Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne,hogy a váltókart nem engedi egy csavar el pörögni körbe ami gyárilag van bent.Nekem annak a csavarnak a menete a házban kiverődött.Tehát kissé forog a sebváltó kar.Ki járt már így és,hogy oldotta meg?Én arra gondoltam,fel fúrom 14-re.
Van-e ennél jobb megoldás?
Cipőorrokra illik vigyázni, nem nagyon a kamera keresőjébe kukucskálni :D
És mire van ráépítve alul? Hát a markolóm tolólapjának a felfogatására. Hogy a megvásárlás érne utól egy ilyen vasdarabot! Ha tudtok olyat akkor feltétlen szóljatok!
Ja és ha van valakinek egy eladó hidraulikatartály betöltő zárócsavar az a szuszogós, akkor arra is vevő vagyok, nekem a rakétában egy vízszivattyúból származó 1 colos műanyag dugó van, amivel eladják a szivattyúkat.
Megnéztem az orbitos trakim azaz a 'hordozórakéta' szolgálati csúcssebességét ami nagyjából 24,4 km/h gps szerint. Fent volt a hűtőn a gyári szűkítő, de még így se nagyon akart melegedni az olaj, viszont a hengerekről már jó meleg levegő jött le, ezért egy hosszabb nyugodt mászkálás után meglőttem a gépet, 4esben kb 8,5 km/h , 5ösben olyan 17 km/h körül emlékszek annyit írt a műszer amikor elváltottam. Nem sokáig próbáltam, talán lett volna még több is 6osban pár tizeddel, vagy a gps jelek jobban utólérnek ha hagyom parkettán, de azért ennyivel sosem járnék vele, itt már nagyon csúnya hangja van. Olyan 16km/h-val szoktam ballagni, ha valamiért sietni kell akkor olyan 20.
Majd ha lesz dolga megnézem a markolónak is a végét.
a bekerülésük a pédádban uyganaz.
ezt nem is vitatnám.
de mikor találsz olyan hirdetést amiben eladó egy autó mondjuk, és a vételár tartalmazza az átírást meg a biztosítást mondjuk ?
a vételár az vételár.
a bekerülési ára meg az amikor mág megjavítottad/átirattad, hazaszállítottad stb.
ugyanígy dobhatnék énis példát,
ki jár jobban, én megveszek helyben egy <akármit> 350 ezerért,
Te megveszel egy másik <ugyanazt> 200 ért, de 150 ezer a szállítás.
ha megkérdezik mennyiért vetted a válasz általában úgy hangzik hogy 200 + 150 szállítás.
nem 350.
A pótkocsi az nem traktor. Az pótkocsi. Az eke sem traktor és a permetező sem.
De ha veszel pl: egy T/25-t 600 ezerért, de kuka a két hátsó gumi, amit 150 ezerért cserélned kell akkor neked a traktor 750 ezerbe van. Mindegy minek nevezed vétel árnak, javításnak. Ki kell fizetned. Költséged keletkezik. Szerintem Neked, mint vállalkozónak nem kell ezt magyaráznom.
Ha én meg veszek egy T/25-öt 750 ezerért, de jók a hátsó gumik. Akkor egyenlőek vagyunk.
Vagy szerinted Te jobb vételt csináltál 150 ezerrel?
Nem nagyon értelek. A + ráköltés nem számít?
Miért azt nem kell kifizetni?
Pl:
Ha veszel egy autót, amihez nincs téli gumi és nincs rajta vonó horog, de neked szükséged van rá, ezért kifizetsz + 100 ezer Ft-ot az nem számít, mert nincs benne a vételárba?
Anyunak most vettünk autót 800 ezerért. Az átírás volt + 53 ezer, a téli gumi + 50 ezer, a vezérműszíj, görgők, vízpumpa, fékek + 80 ezer. Ezt anyu kifizette a vétel után 1 hónap alatt. Akkor mennyibe van az autó? 800 ezerbe, vagy 1 millióba?
Én egy öreg bácsitól így tanultam: valaminek az ára 3 részből áll: /mondjuk ez terményre vonatkozik.
1. az alapanyag, vagy pénzügyi ráfordítás
2. az én munkám
3. a haszon
a ráköltést ne számold bele.
azontúl ez nem a generalizált eset.
jó helyről jött, jó állapotban.
ismeretlen helyről/kupectől/netről még mindíg nem változik a 2-400 ezer.
Szerinted aki nem tud traktort szerelni az hogy újítja föl? Akinek nincs kedvezménye az alkatrészre, vagy valami seft annak mennyibe kerül az alkatrész? A saját idődet számolod a felújításnál, vagy az nem lényeg?
Én értem amit mondasz, de nem mindenki ért a gépszereléshez.
műszakival, kicsi vellamos hibával amúgy korrekt állapotban 2 éve vett volt alkmazottam kereken 500 ért t-16 ot.
műszakilag normális alatt értem hogy olaj nem folyt belőle, váltó rendesen működött, motor elég jó erőben volt, gumik ~ 50% osak.
szerintem korrekt.
100 ból le lett festve meg vellany rendberakva, pár apróság lett még csinálgatva rajta.
én 200.000 ft vetem a t25 ahogy a képen is látjátok mydrintől vele csináljuk a gépet a váltó motór lehajtások minden ujbenne csapágy fogaskerék amit eltuttok képzelni én ugyvagyok vele olcson kell venni traktort azt felkell ujitani azt lekalább te tudod hogyjo géped lesz
Azért azt jó lenne mindenkinek hozzá tenni a saját gépe vétel árához, hogy milyen állapotban vette a gépet és mikor.
Mert különben elég nagy a szórás.
Már majdnem szarul éreztem magam, mert én nem tudok 50 ezerért T/25-öt, vagy 120 ezerért T/16-ot venni.
Én nem hiszem, hogy a T/16-os 1 millát érne, de nem is gondolom, hogy 2-300 ezerért normális trakit lehet venni.
Az üzemképtelen, műszaki nélküli, teljes felújításra váró gép nyilván olcsó. De ha az alkatrészt teljes áron kell venni, és nem magának szerel az ember kb "ingyen", akkor az én tapasztalatom az, hogy az olcsó sokszor a drága.
még a végén kiderül hogy nem lőttem mellé az árakkal cseppet sem :D
meg azzal sem hogy vlagyi örökös mint a nyomor.
ha már egyszer van nemigen akar túladni rajta az ember.
lássuk be, szerethető gépek :D
Válasz #4057. hozzászólásra Két éve vettem az enyém 400 ezerért, költöttemrá meg müszaki de most nem adnék túl rajta,a másik gép mellet a család kedvence..
uhh, hát igen egy ekkora felújítás után bolond is volna az ember eladni :D
az alkatrész árakkal is eggyet kell értsek, irreálisak. megvenni egy t-16 ost 800 ért mondjuk úgy, hogy közelse biztos hogy hogy még 400 at nem kell rákölteni.. túlsok.
amit én magam részéről tartok reálisnak 2-400 közt ott még belefér hogy kell javítani/felújítani.
rendben van hogy valaki akár a saját anyja /vaaaagy az én anyám/ életére esküdöik hogy márpediglen az egy tuti gép, evvel kapcsolatban mindíg szkeptikus vagyok. sem kizárt hogy az eladó sincsen tisztában azzal hogy hibás a gép. megeshet az is.
megent más ha olyan ismerős akiről jól lehet tudni hogy rendben tart mindent, árul egy gépet és elkéri amit belefektetett.
én csak általánosságban szoktam gondolkodni, nem speciális eseteken.
Látom nem, hagyjátok ezt a tópikot elveszni
Erre az ár kérdésre meg annyit, amig lószar van addig lessz veréb is!! Én Pl. Annyiért vettem a 16ost,hogy a két hátsó gúmit nem kaptam volna meg. Amikor késsz lett meg hirdettem 850000-ért. És volt rá jelentkezö mivel annyira nem volt eladó így megmaradt. Meg a neten hirdetett magas áras hirdetések mindíg a jó vevöt várja. Inkább hirdeti 1 évig. Szerintem sem érnek annyit vagyis én nem adnék érte sokat de, ha meg jön a szeretöje akinek van pénze hadvigye jó áron!!!!! Mire lehet használni az csak kretivitás mindent meg lehet oldani!
Én most csinálom a tavalyi ekét egy kicsit jobbra.
, nem olyan rég
neked milyen géped van?
majd a szar szemét szutyok haszontalan gépedből ami ilyen állapotú
szét szeded apró darabokra mint ahogy a katalógusban van és foglalkozol vele annyit hogy ez legyen belőle
meg ez
akkor bár mennyit is ígérsz nem lesz eladó mert egy teljesen 0 üzemórás gép van építve amire teljes odafigyelés mellet 40 évig nem kell foglalkozni. Én kérlek nem a traki áraktól vagyok elszállva hanem a bontott alkatrészek árára amit a trakrból szednek ki és hirdetnek a neten. ugyan annyit kérnek érte mint az újért és akkor jön a szöveg hogy pl " a habinál ez 50 a traktorkernél 51 forint és ez szerintem reális" nem nagyon érdekel hogy ők mennyiért adják de a környéken is van mtz,zetor,claas,fortschritt stb gépalkatrész bolt és az se drágáb de legalább személyesen meg tudod nézni és reklamálni ha nem jó.
úgyvalahogy, szőlő / gyümölcs / bodza.
állattartó telepen sem rossz dolog.
a 3 pont hiánya, a hátsó tlt hiánya viszont erősen korlátozza hogy mire jó.
de az tény, hogy ahova tervezték ott jó gép.
de nem miliós összegért :D
minek forgolódni póttal? ha egytengelyes azt hamar ki lehet tanulni úgy, hogy ahova orral bemész ott ki is tolatsz vele.
T-16 előnye szerintem az amit én csinálok vele. Boronálok, gallydarálok, kakithordok, kukoricát török rá, szőlőt, almát szedek rá, zártkertbe, gyümölcsösbe ez kell. Néha még nagy is. De még gondolkozom rajta milyen munkaeszközöket lehetne ráfabrikálni. Akinek hidraulika kell hátra, az ne ilyet vegyen.
2x T-16os meg a TZ-4K. Ezek nélkül nem tudnék semmit se csinálni.
A kakit is olyan helyről hordom ki ahová pótkocsival nem egyszerű betolatni, de ha betolat valaki akkor rakhatja meg villával, mert Weimar nem fordul 90 fokot se, enyémmel meg csak a pót végét tudom megrakni esetleg.. Igaz sokat fordulok, de csak keveset villázok. A kertembe is csak befelé lehetne menni póttal, megfodulni nincs hely. Ezzel meg betolatok két fa közé, félfék és teljes gőzzel kifelé.
Rendszámos jó trakit kár lenne elkótyavetyélni, a papa sem azért tartogatta. Persze ez nem szervós gép, az sokat dobna még az áron.
tökéletesen jól látod.
ha valamire van kereslet, annak felfele megy az ára.
node.
amikor egy t-25 öt hirdetnek olyan árban mint egy 50 es mtz-t, akkor azért tudok mosolyogni :D
(nagyjából egyforma állapotú gépekről beszélünk, feltehetőleg)
Az utóbbi időben nagyon megugrott a T/25 és szerintem a T/16-os ára is.
Bár ha bele gondolok minden drágult, elég rendesen.
1993-ban azt tanították az iskolában /közgazdasági/, hogy a "kereslet" és a "kínálat" találkozásánál lesz az Ár.
Azért azt látni kell, hogy a csóró melós aki nem akar kiszolgáltatott helyzetbe lenni, kénytelen venni valami traki gépet. Veszi a T/25-öt a T-16-ot, vagy az MTZ-t. Mi mást vegyen? Ez pedig árfelhajtó hatású.
Üdv.500.alatt oda ne ad.
Az enyémen van még 2.év műszaki.
Egy Debrecen melletti gazdálkodó kérte 450.ért úgy,hogy vegyük le róla a rendszámot.DE sehogy sem eladó mondtam neki.
Ha azt figyelitek pl gyümölcsösbe simán kivált egy platós kocsit. Terepen simán képes lenyomni egy terepjárót. Mi két mtz mellet tartjuk de elképzelni nem tudnám nélküle a gazdaságot. A miénk az elég rossz állapotban van de én 500-ért se adnám oda.A t-16m az a gép az életembe amire mindig számíthattam? sose hagyott cserben.Ha valamit szállítani kell akkor feleslegesen nem pocsékolom a gázolajt ha van olyan gép a portán ami jóformán levegővel megy bárhová befér,lebillent és képes sarkon fordulni rakottan is.Imádni való gép!
azértz legyünk korrektek, neked meg nekem ennyit ér.
de almáskert tulajnak pl. érhet ettől jóval többet is.
annyit ér amennyit adnak érte. se kevesebbet, se többet.
figyelj kimenyit akar érte kérni én pl kétdarab t16 ost vettem 120.000ft t25 traktoromat meg 200.000ft de jó álapotba voltak azért egy t16 os amúgy meg ha úgyvesszük ne ércsetek fére de egy haszontalan egy gép mert csak szálításra van mert nincs neki hátúl hydrolikája detudom hogy lehet rácsinálni mert nekem is van rajta szóval 200.000 és 400.000 között ér egy t16 os
maga a konstrukció öreg.
azért a 800-1.2 milióért amire tartanak egy t-25 öst sokan az irreális szerintem.
a t-16 pedig eszközhordó, nem univerzális traki.
általában a speciális gépek drágábbak mert céleszközök, de igazából nemigen -már én magam- látom hogy hol volna nélkülözhetetlen. hasznosnak hasznos, cukor kis játékszer.
szeretem a vlagyikat, jó gépek.
zsebben parkol, öngyujtóból tankol.
a kíváncsiságodat is kielégítem, az enyém úgy jött hogy be se lehetett indítani, rosz gumikkal, akksi nélkül. törött üvegekkel.
kiégett fülkével.
50+ szállítás volt.
de eladó sose lesz :D mert szeretem a kis pokolgépet.
Az, hogy mi milyen öreg elég csalós. Ha az új gépeket nézem az tényleg arany ár. Én néztem a 320-as MTZ-t. 4 milla. A falunkban van 1 Landíni, kicsi szőlőt művelnek vele. Az több, mint 5 millió. Most őszintén: kinek van falun annyi pénze? Nem élhet mindenki támogatásos rendszerben. Az a csókosoknak van.
Az Mtz-vel kapcsolatban is azt mondják, hogy a régiek jobbak. Akkor mit számít a kor?
Keresztapámnak volt egy Mtz 550-es gépe.
Azt újonnan vette. Forgalomba se volt helyezve. Kb 20 évig volt meg. Ez alatt talán 1000 órát sem tett bele. Bele néztél a gépbe egy okádék volt. A belső kárpit leszakadva, olajos, koszos, igénytelen.
Mikor eladta, meg se hirdette, de sorba álltak érte a falusiak, mert maga a gép megkímélt volt, bár már 20 éves.
Szóval a kor nem minden.
Kíváncsi leszek, majd amikor eladod a T/25-ösödet 400-500ezerért hírdeted-e? Már csak, hogy ezek a gépek annyit érnek csak.
7189 hozzászólás
Üdv!
Olyan kérdésem lenne,hogy a váltókart nem engedi egy csavar el pörögni körbe ami gyárilag van bent.Nekem annak a csavarnak a menete a házban kiverődött.Tehát kissé forog a sebváltó kar.Ki járt már így és,hogy oldotta meg?Én arra gondoltam,fel fúrom 14-re.
Van-e ennél jobb megoldás?
Válasz #4084. hozzászólásra
Ezt már Mz/x is megcsinálta
Válasz #4086. hozzászólásra
Mire gondolsz?
Válasz #4079. hozzászólásra
Tartalék gumit hány darabot vettél????
Válasz #4084. hozzászólásra
Mindíg jókedvre derítenek ezek a kis kéthengeresek ahogy pöfékelnek :D
Itt jön a kaszás :)
Cipőorrokra illik vigyázni, nem nagyon a kamera keresőjébe kukucskálni :D
És mire van ráépítve alul? Hát a markolóm tolólapjának a felfogatására. Hogy a megvásárlás érne utól egy ilyen vasdarabot! Ha tudtok olyat akkor feltétlen szóljatok!
Ja és ha van valakinek egy eladó hidraulikatartály betöltő zárócsavar az a szuszogós, akkor arra is vevő vagyok, nekem a rakétában egy vízszivattyúból származó 1 colos műanyag dugó van, amivel eladják a szivattyúkat.
Válasz #3244. hozzászólásra
ha venni akarsz most kell lépned mert megnézned a Ukrán Hryvnia most eléggé gyengélkedik
Megnéztem az orbitos trakim azaz a 'hordozórakéta' szolgálati csúcssebességét ami nagyjából 24,4 km/h gps szerint. Fent volt a hűtőn a gyári szűkítő, de még így se nagyon akart melegedni az olaj, viszont a hengerekről már jó meleg levegő jött le, ezért egy hosszabb nyugodt mászkálás után meglőttem a gépet, 4esben kb 8,5 km/h , 5ösben olyan 17 km/h körül emlékszek annyit írt a műszer amikor elváltottam. Nem sokáig próbáltam, talán lett volna még több is 6osban pár tizeddel, vagy a gps jelek jobban utólérnek ha hagyom parkettán, de azért ennyivel sosem járnék vele, itt már nagyon csúnya hangja van. Olyan 16km/h-val szoktam ballagni, ha valamiért sietni kell akkor olyan 20.
Majd ha lesz dolga megnézem a markolónak is a végét.
Válasz #4079. hozzászólásra
Köszönöm!!! Nagyon jó!!!
Válasz #4079. hozzászólásra
Válasz #4078. hozzászólásra
Én így oldanám meg t-16-ra!
Válasz #4077. hozzászólásra
Bírnia kell ha a T-25 tesója viszi.
Hová tennéd? hátra?
Hello!
Szerintetek a T-16-al lehetne dobos kaszát működtetni? A motor teljesítményére gondolok.
Válasz #4074. hozzászólásra
Oké. Tényleg tisztáztunk mindent.
Válasz #4062. hozzászólásra
Tökéletesen működik, pont 4 éve, hogy vásároltam és felújítattam, azóta 120 üzemóra ment bele, még most is olyan mint "új" korában.
Válasz #4073. hozzászólásra
mm nem, jó lesz az.
2-400 közé tartom a t-16 ot , s a lényeg hogy vételárban. nem bekerülésben.
s akkor szerintem tisztáztunk mindent.
Válasz #4072. hozzászólásra
Igen azt mondom, hogy 200 ezer a vételár, de hozzá teszem, kihangsúlyozom hogy 150 ezer a szállítás, vagyis nekem 350 ezerbe van.
De nagyon elkanyarodtunk az eredeti témától.
Válasz #4071. hozzászólásra
a bekerülésük a pédádban uyganaz.
ezt nem is vitatnám.
de mikor találsz olyan hirdetést amiben eladó egy autó mondjuk, és a vételár tartalmazza az átírást meg a biztosítást mondjuk ?
a vételár az vételár.
a bekerülési ára meg az amikor mág megjavítottad/átirattad, hazaszállítottad stb.
ugyanígy dobhatnék énis példát,
ki jár jobban, én megveszek helyben egy <akármit> 350 ezerért,
Te megveszel egy másik <ugyanazt> 200 ért, de 150 ezer a szállítás.
ha megkérdezik mennyiért vetted a válasz általában úgy hangzik hogy 200 + 150 szállítás.
nem 350.
Válasz #4070. hozzászólásra
A pótkocsi az nem traktor. Az pótkocsi. Az eke sem traktor és a permetező sem.
De ha veszel pl: egy T/25-t 600 ezerért, de kuka a két hátsó gumi, amit 150 ezerért cserélned kell akkor neked a traktor 750 ezerbe van. Mindegy minek nevezed vétel árnak, javításnak. Ki kell fizetned. Költséged keletkezik. Szerintem Neked, mint vállalkozónak nem kell ezt magyaráznom.
Ha én meg veszek egy T/25-öt 750 ezerért, de jók a hátsó gumik. Akkor egyenlőek vagyunk.
Vagy szerinted Te jobb vételt csináltál 150 ezerrel?
Válasz #4069. hozzászólásra
ennyi erővel egy pótkcsi árát is hozzáadhatod, mert az is kell.
Válasz #4068. hozzászólásra
Nem nagyon értelek. A + ráköltés nem számít?
Miért azt nem kell kifizetni?
Pl:
Ha veszel egy autót, amihez nincs téli gumi és nincs rajta vonó horog, de neked szükséged van rá, ezért kifizetsz + 100 ezer Ft-ot az nem számít, mert nincs benne a vételárba?
Anyunak most vettünk autót 800 ezerért. Az átírás volt + 53 ezer, a téli gumi + 50 ezer, a vezérműszíj, görgők, vízpumpa, fékek + 80 ezer. Ezt anyu kifizette a vétel után 1 hónap alatt. Akkor mennyibe van az autó? 800 ezerbe, vagy 1 millióba?
Én egy öreg bácsitól így tanultam: valaminek az ára 3 részből áll: /mondjuk ez terményre vonatkozik.
1. az alapanyag, vagy pénzügyi ráfordítás
2. az én munkám
3. a haszon
Én ehhez tartom magam.
Válasz #4067. hozzászólásra
a ráköltést ne számold bele.
azontúl ez nem a generalizált eset.
jó helyről jött, jó állapotban.
ismeretlen helyről/kupectől/netről még mindíg nem változik a 2-400 ezer.
Válasz #4065. hozzászólásra
Na most azt mondod, korrekt az 500 ezer a T/16-osért + 100 a ráköltés. Az 600 ezer.
Ez azért nem azonos a 200-400 ezer közötti reális árral, amit jó előbb írtál.
A 600 ezer a 200 ezernek pont a 3-szorosa.
Válasz #4064. hozzászólásra
Szerinted aki nem tud traktort szerelni az hogy újítja föl? Akinek nincs kedvezménye az alkatrészre, vagy valami seft annak mennyibe kerül az alkatrész? A saját idődet számolod a felújításnál, vagy az nem lényeg?
Én értem amit mondasz, de nem mindenki ért a gépszereléshez.
Válasz #4063. hozzászólásra
műszakival, kicsi vellamos hibával amúgy korrekt állapotban 2 éve vett volt alkmazottam kereken 500 ért t-16 ot.
műszakilag normális alatt értem hogy olaj nem folyt belőle, váltó rendesen működött, motor elég jó erőben volt, gumik ~ 50% osak.
szerintem korrekt.
100 ból le lett festve meg vellany rendberakva, pár apróság lett még csinálgatva rajta.
én 200.000 ft vetem a t25 ahogy a képen is látjátok mydrintől vele csináljuk a gépet a váltó motór lehajtások minden ujbenne csapágy fogaskerék amit eltuttok képzelni én ugyvagyok vele olcson kell venni traktort azt felkell ujitani azt lekalább te tudod hogyjo géped lesz
Válasz #4054. hozzászólásra
Nekem T/25 van.
Azért azt jó lenne mindenkinek hozzá tenni a saját gépe vétel árához, hogy milyen állapotban vette a gépet és mikor.
Mert különben elég nagy a szórás.
Már majdnem szarul éreztem magam, mert én nem tudok 50 ezerért T/25-öt, vagy 120 ezerért T/16-ot venni.
Én nem hiszem, hogy a T/16-os 1 millát érne, de nem is gondolom, hogy 2-300 ezerért normális trakit lehet venni.
Az üzemképtelen, műszaki nélküli, teljes felújításra váró gép nyilván olcsó. De ha az alkatrészt teljes áron kell venni, és nem magának szerel az ember kb "ingyen", akkor az én tapasztalatom az, hogy az olcsó sokszor a drága.
Válasz #4060. hozzászólásra
Működik még a "csinos"?
Válasz #4056. hozzászólásra
A madzag eltűnik róla
Válasz #3998. hozzászólásra
Üdv Mindenkinek!
Ma megmértem a 94-es évjáratú szervós gépem végsebességét, a GPS folymatosan mutatta a 24 km/h-t.
még a végén kiderül hogy nem lőttem mellé az árakkal cseppet sem :D
meg azzal sem hogy vlagyi örökös mint a nyomor.
ha már egyszer van nemigen akar túladni rajta az ember.
lássuk be, szerethető gépek :D
Válasz #4057. hozzászólásra Két éve vettem az enyém 400 ezerért, költöttemrá meg müszaki de most nem adnék túl rajta,a másik gép mellet a család kedvence..
Válasz #4054. hozzászólásra
uhh, hát igen egy ekkora felújítás után bolond is volna az ember eladni :D
az alkatrész árakkal is eggyet kell értsek, irreálisak. megvenni egy t-16 ost 800 ért mondjuk úgy, hogy közelse biztos hogy hogy még 400 at nem kell rákölteni.. túlsok.
amit én magam részéről tartok reálisnak 2-400 közt ott még belefér hogy kell javítani/felújítani.
rendben van hogy valaki akár a saját anyja /vaaaagy az én anyám/ életére esküdöik hogy márpediglen az egy tuti gép, evvel kapcsolatban mindíg szkeptikus vagyok. sem kizárt hogy az eladó sincsen tisztában azzal hogy hibás a gép. megeshet az is.
megent más ha olyan ismerős akiről jól lehet tudni hogy rendben tart mindent, árul egy gépet és elkéri amit belefektetett.
én csak általánosságban szoktam gondolkodni, nem speciális eseteken.
Válasz #4055. hozzászólásra
milyen módosítást csináltál?
eke
Látom nem, hagyjátok ezt a tópikot elveszni
Erre az ár kérdésre meg annyit, amig lószar van addig lessz veréb is!! Én Pl. Annyiért vettem a 16ost,hogy a két hátsó gúmit nem kaptam volna meg. Amikor késsz lett meg hirdettem 850000-ért. És volt rá jelentkezö mivel annyira nem volt eladó így megmaradt. Meg a neten hirdetett magas áras hirdetések mindíg a jó vevöt várja. Inkább hirdeti 1 évig. Szerintem sem érnek annyit vagyis én nem adnék érte sokat de, ha meg jön a szeretöje akinek van pénze hadvigye jó áron!!!!! Mire lehet használni az csak kretivitás mindent meg lehet oldani!
Én most csinálom a tavalyi ekét egy kicsit jobbra.
, nem olyan rég
neked milyen géped van?
majd a szar szemét szutyok haszontalan gépedből ami ilyen állapotú
szét szeded apró darabokra mint ahogy a katalógusban van és foglalkozol vele annyit hogy ez legyen belőle
meg ez
akkor bár mennyit is ígérsz nem lesz eladó mert egy teljesen 0 üzemórás gép van építve amire teljes odafigyelés mellet 40 évig nem kell foglalkozni. Én kérlek nem a traki áraktól vagyok elszállva hanem a bontott alkatrészek árára amit a trakrból szednek ki és hirdetnek a neten. ugyan annyit kérnek érte mint az újért és akkor jön a szöveg hogy pl " a habinál ez 50 a traktorkernél 51 forint és ez szerintem reális" nem nagyon érdekel hogy ők mennyiért adják de a környéken is van mtz,zetor,claas,fortschritt stb gépalkatrész bolt és az se drágáb de legalább személyesen meg tudod nézni és reklamálni ha nem jó.
Válasz #4047. hozzászólásra
Válasz #4052. hozzászólásra
úgyvalahogy, szőlő / gyümölcs / bodza.
állattartó telepen sem rossz dolog.
a 3 pont hiánya, a hátsó tlt hiánya viszont erősen korlátozza hogy mire jó.
de az tény, hogy ahova tervezték ott jó gép.
de nem miliós összegért :D
minek forgolódni póttal? ha egytengelyes azt hamar ki lehet tanulni úgy, hogy ahova orral bemész ott ki is tolatsz vele.
T-16 előnye szerintem az amit én csinálok vele. Boronálok, gallydarálok, kakithordok, kukoricát török rá, szőlőt, almát szedek rá, zártkertbe, gyümölcsösbe ez kell. Néha még nagy is. De még gondolkozom rajta milyen munkaeszközöket lehetne ráfabrikálni. Akinek hidraulika kell hátra, az ne ilyet vegyen.
2x T-16os meg a TZ-4K. Ezek nélkül nem tudnék semmit se csinálni.
A kakit is olyan helyről hordom ki ahová pótkocsival nem egyszerű betolatni, de ha betolat valaki akkor rakhatja meg villával, mert Weimar nem fordul 90 fokot se, enyémmel meg csak a pót végét tudom megrakni esetleg.. Igaz sokat fordulok, de csak keveset villázok. A kertembe is csak befelé lehetne menni póttal, megfodulni nincs hely. Ezzel meg betolatok két fa közé, félfék és teljes gőzzel kifelé.
Rendszámos jó trakit kár lenne elkótyavetyélni, a papa sem azért tartogatta. Persze ez nem szervós gép, az sokat dobna még az áron.
Válasz #4050. hozzászólásra
tökéletesen jól látod.
ha valamire van kereslet, annak felfele megy az ára.
node.
amikor egy t-25 öt hirdetnek olyan árban mint egy 50 es mtz-t, akkor azért tudok mosolyogni :D
(nagyjából egyforma állapotú gépekről beszélünk, feltehetőleg)
Válasz #4049. hozzászólásra
Az utóbbi időben nagyon megugrott a T/25 és szerintem a T/16-os ára is.
Bár ha bele gondolok minden drágult, elég rendesen.
1993-ban azt tanították az iskolában /közgazdasági/, hogy a "kereslet" és a "kínálat" találkozásánál lesz az Ár.
Azért azt látni kell, hogy a csóró melós aki nem akar kiszolgáltatott helyzetbe lenni, kénytelen venni valami traki gépet. Veszi a T/25-öt a T-16-ot, vagy az MTZ-t. Mi mást vegyen? Ez pedig árfelhajtó hatású.
Válasz #4047. hozzászólásra
2012 ben.
nem eladó, mert szeretem.
a vtz-t lehet eladom.
csörlővel és tárcsával.
Válasz #4036. hozzászólásra
Üdv.500.alatt oda ne ad.
Az enyémen van még 2.év műszaki.
Egy Debrecen melletti gazdálkodó kérte 450.ért úgy,hogy vegyük le róla a rendszámot.DE sehogy sem eladó mondtam neki.
Válasz #4043. hozzászólásra
Melyik évben volt 200 ezer a T/25-öd?
Szerintem tisztességes ajánlat ha most 300 ezerért megvételre kérem. Akkor + 50 %-os hasznod van a gépen. Na?
Válasz #4041. hozzászólásra
Mikor vetted a gépet?
Ha azt figyelitek pl gyümölcsösbe simán kivált egy platós kocsit. Terepen simán képes lenyomni egy terepjárót. Mi két mtz mellet tartjuk de elképzelni nem tudnám nélküle a gazdaságot. A miénk az elég rossz állapotban van de én 500-ért se adnám oda.A t-16m az a gép az életembe amire mindig számíthattam? sose hagyott cserben.Ha valamit szállítani kell akkor feleslegesen nem pocsékolom a gázolajt ha van olyan gép a portán ami jóformán levegővel megy bárhová befér,lebillent és képes sarkon fordulni rakottan is.Imádni való gép!
Válasz #4043. hozzászólásra
azértz legyünk korrektek, neked meg nekem ennyit ér.
de almáskert tulajnak pl. érhet ettől jóval többet is.
annyit ér amennyit adnak érte. se kevesebbet, se többet.
figyelj kimenyit akar érte kérni én pl kétdarab t16 ost vettem 120.000ft t25 traktoromat meg 200.000ft de jó álapotba voltak azért egy t16 os amúgy meg ha úgyvesszük ne ércsetek fére de egy haszontalan egy gép mert csak szálításra van mert nincs neki hátúl hydrolikája detudom hogy lehet rácsinálni mert nekem is van rajta szóval 200.000 és 400.000 között ér egy t16 os
Válasz #4041. hozzászólásra
Amúgy a t-16 univerzális eszközhordozó. de ez csak az én véleményem
Válasz #4040. hozzászólásra
maga a konstrukció öreg.
azért a 800-1.2 milióért amire tartanak egy t-25 öst sokan az irreális szerintem.
a t-16 pedig eszközhordó, nem univerzális traki.
általában a speciális gépek drágábbak mert céleszközök, de igazából nemigen -már én magam- látom hogy hol volna nélkülözhetetlen. hasznosnak hasznos, cukor kis játékszer.
szeretem a vlagyikat, jó gépek.
zsebben parkol, öngyujtóból tankol.
a kíváncsiságodat is kielégítem, az enyém úgy jött hogy be se lehetett indítani, rosz gumikkal, akksi nélkül. törött üvegekkel.
kiégett fülkével.
50+ szállítás volt.
de eladó sose lesz :D mert szeretem a kis pokolgépet.
Válasz #4039. hozzászólásra
Az, hogy mi milyen öreg elég csalós. Ha az új gépeket nézem az tényleg arany ár. Én néztem a 320-as MTZ-t. 4 milla. A falunkban van 1 Landíni, kicsi szőlőt művelnek vele. Az több, mint 5 millió. Most őszintén: kinek van falun annyi pénze? Nem élhet mindenki támogatásos rendszerben. Az a csókosoknak van.
Az Mtz-vel kapcsolatban is azt mondják, hogy a régiek jobbak. Akkor mit számít a kor?
Keresztapámnak volt egy Mtz 550-es gépe.
Azt újonnan vette. Forgalomba se volt helyezve. Kb 20 évig volt meg. Ez alatt talán 1000 órát sem tett bele. Bele néztél a gépbe egy okádék volt. A belső kárpit leszakadva, olajos, koszos, igénytelen.
Mikor eladta, meg se hirdette, de sorba álltak érte a falusiak, mert maga a gép megkímélt volt, bár már 20 éves.
Szóval a kor nem minden.
Kíváncsi leszek, majd amikor eladod a T/25-ösödet 400-500ezerért hírdeted-e? Már csak, hogy ezek a gépek annyit érnek csak.