Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

T-16M traktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-29 12:30:36

Kedvencekhez Segítség

7189 hozzászólás
Nincs profilkép
#4639 szeki 2
2015-12-24 19:13:59

Boldog Karácsonyt Kívánok !

#4638 prütyi
2015-12-24 16:15:08

Boldog Karácsonyt Márkatársaim!smile thumbup

Nincs profilkép
#4637 Magister
2015-12-24 07:55:05

Sziasztok!

Csatlakozván az előttem szólókhoz, én is
Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket mindenkinek!

#4636 Maszek Zs
2015-12-24 07:52:04

Boldog karácsonyt mindenkinek!!
És nagyon boldog újévet!!!!!

Nincs profilkép
#4635 homi
2015-12-23 22:33:02

Válasz ÖregDömperes #4633. hozzászólásáraBolbog Karácsonyt ÉS hibamentes uj évet mindenkinek a hidegindításról annyít mindenkinek az enyémek régiek kopottak de az önindítók sem áttételesek ha az aksid jó az öninditod is jo akkor annak indulni kell aksi 120 ah-ás önindító feljavított nem nyüszög inditáskor. én is sokat kinlodtam vele ajánlotak aksit használtat vettem normálisat és ez nem hagyott cserben töltögetem én is régebben de nem nem vált be jó aksi -20 ban is jó

#4634 Myrrdin
2015-12-23 16:59:36

Boldog karácsonyt mindenkinek!smile flowers

olcsó gázolajatsmile drool és hibamentes üzemórákatsmile w00t meg balesetmentes km kívánok mindenkineksmile cowboy és újévetsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#4633 ÖregDömperes
2015-12-21 20:39:25

Nekem most 150es van benne.5.éves.kb egy hónapja áll.Ma első fordulatra pöfögött.Izzitás és dekomp.nélkül.
Igaz ez egy gépnek még nem hideg.A Csepelnek igen.Mert ott 30.fokban is izzitunk.
A következő akksim csak 100.as lesz.smile cowboy

Nincs profilkép
#4632 Magister
2015-12-21 16:52:44

Válasz Gyoszor #4631. hozzászólására1555Ah akksi van benne és kb: 4 éves. Amikor próbáltam olyan 2 fok lehetett és több, mint egy hétig állt a gép. nem töltöttem rá semmit.
Én úgy szoktam indítani, hogy kihúzott dekompresszorral meg hajtatom kétszer, hogy legyen egy kis elő kenése a főtengelynek, majd két izzítás és a második után közvetlenül indítok. Rájöttem, ha játszom a dekompresszor karral, akkor sokkal könnyebben indul!!!!!!
Amúgy a motornak nincs semmi kartergáza, az adagoló és a porlasztók is rendbe lettek rakva..

Nincs profilkép
#4631 Gyoszor
2015-12-20 23:40:17

Válasz Magister #4630. hozzászólásáraMekkora akksid van és milyen régi?
Reggel is beindítja majd? Hanyadik fordulatra? Jó az, majd akkor veszel áttételeset, ha legközelebb nem indítja be amikor nagyon kéne. Én is elvoltam velük sokáig, aztán megcsináltam a motorokat, lett kompreszió és nyugdíjazva lettek :D

Nincs profilkép
#4630 Magister
2015-12-19 11:53:17

Önindító...sokadszor..
Az áttételessel nem foglalkoztam.. nem ér annyit, hogy küzdjek vele...
A sajátját tettük rendbe..hát azon is volt mit..valami nagyeszű már kókányolta.
A középső csapács egy az egybe elvolt szabadulva és az egyik csavarja átment a forgórész és az állórész között, de nem okozott nagy kárt. A másik meg be volt szorulva az állórész laposvezetéke és a ház fala közé...csoda, hogy még indított, de a ruszki szinte mindent kibírt. Most kipróbáltam hogy milyen lett..ég és föld...
Ha így indít akkor nem kell az áttételes..

Nincs profilkép
#4629 Magister
2015-12-14 11:47:01

Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül a királycsapszeg persely méreteit?

Nincs profilkép
#4628 Magister
2015-12-13 18:38:00

Válasz Myrrdin #4627. hozzászólásáraVolt kezemben pár indító motor de a Trabié is ehhez képest, profi munka!!!!!!!!!!
Ez igazi szarrrr!

#4627 Myrrdin
2015-12-13 18:31:32

Válasz Magister #4626. hozzászólásáraakkor valami selejt hamisítványt fogtál kismile wacko, mert én ilyet raktam rá ifa motorra és a tengelybe nem ment bele a kés és a fúró smile hammer

Nincs profilkép
#4626 Magister
2015-12-13 18:02:09

Üdv!
Ahogy ígértem, foglalkoztam a kapott áttételes indítómotorral.....hát egy pöködelem az egész!!!!
Ilyent ne vegyen senki....
A kefehíd nem más mint az hogy két műanyag lapközé vannak felfogatva a kefetartók...általában is igénytelen munka..alig használt, de minden csapágy dülöngél rajta, kb 10-szer indítottak vele, te a villanymotor tengelyén a fogaskeréken már látszódnak a nyomok!!!! Hőkezelésnek nyoma sincs!!
Egyszóval max 2000 forintot ér...ennyi.

Nincs profilkép
#4624 Magister
2015-12-08 20:35:17

Válasz Myrrdin #4623. hozzászólásáraIgen, igen, de nálam ellenkezőleg van... hiszem, ha látom...smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#4622 Magister
2015-12-08 19:54:44

Válasz Myrrdin #4621. hozzászólásáraHát, majd megnézem.. volt már a kezemben indítómotor, csak ippeg áttételes nem...mondjuk sok pénzt nem adnék érte...5000 forintot...smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#4621 Myrrdin
2015-12-08 19:03:43

Válasz Magister #4614. hozzászólásárabármily meglepő működik a technikasmile w00t. minek veszed meg? nem azt írtad hogy "vacakolt" nekismile confused ki tudja mit csinált vele. én úgy tudom lett gyártmánysmile oopsde ez nem biztos

Nincs profilkép
#4620 Magister
2015-12-08 18:39:16

Válasz Gyoszor #4619. hozzászólásáraAz AGH indítómotor milyen gyártmányú, nem tudod véletlenül?

Nincs profilkép
#4619 Gyoszor
2015-12-08 13:18:08

Válasz Magister #4618. hozzászólásáraHa tekerni fog, akkor megváltozik a véleményed a T-16 indítási lehetőségeiről, az biztos :)

Nincs profilkép
#4618 Magister
2015-12-08 12:38:38

Válasz Gyoszor #4617. hozzászólásáraIgen, ilyent kaptam...majd hétvégén felteszem és meglátom, hogy milyen lesz...

Nincs profilkép
#4617 Gyoszor
2015-12-08 11:35:55

Válasz Magister #4616. hozzászólásárahttp://www.schriffert.com/en/starter/agh-12-en.html
Ilyen? Mi baja lehet? Mennyiért adná?

Nincs profilkép
#4616 Magister
2015-12-08 09:32:48

Válasz prütyi #4615. hozzászólásáraLényegében ez is új!
Talán, ha 10-szer lett vele indítva az MTZ-50-es...

#4615 prütyi
2015-12-08 09:24:12

Válasz Magister #4614. hozzászólásáraMiért nem veszel egy vadi újat?Nem olyan húzós az áruk ezeknek az ukrán-orosz áttételes önindítóknak. A ladámra drágább volt az áttételes önindító mint a trakikra. Nem kötelező egyből magnetonnal indítani nekem is már 10 éve egy ukrán-orosz van a gépen és csak egyszer volt baja(megéget a behúzótekercs).

Nincs profilkép
#4614 Magister
2015-12-08 08:14:10

Válasz Myrrdin #4612. hozzászólásáraMi a tapasztalat vele? Lehet, hogy eladó lenne, érdemes megvenni, vagy felejtős...?

Nincs profilkép
#4613 Gyoszor
2015-12-08 00:31:32

Válasz Magister #4611. hozzászólásáraNem vágom a márkajelzést, nekem az egyik magneton, a másik habis.

Nincs profilkép
#4611 Magister
2015-12-07 21:06:35

Válasz Gyoszor #4610. hozzászólásáraMa este kaptam egy áttételes önindítót kipróbálásra..a gazdája azt mondta, hogy valami nem kerek vele, mert néha nem akar indítani..vadi új valami AGH gyártmányú.. ez kínai?

Nincs profilkép
#4610 Gyoszor
2015-12-07 20:11:30

Nem kell itt semmi villanymotor a TLT csonkra, a motorra kell egy áttételes. Nagyon sokáig szerencsétlenkedtem a gyári indítókkal, vettem rá új relét, bronzkefét, felpolíroztam minden érintkezést, zsírogattam bendixet vettem. Míg mindkettő benne hagyott a szarban szó szerint. Segítség meg volt rendelve ott lestek a földön, hordani kellett volna szét a trágyát, a gyári indító meg kiszerelve is csak morgott egy kicsit, meg se fordult körbe. Akkor elöntötte az agyam a kaki és vettem egy normális önindítót. Ez akkorát indít, hogy megmozdul alattam a traki ellentétes irányba. Hidegben is. A két gyári indító meg a garázs végében pihen megint felújítva, lezsírozva, csak a biztonság képp. Tőlem lehet minusz 20 fok is én indítok, ha arról van szó. A markolón azért se kapcsolom ki a hidraulika szivattyút, csak indítok. Ha hideg van akkor szolidaritásból húzok dekót, hogy sokáig bírja a magneton :D

Nincs profilkép
#4609 Magister
2015-12-06 19:23:33

Válasz prütyi #4607. hozzászólásáraNálam nagyon hasonlóképpen van!!!
Én is ráteszem a töltőt egy kicsit 4-8amperral megmozgatom az aksit, megpezsdül egy kicsit és könnyebben indít. Az eredeti indítómotor nagyon nyeli az áramot, de a teljesítménye sovány!!
Én kétszer megforgatom kihúzott dekompresszorral, majd két izzítás kb 2x15 másodpercig, majd azonnal indítás..
Arra jöttem rá ha índítás közben belököm a dekopp kart és kicsit vissza húzom, majd ezt ismétlem akkor könnyebben elkapja..

#4608 stefi69
2015-12-06 19:21:36

Válasz Magister #4606. hozzászólásáraÚgy értve fordított állású,hogy az MTZ-n bal oldalon van míg a Vlagyi motoron jobb oldalon.És a pajzs ellentétes oldalon van réselve.

#4607 prütyi
2015-12-06 19:12:51

Válasz Magister #4601. hozzászólásáraNekem is meg van a gyári nagy önindító de annak még nyáron is kellet a dekompresszor hogy áttfordítsa a motort, télen meg esélytelen volt vele az indítás. Akkor elmentem a legközelebbi mtz boltba és vettem rá egy mtz áttételest. Ég és föld a külömbség a két önindító között. Az áttételes úgy megpörgeti ezt a kéthengerest hogy szomorú lenne ha nem indulna el. Én ha tudom hogy hideg lesz akkor az mtz akksijára indítás előtt fél órával rárakom a akkutöltőt, ha nagyon hideg van akkor az olajteknőt is megmelengetem pörzsölővel. A 16-osnál nagyon régen még a gyári önindítónál használtam a légszűrőbe állitva egy hőlégfúvó + izzítás segítségével elindult de nagyon nyüszítet az az önindító ha a dekompresszor be lett nyomva. Nálunk a 16-os az a gép ami simán beindítható nagy hidegbe is, ha ő beindult akkor a két mtz-t lehet bikázni illetve behúzni a kicsivel. Ennek nem számit ha a közel 4 tonnás mtz-t taknyos körülmények közt be kell húzni. Elnézést a hosszú írásért!smile oops

Nincs profilkép
#4606 Magister
2015-12-06 19:01:44

Válasz stefi69 #4605. hozzászólásáraAkkor, a tartalék indítóm fordított állású....
rendbe szeretném tenni, hogy legyen még egy plusz, mert a gép ugye olyan, hogy kint az istenháta mögött adja meg magát valami...
A sok kínlódás miatt gondoltam már arra is hogy reggel a TLT csonkon keresztül, egy villanymotorral meghajtatom és úgy indítok.. valahol láttam ilyent a neten..

#4605 stefi69
2015-12-06 18:54:08

Válasz Magister #4604. hozzászólásáraHa mtz akkor akármelyik jó rá,csak a generátortól függ ,hogy el e fér.És van aki kivág a pajzsból mert fordított állású.De úgy is felrakható hogy lefelé áll a behúzó,és akkor nem kell alakítgatni.A rövidebb tuti jó rá.

Nincs profilkép
#4604 Magister
2015-12-06 18:31:56

Kérdés!
van egy tartalék önindítóm, de nem tudtam feltenni a gépemre..valamilyen mtz-hez való, de a pajzs része nem úgy áll mint a t16-é.
Szerintetek mihez való?
Melyik mtz önindító jó a t16-os hoz?

#4603 stefi69
2015-12-06 17:50:46

Válasz Maszek Zs #4598. hozzászólásáraNem kell felvenni kamerával smile thumbupelhiszem,hogy jól indul! Írtam is hogy van amelyik jól indul. Olvass vissza. Csak a 2x átfordul a motor ,dekó izzit nélkül,0fok körül, kicsit fura. A több milleres MB szgk-m 100e km-el izzítva sem indul 2x átfordulásra.smile whistlingDe attól még a tiéd indulhat.smile thumbupcool

#4602 stefi69
2015-12-06 17:42:44

Válasz prütyi #4600. hozzászólásáraNAA. Én az eredeti Vlagyi motorokról írtam! Amin a gyári önindító és gyári adagoló van.Nem a "hiper-szuper" áttételes 50-80le-s gépekhez gyártott indító motorokról. Ez pont olyan mintha az MTZ-re a Rába indító motort raknánk.Az adagolóról meg nem is beszélve.1995-ben raktam fel először MTZ adagolót T-25-re.smile sneaky

Nincs profilkép
#4601 Magister
2015-12-06 17:36:52

Válasz prütyi #4600. hozzászólásáraSzia!
meg is válaszoltad a kérdésedet..áttételes indító motorod van, szerintem itt van a kutya elásva...
Sok autót, teherautót, hajtottam, de egyik sem indult ilyen szarul, mint a t16....vegyesen voltak benzinesek, dízelek..
Már most azon agyalok, hogy a télben dolgozni kellene, (van egy gyümölcsösöm és azt kellene kerítenem..oszlophordás , drót, miegymás..).
Nagyon meg tud szívatni ha nem indul a gép és itt vannak a segítségeim és a gépre várunk...
Már meg fordult a fejemben egy benzines indító motor is..az akár milyen hideg van berántja..
Lehet, hogy az MTZ jó is lenne rá??????

#4600 prütyi
2015-12-06 15:14:00

Én +5fok körül kezdem el használni a dekompresszort. 110ah akksi és az mtz áttételes önindítoja 5-6 dekompresszoros fordulat után benyomom és már ketyeg is. Az mtz-nek 150ah akksi meg áttételes önindító meg izzítás és még úgy is fosul indul. Általába t-16 ossal szoktam bikázni mert olyan töltése van hogy az mtz akksiját is fellöki pillanatok alatt. Enyémnek van kartelgáza így 2500-2600 üó.-nál. A porlasztok lassan 10-éve nem voltak kiszedve a gépből, az adagoló is kopott mint a sz.r. Nem értem hogy nálatok a sokkal patikább állapotban lévő gépek miért nem indulnak jól. A faluba van még két t-25-ös is és azok is hasonlóan jól indulnak mint az enyém pedig mind a három gépnek "csillaggarázsa" van. Az 50-es meg a 80-as mtz motor szerintem ezerszer szarabbul indul mint a 16 motorja saját tapasztalataim alapján.

#4599 Dozer
2015-12-06 07:30:59

Válasz stefi69 #4597. hozzászólásáraNekem 2 db t16m-em van mindkettő indul könnyen a lent említett átalakításokkal, még -10 foknál is indulnak persze izzítással de a dekompresszort évek óta nem használom.

#4598 Maszek Zs
2015-12-06 05:39:58

Válasz stefi69 #4597. hozzászólásáraOk! Legközelebb megprobálom felvennismile loveye Hogy lássál csodát!!!!!smile hammer

#4597 stefi69
2015-12-05 21:33:00

Válasz Maszek Zs #4596. hozzászólásáraNa pont ezekre a válaszokra gondoltam !smile lol 100-ból 1 ha bevallja az igazságot. De mint írtam van amelyik könnyen indul. Mint pl.a tied: 2-3fokban dekompresszor és izzítás nélkül,1 hónapja nem ment.2 fordult a motort és ketyegett. Na ezt azért megnézném.Had látnék én is csodát!smile sneaky

#4596 Maszek Zs
2015-12-05 20:55:49

Tegnap indítottam dekompreszor és izzítás nélkül,1 honapja nem ment.2 fordúlt a motort és ketyeget.smile thumbupsmile aikidosmile thumbupcool

#4595 Dozer
2015-12-05 20:43:45

Válasz Magister #4594. hozzászólásáraIndul az könnyen csak kell bele egy 50-es önindító 150 ah aksi ,egy 50-es adagoló és még dekompresszort sem kell használni. smile thumbupcool

Nincs profilkép
#4594 Magister
2015-12-05 20:38:42

Válasz stefi69 #4593. hozzászólásáraMa úgy indítottam, hogy kicsit játszottam a karral betoltam, majd vissza húztam ezt többször megismételtem gyorsan egymás után és láss csodát elindult..amúgy tényleg ritka szarul indulnak hidegben!!! Egy pöködelem..
Új porlasztó csúcsok, adagoló frissen belőve, tiszta gázolaj rendszer, jó kompresszió, jó akku és indító motor, kartergáz semmi..ennek ellenére egy nagy nulla az indíthatósága!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#4593 stefi69
2015-12-05 19:55:27

Válasz prütyi #4592. hozzászólásáraNagy tévedésben vagy ! Mert pont olyan sza...l indulnak mint az MTZ-k. Persze mindig van kivétel. De a nagy átlag ez .smile wink

#4592 prütyi
2015-12-03 09:16:49

A t-16 nálam nem kell külön indítgatni az hengereit mert ha megpörgeti rendesen az önindító nincs az az isten hogy ne induljon el, pedig csak egy 6 éves 110ah akksi van benne. Ezek a motorok simán elindulnak még izzítás nélkül is nem úgy mint az mtz-k. Egy mtz önindítónak ez a kéthengeres motor semmi úgy hogy még a dekompresszort is bent hagyhatod,mert úgy is kötelező átfordítania, de a kímélése érdekében a dekompresszor használatával jócskán kilehet toldani az élettartamát.

Nincs profilkép
#4591 Magister
2015-12-03 08:16:21

Válasz Maszek Zs #4590. hozzászólásáraAz ötlet onnét jött, hogy megfigyeltem, indítás közben amikor nyomom vissza a dekomp. kart vagy teljesen benyomom és indítok vagy teljesen kihúzom és akkor nincs sűrítés.
DE! valamelyik nap egyből nem nyomtam be teljesen és olyan hangja volt amikor indulna meg nem is...így viszonylag könnyebben indult nem fogta meg az indító motort annyira. Volt már munkaütem, meg kiszellőztetett henger is..
Nagy teljesítményü motoroknál használják a hasonló eljárásokat,/ vezérlés eltolás, vagy csak pár henger sűrít, a többi a szabadba szuszog../ Ezért gondoltam arra, hogy mi lenne ha csak az egyik henger sűrítene, és a másik meg nem, mihelyst lenne egy noormális munka ütem akkor zárna a másik..











#4590 Maszek Zs
2015-12-02 19:44:48

Válasz Myrrdin #4589. hozzászólásáraDe mi van akkor,ha pont az indulna előbb amit később zár be?????smile aikido

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]