Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.33 FtUSD389.71 FtCHF439.95 FtGBP489.96 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Magister #6480. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat mindjuk az első felèt a kèrdèsemnek teljes felesleges volt feltennem mert egyèrtelmű a válasz hisz azon a tengelyen hajtja a kereket
Válasz tamaaska22 #6479. hozzászólásáraA sonka belső oldalán lévő az a kerékkel azonosan forog. A másik csonk az pedig a szekunder tengely, az az aktuális áttételnek megfelelően forog.
Valaki meg tudná nekem mondani hogy egy hátsòkerèk fordulat alatt hányat fordul a sonka belső felèn lèvő tengely ès a másik ami a váltò oldalán van nem a tlt-re gondolok
Válasz Maszek Zs #6477. hozzászólásáraSikerülne ha lenne időm :)Majd féktisztítóval kitisztítom a szűrőt. Meg kellene még vennem bele olajat, de úgy döntöttem 15w40-et fogok bele tenni, ezzel télen könnyebb indítani télen, mint az 1 fokozatúval. Ezt olvastam.
Sziasztok!
Olyan gondom van,h a T16-osomon összefeszült a váltó.Vki mondta hogy le kell venni vmi fedelet vagy tengelyt és akkor haza tudom húzni!Esetleg valaki tud erről infót adni?
Köszönöm
Válasz rolandl #6473. hozzászólásáraAzt nem cserélni kell hanem kitakarítani. Az olaj csere az üzemórára van. Azt szerintem nem fogod bele rakni egy év alatt. Én évente lecserélem.
semmire nem jutottam még :) nem volt időm a traktorral foglalkozni.
Amúgy egy kérdés. A traktorban ilyen nagy fémházas olajszűrő van. Ezt milyen időközönként kellene cserélni? mert megnéztem és orosz betűk vannak rajta, tehát nem hiszem,h mostanában volt cserélve
Ez az olaj csere nem megoldás volt, hanem ideiglenes tűz oltás!! Jobb lenne ha keveredne az olajjal??
Nem is olajcsere,hanem engedje le a gázolajat és tölcse fel kis olajjal.
De a megoldást is oda írta 50-es adagoló!!!
Válasz rolandl #6465. hozzászólásáraAz 1dl olaj nem javítja meg. Szerez 50 adagolót át kell szabni azt örök élet +1nap de addig is többször le kell engedni a gázolajat. Mert,ha be megy a motorba Hidraulika milyen?
Válasz rolandl #6465. hozzászólásáraAdagoló elemed elkopott. Nem garancia hogy az újjal megjavul a dolog. Ha időtállóan akarod megcsinálni akkor szerez be egy 50-es adagolót és vidd el egy normális adagolóshoz hogy t-25-re akarod feltenni. Onantól kezdve el is lehet felejteni az adagolót a gépen.
Válasz rolandl #6465. hozzászólásáraElső körben cseréld le a tápszivattyút kompletten, ha utána is ilyen gondod van akkor a fejszelepnél is ki van kopva. Az 1 dl olajjal mi volt a terv?
Vagy elviszed adagolóshoz azt ami rajta van és felújíttatód vagy teszel rá mtz adagolót amit szintén beállít neked az adagolós vagy még vehetsz rá újat bár vissza olvasva itt az is egy idő után nyomta az anyagot a szuszogón.
Válasz rolandl #6460. hozzászólásáraSokan úgy billentenek,hogy sebességbe oda ér kuplung be és hiraulika kar meg ránt és nem billent. Persze csak jó kuplungnál!!
Az,hogy vissza enged több mindetől lehet! Ezzel ne foglalkozz
Meg kéne mérni a nyomást,vagy azthiszem szervós a tied és rá kéne kötni valahogy a másik szivattyúra.
Válasz rolandl #6460. hozzászólásáraA vezérlőtömb kúpos szelepe is lehet be van verődve és nem zár rendesen,de ekkor egyáltalán nem kéne működnie a hidraulikádnak.
Válasz prütyi #6457. hozzászólásáraMiért nyomnám a kuplungot?? Amúgy üresen mindig billent, csak mikor meg lett pakolva ( nem olyan sok volt rajta ) akkor nem billentett. És ha meg van billentve üresen a plató, akkpr egy hét után leenged. Valahol elmehet a nyomás, vagy ez ilyen? Mert arra gondolok,h valahol elmegy a nyomás,mikor rakottan billentek és ez lehet az ok
Válasz rolandl #6456. hozzászólásáraRemélem a kuplung nincs kinyomva miközben billentesz,mivel ha kinyomod megáll a tlt hajtás és így a hidraulika szivattyú is. A másik lehetőség,hogy haldokol a szivattyú rajta.
Szia! Nekem 140-es olajvan benne, meg vagy 3 kg közepes keménységű zsír.. Olajból 10-11 liter... A ruszki táblázat szerint 8,5 kell, de az szerintem kevés.... Zsírral tényleg sokkal halkabb. Illetve C90-es olajat ír bele ami a mostani 85W-90 -nek felelne...meg. DE, a régi ruszki váltók illesztés...hát nem alegpontosabb. Eredetileg olyan sűrű az olaj benne, mint a friss akácméz..na azzal nem is zörög úgy...
Válasz rolandl #6445. hozzászólásáraÜdv!
Csak a műszakira kell vagy csak a hideg ellen. Váltóba valami sűrű olajat tegyél,elvileg 8,5 liter. Ellenőrizni meg hátultudod a motor jobb oldalánál.
Sziasztok! Nekem jobb első ajtó kellene. Tud valaki?
És még az lenne a kérdésem,hogy a váltóba mennyi olaj kell és a szintet hol tudom megnézni? Milyen olaj való bele?
Válasz Maszek Zs #6443. hozzászólásáraKöszönöm az elérhetőségeket.Csak a plató nekem az ország másik szélén van de még lehet belőle vmi A felnit is láttam de habinal uj olcsobb...nyilván nem a gyári minőség de jó az is.Érdeklődésként ìrtam hátha van vkinek vmilye eladó...köszi mégegyszer
Válasz Maszek Zs #6439. hozzászólásáraNekem nem kellene új adásvételi, nekem az is jó amivel eladták, vagyis annak a másolata, de azt se adják oda. egy gyökerek
7189 hozzászólás
Válasz stefi69 #6488. hozzászólásáraNem kopott Ha gondolod holnap lefényképezem
Válasz Maszek Zs #6487. hozzászólásáraVagy csak kopott !
Válasz Magister #6486. hozzászólásáraAkkor az enyém lehet,hogy lapos!!????
Válasz tamaaska22 #6482. hozzászólásáraSzia. Az enyém 125cm.
Válasz Maszek Zs #6483. hozzászólásáraKöszönöm szèpen a mèretet
Válasz Maszek Zs #6483. hozzászólására
Válasz tamaaska22 #6482. hozzászólására118cm de attól függ milyen lapos!
Mèg egy kèrdèsem lenne mekkora a hátsò kerèk külső átmèrője vagy a külsősugara
Válasz Magister #6480. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat mindjuk az első felèt a kèrdèsemnek teljes felesleges volt feltennem mert egyèrtelmű a válasz hisz azon a tengelyen hajtja a kereket
Válasz tamaaska22 #6479. hozzászólásáraA sonka belső oldalán lévő az a kerékkel azonosan forog. A másik csonk az pedig a szekunder tengely, az az aktuális áttételnek megfelelően forog.
Valaki meg tudná nekem mondani hogy egy hátsòkerèk fordulat alatt hányat fordul a sonka belső felèn lèvő tengely ès a másik ami a váltò oldalán van nem a tlt-re gondolok
Válasz Maszek Zs #6477. hozzászólásáraSikerülne ha lenne időm :)Majd féktisztítóval kitisztítom a szűrőt. Meg kellene még vennem bele olajat, de úgy döntöttem 15w40-et fogok bele tenni, ezzel télen könnyebb indítani télen, mint az 1 fokozatúval. Ezt olvastam.
Válasz Vijan #6475. hozzászólásáraSikerült???
Válasz Vijan #6475. hozzászólásáraTöbb megoldás van..lelehet venni a váltókart és kuplung benyomása után pájszerrel vissza igazítani a kulisszát.
Sziasztok!
Olyan gondom van,h a T16-osomon összefeszült a váltó.Vki mondta hogy le kell venni vmi fedelet vagy tengelyt és akkor haza tudom húzni!Esetleg valaki tud erről infót adni?
Köszönöm
Válasz rolandl #6473. hozzászólásáraAzt nem cserélni kell hanem kitakarítani. Az olaj csere az üzemórára van. Azt szerintem nem fogod bele rakni egy év alatt. Én évente lecserélem.
semmire nem jutottam még :) nem volt időm a traktorral foglalkozni.
Amúgy egy kérdés. A traktorban ilyen nagy fémházas olajszűrő van. Ezt milyen időközönként kellene cserélni? mert megnéztem és orosz betűk vannak rajta, tehát nem hiszem,h mostanában volt cserélve
Válasz rolandl #6465. hozzászólásáraHidraulika milyen? Mire jutottál?
Válasz Maszek Zs #6470. hozzászólásáraLátom, valaki azért olvas és gondolkodik is...
Válasz Gepi #6469. hozzászólásáraNA!
Ez az olaj csere nem megoldás volt, hanem ideiglenes tűz oltás!! Jobb lenne ha keveredne az olajjal??
Nem is olajcsere,hanem engedje le a gázolajat és tölcse fel kis olajjal.
De a megoldást is oda írta 50-es adagoló!!!
Válasz Magister #6422. hozzászólásáraEz az olaj csere az adagolón gyönyörű segítség volt csak gratulálni tudok
Ugyan ott van ahonnan elindult nyomja ki a szuszogónál az anyagot
hujuj
Válasz rolandl #6465. hozzászólásáraAz 1dl olaj nem javítja meg. Szerez 50 adagolót át kell szabni azt örök élet +1nap de addig is többször le kell engedni a gázolajat. Mert,ha be megy a motorba Hidraulika milyen?
Válasz rolandl #6465. hozzászólásáraAdagoló elemed elkopott. Nem garancia hogy az újjal megjavul a dolog. Ha időtállóan akarod megcsinálni akkor szerez be egy 50-es adagolót és vidd el egy normális adagolóshoz hogy t-25-re akarod feltenni. Onantól kezdve el is lehet felejteni az adagolót a gépen.
Válasz rolandl #6465. hozzászólásáraElső körben cseréld le a tápszivattyút kompletten, ha utána is ilyen gondod van akkor a fejszelepnél is ki van kopva. Az 1 dl olajjal mi volt a terv?
Vagy elviszed adagolóshoz azt ami rajta van és felújíttatód vagy teszel rá mtz adagolót amit szintén beállít neked az adagolós vagy még vehetsz rá újat bár vissza olvasva itt az is egy idő után nyomta az anyagot a szuszogón.
hiába raktam az adagolóba 1 dl olajat, mégis a szuszogónál egy idő után elkezdi kinyomni a gázolajat. Mi lehet az oka? Valami ki van kopva talán?
Válasz dávidka234567 #6463. hozzászólásáraHelló! Hol laksz? Jobbos az ajtó? Mennyiért adod?
Válasz rolandl #6445. hozzászólásáraNekem van egy ajtom elado
Válasz rolandl #6460. hozzászólásáraSokan úgy billentenek,hogy sebességbe oda ér kuplung be és hiraulika kar meg ránt és nem billent. Persze csak jó kuplungnál!!
Az,hogy vissza enged több mindetől lehet! Ezzel ne foglalkozz
Meg kéne mérni a nyomást,vagy azthiszem szervós a tied és rá kéne kötni valahogy a másik szivattyúra.
Válasz rolandl #6460. hozzászólásáraA vezérlőtömb kúpos szelepe is lehet be van verődve és nem zár rendesen,de ekkor egyáltalán nem kéne működnie a hidraulikádnak.
Válasz prütyi #6457. hozzászólásáraMiért nyomnám a kuplungot?? Amúgy üresen mindig billent, csak mikor meg lett pakolva ( nem olyan sok volt rajta ) akkor nem billentett. És ha meg van billentve üresen a plató, akkpr egy hét után leenged. Valahol elmehet a nyomás, vagy ez ilyen? Mert arra gondolok,h valahol elmegy a nyomás,mikor rakottan billentek és ez lehet az ok
https://youtu.be/gLx3GGBjFaI
Válasz rolandl #6456. hozzászólásáraA kuplugot ne nyomd ki. Ha így se akkor nyomás mérés. De csak rakodtan nem billlent? Amúgy jó?
Válasz rolandl #6456. hozzászólásáraRemélem a kuplung nincs kinyomva miközben billentesz,mivel ha kinyomod megáll a tlt hajtás és így a hidraulika szivattyú is. A másik lehetőség,hogy haldokol a szivattyú rajta.
Válasz Maszek Zs #6454. hozzászólásáraMegrakottan nem akart billenteni, pedig olyan sok nem volt rajta, szerintem
Válasz Maszek Zs #6454. hozzászólásáraNem fogy a hidraulika. De néha nem akart billenteni, de a szint meg jó. Reccsen a váltó váltásnál
Válasz rolandl #6452. hozzászólásáraTudsz vátani recsegés nélkül váltani?
Szerintem Frinyó vagy Aladár töltötte fel. De a hidraulika olaj nem fogy?
Válasz rolandl #6452. hozzászólásáraOlvass és csináld!!
Ha, le engeded nézd meg a mágnest a leeresztőcsavarban....
Illetve , mosasd át gázolajjal...
Megnéztem a váltóolajat, a felső nivónál is folyt, eléggé folyós. Nyomhatok bele zsírt? Ha igen,akkor mennyit és milyen fajtát?
Válasz Maszek Zs #6446. hozzászólásáraKöszi,volt már vele biznisz még keresgelek és felkeresem újra.
Válasz Maszek Zs #6447. hozzászólásáraMűszakira is kellene, meg amúgy is jó lenne egy
Szia! Nekem 140-es olajvan benne, meg vagy 3 kg közepes keménységű zsír.. Olajból 10-11 liter... A ruszki táblázat szerint 8,5 kell, de az szerintem kevés.... Zsírral tényleg sokkal halkabb. Illetve C90-es olajat ír bele ami a mostani 85W-90 -nek felelne...meg. DE, a régi ruszki váltók illesztés...hát nem alegpontosabb. Eredetileg olyan sűrű az olaj benne, mint a friss akácméz..na azzal nem is zörög úgy...
Válasz Maszek Zs #6447. hozzászólásáraItt mindenki feltölti a felső jelző csavarig. És útána rá nyomok egy zsirzóra való zsírt. Sokat csendesdik!
Válasz rolandl #6445. hozzászólásáraÜdv!
Csak a műszakira kell vagy csak a hideg ellen. Váltóba valami sűrű olajat tegyél,elvileg 8,5 liter. Ellenőrizni meg hátultudod a motor jobb oldalánál.
Válasz S.T #6444. hozzászólásáraKeres rá itt mz/x re ő mindig bont egyet
Sziasztok! Nekem jobb első ajtó kellene. Tud valaki?
És még az lenne a kérdésem,hogy a váltóba mennyi olaj kell és a szintet hol tudom megnézni? Milyen olaj való bele?
Válasz Maszek Zs #6443. hozzászólásáraKöszönöm az elérhetőségeket.Csak a plató nekem az ország másik szélén van de még lehet belőle vmi A felnit is láttam de habinal uj olcsobb...nyilván nem a gyári minőség de jó az is.Érdeklődésként ìrtam hátha van vkinek vmilye eladó...köszi mégegyszer
Válasz S.T #6442. hozzászólásáraItt nézd meg
https://auto.jofogas.hu/komarom_esztergom/Traktor_fulke_plato___rs09_rs_09_t16_t_16__82636155.htm
Felni
https://auto.jofogas.hu/bekes/T16__t_16__t_16_traktor_felni_elado_81567430.htm
Esetleg első felni eladó...?
Tisztelt t-16os tulajdonosok valakinek esetleg plató vagy billentő munkahenger eladó ?
Válasz Maszek Zs #6439. hozzászólásáraNekem nem kellene új adásvételi, nekem az is jó amivel eladták, vagyis annak a másolata, de azt se adják oda. egy gyökerek