
Amúgy az olajtartály elején kb. a kormányoszlop vonalában van egy kis kitüremkedés és azon egy pici csavar. Ez az olajszint ellenőrző. Addig töltöd míg el nem kezd kifolyni...
Helo!Meg heggesztettük a gépet!Mennyi hidraulika olaj kell bele?
Válasz #1147. hozzászólásra
Helo!A mi szerkezetünk is nyom egy kis kartergázt meg csipegeti az olajat.A miénk is bontatlan még a motor meg a válto is.A miénk 6 évet állt mert elszarodot az adagolo de elvittük egy adagoloshoz rátettük és máris pötyörészet az udvaron.Mi amit kell azt viszünk általában akác oszlopot,babot,borsót.De amire éppen kell mert olyan kevesett eszik homkoba is megálja a helyét (csak megrakva nem szabad vele 2.-nál gyorsabban fordulni mert akkor elakad vagy tolatni).Amuy mi már esöbe megrakva szántáson is kersztül mentünk meg az ártéren is lehetett vele menni.Én nagyon szeretem ezt a ruszki csodát de ha megheggesztetem akkor csinálok egy olyan vonot ami összetartja az eljét a hátuljával.Mert akkor hátha masszivabb lesz meg potkocsit vagy utánfutot vagy öntözö dobot huzni.Miénk is nagyon könnyen indul.Amikor ez pöcre indul az mtz-be kell egy tubus hidgindito és még akkor is nehezen indul.Amugy lehet hogy én is zöld rendszámot veszek rá.
Válasz #1146. hozzászólásra
helló jó a géped,van szürke forgalmija,de zöld rendszámot akarom elintézni rá ,mert az olcsóbb a piros 120 körül lenne a zöld kb 60,az enyém amúgy 1985 juniusi,két éve van nálam,1500óra van benne,de ez tuti,mert még a kuplungtárcsa gyári volt,meg amúgy most hogy rendbe van jól is néz ki,összeakadt a váltóban ké sebbesség ,mert ezeknek gyengepontjuk hogy összebír akadni ,ha nem veszed ki egyikből rendesen és teszed amásikba,és előző tulaj meg ráengedte a kuplungot és recs,de ha már szét volt szedve még cseréltünk 3 fogasgyereket,azok mondjuk lehet elmentek volna még de kkormár legyen rendbe,a gumijai olyan 60%osak ,de még gyáriak,kicsit ki vannak repedezve ,miskolcon néztem rá olyan 40 körül van rá/db,a motorja még gyári,egy kis kartergáz van ,de olajat nem eszi csak egy minimálisat,jah még az adagolót kellett belőni mikor megvettük,amúgy hálás kis gép, 2.5 literrel beérióránként ,és ebbe egy óra kb70- 75 perc,én nyáron sodrózásra használom,egy 6+ csillagosat húz,meg csalamádéért járok vele,most meg a malacok alól hordom ki vele a trágyát 2-3 naponta,de a betakarításban is segít,krumplit,marahrépát,ököt ezzel hozom haza,meg nyáron homokot ,sódert hozunk vele a sajóról,egy szóval jó kis gép,jah nem utolsó hogy télen minusz 20ba is jól indul.
Válasz #1141. hozzászólásra
A tiéteken van forgalmi?Ha van mien?
Válasz #1144. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=NNdt0LzOwUQ
Ilyenkor még nem volt semmi baja:(
Válasz #1142. hozzászólásra
maszek:)
Válasz #1141. hozzászólásra
Majd sajnos már nekem is kell kuplungoznom!De a váltonak semmi baja mert multkor az is le lett ellenörizve mert a kuplungtengely berohadt,de ugy hogy már egy maszik kinyomot kellet csinálni.
Válasz #1140. hozzászólásra
nagyon egyszerű,kuplungozni szét és összeszereléssel kb 1.5 óra,a váltó macerásabb volt 5 fogaskereket kelettcserélni a, a csapágyak jók voltak az 2 nap,de nem áálandóan csináltuk.
Mennyi idő alatt kuplungoztátok meg?