Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz a2457 #4686. hozzászólásáraAnnyi embertől hallottam már ezt az olajat felkapja dolgot, én még nem tapasztaltam, egyik orosz gépemen se. Szeretnék fizikai magyarázatot hallani a jelenségre!
Válasz sandor.tamas.david #4687. hozzászólásárammm az nem leszen jó úgy.
olyan dugattyú kell bele amin 5 gyűrűnek van hely. dupla olajlehúzós. az való bele.
aminek csak 1 van az nem fog soha rendesen működni és eszi az olajat.
Olajmennyiség volt rendesen. A kipufogó környéke csupa olaj volt mindenhol.
Vettem hozzá gyűrű szettet, amiben 2 olajlehúzó gyűrű volt, a dugattyún alul viszont csak egynek van hely kialakítva. Nemtudom hogy ez az eredeti dugattyú e, mert a szett azthiszem T25-höz való.
Válasz Gyoszor #4685. hozzászólásárat-25 ösömé egyszer amikor még nemigen tudtam ezt a szokását ment egy 10 órás műszakot ketyegve, teli nívóról lezabálta minimum nívóig. ömlött az olaj a kipuffogó gyűjtőnél.
hallgatva öregebb barátomra nagyobb fordulaton járatva meg 250 üzemóra alatt sem eszik negyed nívónál többet.
nem mindegy milyen dugóval van összerakva.
olvass vissza, öregdömperes felhasználó is járt így. van amin kevesebb gyűrű van, na az nem jó neki.
Válasz sandor.tamas.david #4684. hozzászólásáraMekkora mennyiségű olajról van szó ebben az esetben?? Én néha hosszan ketyegtetem, mert úgy adódik, de olajat köpni még nem láttam. Viszont füstöl mocsokul az uj hengerekkel megáldott gép is.
Válasz Maszek Zs #4683. hozzászólásáraEz miatt is csodálkoztunk, hogy köpte az olajat. Aztán egyre több helyről hallottuk hogy ez így szokott lenni. Tanulópénznek jó volt, plusz így egy kicsit ki tisztogattuk a motor belső részeit is.
Válasz sandor.tamas.david #4677. hozzászólásáraha minden jó rajta stabilan ketyeg akár 600as fordulaton is, de ahogy az előttem levő is írta inkább ezer felett legyen az alapjárat.
majdnem minden orosz motorra igaz hogy kis fordulaton felkapja az olajat. mtz nél pl. a kipuffogó gyűjtőjénél még könnyezik is annyit fel tud harapni.
evvel szoktak lebukni ha nem dolgoztak rendesen csak pöfögtették a gépet :D
nem kell tőle félni, 1100 az már tökéletes stabil fordulat egésznapra is akár, nem fog betaknyolni.
Válasz Magister #4676. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget. Szétszedtük a hengert mert alapjáraton felkapta az olajat egy idő után. Utólag kiderült lehet nem is volt akkora a gond, csak sokat járattuk alapjáraton(kb 30 perc). Szerinted is lehetett ez az ok? A gyűrűk nem voltak 2mm-nél kopottabbak.
Válasz sandor.tamas.david #4675. hozzászólásáraNekem szakadt már ki tőcsavar 130Nm -nél ne húzd jobban!!
A könyve ha jól emlékszem 105 körül írja...!!!!!
A 14-es acél csavar bírná de sok esetben a tőcsavar menete jóval alatta van a névleges M14-nek!!
Így kitépi a furatból a menetet!!!!
A henger talp tömítést nézd meg mert ott tudja nyomni az olajat!!
Válasz Magister #4674. hozzászólásáraHa esetleg le tudnád írni még egyszer azt nagyon megköszönném. Visszaolvastam egy jó pár oldalt, de nem találtam. Az is lehet hogy átsiklottam felette, vagy még jóval odébb van. Kellene kb 3 nap mire végignéznék ennyi hozzászólást, de reggelre kellene az adat.
Válasz nagyantal4080 #4668. hozzászólásáraMa lebontottam a kuplungház kémlelőjét alul, és megolajoztam w40nel, ahol csak értelmét láttam.Közben a pedált nyomkodtuk és körbeforgattuk a motort, így az összes rugó,a villák pofái, csapjai,kenőanyaghoz jutottak.Ez által a kuplug pedált könnyebben ki lehet nyomni, meglepő a különbség. A nyelestengelyhez nem fértem hozzá rendesen azt még ha nem esik,alaposabban elő veszem,fejlámpával. A váltó recsegés még fennál,de minden könyebben müködik.Köszönöm!!!!
Válasz nagyantal4080 #4666. hozzászólásáraPróbáld meg úgy be sprézni valamivel mint a hidegindítónak a hosszú csöve. Tedd rá wd 40-re azt sziszegtesd. Látod csak lesz valaki a közeledben(aki neg nézi)
Válasz nagyantal4080 #4666. hozzászólásáraNem is vagy olyan messze. Akkor téged láttalak még a nyáron ahogy kiérünk a településről és megyünk Győr felé az 1-es útról. valami fogast húztál ha jól emlékszem
Köszönöm a képeket,így már bizonyos, hogy az enyémen más szögben lett visszahegesztve a hátsó erőkar.Gondolom a kép felengedett kuplungpedál állásban készült.A nyeles tengelyhez zsírt hogyan lehet bejuttatni,ha nem húzom szét?És nem okozhat e ez megcsúszást, ha kiverődik a zsír? Ha lesz gépkönyvem,gatyába rázom végre. Sokat köszönhetek ennek a gépnek.Mikor Gönyűre költöztem senki nem ismert.Mióta részt vettünk az árvízi védekezésben úgy aktívan,azóta ismertebb lettem.Ezt köszönhetem a T16m nek.Mai napig emlegetik ahogy serénykedett a tökigérő vízben,megrakva homokzsákokal, hangtompító nélkűl.Pótos,elakadt traktorokról a szöcske hordta el a zsákokat a gátig. 4 nap alatt kifényesedett a plató.
Válasz nagyantal4080 #4661. hozzászólásáraa kinyomó csapágy és a kinyomó villák hézag jól lett beállítva? és a tlt kuplung csavarok is be vannak álltva? lett valami leszabályozva mikor többször szét szedtétek? cseréltél már kompletten szerkezetet? mint írták már a kuplung tárcsa könnyen mozog a nyeles tengelyen?
nos ha minden úgy van beállítva mint a könyvben akkor annak működnie kell
Válasz nagyantal4080 #4661. hozzászólásáraÜdv!!
A főtengely nem mozog hossz irányba? Meg szerintem csinálj több képet mikor szerelsz,mikor csinálsz valamit és kérdésed van akkor is nyugodtan kérdezz itt. Írd meg hova valósi vagy hátha lakik arra valaki és segít. A kért képet meg majd csinálok.
Üdvözlök minden t16m es kollégát!Segítségeteket kérném. T16 tipusú traktorom váltója,csak a legkissebb sebességet veszi be recsegés nélkül,majd kinyomott kuplunggal is még halad tovább,közben,fékezésre vagy csak úgy magától gondol egyet és kiold. Ekkor ha nem tétovázok, bármelyik sebesség kapcsolható,recsegés nélkül.Ha pl 4. be rakom és kinyomott kuplunggal indítok, akkor is bemozdítja a traktort,majd kiold és kapcsolható minden sebesség könnyedén,de csak ha nem tétovázom.Ha járó motornál üres fokozatban várakozom,mintha felgyorsulna a váltóban valami és attól kezdve mindnél recseg, csak a legkisebbet veszi be,kinyomott kuplunggal halad tovább,közben fékezek,kiold és újra pakolható bármelyik sebesség,ha nem marad sokáig üresben.Ez így TARTHATATLAN állapot.Volt hogy, úgy beragadt a gyerekkel,hogy a sóderkupacon téptem ki a dekompresszort, csak úgy állt meg.Hozzáértő szerelő elérhetőségére van szükségem.Eddigi próbálkozásaim kuplung állítás,többszöri váltóolajcsere az egészen sűrű től a vékony váltóolajig,motor többször ki volt véve,kuplungszerkezet jónak tünik tárcsa nem kopott.Amre még tippelek. a kinyomóvilla erőkara le volt korábban törve,és lehet hogy nem az eredeti pozícióba lett vissza hegesztve.A kuplungpedál erőkar és a kinyomóvilla erőkar, egymáshoz képest nem párhuzamosan áll,e két erőkar között van az állítható rudazat.Ha valaki tudna erről egy képet küldeni megköszönném.Hozzáértő szerelő elérhetősége is jól jönne. köszönöm.
Ma is ketyegtünk egy jót.
Kapott díszkivilágítást a daráló. Illetve most este felbiggyesztettem a rendszámot az ablak fölé a tető alá.
Rögtönöztem egy hűtőtakarót, mert ha már így beindul minusz 5fokban, akkor nem hűtöm már túl. Míg nem volt nagy dolga, csak kis mászkálás addig telibe le volt takarva a venti, az úgy jó is volt. Ma reggel meg rögtönöztem bele ezt a hullámot dekopírral, hogy ha a levágott részt felteszem ne forduljon el. De mivel a rács domború ezért elállnak egymástól. De jól szolgál. Majd még túrok neki szárnyas anyákat..
Ennél jobb traktorjaim szerintem nem lesznek, de úgy, hogy nem is tudna lenni. Kiegészítve természetesen a TZ-4Kval.
Válasz Myrrdin #4651. hozzászólásáraValamelyik nap láttam itt 10ért egyet az aprón.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gumi/gumi/95x32-gumi-elado/h_6554182
Válasz Gyoszor #4648. hozzászólásáraha jó az izzitás és áttételes indító van rajta bármikor elindul egy kicsi akksiról is.
olyan hogy vlagyi ne induljon ha rendben van nincsen :D
itt is tartanak csak azért hogy behuzzák vele a többi gépet..
mert ez biztos pont az életben, akármilyen farkasordító hideg is legyen.
Kedden, szerdán meg ma is traktorozás volt. Kedd volt az érdekes, reggel 8 körül izzítottam, majd egyből indítottam is, nem is volt pöffent be egyből a platós. Ilyen régebben eszembe sem jutott, hogy erős negatív fokban elfordítsam a kulcsot. És kb 1 hónapot állt a gép, se töltő, se indítás nem volt.
Tegnap este kivágtam egy nagyjából kört a ventillátor rácsra funér lemezből, de nem úgy mint Öreg Dömperes, hogy alul kap levegőt, hanem sehol csak az ékszíjnál. Fúj át a hengereken levegőt, és mostmár megmozdul az olajhőmérő. Kedden már meleget fújt a fülkébe, lehetett érezni, jól is esett, na így nem fog letakarva :)
Azért jó ez nekem így mert sokat nem megy a gép, max fél órát, gallyaztuk a határban, de nem darálás volt hanem a botfát, ágakat pakoltuk fel a platóra meg utánfutóra. Szerdán lett volna darálás, de ónos eső úgy rárakodott a gallyra, hogy több vizet daráltunk volna mint gallyat :)
Válasz homi #4635. hozzászólásáraBOLDOG KARÁCSONYT MINNYÁTOKNAK.
Igazad van az inditással.Régebben -20ban azért csináltam olyat föleg Csepeles koromban,hogy ha tudtam hogy reggel inditok egy pár órát rá töltöttem.Vagy előtte jó meleg vízzel nyakon locsoltam az akksit.
Ugyan is mindnyájan tudjuk hogy az erös hideg még az új akkunak is csökkenti a teljesitményét.
7189 hozzászólás
Válasz a2457 #4686. hozzászólásáraAnnyi embertől hallottam már ezt az olajat felkapja dolgot, én még nem tapasztaltam, egyik orosz gépemen se. Szeretnék fizikai magyarázatot hallani a jelenségre!
Válasz sandor.tamas.david #4687. hozzászólásárammm az nem leszen jó úgy.
olyan dugattyú kell bele amin 5 gyűrűnek van hely. dupla olajlehúzós. az való bele.
aminek csak 1 van az nem fog soha rendesen működni és eszi az olajat.
Olajmennyiség volt rendesen. A kipufogó környéke csupa olaj volt mindenhol.
Vettem hozzá gyűrű szettet, amiben 2 olajlehúzó gyűrű volt, a dugattyún alul viszont csak egynek van hely kialakítva. Nemtudom hogy ez az eredeti dugattyú e, mert a szett azthiszem T25-höz való.
Válasz Gyoszor #4685. hozzászólásárat-25 ösömé egyszer amikor még nemigen tudtam ezt a szokását ment egy 10 órás műszakot ketyegve, teli nívóról lezabálta minimum nívóig. ömlött az olaj a kipuffogó gyűjtőnél.
hallgatva öregebb barátomra nagyobb fordulaton járatva meg 250 üzemóra alatt sem eszik negyed nívónál többet.
nem mindegy milyen dugóval van összerakva.
olvass vissza, öregdömperes felhasználó is járt így. van amin kevesebb gyűrű van, na az nem jó neki.
Válasz sandor.tamas.david #4684. hozzászólásáraMekkora mennyiségű olajról van szó ebben az esetben?? Én néha hosszan ketyegtetem, mert úgy adódik, de olajat köpni még nem láttam. Viszont füstöl mocsokul az uj hengerekkel megáldott gép is.
Válasz Maszek Zs #4683. hozzászólásáraEz miatt is csodálkoztunk, hogy köpte az olajat. Aztán egyre több helyről hallottuk hogy ez így szokott lenni. Tanulópénznek jó volt, plusz így egy kicsit ki tisztogattuk a motor belső részeit is.
Válasz sandor.tamas.david #4682. hozzászólásáraOk.Másképp értettem. Ott akkor van baj,ha 5mm-ert el éri vagy közelébe van
A hengerbe beleillesztett gyűrű két vége között kb 2 mm hézag volt.
Válasz sandor.tamas.david #4677. hozzászólásáraMi az,hogy a gyűrűk nem voltak 2mm-nél kopottabbak?
Válasz sandor.tamas.david #4677. hozzászólásáraha minden jó rajta stabilan ketyeg akár 600as fordulaton is, de ahogy az előttem levő is írta inkább ezer felett legyen az alapjárat.
majdnem minden orosz motorra igaz hogy kis fordulaton felkapja az olajat. mtz nél pl. a kipuffogó gyűjtőjénél még könnyezik is annyit fel tud harapni.
evvel szoktak lebukni ha nem dolgoztak rendesen csak pöfögtették a gépet :D
nem kell tőle félni, 1100 az már tökéletes stabil fordulat egésznapra is akár, nem fog betaknyolni.
Válasz sandor.tamas.david #4677. hozzászólásáraEzeknél a motoroknál előfordul, hogy felkapja az olajat alapjáraton való üzemeltetésnél.
Ha, lehet inkább olyan 1000-1400 körül forogjon.
Válasz sandor.tamas.david #4677. hozzászólásáraA könyv szerint 110-130Nm
Válasz Magister #4676. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget. Szétszedtük a hengert mert alapjáraton felkapta az olajat egy idő után. Utólag kiderült lehet nem is volt akkora a gond, csak sokat járattuk alapjáraton(kb 30 perc). Szerinted is lehetett ez az ok? A gyűrűk nem voltak 2mm-nél kopottabbak.
Válasz sandor.tamas.david #4675. hozzászólásáraNekem szakadt már ki tőcsavar 130Nm -nél ne húzd jobban!!
A könyve ha jól emlékszem 105 körül írja...!!!!!
A 14-es acél csavar bírná de sok esetben a tőcsavar menete jóval alatta van a névleges M14-nek!!
Így kitépi a furatból a menetet!!!!
A henger talp tömítést nézd meg mert ott tudja nyomni az olajat!!
Válasz Magister #4674. hozzászólásáraHa esetleg le tudnád írni még egyszer azt nagyon megköszönném. Visszaolvastam egy jó pár oldalt, de nem találtam. Az is lehet hogy átsiklottam felette, vagy még jóval odébb van. Kellene kb 3 nap mire végignéznék ennyi hozzászólást, de reggelre kellene az adat.
Válasz sandor.tamas.david #4673. hozzászólásáraOlvass vissza az én kommentjeim közöt meg van a megoldás!!!!
Üdv mindenkinek!
Valaki tudna abban segíteni, hogy a T16m hengerfej csavaranyáit mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
Válasz nagyantal4080 #4668. hozzászólásáraMa lebontottam a kuplungház kémlelőjét alul, és megolajoztam w40nel, ahol csak értelmét láttam.Közben a pedált nyomkodtuk és körbeforgattuk a motort, így az összes rugó,a villák pofái, csapjai,kenőanyaghoz jutottak.Ez által a kuplug pedált könnyebben ki lehet nyomni, meglepő a különbség. A nyelestengelyhez nem fértem hozzá rendesen azt még ha nem esik,alaposabban elő veszem,fejlámpával. A váltó recsegés még fennál,de minden könyebben müködik.Köszönöm!!!!
Válasz Maszek Zs #4670. hozzászólásáraMa beszerzem hozzá a cuccot, és megpróbálom meg kenni.Köszönöm a jó tanácsokat,majd küldöm a beszámolót.
Válasz nagyantal4080 #4666. hozzászólásáraVagy fel van verödve a tengely,vagy tárcsa fogazása.
Válasz nagyantal4080 #4666. hozzászólásáraPróbáld meg úgy be sprézni valamivel mint a hidegindítónak a hosszú csöve. Tedd rá wd 40-re azt sziszegtesd. Látod csak lesz valaki a közeledben(aki neg nézi)
Válasz Myrrdin #4667. hozzászólásáraKicsi a világ.Igen én voltam, fogasoltam.Igen gazdaságos ilyen könnyebb munkákra,csak ez a váltó recsegés zavar.
Válasz nagyantal4080 #4666. hozzászólásáraNem is vagy olyan messze. Akkor téged láttalak még a nyáron ahogy kiérünk a településről és megyünk Győr felé az 1-es útról. valami fogast húztál ha jól emlékszem
Köszönöm a képeket,így már bizonyos, hogy az enyémen más szögben lett visszahegesztve a hátsó erőkar.Gondolom a kép felengedett kuplungpedál állásban készült.A nyeles tengelyhez zsírt hogyan lehet bejuttatni,ha nem húzom szét?És nem okozhat e ez megcsúszást, ha kiverődik a zsír? Ha lesz gépkönyvem,gatyába rázom végre. Sokat köszönhetek ennek a gépnek.Mikor Gönyűre költöztem senki nem ismert.Mióta részt vettünk az árvízi védekezésben úgy aktívan,azóta ismertebb lettem.Ezt köszönhetem a T16m nek.Mai napig emlegetik ahogy serénykedett a tökigérő vízben,megrakva homokzsákokal, hangtompító nélkűl.Pótos,elakadt traktorokról a szöcske hordta el a zsákokat a gátig. 4 nap alatt kifényesedett a plató.
Válasz nagyantal4080 #4661. hozzászólásáraa kinyomó csapágy és a kinyomó villák hézag jól lett beállítva? és a tlt kuplung csavarok is be vannak álltva? lett valami leszabályozva mikor többször szét szedtétek? cseréltél már kompletten szerkezetet? mint írták már a kuplung tárcsa könnyen mozog a nyeles tengelyen?
nos ha minden úgy van beállítva mint a könyvben akkor annak működnie kell
Válasz Maszek Zs #4662. hozzászólására
Válasz nagyantal4080 #4661. hozzászólására Üdv A kuplungtárcsa közepe megfeszül a bordákon.Egy kis zsír segít.
Válasz nagyantal4080 #4661. hozzászólásáraÜdv!!
A főtengely nem mozog hossz irányba? Meg szerintem csinálj több képet mikor szerelsz,mikor csinálsz valamit és kérdésed van akkor is nyugodtan kérdezz itt. Írd meg hova valósi vagy hátha lakik arra valaki és segít. A kért képet meg majd csinálok.
Üdvözlök minden t16m es kollégát!Segítségeteket kérném. T16 tipusú traktorom váltója,csak a legkissebb sebességet veszi be recsegés nélkül,majd kinyomott kuplunggal is még halad tovább,közben,fékezésre vagy csak úgy magától gondol egyet és kiold. Ekkor ha nem tétovázok, bármelyik sebesség kapcsolható,recsegés nélkül.Ha pl 4. be rakom és kinyomott kuplunggal indítok, akkor is bemozdítja a traktort,majd kiold és kapcsolható minden sebesség könnyedén,de csak ha nem tétovázom.Ha járó motornál üres fokozatban várakozom,mintha felgyorsulna a váltóban valami és attól kezdve mindnél recseg, csak a legkisebbet veszi be,kinyomott kuplunggal halad tovább,közben fékezek,kiold és újra pakolható bármelyik sebesség,ha nem marad sokáig üresben.Ez így TARTHATATLAN állapot.Volt hogy, úgy beragadt a gyerekkel,hogy a sóderkupacon téptem ki a dekompresszort, csak úgy állt meg.Hozzáértő szerelő elérhetőségére van szükségem.Eddigi próbálkozásaim kuplung állítás,többszöri váltóolajcsere az egészen sűrű től a vékony váltóolajig,motor többször ki volt véve,kuplungszerkezet jónak tünik tárcsa nem kopott.Amre még tippelek. a kinyomóvilla erőkara le volt korábban törve,és lehet hogy nem az eredeti pozícióba lett vissza hegesztve.A kuplungpedál erőkar és a kinyomóvilla erőkar, egymáshoz képest nem párhuzamosan áll,e két erőkar között van az állítható rudazat.Ha valaki tudna erről egy képet küldeni megköszönném.Hozzáértő szerelő elérhetősége is jól jönne. köszönöm.
Ma is ketyegtünk egy jót.
Kapott díszkivilágítást a daráló. Illetve most este felbiggyesztettem a rendszámot az ablak fölé a tető alá.
Rögtönöztem egy hűtőtakarót, mert ha már így beindul minusz 5fokban, akkor nem hűtöm már túl. Míg nem volt nagy dolga, csak kis mászkálás addig telibe le volt takarva a venti, az úgy jó is volt. Ma reggel meg rögtönöztem bele ezt a hullámot dekopírral, hogy ha a levágott részt felteszem ne forduljon el. De mivel a rács domború ezért elállnak egymástól. De jól szolgál. Majd még túrok neki szárnyas anyákat..
Ennél jobb traktorjaim szerintem nem lesznek, de úgy, hogy nem is tudna lenni. Kiegészítve természetesen a TZ-4Kval.
Kollégák! SZMD-19 kipufogó gyűjtőcsövet és kanalas boronát keresek, akinek van, kérem jelentkezzen!
Válasz Myrrdin #4657. hozzászólásáraMilyet és mennyibe fog fájni? Tegyél majd fel fotót!
Válasz Gyoszor #4656. hozzászólásárabaj az hogy messze van.de nem fogok sokáig vacakolni ezen veszek rá újat és párban
Válasz Myrrdin #4651. hozzászólásáraValamelyik nap láttam itt 10ért egyet az aprón.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gumi/gumi/95x32-gumi-elado/h_6554182
Válasz Myrrdin #4651. hozzászólásáraMilyen állapotu és márkáju kellene devecserből írok?
Válasz Szilágyi László #4647. hozzászólásáraElső vagy hátsó a kért bak Devecserből írok!
Üdv mindenkinek!
Gépkönyveim vannak a T-16 traktorhoz.
Van egy kezelési leírásom magyar nyelven.
Van egy alkatrész katalógusom orosz nyelven
és egy javítási könyvem szintén orosz nyelven.
Ha valakit érdekel privátban itt elér
fod.krisztian@gmail.com
t 16 T-16 harkov vladimirec traktor kistraktor eszközhordozó
az ilyen átalakított t-16nál nem problémáznak az átalakított kormányzáson?
tud valaki segíteni egy márkatársnak? nagy szükségem lenne egy használható hátsó gumira akinek van az kérem írjon,persze elérhető távolságra
Válasz Gyoszor #4648. hozzászólásáraha jó az izzitás és áttételes indító van rajta bármikor elindul egy kicsi akksiról is.
olyan hogy vlagyi ne induljon ha rendben van nincsen :D
itt is tartanak csak azért hogy behuzzák vele a többi gépet..
mert ez biztos pont az életben, akármilyen farkasordító hideg is legyen.
Válasz Gyoszor #4648. hozzászólásáraÚgy akartam írni, hogy nem is volt _baj_, pöffent be egyből a platós.
Kedden, szerdán meg ma is traktorozás volt. Kedd volt az érdekes, reggel 8 körül izzítottam, majd egyből indítottam is, nem is volt pöffent be egyből a platós. Ilyen régebben eszembe sem jutott, hogy erős negatív fokban elfordítsam a kulcsot. És kb 1 hónapot állt a gép, se töltő, se indítás nem volt.
Tegnap este kivágtam egy nagyjából kört a ventillátor rácsra funér lemezből, de nem úgy mint Öreg Dömperes, hogy alul kap levegőt, hanem sehol csak az ékszíjnál. Fúj át a hengereken levegőt, és mostmár megmozdul az olajhőmérő. Kedden már meleget fújt a fülkébe, lehetett érezni, jól is esett, na így nem fog letakarva :)
Azért jó ez nekem így mert sokat nem megy a gép, max fél órát, gallyaztuk a határban, de nem darálás volt hanem a botfát, ágakat pakoltuk fel a platóra meg utánfutóra. Szerdán lett volna darálás, de ónos eső úgy rárakodott a gallyra, hogy több vizet daráltunk volna mint gallyat :)
Sziasztok!
T-16M traktorhoz szeretnék platótartó bakot vásárolni. Aki eladná, kérem hozzászólásban jelezze és felveszem vele a kapcsolatot.
Üdvözlettel: Szilágyi László
Boldog Új Évet Kívánok minden fórumozónak!
Meghibásodás mentes Boldog Új Évet kívánok minden márkatársamnak!
Én se kívánok mást BÚÉK!!!!!
BÚÉK Minden fórumozó társamnak!
Most meg már mindjárt BÚÉK! :)
Boldog Karácsonyt!
Válasz homi #4635. hozzászólásáraBOLDOG KARÁCSONYT MINNYÁTOKNAK.
Igazad van az inditással.Régebben -20ban azért csináltam olyat föleg Csepeles koromban,hogy ha tudtam hogy reggel inditok egy pár órát rá töltöttem.Vagy előtte jó meleg vízzel nyakon locsoltam az akksit.
Ugyan is mindnyájan tudjuk hogy az erös hideg még az új akkunak is csökkenti a teljesitményét.