Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR413.22 FtUSD390.63 FtCHF443.85 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mucsijani #6221. hozzászólásáraÜdv!
Ha találkozol vele akkor légyszi kérdezz rá. Nem kell gyorsan mert csak lehet márciusra jön meg az autóm és csak útána tudnám elhozni ha arra járok.
Válasz citroxm #6223. hozzászólására Ez mindeniknek jó,ha ilyennel talákozik már így kezdi! Én ilyenkor azért mérges vagyok ha nem talákozok a kosszal. Jó tudni mi szivatott. Motor felújítás után 50űzemórával ráfér egy olaj csere.
Üdv! Úgy néz ki megoldódott az olajnyomás problémám. Az olajnyomás állítónál volt gond. Letakarítottam a zárócsavart, ami le volt plombával zárva, hogy miért azt nem tudom. Mielőtt tekertem volna, megszámoltam, hány menet metszés látszik. 12 db-ot számoltam. Kitekertem teljesen, kijött az a kis golyó vagy nem is tudom mi a pontos neve, visszatekertem, megközelítőleg ugyanúgy 12 menetmetszésre. Jó lett, nem ingadozik, alapjáraton is (45 fokos volt a motor hőmérséklete) 3-as volt a nyomás. Köszönöm mindenki segítségét ismét!!!
Válasz prütyi #6216. hozzászólásáraNem volt több zsák Egyébként csak zabvolt benne. A gyári tető elég erős nem szokott horpadozni, tavasszal arról szoktam szedni a cseresznyét.
Válasz citroxm #6217. hozzászólásárahát.. hogy melyik a rendes , az csak úgy derül ki ha ki van próbálva. nekem 5 ből 1 lett jó...
volt aminek az öntvénye volt hajszálrepedéses, eleve elfosta az olajat.
meg volt ami már új korában is kopott volt.
kevesebb lett a nyomásom vele...
szokott még olyan lenni hogy a karterban a csövezés repedt.. azt is érdemes megnézni.
ha szivattyút kell cserélni keres hidraulika műhelyt, én ott mérettem be, aztán nagy nehezen lett is egy ami működik. de kínszenvedés...
nemtudom miét lehetne belefaragni.
t-25-t-30-vtz2032-vtz2048-t40 ezeké ugyanaz..
pont ugyanolyan fos is mind...
Válasz a2457 #6215. hozzászólásáraAkkor ne is próbálkozzak mással? Habiban néztem 5ezer pár száz forintba kerül... Melyik a "rendes" szivattyú? Holnapra terveztem hogy cserélek egy órát is, bár nem hiszem hogy ezek a mechanikus órák el tudnak romlani....
Válasz Maszek Zs #6209. hozzászólásáraMost éppen alkatrészre várok...a magyar boltokat inkább hagyjuk...amit kivettem fogaskereket az különb, mint itthon az új..
Válasz Maszek Zs #6208. hozzászólásáraNem hiszem hogy sűrű mert volt ennél hidegebb is és nem dermedt le. Boltban is azt mondták hogy jó az olaj amit viszek. Rongy darabot azt láthatatlanba is kizárom. Próbálom az állítást, aztán ha az sem segít akkor lehet szivattyú? Megfordult a fejemben hogy fellazult volna valamelyik hajtókar...
De jól lehúztam őket, és nincs kopogó hangja sem.
Válasz citroxm #6207. hozzászólásáraNem sűrű kicsit az olaj!? Vagy oda kapott valami bent maradt rongy darabot. Meg számold a menetek számát (az állító csavaron) . De nemhiszem hogy ilyen egyszerű lesz
Válasz citroxm #6205. hozzászólásáraBlokk bal oldalán lent....le van egy alu alátéttel biztosítva. Hajtsd le a kupakot és alatta van az állító csavar.
Ha, a záró sapkát lehajtod elő fordul, hogy szétjön az egész...nem kell kétségbe esni...
Üdv Mindenkinek! Esetleg tudja valaki mi lehet a gond? Eddig tökéletes olajnyomásom volt 3-3,5 hidegen, melegen, alapjáraton is. Ma meg mentem vele, ha nyomom neki max 1-1,5 alapjáraton 0,5... És valahogy így hidegben nehezebben indul meg az olajnyomás is. Ez normális? A motornak szép hangja van, szeptemberben kapott új hajtókarcsapágyakat, olajat, henger, dugók, hf. Olaj a két jel közt van a nívón. Az olajnyomásmérő óra alatt a csőnél szivárgás látható. Ennek köze lehet hozzá? Illetve lehet, csak be rá kell állítani az olajnyomásra?
Válasz Maszek Zs #6193. hozzászólásáraOh nem ezen a fuvaron múlt a fűtésünk. Dióst szedünk ki és annak a vastagját szedtük össze egy helyre a törzseken kivül mivel azok még állnak mert valamire kötni kell a kötelet. Ha az 52-es egyedül nem bírja bekötjük elé a kisplatóst.
Válasz Magister #6195. hozzászólásáraIlyenkor jöhetnek a t-25,t-30 tulajok húzuckodni mivel ilyenkor az 50-es mtz súlyával vetekszik. Csak területen brlül mozogtunk, de nem egyszer volt rá példa hogy így bevittem pár fuvart a faluba is. Ilyenkor már olyan selymesen megy átt egy kátyún is mintha légrúgos lenne. Imádom ezt a kis szörnyet.
Válasz mucsijani #6189. hozzászólásáraMegkérhetlek arra,hogy mielött eladod csinálsz pár képet a hidraulikáról? A megoldása érdekelne. Meg a hidraulika vezérlő tömbje (fajta;véleményed)?
7189 hozzászólás
Válasz homi #6236. hozzászólásáraB.Ú.É.K mindenkinek!
Ez a habinál kapható mmz hüvely?
Válasz homi #6235. hozzászólásáraB.Ú.É.K mindeniknek
Ez fasza már hallotam ilyet máshol is!!!
Válasz homi #6236. hozzászólásáraEz fasza
régi
Válasz homi #6232. hozzászólására
BúÉK Mindenkinek ünnepek előtt így jártam féléves hüvellyel úgyhogy vissza a régi !
Boldog Új Évet Mindenkinek!!
Búék Mindenkinek!
Boldog Karácsonyt mindenkinek!!!!
Üdv! Minden Fórumozónak és Családjának Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok!!! Köszönöm a sok segítséget, amit itt kaptam tőletek!!
Válasz mucsijani #6221. hozzászólásáraÜdv!
Ha találkozol vele akkor légyszi kérdezz rá. Nem kell gyorsan mert csak lehet márciusra jön meg az autóm és csak útána tudnám elhozni ha arra járok.
Válasz citroxm #6223. hozzászólására Ez mindeniknek jó,ha ilyennel talákozik már így kezdi! Én ilyenkor azért mérges vagyok ha nem talákozok a kosszal. Jó tudni mi szivatott. Motor felújítás után 50űzemórával ráfér egy olaj csere.
Válasz citroxm #6223. hozzászólásáraA golyó alatt volt valami kosz....
Válasz citroxm #6223. hozzászólására legalább nem kell komolyabban bontani
Üdv! Úgy néz ki megoldódott az olajnyomás problémám. Az olajnyomás állítónál volt gond. Letakarítottam a zárócsavart, ami le volt plombával zárva, hogy miért azt nem tudom. Mielőtt tekertem volna, megszámoltam, hány menet metszés látszik. 12 db-ot számoltam. Kitekertem teljesen, kijött az a kis golyó vagy nem is tudom mi a pontos neve, visszatekertem, megközelítőleg ugyanúgy 12 menetmetszésre. Jó lett, nem ingadozik, alapjáraton is (45 fokos volt a motor hőmérséklete) 3-as volt a nyomás. Köszönöm mindenki segítségét ismét!!!
Válasz prütyi #6216. hozzászólásáraNem volt több zsák Egyébként csak zabvolt benne. A gyári tető elég erős nem szokott horpadozni, tavasszal arról szoktam szedni a cseresznyét.
Hello.Bócsán van egy eladó NOVOR tartály,ha érdekel,rákérdezhetek.
Válasz mz/x #6214. hozzászólásáraEz a Novor dolog tetszett volna,de egyenlőre nem találok a közelben.
Válasz citroxm #6217. hozzászólásáraEllenőrizted már azt amit már írtak vagy mást is mielőtt komolyabban megbontod ezért?
Válasz citroxm #6217. hozzászólásárahát.. hogy melyik a rendes , az csak úgy derül ki ha ki van próbálva. nekem 5 ből 1 lett jó...
volt aminek az öntvénye volt hajszálrepedéses, eleve elfosta az olajat.
meg volt ami már új korában is kopott volt.
kevesebb lett a nyomásom vele...
szokott még olyan lenni hogy a karterban a csövezés repedt.. azt is érdemes megnézni.
ha szivattyút kell cserélni keres hidraulika műhelyt, én ott mérettem be, aztán nagy nehezen lett is egy ami működik. de kínszenvedés...
nemtudom miét lehetne belefaragni.
t-25-t-30-vtz2032-vtz2048-t40 ezeké ugyanaz..
pont ugyanolyan fos is mind...
Válasz a2457 #6215. hozzászólásáraAkkor ne is próbálkozzak mással? Habiban néztem 5ezer pár száz forintba kerül... Melyik a "rendes" szivattyú? Holnapra terveztem hogy cserélek egy órát is, bár nem hiszem hogy ezek a mechanikus órák el tudnak romlani....
Válasz mz/x #6213. hozzászólásáraAzért erre én még raktam volna pár zsákot még. Szegény tető bírja azt a súlyt horpadozás nélkül?
Válasz citroxm #6203. hozzászólásáraszivattyú.
de nagyon nehéz rendeset találni belőle.
Válasz Maszek Zs #6201. hozzászólásáraNovor 1000 literes vontatott permetező tarálya
De a 600 literes IBC pont befér a két gerenda közé
Válasz prütyi #6191. hozzászólására
A tetőre még fért volna, de nagyon jól megraktad:
Válasz citroxm #6210. hozzászólásáraDe azért furcsa,hogy leálltod jó és a legközelebb meg nem. Ha kosz ment alá azt ki kellene elöbb pucolni.
Válasz Maszek Zs #6209. hozzászólásáraMost éppen alkatrészre várok...a magyar boltokat inkább hagyjuk...amit kivettem fogaskereket az különb, mint itthon az új..
Válasz Maszek Zs #6208. hozzászólásáraNem hiszem hogy sűrű mert volt ennél hidegebb is és nem dermedt le. Boltban is azt mondták hogy jó az olaj amit viszek. Rongy darabot azt láthatatlanba is kizárom. Próbálom az állítást, aztán ha az sem segít akkor lehet szivattyú? Megfordult a fejemben hogy fellazult volna valamelyik hajtókar...
De jól lehúztam őket, és nincs kopogó hangja sem.
Válasz Magister #6206. hozzászólásáraTiéd,hogy áll? Megszűntek a képek!
Válasz citroxm #6207. hozzászólásáraNem sűrű kicsit az olaj!? Vagy oda kapott valami bent maradt rongy darabot. Meg számold a menetek számát (az állító csavaron) . De nemhiszem hogy ilyen egyszerű lesz
Válasz Magister #6206. hozzászólásáraRendben, köszönöm!!
Válasz citroxm #6205. hozzászólásáraBlokk bal oldalán lent....le van egy alu alátéttel biztosítva. Hajtsd le a kupakot és alatta van az állító csavar.
Ha, a záró sapkát lehajtod elő fordul, hogy szétjön az egész...nem kell kétségbe esni...
Válasz Magister #6204. hozzászólásáraBocsi, de hol található ez a csavar? Zetoromnál a szűrőházon volt...
Válasz citroxm #6203. hozzászólásáraNézd meg az állító csavart....lehet, hogy csak valami aláment a golyónak.
Üdv Mindenkinek! Esetleg tudja valaki mi lehet a gond? Eddig tökéletes olajnyomásom volt 3-3,5 hidegen, melegen, alapjáraton is. Ma meg mentem vele, ha nyomom neki max 1-1,5 alapjáraton 0,5... És valahogy így hidegben nehezebben indul meg az olajnyomás is. Ez normális? A motornak szép hangja van, szeptemberben kapott új hajtókarcsapágyakat, olajat, henger, dugók, hf. Olaj a két jel közt van a nívón. Az olajnyomásmérő óra alatt a csőnél szivárgás látható. Ennek köze lehet hozzá? Illetve lehet, csak be rá kell állítani az olajnyomásra?
Válasz Maszek Zs #6201. hozzászólására1000 L NOVOR
Szokott valaki valami tartályt használni? Előre!
Válasz prütyi #6191. hozzászólására fülke tetejéig,ez ilyen t16-os mértékegység
Válasz prütyi #6198. hozzászólásáraJó azért gondoltam
Válasz Maszek Zs #6193. hozzászólásáraOh nem ezen a fuvaron múlt a fűtésünk. Dióst szedünk ki és annak a vastagját szedtük össze egy helyre a törzseken kivül mivel azok még állnak mert valamire kötni kell a kötelet. Ha az 52-es egyedül nem bírja bekötjük elé a kisplatóst.
Válasz prütyi #6196. hozzászólásáraÉn is szeretem, főleg, ha vére egyszer elkészül...
Válasz Magister #6195. hozzászólásáraIlyenkor jöhetnek a t-25,t-30 tulajok húzuckodni mivel ilyenkor az 50-es mtz súlyával vetekszik. Csak területen brlül mozogtunk, de nem egyszer volt rá példa hogy így bevittem pár fuvart a faluba is. Ilyenkor már olyan selymesen megy átt egy kátyún is mintha légrúgos lenne. Imádom ezt a kis szörnyet.
Válasz prütyi #6191. hozzászólásáraEz,"böcsületesen" meg volt rakva...
Hozzánk is hozhatnál.......
Válasz prütyi #6191. hozzászólásáraTélen már nem fogtok fázni!!
Válasz prütyi #6191. hozzászólására
Ma dolgozott az öreg.
Válasz mucsijani #6189. hozzászólásáraMegkérhetlek arra,hogy mielött eladod csinálsz pár képet a hidraulikáról? A megoldása érdekelne. Meg a hidraulika vezérlő tömbje (fajta;véleményed)?