Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekem, az alsó tengelyen lévő jobbról a második fogaskerekemből törött le egy fog..
Jól gondolom, hogy ki kell venni, előbb a felsőt, meg mindent ami felette van?
Mire kell a hegesztő?
undorító egy munka,ez a váltó javítás ezeknél ,könyékig olajos az ember és kevés hely van szereléshez. ezért kell bekészülni menetes szárakkal és egy hegesztővel
Én nem rögzitettem semmivel.Ugyan is a lég szürö alig fért oda és az rögziti is.
Két éve cseréltem benne fogas kereket Maszek Zs társunk hathatos segitségével.Ö adta a tipeket.
mink már javitótünk váltot t16 osét meg t25 ösétis szétszedés egyszerű csak egy a gond hogy egy váltó javítás kétemberes meg abba biztos lehetsz ha megbontod elő fog jöni még egy pár hiba szóval én a hejetbe nembontanám szét használd mert ha megbontod szimeringeket meg lehet csapágyakat is kell cserélni
Válasz #3879. hozzászólásra
Igen ilyent szeretnék én is, csak én azon gondolkodom, hogy a fülke hátsófelén lévő jobb oldali üvegosztójára gumibakkal erősítem fel..Kicsit tartok a kipufogó öntvény törésétől.
Amúgy, ma ebben a szép időben egész nap a gépet javítottam, úgy néz ki, hogy sikerült a lehajtás csavarjait rendesen meghúzni.
Nem volt egyszerű, az összes tőcsavar mozgott, mire leszedtem a lesarkalt anyákat, és vissza csavartam a tőcsavarokat már délután lett.
Utána, az összes csavart áthúzkodtam a gépen...én még ennyi laza csavart nem láttam...De, többségét még a gyárban nem húzták meg rendesen.
Kérdés: Te már szereltél váltót.. mekkora munka és mennyire kell megbontani a gépet, hogy a negyedik-hátramenet kereket kicseréljem..?????
Igazából szeretem, ha tiszta a gép, főképp akkor, ha megszeretném bontani, de mindent lemosok, mielőtt szétszedek..
Én még csak trágyát, földet, meg fát vittem vele.
Azért szedtem szét mert, meglazultak a véglehatás és a fékházat összekötő csavarok....:-(((((
Meg olajcsere.. írtam már, hogy találtam a váltóban egy letört fogat, logikázom rajta, hogy kicserélem, de egyedül nehéz.. segítségem meg nincs.
Szeretnék hátra valami húzót is, a kipufogót felszeretném tenni felülre, mert a nyáron segítenem kellene a bála behordásnál..
tökéletes, fülke elég tiszta szereléshez látszik hogy a gazdája vigyázott rá. széles nyomtávon is dologozl vele. viszont ez a kormány nekem nem jött be mert mindig a hasamba van pedig nincs sörhasam
bármit tönkre lehet tenni ezen a világon,, ez kétségtelen.
csak akarat kérdése.
de ha nem az a cél hogy tönkre mennyen, nem kell félteni a vlagyikat.
meglehetősen elszántnak és rendkívül kitartónak kell hozzá lenni. illetőleg műszakilag kimagaslóan analfabétának.
Köszönöm a képeket!!!
Ha a pótkocsit elbírta, akkor a kétfejes ekét is bírnia kell, persze nem nagy fejekkel, de mégis..
Szeretnék rá hidralikát is hátulra, van is munkahengerem, meg most úgy néz ki hogy egy kis időm, csak az eső, meg a hó ne essen...
Igazából azon rágódom, hogy vajon a hajtása bírni fogja-e az igénybevételt..
gondolok a váltóra meg a többire.. a felfüggesztést megcsinálom úgy, hogy az nem enged...
Válasz #3857. hozzászólásra
Van az egyik havernak egy szalagfűrész a T-16-án kardánt lehúzza kivesz két csapot és lehúzza oldalra és megy is tovább.De nem akarlak semmire rá beszélni.
Válasz #3854. hozzászólásra
Szeretnék vele utánfutót is húzni, meg van szalag fűrészem is, azt is vihetném, mindig daruztatni szoktam, nagyon sokba van..
Tudom, hogy bonyolult hátra meg oldani, de mivel a traktorok túlnyomórészén hátul van a függesztés így munkagépet is könnyebben találok hozzá..
Válasz #3852. hozzászólásra
Hogy őszinte legyek én is a sűrűbb olaj mellet agyalok, mert jobban tűri a fognyomást..ill. sokkal halkabb lesz a gép..ha nem lenni ilyen drága az olaj akkor próbálgatnám őket de ez napjainkban luxus..:-(((
Üdv.Az enyémbe igazi béke beli C.140-es olaj van.Minden okés vele.Nekem is volt fog benne.már nincs.Igaz télen nem igen használom.De a gazdaságban is ezt használtam.Itthon a dömperben is azvan.Amit volt idő mikor télen is ment naponta.Inditásnál lassan törtem benne az olajat.
Válasz #3850. hozzászólásra
Körülbelül mekkora különbség van a T16 és a T25 között?
Igazából ekét szeretnék húzni a T16-ossal, láttam a neten, hogy egy kétfejes lovasekénél kicsivel nagyobbat húztak vele. azt szépen vitte..
Most van szét szedve a masina és lenne időm és anyagom, hogy csináljak hozzá egy hátsó felfüggesztést..Mondjuk nem lesz egyszerű jól megcsinálni, de a felfüggesztés bírni fogja az biztos.
A géptől tartok, hogy nem bírja majd húzni, ha meg igen , akkor nagyon hamar elkopik a váltó, meg a lehajtás..
80-90 hajtómű olajnál nincsjobb keverj hozzá egy kis zsírt azt tökéletes lesz 140 venes olajat netegyél bele mert télen nincs az az isten ami megtőrje az olajat
Sajnos okmány iroda válogatja hogy megadja e vagy nem. Traktor se kaphat de itt a helyi tsznek a 200 Le-ös John Deere -re meg a Rábára 250 -esre a KPM javasolta és adta meg a zöld rendszámot de nekem ugyan annál a KPM-nél nem adták meg a T-16-os traktorra a zöld rendszámot az okmány irodában meg simán megadták a zöld rendszámot. Szóval érdekes kérdés ez a zöld rendszám. Mert az rendben lenne hogy terepjáróra meg Ifára meg hasonlókra nem adják meg a zöldet, de az egyik traktorra megadják a másikra meg nem.
Szia. Nem találtam többet..én is arra gondoltam hogy hajtom aztán ha kibukik akkor majd szét borítom...
Mi a véleményed, találtam nagyon vastag olajat, sokkal sűrűbb, mint a 85w-90-es azt tegyek bele?
Szia! Ez ám a tiszta váltó...húú az enyém úgy nézett ki, hogy..-na mindegy kimostam nagynyomású mosóval...
Középső sor jobbról a második fogaskerék.
nem igazán értem menta gép nem dobálta a sebességeket, bár nagyokat reccsent minden váltásnál. én finomabb szerkezetekhez vagyok szokva..
Szerintem, ahhoz képest, hogy kevés az üzemóra benne meglátszik a kopás a fogaskerekeken..
Illetve, még nem láttam még így szétszedve, nekem egy kicsit alul méretezettnek tűnik a váltó!!!!!!!
Szeretnék vele szántani, de hát, gyenge muzsikusnak tűnik.. nem tudom a T25-ösnek milyen a váltója, meg a lehajtása....
melyik fogaskerék az a fényképen? ha látszik ,
attól függ hogy mennyi pénzt akarsz rá költeni? többi fogaskerék állapota? tapasztaltál valamit azokban a sebességekben? ez azért nem egyemberes meló és a hézagolása is egy rémálom.
7189 hozzászólás
Válasz #3880. hozzászólásra
http://www.karkuskipufogo.hu/flexibilis-kipufogocsovek
ezt azért lehet megjátszanám,
s akkor biztosan nem törik a kipuffogó csonk / öntvény.
magát a dobot meg a fülkéhez rögzíteheted gumibakkal.
Van valakinek a sebességváltóról robbantott ábrája és cikkszámos katalógusa?
Mostanában jól jönne..
Válasz #3886. hozzászólásra
úgy van! könnyebb dolgozni
csapágyakat kihuzatni mert ha szétszeded illik kicserélni
Válasz #3884. hozzászólásra
Nekem, az alsó tengelyen lévő jobbról a második fogaskerekemből törött le egy fog..
Jól gondolom, hogy ki kell venni, előbb a felsőt, meg mindent ami felette van?
Mire kell a hegesztő?
Válasz #3882. hozzászólásra
undorító egy munka,ez a váltó javítás ezeknél ,könyékig olajos az ember és kevés hely van szereléshez. ezért kell bekészülni menetes szárakkal és egy hegesztővel
Az utolsó képen látszik az a kis ki nyomo szerkezet amit csináltam hozzá.
Válasz #3880. hozzászólásra
Én nem rögzitettem semmivel.Ugyan is a lég szürö alig fért oda és az rögziti is.
Két éve cseréltem benne fogas kereket Maszek Zs társunk hathatos segitségével.Ö adta a tipeket.
mink már javitótünk váltot t16 osét meg t25 ösétis szétszedés egyszerű csak egy a gond hogy egy váltó javítás kétemberes meg abba biztos lehetsz ha megbontod elő fog jöni még egy pár hiba szóval én a hejetbe nembontanám szét használd mert ha megbontod szimeringeket meg lehet csapágyakat is kell cserélni
Válasz #3879. hozzászólásra
Igen ilyent szeretnék én is, csak én azon gondolkodom, hogy a fülke hátsófelén lévő jobb oldali üvegosztójára gumibakkal erősítem fel..Kicsit tartok a kipufogó öntvény törésétől.
Amúgy, ma ebben a szép időben egész nap a gépet javítottam, úgy néz ki, hogy sikerült a lehajtás csavarjait rendesen meghúzni.
Nem volt egyszerű, az összes tőcsavar mozgott, mire leszedtem a lesarkalt anyákat, és vissza csavartam a tőcsavarokat már délután lett.
Utána, az összes csavart áthúzkodtam a gépen...én még ennyi laza csavart nem láttam...De, többségét még a gyárban nem húzták meg rendesen.
Kérdés: Te már szereltél váltót.. mekkora munka és mennyire kell megbontani a gépet, hogy a negyedik-hátramenet kereket kicseréljem..?????
Ilyen ki pufogóra gondolsz?
Sziasztok!
Igazából szeretem, ha tiszta a gép, főképp akkor, ha megszeretném bontani, de mindent lemosok, mielőtt szétszedek..
Én még csak trágyát, földet, meg fát vittem vele.
Azért szedtem szét mert, meglazultak a véglehatás és a fékházat összekötő csavarok....:-(((((
Meg olajcsere.. írtam már, hogy találtam a váltóban egy letört fogat, logikázom rajta, hogy kicserélem, de egyedül nehéz.. segítségem meg nincs.
Szeretnék hátra valami húzót is, a kipufogót felszeretném tenni felülre, mert a nyáron segítenem kellene a bála behordásnál..
Válasz #3873. hozzászólásra
tökéletes, fülke elég tiszta szereléshez látszik hogy a gazdája vigyázott rá. széles nyomtávon is dologozl vele. viszont ez a kormány nekem nem jött be mert mindig a hasamba van pedig nincs sörhasam
Válasz #3873. hozzászólásra
Szép a gép.Mit javitasz éppen rajta?
Válasz #3874. hozzászólásra Teccik min az enyém.
Hát...érdekesen működik ez a kép beillesztés.. bocs, de ez így sikerült...:-)
Sziasztok!
Én is töltök fel képet a "hangszerről"
Válasz #3871. hozzászólásra
Na lássátok egy szél ventilátor is lehet téma.
Válasz #3870. hozzászólásra
Tudod mint "vissza a jövőbe" azzal akar eljutni a Jupiterre!!
Válasz #3869. hozzászólásra
amúgy mik azok a propellerek? a talicska helyére való?
Válasz #3868. hozzászólásra
Semennyire.
Válasz #3865. hozzászólásra
Milyen magasra jutottál vele, statoszféra határa?????????????
Válasz #3866. hozzászólásra
Ez pontosan igy igaz.De ha néha használom is akkor vissza kérem tőle amit kap tőlem.
Válasz #3865. hozzászólásra
többet simogatod azt a gépet mint használod
Válasz #3859. hozzászólásra
bármit tönkre lehet tenni ezen a világon,, ez kétségtelen.
csak akarat kérdése.
de ha nem az a cél hogy tönkre mennyen, nem kell félteni a vlagyikat.
meglehetősen elszántnak és rendkívül kitartónak kell hozzá lenni. illetőleg műszakilag kimagaslóan analfabétának.
Válasz #3862. hozzászólásra
Köszönöm a képeket!!!
Ha a pótkocsit elbírta, akkor a kétfejes ekét is bírnia kell, persze nem nagy fejekkel, de mégis..
Szeretnék rá hidralikát is hátulra, van is munkahengerem, meg most úgy néz ki hogy egy kis időm, csak az eső, meg a hó ne essen...
Válasz #3857. hozzászólásra
Válasz #3859. hozzászólásra
ki bír ez mindent
https://www.youtube.com/watch?v=GrUJmxDxH2I
ez még birja
Válasz #3858. hozzászólásra
Igazából azon rágódom, hogy vajon a hajtása bírni fogja-e az igénybevételt..
gondolok a váltóra meg a többire.. a felfüggesztést megcsinálom úgy, hogy az nem enged...
Válasz #3857. hozzászólásra
Van az egyik havernak egy szalagfűrész a T-16-án kardánt lehúzza kivesz két csapot és lehúzza oldalra és megy is tovább.De nem akarlak semmire rá beszélni.
Válasz #3854. hozzászólásra
Szeretnék vele utánfutót is húzni, meg van szalag fűrészem is, azt is vihetném, mindig daruztatni szoktam, nagyon sokba van..
Tudom, hogy bonyolult hátra meg oldani, de mivel a traktorok túlnyomórészén hátul van a függesztés így munkagépet is könnyebben találok hozzá..
Válasz #3855. hozzászólásra
Ha ilyet szeretnél akkor vannak képeim nekem ami van.Mondjuk az idén át alakítom mert az a tavalyi egy demó verzió volt.
Válasz #3854. hozzászólásra
Vagy ilyet.
Válasz #3853. hozzászólásra
Miért nem ilyet vagy hasonlót csinálsz?
Válasz #3852. hozzászólásra
Hogy őszinte legyek én is a sűrűbb olaj mellet agyalok, mert jobban tűri a fognyomást..ill. sokkal halkabb lesz a gép..ha nem lenni ilyen drága az olaj akkor próbálgatnám őket de ez napjainkban luxus..:-(((
Válasz #3843. hozzászólásra
Üdv.Az enyémbe igazi béke beli C.140-es olaj van.Minden okés vele.Nekem is volt fog benne.már nincs.Igaz télen nem igen használom.De a gazdaságban is ezt használtam.Itthon a dömperben is azvan.Amit volt idő mikor télen is ment naponta.Inditásnál lassan törtem benne az olajat.
Válasz #3850. hozzászólásra
Körülbelül mekkora különbség van a T16 és a T25 között?
Igazából ekét szeretnék húzni a T16-ossal, láttam a neten, hogy egy kétfejes lovasekénél kicsivel nagyobbat húztak vele. azt szépen vitte..
Most van szét szedve a masina és lenne időm és anyagom, hogy csináljak hozzá egy hátsó felfüggesztést..Mondjuk nem lesz egyszerű jól megcsinálni, de a felfüggesztés bírni fogja az biztos.
A géptől tartok, hogy nem bírja majd húzni, ha meg igen , akkor nagyon hamar elkopik a váltó, meg a lehajtás..
t25 traktorna erösebek nagyobak a fogak a lehajtásba meg a váltóba
80-90 hajtómű olajnál nincsjobb keverj hozzá egy kis zsírt azt tökéletes lesz 140 venes olajat netegyél bele mert télen nincs az az isten ami megtőrje az olajat
Válasz #3844. hozzászólásra
Azzal nagyon hangos lesz C-140 az kell bele és még nyáron is finoman tudsz vele váltani!
Válasz #3838. hozzászólásra
Ha kell szívessen küldök róla több képet is meg ha el tudsz jönni akkor megnézheted. De van egy másik három pontom az eladó.
Válasz #3835. hozzászólásra
Sajnos okmány iroda válogatja hogy megadja e vagy nem. Traktor se kaphat de itt a helyi tsznek a 200 Le-ös John Deere -re meg a Rábára 250 -esre a KPM javasolta és adta meg a zöld rendszámot de nekem ugyan annál a KPM-nél nem adták meg a T-16-os traktorra a zöld rendszámot az okmány irodában meg simán megadták a zöld rendszámot. Szóval érdekes kérdés ez a zöld rendszám. Mert az rendben lenne hogy terepjáróra meg Ifára meg hasonlókra nem adják meg a zöldet, de az egyik traktorra megadják a másikra meg nem.
Válasz #3844. hozzászólásra
ezeket a ruszkikat addig kell használni amíg megy .keverj olajat amit írtál zsírral karamella állagra legalább váltásnál nem recseg annyira.
Válasz #3843. hozzászólásra
Szia. Nem találtam többet..én is arra gondoltam hogy hajtom aztán ha kibukik akkor majd szét borítom...
Mi a véleményed, találtam nagyon vastag olajat, sokkal sűrűbb, mint a 85w-90-es azt tegyek bele?
Válasz #3839. hozzászólásra
Ha nincs több fog akkor dolgozzál vele.
Válasz #3840. hozzászólásra
Szia! Ez ám a tiszta váltó...húú az enyém úgy nézett ki, hogy..-na mindegy kimostam nagynyomású mosóval...
Középső sor jobbról a második fogaskerék.
nem igazán értem menta gép nem dobálta a sebességeket, bár nagyokat reccsent minden váltásnál. én finomabb szerkezetekhez vagyok szokva..
Szerintem, ahhoz képest, hogy kevés az üzemóra benne meglátszik a kopás a fogaskerekeken..
Illetve, még nem láttam még így szétszedve, nekem egy kicsit alul méretezettnek tűnik a váltó!!!!!!!
Szeretnék vele szántani, de hát, gyenge muzsikusnak tűnik.. nem tudom a T25-ösnek milyen a váltója, meg a lehajtása....
Válasz #3840. hozzászólásra
Ne ijeszd meg szegényt.Nekem a bal szélsőből tört le egy darab.De viccet félre téve egy kicsit zsebbe nyúlós meg oda kell figyelni azt öröké jó lesz!
Válasz #3839. hozzászólásra
melyik fogaskerék az a fényképen? ha látszik ,
attól függ hogy mennyi pénzt akarsz rá költeni? többi fogaskerék állapota? tapasztaltál valamit azokban a sebességekben? ez azért nem egyemberes meló és a hézagolása is egy rémálom.